משרד התקשורת נחשף אמש בבית המשפט כמייצג רק את טובת חברות הסלולר!

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> משרד התקשורת נחשף אמש בבית המשפט כמייצג רק את טובת חברות הסלולר!
כל הספינים של צמרת משרד התקשורת (ובראשה השר, יועז הנדל, והמנכ"לית, לירן אבישר בן-חורין), שהמשרד מסייע ויסייע לצרכנים, התנפצו אמש בבית המשפט, כשמשרד התקשורת הציג את עמדתו בפני בית המשפט בתביעה של אזרח, שהתלונן שוב ושוב על אי קליטה סלולרית בשכונתו ו"נזרק מכל המדרגות", גם ממשרד התקשורת וגם מחברת הסלולר עליה הוא התלונן. בקיצור: לפי משרד התקשורת, שום תלונה משום אזרח לא תכתיב למשרד מה לעשות. רק חברות הסלולר אומרות לו מה לעשות. ככה זה עובד וכדאי לצרכן הטיפש לדעת את זה ולשתוק, או שישבור את הראש בקיר. זב"שו.
עדכון בסוף הכתבה
מאת: אבי וייס, 3.8.20, 11:37חה"כ יועז הנדל

כל מה שאני טוען (וגם ליבל סיני, המאוד מנוסה במאבקים צרכניים בבתי המשפט השונים בישראל) בשנתיים האחרונות, הוכח "שחור על גבי לבן" אמש, בדיון בבית המשפט, בתביעה של אזרח תושב עיר גדולה ושכונה גדולה (שפרטיו ידועים היטב לנתבעים, כולל משרד התקשורת, כאן שמו יישאר חסוי), שהתלונן וכמה פעמים, גם במשרד התקשורת וגם בחברת הסלולר שלו, שאין לו קליטה והוא כל הזמן מתנתק, מה שפוגע בכל אורחות חייו, לרבות בפרנסתו ובלימודיו.

החלפת חברת סלולר לא הייתה מועילה לו, משום שיש בשכונתו יש רק אנטנת סלולר אחת. כל נסיונותיו לקבל סעד או הסבר - נדחו, גם ממשרד התקשורת וגם מחברת הסלולר.

לכן, האזרח החליט להגיש נגד חברת הסלולר תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות באזור מגוריו. לאור ניסיונות ההתחמקות של חברת הסלולר ממתן מענה, גם לבית המשפט, הוא פנה שוב לבית המשפט, במענה לתגובה של חברת הסלולר ובמסגרת זו הוא גם פירט את כל העבירות על חוק התקשורת ורישיון התקשורת של אותה חברת סלולר (כמפורט כאן), וביקש מבית המשפט לצרף לתביעה את צמרת משרד התקשורת (שר, יועצת משפטית ומנכ"לית), לאור אחריותם האישית לקיום סעיפי החוק והרישיון של חברת הסלולר הזו. בית המשפט אכן נענה לבקשתו וזימן את צמרת משרד התקשורת לדיון.

לדיון שנערך אמש (2.8.20) בבית המשפט, הגיעה קבוצה שלמה ממשרד התקשורת. אלה נציגי משרד התקשורת, שהגיעו לדיון כדי לייצג את עמדת השר, המנכ"לית והיועצת המשפטית של המשרד: עו"ד בת-שבע נחמיה מיכאלי - מנהלת מחלקה בכירה, תביעות וחקיקה, הלשכה משפטית משרד התקשורת, דולי דדון-איזנברג - מנהלת תחום פניות הציבור, מינהל פיקוח ואכיפה במשרד, עו"ד יסכה קליין - מתמחה בלשכה המשפטית במשרד, עו"ד חמדת קב - מתמחה. 

ועתה, לעמדת משרד התקשורת, כפי שמופיעה בפרוטוקול הרשמי של הדיון בבית המשפט מאמש, במענה לשאלת בית המשפט, למה משרד התקשורת לא עונה ולא עוזר לאזרח המתלונן, על היעדר קליטה ועל קליטה משובשת כל הזמן באזור מגוריו:
פרוטוקול בית המשפט

תרגום לעברית קלה וברורה לכל, מה עמדת משרד התקשורת הרשמית, שהוצגה אמש לבית המשפט:
  • מה שהאזרח מתלונן זה בכלל לא מעניין אותנו. שהאזרח ישבור את הראש מול חברת הסלולר, או שישבור את הראש בקיר. זב"שו.
  • בשבילנו חברת סלולר זה כמו אנטי וירוס. בכלל לא חשוב לנו שלאנטי וירוס אין צורך בשום רישיון ואנטי וירוס לא מוגדר בשום חוק ורישיון תקשורת, אבל בשבילנו אין חוק ואין רישיון ואין כלום, בעניין של שירותי כל חברות התקשורת.  
  • לא מעניינת אותנו כל תלונה פרטנית (אינדיבדואלית) של איזה בנאדם מהרחוב. אנו ממילא לא רואים את האנשים המטרידים הללו ממטר. אנו רואים רק את חברות התקשורת. 
  • אנו בכלל לא נבדוק אם התלונה של איזה אדם, שמטריד אותנו, היא אולי נכונה. למרות שנתנו לנו כלים לבדוק זאת. זה לא עניינו - מה אנו עושים. שלא יפריע לנו ולא יבלבל לנו את המוח. אנו נטיל עיצומים כספיים רק על מי שבא לנו, רק כדי למלא מכסה של "שכר עידוד" לעובדי האגף. זה הכל. שום עניין חוקי, צרכני או אחר - לא מעניין אותנו. 
  • אנו לא מתעניינים בעבירות, שחברות הסלולר מבצעות על חוק התקשורת, התקנות והרישיון שלהן. כל הניירות הללו הם חארטה, ניירות, שהצרכן יכול לעטוף בהם דגים. 
  • שום תלונה משום אזרח לא תכתיב לנו מה לעשות. רק חברות הסלולר אומרות לנו מה לעשות. ככה זה עובד וכדאי לצרכן הטיפש הזה לדעת את זה ולשתוק. 
  • אנו גם כופרים בסמכותו של בית המשפט לתביעות קטנות. בית המשפט אינו רגולטור של משרד התקשורת. אנו למעשה כפופים רק לאלוהים, וגם זה בספק. 
המשפט טרם הסתיים (יימשך בדיון נוסף כנגד חברת הסלולר הנתבעת), אבל ברור שלנוכח העמדה הבלתי מתקבלת על הדעת וההזויה הזו של משרד התקשורת, הסיכויים לזכות בדיון המשפטי, לאזרח התובע את הצדק והשירות מחברת הסלולר, שבה הוא מנוי - הם די קלושים. כך, האזרח עומד לבד בבית המשפט, כשמולו גם החברה הסלולרית המתעללת בלקוחותיה, בניגוד לחוק, לתקנות ולעשרות רבות של סעיפים ברישיונה, וגם מול משרד התקשורת, שנותן גיבוי וחיפוי להתעללות הבלתי חוקית הזו.

אם אתם חושבים, שלנציגי משרד התקשורת פשוט נפלטה בטעות איזו שטות בבית המשפט, אז אתם פשוט טועים.

זה בדיוק מה שמנכ"ל משרד התקשורת הקודם, נתי כהן, (בתמונה משמאל), אמר בכנתי כהןל הזדמנות וזה חלחל לכל פינות המשרד וזו עמדת צמרת המשרד, כפי שהוא עצמו אמר זאת עשרות פעמים, למשל כאן בראיון לגלובס:
אני לא המשרד לענייני צרכנות

יתר מכך, הוא (נתי כהן) אמר גם מספר פעמים, בקולו ותחת שמו, שהמטרה העליונה של המשרד היא לעזור לקבוצת סלקום לרכב על הגב של בזק ולשדוד את משאביה ולקוחותיה.

אם אתם לא מאמינים אז הנה זה כאן, כאן, כאן וכאן.

המכ"לית החדשה של המשרד, לירן אבישר בן-חורין, (בתמונה משמאל), הולכלירן אבישר בן-חוריןת בדיוק באותו נתיב - כאן.

פרוטוקול הדיון אמש בבית המשפט מוכיח זאת "שחור על גבי לבן". 

מאז שנכנסה לתפקידה, לירן אבישר בן-חורין נפגשה רק עם צד ההיצע (על פי פרסומיה שלה: סלקום, נוקיה ומוטרולה סולושנס). נציגי הציבור המוסמכים בכלל לא מעניינים אותה.

היא בכלל לא מעוניינת לדעת מה הציבור צריך. הציבור שקוף עבורה. כאילו שהיא מקבלת את משכורתה וכל התנאים הנלווים מ"הקרובים לצלחת", כלומר: קבוצת סלקום. היא שכחה, שהיא עובדת מדינה ולא עומדת בראש ארגון הלוביסטים של חברות הסלולר (אגב, יש ארגון כזה, אבל הארגון הזה, שממומן מכספי חברות הסלולר, לא צריך לבצע כלום ולא צריך להתאמץ, היא עושה עבור החברות הסלולריות את העבודה הזו בהתנדבות, על חשבון משלמי המסים בישראל). קוראים לזה "הפרת אמונים" ברמה הכי חמורה שיש. 

בדומה ל-3 המנכ"לים, שקדמו לה, מנכ"לית משרד התקשורת דהיום, כנראה, בטוחה, שהקוד האתי לעובדי המדינה (גם כאןלא חל עליה ועל החלטותיה. גם לא קובץ הכללים הנהלים וההנחיות למנכ"לים בשירות המדינה. כך, גם בנוגע לחוקי התקשורת ולתקשי"ר. היא מצויה מעל לכל (חוק, תקנות, החלטות ממשלה וכנסת, נהלים, מדיניות שר, תקשי"ר וכיו"ב).

יש עוד כמה בצמרת המשרד הדוגלים בהשקפת עולם האנרכיסטית הזו.

התוצאה: במשרד התקשורת ככלל - לא מטפלים בתלונות של צרכנים, בשונה ממשרדי ממשלה אחרים. המשרד זורק את רוב התלונות לפח \ לארכיון או למגרסה (לפי מדיניות סינון תלונות), ואת מה שלא ניתן לזרוק \ לגרוס, מפנים לתגובת החברות עצמן ואח"כ בדו"ח השנתי - מכינים מזה מצגת...

לדוגמא, מה קורה במשרדי ממשלה אחרים - למשל, משרד התחבורה: כאן. אפילו במועצת הכבלים הלוויין, שהיא יחידת אחות למשרד התקשורת, רואים את עצמם במועצה מחוייבים לדווח, באופן מדגמי, איך הם מטפלים בתלונות הציבור. למשל כאן: זה לא קיים במשרד התקשורת עצמו.

למה? אין תשובה. ממה שאני מבין קורא ושומע - זו לא טעות בדיווח, אלא פשוט שאין מה לדווח. כלומר, משרד התקשורת לא מטפל באלפי תלונות המגיעות אליו, אלא לכל היותר מעביר אותן לתגובה מחברת התקשורת, ומה שהחברה נגדה התלוננו - עונה, זו גם עמדת המשרד, ללא כל בדיקה עצמאית.

זה לא טיפול, זו התחמקות מטיפול ורשלנות רבתית של משרד ממשלתי שלם מול הציבור והצרכנים. 
האבסורד הוא, שבמשרד מתגאים בכך, שמספר התלונות יורד, אבל ההסבר הוא לא בהכרח, שחברות התקשורת דווקא משתפרות בעקבות הפיקוח של המשרד, אלא שהצרכנים הבינו, שלא כדאי להתלונן במשרד התקשורת, כי לא מקבלים שם יחס הוגן או בכלל. הצרכנים נוטים יותר להתלונן על חברות תקשורת בגופים, שבאמת עושים עם זה משהו. למשל, הרשות להגנת הצרכן ובעוד גופי צרכנות חשובים, למשל, הרשות להגנת הצרכן של ההסתדרות, המועצה הישראלית לצרכנות, ארגון "אמון הציבור" ועוד. 

כיום, ראשי משרד התקשורת: שר, מנכ"ל, משנה למנכ"ל וכמעט כל הסמנכ"לים הבכירים וראשי האגפים, הם חסרי כל ניסיון (אפס ניסיון) של ניהול חברה עסקית בשוק תחרותי בכלל ובשוק התקשורת בפרט. הם לא ניהלו אפילו לא דוכן למכירת אביזרים לסמארטפונים. הם גם הגיעו (או "הוצנחו") לתפקידם עם אפס ניסיון וידע ברגולציה ואפס ניסיון באכיפה רגולטורית ואפס ניסיון בפיתוח מתודולוגיות של רגולציה המותאמת להתפתחות השוק והטכנולוגיות המצויות בשוק.

בנוסף, למשרד התקשורת אין מדען ראשי, מי שאמור לתת את הכיוון של ההתפתחות של השוק, כי מדובר במשרד ממשלתי-טכנולוגי העוסק בטכנולוגיות מתקדמות המתפתחות במהירות כל הזמן. אין "מועצה ציבורית", שתייצג את האינטרסים של הציבור ובמיוחד ציבור הצרכנים, אין כל התייחסות או קשר לנציגי הציבור המוסמכים בשוק התקשורת (יש הרבה גופים כאלה), והכי חמור:
  • אין מסמך אתיקה לעובדי משרד התקשורת. (דוגמאות: משרד הביטחוןרשות המיסים).
  • אין כל מסמך המגדיר איך מנוהל ומבוצע שימוע במשרד התקשורת.
  • אין כל מסמך לרמת השירות של עובדי המשרד ואין "אמנת שירות" לפעילות עובדי ומנהלי המשרד. (דוגמה - משרד הביטחון). 
  • אין למשרד התקשורת תכנית עבודה שנתית (ל-2020) ואת התכנית ל-2019 המשרד כלל לא מימש. 
  • אין כל מסמך המגדיר את רמת והיקף השקיפות בפעילות עובדי ומנהלי משרד התקשורת. (דוגמה: נציבות שירות המדינה). 
התוצאה הברורה של כל העובדות המזעזעות הללו: אנשים, שלא מתאימים לתפקידם בשום היבט, עובדים ב"חלל ריק", ללא כל אתיקה, נורמה או נוהל בשום תחום, ו"עושים מה שבראש שלהם" בשירות "בעלי עניין ומקורבים לצלחת".

ועוד לא דיברתי על תופעות חמורות ביותר דוגמת "שוד כספי הגמלאים" של המשרד, תופעה חמורה ביותר הנמשכת כבר כמה שנים טובות. אלו תופעות מזעזעות, שיכולות להתקיים במשרד ממשלתי, ששמו משרד התקשורת, רק על רקע העובדות, שתיארתי קודם. 


בעלי תפקידים זוטרים ובכירים מתוך המערכת של משרד התקשורת, שניסו לזעוק ש"המלך הוא עירום", פשוט נוטרלו, נודו וסולקו, כדי שלא יפריעו לכאוס להשתולל באין מפריע, עם הצהרות הזויות וחסרות כל אחריות מפי בכירים ביותר במשרד בנוסח: "נטיח את הראש של בזק בקיר", לרבות התגייסות טוטאלית לטובת חברת סלולר אחת בשוק

לסיכום: אביא שוב מה שכתבתי כאן:
אין שום רגולטור לתקשורת בעולם, שנפגש עם הצמרת הבכירה של הגופים המפוקחים על ידו, כדי "ללמוד מהם", "להכיר אותם" ולנהל עימם דיאלוג מקצועי כזה או אחר באופן חופשי, סתם כדי "ללמוד ולהתרשם" ו"לתאם ציפיות ולעודד".

זה דבר בלתי מתקבל על הדעת מבחינה אתית, ציבורית, מוסרית וחוקית. זה נכון גם לגבי רגולטורים אחרים, בעלי סמכויות אכיפה ו"הסדרת שוק" (דוגמת: רשות ההגבלים העסקיים, רשות ניירות הערך, הרשות להגנת הצרכן, הרשות לפיקוח חקלאי, מנהל האכיפה וההסדרה - משרד הכלכלה, רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון - משרד האוצר, וכיו"ב, שלא לדבר על גופי האכיפה המרכזיים שקיימים בממשל של כל מדינה בעולם, דוגמת: משטרה, פרקליטות, מערכת בתי המשפט, מס-הכנסה, השב"כ וכיו"ב).

אם מנכ"ל משרד התקשורת רוצה "ללמוד את השוק" ו"מה חדש בו" אזי:
  • שקודם כל יתכבד וייפגש עם נציגי הציבור המוסמכים ויקבע שיטת הוועצות קבועה ושוטפת עם נציגי הציבור הללו, לאורך כל השנה, ובכל נושא מקצועי - מול נציגי הציבור המתאימים (יש הרבה).
  • שיילך לאירועים מקצועיים בתחום התקשורת (בארץ וגם בעולם, ככל שניתן יהיה לטוס). 
  • אחר כך (או במקביל) שייפגש עם העתיד של עולם התקשורת, כלומר: סטארטאפים.
  • אחר כך (או במקביל) שייפגש עם החברות המפתחות פתרונות ויישומים לעולם התקשורת, כלומר: חברות ההייטק.
  • מומלץ להכיר וללמוד מה רגולטורים אחרים לתקשורת ולנושאים מקבילים בארץ ובעולם עשו ועושים.
  • רצוי לבקר במעבדות פיתוח עולמיות (וגם מקומיות) ובגופי התקינה העולמיים, בתחומי התקשורת השונים.
  • אפשרי (ואף מומלץ) להיפגש עם אנשי סגל (חוקרים ומרצים) מהאקדמיה בארץ ומהעולם, שעוסקים בתחומי התקשורת, המדיה והרגולציה.
  • מומלץ להיפגש עם גופי מחקר, חוקרים ואנליסטים, שמכסים את עולם התקשורת, גופי התקשורת וטכנולוגיות התקשורת.
לכן, פגישות עם מנכ"לים ובעלי תפקידים בכירים בגופים המפוקחים על ידו על פי חוק, אמורים (בעיקרון של "שמירה על טוהר המידות, מניעת לזות שפתיים ושמירה על מעמדו של השירות הציבורי") להיעשות רק לפי מה שהוגדר בחוק התקשורת, למשל בסעיף 37א8, וגם זה לא חובה, אלא רק אפשרות (כי אפשר לקבל מהמנכ"לים המפוקחים את הכל בכתב, ללא פגישה פנים אל פנים). בסעיף הזה בחוק מדובר במפגש מאוד ברור ומובנה עם המנכ"ל, סעיף האומר כך: "מפר [כלומר: מי שקיבל קנס - "עיצום כספי" מהמנהל, דהיינו: מהמנכ"ל] שנמסרה לו הודעה על כוונת חיוב לפי הוראות סעיף 37א7, רשאי לטעון את טענותיו לפני המנהל, בכתב או בעל-פהכפי שיורה המנהל, לעניין הכוונה להטיל עליו עיצום כספי ולעניין סכומו, בתוך 30 ימים ממועד מסירת ההודעה".

לירן אבישר בן-חורין, מנכ"לית משרד התקשורת, לא מבינה כנראה בכלל את תפקידה, סמכויותיה, אחריותה והמסגרת הציבורית-רגולטורית, שבה היא פועלת כמנכ"לית.

זו לא סטייה מקרית, אי הבנה מקומית רגעית, או מעידה חד-פעמית. זו דרך החשיבה וההתנהגות שלה, של "אני ואפסי עוד". בדיוק כמו קודמיה, מתחילת העשור ועד היום. לכן, היא לא יכול להיות מנכ"לית משרד התקשורת. ככל שהקדנציה שלה תהיה יותר קצרה, כך ייטב לשוק התקשורת ולתושבי מדינת ישראל (וכמובן ייטב לשלטון החוק ולטוהר השירות הציבורי במדינת ישראל). 

COURT SMARTPHONE FREE
עדכון 13.8.20: משרד התקשורת באמצעות נציגת היועמ"ש - פרקליטת מחוז ירושלים (אזרחי), חמדה קב, ביקשה לבצע כמה תיקונים בפרוטוקול הדיון בבית המשפט. בקשת התיקון (שממתינה להחלטת השופטת, כבוד הרשמת הבכירה אביגיל ון-קרפלד) מצויה במלואה כאן - למתעניינים. 



 
 
Bookmark and Share
+ שלח משוב


 

לוח מודעות
שנה טובה ומתוקה, מלאת בריאות והצלחה, לכל קוראינו באשר הם!!!

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 





לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

15-21/11/2020 - שבוע היזמות העולמי   



 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

חשיפה: סלקום אספה ומכרה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה לרבות מיקומם - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

שר התקשורת חתם על הטבה רגולטורית של מאות מיליוני ש"ח ל-3 טייקונים! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן






 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
LIVECITY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים