Telecom News - שיגעון ה-ICO: כ-150 הנפקות מידי שבוע, רובן ככולן נכשלות למה?

שיגעון ה-ICO: כ-150 הנפקות מידי שבוע, רובן ככולן נכשלות למה?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> שיגעון ה-ICO: כ-150 הנפקות מידי שבוע, רובן ככולן נכשלות למה?
חשיפת סטארטאפים (ישראלים) חדשים בעולם הקריפטו ודיון עם כמעט כל ראשי תעשיית הקריפטו בישראל (ביטקוין, בלוקצ'יין ו-ICO) הובילו לאזהרה ברורה של עו"ד יונתן קלינגר וחלק מראשי התחום הזה בישראל, שהסיכויים ל-ROI (החזר השקעה) ב-ICO הוא אפס, למעט מיזמים יוצאי דופן בודדים. 90% מהמדברים על התחום אין להם מושג מה זה. עדכון בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 16.1.18, 13:33ביטקוין

ביוזמת פורום RishonTech ובחסות המתחם החדיש (הענק והמפואר, יש לציין) של PPL's ליזמים בראשון לציון, התכנסה צמרת עולם הקריפטו (ביטקוין, בלוקצ'יין ו-ICO) בישראל, ליום עיון ודיונים פתוחים בנושאים סביב עולמות הקריפטו והבלוקצ'יין (מפגש, שנערך שנערך ב-15.1.18), ואגב כך נחשפו לא מעט סטארטאפים חדשים העוסקים בעולם הקריפטו והבלוקצ'יין.

את קהילת היזמות והייטק של ראשון לציון, שהקימו רוני קום ודניאל שרעביחשפנו לראשונה כאן.

לנוכח ההתלהבות של הקהל הרב של יזמים, מנטורים, משקיעים וסתם מתעניינים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים, שהגיעו לאירוע, ראשי התחום הזה בישראל טרחו והזהירו את כל מי שהיה מעוניין לשמוע, שמדובר בתחום הנמצא בשלב הספקולטיבי שלו, תחום שבו האחריות לכסף נמצאת בידיים של כל אחד, ומי שטועה בהבנת התחום ואין לו מיומנות טכנולוגית ברמה מתאימה, פשוט יפסיד את כספו

דניאל שרעבי, (בתמונה משמאל), יזמת קהילת היזדניאל שרעבימות וההייטק של ראשון לציון - RishonTech: "אני שמחה, שהקהילה שלנו גדלה מחודש לחודש ואנו גם מגשימים חלק מהחלומות שלנו ובכלל זה שת"פ עם אקסלרטורים ו-Hubs, שבוחרים למקם את עצמם בראשון לציון, דוגמת המקום הנהדר הזה, שאנו חונכים היום באירוע ראשון שלנו, מתחם פיפלס.

מקומות מסוג זה מקפיצים את עולם היזמות בראשון לציון מדרגה ומספקים את המקום להתפתחות עולם היזמות והסטארטאפים בעיר.

מתחם פיפלס כבר כולל בתוכו מעל ל-50 סטארטאפים, ומה שמיוחד כאן, מעבר לאווירה הביתית החמה, שיש כאן חברות מאוד מיוחדות, למשל בתחום הבלוקצ'יין. לכן, החלטנו לחשוף חלק מהחברות הללו, שהסכימו לחשיפה ונתחיל היום מהלך של 'חינוך שוק', שכולל השתלמויות מקצועיות,שיערוך מתחום פיפלס בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין.

אנו משתפים פעולה עם פיפלס ומלווים אותם ביוזמות קהילתיות מאוד חשובות, שהן החלו בהן, שהבולטת מבינהן היא היוזמה לקרב את בני הנוער לעולם היזמות. פיפלס אימצו את התלמידים בבית הספר למחוננים 'רון-ורדי' בראשון לציון והתלמידים מגיעים למתחם, לומדים מה זה יזמות, מקבלים מנטורים, והתלמידים בעצמם, במהלך ההכשרה שלהם במתחם, פותחים סטארטאפים מהיוזמות שנולדו אצל התלימידים הללו.

היות ובלוקצ'יין זו מילה מאוד גדולה ולא בדיוק קלה להבנה, מילה שיש סביבה המון פעילות ויזמות, עם המון התנגדויות וסימני שאלה, החלטנו 'להרים את המסך' ולהזמין את כל ראשי התחום הזה בישראל, כדי שיקיימו 'שיח פתוח' מול הקהל המתעניין בנושא, דווקא כאן בראשון לציון". 

חגי צחור, (בתמונה משחגי צחורמאל), דלויט ישראל: "90% מאלו ששמעו ומדברים על הבלוקצ'יין, אין להם שמץ של מושג מה זה. זה מוביל לטעויות רבות של אנשים, שמתלהבים מהתחום ועושים שגיאות. 

בלוקצ'יין זו טכנולוגיה, די דומה לטכנולוגיית רשת האינטרנט, כשמעליה יש מצד אחד מטבעות קריפטוגרפיים (מוצפנים) ומצד שני יש ICO (הנפקות מטבע. הדרך לגיוס הון למיזמים, באמצעות הנפקת 'טוקנים' של המיזם, מעל מטבע האתריום הקיים מעל לבלוקצ'יין). 

כיום, יש המון יישומים לטכנולוגיית הבלוקצ'יין ולא ניתן להתעלם מהטכנולוגיה הזו. אלה יישומים, שלא שייכים בכלל למטבעות דיגיטליים, כי תחום המטבעות הדיגיטליים מתפתח, גם בלי קשר לבלוקצ'יין. תחום השימוש בבלוקצ'יין נמצא כבר בעולם הנכסים מכל סוג. בפועל, כל נכס ניתן לפתח לו אפליקציה מעל לבלוקצ'יין, החל מעולם הרפואה וכלה בעולם הבניה, או עריכת דין. כל תחום.

המטבע בעולם הקריפטו הוא בסך הכל קובץ דיגיטלי ולכן ניתן להעביר את הקובץ הקטן והמוצפן הזה בשרשרת התקשורת של הבלוקצ'יין. מול זה, ה-ICO הוא עולם מאוד עמום, בעיקר עמימות רגולטורית, כי יש כאן עיקרון, שניתן לגייס כסף עבור רעיון מבלי לספק אחזקות \ מניות במיזם, אלא לרכוש 'טוקנים', שאולי יניבו החזר השקעה באיזה שלב, כמו שמבטיחים היזמים. 

למי שרץ לעולם ה-ICO, ואנו מלווים לא מעט הנפקות כאלה, אני מסביר,שיש הרבה שלבים בתהליך ה-ICO. חלק מהשלבים הללו הם די מקבילים למה שנעשה בהנפקה מסורתית בבורסה. הנקודה הכי חשובה כיום, שיזמים שוכחים, בדיוק כמו שקרה בפלטפורמות של 'מימון המונים', הנושא של השיווק של ההנפקה עולה המון כסף. כיום, נדרשים כ-700 אלף דולרים השקעה ממוצעת בשיווק, כדי להצליח בצורה סבירה בהנפקה. זה חסם אדיר להצלחה בהנפקה.

לכן, אנו מצויים כיום במצב  בו יש כ-150 פרויקטים של הנפקות ICO בעולם כל שבוע, רובם ככולם נכשלים. היזמים לא לוקחים בחשבון את ההשקעה הנדרשת בדרך להנפקה מוצלחת. היזמים הנלהבים נמצאים בתחילת דרכם וטועים בהבנת התחום הזה, התחום של הנפקות מסוג ICO. 

אנו בדלויט ישראל, כחלק מדלויט העולמית, מלווים המון סטארטאפים עם שוויים גבוהים, שמעוניינים לבצע תהליך של ICO. זה לא דבר שולי. כיום אפילו חברות ענק בעולם דוגמת קודאק, נכנסו להנפקות בשיטת ה-ICO. כל הניסיונות למנוע הנפקות כאלו - נכשלו. גם אי אפשר 'לסגור את הביטקוין והבלוקצ'יין', כי אין מקום כזה או אדם כזה בעולם. אלה פרוטוקולים, שאנשים משתמשים בהם כרצונם בכל העולם.

יש לדלויט 3 מעבדות פיתוח בעולם הבלוקצ'יין ברחבי העולם, שבהן אנו והמיזמים הרבים, שנכנסו למעבדות הללו, מפתחים ומטמיעים תהליכים המשתמשים בבלוקצ'יין, בתחומים רבים. רק בדלויט יש היום ברחבי העולם מעל לאלף עובדים העוסקים בתחום הבלוקצ'יין, תחום, שתהחלנו אתו מאפס לפני כ-3 שנים. זה תחום בצמיחה מהירה וחשוב להבין וללמוד אותו, לפני שעושים טעויות".

הפאנל (סיכום הפאנל מתחת לתמונה):

התקיים "פאנל פתוח" בהנחיית שי מישל, (הראשון מימין בתמונה), סמנכ"ל מוצר בחברת INKOD, יונתן קלינגר, עו"ד בתחום הקריפטו ומוביל התחום הזה בישראל מהצד המשפטי, יניב פלדמן, מנכ"ל Cointelligence (מיזם הנחשף כאן לראשונה), מרק סמרגון, מייסד משותף, Colu (מיזם, שנחשף כאן ב-2015 לראשונה), מני רוזנפלד, יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי (שקיבל אות מצטיין וצל"ש ל-2017), יונה שגב, שגריר הביטקוין בישראל (ומפעילי הביטקוין הראשונים בישראל, מייסד "שגרירות הביטקוין בישראל" השוכנת מול הבורסה בת"א, ומייסד ומנכ"ל של מיזם חדש שטרם נחשף):
פאנל הבלוקצ'יין בראשון לציון

חברי הצוות פרטו (בדיון הארוך, שכלל גם שאלות מהקהל), את היתרונות והחסרונות של הבלוקצ'יין והשימושים הרבים הקיימים כבר בשוק העולמי וגם הישראלי בשימוש בבלוקצ'יין, כמעט בכל תחום, שניתן לעלות על הדעת.

שוק הקריפטו העולמי כיום הוא בשווי של כטריליון דולרים, כשהביטקוין הוא פחות מ-40% מכלל השוק הזה. אולם, הביטקוין היה ונשאר המטבע הכי נפוץ וגדול מבחינת היקף המסחר בו, בתחום הקריפטו. בגלל עליית תחום ה-ICO, השימוש באתריום הולך ועולה. 

הדוברים הסכימו, שהקריפטוגרפיה מספקת לכל אחד (דרך הארנק הדיגיטלי שלו) את היכולת להיות הבנק של עצמו ושומר המסמכים והטוקנים של עצמו, לבד. זה יוצר מערכת יחסים שונה לגמרי ומשבשת - Disruptive, בשווקים רבים. זאת, כי לא צריך יישות מרכזית לנהל את המטבעות והנכסים השונים של כל אחד. זו התשתית היחידה, שמאז שקמה, היא לא נפרצה, היא זמינה תמיד ולא הצליחו להפיל אותה מאז שקמה ועד היום, מה שלא קיים בשום מערכת אחרת בעולם המסורתי ובעולם ההון המוכר.

אולם, הדוברים הדגישו ובמיוחד מפי עו"ד יונתן קלינגר: יש סיכונים רבים למי שמחזיק במטבעות קריפטוגרפיים:
א. להחזיק אותם אצל חלפן \ בורסה, או בכל מאגר שלא בסמארטפון האישי \ מחשב אישי, מכניס את בעל המטבעות לסיכונים של גניבה, אבדן והונאות. היו יותר מדי מקרים של פריצות וגניבות מטבע בכמויות ניכרות מבורסות וחלפנים בכל רחבי העולם.
ב. לא לדאוג לגיבויים. מי שלא זוכר את הסיסמה שלו, ייאבד את הכסף שלו. אין מי שיכול לשחזר סיסמה וחשבון פרטי, אלא האדם עצמו, שיצר את החשבון הזה. מי שמאבד את המפתח הפרטי שלו, איבד את כספו. לכן, חייבים להבין את המנגנונים של גיבויים ושחזורים. זו האחריות האישית של כל מי שנכנס לתחום. 
ג. להשקיע בטוקן של סטארטאפ בהנפקת ICO לא מבטיח, שהכסף הזה יחזור. סביר להניח, שהוא לא יחזור, אלא אם יש אמון מלא ביזמים, שיממשו את מה שהם מבטיחים והם אכן מסוגלים לממש את הבטחותיהם. 

בנוסף, נחשפו במפגש בראשון לציון עוד 2 סטארטאפים חדשים:
  • bitJob, מיזם מעל לבלוקצ'יין המספק מרקטפלייס לסטודנטים ומעסיקים. זו מערכת, שכבר מקיפה מעסיקים גדולים בכל רחבי העולם ומוסדות אקדמיים לא מעטים, כאשר המעסיקים מציעים עבודות זמניות לסטודנטים והמערכת מתאימה את התפקיד לסטודנטים המתאימים לביצוע התפקיד הזה. היזמים גייסו ממש לאחרונה כ-3 מיליון דולרים ב-ICO מוצלח ומפתחים כעת קהילות רבות ושותפים סביב הפלטפורמה הזו. 
  • FundFantasy. מיזם מעל לבלוקצ'יין, שבא לפתור את בעיית האמון בשוק ההון, שהוא שוק ספקולטיבי ביותר. מדובר במשחק של השקעות מבוסס אתריום מעל לבלוק'ציין. זו מערכת המבצעת "מישחוק" עם מסחר פיננסי, ע"י "סימלטור השקעות". היזמים יוצאים בקרוב ב-ICO, שיחל ב-25.1.18. סרטון הסבר מה הסטארטאפ הזה עושה, יש כאן מתחת:
עדכון 17.1.18: על פי דו"ח של חברת המחקר לתחום ההייטק בישראל - IVC (כאן), לא מעט חברות ישראליות גייסו ב-2017 הון בסכומים לא מבוטלים של מאות מיליוני דולרים (כמופיע בתרשים כאן למטה). סה"כ בשנת 2017, עשר חברות ישראליות השלימו הליך להנפקת מטבע דיגיטלי ICO- Offering Coin Initial, וגייסו הון בתמורה למטבע הדיגיטלי - Cryptocurrency שברשותן. ה-ICO הפך לפופולארי במהלך 2017 בקרב חברות בלוקצ'יין שהיו מעוניינות לגייס הון ותשומת לב לפתרונות שלהן. מנקודת מבט פיננסית, ICO אינו נחשב להשקעה, אך יש לו מאפיינים דומים לנכסים פיננסיים. כנכס כזה, שמושפע מגלי ביקוש והיצע, מגמת הפעילות המואצת שחווינו במהלך 2017 עשויה להימשך גם לשנה הנוכחית, או לשנות כיוון ולהפוך למפולת.
גיוסי הון בגישה ה-ICO
עדכון 18.1.18: המשקיע האמריקאי Chamath Palihapitiya טוען בריאיון שנערך עימו (כאן בסרטון למטה), ש-99% מהנפקות ה-ICO הם פשוט רמאות - fraudulent:




 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים