Telecom News - נחשפו בתל אביב פתרונות טכנולוגיים חדשניים מבוססי מחשוב קוגניטיבי

נחשפו בתל אביב פתרונות טכנולוגיים חדשניים מבוססי מחשוב קוגניטיבי

דף הבית >> חידושים הכרזות >> נחשפו בתל אביב פתרונות טכנולוגיים חדשניים מבוססי מחשוב קוגניטיבי
נחשפו בתל אביב פתרונות טכנולוגיים חדשניים מבוססי מחשוב קוגניטיבי
מאת: מערכת Telecom News, 8.6.17, 23:12צ'אט בוט

המדובר בצ'אט בוט חכם, תומך עברית, מבוסס בינה מלאכותית השונה מצ'אט בוט מסורתי, ב"מערכת אשפוז בית" מבוססת בינה מלאכותית ו-,IoT ב"עוזר אישי" חכם מבוסס בינה מלאכותית עם יכולות חדשניות ובשימוש בטכנולוגיית VR קוגניטיבית לתיקון מכשירים.
 
IBM Israel קיימה הבוקר בת"א את הכנס השנתי "Watson TLV Summit", במסגרתו אירחה את מיטב המומחים מהארץ ומהעולם בתחומי המחשוב הקוגניטיבי, ענן, אנליטיקס, אבטחת המידע והסייבר. בתערוכת הכנס הוצגו פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שפותחו במעבדת המחקר בחיפה ומטה החברה בישראל. פתרונות אלה מבוססי ווטסון, מערכת הבינה המלאכותית המתקדמת בעולם מבית יבמ.

לכנס הגיעו כ- 1,500 איש מתעשיית ההייטק הישראלית - לרבות בכירים בחברות טכנולוגיה מהמגזר הפרטי והציבורי, מפתחים, סטארטאפים ותלמידי תיכון, שהגיעו ללמוד אודות מחשוב קוגניטיבי בכלל ועולם הבינה המלאכותית ווטסון בפרט. 

צ'אט בוט קוגניטיבי בעברית
אחד הפתרונות החדשים שהוצגו הוא צ'אט בוט חכם, תומך עברית, מבוסס בינה מלאכותית. לצ'אט בוט החדשני מספר מאפיינים ייחודיים, המבדלים אותו מצ'אט בוטים מסורתיים. זאת, הודות לשימוש במגוון יישומי ווטסון. השימוש בעיבוד שפה טבעית ובינה מלאכותית מספק לו יכולות למידה ומאפשר לו להבין את השפה על הקשריה השונים ועל בסיס זה להבין את כוונת הלקוח.

לדוגמא, לקוח המבקש שירות, כגון מידע על פוליסת ביטוח, או בקשה לשינוי תור אצל רופא, יוכל להשתמש במגוון ניסוחים של השאלה או הבקשה. המערכת תזהה את רצון הלקוח או כוונתו, גם אם ישתמש בשאלה או בבקשה, שלא הוגדרה מראש. זאת, בשונה מצ'אט בוטים מסורתיים, שהידע שלהם מצומצם יחסית והם מתוכנתים לענות על תסריט שיחה קבוע מראש. הצ'אט בוט החדש מבין את ההקשר של השיחה וערוך לטפל במגוון רחב יותר של פניות, כמו גם לזהות סנטימנט שלילי או הרגשת קושי מצד הלקוח ויודע להגיב בהתאם.

יתרון נוסף בא לידי ביטוי בקלות השימוש במוצר בידי משתמשים עסקיים. דרך לימוד המערכת והפעלתה אינם דורשים ידע מעשי בטכנולוגיה ואין צורך בתוכנה או קוד כדי להפעילה. כמו כן, ניתן לייצר אינטגרציה של הצ'אט בוט למערכות נוספות של הארגון, וביניהן: אתרי אינטרנט, מובייל, מערכות RMC ואבטחת מידע, אפליקציות הזדהות ומערכות ארגוניות אחרות המרחיבות את יכולותיו. לדוגמא,  הגשת שאילתה אודות הטקסט הקיים בחוזה או פוליסה וקבלת תובנות בהתאם. נפתלי גפן

נפתלי גפן, (בתמונה משמאל), מנהל  פעילות ווטסון ב-IBM ישראל: " הבשורה שלנו היא בכך, שהצ'אט בוט החדש, שחשפנו, הוא בעל יכולות נרחבות מעבר לשימוש בתבניות קיימות המאפשרות להבין את הכוונה של  הלקוח.

בנוסף, הצ'אט-בוט מקושר למערכות נוספות פנימיות וחיצוניות ומאפשר להביא משם מידע נוסף, שבאמצעותו ניתן להתאים תשובות חכמות למשתמש. יכולת זו מייצרת חווית לקוח ייחודית המתבטאת במתן שירות טוב ותשובות מהירות ומקצועיות".

"מערכת אשפוז בית" מבוססת בינה מלאכותית ו-IoT
פתרון חדשני נוסף שהוצג הוא בתחום הרפואה מרחוק - "מערכת אשפוז בית", מבוססת בינה מלאכותית ו-IoT, שמסייעת להתמודדות עם הצפיפות הגוברת בבתי החולים, לצד היכולת לספק שירות הולם ולחסוך למדינה את עלויות האשפוז הגבוהות. הפתרון כולל מעטפת שירותים למטופל, שיאפשרו טיפול בבית, כאשר הצוות הרפואי יוכל לנטר אותו באופן שוטף, לנהל את תכנית הטיפול שלו ולפקח על ביצועה, ואף לנבא באופן אוטומטי מה הסיכוי לשיפור או החמרה במצבו.

מעבר לסיוע בהתמודדות עם בעיית המחסור במיטות בבתי החולים, הפתרון של עשוי להקל בנושאים נוספים למשל על אוכלוסיית הקשישים, שכל אשפוז בבית חולים חושף אותם לזיהומים שונים ומגביר את תחושת התסכול והחולי שלהם. אוכלוסייה זו זקוקה במקרים רבים בעיקר להשגחה וניטור רפואיים, שלמעשה, אפשר לקיים אותם גם מרחוק באמצעות הפתרון הטכנולוגי החדש.

זה פתרון קצה לקצה, שכולל מספר מרכיבים: סנסורים רפואיים, Home Hub – פלטפורמה המונגשת ב-iPad המתחברת לסנסורים, אוספת את המידע ומאפשרת שידורו לרשת. פלטפורמה זו מאפשרת קשר בין המטופל וספק השירות הרפואי. כך, שספק השירות מזין את התובנות שלו אליה בזמן אמת ובאמצעותה המטופל יכול לצפות במידע הרפואי ובתוצאות הבדיקות ולתעד את עמידתו בתוכנית הטיפול (דיווח נטילת תרופות, שמירה על משטר תזונתי או ביצוע תרגילים שונים).

בנוסף, כוללת הפלטפורמה מערכות לניהול טיפול, שמשמשות את אנשי הצוות הרפואי (Care Management) ואינטגרציה למערכות קיימות של המבטח הרפואי. יתרון נוסף טמון ביכולת החברה לספק תוכניות לניהול הטיפול במחלות כרוניות ספציפיות.איל קוט

איל קוט, (בתמונה משמאל), ארכיטקט ראשי ומנהל תחום הבריאות בחטיבת השירותים של IBM ישראל"אנו מאפשרים ללקוחותינו להקים פתרון כולל מהחומרה ועד לשירות תחת קורת גג אחת.

באמצעות שימוש ב-IoT ובינה מלאכותית ניתן כיום לנטר חולים מרחוק באופן יעיל וחסכוני ולא להתפשר על איכות האבחנה הרפואית ואף למעלה מזה.

לאחרונה פרסם משרד הבריאות הישראלי הנחיות ברורות בנושא, מה שיאפשר לבתי החולים להכניס את השירותים הללו, שיאפשרו רפואה מתקדמת ואיכותית, ייטיבו עם בריאות המטופלים ויעלו את שביעות רצונם. כל זאת, תוך חיסכון כספי ניכר למבטחים".
 
"עוזר אישי" חכם
פיתוח ייחודי נוסף שהוצג הוא "עוזר אישי" מבוסס בינה מלאכותית, פרי פיתוח מעבדת המחקר בחיפה, שמטרתו לסייע לעובדים לנהל את יום העבודה שלהם ולשפר את יעילותם. כדי להתאים את עצמו למשתמש הקצה, לומד העוזר האישי את הפרופיל של העובד - תחומי עניין, פרויקטים בהם הוא מעורב, רשת הקשרים הארגוניים שלו ואת הקונטקסט הנוכחי: מיקומו של העובד, משימתו הנוכחית ועוד. בנוסף, הוא מנצל את הפידבק, שהוא מקבל מהמשתמש, כדי ללמוד ולהשתפר.

ל"עוזר האישי" החכם מספר יכולות חדשניות:
'התכונן ליום העבודה שלך' -  ה"עוזר האישי" מכין את העובד לקראת יומו במהלך הנסיעה לעבודה וכך חוסך לו זמן יקר. יכולת זו כוללת סיכום של הדברים, שהתרחשו במהלך הלילה, בהתבסס על מגוון מערכות  כגון - תיבת האי-מייל, הרשת החברתית ומערכות עסקיות,  ניווט פשוט בלו"ז היומי והיכולת לקבל תובנות כגון: האם יש פגישות חופפות, אילו פגישות חשובות, על אילו אפשר לוותר, מי משתתף בפגישה ומי לא אישר השתתפותו ועוד. בעזרת ממשק קולי המשתמש יכול לבצע פעולות פשוטות כמו מענה לאי-מייל, שליחת הודעה בצ'אט קבוצתי , אישור או ביטול השתתפות בפגישה.

הכנה לפגישה - ה"עוזר האישי" מסייע לעובד להתכונן לפגישה הקרובה ע"י ניתוח נתוני הפגישה והכנת סיכום תמציתי הכולל את האג'נדה, המשתתפים, סיכומי ישיבות קודמות ותמצית החלטות ומשימות לביצוע, שנכללו בהן. כמו כן, הוא ממליץ על תוכן רלוונטי נוסף, כמו  אי-מיילים או מסמכים, שהעובד יכול לעיין בהם כדי להגיע מוכן יותר לפגישה. זאת, תוך חיסכון משמעותי בזמן.  
 
סיכום מותאם אישית של שיחות צ'אט– נועד לעזור לעובדים, שחוזרים למערכת הצ'אט הקבוצתי שלהם אחרי שהיו עסוקים במשימה אחרת, מחוץ למשרד או בחופש. ה"עוזר האישי" מסכם עבור העובד את עיקרי הנושאים, השיחות וההודעות, שהוא "פספס" בערוצים השונים, בזמן היעדרו. הסיכום מותאם אישית למשתמש, עפ"י הנושאים המעניינים אותו והאנשים, שאיתם הוא עובד והוא היררכי. כך, שהעובד יכול להחליט אם התמצית מספיקה או שברצונו לקרוא את תוכן השיחה במלואו. סיכום שיחות הצ'אט מייתר את הצורך לקרוא  את שיחות הצ'אט במלואן ומאפשר חיסכון אדיר בזמן ומיקוד רב. 

שילה אופק-קויפמן, מנהלת אנליטיקה קוגניטיבית במעבדת המחקר של IBM בחיפה:  "ה'עוזר האישי' שפיתחנו נועד להתמודד עם פרדוקס הפרודוקטיביות, שמאפיין את העידן הדיגיטלי: ככל שאנו משתמשים ביותר כלים ויותר ערוצי תקשורת, כך אנו הופכים לעמוסים יותר, הקשב שלנו מופרע לעיתים יותר קרובות ואנו מספיקים פחות. כעובדים, אנו מוצפים במידע רב כמו מסמכים, אי-מיילים, שיחות צ'אט, שאנו לא מספיקים לקרוא ולהגיב עליהם בזמן; מוזמנים לישיבות רבות, שלחלקן הגדול אנו מגיעים לא מוכנים, מחוסר זמן,  וכך יעילות הישיבה נפגעת; זמן רב מתבזבז בחיפוש אחרי חומר רלוונטי, שאנו יודעים על קיומו אבל לא זוכרים היכן הוא ועוד.

מדובר בכלי ייחודי המסייע גם לעובד וגם לארגון לייעל משמעותית את הזמן  והמשאבים ומאפשר לעובד לבצע את עבודתו גם מהר יותר וגם טוב יותר".

שימוש בטכנולוגיית מציאות רבודה קוגניטיבית לתיקון מכשירים
בתחום המציאות הרבודה - VR, הוצגו בכנס דוגמאות ראשונות לשילוב בין ווטסון (מערכת המחשוב הקוגניטיבית של החברה) ובין טכנולוגית המציאות הרבודה (Augmented/Mixed Reality), שיכולות לסייע בתיקון מכשירים אלקטרוניים ובפעולות רבות נוספות. חלק משמעותי של פעילות המחקר והפיתוח בתחום המשולב הזה מבוצע במעבדות המחקר של החברה בחיפה.

בין השאר, צפו באי הכנס במצב בו נתקלים משתמשים רבים - טיפול במחשב אישי תקול. שכבת מציאות רבודה המוצגת באמצעות מסך iPad על גבי תצוגת וידיאו בזמן אמת של המחשב התקול, מאפשרת לקבל מידע אודותיו. כמו כן, להנחות את המשתמש בתהליך תיקון והחלפה, מיקום חלקים, אפשרות להזמנת חלקים, ואף חיבוריות לחיישנים במקרה של אינטרנט של הדברים (IoT).

טכנולוגיה זו מיועדת בשלב הראשון כסייען לטכנאי במטרה להפכו לטכנאי-על, אך גם משתמשי הקצה יוכלו בעתיד להיעזר בה ולתקן מכשירים ללא עזרה ראשונית של טכנאי. בין השאר, יכולת זו תקפה לתיקון כלי רכב שונים, מכשור אלקטרוני ותעשייתי, כדוגמת מנוע, מכונה, מחשב או מכשירי חשמל ביתיים.

מציאות רבודה קוגניטיבית משלבת ראיית מכונה, עקיבה מרחבית בזמן אמת, שיחה עם המחשב בדיבור חופשי, זיהוי ממוחשב של מחוות גוף, שילוב מחשוב לביש, ניתוח והבנה של הקשרי תוכן, התייחסות להיסטוריה של האינטראקציה עם משתמש מסוים, וטכנולוגיות למידה עמוקה (Deep Learning).

מעבר לראייה ממוחשבת ועקיבה מרחבית, שתומכות בליבת היכולות של יישומי המציאות הרבודה, שמור מקום מרכזי בפתרונות אותם מפתחת החברה גם לניהול אינטראקציה בשפה טבעית. מערכות אלו יודעות לזהות לא רק את הטקסט המושמע ע"י המשתמש אלא גם את ההקשר בו מתנהל הדו-שיח.

פתרונות קוגניטיביים מאפשרים למכונה להבין את משמעות התוכן גם כאשר הדיבור אינו נערך כמשפט שלם ומסודר. המערכת מכירה את ההיסטוריה של האינטראקציה עם משתמש מסוים, מבינה את ההקשר בו מתבצעת האינטראקציה הנוכחית, מזהה אלמנטים ויזואליים, טקסטואליים ומחוות גוף ומאפשרת רמה חדשה של יישום קוגניטיבי.

לצורך זאת, יש לשלב בין ההיבט של המציאות הרבודה - יכולתו של משתמש קצה להצביע על נקודה במדיח כלים או במכונית ולשאול "מה זה?", ״איפה זה?״, או "איך מחליפים את זה?". כדי לקבל תשובה מפורטת, ישנה מערכת קוגניטיבית הפועלת ברקע ומשלבת את מכלול המידע. בחינת התוצאות מאפשרת לטכנולוגיות הלמידה העמוקה להמשיך ולהשתפר עם הזמן בעקבות מידע הנצבר מכל אינטראקציה.איתן הדר

ד"ר איתן הדר, (בתמ ונה משמאל), מנהל תחום ראיה קוגניטיבית ומציאות רבודה במעבדת המחקר של IBM בחיפה: "בעולם הטכני בתעשייה היצרנית או בתחום נותני השירותים, הטכנולוגיה חשובה במיוחד למי שאין בידו ניסיון בפועל או חלף זמן רב מתקופת הכשרתו.

המערכת 'רואה וחשה' את אותה מציאות, שרואה הטכנאי, מנתחת אותה, ומציגה מעליה שכבות מידע המעוגנות למציאות הסובבת את הטכנאי בכלל ובהקשר התיקון בפרט. במקביל, יכול המשתמש / הטכנאי לנהל שיחה קולית עם המערכת או עם מנחה אנושי מרוחק, להציג שאלות ולקבל הדרכה קוגניטיבית בדיבור רגיל או באמצעות הנחיית ראייה של מציאות רבודה".

צילום תמונות עליונות: כפיר סיון
 
IBM
שילה אופק-קויפמן (שניה מימין) וצוות ניתוח מידע קוגנטיבי, מעבדת המחקר של יבמ בישראל. קרדיט צילום: מירי דוידוביץ'.



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים