Telecom News - חשיפה: סלקום אספה ומכרה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה לרבות מיקומם

חשיפה: סלקום אספה ומכרה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה לרבות מיקומם

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> חשיפה: סלקום אספה ומכרה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה לרבות מיקומם
חשיפה בלעדית: למה באים בטענות בנושא איכון הנתונים הסלולריים ע"י השב"כ, המשטרה ומשרד הבריאות? חברת סלקום אספה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה, לרבות מיקומם המדויק כל 5 דקות סביב השעון, ומכרה את המידע הזה בארץ ובעולם. השערורייה הזו בתחום הגנת הפרטיות הייתה תחת צו איסור פרסום מאז מרץ 2015 עד רגע זה. 
היועמ"ש, ד"ר אביחי מנדלבליט, היה מעורב עמוק בנושא, אך לא הורה על חקירה פלילית כנגד ראשי סלקום. למה? רמז - זה ככל הנראה, קשור לתיק 4000.
משרד התקשורת שותק. די ברור למה. 
השערורייה הגדולה ביותר בתחום האיכון הסלולרי בישראל - יוצאת כעת לאור השמש, שהוא המחטא הטוב ביותר לשחיתות פלילית, לכאורה, ומזעזעת ביותר, מהסוג הנחשף כאן. 

מאת: אבי וייס, 9.4.20, 19:45ד"ר אביחי מנדלדבליט

נושא האיכון הסלולר ע"י השב"כ, משרד הבריאות והמשטרה, העסיק רבות את התקשורת ואת המערכות הפוליטיות והמשפטיות בישראל, בחודשיים האחרונים, כולל הוצאת מסמכים לא מעטים, שיצאו תחת ידו של היועמ"ש, עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט, (בתמונה משמאל), מסמכים, שהופנו על ידו גם לרוה"מ, גם לכנסת וגם לבג"ץ, שעסק בנושא האיכונים הסלולריים ע"י השב"כ והמשטרה לטובת נושא מגפת הקורונה. 

אולם, כל זה מתגמד לנוכח מה שאני חושף כאן.

הנושא החמור ביותר הזה היה תחת "צו איסור פרסום" מאז מרץ 2015 ועד היום, צו שהוסר רק כעת

היות ומדובר, לכאורה, בשערורייה פלילית חמורה ביותר, שהוסתרה עד היום מכבוד השופטת מיכל נד"ב מתוך אתר בתי המשפטהציבור, אני מפרסם רק דברים בשם אומרם, ומפרסם ללא כל פרשנות מפורטת, את מה שיש בפסק הדין, שנחתם ע"י כבוד השופטת מיכל נד"ב, (בתמונה משמאל), שופטת בכירה בבית המשפט המחוזי מרכז-לוד.

מדובר בהסכם פשרה, שנחתם בין התובעים לבין סלקום (עם שינויים, שנעשו כתוצאה מפעילותו של "מתנגד", שבהמשך אסביר מי זה "המתנגד" הזה), ואושר אחרי כמה סבבי תיקונים, ע"י כבוד השופטת. לכן, ניתן לראות פסק דין זה כפסק דין חלוט, כי מדובר בפשרה חתומה ומוסכמת ע"י כל הצדדים (כולל מצד "המתנגד").

פסק הדין במלואו נמצא כאן, למתעניינים. 

מה סלקום עשתה במשך שנים עם כל נתוני לקוחותיה?
אני מציג כאן את הפסקאות העיקריות מהחלטת כבוד השופטת מיכל נד"ב:
סלקום 1

סלקום 2

סלקום 3

מי התנגד להסכם הפשרה?
מעבר למעורבות העמוקה של היועמ"ש בנושא זה וכן "בודק" (פרופ' מיכאל בירנהק), שמונה מטעם בית המשפט, שמעורבותם בפסק הדין, מפורטת בהרחבה בפסק הדין ולא אחזור על זה כאן, היה מעורב בהחלטה הזו גם אזרח, שכונה בפסק הדין - "המתנגד", וכאן אחשוף את שמו, זה היה משה רוזנפלד (כיום כבר עו"ד משה רוזנפלד), שהגיש התנגדות נחרצת בתיק.

זאת, משום שההחלטה, שסוכמה כפשרה, בתחילת הדרך, נראתה די הזויה (פיצוי ללקוחות נטוויז'ן באינטרנט, במקום פיצוי ללקוחות סלקום בסלולר). חלק מלקוחות סלקום פשוט "העלימו" אותם מההסדר, משום שאין להם אינטרנט. מדובר בלקוחות "הקומה הכשרה" של סלקום.

בזכות "המתנגד" משה רוזנפלד, שנלחם עבור המגזר החרדי, שיקבלו פיצוי במסגרת הפשרה, היות והפיצוי הראשוני, שהצדדים הסכימו עליו (בתרגיל נבזי אופייני של סלקום), אינו רלוונטי בכלל לבעלי "מכשירים כשרים", שאין להם אינטרנט, התקיימו כמה סבבי דיונים, שעסקו בתנגדותו. הוא נלחם בעקשנות, שהמגזר החרדי יקבל גם פיצוי הולם, היות והם גם נפגעו, לאור הפרת הפרטיות שלהם באופן חמור ביותר ע"י סלקום. המאבק של עו"ד משה רוזנפלד צלח באופן מלא, כמפורט בפסק הדין.

מה עמדת משרד התקשורת בנושא החמור הזה?
ביום 8.4.20 פניתי לשר התקשורת - דודי אמסלם, ולידיעת צמרת משרד התקשורת, היועמ"ש ולחברת סלקום, בפנייה הדחופה ביותר הבאה:
"הנדון: טיפול בחברת סלקום, שהעבירה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה (היכן הם) לגופים פרטיים בארץ ובעולם.
שלום רב וחג חירות שמח ובריא,
1. על פי פסק הדין המצ"ב (שהוא "אישור פשרה", לאחר התערבות היועמ"ש לממשלה), שצו איסור הפרסום הוסר ממנו ב-23.3.20, במשך שנים, חברת סלקום נהגה לאסוף את הנתונים של כל לקוחותיה כל הזמן (באופן שוטף ורציף כל 5 דקות - איכון מדויק של כל לקוחותיה), והעבירה את כל המידע הזה לחברת טרנדאיט וגם לגופים נוספים, גופים עסקיים באירופה ובצפון אמריקה, כולל, למשל, למשרד התיירות האוסטרי ועוד.
2. הייתכן?
3. האם משרד התקשורת היה מעורב בנושא (שכן היועמ"ש היה מעורב וסביר להניח, שאת חוות הדעת שלו לבית המשפט, הכין ביחד עם משרד התקשורת)?
4. הפרשה הזו, כשלמעשה, סלקום מודה במעשה ומפצה את לקוחותיה, עקב הסכם הפשרה, שאושר בבית המשפט המחוזי מרכז-לוד, אמורה להוביל את משרד התקשרות לחקירה רצינית ביותר כנגד קבוצת סלקום, לאור ההפרה הבוטה של עשרות סעיפי חוק, תקנות והרישיון שלה, במשך שנים.
5. הבדיקה הזו אמורה להוביל לשלילת הרישיון של סלקום ולתביעה פלילית כנגד המנהלים בסלקום (כאמור בחוק התקשורת, בסעיפים המתאימים), מנהלים, שנתנו ידם לשערורייה המחפירה הזו. שכן, המקום המתאים, לכאורה, למבצעי מעשה נבלה כזה הוא בכלא.
6. למצער, מן הדין לנקוט בסנקציות ממוניות חריפות ביותר כנגד סלקום, דוגמת חילוט ערבות ו\או עיצומים כספיים, בסכומים ניכרים. שכן, מעולם (ככל הידוע לי) לא היה דבר כזה מחפיר בתולדות שוק הסלולר בישראל.
בהערת סוגריים אציין, שעוד באים בטענות לשב"כ (כולל טענות מהיועמ"ש), על כך שהוא שמוסר מידע של מיקום לקוחות חברות הסלולר למשרד הבריאות, למטרת הצלת חיי אדם, בעוד שכאן, סלקום סחרה במידע על לקוחותיה מטעמים כספיים של "בצע כסף" טהור, חסר כל מעצורים מוסריים וחוקיים.
7. אודה להתייחסות דחופה, לאור הכאוס המוחלט, שנחשף כאן, כאוס שערורייתי בכל קנה מידה שניתן להעלות על הדעת".

תגובה טרם קיבלתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה. 

תשומת לב, שהתביעה הייצוגית כאן הוגשה כנגד סלקום רק לגבי מכירת הנתונים של לקוחותיה לחברת טרנדאיט (מה שנחשף לתובעים, בגלל התפרקות החברה), שנמכרו בהמשך ללקוחות של חברת טרנדאיט בארץ ובעולם. לא מוזכר בפסק הדין לעוד כמה חברות אחרות בארץ ו\או בעולם, ולאילו חברות, סלקום מכרה (ומתי, ובאיזה היקף) את הנתונים המלאים על לקוחותיה ותנועותיהם. הנושא הזה עדיין פתוח, כי הוא פשוט לא נחקר (!). 

למה היועמ"ש ד"ר אביחי מנדבליט, שהיה מעורב בנושא עמוק, לא הורה על חקירת ראשי סלקום?
מקריאת פסק הדין, אפשר להיווכח, שהיועמ"ש היה מעורב עמוק בנושא הזה, לכל אורכו.

אז למה היועמ"ש, שמכיר היטב את הנושא, לא הורה עד היום על חקירה פלילית כנגד מי שאישר את הדבר הזה וביצע אותו במשך שנים? זאת, במובחן מתובענה ייצוגית, שהיא הליך אזרחי לחלוטין!

התשובה לשאלה הזו לא פשוטה. מדובר בנושא די סבוך מבחינה משפטית, וכדי לעשות את זה קצר ומובן לקוראינו, אסכם את התשובה הקצרה כך:

אם היועמ"ש היה מורה על חקירה כנגד סלקום, תיק 4000 היה מתמוטט "כמגדל קלפים".

יש לזה גם שם מקוצר וקליט: "מה שלא ביבי - לא חוקרים". 


מי שמעוניין להעמיק בנושא הזה, אני מפנה אותו ל-2 כתבות לדוגמה (מתוך עשרות כתבות חשיפה שפרסמתי), סביב הנושא הזה, כתבות דוגמת מה שיש כאן: אני מניח, שרבים שכחו, שהסדרה הענקית אודות תפירת "תיק 4000", סדרה בת עשרות רבות של פרקים, עם מעל ל-1,600 מסמכים מקוריים, שחשפתי כולל עשרות עדים (שלא נחקרו - בכוונה), החלה ב-3 פרקים, שבכלל לא עסקו בבזק, אלא בסלקום. (הפרקים הללו נמצאים: כאן, כאן וכאן). זאת, משום ש"תיק בזק" (שבעקבותיו נולד "תיק 4000"), החל במשרד התקשורת בעיקר כתוצאה ממאבק יצרי בין תומכי סלקום לתומכי בזק. תומכי סלקום בעבר ובהווה, שהם עדי המפתח המרכזיים ב"תיק 4000" כנגד נתניהו, קשורים מאז ועד רגע זה לסלקום.  

נקודות חשובות נוספות: חשוב להדגיש כאן 3 נקודות:
  • היועמ"ש לא התנגד (אולי תמך, אין בידי את כל המסמכים) בהטלת צו איסור פרסום על פרשה זו, שכולה במישור האזרחי \ ממוני ואין שום עילה בשום חוק, להטיל "צו איסור פרסום" על תביעה כזו, במשך מעל ל- 5 שנים תמימות. 
  • היועמ"ש לא הורה לחקור מי עוד קיבל את נתוני האיכון של לקוחות חברת סלקום, מלבד חברת טנרדאיט. 
  • היועמ"ש לא הורה לחקור (והפרקליטות ומשרד התקשורת לא יזמו בעצמן חקירה), של העבירות הפליליות לכאורה שעברו ראשי סלקום, כולל עבירות על חוק התקשורת וחוק סדר הדין הפלילי. זאת, כשבתחום הספציפי הזה יש חוקים, תקנות והנחיות מאוד ברורות, לרבות למשל "הנחיות פרקליט המדינה" בעניין איסוף נתוני תקשורת ממערכות חברות הסלולר לרבות נתוני איכון מיקום - כאן
האם משרד התקשורת יפתח בחקירה כנגד קבוצת סלקום, על הפרת חוק התקשורת, התקנות והרישיון שלה, במשך שנים?

מה פתאום? מה קרה?

כאמור לעיל, חקירה כנגד סלקום, תסייע למוטט את תיק 4000 כמו "מגדל קלפים". 

מה שקוראי אתר זה מבינים זה מכבר, שמשרד התקשורת הישראל הוא מזמן (ובמיוחד בשנתיים האחרונות), לא משרד התקשורת הממשלתי, אלא משרד האינטרסים העסקיים בעיקר של קבוצת סלקום \ IBC.

מי שמעוניין להעמיק בנושא המזעזע הזה, אני מפנה אותו ל-6 הכתבות לדוגמה (מתוך עשרות רבות של כתבות חשיפה שפרסמתי), סביב הנושא החמור ביותר הזה, כתבות דוגמת מה שיש כאן: מי בדיוק בסלקום אחראי לשערורייה הזו?
יודגש, שהצמרת הנוכחית של סלקום בראשותו של אבי גבאי המנכ"ל, ודורון כהן היו"ר, לא הייתה בחברת הסלולר סלקום בתקופה, שבה בוצעו המעשים החמורים, שנחשפים כאן למעלה.

מדובר בצמרת הקודמת של סלקום, שכבר כתבתי עליה דברים ברורים ביותר, בהקשר למעשים פסולים וכשלונות נוספים שלה, במאמר, שפורסם על ידי לפני כחצי שנה, בלי שידעתי אז על השערורייה של מכירת כל נתוני האיכון של כל לקוחות סלקום במשך שנים, תחת הכותרת המדברת בעד עצמה: "החטא ועונשו: על ראשי סלקום (מהיו"ר ועד המנכ"ל) לפנות את כיסאם - מיידית!".

SMARTPHONE FREE
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים