Telecom News - תיק 2000: יום 3 בחקירה נגדית של ארי הרו ע"י חדד ועדכונים בתיקי האלפים

תיק 2000: יום 3 בחקירה נגדית של ארי הרו ע"י חדד ועדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 2000: יום 3 בחקירה נגדית של ארי הרו ע"י חדד ועדכונים בתיקי האלפים

תיק 2000: יום מס' 3 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 23.5.23, 09:56
ארי הרו צילום מסך


לאחר סיום חקירת הקצינים נצ"מ מומי משולם ורפ"ק רוני לוי בתיק 2000, היו 2 ימי חקירה (יום חקירה ראשית ויום חקירה נגדית) של עד המדינה ארי הרו, לשעבר ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה נתניהו. עדותו נקטעה לטובת 2 ימי חקירה של השר לשעבר גלעד ארדן בתיק 4000. כעת נמשכים הדיונים בחקירת עד המדינה ארי הרו, (בתמונה משמאל, צילום מסך), הכתבה עוסקת ביום השלישי של החקירה הנגדית ובהמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-23.5.23.

הכתבה: תיק 2000: יום מס' 2 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-22.5.23 - כאן.
הכתבה: תיק 2000: יום מס' 1 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-10.5.23 עד 14.5.23 כולל - כאן.
הכתבה: תיקי 2000 ו-1000: חקירה ראשית של עד המדינה ארי הרו והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-9.5.23 - כאן.

לוח הזמנים של תיק 2000, שהוכן ע"י מושיק קוברסקי בתיאום עם אבי וייס - כאןניתוחים של תיק 2000 ע"י יוסי באום - כאןכאןכאן וכאן.
סרטון יוטיוב מדהים על חקירת ארי הרו - כאן
כל ההתנהלות בתיק הזה סביב ארי הרו אפוף "צווי איסור פרסום כמו כאן ותעודות חיסיון לרוב. די ברור למה. 
כתב האישום (המפוברק), שהוגש כנגד ארי הרו ב-2 הפרשות האישיות שלו, כדי לסחוט אותו להיות "עד מדינה" - כאן
התיק הזה תקוע בביהמ"ש שלום בראשון לציון, כעולה מהמסמך שיש כאןזו "חרב" מעל לראש של ארי הרו.

הכתבה: תיק 4000 (וגם נושאים הקשורים לתיק 2000): החקירה של גלעד ארדן והמשך העדכונים ב"תיקי האלפים" מ-15.5.23 עד 21.5.23 כולל - כאן.

מצגת הנמצאת כאן המומלצת לצפייה ולהפצה, אודות מעורבותם של השרים לשעבר גלעד ארדןמשה כחלון ונפתלי בנט בהסתרת האמת סביב תפירת "תיקי האלפים". פרטים מלאים וכל המסמכים - כאן

23.5.23: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול במשפט נתניהו דנו בעדות המתוכננת של ארנון מילצ'ן באמצעות ווידאו מלונדון. עו"ד חדד הציג את הדו"חות הרפואיים שמעידים שגם בעניין זה הפרקליטות נוקטת בטריקים ושטיקים. אחר-כך נמשכה עדותו של ארי הרו שגם היא הביכה את הפרקליטות - כאן.

בשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי החלטת השופטים ביחס לעדות מילצ'ן, לפני המשך החקירה הנגדית של ארי הרו:
ציפורי
המסמך - כאן.

חקירה נגדית של ארי הרו בתיק 2000 ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, מאתר משרדו).עמית חדד מאתר משרדו

ד. משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאןחדד: "אני רוצה להראות לך התכתבויות שלך של מוזס, ונתניהו כמעט לא מוזכר שם". ארי: "נכון". חדד: "מדובר בכתבה מעוותת בקשר אליך ואתה ביקשת ממוזס לעזור בלי קשר לנתניהו". ארי: "נכון". חדד: "אנו עכשיו נראה שלא היו כתבות בידיעות אחרונות ששונו או הורדו לפי תיזת הפרקליטות. פניות למוזס. לא היו פניות לסיקור?". ארי: "לא זוכר. לא זוכר דברים ספציפיים". חדד: "היו פניות גם לבעלי תקשורת אחרים כמו ערוץ 2, ערוץ 10. בפניות למוזס לא היה שום דבר שונה או מיוחד". ארי: "נכון". חדד: "בא נראה בכל זאת כמה כתבות. ספטמבר-אוקטובר, שנתניהו מנותק מהשטח, ביקורת על נתניהו בנושא איראן, שנתניהו פחדן, שהוא מאבד את ירושלים, על דרישת שרה לארוז כל ביצה לחוד. לא כתבות חיוביות. נכון?". ארי: "נכון". חדד: "וזה בתקופת ספטמבר-אוקטובר, תקופת כתב האישום".

חדד: "אני שוב עובר לחוק ישראל היום. יריב לוין אומר, שאם החוק יעבור זה יביא לנפילת הממשלה. לכן זה היה קריטי לנתניהו. הוא הבין את הזעזוע". ארי: "כן". חדד: "והעוצמה של מוזס. הרגשת מנתניהו?". ארי: "הרגשתי מנתניהו שמי שהיה מאחורי זה היה מוזס". חדד: "זאת אומרת, שלמוזס הייתה עוצמה פרלמנטרית". ארי: "כן. מהזווית שלי". חדד: "ונתניהו התייחס למוזס כיו"ר האופוזיציה. אתה זוכר את חוות הדעת שקובעת שהחוק הוא לא חוקי?". ארי: "כן". חדד: "וזו הייתה התחושה של נתניהו". ארי: "נכון". חדד: "נתניהו גם ראה בחוק ישראל היום כמשהו להדיח אותו". ארי: "כן. שמעתי את זה". חדד: "מדברים על מוזס שהוא יו"ר האופוזיציה, שיש קנוניה נגד נתניהו ומי שמוביל זאת זה היריב הפוליטי הכי מסוכן שלו - מוזס". ארי: "כן".

חדד: "מראה לך מייל של חנוך דאום. ברוך קרא מפרסם כתבות על אולמרט ואולמרט מדבר על מוזס שהיה מאושר. תאשר לי שחשבתם שמוזס תומך באולמרט". ארי: "כן". חדד: "ואז חנוך דאום אומר לך שחברי כנסת יכולים לשנות את ההצבעה לישראל היום, לאור הקשרים של מוזס ואולמרט". ארי: "נכון". חדד: "החוק עובר ברוב גדול וזו מכה אנושה לנתניהו". ארי: "נכון". חדד: "נתניהו מבין שהוא חסר כוח פוליטי בכנסת הזו". ארי: "נכון. היה חשש שיש קואליציה נגדו בתוך הקואליציה". חדד: "ואתה יודע שמתחילות שיחות על הקדמת הבחירות?". ארי: "כן". אלי ציפורי כותב מביהמ"ש: "כעת מה שקורה, שעמית חדד עובר על כל הדרך ממעבר החוק בכנסת בקריאה טרומית ועד לפיזור הכנסת, מה שמפריך לחלוטין את כל תזת הפרקליטות". חדד: "בנובמבר נתניהו מפטר את לפיד ולבני". ארי: "כן". חדד: "ולשיטתו הם היו נאמנים של מוזס". ארי: "בהחלט".

אלי ציפורי חידד בטוויטר:

ציפורי

חדד: "הכנסת מתפזרת ב-8 לדצמבר. עד אז אין מניעה להעביר חוקים. לכן תאשר לי שלא שמעת אפילו ברמז מנתניהו אפשרות שנתניהו יעביר את חוק כבל של ישראל היום". ארי: "לא שמעתי את זה". חדד: "ולכן לא ראית שום הסכם עם מוזס". ארי: "באותם ימים לא". חדד: "אז המשמעות היא, שאחרי שמוזס מנהל מהלכים פוליטיים ומעביר את החוק בקלות, כל מה שמוזס בנה מתהפך לגמרי. נתניהו מסכל את התוכניות של מוזס". ארי: "נכון". חדד: "כשמדברים על חוק מרוכך ב-4.12 נתניהו לא יודע אם ינצח בבחירות. הוא חושב אם הוא ינצח, הוא ימנע את החוק בדרך כלשהי, אבל אם יפסיד אז החוק יעבור כמות שהוא. וזה מבחינתו איום ונורא". ארי: "נכון". חדד: "ולכן חוק מרוכך עושה שכל מבחינת תורת המשחקים". ארי: "זה היה קו המחשבה שלו".

חדד: "אתה סיפרת שנתניהו פנה אליך ב-4.12. חשבת שלא ראוי להקליט את השיחה הראשונה". ארי: "
כן. יש בהיסטוריה הפוליטית הרבה דוגמאות של הקלטות וזה אף פעם לא חיובי". חדד: "בוודאי שלא ראית משהו פלילי בזה". ארי: "נכון". חדד: "אתה לא יכול לשלול שאחת הסיבות כיוון שכל ההתקפות עליו בידיעות אחרונות הן נקמה". ארי: "אני לא יכול לשלול את זה". חדד: "תאשר לי שלא הביאו לך את היומן של נתניהו". ארי: "לא זכור לי שהביאו. בגדול לא היינו מדווחים על פגישות כאלו למזכירות. פגישות דיסקרטיות לא עברו מזכירות". חדד: "זה הופיע כפגישה פרטית של נתניהו ביומן". ארי: "כן". אלי ציפורי מתאר מביהמ"ש: "חדד מראה לארי שהפגישות סווגו ביומן של נתניהו כ"פרטיות" ומראה שבכתב האישום נכתב "פגישות חשאיות"." השופט בר-עם: "למה סווגו כפרטיות?". ארי: "כי יש רגישויות פוליטיות. רגישויות מהתקשורת". חדד: "יש חוק חופש המידע. היו מקרים של הדלפות של פגישות". ארי: "נכון". חדד: "ויש גם פגישות ביטחוניות רגישות". ארי: "וגם זה דולף. יש סביב ראש הממשלה הרבה דיסקרטיות. יש הרבה מאוד פגישות דיסקרטיות שנרשמות בצורה כזו".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:

ציפורי

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן: .....חדד: "נתניהו אמר שאם הוא מקליט אותו זה כדי להוכיח מי האיש הזה. ליום הדין. לא הציגו לך את השיח הזה?". ארי: "לא זוכר שהציגו לי". חדד: "אומר נתניהו, נניח שמפסידים בבחירות, ברור שהחוק יעלה שוב וזה יחסל את ישראל היום ואז הוא יוכל לפרסם את ההקלטה. מזכיר לך משהו?". ארי: "לא זוכר". חדד: "אתה זוכר שרצו למצוא רוכש לידיעות אחרונות וזה חלק ממאמץ להילחם בחוק בכל דרך?". ארי: "נכון". חדד: "רכישת ידיעות אחרונות הייתה חשובה כי מוזס יאבד את כוחו הפוליטי וזו אחת האפשרויות שנתניהו בחן". ארי: "נכון". חדד: "ויש נקודה חשובה. אם יש לך ספק כלשהו שמשהו לא חוקי, אתה שואל עו"ד לגבי ההקלטה". ארי: "נכון". חדד: "ואומר עו"ד שמרון שאם אתה צד לשיחה, אתה יכול להקליט. זה החוק". ארי: "נכון". חדד: "אמרת שלשמרון היה חשוב שלא יוצג בשיחה כאילו זו שיחה של תן וקח. נכון?". ארי: "נכון".

חדד: "תאשר לי שגם החוק המרוכך יהיה בעיה אחרי הבחירות. גם אם הוא ינצח. ולכן זה עושה שכל, לדבר בשלב הזה עם מוזס". ארי: "נכון". חדד: "ולכן נתניהו ניסה להגיע להבנות בתחום הפוליטי בנוגע לחוק המרוכך, או להכניע או לתת לו ליטרת בשר". ארי: "נכון". חדד: "תאשר לי שאתה לא זוכר אם המילים תן וקח נאמרו בפגישה". ארי: "נכון". חדד: "ברור לך, שאם נתניהו מדבר עם כלי תקשורת הוא מדבר על סיקור. זה ברור". ארי: "נכון". חדד: "בלי קשר, כל דבר, כלום". ארי: "זה כמעט בכל פגישה עם עיתונאי". חדד: "ממה ששמעת מנתניהו. הוא לא קשר בין הדברים. לא קשור בכלל לסיקור". ארי: "נכון".

חדד: "תאשר לי שלא הציגו בחקירה שלך את התמליל המלא". ארי: "לא הציגו". חדד: "אין לך זיכרון של כל פרט ופרט". ארי: "נכון". חדד: "בוא נראה מה לא הוצג בחקירה שלך. יש תגובה ספונטנית שלך. אתה  אומר לחוקר אתה רוצה שאני אכנס לראש של מוזס. אמרת גם שאני לא מאמין שנתניהו האמין למוזס ושמוזס האמין לנתניהו". ארי: "אתה רואה את זה בשחור לבן". בר-עם: "זה מה שהרגשת בשיחה בזמן אמת?". ארי: "בזמן החקירה זה מה שהרגשתי". חדד: "וכשאתה רואה את הדברים ב-2016 ברור שזו התחושה ב-2014". ארי: "נכון".

חדד: "יש קטע בשיחה שמוזס כבר הלך. אתה ונתניהו אומרים שמוזס הוא טיפוס מאוד מסוכן". ארי: "מאשר". חדד: "תאשר לי שהשיחה לא נתפסה על ידך כהצעה של מוזס לסיקור. מדברים על אינספור נושאים". ארי: "באותה שיחה על מגוון של דברים". חדד: "וכמובן שדיברו על סיקור נתניהו בידיעות ואתה אמרת שאין כזה דבר שלא מדברים על סיקור". ארי: "נכון". חדד: "לכן, לקחת קטע, כמו שהכינו לך, ולשאול אותך שאלות עליו, זה להתעלם משיחה שלמה שלא הראו לך אף פעם". ארי: "הסיכוי להבין על מה שקה היה יותר טוב אם הייתי רואה את הכל". חדד: "ולכן כשהראו לך באופן חלקי, לא שאלו אותך בזמן אמת שהזיכרון היה יותר פעיל וחד". ארי: "כן".

חדד: "מקריא לך קטע של השיחה. הבנת שהסיקור לא חשוב, אלא חשוב למדינה. אני מדבר על ההתרשמות שלך מנתניהו. זה לא היה רלוונטי מבחינת הסיקור". ארי: "אני זוכר באופן כללי את הדברים. השיחה התנהלה בצורה עניינית. לא צרחות ולא כעסים". חדד: "אתה לא זוכר שמישהו כרך בין הצעת החוק לסיקור". ארי: "זה מה שהרגשתי בזמן אמת בפגישה. החקיקה הייתה בעייתית לכשעצמה, מבחינת נתניהו. בלי כל קשר לסיקור". חדד: "אחרי שמוזס סיים את הפגישה, אתה לא חשבת לרגע שמוזס הציע שוחד לנתניהו בשום דרך". ארי: "נכון". חדד: "ולא שמעת מנתניהו שהוא הציע לו שוחד". ארי: "אף פעם לא שמעתי את זה מנתניהו". בר-עם: "האם אתה זוכר תגובה כלשהי של נתניהו. אולי הוא נדהם?". ארי: "לא זוכר דבר כזה". חדד: "כתב האישום טוען שנתניהו הבין שהציעו לו שוחד. אתה לא דמיינת שיש אפילו אבק של שוחד". ארי:"נכון".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

חדד: "אני לא מעלה בדעתי שאם הוא היה חושב שיש שוחד, הוא לא היה הולך להתייעץ עם דוד שמרון. וגם בדיעבד, שאם היית חושד שהיה אירוע פלילי, היית מדווח לשמרון. לא אמרת לשמרון שהציעו לו שוחד". ארי: "נכון. זה לא עבר בראש שלי ומעולם לא שמעתי את זה מנתניהו". בר-עם: "לא ראית משהו חריג?". ארי: "זה היה יותר שגרתי. לא היה משהו חריג". בר-עם: "הוא לא ביקש ממך לעשות דברים כלשהם?". ארי: "לא". חדד: "תאשר לי שנתניהו לא ביקש ממך להיות בקשר עם עורכי ידיעות אחרונות או ווינט". ארי: "אף פעם לא התבקשתי. כשנתניהו רוצה שתעשה משהו הוא יוודא את זה. אם זה היה חשוב לנתניהו הוא היה אומר לי. לכן זה לא היה חשוב".

אלי ציפורי סיכם בטוויטר את הנקודות החשובות:
 ציפורי

חדד: "האם הסיקור השתפר בתפיסה של נתניהו?" ארי: "לא זוכר דבר כזה". חדד: "אז אני אראה לך עמוד ראשי, שנתניהו קיצוני יותר. תיקח כל יום. כל עמוד נגד נתניהו. זה היה הסיקור בזמן אמת". ארי: "אני לא זוכר שנתניהו אמר אי פעם שהיה שיפור בסיקור". חדד: "לכן אין שום סיכוי לסיקור חיובי. נתניהו לא ציפה לקבל סיקור חיובי. תאשר לי שנתניהו לא אמר לך אי פעם שהסיקור השתפר". ארי: "הוא לא אמר לי".

חדד: "אתה סיפרת שמוזס התקשר אחרי הפגישה השנייה וכעס שנתניהו אמר לו שאי אפשר להעביר את החוק המרוכך". ארי: "נכון". חדד: "תנסה לשחזר מה הוא רוצה. בחקירה אמרת שהוא אמר לך שהשיחה הקודמת הייתה בולשיט. מריחה. ואיך נתניהו הגיב? אמרת שלא אכפת לו". ארי: "כן". חדד: "בוא נראה את התיזה הלא נכונה של כתב האישום. היו שיחות לצורך שמירת הקואליציה. וכשיש בחירות ברקע יש שיחה בין מוזס ונתניהו. פיצוץ אטומי. אתה מקבל שיחה ממוזס. הוא כעס. הוא צעק. והיה מאוד עצבני". ארי: "כן". חדד: "וזה לא רק הכעס. זה שהכל בולשיט. שהשמידו את כל העבודה שלו על החוק. ואז אתה הולך לנתניהו ואומר לו מילה במילה את הדברים ומה אומר לך נתניהו: 'לא אכפת לי'. אם נתניהו היה חושב על סיקור הוא היה מבקש לרצות אותו". ארי: "נכון". חדד: "תאשר לי שנתניהו אמר בוא נרגיע אותו. בוא תבטיח לו. שום דבר כזה לא נאמר?" ארי: "לא. הוא לא אמר לי". חדד: "כלומר, המסקנה היא שאת נתניהו לא עניין מה מוזס יעשה בעיתון שלו". ארי: "לי הוא לא אמר דברים אחרים". חדד: "וידיעות אחרונות המשיכו לתקוף את הליכוד ואת נתניהו". ארי: "לא זוכר איזשהי ירידה בסיקור העוין". חדד: "תאשר לי שנתניהו לא ביקש ממך את ההקלטות". ארי: "לא ביקש". חדד: "ולכן אין שום דבר חריג. אם לא זקוק בזמן אמת. אז הוא גם לא ביקש משמרון לבחון את ההיבטים המשפטיים" ארי: "לא ביקש".

....חדד: "בתודעה של נתניהו העובדה שהוא ריסק למוזס את החלום על חוק ישראל היום זה חלק מהחרפת הטון של ידיעות אחרונות". ארי: "כן". חדד: "העובדה שנתניהו הולך בכל הכוח נגד מוזס. הדבר האחרון שאפשר להגיד שנתניהו ניסה להגיע להסדר עם מוזס בתקופת בחירות" ארי: "אני לא זוכר שהוא ניסה להגיע להסדר"....חדד: "תאשר לי שאמנם מוזס היה אויב מר אבל גם וואלה מבחינה תקשורתית, ממה ששמעת מראש הממשלה. הרעיון של נתניהו שבעלי ממון עם אוריינטציה ימנית ישנו את הדי. אן. איי שלהם". ארי: "נכון".

לסיכום: היום עו"ד עמית חדד השלים את המלאכה והוביל צעד אחר צעד את עד המדינה המדומיין ארי הרו לרסק לפרקליטות את תיק 2000 המומצא, בכל הקשור לאישומים נגד נתניהו בתיק הזוי זה.

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

ו. הפרקליטות הגיבה לבקשת ההגנה במסמך ארוך, שהוצא על ידה תחת הכותרת: "תגובה לבקשה לקבלת פרוטוקולים ומסמכים הקשורים לטענת ההגנה להעדרם של אישורי היועל המשפטי לממשלה לפתיחה בחקירה בתיק "1000"י, ולביצוען של פעולות חקירה ללא אישור כדין".
הפרקליטות הסכימה (עקב לחץ ההגנה) למסור עוד 2 מקטעים קצרים ביותר, מדיוני היועמ"ש דאז, אבל מסרבת למסור את כל השאר. מסמך התגובה של הפרקליטות במלואו - כאן

ז. עלה מזכר של סנ"צ דאז מומי משולם על שיחה שלו עם ארי הרו. בשיחה הזו עלו פרטים חדשים מכיוונו של ארי הרו, כגון שוולטר סוריאנו עזר פעם בעבר לנתניהו והיה מתאמן עימו בחדר כושר בכנסת.... המזכר - כאן

ההמשך בכתבה: יום מס' 4 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד בתיק 1000 ויום מס' 5 בחקירה הנגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד נוית נגב בתיק 2000, החקירה החוזרת והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-24.5.23 עד 29.5.23 כולל - כאן.
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים