Telecom News - סמארטפונים לקשישים? יש דבר כזה. עידן חדש בתקשורת לגיל השלישי

סמארטפונים לקשישים? יש דבר כזה. עידן חדש בתקשורת לגיל השלישי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סמארטפונים לקשישים? יש דבר כזה. עידן חדש בתקשורת לגיל השלישי
סמארטפונים לקשישים? יש דבר כזה. עידן חדש בתקשורת לגיל השלישי.
מאת: אבי וייס, 16.11.13, 17:20אמיר אלון
 
חברת הסטארט-אפ E2C החליטה לענות על אתגרי הגיל השלישי, בשלב ראשון עם סמארטפונים תחת השם Basic Smartphone ובהמשך עם טאבלטים, טלוויזיות ומוצרים נוספים. מהפכה צרכנית המותאמת לקשישים ומנגישה אותם לטכנולוגיות מתקדמות תוך התחשבות במגבלותיהם.
 
"ראינו, שיש אוכלוסיות רחבות הרוצות קשר הדוק עם המשפחה, חברים וכיו"ב, אבל הן 'מנודות' מעולם התקשורת המודרנית. זו אוכלוסייה, שלא יודעת דברים הכי בסיסיים, כמו שיתוף תמונות, קשר ישיר עם הנכדים שלא דרך שיחות טלפון, החלפת חוויות בצורה מקוונת", טוען אמיר אלון, מנכ"ל ומייסד משותף E2C (ר"ת: Easy to Connect). "אצלנו הקשישים לא מקבלים טלפון נחות וישן, כמו שמציעים להם בשוק המקומי והעולמי כטלפון לגיל השלישי. הם מקבלים סמארטפון איכותי המתאים בדיוק לצרכים שלהם".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם אמיר אלון (בתמונה), כדי לשמוע על החידושים בתחום הפתרונות של עולם התקשורת ל"גיל השלישי", לאן צועד העולם הנייד בנישה של פתרונות לאוכלוסייה המבוגרת, ומדוע הפתרונות הקיימים בשוק עד היום, לא עונים על הצרכים של אוכלוסיות אלו.
 
שאלה: איפה אתם עומדים מבחינת פיתוח המוצרים?
אמיר אלון: "יצאנו עם המוצר הראשון מסדר המוצרים שלנו, מוצר לסלולר, שהושק בישראל לפני כחודשיים ביחד עם רונלייט, יבואני ומפיצי LG בישראל. המכשיר החל להימכר גם באינטרנט וגם ברשת של מפיצים בכל רחבי הארץ, לרבות ב: באג, רמי לוי ועוד, תחת השם: Basic Smartphone. אנו עובדים כיום על פיתוח המוצרים הבאים, שנועדו לתת פתרונות לגיל השלישי בתחום הטאבלטים, הטלוויזיות ושעונים חכמים".
 
שאלה: איך בכלל הגעתם לפתח מוצרי תקשורת לגיל השלישי?
תשובה: "נוסדנו לפני כשנה וחצי, אחרי שאני עם שותפי אייל הקנר, שהכרנו היטב את הבעיה של בני משפחה מבוגרים, ראינו, שאין מענה בשוק לצרכים שלהם. צרפנו לצוות את נמרוד קמחי המנוסה בעולם הסלולר, שהתלהב מהרעיון, ויצאנו לדרך.
 
זיהינו בתחילת הדרך את הבעיה הטכנולוגית של הקשר בין האוכלוסייה המבוגרת לבין אמצעי התקשורת של העולם המודרני. אצלי, ראיתי את זה בקשר שלי עם הסבתא שלי.
 
הרעיון שלנו היה: לשפר את חיי היום-יום של אוכלוסיית הגיל השלישי ע"י הנגשת האוכלוסייה הזו לטכנולוגיות המתקדמות, תוך התחשבות באילוצים ובמגבלות שיש לאוכלוסייה הזו. הפתרונות שלנו יכללו את כל אמצעי התקשורת. התחלנו עם הסמארטפון, שזה הכלי הכי פופולרי לשמירת קשר עם המשפחה".  
 
שאלה: מי מבחינתך נכלל בגיל השלישי?
תשובה: "בד"כ אנו מכוונים את המוצרים לבני 65 ומעלה. אין לזה הגדרה וגבול עליון. יש לנו כבר לקוחה בת 92. גם האוכלוסיות המאוד מבוגרות מתאימות לפתרונות שלנו.
 
יחד עם זאת, כל אחד יכול להשתמש בפתרון שלנו, בכל גיל. ראינו, שיש אוכלוסיות מיוחדות שזה מתאים להן בכל גיל, למשל: לקויי ראייה, לקויי שמיעה ועוד".
 
שאלה: למה הלכתם על סמארטפון של LG?
תשובה: "חיפשנו פתרון לסמארטפון בסיסי. חיפשנו סמארטפון, שניתן להחליף את ממשק המשתמש הקיים בו. פשוט, לקחת טלפון חכם מהמדף ולהחליף לו את הממשק, כך שיתאים לצרכים של הגיל השלישי.
 
סביב הממשק החדש בנינו שורה של שירותים, שהותאמו במיוחד לגיל הזה והקמנו שירות לקוחות המותאם לגיל הזה. אנו מאמינים, שצריך שירות לקוחות ייעודי לגיל הזה, זה שירות שונה לגמרי מהשירות הניתן לאוכלוסייה הכללית, כי לאוכלוסייה הזו יש דרישות אחרות לגמרי וגישה אחרת לשירות".  
 
שאלה: מהם האתגרים שנתקלת בפיתוח הפתרון?
תשובה: "היו לנו כמה אתגרים, שאני מקווה שפתרנו אותם נכון, ובתהליך נכון:
 
א. מסך מגע. זה נושא בעייתי לגיל השלישי, בגלל ירידת הרגישות באצבעות ובלחיצות. ראינו, שזה קשה למבוגרים, גם בגלל חוסר הרגל לשימוש במסך מגע, חוסר רגישות מספקת באצבעות ולעיתים אצבעות רועדות. הפיזיולוגיה של הקשיש שונה מהצעיר.
 
ב. ריבוי מידע. בסמארטפונים הרגילים יש יותר מדי מידע לקשיש, מידע שלא נחוץ לו. רוב הקשישים לא זקוקים ל- 80 האפליקציות המגיעות מוטענות בתוך כל סמארטפון הכי בסיסי, שקונים היום בשוק.
 
לכן, פיתחנו ממשק משתמש חדש הבנוי על כמה עקרונות חדשים לגמרי המותאמים לאוכלוסייה הזו:
1) לחיצות ארוכות. אין את התהליך של מסך המגע הרגיל. המסך נענה רק אחרי לחיצה ארוכה ומתן משוב ברטט כאשר הלחיצה נקלטת.
2) נראות. הפונטים גדולים, הכפתורים ענקיים. אין יותר Home Page. הקשיש מקבל רק מה שמתאים לו, בתפריט מוכן מראש. זו מערכת סגורה הנשלטת מרחוק ומצויה בענן, כדי למנוע טעויות. הקשיש לא יכול לגרום שום נזק אם הוא טועה, כי הניהול של המערכת נעשה בענן ולא במכשיר.
3) נטרול כל מה שיכול להביא לבלבול ולטעויות. בכלל זה, נטרלנו את כל הכפתורים, כולל כפתורי הקול וכפתור הסגירה\פתיחה. המכשיר דלוק כל הזמן, זה הכי טוב לגיל הזה. הכפתור היחיד שעובד זה הכפתור האמצעי שמחזיר את המשתמש תמיד למסך הראשון. 
 
הדבר הכי חשוב זה התהליך של הפיתוח. עשינו זאת עם קבוצה של נסיינים, שאנו עובדים איתם בשיטת הניסוי והתעיה. מדובר בקבוצה של כ- 20 קשישים, שהתנדבו ללוות אותנו ולהתנסות עם הפיתוח. כך, אנו חשים את הצרכים של הקשישים ממש בקשר צמוד לפיתוח שלנו וכל דבר, שאנו מפתחים, אנו מנסים זאת קודם עם הקשישים בקבוצה ואנו מבינים אם זה מתאים להם ולאן ללכת בפיתוח".
 
שאלה: מה משמעות השת"פ עם LG?
תשובה: "רונלייט מיד התחברו לרעיון שלנו והם אפשרו לנו את הפיתוח בהסכמת LG, שזה חשוב לנו מאוד, כי אנו נכנסים ומשנים את ממשק המשתמש של הטלפונים. כך יכולנו להתחבר עם ספק, שהבין את הצרכים שלנו והיה מוכן לרוץ אתנו קדימה.
 
הטלפונים של LG התאימו לנו מכל הבחינות: המשקל, הלחצנים, המיתוג, מערכות השיווק, המחיר וכך הלאה. מדובר בטלפונים איכותיים. לקחנו שני דגמים, אחד מסך של 4 אינץ' והשני מסך של 3.2 אינץ', כשהמכשיר עם המסך הקטן יותר זול ויותר מתאים למי שאין בעיות ראייה, כי המסך יותר קטן".
 
שאלה: איך באופן מעשי אתם משנים את הטלפון של LG המגיע לישראל?
תשובה: "רונלייט מקבלים מאתנו ROM והם מתקינים אותו באישור LG על המכשיר. הם גם עושים את תהליך הגיור והעטיפה של המכשיר, כולל הקופסה, חוברת ההפעלה, המטען המיוחד ועוד".
 
שאלה: חלק משמעותי מהמערכת שלכם זה התפקיד של "בן משפחה תומך". מה תפקידו?
תשובה: "לבן משפחה, שמוגדר עם רכישת המכשיר כ'בן משפחה תומך', יש יכולות מיוחדות, שנועדו לסייע לקשיש המחזיק בטלפון ובכלל זה:
1) לקנפג את הטלפון עם רכישתו, הכנסת הסים, בדיקה שהמכשיר מחובר לספק הסלולר עם חשבון מתאים שכולל גלישה, זה כולל פתיחת חשבונות בפייסבוק, בגוגל ובווטסאפ עבור הקשיש, אם לא היו לו חשבונות שם קודם לכן.
2) לארגן את ספר הטלפונים.
3) לקבוע את לחצן המצוקה, למי הוא יתקשר, לבני משפחה ו\או לנטלי.
4) לקבוע מי יקבל התראות שוטפות. למשל: סוללה חלשה, שמשמעה, שהקשיש לא הכניס מאיזו סיבה את הטלפון לטעינה.
5) יכולות שליטה מרחוק במכשיר ע"י שליחת SMS אל המכשיר. זה כולל קבלת מידע על מיקומו של המכשיר (זה טוב כשהקשיש מאבד את ההתמצאות), קבלת מידע על מצב הטלפון, העברת הטלפון למצב שקט או ביטול מצב שקט, שיחה מתפרצת מרחוק ועוד.
 
כל הכלים הללו עוזרים לבן המשפחה התומך להיות בקשר הדוק עם הקשיש. אני למשל הצלתי את הסבתא שלי שנפלה בבית ולא יכלה להזעיק עזרה עם המכשיר. קיבלתי התראה על סוללה חלשה, ניסיתי לדבר אתה מרחוק וראיתי שהיא לא מגיבה. מייד הזעקתי עזרה וזה הציל אותה.
 
בנוסף, אם הקשיש מסכים, במוקד התמיכה שלנו אנו יכולים להשתלט על המכשיר שלו מרחוק, לעזור לקשיש בפעולות על המכשיר ולהדריך אותו אם שכח או טעה בהפעלת המכשיר ויכולותיו. אנו גם מבצעים עדכוני תוכנה באוויר דרך הענן, כך שהקשיש לא צריך לשדרג אצלו שום אפליקציה. יש לנו כבר כמה מאות לקוחות הרשומים במוקד ואנו מעודדים אותם להתקשר למוקד ולדבר אתנו על מה שמטריד אותם. אנו מקבלים כל הזמן פידבק חיובי מהקשישים הללו".  
 
שאלה: מהם השירותים המקוונים, שאתם מספקים לקשיש המחזיק בטלפון?
תשובה: "פיתחנו כמה שירותים שכבר מופעלים ובכלל זה:
 
א. העולם המשפחתי. זה כולל יכולת קבלת תמונות מבני המשפחה, חיבור מלא למשפחה. מאחורי הקלעים חיברנו את פייסבוק וגם את ווטסאפ למערכת, והקשיש יכול לקבל וגם לשלוח בקלות תמונות. בתחום זה אנו מספקים שירותים לתחום הבידור והפנאי, כולל שימוש במצלמה הקיימת במכשיר.
 
ב. עולם המסרים. זה כולל מסרונים וצ'טים, שנעשים בממשק אחד קל. גם יצרנו גישה קלה לתא הקולי.
 
ג. עולם המידע. למשל: חדשות הנאגרות מאתרים מובילים כמו YNET ומוגשות לקשיש בצורה קלה ולפי נושאים.
 
ד. עולם הביטחון האישי. זה בעיקר לחצן המצוקה. יש לנו שת"פ עם נטלי, שמספקת 3 חודשים חיבור בחינם לכל מי שרוכש את המכשיר. אחרי ה- 3 חודשים זה עולה 19.90 ₪ לחודש. אם לא לוקחים את השירות של נטלי, אפשר להגדיר את לחצן המצוקה, כך שיתקשר לבני משפחה לפי עדיפות שקובעים במכשיר.
 
בנוסף, כפי שציינתי, בנינו מוקד שירות המותאם לגיל השלישי, שעונה לכל צרכיו וגם יכול להשתלט על המכשיר מרחוק ולספק עזרה לקשיש במצוקה.
 
ה. קשיש צעיר ברוחו, שמוכן לבצע יותר מהממשק הסגור, יש לו יציאה לממשק הרגיל של האנדרואיד ושם הוא יכול לעבוד על המכשיר בדיוק כמו כל מכשיר אנדרואיד של LG, עם כל האפליקציות לאנדרואיד שהוא חפץ בהם.
 
אנו בשלבי בנייה של עולמות תוכן נוספים, דוגמת עולם התוכן הרפואי, נושא שמאוד מעניין את האוכלוסייה הזו, כולל קבלת תזכורות ללקיחת תרופות בזמן".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
אמיר אלון: "אני מקווה, שנצליח להיות חברה מובילה בשוק העולמי למוצרי הגיל השלישי בעולם התקשורת, לא רק בסמארטפונים. התחלנו עם הפצת המוצרים בישראל, כדי לחוש מקרוב את צרכי השוק הזה, כי רצינו לשפר באופן מיידי את אורח החיים של הגיל השלישי בישראל. זה לא רק לסבתא שלי אלא עבור הסבתות והסבים של כולם.
 
ראינו, שהפעלת הסמארטפון מביאה הנאה לקשיש, ממלאת לו את היום, מחזקת את קשר שלו עם בני המשפחה, במיוחד עם הצעירים והנכדים, בדרך שלא הייתה לו כל דרך להגיע אליה קודם. יצרנו מוצר, שהוא לא רק טלפון. זה סמל סטטוס וקשר ישיר, המונע ניתוק והתנוונות של הקשישים.
 
הקרבה לשוק המקומי עזרה לנו להגיע מהר לתוצאה רצויה, שמתאימה לצרכים של הגיל הזה, כי אנו קשורים ישר ללקוח. בהמשך, אנו מעוניינים לפרוץ לשוק העולמי. זה החלום שלנו ואנו בוחנים כיצד להיכנס נכון לשוק העולמי".

תיאור הבייסיק סמארטפון ותכונותיו - כאן.

עדכון 22.3.15, 11:54: החברה גייס 1.3 מיליון דולרים.

 
קשישים וסמארטפון



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 





6.1.25 - כח המוח - יכולות המוח האנושי בעידן הבינה המלאכותית

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים