נחשפו 4 מיזמי שיווק ברשתות חברתיות באירוע של קהילת Pitch Tonight

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נחשפו 4 מיזמי שיווק ברשתות חברתיות באירוע של קהילת Pitch Tonight
באירוע גדול ויוצא דופן של קהילת Pitch Tonight נחשפו 4 סטארטאפים חדשים, בתחומי הודעות אישיות לרשתות חברתיות, שכירת חללי עבודה ליזמים, שימוש במשפיענים לקידום וזיהוי רגשות בצפייה בווידיאו. בנוסף, נחשפו הסודות לשיווק יעיל, אפקטיבי ומניב ברשתות חברתיות.
מאת: אבי וייס, 17.4.17, 19:30צוות המומחים

Pitch Tonight היא אחת מקהילות היזמות הגדולות בארץ. הקהילה מונה כ-4,000 יזמים ב-Meetup כאשר האירועים בארץ מתחלקים לסדנאות שונות ולאירועי משקיעים ויזמים. אירועי חשיפת סטארטאפים נסקרו אצלנו לא אחת: כאןכאןכאןכאן וכאן.

עבור יזמים בתחילת דרכם, החשיפה בפני קהל, שכולל יזמים ומפתחים ותיקים, מנטורים ומשקיעים, היא מבחן חשוב ביותר בדרכם, בגלל כללי הצגת המיזם (ה-Pitch) והמשוב המיידי הניתן ליזמים.
 
באירוע ה-17 של הקהילה, שהתקיים בגוגל קמפוס בתל-אביב, בהשתתפות של כ-280 יזמים, מפתחים, מנטורים ומשקיעים, נחשפו 4 מיזמים חדשים ב"נאום מעלית" והתקיים פאנל למתן פידבק, שכלל אנשי מפתח מהתעשייה, שעסקו ועוסקים בתחום השיווק ואפשרויות הצמיחה של מיזמים באמצעות שימוש ברשתות חברתיות וכלים מתקדמים מהסוג של: Marketing Automation, או Growth Hacker ו-Lean Startup (חומר מקצועי מעודכן על התחומים הללו מצוי בלינקים בתחתית הכתבה).

חברי הפאנל באירוע (בתמונה למעלה, מימין לשמאל): רועי פוברצ'יק, מייסד משותף של Stardon.io ושל Human Startup Nation, מור סידי, מנהל הקהילה וההתעצמות ב-Playbuzz, דן-יה שוורץ, חוקרת מידע ב-Alooma, ו-כפיר פרבדה, מנכ"ל Pravda Media Group.  .

בין השותפים לאירוע ניתן לציין את דני גלושנקוב מ-Incubit Technology Ventures, חממה וקרן הון סיכון. שנוסדה ע"י אלביט. 

גיל שורקה, (בתמונה משמגיל שורקהאל), מארגן-שותף Pitch Tonight: "אנו קהילה המתפתחת כל הזמן, שמונה כעת מעל ל-4 אלף חברים, עם פעילות רבה כל השנה.

אני מזמין את היזמים להצטרף לקהילה שלנו, כי 
ביחד נוכל נקדם את קהילת היזמות של ישראל ולהשיג הישגים לטובת כולנו. כמידי מפגש נחשוף גם היום 4 מיזמים חדשים.

תודתי לכל הצוות המלווה אותנו והיום במיוחד לנגה סנצקי, שהיא המוח העומד היום מאחורי הארגון של האירוע.

ההפתעה של היום היא של יזם, שהצליח בצורה יוצאת דופן באמצעות שיווק ברשתות חברתיות. זה סיפורו המדהים של עסק, שנקרא בתחילת דרכו The Marketing Rabbi, והיזם הסדרתי יוסי לוי הפך עסק מקוון מפסיד, שהיה שקוע בחובות של 2 מיליון ש"ח, לעסק מרוויח של מיליון דולרים בחודש, תוך שימוש במערכות מקוונות חכמות באמצעות רשתות חברתיות". 

יוסי לוי, (בתמונה
יוסי לוימשמאל), יזם סדרתי, מנטור ויועץ שיווק: נכשלתי בסטארטאפ שלי אבל למדתי מזה לקח: מה הנוסחה להצליח בשיווק ברשת האינטרנט. אני הראתי למי שלא מאמין לי, איך אפשר לעשות 800 אלף ש"ח ב-8 ימים.

העיקרון בסיסי עבור כל יזם הוא די ברור: אם לא תביא לקוחות ולא תביא כסף, תישאר בלי כלום

לכן, מהניסיון שלי ממה שלמדתי מהמנטורים, שליווי אותי, יש כמה עקרונות מאוד חשובים ובסיסיים להצלחה בשיווק:
  1. תפסיקו למכור מוצרים או שירותים ותתחילו לפתור בעיות של אנשים. יזמים, וגם אני הייתי כזה, יותר מדי שקועים ותקועים בשירות שלנו, במוצר שלנו, בלי שנשאל את הלקוחות מה הם רוצים, מה בדיוק מעיק או מציק להם, מה הם מעוניינים לפתור. הנכס הכי גדול של כל יזם הוא הלקוחות. אם הוא ידע בדיוק מה הם צריכים, אז הוא ידע מה למכור להם, ולא שום דבר אחר. 
  2. כיום ניתן להשיג לקוחות ותנועת לקוחות מרשתות חברתיות. אבל, הבעיה העיקרית כאן היא נושא "ההמרה". רבים שוכחים את הכללים הבסיסיים ובמיוחד את הכלל הראשון שציינתי, שיש להפעיל אותו גם ברשתות חברתיות.
  3. הרווח הכי טוב הוא בגישתה-UpSale. לכן, יש לזכור ,שאולי במוצר הראשון, שאתה מוכר, לא בטוח שתרוויח, אולם במוצר הבא, שתמכור לאותו לקוח בדיוק, אפשר להרוויח. לכן, חשוב להציע ללקוח הזה הצעות המתאימות לו, אבל לא "להתעלק" עליו יותר מדי, כי הלקוח הזה פשוט יחסום אותך".
הסטארטאפים שהציגו באירוע
  1. ZetZing, ערן לוי, מייסד ומנכ"ערן לויל (בתמונה משמאל). פיתח מערכת ההופכת כל הודעה מכל סוג שיש בכל רשת חברתית או בכל כלי להודעות הקיים בסמארטפון, להודעה אישית. המערכת בנויה כלוח צף המתלבש מעל כל מערכת הודעות ומאפשר לכותב ההודעה להכניס בה תמונות, אנימציות, או כל דבר אחר כרצונו, לצייר ולכתוב באופן חופשי ומשוחרר ממגבלות הכלי של ההודעות הקיים. הכלי הזה מאוד מתאים לקבוצות אוהדים ולמועדונים של משתמשים בעלי עניין משותף הרוצים ליצור לעצמם שיח מבוסס על צורות מוכרות, לוגואים, או תמונות של מפורסמים. המערכת מאפשרת ליצור כל emoji, לא רק מה שיש במערכת ההודעות הקיימת, וניתן למתג את לוח ההודעות עבור כל עסק או קבוצה חברתית.
  2. PickSpace, מאיר כהן, מייסד-משותף ומנכ"ל (בתמונהמאיר כהן משמאל). היזמים רוצים להיות ה-Booking.com של עולם חללי העבודה המשותפים, האקסלרטורים ומתחמי היזמות בעולם. המיזם הזה החל בארץ אך כבר יצא לארה"ב ולמדינות נוספות. סה"כ המערכת כבר מכסה כ-15 מדינות. ההתחלה של הרעיון בארץ הצליחה מעל למשוער כבר אחרי 3 חודשים מרגע העלייה לאוויר, מה שמצביע, שהיה צורך כזה בשוק. מאז, המערכת התפתחה וכוללת כמה חידושים דוגמת Pick-Card, כרטיס למי שמזמין שטח עבודה במיקום מסוים, הכרטיס הזה מאפשר לו לשבת בכל מקום בארץ או בעולם לפי המיקום שלו באותו רגע. לדברי היזמים, עצם פתיחת ה-Market Place לתחום שטחי וחללי העבודה ליזמים, עם מחירים גלויים, הוביל די מהר לירידת מחירים בשוק הזה. כך, הכוח עבר לידיים של היזמים וגם איפשר לבעלי המתחמים השיתופיים והאקסלרטורים למלא את השטחים, שהם מציעים ליזמים.
  3. KashKlik, חיים מקבי, מייסד ומנכ"ל (בתמונה חיים מכבימשמאל). אנשים לא לוחצים יותר על פרסומות ובאנרים באתרי אינטרנט. לכן, נבנתה פלטפורמה למשפיענים, שמפרסמים ברשתות החברתיות בהן המשפיענים הללו חזקים, פרסומות גלויות או מוסוות לקהל העוקבים שלהם. המשפיענים בוחרים את הקמפיינים, שהם מעוניינים לקדם, לפי תחומי העניין שלהם ושל העוקבים אחריהם. בניגוד למערכות מתחרות, שמיועדות למשפיענים, שהם דמויות בולטות בציבור ובמדיה, כאן מדובר במיקרו-משפיענים, כאלה למשל עם 5 עד 10 אלף עוקבים ברשת חברתית. זה יכול להיות למעשה כל אחד, גם אם הוא לא ידוע מחוץ למעגל החברתי שלו. המערכת כבר רצה עם מאות משפיענים בארץ וברחבי העולם, עם קמפיינים פרסומיים בתחומים מגוונים. המערכת מכילה כלים של Machine Learning כדי להבין ולנתח בזמן אמת, מה ההשפעה האמתית של כל משפיען ומה הוא מסוגל להצליח לקדם ברשת החברתית, שבה הוא חזק.
  4. Annoto, קיריל סלבקין, מקיריל סלביןייסד משותף ומנכ"ל (בתמונה משמאל). פיתח מערכת המוסיפה שכבה של תגובות ורגשות של הצופים בווידיאו. כיום, התגובות לווידיאו נעשות בנפרד מהווידיאו ואי אפשר לקשר בין התגובות למיקום המדויק בווידיאו, שהניע את התגובה המסוימת, שנכתבה לגבי הווידיאו בעת הצפייה או אחרי הצפייה בו. כך, הטקסט והתגובות לווידיאו הופכים להיות חלק מתהליך הרצת הווידיאו. זה שירות SaaS בגישת ה-B2B לספקי שירותי וידיאו מכל סוג. המערכת הופכת את הצופים הפאסיביים של היום לצופים אקטיביים, שמגיבים לווידיאו בכל מקום במהלך הצפייה בווידיאו. כך, גם רואים למה הצופים מגיבים בווידיאו והיכן הם נטשו את הצפייה בווידיאו. המערכת מספקת מידע מלא ליוצרי הווידיאו, מידע, שלא קיים בידיהם היום. למערכת הזו יש כבר לקוחות משלמים בארץ והיזמים מתכננים לצאת כעת עם הפתרון הזה לחו"ל. המערכת הזו, בכך שהיא יוצרת קשר חד ערכי בין הצופים בווידיאו למהלך השידור שלו, מאפשרת ליוצרי הווידיאו לשפר אותו כבר בעת הרצתו ולהפיק וידיאו יותר טוב בפעם הבאה, לאור המשוב, שהם מקבלים מהצופים בתכנים, שהם מפיקים ומפיצים ברשת האינטרנט, באתרי חדשות, ברשתות חברתיות ובפרסומות. המערכת מתממשקת לכל אתר קיים ולכן לכל מערכת קיימת המשדרת וידיאו ברשת האינטרנט. 
בתמונה: צוות Pitch Tonight עם חברי הפאנל, שהשתתפו באירוע:
:צוות PitchTonight

חומר מקצועי ומחקרי בתחום השיווק ליזמים:
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
רק בריאות, לכל הקוראים והקוראות באשר הם!!!!

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 





לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

18-20/5/21 - EcoMotion 2021

7-11/6/21 - SelectUSA Investment Summit

22/6/21 - ISREAL INVESTMENT SUMMIT 2021

19-22/7/21 - Cyber Week 2021 


 

הכי ניצפים 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

חשיפה: סלקום אספה ומכרה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה לרבות מיקומם - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

שר התקשורת חתם על הטבה רגולטורית של מאות מיליוני ש"ח ל-3 טייקונים! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

"תיק 4000" התפור: עדכונים שוטפים לגבי משפט נתניהו שחשוב לדעת - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן






 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
הבלוג של אלי ציפורי
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים