פרטנר מובילה בדירוג חווית הלקוח בענף הסלולר עפ"י מדד Marketest 2014
מאת:
מערכת Telecom News, 5.1.15, 12:20
מנתוני המדד, שנערך בין לקוחות הסלולר עולה, של-Orange התוצאות הגבוהות ביותר במרבית הפרמטרים במדד חווית הלקוח, ובתחום ספקי האינטרנט 012 מובילה בפרמטרים המרכזיים, שמוכיחים נאמנות גבוהה של לקוחות, המלצתם לחברים להצטרף לחברה ושביעות רצונם מהתמורה למחיר.
המדד נערך ע"י חברת "מרקטסט", שבחנה באופן בלתי תלוי את חוויית הלקוח של חברות הסלולר וספקיות האינטרנט הגדולות במהלך החודשים אוקטובר ונובמבר 2014, בהתאמה. השאלות נערכו עפ"י המדדים הקבועים של חוויית לקוח הנמדדים מידי שנה ע"י מרקטסט להערכת חווית השירות.
Orange דורגה כבעלת התוצאות הגבוהות ביותר, "במדד חוויית הלקוח":
שביעות רצון כללית מהשירות הפרונטלי והטלפוני.
מקצועיות ואמינות נותן השירות.
התאמה אישית לצורכי הלקוח.
מהירות הגלישה הסלולרית הגבוהה ביותר.
נכונות להמשיך להיות לקוחות החברה.
המלצת הלקוחות לחברים ומכרים להצטרף לחברה.
עפ"י מדד "מרקטסט" לחוויית הלקוח בענף ספקי האינטרנט מובילה 012 בפער משמעותי בפרמטרים העיקריים המעידים על שביעות רצון הלקוחות, זה מהפך לעומת שנה שעברה. היא מובילה ב:
מידת הנכונות להמשיך להימנות על לקוחות החברה.
שביעות רצון מהתמורה למחיר.
המלצה לחברים ומכרים להצטרף לחברה.
בנוסף, 012 מובילה במדדים (עם ספקית אחרת):
שביעות רצון מאדיבות השירות.
יוזמת הנציג ונכונותו לעזור.
כמה נתונים בולטים נוספים מהסקר:
חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר: "אנו שמחים לראות, שהתוצאות משקפות את וההשקעה במתן שירות איכותי ללקוחותינו, על אף התחרות העזה בשוק התקשורת ומורכבותו, הן בשוק הסלולר והן בשוק ספקיות האינטרנט.
Orange תמשיך להשקיע בשירות איכותי. בנוסף, לגבי 012
, נאמנותם של הלקוחות היא העדות הטובה ביותר להצלחת האסטרטגיה של החברה בשמירה על שביעות רצון הלקוחות, בין היתר מהתמורה למחיר ומאדיבות השירות".