Telecom News - סיכום הפאנלים בוועידה השנתית לערים חכמות Smart City Summit 2019

סיכום הפאנלים בוועידה השנתית לערים חכמות Smart City Summit 2019

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> סיכום הפאנלים בוועידה השנתית לערים חכמות Smart City Summit 2019
סיכום הפאנלים בוועידה השנתית לערים חכמות Smart City Summit 2019
מאת: מערכת Telecom News, 5.2.19, 13:59 SMART CITY FREE 
 
תמצית דברי הדוברים בפאנלים "כיצד להפוך ערים בישראל לחכמות יותר", "תחבורה חכמה 360". "4 Top- ראשי ערים מדברים על אתגרים והצלחות בדרך לעיר חכמה" והצגת Mobileye 8 Connect - המערכת החדשה של החברה, הדור הבא של מערכות הבטיחות.
 
אתמול נערכה הוועידה השנתית לערים חכמות, באווניו בקריית שדה התעופה, במסגרתה פרסמנו - כאן ראיון בלעדי עם ה-CTO של בינת, על תפישה חדשנית בניהול רשת עירונית בעיר חכמה.
 
כעת מובא להלן סיכום תמצית של הפאנלים בוועידה:
 
פאנל  Smart Your City- כיצד להפוך ערים בישראל לחכמות יותר
 
הלה אורן, מנכ"לית קרן ת"א לפיתוח: "עיר מורכבת מקהילות שונות ואנו צריכים לדעת להקשיב להן ולתת מענה, לשים את התושב במרכז. אפשר עם כלים טכנולוגיים אבל זו לא חובה. יש לחפש דרכים יצירתיות להשתמש בתקציב. לערים יש כלים נוספים - קרנות היודעות לגייס כסף, תורמים, מכרזים חכמים. התפקיד שלנו הוא להסיר את החסמים והפקידות העירונית צריכה להנגיש את העיר לתושבים".
 
נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור: "עדיין אני חושב, שבעיר כמו ת"א יש ציפייה לראות הרבה טכנולוגיה. הבעיה היא לא הטכנולוגיה אלא התקציבים והיכולות של העיריות לפנות את התקציב לדבר הזה. בסופו של דבר, ההשקעה של הכסף תחזור לאזרח בצורה של עוד תקציבים".
 
דליה ירום, מנהלת אגף התקינה, מכון התקנים הישראלי: "מרבית התקנים בעולם באים כדי לתת כלים לכלכלה לנוע. המטרה של התקנים היא לתת כלי אחיד, להכניס את כולם תחת אותה מסגרת ותחת שפה אחידה".
 
דרור מרגלית, סגן לטכנולוגיות במטה ישראל דיגיטלית: "עיר צריכה לשרת את התושבים ואת העסקים בכלים מתקדמים. האם העיר היא קשובה ויודעת לתת לתושב תחושה ,שמה שהתושב מקבל עומד על הצרכים שלו?
 
שמוליק בן טובים, חבר הנהלת המכון הישראלי לערים חכמות: "התושב הוא שותף לגיבוש המדיניות, משתף פעולה עם הגורמים הרוצים לעזור לו ושותף לפתרונות האפשריים. אני לא מכיר תושב, שלא רוצה לשפר את איכות החיים שלו".
 
פאנל תחבורה חכמה 360
 
פג׳ שמואלביץ׳, סמנכ״ל בכיר, Waze: "יש יותר מכוניות ביחס לכבישים, ורק אם נוריד את מספר כלי הרכב נוכל לסיים את הפקקים. הטכנולוגיה ישנה. גם אנו וגם חבריי לפאנל כבר מפעילים טכנולוגיות כאלו. השינוי האמיתי הוא השינוי החברתי. והאתגר הוא לחפש את התמריצים, שיתמכו בשינוי החברתי, הקהילתי".

גיא אברהמי, מנהל תחום תחבורה שיתופית Gett Together: "היוזמות במדינה הוכיחו, שהציבור צמא לתחבורה שיתופית וציבורית. הפתרון שלנו לעסקים - הביקוש אליו גבוה וזה רק מראה, שאם היינו יכולים לעבוד במודל הזה ב- b2c היינו גדלים משמעותית. אנו מאמינים שזה יגיע".
 
אלון שנצר, סמנכ"ל מכירות EMEA, Moovit: "הרגולטור מנסה לעזור. פיילוטים, שאנו מעורבים בהם בגוש דן וחיפה - המדינה משקיעה בהם הרבה. מטרת הפיילוטים לראות כיצד תחבורה דינמית משתפת פעולה עם תחבורה ציבורים ומנווטת את האנשים לנסוע יותר בתחבורה ציבורית".
 
יקיר פניני מנדל, ראש תחום שירותים קהילתיים, ישראל מעבר למגבלות, ג'וינט ישראל: "אנו מפתחים שירותים לאנשים עם מגבלות גם בהקשר של תחבורה. אנו לקראת שותפות עם משרד התחבורה. 20% מהאוכלוסייה היא אוכלוסייה בעלת מגבלות, 12% מהאוכלוסייה היא בגיל השלישי. האוכלוסייה הזו היא צרכנית גדולה של תחבורה ציבורית ועדיין לא שמענו התייחסויות לצרכים שלה. אנו כגו שמפתח שירותים, מנסים להתמודד עם הבעיה ע"י העברת קורסים לאוכלוסייה והבאתם לחיים עצמאיים בקהילה.
 

פאנל Top 4  - 4 ראשי ערים מדברים על אתגרים והצלחות בדרך לעיר חכמה
 
עידן אורמן, שותף, מוביל קבוצת הייעוץ Deloitte למגזר הציבורי התייחס לעליה החדה בציפיות התושב, למהירות תגובה ביחס לתקציבים, שלא עולים באותו קנה, והם אלו היוצרים את הפער, שאליו חייבות הטכנולוגיות והדיגיטל להיכנס. הוא פנה לראשי הערים הלתת דוגמאות לדברים, שהם עושים בפועל בהיבט הטכנולוגי:
 
מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת התייחס למאפיין המשמעותי ביותר בעיר, שהוא השמש. בעיר יש עצמאות אנרגטית. 80% מתצרוכת החשמל של אילת וחבל אילות מגיעה מהאנרגיה הטבעית של השמש. דבר הנותן אנרגיה ירוקה וחוסך מחשבון החשמל של התושב ושל העירייה.
 
אברהם רובינשטיין, ראש עיריית בני ברק, התייחס לכך, שאגף ההנדסה בעיר והאגף לשירותים חברתיים הפכו להיות ממוחשבים. רוב תושבי בני ברק לא משתמשים בסמארטפונים ולא במצלמות על גבי ההסמארטפונים. בבתים אין אינטרנט. תושבי העיר מאד מוגבלים לקבל שירותים מודרניים. הפתרון הוא פיזור עשרות עמדות חכמות ברחבי העיר בהן ניתן לקבל מגוון שירותים. בעמדות יש מדפסת וניתן לשלוח ולהדפיס מסמכים. ניתן לקבל דרך המערכת שירותים עירוניים, שירותי ביטוח לאומי, קופת חולים. המערכת התחילה לתפקד רק לפני חודשיים. העולם החדש לא מוכר לתושבי העיר, וליד העמדות מוצבים דיילים.
 
משה פדלון, ראש עיריית הרצליה: "כדי להפוך עיר לחכמה צריך שזה יהיה היעד המרכזי של ראש הרשות. לאחרונה מימשנו מערכת בקרה בפיקוח באמצעות מערכת ה- GIS שלנו, פאנלים סולריים במערכות החינוך. בשנה הבאה יפתח מרכז מדע וטכנולוגיה לגיל הרך אליו יגיעו מדי יום 2-3 גני ילדים ללמוד על מדע טכנולוגיה כדי להתאים את הילדים למציאות המשתנה כבר מגיל כזה, תקציב של עשרות מיליוני ₪".
 
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים:  "לגבי הפיל שנמצא באולם - צמד המילים: עיר חכמה. אחרי עשרות פגישות עדיין לא הבנתי מה זו עיר חכמה ואני חושב, שהרבה ראשי ערים גם לא הבינו. אני רואה את זה כך - לתת שירות לתושב, בכל התחומים והצורך המודרני, הטכנולוגי של עיריות להתנהל בצורה חכמה. עירייה צריכה להתנהל כמו עסק לכל דבר, ליזום, לחסוך, להתנהל בצורה מודרנית וטכנולוגית. בגבעתיים יש מערכת חכמה על הפחים, מצלמות בגינות וכיוב'. מתן שירות בצורה חכמה זו לא תמיד טכנולוגיה, שעולה הרבה כסף".
 
על האתגר הקשה ביותר ליישום בהפיכה לעיר חכמה ואיך כל ראש עיר יכול להשפיע, התייחס הפאנל:
 
משה פדלון, ראש עיריית הרצליה: "נושא הרגולטור, מדינת ישראל לא ערוכה להיות חכמה. לדעתי צריך להקים במשרד הפנים מדען לעיר חכמה. שההנחיות תגענה מלמעלה, כיום כל רשות עושה את זה בנפרד. להערכתי, כ-50 רשויות מקומיות תעסוקנה בנושא הזה ב-5 השנים הקרובות, כל השאר לא תוכלנה בגלל חוסר בתקציב. יש להשקיע עשרות מיליונים. רק תאורת הלדים בהרצליה היא פרויקט בהיקף של 15 מיליון ש"ח. האתגר הראשון הוא הכשרת כוח אדם. לגבי ממשקי IoT, חדירה לפרטיות - רצינו להציב מצלמות אבטחה אך אסרו עלינו, הרגולטור צריך להתארגן. יש לקחת בחשבון גם אנשים בעלי צרכים מיוחדים".
 
מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת: "האתגר המרכזי הוא הטמעת האמצעי בקרב הציבור והקהילה ולקבל אותם כשותפים לתהליך. זכינו בקול קורא מטעם האיחוד האירופאי, שתכליתו חיסכון באנרגיה באחת השכונות והפיכתה לשכונה חכמה. האיחוד נתן מתקציבו כ- 700 אלף יורו והדבר המעניין שהיה הוא השיח עם התושבים. בפעולה כזאת צריך לראות את התושב כשותף ומבין. כאשר כל הקהילה תדבר ברפרטואר אחיד נוכל לעבור את חלק מהחסמים עליהם דיבר משה".
 
אברהם רובינשטיין, ראש עיריית בני ברק: "בטווח הקצר, הפיכה לעיר חכמה כרוכה בעלויות כספיות. היינו רוצים להטמיע את החידושים במחלקות נוספות אך בני ברק היא עיר סוציו אקונומית לא מהגבוהות ביותר, בלשון המעטה. השירות, שניתן במחלקת ההנחות, הוא חלק כבד מהמעמסה העירונית. הטמעת שכלולים כרוכה בעלויות, שאין לנו מהיכן להביא. צריך רצון עז ממנהיגי העיר להטמיע את המגמות הטכנולוגיות, שתובלנה לחיסכון בטווח הרחוק".  
 
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "בעולם אידיאלי, טבעי לצפות שמשרד הפנים יקים מנהלת ויתנו לנו כספים. אבל אני לא מצפה לכספים במיוחד לערים ממעמד סוציו אקונומי גבוה. בסופו של דבר זו האחריות של ראשי הערים. על ראשי הערים להבין, שההצלחה שלהם תהיה להתנהל בצורה חכמה ומודרנית. הפוליטיקה העולמית מתנהלת כיום ברשתות החברתיות. כולנו נצטרך להפוך את הערים שלנו לחכמות אחרת לא נוכל לתת שירות לתושבים שלנו בצורה מודרנית".
 
בנוסף בלטה הרצאתו של אריק בלנרו, מנהל מכירות שוק ישראל, חטיבת AM, Mobileye, שהתייחס למהפכת המכוניות האוטונומיות והדרך בה אנשים, סחורות, שירותים ינועו מנקודה Aל-B הולכת להשתנות מבלי היכר.
 
הוא נתן מספר נתונים מדאיגים, שמצביעים על הסיבה, שיש להוציא את הנהג החוצה מהמשוואה – מיליון ורבע בני אדם מתים מדי שנה בתאונות דרכים, שזה 2 מקרי מוות כל דקה. 50% מהם הולכי רגל, אופניים, אופנועים. 20-50 מיליון פצועים, חלקם פגיעות משמעותיות ונכויות. וישנן גם עלויות למדינות. 93% מהגורמים לתאונות הדרכים הוא הגורם האנושי.
 
הוא הציג את ה-Mobileye 8 Connect - המערכת החדשה של החברה - הדור הבא של מערכות הבטיחות. על הפיצ'רים הבסיסיים של מובילאי המערכת יודעת לזהות גם הולכי רגל ועצמים בלילה. זו מערכת היודעת לעשות בטיחות מתקדמת וחכמה. המערכת מתבססת על מידע המתקבל מהרבה מאד רכבים. נדע לקבל מידע על רכבים הנוסעים לפנינו ויודעים להגיד לנו מה יקרה כמה קילומטרים קדימה כמו ערפל או מזג אויר סוער. בהתאם לזה המערכת תשנה את ההגדרות שלה באופן אוטומטי.  זו מערכת בטיחות הנשענת על דיווחים מרכבים אחרים. היא ממפה את הנתיבים, תמרורים, שלטים ויוצרת מפות היושבות על הפלטפורמה, מפות רב שכבתיות המתבססות על דיווח המונים ומאד מדויקות.
 
ניתן לראות כמה אנשים ממתינים בתחנת אוטובוס ולנהל את התחבורה בהתאם, עבודות בכביש, תשתיות - לנהל את התחבורה בצורה אחרת, האם הרמזורים עובדים כראוי, האם הכבישים בנויים כהלכה, פריסת תמרורים בעיר, אזורים מרובי התראות על סכנת פגיעה בהולכי רגל, זיהוי דפוסי חניה ועוד.

קרדיט צילום תמונה תחתונה של פאנל ראשי הערים: דרור סיתהכל
 
פאנל ראשי ערים קרדיט דרור סיתהכל



 
 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים