Telecom News - משפט תיקי האלפים: חקירה ראשית של הדס קליין ועוד עדכונים לגבי המשפט

משפט תיקי האלפים: חקירה ראשית של הדס קליין ועוד עדכונים לגבי המשפט

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> משפט תיקי האלפים: חקירה ראשית של הדס קליין ועוד עדכונים לגבי המשפט
משפט תיקי האלפים התפורים: חקירה ראשית של עדת התביעה הדס קליין ועדכונים נוספים לגבי המשפט
מאת: מערכת Telecom News, 5.7.22, 08:30הדס קליין צילום מסך

הפרקליטות העלימה בכוונה את כל חוקרי להב 433 ורשות ניירות הערך הנוגעים לעדות שלמה פילבר, ולא הביאה אותם למתן עדות בביהמ"ש אחרי עדות פילבר, למרות התהיות של השופטים, כדי לדלג ישירות לעדותה של הדס קליין בתיק 1000, (עדת תביעה מס' 15), תיק שלא עוסק בכספי מדינה (וגם לא ב"חוק המתנות"), במטרה להשחיר את נתניהו. (להדס קליין לא היה קשר ישיר לנתניהו, היא לא דיברה איתו, היא לא שמעה אותו, היא לא השתתפה בפגישות עם נתניהו, ועדותה היא עדות שמועה "צהובה" ורכילות בלבד!).

כתבת העדכונים האחרונה (חלק ג') מהחקירה הנגדית של שלמה פילבר ע"י עו"ד בעז בן צור, פרקליטו של בנימין נתניהו, מ-30.5.22 והלאה, החקירה הראשית החוזרת, וגם כל העדכונים בתקופה זו לגבי כל הנושאים הקשורים למשפט תיקי האלפים עד 3.7.22 כולל - כאן.

הכתבה: עדכונים מעדות עד התביעה שי חייק במשפט "תיקי האלפים" מ-4.7.22 - כאן.

 

הקדמה
הדס קליין
 (בתמונה משמאל, צילום מסך), הייתה מקור מידע של העיתונאי בן כספית (אחד מני רבים), מי ש"בישל" ועמד מאחורי הפיברוק הקרוי תיק 1000.

מקורות מידע לגבי תפירת תיק 1000 (הישן והחדש):
1. על מעורבות בן כספית כמודיע וכסוכן משטרתי, כתב אבי וייס כמה כתבות. ביניהן: 
מיום 16.2.21: כתבה מתעדכנת: חשיפת שקרי הפרקליטות והיועמ"ש בתיק 1000 שיש לבטלו - כאן
מיום 24.2.21: מה מסתתר בשורות שהושחרו ע"י הפרקליטות בעדות בן כספית בתיק 1000? - כאן
מיום 10.3.21: חשיפה: הפרקליטות מסתירה את המודיע של בן כספית (מאבטח\נהג מהשב"כ)! כאן.SECRET FREE

כתבה משלימה מה-20.7.21: "מי הדליף את עדות יאיר לפיד וטען שהיא "ראיית הזהב" נגד נתניהו בתיק 1000?" - כאן

המידע העיקרי מהחשיפות הללו נמצא בסרטון יוטיוב (ריאיון אצל אבי רצון) כאן: https://youtu.be/YindV1bKdXI.

כ"כ, המידע פורסם בסרטוני יוטיוב (ראיונות אצל אלי ציפורי) הבאים: כאן וכאן.  

ויש גם מספר כתבות נוספות ומשלימות, למשל של כתב גלובס: 
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001357731
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001357558
ועוד בנושא זה מעיתונאים נוספים:
https://www.ice.co.il/social/news/article/804781
https://www.maariv.co.il/journalists/Article-818398.

מידע נוסף חשוב מנותח לעומק באתר "פרויקט 315" נמצא כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

סרטוני יוטיוב רבים יש כאן וכאן. סרטון יוטיוב מוביל מומלץ לצפייה ולהפצה - כאן. מצגות להפצה על תפירת התיקים - כאן.

לינק לכל שידורי "האולפן הפתוח" של עו"ד כנרת בראשי - כאן

2. חשיפה בלעדית של מסמכים הנוגעים לתיק 1000 המפוברק וניתוחם:
א. יודגש, שיש חומרים מקוריים ממחשב "מלאכת מחשבת" של אגף המודיעין המשטרתי, שמתעדים את כל מהלכי מסירת המידע לאורך השנים, לצמרת המשטרה ולצמרת להב 433.

הדגש במידע החדש והנוסף שנצבר ע"י אבי וייס, הוא על שנת 2017, בה נאסר ע"י היועמ"ש ופרקליט המדינה דאז לקבל ממנו (מבן כספית) מידע, מה שלא מנע בפועל את קבלת המידע, ע"י בכירי המשטרה: ניצב (בדימ.) מני יצחקי, תנ"צ קובי זריהן ותנ"צ ערן קמין, בידיעת פרקליט המדינה והיועמ"ש (דאז), רק בגלל שהמידע היה נגד נתניהו.

בנוסף, על פי "דו"ח זיילרהמצ"ב כאן, מה שעוגן בהנחיות הפנימיות של המשטרה ואגף החקירות והמודיעין, אסור לקצינים בכירים לעסוק בעצמם באיסוף מידע והפעלת מקורות מידע, למעט מקרים יוצאי דופן, שלא מתקיימים כאן, בעניינו של בן כספית

ב. השיטה של בן כספית כמו של כתבים אחרים, שפעלו כמותו, היא "להלבין" כעבור חודשים את הידיעות, שמסר כמידע סודי, בכתבות חשיפה, כביכול, על מה שהמשטרה חוקרת "על סמך מידע מהימן" - כלומר, המידע, שהוא עצמו המציא ומכר למשטרה. בעניין זה נשאלו כל הנוגעים בדבר, כולל בן כספיתשאלות נוקבות שלא נענו כמפורט כאן.

פירוט כל החומר והמידע יוצגו בפני בית המשפט והציבור, בבוא העת ודי בקרוב. 

חומרים נוספים לגבי "תיקי האלפים" למתעניינים - יש כאן

ג. פרקליטי נתניהו (עו"ד עמית חדד, עו"ד נועה מילשטיין ועו"ד יאיר לשם) הגישו ב- 30.5.22 "עתירה לגילוי ראיה חסויה": לחשוף את המתחזה לעיתונאי: בן כספיתהעתירה המלאה מצויה - כאןכתבה של אלי ציפורי המנתחת את העתירה הזו יש כאן

ביום 8.6.22 הוגשה 
תגובת הפרקליטות לבקשת פרקליטי נתניהו מ-30.5.22 לגילוי חומרי החקירה של העיתונאי בן כספית. הפרקליטות מתנגדת לחשיפת הראיות. התגובה של הפרקליטות לביהמ"ש - כאן.

ד. כאמור בכתבות קודמות, תנ"צ ערן קמין (בוגר "קרן וקסנר", כמו גם תנ"צ יואב תלם - כאןהיה אחד מהמפעילים של "השטינקר המשטרתי" בן כספית, במשך שנים.

מצ"ב כאן חלק מהמידע, שנאסף מבן כספית ונאגר במערכת "מלאכת מחשבת" של המודיעין המשטרתי, מסוף 2016 עד סוף 2017, מידע, שנאסף מבן כספית, בין היתר, על ידו - אישית, למרות האיסור על קבלת מידע ישירות ממקורות, ע"י קצינים בכירים.

הסברים והשלמות לגבי המידע הזה יש כאן, וגם כאן וכאן, למתעניינים. 

ה. מה עשה בן כספית עצמו עם המידע הזה שמסר לקציני המשטרה הבכירים?

זה מפורט כאן וכאן בהרחבה (כולל "התחנפות" ב"כתבות מלטפות" לתנ"צ ערן קמין ולניצב בדימוס מני יצחקי, שני המפעילים הראשיים שלו). 

ו. יודגש, שהוא (ערן קמין) לא היה מיועד לקידום וחשש, כך עולה מדווחים שהתקבלו מחבריו, שייאלץ אולי להעיד על תעלוליו עם בן כספית בתיק 1000 (נושא, שמונח כעת ממש על שולחן השופטים להחלטה, לאור עתירת עורכי הדין של נתניהו) וכנראה גם בתיק 2000. (הערה: ערן קמין, כמצוין לעיל, לא מופיע ברשימת עדי התביעה, כך שניתן להזמינו כעד הגנה, בבוא העת).

בכל מקרה, הוא אמור היה לפרוש ממש בקרוב, כי הוא "סוס מת" עם "חרב המונחת מעל ראשו". השיקול שלו להיות כעת אזרח ולא שוטר, היא נכונה מבחינה כלכלית ואישית שלו.

כאמור, הכתב ג'וש בריינר צייץ בטוויטר, שהוא מסוכסך עם קובי שבתאי, המפכ"ל דהיום - זה פשוט שטויות והסחת דעת מהמציאות, המגובה במסמכים רבים. 

3. כבר נחשף ע"י אבי וייס שלנוני מוזס הדביקו פגסוס וזה עולה מצווי האזנות הסתר שהוצאו כנגדו (תוך רמייה של השופט שחתם על הצווים). הוא (מוזס) נאבק ממש כעת בבית המשפט לחשוף מה גילו עליו (באותה עת קיבל מידע בשיחות רבות, בין היתר ובמיוחד ממילצ'ן ועוזרתו - הדס קליין). ספור מרתק בפני עצמו.
ב-8.6.22 פרקליטי נוני מוזס הגישו בקשה לביהמ"ש לבצע תהליך של "השלמת חקירה" (תיקי 1000 ו-2000) כדי לקבל את נתוני התקשורת של האזנות, שבוצעו בינו לבין ארנון מילצ'ן והדס קליין. הבקשה - כאן. הפרקליטות מתנגדת לבקשה ותגובתה - כאן. דיון התקיים על כך בבית המשפט ב-15.6.22 - כאן

הנושא יידון בביהמ"ש לאור חילוקי הדעות, ועל פי ניתוח של הצווים המצורפים - כאן, יש סבירות גבוהה, שמדובר בהאזנות תוך שימוש בפגסוס של השב"כ והלבנת תוצרי האזנות הסתר הללו ע"י 3 צווים בלתי חוקיים.

זה די דומה לפרשת הצווים האחרים, שנותחו ע"י אבי וייס. לדוגמא: הסיפור של נתן אשל כאן.

4. כתבה נוקבת משותפת לאלי ציפורי ולאבי וייס בנושא תפירת תיק 1000 פורסמה תחת הכותרת: ה"סכסוך" עם המפכ"ל שבתאי הוא סיפור כיסוי לפעילות ערן קמין עם בן כספית - כאן.

בנוסף, נחשף כאן מ-2020 "סדר העדים" המתוכנן של הפרקליטות במשפט תיקי האלפים. כעת מתברר, שהפרקליטות העלימה בכוונה את כל חוקרי להב 433 ורשות ניירות הערך הנוגעים לעדותו של שלמה פילבר, "עד המדינה המדומיין", ולא הביאה אותם למתן עדות בבית המשפט אחרי עדותו של שלמה פילבר, כדי לדלג ישירות לעדותה של הדס קליין, במטרה להשחיר את נתניהו. גם תרגיל ירוד זה ייכשל לפרקליטות ולתופרי התיקים. 

5. לקראת דיוני ביהמ"ש פרסם אלי ציפורי 8 כתבות בבלוג שלו:
1) ב-17.6.22 כתבה תחת הכותרת: הפרקליטות רוצה להסתיר את קריסת תיק 4000 עם סיגרים ושמפניות? עושים סדר בתיק 1000. הפרקליטות שברה את הסדר ההגיוני של משפט נתניהו עם עדה בתיק 1000, הדס קליין. המטרה היא לטשטש את קריסת תיק 4000 בעדות פילבר באמצעות קצת קשקשת על סיגרים ושמפניות. אז החלטתי לעשות לכם סדר בתיק 1000 - כאן.
2) ב-22.6.22 כתבה תחת הכותרת: נדחה בשבועיים פסטיבל הסיגרים והשמפניות עם הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן ועדה בתיק 1000 נגד נתניהו. הפרקליטות תזמנה אותה לעכשיו כדי לטשטש קצת את הבעיות בתיק 4000, אבל גם זה השתבש להם - כאן.
3) ב-23.6.22 כתבה תחת הכותרת: חשיפה: כך "תפר" יאיר לפיד את נתניהו בתיק 1000 איך יאיר לפיד שיקר והסתיר פרטים חשובים בעדותו במשטרה, ואיך הוא חמק מחקירה תחת אזהרה ומהגשת כתב אישום. סקירה מקיפה עם ציטוטים מהחקירה. השאלה: מדוע לפיד הוא עד ולא נאשם? - כאן.
4) ב-26.6.22 כתבה תחת הכותרת: גיא פלג שנעלם לאורך קריסת תיק 4000, חזר לפתע לכבוד תיק 1000 ועדותה של הדס קליין, העוזרת של מילצ'ן והשטינקרית של בן כספית. החל את קמפיין "הסיגרים והשמפניות" בשליחות הפרקליטות. בואו נראה את האמת מתוך החקירות - כאן.
5) ב-27.6.22
 כתבה תחת הכותרת: הידעתם? עו"ד שלומית ברנע-פרגו, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה ועדת תביעה בתיק 1000, אישרה לנתניהו לקבל מתנות מחברים. לא בע"פ אלא במסמכים. היא לא תוכל להתכחש לכך בעת עדותה במשפט - כאן.
6) ב-28.6.22 כתבה תחת הכותרת: מחר יתחדש משפט נתניהו. אנחנו מתקדמים צעד נוסף לעדותה התמוהה של הדס קליין - תיק 1000 באמצע תיק 4000- לצורך פסטיבל "הסיגרים והשמפניות" של הפרקליטות. אלא שחקירתו של מילצ'ן סותרת זאת. קבלו ציטוטים - כאן.
7) ב-1.7.22 כתבה תחת ה כותרת: הדס קליין הייתה מקור של בן כספית: היא נפגשה אתו בבית הקפה ברמת החייל. עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו, חושף את שיטת העבודה של בן כספית כמקור משטרתי: קשרים עם בכירי המשטרה, הלבנת ידיעות מודיעיניות, והתגוללות על מנדלבליט כדי שיחקור את נתניהו כאן.
קיטוע הפרוטוקול המלא מביהמ"ש המחוזי י-ם, בדיון שהוביל עו"ד חדד ביום 15.6.22 בעניינו של בן כספית נמצא - כאן
8) ב-3.7.22 כתבה תחת הכותרת: לפתע, בסוף שבוע אחד, "העיתונאי" גידי וייץ מפרסם שני מאמרים על משפט נתניהו תיק 1000. הוא לא באמת עוקב אחרי המשפט, אבל הוא מושקע בכתב האישום. ולכן שני המאמרים נועדו להעלים מידע יותר מאשר לחשוף מידע. זאת לא עיתונות, זאת רמאות - כאן.

בנוסף אלי ציפורי פרסם בטוויטר בנושא זה ב-25.6.22 כדלקמן:
ציפורי
ציפורי
וב-26.6.22 פרסם:
ציפורי
ציפורי

6. "איש סביר" פרסם ב-3.6.22 בטוויטר:
איש סביר
קישור ל-10 קטעים של הסברים בטוויטר שלו - כאן. הם עוסקים במה נתניהו מואשם, בדיון באישומים, בתפקידה של הדס קליין ובמה צפויה ההגנה לטעון.
 
5.7.22: (היום הראשון של החקירה הראשית של הדס קליין)
העיסוק היום רק בנושא השמפניה והסיגרים (מוצרים מתכלים).

א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול העיד במשפט נתניהו שי חייק, דוברו הפוליטי לשעבר של נתניהו, שהפך גם הוא מעד תביעה לעד הגנה. היום מתחיל פסטיבל השמפניות והסיגרים בכיכובה של הדס קליין. בין לבין יש גם את עדותו של אפי אזולאי, אב הבית בבית ראש הממשלה - כאן.

ב.גולש בטוויטר משה איפרגן פרסם בטוויטר לגבי הדיון היום:
משה איפרגן

ג. לפני תחילת הדיון פרסם אלי ציפורי בטוויטר על הדס קליין (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי):הדס קליין צילום אלי ציפורי
ציפורי
ציפורי
*תיק 1000 במקום תיק 100
*גילדין במקום גינדין
ציפורי

ד. את החקירה הראשית מוביל עו"ד אלון גילדין (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי).אלון גילדין צילום אלי ציפורי

ה. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

ו. אלי ציפורי פרסם מביהמ"ש בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ז. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
כנרת
כנרת
כנרת
כנרת
כנרת

הערה: הסיפורים הדימיוניים ליצירת דרמות וכותרות מכפישות עבור התקשורת של הדס קליין, ותיאור אירועים בהם לא נכחה, הם שמועות ורכילות ולא מתבססים על ראיות חפציות (פורנזיות) כמו איכוני שיחות ואישורים בכתב, והם לא הגיוניים, בהינתן המצב בו כל מה שנכנס למעון ראש הממשלה (ולרכב שלו) עובר בדיקה קפדנית, סריקה בטחונית ותיעוד רישום באינוונטר.

הדס קליין מדברת על שרה נתניהו, שהיא לא נמצאת בכתב האישום! רק כי היא שנואת נפשה. (ברוח עדותה העוינת השופט שאל אותה אם היא שונאת את שרה נתניהו והיא ענתה, ששרה השמיצה אותה בחקירה).

אין שום תיעוד להמצאות שהיא מספקת. מסתבר, שקליין הייתה מסוגלת "לראות" מביתה בהרצליה בלילה מה מתרחש בין 2 וילות של נתניהו ושל פאקר בקיסריה...

ח. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
* מדובר בחשבוניות של כל הצריכה של מילצ'ן ואין שום רישומים על חלקו של נתניהו, על הכמויות שהגיעו למשפחת נתניהו. הכל ניחושים והשערות פרועות! בזמן אמת לא סומנו על החשבוניות למי נופקה כל כמות. כשעוברים בדיון על החשבוניות הכלליות - אין תיעוד על הכנסת החומרים לבלפור! עדותה של קליין נטולת כל תימוכין.

מצ"ב כאן שאלות נוקבות שנשלחו למ"י בעניין הדס קליין, שאלות שנענו בתשובה לקונית - כאן.  

ט. מביש, שהחשבוניות הובאו כמות שהן לדיון בביהמ"ש. בלהב 433 היו צריכים לשבת עם קליין על כל חשבונית ולחקור את הפרטים וזה לא נעשה.

לכן, גם לנוכח הערות השופט ברעם (שייתכן שאצל מילצ'ן בבית ינאי לא רק שתה נתניהו, אלא שתו הרבה אנשים נוספים כמו שמעון פרס ז"ל) נראה, שגם הוא מבין, שהיא מגזימה בכמויות ובאירועים, שולפת מספרים ואחוזים מהשרוול ולא יודעת את הפרטים, כי אין רישומים. לעומת זאת, יש חשבוניות, שקליין מעידה, שהיא זוכרת, ששמפניות נשלחו לאנשים אחרים (כמו יענקלה' שחר). החשבוניות מתקשרות להספקה למילצ'ן ולחברים ואנשים הקשורים למילצ'ן, איך הן קשורות לנתניהו

מתברר, לפי שאלת השופט ברעם, שביקש תעודות משלוח, שגם אין תעודות משלוח לבלפור וגם לא לבית ינאי מקום מגוריו של מילצ'ן.

חוסר העקביות והסתירות הרבות של קליין הן הבעיה המרכזית שלה כבר בחקירה הראשית. היא מפריחה כל מיני אמירות המתנפצות גם תוך כדי החקירה הראשית. 


הפרקליטות לא יודעת את כמות הצריכה של משפחת נתניהו! אין לה ראיות לכך.

י. אלי ציפורי פרסם סיכום מהותי בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

י"א. לסיכוםקליין החלה להפוך כבר היום לעדת הגנה בסתירות שלה. אין לה שום ראיות המאמתות את הדברים שלה. אין רישומי כניסה של המוצרים לבית ינאי, לקיסריה ולירושלים, ואין תעודות משלוח. עדות משובשת, שאין לה התחלה ואין לה סוף חוץ מצחוק אחד גדול (בקבוק קצף גילוח). עדה, שנראה, שהשנאה העבירה אותה על דעתה והיא מוכרת רכילות טיפשית וסיפורי פנטזיה, שמשמשים קרקע פורייה לכותרות להינדוס תודעה.

י"ב. נחשף כעת, שהתקבלה החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם ב-30.6.22 בעניין "חשיפת ראיה חסויה" (עניינו של בן כספית כמודיע משטרתי), החלטה שדוחה את הבקשה של הסנגורים כלאחר יד ובנימוקים לא בדיוק ברורים. מצ"ב כאן ההחלטה במלואה.

י"ג. איש סביר פרסם סיכום בטוויטר:
איש סביר
איש סביר
איש סביר
איש סביר מנתח בטוויטר היטב ובפירוט את הדיון - כאן.
הערה: שרה נתניהו לא נמצאת כמובן בכתב האישום. כ"כ, לנוכח סיפורי "פוגי" של קליין על כמווית אדירות של אלכוהול, לעולם לא ראו את שרה נתניהו שיכורה וגם לא את בנימין נתניהו.

6.7.22: (היום השני של החקירה הראשית של הדס קליין)הדס קליין צילום אלי ציפורי
העיסוק היום בשמפניות, סיגרים, מוצרי טואלטיקה, תכשיטים, הוויזה למילצ'ן והקלות תושב חוזר.
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כצפוי, עדותה של הדס קליין, העוזרת של מילצ'ן ופאקר, היתה עמוסה בשמפניות, סיגרים ואמוציות נגד שרה נתניהו (שאינה צד במשפט). אפילו השופטים הבינו שהעדות היא רגשית ואינה נשענת על עובדות וראיות. שופרי הפרקליטות כמובן חגגו. הנה הדברים - כאן.

באיתי לנדסברג נבו פרסם אתמול כתבה בזמן ישראל: היכן היה השב"כ בפרשת הסיגרים והשמפניות? עדותה של הדס קליין חושפת שרשרת אספקה שמגיעה הכי קרוב לראש ממשלת ישראל לשעבר בנימין נתניהו ורעייתו שרה. אל ריאותיו של רה"מ לשעבר ואל מעיה של אשתו. והיכן הממונה על ביטחונם? - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר על הדס קליין (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי):
ציפורי

ד. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
* מדובר בפאקר. וכעת הסתירה בדברי קליין, אחת מני רבות:
כנרת
ציפורי
הערה: בכך הכתב גליקמן חשף במו פיו את מטרת העדות של קליין: הינדוס תודעת הציבור בהשחרת נתניהו, ובמיוחד השחרת אישתו, שלא עומדת לדין.
ציפורי

ה. הדס קליין ממשיכה היום לפטפט, להזות ולספר סיפורים דמיוניים מלאי סתירות, כאשר השופטים מתערבים כל הזמן לנוכח היעדר ראיות לקשר לנתניהו ולנוכח חוסר היגיון ובלופים בסיפוריה, והתייחסות לתקופות שלא שייכות לכתב האישום, שלרובם אין קשר למשפט ולנתניהו. עדה המפגינה בבוטות את שנאתה לשרה נתניהו הכל כדי לייצור כותרות בתקשורת המגויסת למטרות פוליטיות לפני הבחירות החמישיות.

חשוב להדגיש, שגם כיום לא הוצגו תעודות משלוח, או ראיות מתוך חשבוניות לחלקו של נתניהו בכמויות של הסיגרים והשמפניות.

עו"ד עמית חדד מתנגד לעסוק ב"תכשיט השני של שרה", שלא רלבנטי ולא נמצא כלל בכתב האישום (שלא תוקן), ושאין שום ראיה, ששרה נתניהו, שלא נמצאת בכתב האישום, בכלל קיבלה אותו. ונתניהו לא קשור לעניין זה, והמעורבים, לכאורה, בתכשיט הזה לא נחקרו בנושא. כאן חדד שם מראה לשופטים בתיק התפור וההזוי הזה. (להזכיר, התיק לא עוסק ב"חוק המתנות", אלא ב"מרמה והפרת אמונים" - "עבירת סל" שניתן להדביק לשלל נושאים).

השופטים החליטו לא להחליט בנושא בשלב זה, ולדלג הלאה.

הדס קליין "פותחת" על מילצ'ן (ממנו היא מתפרנסת עד היום) בפירוט המהלכים שעשה בהקשר לקבלת ויזה לארה"ב והסיוע של נתניהו, כביכול, בתמורה לסיגריות ולאלכוהול. יודגש, שתיק 1000 הוא לא תיק "שוחד". נתניהו סייע למילצ'ן בתור מי שסייע רבות למדינת ישראל והיה עושה זאת לכל אדם כזה.

הדיון ממשיך בהקלות למילצ'ן כתושב חוזר (פטור ממס), שנטען בכתב האישום, שנתניהו רצה לעזור לו (שוב בגלל שמפניות וסיגרים). (במציאות הוא לא עזר). בעדות עולה, שמילצ'ן נפגש דווקא בת"א עם יאיר לפיד, שכן פעל לקידום הנושא (עם נתניהו נטען שהוא רק דיבר בנושא, אך נתניהו טוען, שהוא לא זוכר שיחה כזו, וממילא לא עזר לו).

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ז. לסיכום: עו"ד עמית חדד פיזר היום בהערותיו הרבה שטרות אותן יפרע בחקירה הנגדית ויפריך את כל הכזבים, שהפריחה הדס קליין.
כמו אתמול, העדות היום של הדס קליין עם ההגזמות הפרועות והרכילות הטפשית, לא ביססה דבר מבחינה משפטית נגד נתניהו. היא נועדה רק לשחרר לקראת הבחירות כותרות שקריות ונתעבות להינדוס תודעת הציבור בתקשורת המגוייסת ואפילו ע"י כתבים שונאי נתניהו המתחזים כביכול לאנשי ימין. 
בהקשר זה פרסמה עו"ד כנרת בראשי בטוויטר:
כנרת

ח. בערוץ 7 פורסמה כתבה: מקורבי נתניהו: עדות הדס קליין רצופה שקרים בוטים וסתירות שיופרכו בחקירה הנגדית - כאן.
מקורבי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מגיבים לעדות שמסרה הדס קליין בבית המשפט המחוזי, ואמרו כי העדות "רצופה שקרים בוטים וסתירות שיופרכו על-ידי פרקליטי ראש הממשלה לשעבר נתניהו בחקירה הנגדית בשבוע הבא". עוד אמרו מקורבי נתניהו כי "האבסורד בהגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו על קבלת סיגרים מחבר שקנה אותם מכספו הפרטי, לעומת ההתעלמות מעשרות המיליונים של כספי משלם המיסים שהושקעו בביתו הפרטי של בנט ומאות אלפי השקלים שקיבלה ליהיא לפיד בסיוע כספי עמותה שנתמכת בכספי ציבור- זועק לשמיים".

ט. איש סביר פרסם סיכום מצויין בטוויטר על יום הדיונים:
איש סביר
איש סביר
איש סביר
איש סביר מנתח בטוויטר היטב ובפירוט את הדיון - כאן.

7.7.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו מכתבה תחת הכותרת: החקירה הראשית של הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן, השיגה את מטרתה: שיטפון של רכילות "אנטי שרה" בערוצי התקשורת, פסטיבל של סיגרים ושמפניות. החקירה הנגדית, ע"י עו"ד עמית חדד, תתחיל בשבוע הבא - כאן.

ב. נשלחו שאלות לצמרת המשטרה ומשרד המשפטים\פרקליטות בעניינה של העדה הדס קליין. התקבלו תשובות מהירות. זו "הגריסה" המהירה ביותר בתקופה האחרונה, תוך "איתרוג מושלם" של הדס קליין, בתשובות המתחמקות של משטרת ישראל ומשרד המשפטים, שהתעלמו מהשאלות ו"גרסו" למעשה את הבעיה, בסיפור התמוה ביותר של הדס קליין. התכתובת מצויה כאן.

תהיינה עוד הפתעות בקרוב מאוד בעניינה, של אלי ציפורי בשת"פ עם אבי וייס.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
הערה: התמונה שנלקחה מגוגל מפות לבדיקת עובדות לגיטימית, רלבנטית להבנה מי היא העדה ולתוכן עדותה של הדס קליין וטענותיה בביהמ"ש, שהיא נלחמה על פרנסתה, חשה בסכנה כלכלית, מכוניתה קטנה ופשוטה ובעלה נכה צה"ל: התמונה אינה מתיישבת עם עדות קליין שהיא "קשת היום" כפי שתיארה את עצמה, שהיא חיה תחת חשש כלכלי, והתמונה מפריכה את עדותה.

8.7.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: העדות של הדס קליין: 10 סימנים בולטים למניפולציות ושקרים. סיגרים בעשרות אלפי שקלים במזומן, קשר עם יבואן שמפניות, ארגזי שמפניה בבית, נקמנות בעו"ד בעז בן צור, מסמוס בדיקת עלויות, אומרת דיסקרטית אבל רצה לבן כספית, ארגזים בלי בדיקת שב"כ, כרטיס האשראי של קליין, שכר בלי לעבוד, ווילה בשווי 10 מיליון שקלים - כאן.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר את ראשי הפרקים של הכתבה:
ציפורי

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבתה תחת הכותרת: הפרקליטות עקפה את חוק המתנות באמצעות סעיף "הפרת אמונים", ולמעשה "המציאה" חוק חדש. כל זה במטרה להפליל את נתניהו. השורה התחתונה היא אכיפה בררנית, כפי שמוכיחים שני סיפורי מתנות קודמים - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

ד. מיכאל קליינר פרסם במעריב כתבה תחת הכותרת: עדות חירום: הדס קליין נועדה לשרת את הפרקליטות בלבד. התנהלות הפרקליטות בתיק 1000 מוכיחה שוב שמדובר בזרוע תעמולתית של השמאל, שמטרתה לעצור את נתניהו בכל פעם שהוא מפתח מומנטום - כאן.

9.7.22:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

10.7.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: לקראת המשך 'פסטיבל הסיגרים והשמפניות', עוד כמה מניפולציות ושקרים מתוצרת העדה הדס קליין, כפי שניתן ללמוד מעדותה במשטרה. הדברים המצוטטים כאן עדיין לא עלו במשפט עצמו - כאן.ציון אמיר ויקיפדיה

ב. בהמשך לפרסום הציוץ עם תמונת הווילה של הדס קליין מגוגל מפות לעיל (בעדכוני 7.7.22, סעיף ג'), עו"ד ציון אמיר, (בתמונה משמאל, מוויקיפדיה), שלח הבוקר מכתב נוקב ליועמ"שית, לפרקליט המדינה ולראש אח"מ, לגבי הכוונה לזמן את אלי ציפורי לחקירה על "הטרדת עד" בגין הציוץ הנ"ל בטוויטר. עו"ד אמיר, טען, בין היתר, ש"זה גובל במקארתיזם מסוכן, סתימת פיות, ריסוק חופש הביטוי ואכיפה בררנית. מכתבו המלא של עו"ד ציון אמיר - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי עדכון סעיף ג' בעדכוני 8.7.22:
ציפורי

ד. בהיעדר הסכמה מלאה בין ההגנה לתביעה, ביהמ"ש המחוזי בי-ם יצטרך לקבל החלטה בעניין "התכשיט השני של שרה". המסמך של ההגנה והתביעה, שהוגש היום לביהמ"ש, נמצא - כאן.

11.7.22: (היום השלישי של החקירה הראשית של הדס קליין)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: למה מיליארדר עם בעיות רפואיות, שאין לו עניינים עסקיים בישראל, ויש לו חברות אמיתית עם נתניהו, שורבב לכתב האישום? כי הפרקליטות רצתה לנפח את האווירה של שחיתות לכאורה. במילה אחת: רוע - כאן.הדס קליין צילום אלי ציפורי

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי 
ציפורי

ג. אלי ציפורי פרסם בטווויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ד. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
כנרת
כנרת
כנרת

ה. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי

ואלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ז. סיכום: הסתיימה החקירה הראשית של הדס קליין, (בתמונה כאן מעל, צילום אלי ציפורי), שמזכירה מאוד את אילן ישועה: האם היא כמוהו "עדת מדינה נסתרת", שמציגה אין ספור סיפורי רכילות ללא בדל של ראיה הנוגעת לכתב האישום נגד בנימין נתניהו? כל מה שהיה לה לדווח זה קשקוש אחד גדול הנוגע לשרה נתניהו, שלא יכולה להתגונן כי היא לא נמצאת בכתב האישום.

ח. פרופ' טליה איינהורן סיכמה בטוויטר:
טליה איינהורן

12.7.22: הכתבה: משפט תיקי האלפים התפורים: חקירה נגדית של עדת התביעה הדס קליין ועדכונים נוספים לגבי המשפט  - כאן.
 
תיק 1000: חקירת משה אשר וליאת גרבר מרשות המיסים ומאיר בינג מהאוצר - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים