Telecom News - פצצה: חשד לקשר פלילי שונה ומטריד ביותר בין עדי התביעה בתיק 4000

פצצה: חשד לקשר פלילי שונה ומטריד ביותר בין עדי התביעה בתיק 4000

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> פצצה: חשד לקשר פלילי שונה ומטריד ביותר בין עדי התביעה בתיק 4000
היום הגיבה הפרקליטות לבקשת עורכי הדין של הנאשמים בבית המשפט המחוזי בירושלים בתיקי 1000, 2000, 4000 שאוחדו לתיק אחד, לעתירה לגילוי ראיות, שנכללו בתעודות החיסיון, שהטילה הפרקליטות על חומרים רבים בתיקים הללו. מהתגובה עולים פרטים מטרידים ביותר, שאמורים להוביל לפסילת כל הליכי החקירה והתביעה בתיק 4000.
עדכונים בסוף הכתבה
מאת: אבי וייס, 29.10.20, 18:14

היום, באופן די מפתיע, פרסמה הפרקליטות (כאן) בחתימת 7 פרקליטים (למה 7 פרקליטים? הסברים מלאים יש בסרטון היוטיוב מהשבוע שעבר, בשיחה שלי ב"רדיו גלי ישראל" עם אלי ציפורי והסברים נוספים לגבי המסמך הקודם של הפרקליטות, שהוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים יש כאן בסוף הכתבה), מסמך מדהים חדש.

המדובר במסמך טרי, שיש בו הרבה "פצצות".

אולם, "הפצצה המרכזית", לעניות דעתי, נמצאת בקטע, שצילומו מובא כאן במלואו:
הקטע

ממה שנראה בתצלום, יש כאן חשד, שהיה קשר פלילי, שהוסתר היטב, בין העדים בתיק 4000, קשר פלילי הנוגע לקשרים בין משרד התקשורת לבזק.

הפרקליטות מסרבת לספק שום פרט נוסף לנאשמים, ולמעשה, היא אומרת לפרקליטי הנאשמים: תחקרו לבד את העדים בבית המשפט ותנסו למצוא לבד האם היה או יש קשר פלילי אחר ביניהם, אנו לא נגלה לכם וגם לא חקרנו את זה.

בנוסף, איך בפרקליטות, 7 פרקליטים בכירים מצליחים לכתוב שני סעיפים (28 ו-29) עוקבים עם סתירה ביניהם?!?! מצד אחד הם מיתממים וטוענים, שהפנייה הייתה אנונימית (סעיף 28), וכאילו אין להם את שם המקור, מצד שני בסעיף 29 הם טוענים, שתעודת החיסיון היא על פרטים, שעלולים לחשוף את זהות המקור. איך זה יחשוף אותו, אם הוא אנונימי? שקר אחרי שקר.

גילוי נאות: במהלך החקירה ב"תיק בזק" (כפי שגם כתבתי בפרקי הסדרה על שערוריית תפירת תיק 4000 ושהפרק האחרון מס' 47 הוא כאן), העברתי 2 ידיעות עם ראיות ומידע לחוקרים, בנוגע לשלמה פילבר. בנוסף, סיני ליבל, שכותב לא מעט בעניינים צרכניים של שוק התקשורת באתר Telecom News, העביר אף הוא מידע עם מסמכים בנוגע לשלמה פילבר.

המידע שלנו, שהועבר ליחידה החוקרת (אז, רשות ניירות הערך), נגעו בעיקר לתהליכי קבלת ההחלטות של שלמה פילבר לטובת חברת פלאפון, מהלכים המצביעים בברור, שהוא קיבל החלטות על דעת עצמו, על פי שיקולים עצמאיים שלו עצמו, בלי קשר להנחיות כלשהן של נתניהו, ככל שהיו אי פעם.

אני לא ביקשתי חיסיון על שמי כמוסר המידע, וסיני ליבל, ממש לפני הגשת כתב האישום, נשאל שוב ע"י היחידה החוקרת, האם שמו ישאר חסוי והוא הודיע להם - שלא. בכל מקרה, חקירה לא בוצעה במידע שהיה ברשותנו ושהגשנו ליחידה החוקרת. 

בסדרה, ניסיתי לפצח כיצד "תיק בזק", שנתניהו לא היה בו, הפך חיש מהר ל"תיק 4000", שנתניהו במרכזו. סביר להניח, שחשיפת הקשר הפלילי המוזכר כאן למעלה, יאיר את העניין הזה באור אחר לגמרי.

היות ועניין חמור זה, של קשר פלילי בין העדים המרכזיים בתיק 4000 לא נחקר כלל (וגם לא נחקרו המידעים של סיני ליבל ושלי), עולה, שהפרקליטות באופן עקבי החליטה לא לחקור כל פרטי מידע, שעשויים או עלולים לסתור את הקו, שבנתה ב"תפירת תיק 4000".

מה שמוביל לצורך לבטל את התיק ואולי להתחיל לחקור אותו מאפס. 

ניתוח התגובה של הפרקליטות מהיום ושקרים נוספים הטמונים בה - ייעשה בהמשך.

עדכון 30.10.20:
א. פורסם כאן ב-News1 ע"י איתמר לוין (כותרת בלבד): הפרקליטות מגלה בבית המשפט המחוזי בירושלים: בנט וכחלון חתמו על חסיונות בתיקי נתניהו. החסיונות נחתמו במארס 2020, כאשר השניים כיהנו כשר הביטחון וכשר האוצר. לשרים יש שיקול דעת האם לחתום על תעודות החיסיון שמגישה להם הפרקליטות ויש תקדימים רבים לכך שסירבו לעשות זאת  הפרקליטות: נתניהו מבקש להסיר חסיונות על בסיס הערכות וספקולציות שגויות לגבי תוכנו של החומר."

ב. ריאיון ברדיו "גלי ישראל" עם אלי ציפורי אודות העדים ש"מוחזקים בגרון" (כלומר: בביצים) ע"י הפרקליטות, במשך שנים - ובכוונה, כדי למנוע מהם, או להפריע להם, להיות עדים לטובת נתניהו במשפט, בעת שיגיע תורם להעיד על דוכן העדים. פשוט מדהים ומזעזע שיש דבר כזה במדינת ישראל. הראיון המלא - כאן

עדכון 1.11.20:
א. פורסם כאן בגלובס ע"י אבישי גרינצייג (כותרת בלבד): "מנדלבליט הכריע: בזק, "וואלה" ו"ידיעות אחרונות" לא יועמדו לדין בתיקי נתניהו.
במשך כשנה עיכב היועץ המשפטי לממשלה את ההחלטה אם להעמיד לדין את התאגידים, שמכוחם פעלו הנאשמים, שאול אלוביץ' וארנון (נוני) מוזס • החלטתו התקבלה חרף חילוקי דעות חריפים בפרקליטות מיסוי וכלכלה • זאת, מאחר שהיא לכאורה איננה עומדת בקנה אחד עם מדיניות האכיפה של הפרקליטות ומנוגדת להנחיות פרקליט המדינה."

באלי ציפורי פרסם כאן בעקבות ההחלטה של ד"ר מנדלדבליט פוסט קצר בזו הלשון: "עוד החלטה ביזיונית של מנדלבליט: לא להגיש כתבי אישום נגד התאגידים בזק, וואלה וידיעות אחרונות. אתם יודעים למה מנדלבליט לא מעמיד לדין את חברת בזק שהוא מאשים אותה שקיבלה כביכול הטבות של 1.8 מיליארד שקל מנתניהו? זה הרי מתבקש לפי כתב האישום! כי פשוט לא היו שום הטבות. זה בלוף! עוד עדות להתרסקות תיק 4000."

ג. פורסם ב"סרוגים" כאן (כותרת בלבד): "היועמ"ש לא החליט בעניין התאגידים במשפט נתניהו.
ממידע שהגיע לידי סרוגים, היועץ המשפטי לממשלה לא קיבל החלטה בעניין העמדתם לדין של התאגידים הקשורים למשפט נתניהו, כאשר, ככל הנראה, נעשה ניסיון לייצר לחץ על היועץ לקבל החלטה שלא להעמידם לדין."

עדכון 2.11.20:
א. ריאיון ברדיו "גלי ישראל" בתכנית "אבי רצון בבוקר" (רואיינתי ע"י אבי רצון ביחד עם עו"ד שמחה רוטמן), אודות אי הגשת כתבי אישום כנגד בזק, יורוקום, וואלה! וידיעות אחרונות. פשוט מדהים ומזעזע שיש יועץ משפטי כזה במדינת ישראל. הראיון המלא - בלינק כאן: http://bit.ly/AviRatzonAviWeiss

ב. פורסם "הסדר ניגוד העניינים" החדש של נתניהו (כאן, כותרת בלבד, המסמכים נמצאים כאן, כאן וכאן): 
"ללא מינויים במערכת אכיפת החוק: היועמ"ש פרסם את הסדר ניגוד העניינים של נתניהו.
מנדלבליט העביר לראש הממשלה את הנושאים שבהם לא יוכל לעסוק, כדי שלא יוכל לנצל זאת במשפטו. בין השאר מדובר במינוי יועמ"ש, פרקליט מדינה ומפכ"ל, וכן במעורבות במינוי שופטים למחוזי בירושלים ולעליון, החלטות הנוגעות לעדים במשפט, פעילות של משרד התקשורת וחקיקה בעלת השפעה על ההליך הפלילי."

גאלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר ונוקב בזו הלשון, בהקשר של מסמך הסדר ניגוד העניינים החדש לנתניהו: "מעללי הדיקטטור מנדלבליט: את מי ממנה היועמ״ש יחד עם דינה זילבר למשגיחת הכשרות בהסדר ניגוד עניינים של נתניהו בענייני משרד התקשורת? את דנה נויפלד, היועמ״שית של משרד התקשורת, עדת תביעה נגד נתניהו בתיק 4000, חברה בחונטה המשפטית ובעצמה בניגוד עניינים כיוון שהיא בת זוג של עו״ד דוד תדמור, אחד ממתנגדיו של נתניהו ושמשרדו עוסק, בין היתר, גם בענייני תקשורת.
להם הרי מותר הכל.
תודה לאבי וייס על תשומת הלב."

עדכון 3.11.20: ראיון עומק מזעזע ומלא חשיפות אצל גילה בויום בפייסבוק, להיט ברשת: http://bit.ly/GilaBoyumShocking. גם להיט ביוטיוב:  


עדכון 5.11.20:
א. בעקבות הזמנת ח"כ זוהר לחקירת משטרה בטענה של איום על היועמ"ש, פרסם אלי ציפורי כאן את הציוץ הבא: "דיקטטורת מנדלבליט: חקירת השווא של מיקי זוהר וחקירת כל מי שמעז לבקר את מנדלבליט, כולל שכניו, היא המשך גניבת הדמוקרטיה ע״י פרקליטות רקובה ומושחתת, שסותמת פיות ומחסלת חשבונות עם מבקריה. הפרקליטות ומנדלבליט מתנהלים כמו ארגון פשע מאפיוזי יחד עם המשת״פ הבכיר שלה: התשקורת על כל שופריה." 

ב. המזכר הנוגע למקור מודיעיני כמופיע בכתבה כאן למעלה, נמצא במלואו - כאן

הערה חשובה: זיהיתי בברור את המועד של כתיבת המזכר המוזר הזה: המחצית השנייה של פברואר 2018, אז גם ניר חפץ וגם אלי קמיר היו מסובכים בשתי פרשיות גם יחד: תיק 4000 (ו"תיק בזק" שקדם לו) ותיק 1270 (פרשת הילה גרסטל, שנסגר אחר כך, כי היא סיבכה את הנשיאה אסתר חיות בפרשה...). לומדים זאת מהמשפט שיש במזכר: "מדברים אצלנו ששאול אלוביץ' בחקירות וקרסני כבר עובד עם הרכוש החדש של בזק, נתי סיידוף...". כל זה היה במחצית השניה של פברואר 2018. אגב, חפץ חתם על הסכם עד מדינה ב-5.3.18. כך ששניהם (חפץ וקמיר) היו בלחץ חזק ביותר (עקב מעצרם וחקירותיהם המתישות, בלשון המעטה), במחצית השניה של פברואר 2018.

עדכון 6.11.20:
א. פורסם כאן (כותרת): "נתניהו לבג"ץ: מתנגד להסדר ניגוד העניינים שפרסם היועמ"ש.
רה"מ השיב כי הוא מסרב להסדר שקבע מנדלבליט בעניין הנושאים בהם לא יוכל לעסוק בשל היותו נאשם בפלילים. בין היתר, טוען נתניהו, כי הסמכות לקבוע ניגוד עניינים אינה נמצאת בידי היועמ"ש, אלא בסמכות מבקר המדינה. הוא אף התנגד להטלת מגבלות על מעורבותו במינוי שופטים."

ב. המסמך המלא של רוה"מ לבג"ץ בנושא ניגוד העניינים שהכין לו היועמ"ש - כאן.

ג. בעקבות תגובת נתניהו לבג"ץ, אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזה הלשון: "נתניהו לא מקבל את הסדר ניגוד העניינים של הדיקטטורים מנדלבליט ודינה זילבר: "הכללים למניעת ניגוד עניינים של שרים אינם מאפשרים למנדלבליט לקבוע אם מתקיים 'עניין אישי' בנושא מסוים. הגורם שעליו לקבוע אם מתקיים 'עניין אישי' בעניין כזה או אחר הוא השר (במקרה הזה נתניהו) עצמו"
********************************************************************************************
אתמול בלילה שלח נתניהו את תגובתו להסדר העניינים של הדיקטטורים מנדלבליט ודינה זילבר ונתן שם הסבר למה הוא לא חתם על ההסדר הדרקוני.
כזכור, נתניהו הסכים מיוזמתו במינוי יועץ משפטי לממשלה, פרקליט המדינה ומפכ"ל, אך אינו מקבל את ההגבלות בנוגע לחקיקה וסבור כי אין מקום להגבלות המתייחסות למעורבות בשיטת המנויים כי מדובר בנושא שהוא חלק מההסכם הקואליציוני וממחלוקות פוליטיות בכנסת, והטלת מגבלות על ראש הממשלה בנושא זה תפגע במימוש רצון הבוחר.
כמו כן נתניהו סבור בצדק שאין כל מניעה שהוא יוביל מהלך של פיצול תפקיד היועץ המשפטי לממשלה הבא מתפקיד ראש התביעה הפלילית, כי מדובר בסוגייה עקרונית שאינה קשורה כלל ועיקר להליך הפלילי כנגד ראש הממשלה. אין כל היגיון וכל סיבה למנוע מראש הממשלה ויו"ר תנועת הליכוד את העיסוק בנושא. פגיעה כזו תפגע גם היא בזכויות דמוקרטיות בסיסיות.
בנוגע לבחירת שופטים חדשים לבית המשפט העליון, סבור נתניהו כי אין כל סיבה להטיל על ראש ממשלה מגבלות מעבר למגבלות החלות על שרים אחרים. "למותר ציין כי אם שופט מסויים יסבור כי אינו יכול להשתתף בדיון בנוגע לראש הממשלה משום שמונה בתקופת כהונתו של ראש ממשלה. חזקה עליו שיפסול את עצמו מלדון בעניינו ואין כל מקם להטיל על ראש הממשלה מגבלות בשל חששות כה רחוקים מסוג זה".
בנוגע לחקיקה בעלת השפעה להליך הפלילי סבור נתניהו כי "אין כל מקום להגביל את ראש הממשלה בענייני חקיקה. ההגבלות שחלות על ראש הממשלה בענייני חקיקה הן ההגבלות על פי כללי האתיקה של הכנסת. הגבלות אלו אינן עניין להליך דנן העוסק בהסדר ניגוד העניינים המנהלי".
בנוגע להחלטות הנוגעות לעדים או לנאשמים אחרים במשפט – נתניהו שסבור שהוא ימנע ממעורבותו באותו נושא הקשור לעדים "בתנאי שהוא ידע בפועל ומראש שעניינו של אותו נאשם או עד נדון באחד ממשרדי הממשלה". נתניהו סבור, שוב בצדק, כי ללא תוספת המשפט הזה, "תוטל על ראש הממשלה העסוק מעל ראשו בניהול ענייני המדינה, אחריות לא מעשית לעניינים שאינם בידיעתו. זו מגבלה אשר לא ניתן לעמוד בה, וכמוה כהעמדת מכשול בפני עיוור"."

עדכון 23.12.20: בעקבות הודעת הפרקליטות, פורסם כאן ב"מעריב" (כותרת בלבד): ""הפרקליטות סגרה את התיק נגד היועץ האסטרטגי אלי קמיר.
קמיר שימש כיועץ אסטרטגי לקבוצת בזק וההחלטה התקבלה לאחר שכל הגופים שחקרו את הפרשה קבעו כי לא נפל כל רבב בהתנהלותו המקצועית."

עדכון 7.5.23: הוגשה בקשה נוספת ומעודכנת של ההגנה (עו"ד עמית חדד וצוותו) לקבל מסמכים הקשורים במודיע המשטרתי בן כספית. הבקשה כאן.
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים