פער ציפיות בין צרכנים לקמעונאים-הזדמנות לקידום תחרות בכלים דיגיטליים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פער ציפיות בין צרכנים לקמעונאים-הזדמנות לקידום תחרות בכלים דיגיטליים
סקר: פערי ציפיות בין צרכנים לקמעונאים-הזדמנות לקידום תחרות בכלים דיגיטליים
מאת: חיים חביב, 14.1.15, 16:24סקר צרכני

סקר מצא, שציפיות הצרכנים אינן נענות במלואן ומצביע על הזדמנויות לקמעונאים לסגירת הפער ולשיפור נאמנות הלקוחות.

אף שהצרכן המודרני מפגין התלהבות גוברת מקניות מקוונות ברשת ומהאפשרות לנהל אינטראקציה דיגיטלית עם קמעונאים מסתבר, שהמימוש בפועל של העדפות הצרכנים עדיין לוקה בחסר ומשתרך מאחור. סקר חדש של יבמ מצא, שציפיות הצרכנים אינן נענות במלואן ומזהה הזדמנויות לקמעונאים לסגירת הפער ולהבטחת שיפור נאמנות הלקוחות.

המחקר, שנערך ע"י מכון יבמ לערך עסקי, ניתח שאלונים וראיונות עם יותר מ- 110,000 צרכנים ב-19 מדינות. המחקר מצא, שצרכנים חשים כיום ביטחון ונוחות לשילוב אלמנטים דיגיטליים ופיזיים בתהליך הקניות שלהם. עם זאת, בעוד שהמחקר מצא, ש-43% מהצרכנים מעדיפים קניה מקוונת ברשת, רק 29% מהם ביצעו בפועל את הרכישה האחרונה שלהם באמצעות הרשת. בקטגוריות מוצרים מסוימות, דוגמת הלבשת בני נוער ועיצוב הבית, קיים פער של כ-20% בין המדווחים, כי הם נהנים לבצע קניה מקוונת, ובין שיעור האנשים שאכן ביצעו את הקניה האחרונה שלהם ברשת. פער זה, מעיד על ההזדמנות, שניצבת בפני קמעונאים, לספק מענה טוב יותר לציפיות לקוחותיהם בערוצים המקוונים.

בנוסף, למרות גידול בשנה היוצאת בנכונות הלקוחות לשתף עם קמעונאים מידע מרשתות חברתיות, נתוני מיקום ונתוני מובייל, המחקר עדיין מצביע, שניתן להגיע לנתוני שיתוף טובים הרבה יותר.

42% מהצרכנים מכירים בפוטנציאל וביתרונות שיתוף נתוני המיקום שלהם באמצעות GPS עם קמעונאים אולם רק 28% אכן מוכנים לעשות זאת בפועל, אפילו כאשר מדובר בקמעונאי בו הם בוטחים.

54% מהצרכנים מכירים ביתרונות של תקשורת טקסט במובייל עם קמעונאים, אך רק 42% אכן מוכנים לשתף את נתוניהם עם הקמעונאים כדי לנהל את התקשורת בפועל.

הסקר מצביע על פערים ניכרים בין ציפיות הלקוחות ובין השירות המסופק להם בפועל ע"י הקמעונאים: קמעונאים אינם פועלים די לקידום שירותים מבוססי מיקום או אפליקציות מבוססות העדפות לקוח. ב-IBM מעריכים, שפער זה מצביע על פוטנציאל משמעותי לצמיחה עסקית אצל הקמעונאים, שידעו לספק מענה טוב יותר לציפיות הלקוחות.

במה מעוניינים הלקוחות?
בראש רשימת דרישות הלקוחות עומדת הציפיה לקבלת תמונה מדויקת בדבר זמינות מוצרים. בעידן הקניות המקוונות מוכנים הצרכנים פחות ופחות למצבים של היעדר מוצר במלאי.

60% מהמשתתפים בסקר ציינו, שחשוב להם לברר מראש באינטרנט, האם המוצר בו הם מעוניינים אכן זמין במלאי החנות הפיזית אליה הם מגיעים.

46% מהלקוחות סבורים, שחשוב, שעובדי החנות הקמעונאית ישתמשו בטכנולוגיות מובייל לפתרון מידי של בעיות זמינות מוצרים על מדפי החנות – עליה של 6% בהשוואה לסקר שנערך אשתקד.

מספר גדל והולך של צרכנים סבורים, שחשוב, שקמעונאים יציעו להם מבצעי קידום מכירות בהתאמה אישית, במיוחד כאשר מבצעים אלה מוצגים עפ"י דרישה.

48% מהקונים רואים בחיוב מהלכים ליצירת תקשורת אישית עם הקמעונאי בעת שהותם ברשת.

44% מהקונים מעוניינים בעת הביקור בחנות פיזית בתקשורת עפ"י דרישתם.

41% סבורים, שחשוב, שאנשי החנות יוכלו להציע להם מבצעי קידום ומוצרים מותאמים אישית, על בסיס היסטוריית הקניות שלהם או העדפותיהם. זאת, בהשוואה ל-36% שהיו מעוניינים בתקשורת מסוג זה אשתקד.

אנשי מכירות בחנויות קמעונאיות מדורגים כיום ע"י צרכנים במקום האחרון ברשימת מקורות המידע האמינים אודות מוצרים – ממצא המסמן שינוי של ממש בתפקידו של איש המכירות ומצביע על הצורך לציידו בכלים לניטור מלאי ולהצעת מבצעים מותאמים, במקום להתמקד רק בהצגת מידע כללי על המוצר.

בקר צרכני



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

27-28/2/19 - Muni Expo 2019 

7/3/19 - 2019 OurCrowd Global Investor Summit 

12/319 - CYBERDAY 2019  

13/3/19 -  Telco 2019  

13/3/19 - AWS Summit Tel Aviv 2019 

18/3/19 - Expanding and Scaling Your Business Into The US Market  

13/5/19 - ChipEx2019    

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2018 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

צעירי קליפורניה "עפים על עצמם" עם ה-e-Scooter קורקינט בשם Bird (ציפור) - כאן

השוק הקווי לקראת דעיכה ויצירת מונופול חדש (סלקום) על חורבות בזק והוט - כאן

חשיפה: האם ניתן לחבר ממיר כבלים פרטי על רשת הוט? - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

 
זרקור חברות
 
Telecom Experts
 
NORDVPN
 
קפל
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Pixabay
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים