Telecom News - משפט תיקי האלפים ופרשת האזנות הסתר - עדכונים שוטפים מרץ 2022

משפט תיקי האלפים ופרשת האזנות הסתר - עדכונים שוטפים מרץ 2022

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> משפט תיקי האלפים ופרשת האזנות הסתר - עדכונים שוטפים מרץ 2022

ריכוז של עדכונים שוטפים מהמתרחש במשפט תיקי האלפים ובכל הקשור לפרשת האזנות הסתר.
מאת: מערכת Telecom News, מרץ 2022.SECRET FREE

המשך ישיר לכתבה: 
משפט תיקי האלפים ופרשת האזנות הסתר - עדכונים שוטפים פברואר 2022.

1.3.22:
א. יש סיכוי סביר לאור הדיון היום בביהמ"ש המחוזי בי-ם, כפי שניתן להאזין לכל הפרטים להלן בשידור מאולפן כנרת בראשי, שהשופטים יכשירו וילבינו את העבירות החמורות של המשטרה והפרקליטות בכל הקשור לשימוש בצווים שקריים ובלתי-חוקיים והחדירה המוכחת לפרטיות של שלמה פילבר. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא, ששאיבת הנתונים מהמכשיר של פילבר לא בוצעה במשטרה. וזה הסוד שהמשטרה והפרקליטות מסתירים.

בנוסף, ההלבנה תאפשר בעתיד שימוש בצווי חיפוש ותפיסה ללא הגבלת זמן ושימוש באמצעים דרקוניים ללא כל בקרה חוקית. הכל מוסבר בסרטון השידור להלן.


בהשידור היום של עו"ד כנרת בראשי עם אבי וייס ואורחים רבים נוספים. בבית המשפט נמצא אלי ציפוריהלינק לסרטון היוטיוב - כאן.

ג.אלי ציפורי פרסם בטווטר:

ציפורי

דכנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת בראשי

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:SANDAKE ARROW FREE
ציפורי

פרטים נוספים לגבי נתן אשל והצווים בלתי חוקיים יש בכתבה: 
חשיפת "השחיטה הגדולה" של המשטרה שהחלה להתבצע בפרקליטות המדינה - כאן.

האם ההאזנות וההתנכלות לנתן אשל החלו בגלל זה - כאן? 

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי
הנוהל של פרקליט המדינה במלואו - כאן

2.3.22:
א. נשלחו שאלות נוקבות למשרד המשפטים, למשטרת ישראל ולשב"כ, בנושא של הפעלת יחידת הסיגינט-סייבר של משטרת ישראל בשב"כ, כפי שנחשף ע"י רביב דרוקר. סדרת השאלות נמצאת - כאן.SCANDALE ARROW FREE

בהקשר לפנייה הנ"ל למשרד המשפטים למשטרה ולשב"כ, פרסם אלי ציפורי את הציוץ הנוקב להלן בטוויטר:
ציפורי

ב. בהמשך לטיפול בנושא צווי האזנת סתר (על פי "חוק נתוני תקשורת"), נשלחה סדרת שאלות נוקבות לשר לבט"פ, לשר המשפטים, לפרקליטות ולמשטרת ישראל, בעניין הנחיית פרקליט המדינה בתחום "קבלת נתוני תקשורת". הפנייה המלאה - כאן, למתעניינים. עדכון 6.3.22: התקבלה תשובה מאוד מעורפלת, מתחמקת ומתחכמת ממשרד המשפטים, לסדרת השאלות ששאלתי. תגובת משרד המשפטים - כאן

ג. בהתייחס לשאלות בסעיף ב' כאן מעל, התקבלה במהירות תגובת דובר השר לבט"פ: "השאלות הללו מתייחסות למשרד המשפטים ולמשטרה. אין כאן שאלה כלפי המשרד" [המשרד לבט"פ]. כלומר: התנערות מוחלטת מהנושא מצד השר לבט"פ.

ד. אלי ציפורי פרסם בפייסבוק כדלקמן:
ציפורי

ציפורי

ציפורי

ה. המסמך הנוגע ל-3 הפוסטים בסעיף ד' הנ"ל (הפנייה לבית המשפט) נמצא - כאן.

3.3.22
א. אלי ציפורי
פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: תחת חיסיון ובמעמד צד אחד בלבד נמשך אתמול משפט נתניהו. הנושא: האם היה או לא היה אישור לשימוש בתוכנות הריגול. השורה התחתונה: או שמנדלבליט משקר או שליאת בן ארי ויהודית תירוש משקרות - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בפייסבוק:
ציפורי

ג. אלי צפורי פרסם בפייסבוק:
ציפורי

הערה: כבר בעדכון מיום 15.2.22 בכתבת עדכוני פברואר 2022 - כאן, פורסם הפוסט להלן:
ציפורי

ד. אלי ציפורי פרסם בפייסבוק: FREE SCANDAL  ARROW
ציפורי

שלושת הצווים בעניינו של נתן אשל מדברים בעד עצמם למביני חוק ומצויים - כאן. הם מנותחים בצורה מעמיקה בכתבה - כאן.SCANDAL ARROW FREE

בעקבות כל השאלות, שיש כאן למעלה, והמסמכים המצויים בלינקים בכתבות המוזכרות לעיל, נשאלת השאלה הנוקבת, שטרם נענתה: מה חלקו של השב"כ בשת"פ עם משטרת ישראל במימוש הפיכה פוליטית (פוטש) באמצעים מודיעיניים, חקירתיים ומשפטיים?


יתרה מכך. שאלתי את שר לבט"פ ואת צמרת המשטרה דהיום: מי הבכיר בצמרת המשטרה שהחליט לצפצף צפצוף ארוך על הנחיות היועמ"ש (עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט) דאז ופרקליט המדינה (עו"ד שי ניצן) דאז (כאן: https://bit.ly/GreenziegBenCaspit, לקוח מכאן) והחליט כן לקבל מידע הזוי ממקור מודיעין עיתונאי, כלומר: מבן כספית, מה שהוביל ל-3 צווי האזנת סתר מפוברקים לנתן אשל, חברו של רוה"מ דאז, נתניהו, כנחשף בהרחבה בלינק כאן?.
תשובה לא קיבלתי. די ברור למה.

4.3.22:  
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כמו בדיקטטורה: כך עובדת תעשיית החסיונות של הפרקליטות והמשטרה. השבוע הפכה פרשת הריגול הלא חוקי לפרשת החסיונות הלא חוקיים, פרשה שככל הנראה מתגלגלת גם לפתחו של השב"כ, כפי שחשף אבי וייס. האמת יוצאת לאור. סקירה מקיפה - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בפייסבוק:
ציפורי 


5.3.22: בעקבות פרסום על אפשרות סגירת התיק בעניין חקירת פרשת "המימד החמישי", שלחתי פנייה נוקבת ביותר לצמרת הפרקליטות ומשרד המשפטים. הפנייה המלאה כאן
הדו"ח של מבקר המדינה שפורסם ב-2019 ב"פרשת המימד החמישי" נמצא כאן, למתעניינים. 

6.3.22
א. אלי ציפורי פרסם בלוג שלו: תיראו מופתעים! הפרקליטות סוגרת את תיק 'המימד החמישי' אחרי שנתיים של מריחת החקירה. למי שכבר שכח, אני מביא את השתלשלות העניינים בפרשת השחיתות החמורה בה מעורבים המפכ"ל לשעבר ושר הביטחון בהווה - כאן.

ב. התקבלה החלטת השופטים בעניין צווי החיפוש בעניינו של שלמה פילבר. ההחלטה - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר בהקשר להחלטת השופטים בעניין צו החיפוש:
ציפורי
 ובפייסבוק:
ציפורי

ד. על פי חוק חופש המידע, שוחררו היומנים של בנימין נתניהו כרוה"מ מהשנים 2016-2018. היומנים המלאים כאן: מ-2016מ-2017מ-2018

ה. אלי ציפורי פרסם בפייסבוק:
ציפורי

ו. מושיק קוברסקי סיכם בפייסבוק:
מושיק קוברסקי

עדכונים 7.3.22:
א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ציפורי

ציפורי

ציפורי
ציפורי

8.3.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו התחדש אחרי הפסקה ארוכה, ושוב חזרנו לשגרת הרמייה. השורה התחתונה של יום הדיונים אתמול: התובעת יהודית תירוש מנסה לרמות את בית המשפט; העדה דנה נויפלד לא חיברה בכלל את נתניהו לכתב האישום - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
עו״ד ניצן וולקן ניסתה להגניב אתמול לבית המשפט עשרות ראיות בלתי קבילות - וננזפה קשות ע״י השופט בר-עם. הקול קולה של וולקן, הידיים ידיה של יהודית תירוש. המטרה: לתעתע ולרמות את בית המשפט.
האמירה הכי מדהימה של נויפלד אתמול הייתה שמדיניות צריכה להיקבע ״מלמטה למעלה ולא מלמעלה למטה״. כלומר, הפקידים והיועמ״שים הם שיקבעו המדיניות והשרים והמנכ״לים שלהם ישמשו כבובות וככה הפקידים יעכבו פיתוח כלכלי. וזה כל הסיפור של תיק 4000: הרצון של הפרקליטות להנציח את שלטון הפקידים.

ציפורי

ציפורי

ציפורי

9.3.22:
דנה נויפלד
א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ציפורי

ציפורי

ב. עו"ד דנה נויפלד הפכה בחקירה הנגדית, כמצופה, לעדת הגנה מס' 12.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

ציפורי

נחשף היום במהלך החקירה נגדית מסמך, שהוסתר ממבקר המדינה ומביהמ"ש, מסמך חשוב העומד לזכותו של נתניהו. המסמך נמצא כאן

מסמך זה הוא מייל בו כותבה עו"ד דנה נויפלד, לפיו הוסתרו מסמכים חשובים למיזוג בזק-יס ממבקר המדינה ע״י הלשכה המשפטית בראשותה. המסמכים קובעים, ש"מיזוג בזק-"Yes אושר כדין ע״י גורמי המקצוע במשרד התקשורת. כ"כ, גורמי המקצוע קבעו, שאין מניעה למיזוג עוד לפני שפילבר נכנס לתפקידו.

מסמכים מזכים רבים הוסתרו מהציבור ומביהמ"ש. לדוגמא: מסמך רשות ניירות ערך המושחר בקטעים התומכים בעמדת ההגנה - כאן, והמסמך הזה ללא השחרה - כאן. (המסמך הנ"ל של המייל, שהוצג הים בביהמ"ש, הסתתר כבר במסמך הזה של רשות ניירות ערך מ-2015).

הפסקה הבאה במסמך הנ"ל של רשות ניירות ערך היא הכי חשובה, כי היא מראה, שכבר במרץ 2015, הצוות בראשותו של אבי ברגר הודיע למנכ"ל YES, שאין מניעה משפטית מאישור בקשתו (בקשת המיזוג). מבחינה משפטית המשמעות של זה, שהם מאשרים את הבקשה. כלומר: זה בכלל לא הייתה החלטה, שנדחפה ע"י בנימין נתניהו ו\או שלמה פילבר, אלא החלטה מקצועית, שהתקבלה 3 חודשים לפני ששלמה פילבר נכנס לתפקיד המנכ"ל, בדיוק הפוך מתזת כתב האישום ושלל הסעיפים השקריים בכתב האישום:
הדיון במיזוג

המסמכים הרלוונטיים של רגולציית התקשורת (כ-2,100 עד כה), שפרסמתי באתר זה - Telecom News לאורך השנים בזמן אמת!, ובכתבות מפורטות בסדרת הכתבות הארוכה על תפירת תיק 4000, לא ניתנים להכחשה. האמת רשומה שחור על גבי לבן. הכל היה חוקי, לא תלוי בנתניהוונתניהו פעל כשורה וכמצופה, וגם החקירה הנגדית של עו"ד דנה נויפלד הראתה זאת בבירור היום.

נחשף היום בביהמ"ש באופן מוחלט, שהתהליך היה חוקי, שלא הייתה שום הטבה של נתניהו לאלוביץ' (גם לא בהורדה כביכול של סעיף 7 באישור), וכתב האישום בתיק 4000 מת עקרונית מיתה סופית, כי האישור לעסקה ניתן כדין וללא לחצים והשפעה של נתניהו. העלימו מהציבור, ממבקר המדינה, מביהמ"ש וכד' עוד כמות עצומה של מסמכים, שגם מצויים באתר זה, שמוכיחים שאין תיק 4000 - מסמכים המזכים את נתניהו, והכל כדי להפילו.

ג. באתר 0404 פורסם: משפט נתניהו | השופט נדהם מגילוי הסתרת חומר נוסף המסייע להגנה: ״מעורר תהייה״. בחקירה הנגדית של דנה נויפלד הוצגה התכתבות פנימית של מספר גורמים בלשכה המשפטית של משרד התקשורת. מההתכתבות עולה כי הלשכה המשפטית ביקשה להוריד חלקים מתשובה לשאלת מבקר המדינה, חלקים שלפיהם סוגיית מיזוג בזק - יס נידונה זמן רב לפני הגעתו של פילבר למשרד התקשורת וכי כל הליך אישור המיזוג היה מקצועי ובתמיכת כל הגורמים המקצועיים. השופט ברעם נדהם מהגילוי ואמר: ״זה מעורר תהייה״ - כאן.

10.3.22
אאלי ציפורי פרסם כתבה בבלוג שלו תחת הכותרת: אתמול במשפט נתניהו נמשכה עדותה של עו"ד דנה נויפלד. להלן סיכום הדברים: 55 פעמים 'לא זוכרת', 29 פעמים 'לא יודעת', 7 פעמים 'חושבת/לא חושבת', 4 פעמים 'לא הבנתי', 2 פעמים 'אין לי מושג'. יועצת משפטית בישראל!!! - כאן.

ב. ביהמ"ש המחוזי בי-ם פרסם 2 החלטות חשובות.
1.דחיית מסירת מאות מסמכים חדשים, שהפרקליטות ביקשה להגיש לביהמ"ש (בסיומו של יום הדיונים אתמול) לאור התנגדות ההגנה - כאן,JUSTICE FREE
2. מסירה להגנה של חלק מהמסמכים החסויים בנושא האזנות הסתר, שנוגעים לשלמה פילבר. ההחלטה המלאה - כאן.

ג. מההחלטה עולה, ששופטי ביהמ"ש המחוזי בי-ם "עבדו על ההגנה בעיניים" ועשו צחוק מהסנגורים, שלמעשה, לא יקבלו שום דבר משמעותי או בעל ערך, כי כל התוכן החשוב במיוחד - כמו למשל, חומרים, שנשאבו מהסלולר של פילבר עקב הצו הבלתי חוקי שניתן, (השופטים החליטו עבור ההגנה, שהם "בלתי רלוונטיים להגנה"), תוכן תכתובות בנושא בתוך הפרקליטות, תוכן הצווים, פרטי הדיונים, הפרוטוקולים ומהות הבקשות להאזנות הסתר אצל השופטים, שחתמו על הצווים - ימשיך להיות חסוי עבורם, וראוי שהסנגורים יערערו לביהמ"ש העליון.

שופטי ביהמ"ש המחוזי מחפים על מעורבות השב"כ בפרשה ומחפים על החלטות השופטים - החברים שלהם, שחתמו על צווים לא חוקיים באמתלות שקריות ותוך התעלמות מהחוק, ובמיוחד מחוק חסינות חברי הכנסת. שכן, שלמה פילבר דיבר עם נתניהו, שרים וחברי כנסת, כחלק מתפקידו כמנכ"ל, ולכן היה צריך אישור שופט של ביהמ"ש העליון להאזנות הסתר הללו ככתוב בחוק חסינות חברי הכנסת.

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

ציפורי

ציפורי

11.3.22:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלח כתבה תחת הכותרת: כך נתפר תיק 4000, בלי שנתניהו יהיה מעורב באישור מיזוג בזק-יס. שלב אחרי שלב. השבוע הופרכה לחלוטין התזה עליה נבנה 'תיק 4000' נגד נתניהו. כדי לפשט לכם את התהליכים הכנתי לוח זמנים של האירועים העיקריים, הממחיש כיצד נתפר התיק לנתניהו, בלי שהיה מעורב באישור מיזוג בזק-יס - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם כתבה בבלוג שלו תחת הכותרת: משפט נתניהו: היום הראשון לעדותה של עו"ד דנה נויפלד גרם לפרקליטות ולכתב האישום נזק עצום. התזה עליה נבנה 'תיק 4000' קרסה. אז מה הם עשו? המציאו ספין חדש. אני מפריך אותו - כאן.

ג. שלחתי מכתב לשר לביטחון פנים, למשרד המשפטים ולפרקליטות לפטר ולהעמיד לדין פלילי את עו"ד אהוד הלוי, הממונה על חסיונות במשרד לביטחון פנים - כאן.
ביום 12.3.22 נשלח עדכון לתלונה - כאן

ד. נחשפו יומניה של עו"ד שלומית ברנע-פרגו - מצ"ב כאן כמה דוגמאות מהיומן שלה. מדובר ביועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה [שעומדת מאחורי האישומים שיש ב"תיק 1000" ואישום "הפרת אמונים" ב"תיק 4000"], ומהיומנים שלה עולה, בין היתר, המעורבות האינטנסיבית שלה ברשות ניירות ערך ב-2015 [עו"ד ברנע פרגו מכהנת מטעם המדינה, מאז 04.2014, כחברה במליאת רשות ניירות ערך, והיא עד היום בתפקיד זה], בדיוק בזמנים הקריטיים של העיסוק ב"אישור העסקה" (מה שמכונה "מיזוג בזק-YES") ובזמנים הקריטיים של הפעלת הסוכנים של הרשות לניירות ערך ואח"כ המשטרה\להב 433 נגד קבוצת בזק, ובראשם הסוכן אילן ישועה.
האם היא הייתה מעורבת באופן אישי במהלכים הללו (שהובילו ל"תפירת תיק בזק ותיק 4000")? זה עוד יתברר. 

12.3.22: שוחררו 2 מסמכים מעניינים למתעניינים:
א. רשימת התנאים, שהרן לבאות ביקש להטיל על בזק במסגרת אישור "המיזוג" - כאן.

ב. כל המסמכים העיקריים, שהוכנו לקראת אישור שר התקשורת ורוה"מ - בנימין נתניהו בעסקת אישור "המיזוג" - כאן

13.3.22:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

ב. התגלה בפרוטוקול הדיון בביהמ"ש (הפרוטוקול מ-28.2.22 - כאן), שבדיון בנושא הסרת החסיונות וחשיפת השימוש בפגסוס על הסמארטפון של שלמה פילבר (היום "עד מדינה מדומיין"), נחשפה (אולי בהיסח הדעת) ע"י התובעת הראשית בתיק 4000, עו"ד יהודית תירוש, שיטת ההסתרה של השב"כ לנתונים, שמועברים מהפגסוס של השב"כ ליחידות הסיגינט והחקירות של משטרת ישראל, ושיטת שליפת ומיון החומר מהמסוף של השב"כ במטה הארצי של המשטרה בירושלים.

הקטעים, שבהם הנושא הזה נחשף בביהמ"ש ונגזרו מתוך הפרוטוקול הזה, נמצאים -
כאן.

ג. נחשף אישור היועמ"ש הקודם (עו"ד יהודה וינשטיין, בתמונה משמאל) באמצעות עו"ד אלידור בליטנר, המשנה ליועמ"ש, בו היועמ"ש הקודם אישר את האפשרות שבזק תקנה את
נויפלד צילום מסך וינשטיין מוויקיפדיה מניות יורוקום ותחזיק במלא הבעלות על חברת הלוויין ותהיה בעלת עניין בחברת Yes, והסעיף החשוב ביותר במסמך האישור הוא - התאריך: הוא ניתן ב-18.5.15 (מענה לפניות ליועמ"ש מה-3.3.15 ומה-28.4.15) - בתקופת כהונתו של אבי ברגר כמנכ"ל משרד התקשורת ועו"ד דנה נויפלד (בתמונה משמאל, צילום מסך), כיועמ"שית, והיא מכותבת לבקשה הזו.

כך, שהתהליכים לאישור עסקת בזק - 
Yes, נעשו בצורה שגרתית וחוקית לפני הגעתו של שלמה פילבר לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת ואין לזה שום קשר לנתניהו ולאיזו עסקת שוחד. המסמך והפניות לאישור היועמ"ש על פי חוק התקשורת - נמצאים - כאן.

ד. גם אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

14.3.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: שלב אחרי שלב, ניגוד העניינים החמור של עו"ד דנה נויפלד: למה היא הייתה צריכה להדיר עצמה מכל עיסוק בבזק וגם כל עיסוק בניגוד העניינים של נתניהו, ומה היא עשתה בפועל: לא הרבה יודעים שמי שהציף את כל סוגיית ניגוד העניינים של עו"ד דנה נויפלד, לשעבר היועצת המשפטית של משרד התקשורת, הוא אבי וייס. זה היה לפני שנים רבות וכל השתלשלות העניינים רק ממחישה איך המושג "ניגוד עניינים" ממש לא מעניינם של אנשי החוק, שבטוחים שהם מעל לחוק. מה שאצל פוליטיקאים נתפס כ"ניגוד עניינים", אצל בני האלים המשפטנים שום דבר כמעט לא נתפס כניגוד עניינים, כולל יחסי קרבה משפחתיים לצורך העניין.
 
בעקבות פניותיו ותלונותיו הרבות של וייס, נויפלד נאלצה לחתום על הסכם ניגוד עניינים "רזה" ולא ממש ברור (שלמעשה נחתם בינה לבין עצמה, או בינה לבין חבריה), ופירשה אותו כרישיון להמשיך לעסוק בענייני בזק, למרות שמשרדו של בן זוגה - עו"ד דוד תדמור - ייצג את אחת המתחרות החזקות והמאיימות על בזק - מיזם הסיבים האופטיים – המבוסס על פריסת הסיבית הארצית של חברת החשמל.מדובר במתחרה שהיתה מתוכננת לכבוש את שוק הסיבים האופטיים לבתים ולדחוק את בזה מאחיזתה בפס הרחב בשוק הפרטי- כאן.

ב. מערכת כלכליסט פרסמה כתבה תחת הכותרת: הכשלים שעולים מתוך דו"ח הביניים של צוות מררי. מלכתחילה, וזה כבר אינו חידוש, צוות מררי היה נתון בניגוד עניינים מובנה: הממצאים שימצא עלולים לחשוף גם כשלים בפרקליטות עצמה. הכשל הבולט ביותר בבדיקה שערך צוות מררי היה ההסתמכות המוחלטת שלו על מידע שהעבירה לו המשטרה - אותה משטרה שהיא הגוף שעל הצוות היה לבדוק - כאן.

ג. מערכת כלכליסט פרסמה כתבה תחת הכותרת: התחקיר נשען על עדויות מתוך מדור הרוגלות במשטרה - כאן.

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:

ציפורי

 פירוט יש בכתבה - כאן, כשבתחתית הכתבה יש לינק למצגת הסבר להפצה, שהוכנה ע"י רונית יער.
מצגת

ה. אלי ציפורי פרסם בטווויטר:
דינה זילבר
ציפורי

 כלומר, ההוכחה הכי חשובה שמזכה את נתניהו - הוסתרה.

ו. הסעיפים המזכים לנתניהו במסמך של עו"ד דינה זילבר, שהפרקליטות ניסתה להסתיר:

דינה זילבר

דינה זילבר
המסמך המלא של עו"ד דינה זילבר - כאן. (צריך להוביל לזיכוי לנתניהו).

המסמך הופק לאחר עבודת מטה ממושכת של אנשי מקצוע במשרד התקשורת ובמשרד המשפטים לבקשת מבקר המדינה.

כלומר, לא דבק רבב בנתניהו עפ"י עו"ד דינה זילבר המשנה ליועמ"ש.

נראה, שעדת התביעה עו"ד דנה נויפלד פשוט התרסקה היום לחלוטין.

ח. גם אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ט. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

י. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:


מסמך הפרוטוקול של מועצת הכבלים והלוויין - כאן. הוא נחשף באתר זה ב-28.1.19 - כאן.

15.3.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול הוצגה לבית המשפט הוכחה חותכת לכך שתיק 4000 מבוסס על עיוות האמת. מדובר במסמך מזכה בחתימתה של דינה זילבר, הסגנית לשעבר של מנדלבליט. סיכום היום הדרמטי ביותר במשפט נתניהו. הדרמה הגדולה: דווקא דינה זילבר מזכה את נתניהו - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר על ההתעמרות שעברה עוזרת המנכ"ל ע"י עו"ד דנה נויפלד:

עד קאהן גונן
ציפורי

הכתבה מ-30.11.20 על עדי קאהן עם לינקים לכתבות קודמות: '"טענות ההגנה המקדמיות": איך הפרקליטות הרסה בכירה במשרד התקשורת" - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. אלי ציפורי פרסם בטויוטר:
ציפורי

מנכ"לית בזק התחייבה בפני עו"ד אבי ליכט לקיים את ההסכם של פריסת הסיבים מול הורדת ההפרדה המבנית. המסמך של סטלה הנדלר מנכל"ית בזק עבור בזק - כאן. מסמך התחייבות עבור הוט של מנכ"לית הוט - כאן.

ה. היום במהלך המשפט:
השופט ברעם לעדת התביעה עו"ד דנה נויפלד: "בזק פורשים רשת סיבים אופטיים, מה התמורה שהם מקבלים?"
עו"ד ז'ק חן: "הם קיבלו כתב אישום, תמורה נאה. ועכשיו הם פורסים באיחור, נגרם נזק של עשרות מיליארדים".

16.3.22: 
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: המשך החקירה הנגדית של עו"ד דנה נויפלד, יום אחרי הדרמה של חשיפת "מסמך זילבר", התמקד בטרפוד היוזמות של שלמה פילבר ע"י חבורת הפקידים, שעלתה לציבור עשרות מיליארדי שקלים - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר כדלקמן:

ציפורי

ציפורי

ציפורי

ציפורי

ג. צילום החלק העיקרי במסמך הנוסף, שמזכה את נתניהו ושהוסתר משלמה פילבר:נויפלד פילבר צילומי מסך
המסמך הנעלם

המסמך המלא של שלמה פילבר - כאן.

המסמך המלא של גלעד ארדן, שלא נחתם על ידו מסיבה לא ברורה ב-2014 - כאן.

ד. הסתרת המסמך, שהוכן לחתימת גלעד ארדן על הורדת ההפרדה המבנית היא עבירה פלילית מחומשת:
1) הסתרת המסמך הזה מרשות ניירות הערך.
2) הסתרת המסמך הזה ממבקר המדינה.
3) הסתרת המסמך מהחוקרים, מההגנה ומבית המשפט.
4) הסתרת המסמך מהבג"ץ (פעמיים), שדן בנושא תביעת קבוצת בזק לקבל הורדת ההפרדה המבנית ממשרד התקשורת, תביעות, שנדחו בטענה שקרית של הפרקליטות ומשרד התקשורת, שאין הבטחה כזו ולא קוים שום דיון בנושא.
5) הסתרת המסמך מהשרים נתניהו ומחליפו בענייני בזק - צחי הנגבי, שאם היו יודעים, שיש טיוטת מכתב מוכנה, היו חותמים עליה ולא נותנים לשלמה פילבר לעבוד כמעט שנתיים על הסדר הורדת ההפרדה המבנית מעל בזק תמורת פריסת סיבים, מבלי שהוא יודע, שנושא הורדת ההפרדה המבנית כבר נדון וסוכם במשרד מול גלעד ארדן, שמשום מה לא חתם על המסמך המוכן, אחרי שעבר את כל התהליכים והבדיקות ב-2014. 

כל העבירות הללו כרוכות בעשרות שנות מאסר, שלא לדבר על הפרת אמונים כלפי הציבור והאינטרסים הציבוריים.
בנוסף, המסמך גם הוסתר מבזק, ושלל ממנה את היכולת להציג את הנושא הזה נכון בפני המשקיעים ובעלי מניותיה.

זו תרמית ענקית, שכאמור, ניתן להיכנס בגינה לכלא לעשרות שנות מאסר. יש לפתוח בחקירה נגד היועמ"ש לשעבר, הפרקליטות ועו"ד דנה נויפלד על שלל העבירות שנחשפו וגרמו נזק כלכלי אדיר של 52 מיליארד ש"ח למשק לא כולל ההוצאות של כמה מערכות בחירות שנערכו ע"ס התרמית הזו והוצאות פעולות החקירה של תיק 4000 המפוברק. וכמובן, אין שום קשר למעורבות נתניהו. כל הפעילות בשנים 2014-2016 הייתה תחת הידיעה, שלא אושרה מעולם הורדת ההפרדה המבנית מבזק, מה שהיה שקר אחד ענק. כל תזת כתב אישום, שבנוי על קשר בין בקשת הורדת הפרדה מבנית בבזק (שלא ניתנה לה עד היום) להטבות מנתניהו היא שקר גמור, כי נושא ההפרדה המבנית כבר הוכרע בתקופת גלעד ארדן ואבי ברגר, והתזה הזו ממשיכה להתמוטט בביהמ"ש.

בעקבות חשיפת "מסמך ארדן" הלא חתום אמש בבית המשפט המחוזי, נמצא על ידי אבי וייס, שאבי ברגר ידע היטב על המסמך של ארדן הלא חתום (וברור, שגם עו"ד דנה נויפלד והרן לבאות, שעבדו עמו בצמידות מרבית - ידעו). ברור, שהוא ידע ממש היטב על המסמך הזה, כי ב-3.5.15 שלף קטע אחד מהמסמך הזה (קטע "השוט כלפי בזק" אם לא תבצע את מהלכי השוק הסיטונאי - כדי לקבל הורדת ההפרדה המבנית, סעיפים 17 עד 20 במסמך), והצהיר לפתע וללא כל התראה או בסיס מקדים להצהרתו, שיש לפרק את בזק, ואבי וייס תקף אותו אז בזמן אמת חזיתית מהיכן הוא ממציא את זה (כי לא ידע אז על מסמך ארדן הלא חתום): http://bit.ly/Berger-vs-Bezeq.

בנוסף, גם גלעד ארדן הכיר היטב את המסמך, שהוא לא חתם עליו, כי לפתע ב-18.5.15 הוציא ללא כל התראה מוקדמת, הודעה לעיתונות, שהוא מתכוון להניח על שולחן הכנסת הצעת חוק לפרק את בזק: כאן, וכאן. זו הייתה הצהרה, שלא מומשה על ידו, והיה ניסיון למימוש ע"י חברי כנסת אחרים מהאופוזיציה, ניסיון, שלא צלח - כאן. מהלך זה של גלעד ארדן נתקף על ידנו בחריפות - כאן (ע"י אנליסט התקשורת המוביל, ערן יעקובי). 

כלומר: בטוח, שברגר וארדן ידעו על המסמך אבל הסתירו אותו מכל השרים שבאו אחרי גלעד ארדן ושיכלו לקדם את הנושא, שהיה מוכן לשימוע ויישום רגולטורי, וכמובן מכל הרשויות, ממבקר המדינה ומשלמה פילבר, המנכ"ל אחרי אבי ברגר, שעבד על נושא זה שנה וחצי בלי לדעת שהוא עובד ב"פול גז בניוטרל" ולא מגיע לשום מקום, כי הכשילו אותו, בזדון.

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
  
התגובה החוצפנית של עו"ד דנה נויפלד למנכ"ל שלמה פילבר למסמך המדיניות החדש בעניין פריסת הסיבים של בזק והוט נמצאת כאן וכאן. המסמך המלא של תגובתה החוצפנית ומסתירת מידע מהותי - כאן.

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר (בנוסף לשערוריית ניגוד העניינים של עו"ד דנה נויפלד היועמ"שית לשעבר במשרד התקשורת, כשבן זוגה קשור ל-IBC המתחרה בבזק):

דנה

ציפורי
ציפורי

ז. תגובת שר הבריאות ניצן הורוביץ לדרישה להציג את הסדר ניגוד העיניינים של עו"ד דנה נויפלד, שעובדת במשרד הבריאות מאוגוסט 2021 - כאן. הסדר -אין. 

17.3.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: התפרקות של עד תביעה על דוכן העדים זה לא משהו שרואים כל יום בבית המשפט. אתמול זה קרה במשפט נתניהו, כאשר העדה עו"ד דנה נויפלד איבדה את עשתונותיה מספר פעמים - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. אבי וייס שלח שוב, לנוכח חומרת השערורייה החדשה ביחס לעו"ד דנה נויפלד, שבן זוגה שותף למשרד עו"ד המייצג כמות ענקית של חברות בשוק הבריאות, מכתב לשר הבריאות ניצן הורוביץ, לגבי היעדר הסדר ניגוד עניינים של עו"ד דנה נויפלד שהיא כעת היועמ"שית של משרד הבריאות:
"הנדון: היכן הסדר ניגוד העניינים של עו"ד דנה נויפלד?
שלום רב,
איך נוכחותה של עו"ד דנה נויפלד כיועצת משפטית של משרד הבריאות מסתדרת עם זה:
https://twitter.com/elizipori/status/1504133577012924422?s=20&t=lQgvgBNE_K7EctfP3rN0hw
האם לא מן הדין לפטר אותה מיידית ולסלקה מהתפקיד עם תלונה במשטרה, עקב הסתרת קשרי בן זוגה עם כמעט כל חברות שוק הבריאות בישראל?"
 
ד. תוך דקות ספורות התקבלה מלשכת שר הבריאות התגובה הבאה:
"שלום רב,
מאשר/ת בתודה קבלת פנייתכם, אשר הועברה לטיפול ולתגובת הגורמים המקצועיים.
תשובה תשלח אליכם מטעמם.
בברכה"

ה. עקב אי טיפול שר הבריאות ב"שערוריית עו"ד דנה נויפלד" וניגודי העניינים שלה, בוצעה פנייה (ב-18.3.22) לנש"מ לסלקה מתפקידה - כאן
עדכון נוסף בנושא נויפלד במשרד הבריאות כאן בהמשך בעדכוני 27.3.22.

ו. רונית יער הכינה בהתנדבות מצגת להפצה ע"י הציבור על מה שהתרחש במהלך השבוע בבית המשפט המחוזי במסגרת עדותה של עו"ד דנה נויפלד. הפתעות וחידושים של מסמכים מזכים רבים לנתניהו. המצגת להפצה נמצאת כאן

ז. מושיק קוברסקי פרסם פוסט בפייסבוק: בהובלת גלית דיסטל ושמחה רוטמן נשלחה בקשה לפתוח בחקירה פלילית בנושא הרוגלות למח"ש.כמעט מחצית(!) מחברי הכנסת חתמו עליה. בתקשורת - התעלמות. בפרקליטות - בוז ולגלוג. עד לאן יוליכו את החרפה? הפוסט והמסמך - כאן.

18.3.22:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: העדות של עו"ד דנה נויפלד: 10 ראיות המזכות לנתניהו: העדות של עו"ד דנה נויפלד, עדת תביעה במשפט נתניהו הפכה לאבן דרך במשפט כאשר במהלכה נחשפו ראיות מזכות לנתניהו, בכלל זה מסמכים מזכים, כולל מסמך חשוב ביותר בחתימתה של עו"ד דינה זילבר ושל העדה עצמה - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ההתרסקות וההסתבכות של רביב דרוקר: פרק תוכנית 'המקור' על וולטר סוריאנו, איש עסקים הנחשב מקורב לנתניהו, מוביל אותו לדוכן העדים, בשעה שהתוכנית מתרסקת בנתוני המדרוג, ותצהיר של סוריאנו חושף קשרים מפתיעים - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. שקף, שהכין מושיק קוברסקי מפרויקט 315, לגבי תפירת תיק 4000, בהתייחס למפגשים של שלמה פילבר עם החברות המפוקחות ע"י משרד התקשורת - כאן.

ה. הגיעו היום מסמכים לשולחני מ-2013 הקשורים גם לפעילות עו"ד דנה נויפלד ומסמכי גלעד ארדן. פרטים בתחתית הכתבה - כאן.


19.3.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

20.3.22:
א. נחשף באתר כאן (Telecom News) מסמך מצמרר של התנעת הקמת מאגר המידע האדיר על ראשי ערים ורשויות כמאגר מידע מודיעי משטרתי למיון שיוך פוליטי ומעקב בכתבה: "חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי עכל ראשי ערים ורשויות - כאן.

ב. התקבל עדכון מעו"ד אושרת הרבסט, התובעת הראשית בנציבות שירות המדינה, על כך, שתיפתח בדיקה בנושא ניגוד העניינים של היועצת המשפטית במשרד הבריאות, עו"ד דנה נויפלד. ההתכתבות - כאן וכאן.

21.3.22:
אאלי ציפורי פרסם כתבה בבלוג שלו תחת הכותרת: משפט נתניהו: היום המשך החקירה הנגדית של עדת התביעה עו"ד דנה נויפלד, הפעם ע"י פרקליטי נתניהו, בעז בן צור ועמית חדד. ניגודי העניינים שלה יהיו במוקד ויתכן שצפויה השתוללות נוספת של העדה על דוכן העדים - כאן.

בנתניהו יגיע לעדות פילבר ביום רביעי 23.3.22.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

ה. בדיון נחשף מסמך של יאיר חקק ראש אגף תכנון מדיניות במשרד התקשורת כאן וכאן בנוגע להורדת ההפרדה המבנית והתאגידית מעל בזק, מה שמוכיח, שעו"ד דנה נויפלד לא דיברה אמת בבית משפט בחקירה הראשית כשטענה, שהיא לא מכירה את הנושאים הללו, ובחקירה הנגדית היא נאלצה להודות, שהיא כן מכירה את המסמכים האלה. כ"כ, הוכח בחקירה הנגדית, שעו"ד דנה נויפלד פעלה בניגוד עניינים חמור לגבי פריסת הסיבים האופטיים. בדיון היום ניכר, שהשופטים לא הבינו את הנושא הרגולטורי בכלל.

22.3.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: המשך משפט נתניהו, המשך החקירה הנגדית של עו"ד דנה נויפלד, המשך ההתרסקות שלה: היא פעלה בניגוד עניינים, היא לא הצליחה להסביר את ההטבות להוט ואת ההתנכלות לבזק. איבוד עשתונות מוחלט. זה מה שקרה לעדת התביעה עו"ד דנה נויפלד.  בחקירתה הנגדית ע"י עו"ד בעז בן צור נויפלד חזרה מדי פעם על האמירה המשונה של "אני לא חשודה", שזה בבחינת על ראש הגנב בוער הכובע - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ציפורי

ציפורי

ציפורי

ציפורי

ציפורי

ציפורי

ג. הודעה מטעם הפרקליטות:יורוקום

"פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי הגיעה להסדר טיעון עם חברת יורוקום אחזקות, המצויה בפירוק.

על פי ההסדר, החברה תודה בעובדות כתב אישום שהוגש נגדה בתיק המכונה "בזק-ני"ע", וכן באישומי הפרשה המכונה "4000" שבגינה זומנה לשימוע; ותשלם קנס בסך 400 אלף שקלים שישולם בתוך שנה מתוך נכסים שימומשו.
 
על פי כתב האישום שהוגש נגד החברה בתיק "בזק-ני"ע", בין 2013 ל-2017 היה שאול אלוביץ בעל השליטה ויו"ר הדירקטוריון של חברת יורוקום אחזקות 1979 בע"מ, שהחזיקה "קבוצת חברות שעיקר עיסוקן בתחום התקשורת. באמצעות יורוקום החזיק אלוביץ' בשליטה בקבוצת בזק, ובכלל זאת בחברת וואלה תקשורת שהפעילה את אתר החדשות וואלה. אלוביץ' כיהן כיו"ר דירקטוריון בזק ויו"ר דירקטוריון וואלה. כן היה בעל שליטה בחברת חלל תקשורת וכיהן כדירקטור בחברה. 

כתב האישום מייחס ליורוקום אחזקות עבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת מרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, ועבירות דיווח לפי חוק ניירות ערך בהתייחס לשתי פרשות, המנויות בכתב האישום נגד שאול אלוביץ ואחרים בתיק "בזק-ני"ע": מרמה ביחס לתשלום התמורה עבור רכישת מניות חברת יס על ידי בזק, ומרמה ביחס להתנהלות הוועדות הבלתי תלויות שהוקמו בבזק לצורך בחינת עסקאות של החברה שלבעל השליטה אלוביץ' היה עניין אישי בהן - עסקת בזק-יס ועסקת יס-חלל. על פי כתב האישום, אחריותה הפלילית של יורוקום אחזקות נובעת ממעשיו ומחשבתו הפלילית של אלוביץ, שהיה נושא משרה בה.
 
בנוסף, כתב האישום מייחס ליורוקום אחזקות עבירות של מתן שוחד והלבנת הון בפרשת "4000", מכוח פעולותיו ומחשבתו הפלילית של שאול אלוביץ, שהיה נושא משרה בה.

כזכור, אלוביץ' מואשם בכך שנתן שוחד לראש הממשלה בנימין נתניהו באמצעות היענות חריגה באתר וואלה לדרישות סיקור של נתניהו ובני משפחתו, בתמורה לפעולות שלטוניות שהיטיבו עם עסקיו של אלוביץ' ועם חברת בזק.
 
תיק "בזק" מנוהל על ידי עורכי הדין אמיר טבנקין, ניצן וולקן, סתיו גינת והדס נאמן ממחלקת ניירות ערך בפרקליטות מיסוי וכלכלה. התיק נחקר על ידי מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות ניירות ערך.
 
מצ"ב כתב האישום נגד יורוקום אחזקות.
 
בברכה,
הילה קובו, עו"ד
דוברת פרקליטות מיסוי וכלכלה
אגף דוברות הסברה ותקשורת | משרד המשפטים"יורוקום

ד. הערת מערכת: מדובר בספין מתוזמן עבור התקשורת המגויסת לפני עדות שלמה פילבר, שכן בבית המשפט המחוזי בתל אביב עסקו ב"תיק בזק" בלבד ולא ב"תיק 4000", (בו עוסק ביהמ"ש המחוזי בירושלים), וב"תיק בזק", שנידון כאמור בתל אביב, ובו מואשמת יורוקום, אין בו במקור שום סעיף לגבי שוחד. 

להלן כתב האישום המקורי נגד בזק (ויורוקום) ב"תיק בזק" - כאן. וכל אחד יכול לראות שאין שם שום שוחד.

אולם כעת, כתב האישום המתוקןכאן הוא רק נגד חברת יורוקום אחזקות. ובכתב האישום המתוקן, שהוגש בתרגיל משפטי, שלא ברור תוקפו, הוכנסה כעת "פרשה 3" (המצאה הזויה של הפרקליטות), שהיא "תיק 4000", ויש בה את נושא השוחד.

כלומר: יורוקום אחזקות בלבד קיבלה כתב אישום חדש, שכולל את "תיק בזק" ו"תיק 4000" (תחת השם "פרשה 3") בכתב אישום אחד, וזה ההסדר, שהגיעו עימה. בית המשפט אמור לאשר את התרגיל הזה וטרם ברור אם זה אכן יקרה.

כל מקרה, אין לזה שום השלכות לגבי "תיק 4000" הנדון בבית המשפט המחוזי בי-ם. 


כך, לקחו את כל "תיק 4000", שנדון בבית המשפט המחוזי בירושלים, ודחפו אותו בכוח לתוך "תיק בזק" בתור "פרשה 3", שנולדה לצורך התרגיל. תרגיל משפטי שלא נראה עד כה. כך, כעת יש תיק שוחד כנגד תאגיד (יורוקום), במסגרת "תיק בזק", מחוץ ל"תיק 4000", שבו התאגידים לא הועמדו לדין. 

לסיכום: כעת יש תיק שוחד כנגד תאגיד אחד זה (יורוקום), ב"תיק בזק", ששודרג בהסדר מוזר ל"פרשה 3", רק עבור יורוקום, ולא לגבי שאר התאגידים והנאשמים ב"תיק בזק".

(אגב, תשלום הקנס על יורוקום אמור להיות משולם אולי בעוד שנה אם יהיה כסף בקופה, כי עורכי הדין המפרקים קודם כל מקבלים כסף לעצמם...)

ה. תגובת עו״ד ז'ק חן בשם שאול אלוביץ' להודעת הפרקליטות לתקשורת: ההסדר עם יורקום תכסיסני, חסר משמעות משפטית ונועד להנדס תודעה ערב עדות פילבר:
 
״מדובר במהלך תכסיסני, חסר משמעות משפטית, שנועד להשיג הישג 'תודעתי ומוראלי' בקרב הציבור ולהשפיע בכך בעקיפין ובצורה פסולה על בית המשפט. חברת יורוקום אחזקות היא חברה בפירוק. קליפה ריקה. היא לא נאשמת בתיק 4000 המתנהל בבית המשפט המחוזי בירושלים.
 
כזכור, נזכרה הפרקליטות, לאחר הגשת כתב האישום בתיק 4000 ובעקבות פניות עיתונאים, לזמן גם מספר חברות לשימוע בפרשה זו. ברור לכל בר דעת, שלא ניתן ולא הייתה כוונה לנהל משפט מקביל ונפרד נגד החברות. לא מטעמים פרקטיים ולא מטעמים מהותיים.
 
כבר מהטעם הזה ברור, שההסדר עם החברה בפירוק הוא מהלך טקטי של הפרקליטות, שנועד להשפיע בצורה לא הוגנת על ההליך המתנהל בבית המשפט המחוזי בירושלים. גם עיתוי ההגעה להסדר מדבר בעד עצמו ומביא לאותה מסקנה.
 
דבר ההסדר מפורסם היום ערב עדותו של עד המדינה פילבר, בעוד שבית המשפט לפירוק אישר למנהלים המיוחדים להתקשר בו כבר ביום 2/2/22 והוא נחתם ביום 16/3/22.
 
עיתוי לא מקרי זה נועד לייצר רעשי רקע בלתי רלוונטיים ולנסות להשיג לתביעה 'הישג' תודעתי ומוראלי, מקום בו היא נכשלת פעם אחר פעם בזירת בית המשפט.
 
מלבד העובדה של'הודאה' של החברה בפירוק אין כל משמעות משפטית, אין לה גם כל משמעות אחרת. היטיב לתאר זאת דווקא עו״ד פנחס רובין המנהל המיוחד של החברה, שחתום על הסדר הטיעון, בדבריו בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בדיון המקדמי, שהתנהל בתיק בזק, שהתקיים ביום 2 בפברואר 2021, שבו אמר, בין היתר: 'הטעמים של הסדר מסוג זה לטעמנו לא טעמים של מהות או של עניין' וכן: 'אם אכן נגיע להבנה ואם אכן ביהמ"ש לפירוק יאשר את אותו הסדר מטעמים פרקטיים של המצוקה שהסברתי לכבודו ולא מטעמים פרקטיים של ממש ושל מהות'״.
 
הדברים מדברים בעד עצמם. זו גם הסיבה, שבהסדר הטיעון דאגה המאשימה להוסיף סעיף חריג ולפיו 'הצדדים ימנעו מכל הצהרה פומבית, במישרין או ע״י מי מטעמם, שאינה מתיישבת או סותרת את ההסדר בין הצדדים ואת העובדות בהן הודתה הנאשמת במסגרת ההסדר'.
 
אוי לנו, שככה מתנהלת המאשימה במצוקתה נוכח כישלונה מלהוכיח בבית המשפט את טענותיה בהליך סדור והוגן. מר אלוביץ׳ כופר באופן מוחלט בכל הטענות נגדו, וממילא לא הסמיך אף אחד להודות בדבר מכוח 'פעולותיו ומחשבותיו'״.

ו. אלי ציפורי סיכם נושא זה בטווויטר:
ציפורי

ז. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

חאלי ציפורי פרסם (23.3.22) בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: 24 שעות לפני עדותו של שלמה פילבר במשפט נתניהו הנפיקה הפרקליטות הודעה שקושרת הסכם משפטי עם חברת 'יורוקום' לתיק 4000. כל הפרטים על הספין הכושל והתרגיל המלוכלך של ליאת בן ארי ויהודית תירוש. בעיתוי ממש "מקרי", הפרקליטות הציאה  באמצעות הילה קובו ממערך הדוברות, הודעה שקרית לעיתונות.כאן.

ט. פורסמו הפרוטוקולים הבאים מהדיונים בבית המשפט המחוזי בירושלים: 1.3.227.3.228.3.22, 9.3.22, 14.3.2215.3.22, 16.3.2221.3.22,רשימת הפרקליטים 22.3.22,  23.3.22, 28.3.22, 29.3.22, 30.3.22 . 

י. זו רשימת הפרקליטים הבכירים שיש לחקור ולהעמיד לדין בגין תפירת "תיק 4000" ביודעם שהראיה המרכזית בתיק זה ("פגישת ההנחייה") לא קיימת, אלא בדימיון של תופרי התיק ההזוי הזה: https://t.me/TelecomNewsIsrael/1864.

(בתמונה משמאל, לחיצה על התמונה מגדילה אותה). 

******************
עדות "עד המדינה" שלמה פילבר החל מ-23.3.22 בכתבה מיוחדת המוקדשת לעדותו: "עדות עד המדינה שלמה פילבר: עדכונים שוטפים מהחקירה הראשית" 
כאן.
*****************


25.3.22: הוגשה תלונה ליועמ"ש נגד עו"ד דנה נויפלד בתפקידה כיועמ"שית של משרד הבריאות. התלונה כאן. אישור קבלה - כאן

27.3.22:
א. בהמשך להיעדר הסדר ניגוד עניינים של עו"ד דנה נויפלד במשרד הבריאות, אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ב. בהמשך לתלונת אבי וייס לנציבות שירות המדינה (ראה עדכון סעיף ה' ב-17.3.22 לעיל), התקבלה תשובת נש"מ - כאן (חלקה מופיע בציוץ בטוויטר של ציפורי כאן מעל). לאור התגובה המוזרה הזו נשלחו שאלות המשך לנש"מ - כאן, ושאלות המשך למשרד הבריאות ולשר הבריאות - כאן.

עדכון 28.3.22: התקבלה תשובה מתחמקת מנש"מ לגבי קבלת הסדר ניגוד העניינים של עו"ד דנה נויפלד - כאן

עדכון 29.3.22: נשלחה בקשה לפי חוק חופש המידע למשרד הבריאות לגבי הסדר ניגוד העניינים של עו"ד דנה נויפלד - כאן

עדכון 30.3.22: האזרח דויד בן הדור מת"א הגיש תלונה חריפה ביותר כנגד עו"ד דנה נויפלד. התלונה במלואה כאן. למתעניינים.

עדכון 4.4.22: נשלחה תלונה מעודכנת ליועמ"ש (התלונה הראשונה כאן למעלה ב-25.3.22) בעניינה של עו"ד דנה נויפלד. התלונה כאן, למתעניינים.
אישור קבלה - כאן

עדכון 10.4.22: נשלחה תלונה מעודכנת ליועמ"שית בנוגע לעו"ד דנה נויפלד - כאן. אישור קבלה - כאן.

עדכון 14.7.22: יהודה שרוני מ"מעריב" מדווח כאן (כותרת בלבד) אודות סטלה הנדלר לשעבר מנכ"לית בזק: "אחרי הפרישה מבזק: המנכ"לית לשעבר סטלה הנדלר יוצאת לדרך חדשה.
אשת העסקים סטלה הנדלר משקיעה בהפקות ד"ר תדמור ובחברת הדג'וויז, לאחר שפרשה על רקע החקירות שהתנהלו נגד החברה בפרשת בזק־יס וההטבות הרגולטוריות."

עדכון 14.12.22: בהמשך לסעיף ה' מיום 12.12.22 כאן, הנציבות (נש"מ, נציבות שירות המדינה) גרסה סופית את תלונותיי בעניין עו"ד דנה נויפלד במשרד הבריאות."הקליקה" קובעת שהכל בסדר..... מסמך הגריסה נמצא כאן
הסרת ההשחרות בצווי האזנת הסתר של המשטרה - מה נחשף בצווים? - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים