Telecom News - מערכת כריזה: איך לבחור מערכת המתאימה לצרכי העסק?

מערכת כריזה: איך לבחור מערכת המתאימה לצרכי העסק?

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> מערכת כריזה: איך לבחור מערכת המתאימה לצרכי העסק?
מערכת כריזה: איך לבחור מערכת המתאימה לצרכי העסק?
 מאת: מיכאל פנחס, 14.9.19, 20:14מיכאל פנחס
 
באילו מצבים יש צורך במערכות כריזה? מהם התקנים בתחום מערכות הכריזה? מה הדרישות ממערכת כריזה מודרנית? למה העולם עבר למערכות IP גם בכריזה וגם בטלפוניה (המשתלבות כיום ביחד)? למה מרכזיות IP עברו לענן?
 
מערכות כריזה הן חלק ממארג פתרונות המתח הנמוך שיש בארגונים ובעסקים מכל סדר גודל. עסקים רוכשים מערכות כריזה למגוון רחב של צרכים ומצבים:
  • מסירת הודעות לעובדים ולקהל הנמצא בתא השטח שמערכת הכריזה מכסה אותו. השימוש העיקרי הוא לפנות, ליידע ולהתריע במעגל רחב של אנשים כגון לקוחות, עובדים ומבקרים במקומות פומביים. זהו פתרון מושלם ונדרש עבור מלונות, בתי ספר, מתקנים רפואיים, מרכזי קניות ומרכולים, מסעדות, שדות תעופה, תחנות, בנייני משרדים, מפעלים, מחסנים, מתקני ספורט ותרבות ועוד.
  • אזעקה אוטומטית במצבים, שהוגדרו מראש (או ידנית). מבני ציבור בישראל מחויבים על פי החוק והתקנות העירוניות המקומיות להתקין מערכות כריזה בעיקר לצרכי פינוי מהיר, מסירת הודעות וכיו"ב. עסקים רבים מחויבים במערכות כריזה כחלק מהתנאים של הרישיון לעסק ועל פי המפרט המשטרתי ושל שירותי הכיבוי, לבטיחות של העסק והנמצאים בו, או בסביבתו הקרובה. לעיתים נדרש "פאנל כבאים". כך, שכוחות לוחמי האש, שמגיעים לעסק, יוכלו לשלוט במערכת הכריזה בעצמם.
  • מוזיקת רקע בשטחים המעוניינים לספק בהם מוזיקת רקע.
  • מערכת כריזה המחוברת למערכת האזעקה, או למערכת גלאי העשן, גלאי גז, גלאי אש וכיו"ב שיש בעסק, כדי להתריע על הסכנה שנתגלתה ולספק הוראות להתנהגות האנשים המצויים באותו אזור.
  • צלצולים כדי לבשר, שהגיע הזמן לבצע פעילות מסוימת המוכרת לנמצאים באותו מקום המכוסה ע"י הכריזה (דוגמת: תחילת \ סיום שיעור, תחילת \ סיום הצגה, תחילת \ סיום עבודה). זה כולל, למשל, שעון צלצולים לבתי ספר ומוסדות חינוך, מפעלים וארגונים, שכולל מיתוג אוטומטי לפי תכנות מראש לשעת צלצול, משך צלצול ומגוון אפשרויות השמעת צלצולים, דרך מערכות שמע חיצוניות ומובנות.
  • אזעקת בעלי תפקידים הנמצאים בטווח השמיעה של מערכת הכריזה והכוונתם.
  • מערכת כריזה על רכבים (לצרכים מגוונים, החל מכריזה על מכירת מוצרים או כל הודעה אחרת וכלה בכריזה ברכבי חירום והצלה).
  • מערכות כריזה ניידות למארגני אירועים והעברת מסרים לאירועים חד פעמיים.
  • שילוב בחדרי ישיבות גדולים.  
  • מערכות כריזה להודעות ואזהרות אוטומטיות על בטיחות באזורים מסוימים ומוגדרים.
  • מערכות כריזה הנמצאות בפתחים, שערים ובכניסות, למשל בכניסות לחניונים, בכניסות לעסקים ומשרדים, כניסות לאולמות, המבצעות כריזה לנמצאים בסביבת אותו פתח.
האם יש תקנים בתחום מערכות כריזה?
בהחלט. מומלץ לא לרכוש מערכת כריזה, שאינה עונה על 2 התקנים העיקריים (ועל המערכת יש אישור, שהיא עומדת לפחות באחד מ-2 התקנים הללו, רצוי שניהם גם יחד):
  • תקן 1220 חלק 3 של מכון התקנים למערכות כריזה. ניתן לעיתים להסתפק בתקן האירופאי: תקן EN54-16.
  • מפרט מס' 160 של משטרת ישראל ומשרד הפנים למערכות כריזה.
העמידה בתקנים מבטיחה, שמערכת הכריזה תפעל בכל מצב, כי יש בה מצבר חירום (או מחוברת למצבר חירום חיצוני, או גנרטור חירום, לשמירה על רציפות שידור גם בהפסקת חשמל מוחלטת). יש לבדוק, שהמערכת תוכל לפעול לפחות 30 דקות ללא חשמל חיצוני מרשת החשמל.
 
מאוד מומלץ, שמערכת המצבר\ים היא מהסוג, שאיננו דורש טיפול או הוספת מים - Maintenance Free. כ"כ חובה, שהמיקרופון, או המערכת המזינה את הקול הנשלח למערכת הכריזה, תהיה אף היא מוגנת מפני נפילות חשמל.
 
לכן, רכישת והתקנת מערכת כריזה חייבת להתבצע ע"י אנשי מקצוע, לאחר ניתוח צרכים מקצועי ולאחר ביצוע "סקר אתר", שבעקבותיו מפיקים "דוח התאמת ציוד ומיקומו", כולל תכנון כמות אזורי הכריזה, כמות ציוד הקצה (הרמקולים וכל האביזרים הנדרשים), תכנון החיבורים, כמות הבקרים והרכזות, עוצמות של ציוד הקצה לפי סוג (רמקול כריזה, רמקול שופר, רמקול שקוע, רמקול טורי, רמקול קיר, עמדת מרצה, וכיו"ב), עוצמת המגברים והמתגים (ככל שיש), תאימות וחיבור למערכות מקבילות, אביזרים נוספים וציוד נלווה נדרש לפי הצרכים, כמות מגאפונים (למקרה של כשל כללי במערכת - לגיבוי ע"י כריזה ידנית במגאפון), רמת אבטחת המידע והגנה מפני התקפות סייבר הנדרשות מהמערכת ועוד.
 
בנוסף, המחוקק הישראלי אמר את דברו בעניין "תשתיות תקשורת אחודות", במסגרת תקנות תכנון ובניה, התקנת מתקני תקשורת, קובץ תקנות מס' 6898 מיום 21 ביוני 2010. התקן הזה מפרט לפרטי פרטים איך בונים ופורסים תשתית תקשורת אחודה בבניינים, כולל בבניינים רבי קומות.
 
התקנות הללו הן חובה במבני מגורים והן רשות במבנים תעשייתיים ובמבנים, שאינם למגורים. למרות זאת, מומלץ להיעזר בתקן זה כדי להתקין "תשתיות אחודות" גם במבני עסקים ומסחר, לא רק בבתי פרטיים. זה הכיוון המומלץ לפריסת תשתיות בכל מבנה, כולל תשתיות הכריזה.
 
מהן הדרישות ממערכת כריזה מודרנית?
כמו כל המערכות האלקטרוניות, גם מערכות הכריזה ביצעו שדרוג ועברו לעולם ה-IP (כלומר: מחוברות בפרוטוקול האינטרנט) ונשלטות מהענן. מערכות כריזה IP מאפשרות הפצת שמע דרך פרוטוקול IP למרחקים גדולים, או אפילו באופן אלחוטי \ סלולרי, ללא מגבלות טווחים.
 
מכאן, שהעולם של מערכות כריזה אנלוגיות – מת ומומלץ לא לרכוש מערכות אנלוגיות (למרות הפיתוי של המחיר הזול, בגלל יבוא של עודפים מהמזרח הרחוק).
 
כלומר: גם מערכות הכריזה יכולות להתחבר ללא חוטים, כלומר: ברשת אלחוטית, בד"כ רשת WiFi או סלולר, אם אין כיסוי של WiFi לנקודה בה יש מערכת כריזה. לעיתים נעשה שימוש בתקשורת אלחוטית חלופית, במיוחד במקומות בהם משלבים את מערכת הכריזה במערכת בית\משרד\עסק חכם, למשל בתקשורת בשם ZigBee (או בלוטוס' ו- Z-Wave).
 
חיבור מערכת הכריזה למרכזיית הטלפוניה, לרבות טלפוניה בענן, מאפשר דיבור למערכת הכריזה דרך כל עמדות הטלפון הנייחות והניידות הקיימת בארגון (כולל ישירות מהסמארטפונים ע"י הפעלה פשוטה ביותר. זה מאפשר הפעלה ודיבור למערכת הכריזה דרך כל טלפון קווי וסלולרי, מכל מקום בעולם.
 
חיבור מתאם הכריזה בעידן שירותי הענן נעשה דרך האינטרנט ע"י כתובת IP וממשק פשוט להפעלה (בד"כ דרך אפליקציית המרכזיה הווירטואלית בענן). בעידן מרכזיות בתקני WebRTC (הפעלה דרך כל דפדפן נייח או נייד), גם הפעלת הכריזה אפשרית ללא כל אפליקציה, פשוט ישירות מתוך הדפדפן (בהנחה, שבמכשיר הקצה יש מיקרופון, מה שנכון לגבי כל סמארטפון, מחשב נייד או טאבלט).

TELECOM EXPERTS
 
למה העולם עבר למערכות IP, גם בכריזה וגם בטלפוניה (המשתלבות כיום ביחד)?
המחירים של פתרונות מסוג של מרכזיותIP  וכל מערכת אחרת מבוססת IP, מאוד זולים, במיוחד תעריפי השיחות והמסרונים (ולכן הגישה של מרכזיות בענן זוכה לפופולריות רבה). היות שבגישה זו, השירותים מסופקים בענן, אין הפתעות בעלויות החודשיות של הלקוחות, כי כמעט רוב השירותים הם במודל SaaS ("תוכנה כשירות" בתעריף חודשי ידוע הכולל הכל). ניתן להתנסות בחינם בכל שירות של מרכזיה בענן ללא התחייבות, כדי להיות בטוחים, שזה הפתרון המתאים לצרכים של העסק.  
 
הפתרונות של מרכזיית IP בענן מתאימים לכל: החל ממשתמש בודד בעסק זעיר העובד מביתו -SoHo , דרך עסקים ברמת הSMB- וה-SME ועד חברות בינלאומיות וארגוני ענק (Big Enterprises).
 
למה מרכזיות IP עברו לענן?
יודגש, שהפלטפורמה החדשה והמובילה כיום לתקשורת ארגונית בעולם כמו גם בישראל נעשית כולה בענן, דרך רשת האינטרנט. אפילו משרדי הממשלה וגופי הסמך הממשלתיים עברו ועוברים לענן, בפרויקט בשם "שירלי", שמבוצע באינטגרציה של בינת עם פלטפורמת הענן של סיסקו וספקי שירותי ענן נוספים.
 
תקשורת בענן זו פלטפורמה המאפשרת לקיים פגישות ושיחות וידאו מכל מקום ובכל זמן. זה מאפשר לייצר מוקד שירות וירטואלי ללקוחות, ליצר מזכירה וירטואלית לכל אחד ולספק יכולות "עבודה קבוצתית" על "תשתיות אחודות", מכל מכשיר קצה ובכל מקום בעולם, מעל לכל רשת תקשורת.
 
הפתרון החדש של העולם העסקי החדש כולל שירות תקשורת מלא: שירותי מרכזיה מתקדמת, פלטפורמת ניהול שיחות ועידה מכל התקן באיכות הגבוהה ביותר, מערכות וידאו לשיחות ועידה, התאמה מלאה לכל סוגי חדרי הישיבות בארגון והעיקר: עבודה קבוצתית במתכונת של עבודה ברשת חברתית המוכרת לכל אחד מהסמארטפון שלו. זאת, תוך הגנה מלאה על כל המערכות, תאימות לכל הרגולציות, גיבויים על כל המערכות ושרידות של 99.999% מהזמן.
 
בעבר, כאשר אדם החליט לפתוח משרד, הוא היה צריך גם חדר תקשורת ושרתים. היום, המשרדים כבר מרושתים והכל עובר דרך הענן. כבעל עסק אתה יכול להיכנס לפורטל וירטואלי ולבחור את השירותים, שאתה רוצה עבור המשרד שלך, בין אם זה שיחות רגילות או וידאו, תמלול, הקלטות, כמות השלוחות וכד'. ואם העסק שלך משתנה אתה יכול להרחיב או להקטין את השירותים אונליין והכל דרך הענן.
 
כל משרד מעוניין כיום להיות עם חיבוריות בין כל הטלפונים הנייחים והניידים. מרבית בעלי העסקים צריכים, שהשיחות תהיינה מוקלטות ושמורות, והמוצר של טלפוניה בענן מאפשר לדבר עם כולם בשיחות אודיו/וידאו ותקשורת פנים ארגונית. בענן מקבל העסק משרד וירטואלי, שבו אתה כמשתמש לא תלוי במקום ויכול לנוע ממשרד למשרד עם השירותים וה-Data שלך, בלי לדאוג להעברות של תשתיות ושרתים, וכל תכונה, שאתה רוצה להוסיף או לגרוע מהמשרד שלך, בין אם הם שיחות וידאו או תמלול והקלטה, זה נעשה באמצעות לוח וירטואלי בלחיצת כפתור ובזמן אמת.
 
היתרון האמיתי במעבר לתקשורת בענן הן הגמישות והיכולת לבצע שינויים בפורטל וירטואלי. כך, אתה או אנשי ה-IT שלך לא צריכים להיות במשרד כדי לעשות התאמות.

דור העובדים של היום פחות מרותק למשרד. העובדים יותר חופשיים ורגילים לעבוד בכל מקום עם מחשב נייד, טאבלט וסמארטפון והענן נותן לך את החופש הזה.
 
תשומת לב, שעולם התקשורת והטלפוניה העסקית מתפתח מהר והלקוחות (וגם המנהלים והעובדים) לא מוכנים להסתפק היום בטלפוניה הישנה ובמערכות הישנות, כשביד יש להם סמארטפונים מתקדמים עם יכולות מולטימדיה מתקדמות ואיכותיות.
 
עסקים רבים מדי בישראל נרתעים משום מה מהמעבר לענן ולחיבורי SIP-Trunk, למרות שהם כן מסכימים להתחבר בחיבורי IP-PRI. זה בדיוק אותו דבר.
 
לכן, הם בוחרים (גם בגלל אי ההבנה הזו) לרכוש מרכזיית טלפון פיזית ומערכות שיחות ועידה פיזיות אצלם בעסק. כך, הם גם רוכשים פתרון ישן ומוגבל ביכולותיו וגם משלמים עליו פי כמה וכמה מהחלופות הקיימות של מערכות טלפוניה ושיחות ועידה וירטואליות ובענן.
 
ניתן להתקין הכל לבד, אולם בחירה באינטגרטור מספק יתרונות לעסק, ובכלל זה: התקנה, תחזוקה ותמיכה שוטפת, אינטגרציה עם מערכות עסקיות המצויות בעסק, הגנות נוספות, שירותי פורטל עסקי, ניהול השדרוגים, תמיכה בחיבורי מכשירי סלולר וטאבלטים מסוגים ספציפיים הקיימים בעסק, שילוב כלים חדשים דוגמת צ'טבוטים ורובוטים, שילוב יכולות "זיהוי דיבור" לרבות בניתוב שיחה, שילוב גאדג'טים חדשים דוגמת Alexa (ומתחרותיה), שילוב יכולות AI (אינטליגנציה מלאכותית), שילוב מערכות "שיחות ועידה" מגוונות, שילוב מערכת אזעקה, מצלמות אבטחה, מערכות כריזה, סנסורים (IoT - בית ועסק חכם), בקרת כניסה וניהול עובדים, קופה רושמת, חיבור לרשתות תקשורת מהדור החדש דוגמת רשתות SD-WAN ועוד.
 
ניתן ומומלץ לתחר ולבחור את המשווק \ אינטגרטור המספק את השירות הזה בצורה ובמחיר המתאימים לצרכי העסק, לאחר ניתוח הצרכים של העסק.

מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, ספטמבר 2019.
מחבר המדריך לפתרונות תקשורת ומחשוב ענן ולרכישת מרכזיות טלפון IP לעסקים

כריזה
 
 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים