Telecom News - עדכונים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק ב'

עדכונים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק ב'

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> עדכונים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק ב'

ריכוז עדכונים חשובים מהחקירה הנגדית של שלמה פילבר בביהמ"ש המחוזי בירושלים, והסברים בנושאי עדותו. כבר לפני 4 שנים בפברואר 2018, כתב אבי וייס את הכתבה "שלמה פילבר עד מדינה?-הצחקתם אותי!"
מאת: מערכת Telecom News, 18.5.22, 01:40
שלמה פילבר צילום אלי ציפורי

כתבת העדכונים מהחקירה הנגדית של שלמה פילבר ע"י עו"ד בעז בן צור, פרקליטו של בנימין נתניהו, חלק א', עד 17.5.22 כולל - כאן
כתבת העדכונים מהחקירה הנגדית של שלמה פילבר ע"י עו"ד ז'ק חן, פרקליטו של שאול אלוביץ' - כאן.
כתבת העדכונים מהחקירה הראשית של שלמה פילבר - כאן.


הקדמה
על "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), כתב אבי וייס כבר לפני 4 שנים, בפברואר 2018, את הכתבה "שלמה פילבר עד מדינה?-הצחקתם אותי!" - "הפיכתו של שלמה פילבר ל'עד מדינה' (דהיינו: שהוא מפליל את 'הבוס שלו' - נתניהו), היא נקודת שפל, שלא הייתה כמוה בהיסטוריה של עולם התקשורת. רוב כלי התקשורת כלל לא מבינים על מה מדובר והם מפרשים לא נכון את המצב", ובמרץ 2018 הוא הזהיר, שפילבר מכר "לוקשים" לפרקליטות וביצע "תרגיל כיפה אדומה" לתיק 4000, ואף לא אחד רצה לשמוע. הכתבה הזו "האם פילבר הפיל בפח את משטרת ישראל ב"תיק 4000"? "מתוך היכרות של כל ההתנהלות של שלמה פילבר בהיותו מנכ"ל משרד התקשורת, והחומרים, שפרסמתי אודותיו, מסתמן, שככל הנראה, הוא ביצע 'תרגיל כיפה אדומה' (תרגיל חיסול) ל'תיק 4000'. הוא, למעשה, 'שכב על הגדר' עבור חברו נתניהו וגם הציל את עצמו. מה שנקרא: "שני כרטיסים במחיר אחד" נמצאת - כאן.
בתקופה שעברה מזמן הפיכתו של שלמה פילבר ל"עד מדינה" הוא צייץ עשרות רבות של פעמים בנושא משפט נתניהו. ציוץ חשוב וקריטי במיוחד הוא הקדיש לכתבה של אבי וייס, בה וייס הכריז, שתיק 4000 הוא "תיק תפור":


פילבר צייץ ב-6.1.19 Like לכתבה של אבי וייס מ-1.1.19 תחת הכותרת: "המסמכים בנושא בזק-Yes מוכיחים 'תפירת תיק' לאיש הלא נכון" - המצויה כאן.

צילום מסך של ה"לייק", שעבור אבי וייס הוא כלל לא היה מפתיע:
פילבר LIKE ראשון

במהלך החקירה הראשית פילבר הצליח לעבור גם את החקירה הנגדית של החקירה הראשית מבלי שיוכרז כ"עד עוין". זה חשוב, כי כעת, בחקירה הנגדית של ההגנה, תוכל להתברר האמת על תיק 4000 התפור מבלי הסכנה לעד בכל מה שכרוך ב"עד עוין". כבר בחקירה הראשית פילבר הפך, למעשה, לעד הגנה. פילבר שתל בעדותו זרעים בולטים לנפילת הפרקליטות. פילבר הכניס לתביעה "עיזים", שתומכים בתזת ההגנה, כדי למוטט את כתב האישום, שמרוב טיפשות ושקרים התובעת עו"ד יהודית תירוש לא הבינה אותם. פילבר טמן מוקשים כדי שההגנה תפוצץ אותם. 

במהלך החקירה הנגדית ע"י עו"ד ז'ק חן, סנגורו של שאול אלוביץ', הופרכו כל הסעיפים הרגולטוריים (הטבות רגולטוריות), שכביכול שלמה פילבר נתן לבזק (בהוראת נתניהו, כביכול, ב"שיחת ההנחיה" שלא הייתה). הוכח בחקירה הנגדית המבריקה של עו"ד ז'ק חן, שהוסתרו והועלמו מסמכים רבים מפילבר בחקירתו וגם מבית המשפט, שמוכיחים את ההפך הגמור: כמעט כל ההחלטות של שלמה פילבר היו נגד הרצון של בעלי וראשי בזק והוא פגע בבזק חמורות, פעם אחרי פעם, הפוך בדיוק לכתב האישום. לעומת זאת, הוט קיבלה ממנו הטבות ענק, כך גם סלקום ופרטנר. כל זה כלל לא מופיע בכתב האישום ההזוי, שנקרא תיק 4000. 

במהלך ימי החקירה הנגדית ע"י עו"ד בעז בן צור, סנגורו של בנימין נתניהו, עד 17.5.22 כולל, הופרכה קיומה של "פגישת ההנחיה", הבסיס ולב כתב האישום בתיק 4000, במועד אותו נקבה הפרקליטות בכתב האישום, באמצעות יומנים ואיכונים סלולריים, וחומרים, שהוסתרו מההגנה, תוך הצגת הוכחות, שבחקירה במשטרה הושתלו בזיכרונו של פילבר "עובדות דימיוניות" והוא התמסר לחוקרים, שדחקו בו "להביא את הראש של ביבי" והסתירו ממנו מסמכים. 17.5.22 היה יום הדיונים בו ריסק לחלוטין עו"ד בן צור את "הפתק של פילבר" (או "הבלוק הצהוב"), הוכיח שתוכנו הוא רישומים, שפילבר רשם ב-16.5.15 לקראת פגישה עם נתניהו ב-17.6.15, והפך את "ראיית הזהב" של הפרקליטות נגד נתניהו ל"ראיית הזהב" של ההגנה, יום בו הודיע נתניהו ש"תיק 4000 מת".

18.5.22: (היום העשירי של החקירה הנגדית)

א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: יומן בוקר עם תשובות לשאלות שעלו לגבי ההתרחשויות ביום הדרמטי אתמול במשפט נתניהו, ולזכרו של תיק 4000 ז"ל. פרקליטו של נתניהו, בעז בן צור, הפך את "ראית הזהב" של הפרקליטות לראיה מזכה - כאן.

ב. אלי צפורי פרסם בטוויטר: איך עברה שנה ובן כספית עדיין לא מתנצל:
ציפורי

ג. מהחקירה הנגדית ע"י בועז בן צור עולה, שהחוקרים הסתירו משלמה פילבר בחקירתו, את סיכום המפגש בין שאול אלוביץ' לשלמה פילבר ביום ראשון, שבוע אחרי שנכנס לתפקיד (אין כל זכר להנחיות מנסיכום מפגשתניהו..), כמופיע בתמונה משמאל (לחיצה על התמונה מגדילה אותה).
בנוסף, בחקירה הוצגו הצילומים של מהלך החקירה, צילומים שבהם נראה שהחוקרים "שותלים מידע" בתשובות של שלמה פילבר בכל מקרה בו הזיכרון שלו לא קיים או לא מדויק, לפי רצונם.
דוגמאות מתמלילי החקירה של שלמה פילבר בלהב 433: כאן, כאן, כאן וכאן.
ד. בדיון כעת עולה, שמי שהתערב הכי הרבה אצל נתניהו ובמשרדו היה חיים סבן ונציגו בישראל בכל הנוגע לאינטרסים של חברת פרטנר. לעומת זאת, שאול אלוביץ' לא פעל כלל מול נתניהו ומשרדו באותה העת. ז"א, בדיון עלתה מעורבות של פרטנר מול נתניהו ומשרדו באיומים ובלחצים שהיו פי עשרות מונים ממה שהיה עם בזק, שלא לחצה למרות שסבלה יותר מפרטנר.
ה. גיא לוי פרסם בטוויטר:

גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ו. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי

ז. בהקשר להטבות המפליגות של כחלון (בתמונה משמאל, צילום מסך) להוט, כאשר אחותו הייתה סמנכ"לית בהוט ובשל כך הוא היה בניגוד עיניינים חמור, והאתרוג של כחלון ע"י הפרקליטות כי הוא מנע כל שינוי בכיוון של ריסון מערכת המשפט, להלן הכתבה של אבי וייס מ-29.3.18כחלון צילום מסך

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום"? כל הטוענים על "אפליה בחקירה" סביב "תיק 4000" אינם מבינים, שאי אפשר לחקור הכל, כי מערכות אכיפת החוק תתמוטטנה אם הכל ייחקר. אולם, המקרה של שר התקשורת לשעבר וכיום שר האוצר משה כחלון, הוא מקרה יוצא דופן של "מריחה" ע"י "קליקת הפרקליטים". הטבות, שהוא נתן במיליארדים במשך שנים, טואטאו "מתחת לשטיח" בטענות משפטיות שקריות וזה נמשך עד עצם היום הזה! משה כחלון גם דאג לעצמו, בין היתר, לעיתונות מפנקת ובכמויות ענק, ובהקשר זה ביבי "קטן על ידו" - כאן


שלמה פילבר התלונן בפני מבקר המדינה על תעלולי האוצר בכלל ומשה כחלון ואנשיו בפרט, בכל הקשור להוט ו-IBC, תעלוליים פליליים של ממש, אך הכל "נמרח ונגנז" כמפורט בכתבה: "האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ובמיוחד את תופרי "תיק 4000"?". אלו העובדות. 

ח .גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי
ציפורי
גיא לוי
גיא לוי
יואב הורוביץ היה מנכ"ל משרד ראש הממשלה.
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי

ט. לסיכום, בן צור הוכיח שההתערבויות, הלחצים והאיומים הדי ברוטליים של נציגי חברות התקשורת המתחרות בבזק: הוט, פרטנר,סלקום, IBC וגולן טלקום, פעלו בצורה נחרצת בסיוע אנשי משרד התקשורת והאוצר שהיו להם, לכל אחד ואחד מהם, אינטרסים אישיים אחרים מטובת הציבור, שקשורים לחברות המתחרות, נגד האינטרסים של הציבור, בעוד שבזק פעלה למען הציבור ולפי החוק. 
את מי שהיה צריך להעמיד לדין זה לא את נתניהו, שלא היה מעורב כלל בנושא, ושלא בזק אלא המדיה היא זו שעניינה אותו, אלא את מי שחיבלו בתכנית פריסת הסיבים של בזק למען הציבור וקיבלו הטבות במילארדים כדי לתקוע את הפריסה של בזק לטובת הציבור. הרי כאשר אנשי משרדו של נתניהו הערימו קשיים לתכנית של פילבר, פילבר לא אמר להם ולו פעם אחת, שהבוס שלהם - ש"נתניהו שלח אותו".

י. רונית יער סיכמה בפייסבוק את הדיון היום:
רונית יער

19.5.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו, היום שאחרי הסערה הגדולה: התובעת יהודית תירוש מבקשת לרשום את מועדי הכניסה והיציאה של נתניהו מהדיונים, בניסיון לרמוז על הטלת אימה על העד. השופטים מאפשרים לנתניהו להגיב. בנוסף, נמשך הפירוק של תיק 4000 ע"י עו"ד בועז בן צור - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. פורסמו הפרוטוקולים הבאים של הדיונים בבית המשפט המחוזי בי-ם: 3.5.22, 9.5.22, 10.5.22, 11.5.22

20.5.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: האינטרסים והכוחות הכלכליים והתקשורתיים רבי העוצמה שהובילו להפיכה השלטונית נגד נתניהו. אחרי הבחירות ב-2015 הבינו בליכוד כי התקשורת הממסדית היא שחקן פוליטי לכל דבר. המסקנה היתה שצריך להגביר את התחרות בשוק התקשורת. כתגובה התקשורת התחילה "לתפור" את נתניהו. מפת האינטרסים - כאן.

באלי ציפורי פרסם  בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: את אותם תכסיסים נלוזים בהם השתמשה הפרקליטות בתיק 4000, היא מנסה להביא גם לתיק 1000, עם ספין "הצמיד" של שרה נתניהו. עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו הגיב לעניין אבל התקשורת, כרגיל, התעלמה. אנחנו כאן כדי לתת לכם את מה שהתקשורת מסתירה - כאן.

גדוד פורר פרסם באתר "מידה" כתבה תחת הכותרת: דוד, יונתן והפגישה שלא הייתה. מסע בדיוני בעקבות תיק 4000 - כאן.

21.5.22:
א. אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ב. צחי מזרחי פרסם היום בטוויטר:
צחי מזרחי

22.5.22:
אאבי וייס פרסם באתרTelecom News  כתבה תחת הכותרת: חשיפת סודות מאחורי עלייתו ונפילתו של "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר. חשיפת סודות מ"ריענון עד" ומתוך הסכם עד המדינה הפגום וההזוי, שנחתם תחת סחיטה. כל מה שהיועמ"ש, הפרקליטות ומדברריה מנסים להסתיר מהציבור ומשופטי ביהמ"ש המחוזי בי-ם - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: את אותם תכסיסים נלוזים בהם השתמשה הפרקליטות בתיק 4000, היא מנסה להביא גם לתיק 1000, עם ספין "הצמיד" של שרה נתניהו. עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו הגיב לעניין אבל התקשורת, כרגיל, התעלמה. אנחנו כאן כדי לתת לכם את מה שהתקשורת מסתירה - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

ה. ניתנה תגובת עו"ד ז'ק חן, (בתמונה משמאל, צילום מסך)פרקליטו של שאול אלוביץ', לביהמ"ש המחוזי בי-ם, לבקשה החמישית לתיקון כתב האישום ע"י הפרקליטות. המסמך המלא - כאן.

וחן מציין, שלנאשמים אין אפשרות סבירה להתגונן מהתרחיש החדש, שהוגש בעיתוי מאוחר, ושאין ראיה חדשה, שלא הייתה בעת גיבוש כתב האישום, ועל כן יש לדחות את הבקשה:ז'ק חן צילום מסך

"דינה של הבקשה להידחות בשל העדר עילה והנמקה המצדיקות את הבקשה. בשל כך, שניטלה מהנאשמים אפשרות סבירה להתגונן כנגד התיקון המבוקש. בשל העיתוי המאוחר של הגשת הבקשה (אגב השפעתו הפסולה על החקירה הנגדית שנמצאת בעיצומה) ובשל כך, שאם גם אחרי התיקון, ולמרות התיקון, יישארו ההליכים פגומים, מחמת חוסר הוכחה, לא ירשה בית המשפט את התיקון. חוסר ההגינות כלפי הנאשמים מעצם הגשת הבקשה זועק עד השמיים. הבקשה מופרכת. היא מבטאת מצב מסוכן אליו נקלעה המאשימה, אשר בעיוורונה ולעתים, כמו במקרה דנן, גם מתוך מצוקתה, עשתה את הנאשמים שבויים במציאות קפקאית בלתי נתפסת. חובתה של המאשימה היא לסייע בידי בית המשפט לחתור לגילוי האמת ולעשות צדק. אין זה מתפקידה לנסות להביא להרשעת הנאשמים בכל מחיר".

עו"ד ז' ק חן מדגיש בתגובתו, שההתנהלות של הפרקליטות מצדיקה הפעלת הדוקטרינה של "ההגנה מן הצדק". זאת כנראה, לקראת הגשת בקשה נוספת בסיום עדותו של שלמה פילבר לביטול כתב האישום בתיק 4000 בטענה של "הגנה מן הצדק".

ז. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ח. עו"ד בעז בן צור, (בתמונה משמאל, מאתר משרדו), פרקליטו של בנימין נתניהו, הגיש גם הוא את תגובתו לבקשה החמישית של הפרקליטות לשינוי כתב האישום בתיק 4000. המסמך המלא - כאן.בעז בן צור מאתר משרדו

ט. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

י. כאמור, עו"ד בן צור מוסיף ומדגיש מעבר לטענות של עו"ד ז'ק חן, שהפרקליטות ידעה, לאור מחקרי התקשורת מ-2018 (הכוללים גם איכונים), ש"פגישת ההנחיה", לב ליבו והמסד של כתב האישום בתיק 4000, לא היתה ולא נבראה. כ"כ נטען בתגובה, שכתב אישם חייב לכלול ציון מקום וזמן של עבירה וכעת זה טווח ומקום לא ידועים וזה הפוך לחוק. כ"כ, הודגש נושא "קוצר הזמן", שעמד לסנגורים בהכנת התגובות.

23.5.22אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: צוותי ההגנה במשפט נתניהו השיבו לבקשת הפרקליטות לשנות את כתב האישום בתיק 4000, בעקבות התרסקות התזה המרכזית של "פגישת ההנחיה". המסר: לפרקליטות לא מגיע פרס על כך ששיקרה לבית המשפט. מדובר בשיבוש הליכי משפט ובהפרת אמונים - כאן.
 
24.5.22: (היום ה-11 של החקירה הנגדית)
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתב התחת הכותרת: בפרקליטות לא הסתפקו רק בפגישת "ההנחיה" המדומיינת, שקרסה בחקירה הנגדית של עד המדינה, שלמה פילבר, אלא המציאו גם את פגישת "המעקב" וגם את פגישת "הנזיפה". בעז בן צור, (בתמונה משמאל בצד שמאל, מאתר משרדו), פרקליטו של נתניהו, מתכונן לטפל גם בהן בימים הקרובים - כאן.פילבר צילום מסך, בן צור מאתר משרדו

ב. עו"ד תמר ארבל פרסמה בטוויטר:
תמר ארבל

הערה: מדובר בחקירה אתמול של הודעות ווטסאפ של עופר מרגלית מהאוצר עם פילבר, מהיום הראשון של פילבר כמנכ"ל משרד התקשורת. החקירה לא סיפקה שום דבר חדש. הודעת הפרקליטות על השלמת החקירה, שנעשתה מאתמול תוך יום (קיבלה מידע שלשום ב-21.5.22, וצריך היה להוציא צו משופט לאחר אישור היועמ"שית ופרקליט המדינה, אז איך מיד גמרו הכל תוך ס"ה יומיים? איך זה נעשה כלכך מהר -אישורים, צווים, הוצאת מידע, השוואות, קבלת תוצאות והכנת הדו"ח וההודעה לסנגורים?) נמצאת - כאן. נשאלת גם השאלה: האם זו הלבנה של פעולת חקירה שנעשתה בעבר? או לחילופין, המידע היה ממילא בדי הפרקליטות בפעילות קודמת של הפגסוס לכל הנחקרים ומי שקשור אליהם בתיק 4000. בגלל שלא מציינים בהודעה, שהחומר מ-2015 הוצא ממכשירו של מרגלית, יש גם אפשרות, שהמשטרה הוציאה צו לחברת ווטסאפ לקבלת חומר מ-2015. בכל מקרה, הכי הגיוני, שזו פעולת הלבנה של הפרקליטות של חומרים מהפגסוס! 

ג. גם אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
אולפן פתוח

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי

הערה: מדובר כעת בהדגמת חקירה ברשות ני"ע, שנעשתה ללא אישור היועמ"ש במחצית 2017. (רצו את הראש של נתניהו לפני קבלת אישור לפתוח באיזו חקירה נגד נתניהו).

במהלך הדיון בביהמ"ש מוקרנים סירטונים מהחקירה הזו, בה פילבר סירב ללחצים להפוך לעד מדינה.

ו. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי

ז. גם אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ח. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי

ט. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

י. גם גיא לוי פרסם בנושא זה בטוויטר:
גיא לוי

י"א. הדיון עובר לעסוק ב"שיחת הנזיפה" המדומיינת:
אשתו של פילבר בחקירתה במשטרה לא נתנה כל עדות על "שיחת נזיפה" (דרישת נתניהו לפיטורי הרן לבאות סמנכ"ל בכיר לכלכלה במשרד התקשורת) במוצ"ש כלשהוא באפריל 2016 (הפרקליטות לא סיפקה תאריך מדויק). פילבר אומר בתשובה לבן צור, שהוא היה משתף את אישתו אם זו הייתה שיחה לא שגרתית. (הערה: הרן לבאות בכלל לא פוטר ופרש מהמשרד בסיום החוזה שלו. ההודעה על כך של משרד התקשורת - כאן).

י"ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

י"גבן צור מוכיח לא רק ע"ס העדות של אשתו של פילבר, אלא גם ע"ס דו"חות איכוניםמחקרי תקשורת, אלה שהוסתרו היטב שנים מההגנה ע"י הפרקליטות, שידעה את כל מועדי השיחות ושלא הייתה יכולה להיות על פי זמניהן ואורכן "שיחת נזיפה", ושנמסרו להגנה רק לפני כשבוע! דו"חות  לגבי אפריל-מאי 2016, שאף שיחה לא הגיעה על פי הם ל-3-5 דקות (רובן עד 62 שניות) (מה שפילבר טען לגבי טווח המועד ואורך השיחה). פילבר השיב שאין לו הסבר לזה. נושא "שיחה הנזיפה" גם לא מופיע בחקירות ברשות לני"ע.

בן צור מראה, שפילבר התכתב עם העוזרת שלו עדי קאהן  239 פעם על הרן לבאות, ובאף לא באחת הוא הזכיר "שיחת נזיפה" מנתניהו במוצ"ש לגבי פיטורי הרן לבאות (שפעל נגד מהלכיו של פילבר). בתכתובות הנ"ל בכלל לא היה שום זכר לנתניהו.

כמובן בנובמבר 2016 (ולא באפריל 2016 מועד "שיחת הנזיפה המדומיינת") סיים הרן לבאות את תפקידו כחוק. כנזכר לעיל, ההודעה של משרד התקשורת על סיום החוזה של הרן לבאות - כאן

בדיון פילבר כל הזמן מתפתל ובן צור אומר לפילבר: "אל תחרטט אותי". ההסבר שלך - מחורטט.

בן צור מתקדם עוד צעד ומראה בנוסף ע"ס תכתובות עד סוף יוני 2015, שלמעשה, דווקא באותה נקודת הזמן של אפריל-מאי 2016, הרן לבאות כן שיתף פעולה עם התכניות של פילבר לגבי בזק, ולכן אין צורך ב"שיחת נזיפה". אין שום אינדיקציה לסכסוך, שאמור היה להוביל לנזיפה של נתניהו במועד הנ"ל.

פילבר מסכים, שאכן זה בעייתי. מכאן, גם פילבר מתחיל להטיל ספק בתוכן של "שיחת הנזיפה", שעסקה בהרן לבאות כפי שרשום בכתב האישום. 

כעת בן צור מציע, שייתכן, שהייתה יכולה להיות איזו "שיחת נזיפה" בסוף 2015 אולי בגלל הדלפות וטענות של הרן לבאות על שחיתות במשרד התקשורת בעקבות כתבתו של גידי וייץ, (שהוגדר ע"י יואב יצחק כאן, כ"סוחר סמים" ו"מסומם") וטבעי, שזה היה מרגיז את נתניהו. הצעה זו מקפיצה את "שיחת הנזיפה" אחורה לפני "שיחת המעקב" (המדומיינת)!, (כאשר בכתב האישום "שיחת הנזיפה" היא אחרי "שיחת המעקב") ומשבשת את הטענות בכתב האישום. 

בן צור הדגים, מכל הכיוונים, שלא הגיוני, שנתניהו דיבר עם פילבר בנושא, וש"שיחת הנזיפה" היא אכן פרי דמיונו.

פילבר הסכים, בסופו של דבר, שהוא לא בטוח, שהשיחה עם נתניהו הייתה קשורה בכלל לבזק...

י"ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ט"ו. אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ט"ז. עוד" דוד פורר שאל בטוויטר בסיומו של יום את השאלה הרטורית החשובה ביותר היום:
דוד פורר

י"זלסיכום: עוד קלף במגדל הקלפים של כתב האישום המפוברק בתיק 4000 נפל היום. לאחר שהופרכה "שיחת ההנחיה" קרסה היום גם "שיחת הנזיפה" כפי שרשומה בכתב האישום. ועדיין השופטים מצויים בדממה: השופטים לא הגיבו לא להיעדר אישור יועמ"ש לחקירה של פילבר ברשות ני"ע - הפרה של חוק יסוד, ולא להפרכת "שיחת הנזיפה".

י"ח. אביעד גליקמן פרסם בטוויטר:
אביעד גליקמן
הערה: יתכן, שאולי גם עו"ד ג'ק חן שם לב, שההודעה של הפרקליטות לגבי בדיקת הוווטסאפ של עופר מרגלית, בהתייחס למהלך החקירה המהיר, שהתרחש תוך יומיים, כמצוין בהערה בסעיף ב' למעלה, היא בלתי סבירה, ותלונתו אולי קשורה לכך, כי לא נמסרו פרטים נוספים. כפי שצוין לעיל, הכי הגיוני, שזו היתה פעולת הלבנה של הפרקליטות לחומרים מהפגסוס.

25.5.22: (היום ה-12 של החקירה הנגדית)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול היה עוד יום דרמטי עם חשיפות מטלטלות במשפט נתניהו. מסתבר שכבר בחקירה ברשות לני"ע (2017) חיפשו את ראשו של נתניהו ועברו על חוק יסוד. מסתבר שהפרקליטות השתמשה בעיתונאים גיא פלג ואמנון אברמוביץ' כדי ללחוץ על פילבר. לא יאמן - כאן.תירוש חן בן צור פילבר

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

הדיון בבקשת שינוי כתב האישום:

ג. התובעת עו"ד יהודית תירוש מנסה בדבריה להזיז את מועד "פגישת ההנחיה" לפני המינוי של פילבר, בלי להביא ולו בדל של ראיה חדשה למועד אחר, ונראה לפי שאלות ותגובות 3 השופטים כרגע בשלב טיעוניה, שיש קשיים לקבל זאת. (זאת, כי לתאריך יש חשיבות קרדינלית, ושינוי משנה את כל תפיסת הראיות). אם כי אין לדעת כעת מה תהיה ההחלטה, שתינתן ביום אחר. 

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ה. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי

הערה: סעיף 184, שהוצע לתירוש ע"י השופט, אומר באופן כללי, שאפשר להרשיע נאשם בסעיף אחר בתנאי שיש ראיות חדשות לכך, שהסעיף לא יותר חמור ממה שנרשם במקור בכתב האישום, ושניתנה לנאשם הזדמנות להתגונן. מגיעים לזה רק בהמשך לקראת הכרעת הדין! רק בסוף המשפט! אין יכולת להפעיל את הסעיף הזה קודם.
כך, נדחפה הפרקליטות לסמטה ללא מוצא - סעיף של נסיגה-זחילה החוצה, שלא מוביל כעת לכלום. (תירוש הבינה זאת ולכן התנגדה והתווכחה). על הפרקליטות להביא ראיות חדשות כדי להפעיל אותו בהמשך, ושום דבר לא בוער כעת. עכשיו אין ראיות חדשות לפרקליטות, אז לא צריך לתקן כעת את כתב האישום. תהיינה ראיות חדשות? - הדיון יהיה בהתאם בהמשך. (הערה: זה תרגיל אדיר של השופטים, שקלטו את הבלוף של הפרקליטות, שכמובן לא אמרה, שהסיבה לבקשת השינוי היא, כי תיק 4000 קרס בחקירה הנגדית...).
נשאלת השאלה: איך פרקליט המדינה והיועמ"שית נתנו לליאת בן ארי לקרקס אותם לתקן כתב אישום בלי ראיות חדשות שתתמוכנה בבקשת השינוי?

 
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
 
ו. ז'ק חן, פרקליטו של שאול אלוביץ' אומר, שע"ס מה שקיבלה ההגנה, מאות אלפי מסמכים, היא עשתה את עבודתה, וכעת בפעם החמישית, הפרקליטות רוצה לשנות את כתב האישום. מה לגבי כל העבודה של שנים שנעשתה עד עכשיו? מה הסיבה שהפרקליטות רוצה דווקא בשלב זה להכניס שינוי מהותי? ההגנה הוכיחה שלא הייתה"פגישת הנחיה". האם יש לפרקליטות ראיות חדשות על קיומה של "פגישת הנחיה" לפני המינוי? יש בבקשה פגיעה ביכולת להתגונן. משנים את הכללים תוך כדי תנועה כאשר כל הראיות היו בידי הפרקליטות. מסתבר שאין ראיות חדשות. בעדות העד לא נמצא חודש מאי (לפני מינוי פילבר). אין נקודת יחוס המצדיקה את שינוי כתב האישום. ההגנה עסקה חודשים ארוכים בעבודת הכנה במענה לכתב האישום במתכונת שהוגש. השופטת פלדמן אומרת, שההגנה טוענת, שאין "פגישת הנחיה", ואז זה לא ישנה את קו עבודת ההגנה. אבל ז'ק חן עונה, שלעד יש גרסה, והאם הפרקליטות רוצה לשנות כעת את הגרסה של העד מטעמה, שטען, שהפגישה הייתה לאחר מינויו? המסמך המלא בתגובה לבקשת הפרקליטות, שהגיש ז'ק חן לביהמ"ש - כאן.

זבן צור, פרקליטו של בנימין נתניהו אומר, שבמשפט אזרחי היו דוחים את הבקשה ולכן אחת כמה וכמה במשפט פלילי של דיני נפשות. לא מכיר פסיקה המאפשרת שינוי מהותי כזה לא באזרחי ולא בפלילי. הפרקליטות מבקשת לשנות למועד לא ידוע את "פגישת ההנחיה" שהיא לב כתב האישום. זה תיקון עמום שלא מתקשר לאיזה שהוא מועד. אנו הוכחנו עד כה, שכלל לא היו "פגישת הנחיה" ו"שיחת נזיפה", וכעת הפרקליטות רוצה לשנות. היא לא הייתה כבולה. החומר הראייתי הרי נמצא אצלה, איכונים, יומנים, דפדפת וכד'. התובעת החזיקה את כל החומר. הוכחנו, שפגישת הנחיה" לא התרחשה, והיא לא יכולה הייתה להתקיים גם לפני המינוי. המסמך המלא בתגובה לבקשת הפרקליטות שהגיש בעז בן צור לביהמ"ש - כאן.

ח. עו"ד עמית חדד, פרקליטו של בנימין נתניהו, (בתיק 1000), הוסיףשיש כללים לתיקון כתב אישום ואי אפשר להסתפק במועד לא ידוע, אלא יש לתקן למקום ולזמן מדויקים. זאת כדי לאפשר לנאשם להתגונן. זו עמימות מכוונת.

עו"ד ז'ק חן הציג בביהמ"ש פתק של פילבר מ-21.2.18, שבו ניסה למקם את מועד "שיחת ההנחיה" (שההגנה הוכיחה כבר שלא הייתה) ב-8.6.15 (אחרי המינוי שלו). הפתק המלא - כאן.
הערה: איך זה שהיה לפרקליטות את כל החומרים ,התכתובות והפתקים, והם ישבו מולו לציור תרשים כזה של "שבץ נא"? נראה, שהפרקליטות הכתיבה והשתילה לו את הפרטים, בלי להבין כלום בנושאים המדוברים, כי איך הוא יכול היה לזכור כל זאת? יש גם מחיקות והם כנראה אמרו לפילבר למחוק מה שלא מתאים להם.

בהקשר זה פרסם אלי ציפורי בטוויטר:
ציפורי

המשך החקירה הנגדית של פילבר: (נושא תהליך המעבר לחתימה על הסכם "עד מדינה")
ט. גיא לוי פרסם בטוויטר:
עוסקים בחקירות פילבר ברשות ני"ע, תוך הקרנת סרטונים מהחקירה הזו:
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
500
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי

כתבה על עדי קאהן (בתמונה משמאל) - כאןעד קאהן גונן

החוקר בני"ע הציג לפילבר בחקירתו מצג שווא שקרי, שעדי קאהן, העוזרת של פילבר, הפלילה את שניהם ומכרה אותו, והכל כדי לשבור אותו, שיחתום על הסכם עד מדינה, ושיפליל במשהו את נתניהו (כאמור, לפני קבלת אישור יועמ"ש הנדרש לפי חוק יסוד, כאשר נתניהו לא נחשד במשהו):
גיא לוי
גיא לוי

י. פילבר אומר בעדותו כעת, שאמר לנצ"מ יואב תלם מהמשטרה להוציא את עדי קאהן מהסיפור כתנאי לחתימה על הסכם עד מדינה. (בניתוח הסכם עד מדינה לא היה מוכר נושא זה).

החוקרים בני"ע ובמשטרה לחצו את פילבר לחתום על הסכם עד מדינה לא רק דרך עדי קאהן, אלא גם דרך אישתו וילדיו, ואמרו לו "לחשוב עליהם...". ההגנה ממשיכה להשמיד את היסודות הפסולים של ההסכמה לחתום על הסכם עד המדינה של פילבר, ומצביעה בנוסף, שהמימון הכספי היה קריטי אצלו, ומנע ממנו לסרב ולהיכנס למאבק משפטי ממושך. פילבר אומר שהבין, שאם לא יחתום, הוא יגמור מרושש ועם מחלת סרטן.

י"א" אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

י"ב. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי

י"ג. לסיכום החלק השני של יום החקירה הנגדית: היום באולם בית המשפט, בדיון על תהליך המעבר לחתימה של פילבר על הסכם עד מדינה, בלטה התמונה של התעללות החוקרים, תוך שימוש בלחצים ובמסרים כוזבים, באנשים נורמטיבים כמו עדי קאהן ושלמה פילבר, שבאו לעבוד למען תועלת הציבור. אנשים, שהסתירו מהם חומרים, שדרסו אותם והרסו את החיים הפרטיים שלהם בדרך לראש של נתניהו, תמונה של ניהול מו"מ להסכם עד מדינה נגד נתניהו, כשנתניהו עדיין לא חשוד בכלל במשהו. בלט גם הקשר בין הפרקליטות לתקשורת, שעשתה יד אחת עם הפרקליטות, ויצאה, בתיאום עם הדלפות מהפרקליטות, עם כתבות, שתקפו את פילבר, נתניהו ואלוביץ', תוך שימוש בשקרים. 

י"ד. בעקבות התלונות שנשלחו למשטרת ישראל ב-10.5.22 (נמצאות בדיווחים מבית המשפט כאן) נשלחה פנייה למשרד המשפטים, באם התקבלה החלטה על פתיחה בחקירה כנגד הכתב אביעד גליקמן, עקב האיום שהשמיע כלפי עד המדינה שלמה פילבר. הפניה - כאן.  

26.5.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: יום אתמול במשפט נתניהו התחיל בדיון על בקשת הפרקליטות לשנות שוב את כתב האישום, לאחר שההגנה ריסקה את התזה עליה הוא מבוסס. זה היה מופע אימים של התובעת יהודית תירוש, שהתחמקה מתשובות, גמגמה, הציגה מצגי שווא והרימה קול על השופטים - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. אבי וייס פרסם בטוויטר:
אבי וייס
ראו מידע בנושא עופר מרגלית למעלה בעדכוני 24.5.22 בסעיף ב' וגם בסעיף י"ח.

ד. פורסם פרוטוקול הדיון בבית המשפט המחוזי - 18.5.22

27.5.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: גידי וייץ שותף לתפירת תיק 4000 ושותף לקשר להפיכה שלטונית נגד נתניהו"תיק 4000" נגד בנימין נתניהו התחיל במאמר של גידי וייץ בעיתון 'הארץ', שפורסם בשער העיתון בנובמבר 2015. זהו אחד הכישלונות הגדולים ביותר בהיסטוריה של העיתונות בישראל - כאן.

ב
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עו"ד עמית חדד, פרקליטו של בנימין נתניהו, נשא דברים בכנס השמרנות 2022. במוקד נאומו היתה עבירת הסל 'הפרת אמונים' והסכנות של עבירה עמומה וגמישה. התבטאות נדירה של אחד מפרקליטי ההגנה במשפט נתניהו מחוץ לאולם הדיוניםכאן.

גגדי טאוב פרסם בעיתון "הארץ" כתבה תחת הכותרת: אם כך הפרקליטות נוהגת בראש ממשלה - כאן.

ד. עו"ד כהן משה הודיע על פרישתו ממשרד המשפטים כדובר המשרד. 
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

עו"ד משה כהן היה הצינור להעברת ההדלפות מהפרקליטות לתקשורת המגויסת. הכתבה על מקור ההדלפות: תיק 4000: כך זוהו מי שהדליפו, תיחמנו ושיקרו בהדלפות לכלי התקשורת - כאן. כתבות על השחיתות בפרקליטות יש: כאן וכאן. כתבה על הקשר שלו למבקר המדינה - כאן

ה. הוגשה תלונה לנציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה - כאן, על כך' שמשטרת ישראל אינה עונה לשאלותיי, האם נפתחה חקירה כנגד העיתונאי אביעד גליקמן, עקב האיומים' שהשמיע כלפי עד המדינה שלמה פילבר. הפניה למשטרה - כאן. פניה למשרד המשפטים בעניין זה לא הועילה - כאן.
אישור טיפול ממשרד מבקר המדינה בתלונה מ-1.6.22 התקבל - כאן

29.5.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: החשודים: אביחי מנדלבליט, שי ניצן, ליאת בן ארי ויהודית תירוש; החשדות: מרמה והפרת אמונים; הבסיס המשפטי לחשדות: אהרן ברק. זווית אחרת על משפט נתניהו, כפי שהתבררה השבוע ע"י השופטו בדימוס הרן פינשטין - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
הערה: גידי וויץ היה המחולל והמנוע מאחורי תפירת תיק 4000.

ג. פרקליטי נתניהו (עו"ד עמית חדד ועו"ד נועה מילשטיין) הגישו היום תגובה לביהמ"ש המחוזי בי-ם, בעניין הוספת 3 עדי תביעה לתיק 1000 בפרשה המכונה "התכשיט של שרה", הפרקליטים מתנגדים בחריפות להוספת 3 העדים. יצוין, שזו תגובה שניה של הפרקליטים בנושא זה. התגובה הקודמת מ-15.5.22 נמצאת - כאן. התגובה החדשה מהיום נמצאת - כאן.

ד. פרקליטי נתניהו (עו"ד עמית חדד, עו"ד נועה מילשטיין ועו"ד יאיר לשם) הגישו עתירה לגילוי ראיה חסויה: לחשוף את המתחזה לעיתונאי: בן כספית. העתירה המלאה מצויהכאן

את בן כספית חשפתי מזמן כ"מויסר", יחד עם חבריו למקצוע הייחודי הזה. ראו ב-3 הכתבות: https://bit.ly/Tik1000,     https://bit.ly/Tik1000HidingSecrets, https://bit.ly/BenCaspitShabak

המידע העיקרי מהחשיפות הללו נמצא בסרטון יוטיוב (ריאיון אצל אבי רצון) כאן: https://youtu.be/YindV1bKdXI

כהשלמה לפנייה של פרקליטי נתניהו לבית המשפט בעתירה לגילוי ראיות חסויות הנוגעות למידע של בן כספית, מצ"ב השאלות ששלחתי באפריל 2022 לכל המעורבים בשערורייה הזו ובכללם בן כספית (איש לא ענה, די ברור למה) - כאן

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

המשך עדכונים מביהמ"ש המחוזי בי-ם מהחקירה הנגדית שלשלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור החל מ-30.5.22 (היום ה-13 של החקירה הנגדית) בכתבה חלק ג' - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים