Telecom News - שר התקשורת ממשיך להסתבך בנושא ניידות מספרים ולהטעות את הציבור!

שר התקשורת ממשיך להסתבך בנושא ניידות מספרים ולהטעות את הציבור!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> שר התקשורת ממשיך להסתבך בנושא ניידות מספרים ולהטעות את הציבור!
כנראה, התלונות, שהגשתי ליועמ"ש כנגד שר התקשורת, דודי אמסלם, בדרישה לפתיחת חקירה פלילית נגדו, הובילה אותו הבוקר לשחרר עוד הצהרה שקרית לציבור, בנושא ניידות מספרים והפסקת השיווק בחברות הסלולר. זאת, במטרה אחת בלבד: לשרת את האינטרסים הכלכליים של חברת סלולר אחת. נראה, שהשר עדיין חושב, שכולם מטומטמים.
עדכון בסוף הכתבה. ניצחון ענק ל-Telecom News. פורסם "כתב הכניעה" של השר. 
מאת: אבי וייס, 3.4.20, 10:30דודי אמסלם

.שר התקשורת, דודי אמסלם, בתמונה משמאל, כנראה, בעקבות מה שחשפתי ופרסמתי ׁ(ובעקבות כך שלחתי תלונה מלווה במסמכים, שהעברתי ליועמ"ש ועדכנתי לאור נתונים חדשים שנחשפו - כאן), נכנס ללחץ רציני ביותר.

אני הגשתי בקשה ליועמ"ש לפתוח בחקירה פלילית כנגד השר, אודות כל התנהלותו במצב החירום, שבו אנו מצויים, ראה פירוט בנספח א' כאן למטה, ואחרי הלכו עוד כמה כלי תקשורת. כעת, השר מעוניין ומתכנן לבצע "מחטף מהיר" בממשלה ובכנסת, במסגרת הכאוס הכללי.

נראה, שהשר עדיין חושב, שכולם מטומטמים (כולל "רשות התחרות" ועוד רגולטורים וארגוני צרכנים, שמתנגדים בתוקף לרעיונות ההזויים שלו), כשהבוקר הוציא דובר השר בשמו את ההודעה הבאה לציבור, דרך כלי התקשורת (לציבור, שלא בטוח, שמבין את המשמעויות של מה שהוא אומר כאן):
דודי אמסלם משקר

בנוסף, הדובר של השר, שלח לתקשורת את המצגת הבאה (מצויה כאן במלואה - למתעניינים), שהיא ספין שקרי נוסף להודעה ההזויה הזו, שנמצאת בתצלום כאן מעל. מאוחר יותר, כל המידע הזה עלה לאתר משרד התקשורת (כאן).

כל מה שכתוב בהודעה ובמצגת הוא שקרי לחלוטין מהסיבה המאוד פשוטה: שום עובד של מערכי השיווק והניידות לא קשור ולא משפיע על המערך הטכני \ הנדסי של חברות הסלולר, כדי לספק שירותי סלולר לציבור ולא תורם או מפריע או מעמיס על המערך הזה. שום עובד, אם יפסיק לעבוד (וכולם הפסיקו לעבוד ונשלחו הביתה), לא עבר ולא יעבור למערך הטכני \ הנדסי של החברות. אין בכלל דבר כזה. כל התרגיל ההזוי הזה הוא בכלל ספין אחד ענק של השר והמנכ"ל, שנוגע לעניין אחר לגמרי: לסייע לקבוצת סלולר אחת, שבעלי המניות שלה ספגו לפני יומיים "הערת עסק חי", קרי - IDB - קבוצת סלקום \ IBC. 

יתרה מכך. מערכי השירות והתמיכה הטכנית וההנדסית בחברות התתמוטטו מזה יותר משבוע, בעקבות כל המהלכים המופקרים של שר התקשורת. בכמעט בכל החברות (למעט בזק). מצב רשתות הסלולר נמצא מאתמול במצב קיצוני, על סף קריסה, כולל בפלאפון (נתוני פלאפון מאתמול נמצאים כאן, וניתן להשוות זאת למה שהיה אך לפני שבוע - כאן. נפילה דמטית בביצועים, כמעט לרמה המזעזעת של מתחרותיה: סלקום ו-PHI). 

אם לא די בכך, ההחלטה על "הקפאת המחירים" בסלולר התקבלה ואושרה על ידי השר כבר ב-18.3.20, ואין לעניין זה שום קשר לנושא ניידות המספרים והשיווק, כמו שנטען בהודעות השר, השקרית. 

למי שחושב שאני ממציא דברים מדמיוני, אז הנה נחשף כאן ב-Mako שחברת סלקום הפסיקה את השיווק לחלוטין כבר ב-15.3.20! ההודעה לבורסה נמסרה ב-17.3.20, ולמעשה שר התקשורת מנסה כעת "להלבין בדיעבד", את מה שעשתה סלקום, עוד לפני שיצאו איזה הנחיות ממשרד התקשורת (ההחלטה הראשונית בנושא יצאה מהמשרד רק ב-24.3.20 ושימוע משלים ספציפי בנושא זה פורסם רק ב-26.3.20). 

שר התקשורת ממשיך לשקר, שוב שוב, למשל כאן, בפוסט שהעלה היום בפסייבוק, שבו שוב טען את הטיעונים השקריים וההזויים הבאים: "הקפאת המצב בניודים נועדה אך ורק על מנת שהחברות ירכזו מאמץ בתחום כשירות הרשתות ומענה טכני איכותי למנויים וללקוחות העסקיים". "אני רק רוצה לשמור על בריאותכם ולמנוע התפשטות והידבקות!".

איך משווקים ומוכרים שיושבים בבית ומריצים קמפיינים באינטרנט, בכלי "עבודה מרחוק" ובטלפוניה, מפיצים את נגיף הקורונה??? איך זה קשור בכלל לכשירות הרשתות ולאיכות הטכנית של רשתות התקשורת? אתה חושב שכולם דבילים?? כמה אפשר "לזרות חול", לשקר שוב ושוב לציבור ולחשוב שכולם לא מבינים מה אתה עושה, במהלך עם ריח פלילי חמור ביותר?

כך, השר דודי אמסלם, נתן את ידו לכך שעשרות אלפי עובדי מערכי השיווק, המכירות, התמיכה וכיו"ב בחברות הסלולר, בחברות הבנות ואלפי עצמאים קטנים כגדולים, שעסקו בתחום השיווק, התמיכה, הקידום והמכירות סביב עולם הסלולר, איבדו בבת אחת את מקום עבודתם ופרנסתם, והפכו לנטל על תקצייב המדינה, דרךביטוח לאומי ורשות המיסים, במקום להתפרנס בכבוד ולהחזיק תעשייה שלמה ומתפקדת, תעשייה שחיה מזה שנים לא מעטות, סביב שוק הסלולר והתחרות שיש בשוק הזה. 

במוצאי שבת (מחר) אני מתכוון להעלות כאן חשיפה נוספת על מערך אחד של ספק תקשורת מוביל, מערך שירות ותמיכה טכני שחוסל לחלוטין בחסות הכאוס, שיצר השר במו פיו והחלטותיו (אני ממתין עם הפרסום, כי אני נותן זמן לתגובות לנוגעים בדבר).

למותר לציין, שהשר לא ענה לשום פנייה שלי אליו, די ברור למה, גם לא מנכ"ל.... אבל אני, בכל מקרה, נותן לשר (וגם למנכ"ל) הזדמנות לענות. תמיד. 

בינתיים, עד מחר, אפשר לקרוא על ההתמוטטות הזו ב-YNET - כאן, בכתבה, שפורסמה תחת הכותרת המדברת בעד עצמה: "עומס בחברות התקשורת: זמני מענה ארוכים, טכנאי תוך שבוע". איך ייתכן, שמי שלומד מרחוק, עובד מרחוק וקשור עם משפחתו וסביבתו דרך האינטרנט, יכול במצב הנוכחי להמתין שבוע לטכנאי? מאמר מומלץ לקריאה, גם לדובר השר ולשר דודי אמסלם, שחושב, שכולנו מטומטמים ולא מבינים מה הוא עושה

יתרה מכך. השר ממשיך להתעקש לא לשאול את הציבור ונציגיו המוסמכים, מהם צרכי הציבור בעת החירום, שבה אנו נמצאים ונימצא בה עוד זמן רב. הוא שכח, למעשה, מיומו הראשון כשר התקשורת ועד רגע זה, הוא לא זוכר, מי משלם את משכורתו, הרכב והנהג הצמוד, וכל הלשכה שיש סביבו, כולל הדובר הצמוד, שאין לו בכלל תקן (ולכן הוא חי טוב על חשבון כספי התפעול והפעילות של משרד התקשורת, שבמקום פעילות רגולטורית לטובת עם ישראל, הכספים הללו זורמים ללא כל מעצורים, כדי להחזיק את התפקיד המיותר הזה, שכן יש משרד דוברות ודובר למשרד התקשורת), דובר מדומה שכל תפקידו - להאדיר את שם השר, דובר השולח לתקשורת הודעות ספינולוגיות, שקריות ומטעות, כמו שיש כאן למעלה. 

זאת, במקום לקחת דוגמה למשל ממשרד המשפטים (כאן), שמנוהל אמיר אוחנהע"י שר אחר, שפועל סביב השעון לטובת הציבור (אמיר אוחנה, בתמונה משמאל), שר שפנה לציבור בקריאה הבאה: "קול קורא לרעיונות מהציבור הרחב בנושא הקלות רגולטוריות לאור משבר הקורונה, בתחומי הפעולה של משרד המשפטים.

"משרד המשפטים מעוניין לשמוע אתכם. אנו פונים אליכם כדי ללמוד ממכם על הקשיים שאתם חווים בעבודה מול יחידות המשרד לאור המצב הייחודי.

אנו רוצים לשמוע מכם, הציבור הרחב, עורכי דין, המגזר העסקי, המגזר השלישי והאקדמיה, על הקשיים והבירוקרטיה, אך גם על הצעותיכם לפתרונות שנוכל לבחון אם ניתן לקדמם.

אנו מבקשים לקבל את ההתייחסות באשר לסוגיות שונות הקשורות לרגולציה של יחידות משרד המשפטים, שהקלה בהן יכולה לאפשר ביצוע פעולות שונות שאינן מתאפשרות כיום, או לביצוע פעולות באופן קל ופשוט יותר, החל מבחינת זמינות וטכנולוגיה ועד לדרישות רגולטוריות שונות".

סיכום:
בהמשך למה שיש כאן
ברשימת הכתבות הקודמות, נדרשת הקמת ועדת חקירה ממלכתית (שכנראה, די בטוח תהיה בסוף האירוע), כדי לחקור את המחדל האדיר והמזעזע הזה ששמו: צמרת משרד התקשורת הישראלי

במספר נושאים המפורטים בנספח א' כאן, יש צורך בחקירה פלילית דחופה, לאור מה שנחשף בכתבות הללו. 


כעת, גובר הצורך להקים מייד את "רשות התקשורת הלאומית" ולהקים ועדה לענייני תקשורת בכנסת ישראל (ולהוציא את תחום התקשורת מוועדת הכלכלה של הכנסת).

ככל שתקום ממשלת חירום, אני ממליץ, שדבר ראשון (או שני), שיש לעשות בהרכב הממשלה לחירום: יש להחליף את שר התקשורת ומנכ"ל משרד התקשורת, כדי לנסות ולשקם את הכאוס, החורבן וההרס, שהם יצרו בשוק התקשורת.

נספח א'
מה שפורסם על ידי, בעניין הרעיון של השר של הפסקת השיווק וניידות המספרים בחברות הסלולר:
**********************************************************************************************************************
במקביל, אם לא היה לנו מספיק עם "פוביית הקרינה", שר דודי אמסלםהתקשורת דודי אמסלם, (בתמונה משמאל), כנראה, הפך להיות "חולה קורונה אנוש", ובמקום להיבדק בדחיפות, הוא ממשיך לעבוד בשירות בעלי ההון ומנסה, כמו אחוז דיבוק, לקדם את הרעיון המטורף, הבלתי חוקי, האנטי ציבורי ואנטי צרכני, של עצירת ניוד המספרים ואיסור השיווק בחברות הסלולר באמצעות חקיקה בכנסת. 

צוות המשרד (במתכונתו המצומצמת, אלה שנשארו במשרד וכמה שעובדים מרחוק), במקום לטפל בצרכי הציבור ההיסטרי והמסוגר שבועות בבתים (ויהיה עוד שבועות בבתים), באמצעות התייעצות יומית עם נציגי הציבור המוסמכים ופתרון בעיות אקוטיות של הציבור, החל לעבוד שלשום במלא המרץ על הכנת טיוטת חוק כזה.

לא יאומן, שזה שר התקשורת של מדינת ישראל, שמקבל משכורת מהקופה הציבורית, אבל זה מה שפורסם כאן אמש, ולא בגלל 1 באפריל. זה האיש - סכנה מהלכת לשוק התקשורת ולציבור בישראל, מאז שהתמנה לתפקיד שר התקשורת ועד רגע זה. 

אם לא די בכך, המשרד פרסם בימים האחרונים: כאןכאן וכאן את הפעילות היומית שלו בזמן החירום. כמעט הכל מיחזור של זבל ו"שטויות במיץ עגבניות". מקשיבים שם בחמ"ל של המשרד רק לבעלי ההון ומנהלי חברות התקשורת, במקום לעבוד סביב השעון למען הציבור ועם הציבור ונציגיו המוסמכים.

מהדיווח היומי המוזר, הממוחזר והמיותר הזה, לא ברור עבור מה מעט העובדים, שנשארו במשרד התקשורת (ועוד כמה שעובדים מרחוק מביתם), מקבלים משכורות מאוצר המדינה. אני מציע להעביר אותם ישר על ה-Payroll של סלקום. ככה יתפנו תקציבים לרכישת מכשירי נשימה למשרד הבריאות, להציל חיי חולים שמצבם קריטי.

זה חשוב הרבה יותר לתושבי מדינת ישראל. ראשי משרד התקשורת כשלו כישלון חמור ביותר, כישלון שלא היה מעולם במשרד התקשורת, בהכנות למצב החירום, ולמרות כל ההתראות שלי, במשך שבועות, התראות שהופנו ישירות אליהם להתעורר, הם לא התעוררו עד רגע זה, ולכן הם עוסקים כעת רק ב"כיסוי שריפות", שריפות, שנולדו ממעשי ידיהם השמאליות.  


בלי כל קשר ישיר, אבל באותו תחום, הוגשו כבר כמה תביעות ייצוגיות, ע"י עורכי דין זריזים, שכנראה פנויים כעת בגלל המצב, תביעות סביב הכאוס בתחום התקשורת, ובכלל זה כנגד קבוצת הוט והוט-נט (בעניין נפילת רשת האינטרנט בתחילת השבוע) וכנגד YES, סלקום וחברת צ'רלטון (בגין המשך גביית כספים על ערוצי פרימיום, שאין בהם תוכן, אלא רק שידורים חוזרים ממוחזרים, כי עולם הספורט שותק. ולכן אין סיבה לשלם על ערוצי פרימיום בלי תוכן פרימיום). לא ברור כרגע, אם בכלל יש בתי משפט הזמינים לעסוק בזה כעת. 

אין לי ספק, שנחוצה חקירה פלילית דחופה לבחינת התנהלות צמרת משרד התקשורת במצב החירום בו אנו מצויים. לא היה מעולם כישלון כזה חמור במשרד ממשלתי, שאמור לעבוד עבור הציבור, במיוחד בעת חירום. 
**************************************************************************************************************** 

עדכון 5.4.20:
א. נראה שהלחץ המסיבי שהפעלתי (במקביל לעוד כמה צדיקים וישרי דרך, שפעלו בעניין), בנושא החמור הזה - הואיל. על פי הפרסום כאן בגלובס, ייתכן והשר דודי אמסלם ייסוג בו מהכוונה להעביר חקיקה בנושא ניידות המספרים. בכל מקרה, הנזק כבר נגרם, כי כל מערכי השיווק והמכירה של כל החברות - פוזרו ונשלחו הביתה והם כרגע נטל על תקציב המדינה

ב. פורסם "מסמך הכניעה" של השר דודי אמסלם (כאן) מלא מלל ו"שטויות במיץ עגבניות", כדי להסביר את "סיבוב הפרסה" שביצע, בגלל הלחץ הרב שהפעלתי (ביחד עם עוד כמה אנשים טובים).

המשפט היחיד החשוב ב"מסמך הכניעה" הוא זה:
כתב הכניעה

עדכון 7.4.20: משרד התקשורת נכנע ללחץ שהופעל על ידי Telecom News וגורמנים נוספים, וביטל את השימוע להארכת המשך האיסור על שיווק ומכירות בחברות הסלולר, לאחר שהמשרד ושר התקשורת - דודי אמסלם, בלחץ של Telecom News וגורמים נוספים חזר בו קודם לכן, מהכוונה הזדונית לבטל את ניוד המספרים. מדובר בהישג צרכני חשוב ביותר עבור הציבור בישראל, שכעת יכול להתנייד חופשי בין החברות ולבחון את חבילות הסלולר בין החברות המתחרות בשוק הסלולרי. פרטים על הכניעה בחתימת מנכ"ל משרד התקשורת יש: כאןוכאן

עדכון 27.5.20: תלונתי כנגד השר דודי אמסלם הועברה מהיועמ"ש לטיפולו של המשנה ליועמ"ש (משפט כלכלי) - כאן
 
SMARTPHONE FREE



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים