Telecom News - תיק 1000: יום 4 בחקירה נגדית של ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד. תיק 2000: יום 5 בחקירה הנגדית של ארי הרו ע"י עו"ד נוית נגב והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: יום 4 בחקירה נגדית של ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד. תיק 2000: יום 5 בחקירה הנגדית של ארי הרו ע"י עו"ד נוית נגב והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 1000: יום 4 בחקירה נגדית של ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד. תיק 2000: יום 5 בחקירה הנגדית של ארי הרו ע"י עו"ד נוית נגב והמשך עדכונים בתיקי האלפים

יום מס' 4 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד בתיק 1000 ויום מס' 5 בחקירה הנגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד נוית נגב בתיק 2000, החקירה החוזרת והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 24.5.23, 11:07
ארי הרו צילום מסך


לאחר סיום חקירת הקצינים נצ"מ מומי משולם ורפ"ק רוני לוי בתיק 2000, היו 2 ימי חקירה (יום חקירה ראשית ויום חקירה נגדית) של עד המדינה ארי הרו, לשעבר ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה נתניהו. עדותו נקטעה לטובת 2 ימי חקירה של השר לשעבר גלעד ארדן בתיק 4000. כעת נמשכים הדיונים בחקירת עד המדינה ארי הרו, (בתמונה משמאל, צילום מסך), הכתבה עוסקת ביום הרביעי של החקירה הנגדית בתיק 1000 ע"י עו"ד חדד וביום החמישי של החקירה הנגדית בתיק 2000 ע"י עו"ד נוית נגב, בחקירה החוזרת ע"י עו"ד אלון גילדין ובהמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-24.5.23 עד 29.5.23 כולל.

הכתבה: תיק 2000: יום מס' 3 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-23.5.23 - כאן.
הכתבה: תיק 2000: יום מס' 2 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-22.5.23 - כאן.
הכתבה: תיק 2000: יום מס' 1 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-10.5.23 עד 14.5.23 כולל - כאן.
הכתבה: תיקי 2000 ו-1000: חקירה ראשית של עד המדינה ארי הרו והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-9.5.23 - כאן.

לוח הזמנים של תיק 2000, שהוכן ע"י מושיק קוברסקי בתיאום עם אבי וייס - כאןניתוחים של תיק 2000 ע"י יוסי באום - כאןכאןכאן וכאן.
סרטון יוטיוב מדהים על חקירת ארי הרו - כאן
כל ההתנהלות בתיק הזה סביב ארי הרו אפוף "צווי איסור פרסום כמו כאן ותעודות חיסיון לרוב. די ברור למה. כ"כ נחשף כאן מסמך הבקשה להמשך "צו איסור הפרסום" בעניינו של ארי הרו, בקשה שהוגשה ע"י הפרקליטות ואושרה בבימ"ש שלום בראשון-לציון (כרגיל...).
כתב האישום (המפוברק), שהוגש כנגד ארי הרו ב-2 הפרשות האישיות שלו, כדי לסחוט אותו להיות "עד מדינה" - כאן. כתב האישום המלא - כאן
התיק הזה תקוע בביהמ"ש שלום בראשון לציון, כעולה מהמסמך שיש כאןזו "חרב" מעל לראש של ארי הרו.

הכתבה: תיק 4000 (וגם נושאים הקשורים לתיק 2000): החקירה של גלעד ארדן והמשך העדכונים ב"תיקי האלפים" מ-15.5.23 עד 21.5.23 כולל - כאן.

מצגת הנמצאת כאן המומלצת לצפייה ולהפצה, אודות מעורבותם של השרים לשעבר גלעד ארדןמשה כחלון ונפתלי בנט בהסתרת האמת סביב תפירת "תיקי האלפים". פרטים מלאים וכל המסמכים - כאן

24.5.23: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: שרה נתניהו תוכל להיות נוכחת בעדותו של ארנון מילצ'ן בלונדון, כך קבעו השופטים. הדס קליין לא תוכל להיות. עדותו של יאיר לפיד צפויה להידחות. בנוסף נמשכה עדותו של ארי הרו, שטען כי נתניהו כלל לא הבין שמוצע לו שוחד. השופטים הקשו והרו עמד על דעתו - כאן.

בשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן

חקירה נגדית של ארי הרו בתיק 1000 ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי).עמית חדד צילום מסך

ג. משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן: חדד: "דיברנו על התקופה שלך עם נתניהו. 2 תקופות. בתקופה הראשונה רוב הזמן אתה מכיר את נתניהו כיו"ר האופוזיציה. תאשר לי שהוא עמד בקשר קרוב עם מילצ'ן". ארי: "כן. זה היה קשר ישן של הרבה שנים". חדד: "חשוב לי הרושם שלך. זה קשר מבוסס, קשר חברי קרוב ביניהם". ארי: "נכון". חדד: "תאשר לי שהיה קשר תדיר גם כיו"ר אופוזיציה". ארי: "כן. זה שהיה קשר ומפגשים - כן". חדד: "וגם שיחות טלפון". ארי: "כן". חדד: "אתה רואה קשר חברי מאוד, תדיר מאוד". ארי: "כן". חדד: "וגם כשהוא נכנס לתפקיד ראש הממשלה זה נמשך באותו אופן". ארי: "כן". חדד: "מילצ'ן לא נמצא כל הזמן בארץ. יש 2-4 מפגשים בשנה". ארי: "זה מה שנראה לי". חדד: "ושהוא לא נמצא, הרבה מאוד שיחות טלפון". ארי: "כן". חדד: "וגם היה קשר עם שרה נתניהו". ארי: "כן. לא יודע אם הדס חיברה". חדד: "היו שיחות בין הגברת נתניהו למילצ'ן?". ארי: "כן. שמעתי. זה היה". חדד: "חוגגים ימי הולדת ביחד". ארי: "לא זוכר מקרים ספציפיים אבל אני יודע שהיו מפגשים משפחתיים".

רשימת שיחות של ארי הרו עם נוני מוזס וגם עם הדס קליין (כנראה למילצ'ן) ב-7.7.14 - כאן

מסמך ניתוח כלל השיחות שהוצאו לגבי ארי הרו בצו מחקרי התקשורת לגבי 2014 מצוי כאן

חדד: "ידעת על קשר של נתניהו עם אימו או אחותו?". ארי: "את זה אני לא זוכר". חדד: "אתה יודע שהם דיברו על דברים פרטיים. גם רפואיים?". ארי: "אני יודע שנתניהו הרגיש קרבה למילצ'ן. לא הייתי בשיחות ביניהם". חדד: "זו קרבה מיוחדת". ארי: "הוא בהחלט במעגל הכי קרוב". חדד: "ולא היה לו טלפון באותה תקופה". ארי: "נכון". חדד: "תאשר לי שמילצ'ן ייעץ לו גם בעניינים פוליטיים". ארי: "כן". חדד: "מילצ'ן היה בקשר עם אהוד ברק, בוז'י הרצוג, שמעון פרס". ארי: "כן". חדד: "תאשר לי שכחבר מילצ'ן סייע לנתניהו גם כשהוא רצה לדבר עם שמעון פרס ואהוד ברק". ארי: "נכון". חדד: "תאשר לי שמילצ'ן סייע לו גם עם מדינות למשל ארה"ב, ועזר לו להיות בקשר עם מובילי דעת קהל בארה"ב". ארי: "נכון".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

...חדד: "באירוע הזה היה גם פאקר". ארי: "נכון". חדד: "הקרינו סרט שבו נתניהו מטייל בארץ ומסביר על ישראל". ארי: "נכון". חדד: "תאשר לי שבאותו אירוע היו גם פוליטיקאים. נתניהו נואם ומנצל את האירוע". ארי: "עזבתי את האירוע בשעה מוקדמת. אני יודע שהוא התכוון לדבר שם. זו הייתה מטרתו". חדד: "אני אראה לך כמה תמונות מהאירוע. עם ילדיו של מילצ'ן. זו לא תמונה שגרתית שלו. יש שם גם לירן דן, אייל דן, מנדלבליט, יוסי כהן, גיל שפר". ארי: "כן". חדד: "אני מניח שראו גם את הקשר הקרוב לפאקר". ארי: "כן. ראו. אני ראיתי". חדד: "מילצ'ן השקיע ממון רב באירוע". ארי: "נכון". חדד: "והכל היה לטובת האינטרסים של ישראל". ארי: "נכון". חדד: "באותו ביקור נפגשתם עם אנשי תעשיית ההייטק". ארי: "נכון". חדד: "וזה היה לעודד השקעות בישראל". ארי: "כן והייתה גם מטרה ביטחונית". חדד: "זו תמיד ההתנהלות של נתניהו. לעודד השקעות. הוא מנסה להדביק את כולם בציונות". ארי: "נכון". חדד: "אתה יודע שמילצ'ן האמין בשלום כלכלי. זה דברים ששמעת". ארי: "נכון". חדד: "ולכן גם ניסה לסייע לנתניהו בעניינים אלה". ארי: "כן".

חדד: "אתה סיפרת על שיחת טלפון שלא הכנסת לנתניהו והוא נזף בכך". ארי: "נכון". חדד: "אתה לא יודע על מה זה היה. אולי משהו אישי? האם אתה יודע שמדובר בעניין רפואי? תאשר לי שאתה לא יודע על מה הייתה השיחה. האם זה נושא אישי של מילצ'ן או נתניהו". ארי: "לא יודע". חדד: "לכן אתה לא יודע למה נתניהו נזף בך". ארי: "נכון". חדד: "ולכן בזמן אמת לא ראית בזה משהו חריג?". ארי: "חריג שנתניהו מתעצבן. לא שאלתי שאלות ולא ידעתי מה הסיבה". חדד: "יכול להיות שזה היה מסר חשוב מפוליטיקאים בארה"ב?". ארי: "יכול להיות". חדד: "הפעם היחידה שנתניהו כעס עליך זה היה באירוע הזה?". ארי: "נכון". חדד: "אני מניח שהיו עוד פעמים שלא העברת שיחות של מילצ'ן". ארי: "נכון". חדד: "אז אפשר להניח שזה היה אירוע ספציפי חשוב". ארי: "לא זוכר".

ד. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאןחדד: "נעבור לדבר על סיגרים... החוקרים רוצים לבסס את העובדה, שנתניהו מעשן הרבה סיגרים". ארי:" לא זוכר את השאלות בדיוק. זוכר ששאלו אותי על הרגלי העישון של נתניהו". חדד: "תאשר לי שהרגלי העישון של נתניהו לא החלו כראש ממשלה. גם כשהגעת ב-2007 הוא עישן". ארי:"נכון". חדד: "לא היה שום שינוי בהרגלי העישון של נתניהו לאורך השנים". ארי: "נכון". חדד: "אתה זוכר שהיו לו דלקות חוזרות ונשנות במערות האף?". ארי: "כן". חדד: "וזה לא מאפשר לעשן סיגרים. אתה אמרת בחקירה ראשית על תקופות שבהן נתניהו לא עישן - ואמרת שלא. אני רוצה להגיד לך שהפרסומים השפיעו עליך ואין לי טענות אליך. אמרת שיש לו בעיות במערות האף. אמרת שיכול להיות שהוא לא עישן. אז יכול להיות שהוא לא עישן". ארי: "אני לא זוכר. יכול להיות שזה היה. אני פשוט לא זוכר". חדד: "בוא נראה מה אחרים אמרו על זה. אייל חיימובסקי, מנהל ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר, אומר שהיו תקופות שהוא לא עישן בגלל בעיות במערות האף. גם דוד שרן אמר את זה. הוא אמר שזה פעמיים -3 בשנה. 4-5 שבועות בכל פעם שהוא לא עישן. כלומר חודשים. כולם מספרים על בעיות באף. וגם אתה אומר שזה לא יומיים. אתה נזכר?". ארי: "חיימובסקי ושרן טיפלו בענייני הסיגרים. הם קנו. ולכן הזיכרון שלהם בעניין זה יותר טוב. אני זוכר את הדלקות. אבל בתור אחד שלא טיפל בעניין הסיגרים, אין לי מושג כמה סיגרים בחודש נתניהו מעשן או לא. לא שמתי לב. אני לא זוכר תקופה שהוא לא עישן. אבל לא טיפלתי בעניין זה. אני יודע שהוא עישן באופן קבוע". חדד: "אתה אומר בחקירה שיכול להיות שהוא לא עישן". ארי: "אמרתי שיכול להיות". חדד: "אתה לא ראית אף פעם עלייה בכמות העישון אצל נתניהו. זה נראה אותו דבר". ארי: "כך אני זוכר". 

חדד: "תאשר לי שסדר היום של נתניהו עמוס ביותר מהבוקר עד השעות המאוחרות של הלילה. יש כנסת בשעות ארוכות. הרבה מאוד שעות ברצף". ארי: "נכון". חדד: "אומר חפץ שראש הממשלה לא רצה לחשוף את הרגלי העישון, בגלל התקשורת. בכנסת הוא לא מעשן, שהוא נמצא עם כתבים, גורמי ביטחון, דיפלומטים, שיש מצלמות באזור". ארי: "נכון". חדד: "ולכן בפגישות עם אנשים, גורמי חוץ הוא לא מעשן בשעות האלו והיו הרבה פגישות כאלו". ארי: "כן. ימי כנסת הוא לא עישן במליאה". חדד: "כשהוא בלשכה, בין לבין, הוא מדליק ומכבה". ארי: "נכון". חדד: "אתה לא מבין בסיגרים. אתה לא יודע אם זה אותו סיגר". ארי: "לא שמתי לב. לא ניסיתי לספור את כמות הסיגרים, אם זה אותו סיגר". חדד: "אתה אפילו לא יודע כמה זמן לעשן סיגר". ארי: "לא יודע". חדד: "אם אגיד לך שזה שעות ארוכות. 3 שעות ברצף ונתניהו אף פעם לא עישן 3 שעות ברציפות". ארי: "נכון". חדד: "דוד שרן אמר שנתניהו עישן סיגר אחד ליומיים-3. תאשר לי שגם אם נתניהו עישן כמה פעמים ביום, זה לא סיגר אחד אלא אותו סיגר". ארי: "יכול להיות". חדד: "ואתה לא מומחה בסיגרים. לא מבין". ארי: "כן. היו ימים שהוא עישן יותר והיו ימים שעישן פחות". חדד: "זה יכול להיות אותו סיגר". ארי: "כן".

חדד: "בחקירה שלך אמרת שנתניהו שלח ואתך לקנות סיגרים בחנות דוידוב". ארי: "נכון". חדד: "הוא ביקש להחליף. כי זה לא אותו סוג. אמרת שזה היה בחו"ל". ארי: "אוקיי". חדד: "כלומר, נתניהו לא עישן כל סיגר. הוא שלח אותך להחליף". ארי: "כן". חדד: "וזה מלמד שקנית אותו סוג אך לא בקוטר המתאים ולכן זה הפריע לנתניהו". ארי: "כנראה שכן". חדד: "לפי מה שאנו רואים לפי כתבה, ביקור בארה"ב של 5 ימים. בחקירה הראשית אמרת שקנית 2 סיגרים ב-5 ימים. לא קנה עוד סיגרים". ארי: "נכון". חדד: "וזה בניגוד למה שמתארים שהוא צריך הרבה סיגרים באותו יום. אתה ידעת שגורמים אחרים בלשכה רכשו לנתניהו סיגרים?". ארי: "נכון". חדד: "למשל נתן אשל". ארי: "לא הכרתי את הפעילות שלו". חדד: "אמרת שנתניהו ביקש מעזרא לטפל בזה". ארי: "נכון".

חדד: "רוצה להראות לך מכתב שעזרא סיידוף [מנהל אדמיניסטרטיבי בבית רוה"מ] כתב לי. הוא כותב שעבד הרבה שנים במשרד ראש הממשלה. כדבר בשגרה נתניהו שלח אותו לקנות סיגרים והחזיר את הכסף. זה מה שאתה מכיר?". ארי: "כן". חדד: "מי זה יאיר קספריוס?" ארי: "יועץ. עבד בכל מיני תפקידים. הרבה מאוד עניינים אישיים". חדד: "קספריוס גם כתב מכתב. אותו נוסח. הוא רכש הרבה פעמים סיגרים ותמיד נתניהו החזיר את הכסף". ארי: "לא מכיר. אבל לא מפתיע אותי". חדד: "דיברנו נתן אשל, אילוז, קספריוס, סיידוף ויש עוד שם - אייל חיימובסקי. תאשר לי שחברים הביאו מדי פעם סיגרים. חלק הביאו ספרים". ארי: "כן. היו מעשנים יחד". חדד: "ולהביא לו בקבוק יין או שמפניה זה לא רלוונטי. כי הוא לא שותה". ארי: "נכון". חדד: "וגם ספנסר". ארי: "נכון". חדד: "אתה לא זוכר שהוא קיבל מפאקר סיגרים". ארי: "לא זוכר".

המזכרים של עזרא סיידוף - כאן ויאיר קספריוס - כאן
אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי סיידוף וקספריוס, שהמכתבים שלהם בקישורים בשורה מעל::
ציפורי
ציפורי
אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאןחדד: "בוא נדבר על האירוע היחיד שמילצ'ן מביא סיגרים. זו הייתה פעם אחת ויחידה". ארי:"נכון". חדד: "אתה מספר שאתה מגיע לנתניהו לבלפור ושאתם פוגשים את מילצ'ן והוא מספר שהביא סיגרים. הוא לא מסתיר את זה". ארי: "נכון". חדד: "ממה שאתה רואה, מילצ'ן הוא לא ספק הסיגרים של נתניהו. נכון?". ארי:"ראיתי אותו פעם אחת בלבד". חדד: "תאשר לי שהחוקרים לוחצים עליך אולי יש עוד פעמים שמילצ'ן מביא סיגרים. הם התעקשו איתך שוב, ושוב ושוב". ארי: "לא זוכר את החקירה". חדד: "אני אראה לך, ואתה עדיין מעיד רק על פעם אחת". ארי: "נכון". חדד: "הבהרת שזה מחצית שנייה ב-2014". ארי: "היום אני לא זוכר. אז זכרתי יותר טוב". חדד: "אני רוצה להראות לך את הרשימה שהחוקרים עשד לביקורי מילצ'ן [המסמך מתעד את היומן של ראש הממשלה]. אין אפשרות לפגישות אחרות. אנחנו עם חומרי חקירה. זה שהמשטרה לא עשתה איכונים זו בעיה שלהם. אנו חיים מחומרי חקירה. תאשר לי שפגישות עם מילצ'ן נרשמו ביומן של ראש הממשלה". ארי: "זה מסוג הפגישות שהיו נרשמות". חדד: "לא הייתה כוונה להסתיר את הפגישות". ארי: "נכון".

חדד: "אני מראה לך את הפגישות של מילצ'ן בבלפור. זה מתאים לכמות הביקורים שאתה מכיר בין 2 ל-4 פגישות בשנה?" ארי: "כן". חדד: "באחת הפגישות היית בבר-מצווה. ולכן לא היית בפגישה הזו של מילצ'ן". ארי: "לא שולל". חדד: "ולכן זה משאיר אותנו עם מועד אחד עליו דיברת. אמרנו מחצית שנייה אנו נשארים עם מועד אחד". ארי" "אוקיי". חדד: "בחקירה שלך שבה תיארת את הסיגרים, היית מאוד זהיר אם זה היה המפגש שהוא דיבר על הוויזה. אם אמרת את זה ב-2017 לא היה לך זיכרון". ארי: "זה מאוד מעורפל". חדד: "לא זכרת באותו ערב. הספק נטוע בך. גם בחקירה הזיכרון לא היה אצלך חד. זיכרון מעורפל". ארי: "יכול להיות. היו אני לא זוכר בדיוק". חדד: "גם אז לא זכרת בדיוק". ארי: "לא ב-100%". חדד: "אני אראה לך שזה לא אפילו ב-5%. אישרת שזה אחרי שחיימוסבקי עזב את הלשכה ב-11 בספטמבר. ענייני אוגוסט של מילצ'ן נפתרו כבר באוגוסט. לכן זה לא יכול להיות בנובמבר. לכן הזיכרון שלך יכול להיות שלא היה טוב". ארי: "אם אני לא זוכר אני לא זוכר. אם אני טועה אז אני טועה". חדד: "זה דברים שקשה למקם אותם" ארי: "בוודאי אחרי 9 שנים". חדד: "גם אחרי 3 שנים". ארי: "ברור". חדד: "החוקרים רוצים לגרום לך להיזכר על קבלת סיגריות ואתה הבהרת שוב ושוב בהשלמת חקירה. אירוע של הדס קליין ששלחו סיגרים. ואתה אמרת שאתה לא זוכר". ארי: "נכון". חדד: "מבחינתך לא היה דבר כזה". ארי: "לא היה".

חדד: "אני רוצה להראות לך איך העיתון משפיע על הזיכרון. תאשר לי שאין לך שום זיכרון בנושא טאטא". ארי: "נכון". חדד: "תראה מה סיפרת בחקירה הראשית. אתה אומר שזה היה בקדנציה הראשונה. שהייתה פגישה, שהתיאום היה של הדס קליין, שהיה קשר של מילצ'ן לאירוע. אני רוצה להראות לך איך מבול הדלפות גורם לך להגיד דברים.  זה זיכרון מושתל מההדלפות הרבות. בוא נראה את ההדלפה. אתה כבר לא נמצא בלשכה, אתה לא היית בפגישה. תאשר לי שקראת את הכתבות על זה". ארי: "יכול להיות". חדד: "אתה עוזב במרץ 2010". ארי: "כן".

אלי ציפורי מתאר מביהמ"ש: "חדד מוכיח לארי הרו שכל האירוע היה אחרי תקופתו. כך, שהוא הושפע מפרסומים וההדלפות. כל האירוע והזמנה לפגישה הייתה באוקטובר 2010".

חדד: "לא הראו לך את המסמכים בחקירה. נכון?" ארי: "נכון". חדד: "אם היו מראים לך היית אומר שלא היית קשור". ארי: "לא הייתי. זה מתבדה. לא הייתי בפגישות". חדד: "אבל גם כן היית בפגישה עם טאטא". ארי: "בפגישה הייתי". חדד: "זה זיכרון שווא". ארי: "יכול להיות שאני טועה, שהפגישות האלו בהחלט קרו אחרי שלא הייתי". חדד: "הפגישה שלך דיברו על קשרים כלכליים בין הודו לישראל. טכנולוגיה. זה מתאים בדיוק לזה". ארי: "נכון". חדד: "לכן, אחרי שניקינו את הרעש המשחית של התקשורת, הפגישה הייתה בנושאי כלכלה וטכנולוגיה". ארי: "כך זה נראה". חדד: "אני מראה לך את המכתב לראטן טאטא. זה בדיוק התיאורים שלך. זה היה ב-1999. זה גם מכתב שמתאים לתפיסה של נתניהו. פיתוח יחסים כלכליים עם הודו". ארי: "נכון" חדד: "ולכן אנו יכולים להגיד שזה לא נכון". ארי: "לאור מה שאתם מציגים, אני מנסה להבין איך זה קרה. אם דנו אחרי שעזבתי את הלשכה אז לא הייתי שם". חדד: "כמובן שלא דמיינת שיש משהו פסול, שזה אבק של שחיתות. ראית בזה ציונות". ארי: "נכון".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

ו. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאןחדד: "אתה מבין שלא יעזבו אותך. אתה לא מסתיר דבר. בחקירה שלך מיוני לא דיברת על הוויזה". ארי: "זה לא מפתיע אותי". חדד: "תאשר לי שנתניהו לא עוזר לאף אחד. גם אם מבקשים ממנו. חוץ מאינטרסים של מדינת ישראל". ארי: "באופן כללי כן". חדד: "היו פרסומים רבים על השיחה בין ג'ון קרי על הוויזה. שוב ושוב היו פרסומים. זו השתלת זיכרון. שאתה נחקר שאין מניפולציות אתה לא מספר על הוויזה. אז נשתל לך בזיכרון שזו ויזה. תשובתך?". ארי: "אני זוכר את השיחות על הוויזה. לא ראיתי בזמן אמת משהו בעייתי". חדד: "שואלים אותך על דברים שנתניהו עשה בשביל מילצ'ן. ואמרת שלא בהתחלה". ארי: "לא זכרתי את זה ב-2016. למה זכרתי את זה אחרי זה? - לא יודע". חדד: "יכול להיות שזה זיכרונות שווא. אתה לא יודע אם נתניהו התקשר או טרי התקשר. אתה לא זוכר". ארי: "לא זוכר". חדד: "אתה יודע שיש קשר אישי בין קרי למילצ'ן. אתה לא יודע אם השיחה התקיימה בעקבות הקשר ביניהם, הקשר עם פרס או הקשר עם נתניהו?". ארי: "לא זוכר". חדד: "תאשר לי שאתה יודע שלארה"ב יש גישה מאוד לא אוהדת להפעלת נכסים מודיעיניים בארה"ב. ולכן זה אירוע שמחייב התערבות של ראש ממשלה". ארי: "אני אומר יש מקרים שראש ממשלה חייב להתערב בהם". חדד: "בתחושה שלך, לא הרגשת משהו חריג". ארי: "נכון". חדד: "אמרת שמילצ'ן התקשר אליך ואמר לך לדבר עם נתניהו. למה הוא צריך את התיווך הזה?". ארי: "לא חשבתי שזה עניין חריג". חדד: "ועדיין נזכרת בזה מאוחר". ארי: "ראיתי שהיה עניין בזה". חדד: "כי ראית את זה בתקשורת ופתאום גילית בזה עניין".

חדד: "אתה מספר שמנכ"ל ערוץ 10 וזה לא בכתב האישום, לכאורה יש הצעת שוחד. מגיע המנכ"ל ומניח על השולחן ואומר לנתניהו תעזור לערוץ 10 לשרוד ואנו נשפר את הסיקור. הוא לא קיבל את ההצעה הזו ושמו תמונות לא מחמיאות לנתניהו. יש טענה שנתניהו קיבל שוחד מוואלה! או הצעת שוחד ממוזס, והצעה מפורשת מערוץ 10 לא חקרו. כשנתניהו פנה לאנשים לקנות את ידיעות ואת וואלה! - זה לא מאינטרס אישי שלו. זה אינטרס ישראלי". ארי: "זה מה שהבנתי. זה מה שאני מתאר לעצמי". חדד: "תאשר לי שנתניהו רצה שיקום פה ערוץ פוקס ישראלי וכל גורם שיקדם ערוץ כזה זה דבר שנתניהו רצה לקדם". ארי: "כן". חדד: "ולכן אם נתניהו אמר למילצ'ן תקנה את ידיעות אחרונות, זה מבחינתו אינטרס ישראלי". ארי: "נכון".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

הדיון היום התסיים בדרמה ענקית: 

חדד: "רוצה לסיים עם הסכם עד המדינה שלך. לטעמי דברים משונים קרו שם. אני אראה לך את טיוטת כתב האישום נגדך. ממה שניתן להבין זה ששיחדת את עצמך". ארי: "בדיוק כך הבנתי". חדד מראה להרו את המו"מ שהיה כמו בשוק: "גם חילטו לך את בית המגורים שלך. ואתה יודע שאין לך בית". ארי: "זה קשה מאוד".

פרוטוקול המו"מ (המאוד הזוי) של הסכם "עד המדינה" - כאן

חדד: "עורך הדין שלך מדבר על סחיטה באיומים שעושים לך. אני חושב שאתה אדם של קורבן. נזק מישני. שברו אותך לחתיכות. תאשר לי שאתה תופס את עצמך כנזק מישני בניסיון לתפוס את נתניהו". ארי: "אני בהחלט מרגיש כך".

חדד: "תאשר לי בתודעה שלך אם אתה משנה משהו, עשויים לבטל את הסכם עד המדינה". ארי: "כן".

השופט בר-עם: "אם אדוני חוזר פה בביהמ"ש מאמירה מסוימת זו הפרת הסכם". ארי: "אני מקווה שאם אגיד משהו אני לא אפגע מזה".
בר-עם: "אתה חושש שתהיה הפרה?" ארי: "זה דבר שבוודאי עולה, שהמשטרה והפרקליטות מזכירים לך לאורך כל הדרך, שאם אתה מספר דברים אחרים יהיו תוצאות. אני כל הדרך אמרתי אמת".
בר-עם: "בחקירה הנגדית קבלת נתונים אחרים. אז אדוני נמצא בדילמה כפי שאדוני מבין". ארי: "ניסיתי כל הזמן לכוון לאמת. השיקול היחידי שלי".
בר-עם: "ולפני שאדוני משיב לתשובות יש קונפליקט". ארי:"אני בן אדם. דבר זה מרחף מעל ראשך כל הזמן".

חדד:"זה דבר טבעי". ארי: "כן". חדד: "תאשר לי שמעולם לא היית חשוד בתיקי 1000 ו-2000. אין שום עבירה בתיקים 1000 ו-2000 ולכן בהגדרה לא יכולת להיות "עד מדינה" בתיקים אלה, והם רצו לייצר כותרות. מה שחשוב הוא המלחמה הפסיכולוגית. זה מה שהציבור יחשוב. שאם יש עד מדינה בתיק, אז יש משהו נגד ראש הממשלה ולכן הופכים אותך בעל כורחך לעד מדינה" ארי: "אמרתי רק אמת מהרגע הראשון". חדד: "ואז המשיכו בחילוטים בהאשמות הזויות ואתה הבנת שאין מנוס שתהיה עד מדינה". ארי: "כן". חדד: "עד היום עניין עורך הדין שלך פתוח". ארי: "קראתי על כך בתקשורת". חדד: "לתחושתך השאירו אותו תלוי כדי שזה יחרף מעליך?" ארי: "כך זה נראה".

----------------------
הערת מערכת: הנחיית היועץ המשפטי לממשלה בנושא הסכם "עד מדינה" - כאן. ההנחיה הזו כבר לא קיימת באתר היועמ"שית הנוכחית ולא הועלה נוהל מחליף לאתר משרד המשפטים בנושא זה. 
החוק (פקודת הראיות) בנוגע להגדרת "עד מדינה": בתצלום כאן מתחת (לחיצה על התצלום מגדילה אותו):
הגדרת עד מדינה

----------------------

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

לסיכום: היום היה דיון מרתק בסיגרים, במילצ'ן, בשתילת זיכרונות (הרו העיד על פגישה שלו שלא הייתה במציאות - זיכרון שלא יכול להיות אמיתי) ובסחיטה באיומים, בו הוביל עו"ד חדד את הרו בהדרגה לקראת הסיום הדרמטי, כשהסתבר שבהגדרה הרו לא יכול היה להיות "עד מדינה" כי הוא לא היה חשוד בעבירות הכלולות בתיקים 1000 ו-2000. ההטבה של עד מדינה יכולה להיות בתיק אחר, אבל עליו קודם כל להיות שותף לעבירות בתיק המדובר (כאן תיקי 1000 ו-2000) כדי להיות עד מדינה בתיק זה. עו"ד חדד נעץ היום את הסיכה בקצה הבלון ופוצץ אותו.   
הערת מערכת: מכאן, שראוי לפסול את העדות של הרי ארו כ"עד מדינה". 

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי


עדכונים חשובים היום בתיקי האלפים

ז. פורסם פרוטוקול הדיון בביהמ"ש המחוזי י-ם (תחילת החקירה הנגדית של ארי הרו) - 10.5.23

ח. הפרקליטות פנתה בבקשה לביהמ"ש לשנות את סדרי הדיונים הבאים (לחודשיים הבאים) ובכלל זה לדחות את מתן עדותו של ארנון מילצ'ן בלונדון ל-25.6.23 (במקום 18.6). בין היתר, התביעה מבקשת, שמה-18.6 יחזרו לדיונים בתיק 4000. הפניה המלאה של הפרקליטות (שיש בה גם טעות בסוף סעיף 6, כתוב הרו וצ"ל מילצ'ן, מה שמצביע על רשלנות ולחץ) לבית המשפט נמצאת כאן. הערה: ייתכן וזה תרגיל לדחיית עדותו של יאיר לפיד בתיקי 1000 ו-2000.

השופטים מאשרים (כמובן) את הדחייה הזו בשבוע של עדות ארנון מילצ'ן בלונדון ל-25.6.23 - כאן

ט. בתגובה לפניית הפרקליטות, עורכי הדין של אלוביץ' ונתניהו הגיבו לביהמ"ש שהם בשום אופן לא מוכנים לחזור כעת (כמוצע ע"י הפרקליטות) לתיק 4000, וממילא יש להם קשיים ניכרים (בגלל התחייבויות ללקוחות אחרים) לתאריכי הדיונים המוצעים ע"י הפרקליטות. פניית עורכי הדין של ההגנה מצויה במלואה כאן.  

בעקבות אישור הדחייה (ראה הסעיף הקודם), עורכי הדין של ההגנה שוב הוציאו מסמך שבו הם לא מוכנים להסתדר לפי הלו"ז של התביעה בחודש יוני - כאן.

בהתייחס לכל הנ"ל, נשלחה שאילתה דחופה ע"י אבי וייס לצמרת משרד המשפטים, לצמרת הפרקליטות ולהנהלת בתי המשפט - כאן.

גם אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

י. חשיפה בראיון ששידר אבי וייס:

סקופ אדיר של פרופ' טליה איינהורן, (בתמונה משמאל מוויקיפדיה), מומחית למשפט בינלאומי, לגבי קיום עדות מילצ'ן בווידאו מלונדון, שנחשף בשידור הסיכום היומי (24.5.23) של "הערוץ של אלי ציפוריטליה איינהורן מוויקיפדיה ואבי וייס" בו היא הופיעה ודנה בנושא - כאן.

מתברר, שקיים חוק בריטי ספציפי בנוגע למתן עדות בווידאו בתיקים פליליים במקרה והעד מעיד מבריטניה למדינה אחרת.

בהיעדר אמנה המסדירה את הנושא בתחום הפלילי בין ישראל ובריטניה, החוק הבריטי, התקנות, והנהלים הבריטיים הם שתקפים במקרה זה, וכל מי שמפר את החוק הבריטי צפוי לסנקציות פליליות. במסגרת חוק זה, נקבע, בין היתר, שהדיון בווידאו חייב להתקיים בבית משפט בריטי, בנוכחות ובפיקוח של שופט בריטי ובשפה האנגלית.

קישור לחוק הבריטי, שחשפה פרופ' איינהורן - כאן.

עוד פרטים בשידור הווידאו לעיל.

טרם התקבלה תגובת משרד המשפטים\פרקליטות\הנהלת בתי המשפט לשאלה הדחופה ביותר, שנשלחה אליהם ע"י אבי וייס (סעיף ט' כאן מעל). ככל שתתקבל תגובה, נעדכן בהתאם.

עדכון 29.5.23: התקבלה תשובה די מתחמקת ממשרד המשפטים - כאן.
אלי ציפורי פנה באופן דומה למשרד החוץ וקיבל תשובה מתחמקת בנוסח: "נא פנה למשרד המשפטים". 
עדכון 2.6.23: נשלחה פניה לבריטניה לדוברות של UK Home Office ול- UK Central Authority והפניה נמצאת במלואה כאן.   

פרופ' טליה איינהורן הדגישה בטוויטר:טליה איינהורן
טליה איינהורן
כאמור, הריאיון בסרטון בלינק לשידור לעיל מדקה 18.36.
טליה איינהורן
טליה איינהורן

דלית סוטר פרסמה בטוויטר:
דלית סוטר
הערת מערכת: אין בבריטניה עבירה של "מרמה והפרת אמונים" כמו שיש בישראל ושנתניהו מואשם בה בתיק בו מילצ'ן מעיד. בכל מקרה, ישראל לא תוכל להכתיב לבריטניה את סדרי הדין שלה. 

י"א. יצוין, שעו"ד עמית חדד פנה כבר ב-7.5.23 בתגובה - כאן (בסעיף 15) לביהמ"ש, שיש לעשות בדיקות מקדימות עם בריטניה בטרם קבלת החלטה ע"י השופטים. התעלמו מפנייתו.

25.5.23:
א.יוסי באום צייץ כאן (כותרת בלבד): "פארסת עדות מילצ'ן מלונדון - רשלנות או זדון?אפרת גרינבוים מאתר GOV
פרופ' @talia_einhorn חשפה בשידור באולפן של @Motty53@ elizipori כי החוק הבריטי לא מאפשר עדות מילצ'ן בצורה או במועד שתזמנה הפרקליטות. יש לכך השלכות משמעותיות על המשפט.
מי אשם בפארסה? לא השופטים. הם לא אמורים להכיר את החוק בבריטניה. וודאי שלא ההגנה. גם היא לא צריכה להכיר את החוק הבריטי. מי כן?
פרקליטות המדינה, לה יש את "המחלקה הבינלאומית" בהנהלת אפרת גרינבוים (שהייתה בפרקליטות חיפה תחת עמית איסמן כפרקליט המחוז, שבמקרה גם היה חבר בוועדה שבחרה את גרינבוים לתפקיד...), (בתמונה משמאל מאתר GOV), כשתחתיה 25 פרקליטים."

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ארי הרו היה למעשה נתון תחת סחיטה ופעל מתוך תחושת איום. אתמול זה התפוצץ בבית המשפט. המסרים המאיימים הגיעו, בין השאר, ע"י עיתונאים. במקביל, פרשת העדות בווידאו של מילצ'ן מלונדון מסתבכת - כאן.

ג. יחידת העררים שבפרקליטות המדינה דחתה על הסף את הערר של אבי וייס לגבי סגירת תיק "המימד החמישי ו"קטארגייט". סיבת הדחייה ממש לא ברורה מהמסמך, אבל ברור, שהם לא רוצים לטפל בזה, בכלל לא חשובה הסיבה לדחייה. התגובה של יחידת העררים במלואה - כאן.
 
לכן, הוגשה תלונה חדשה על התנהלות מייצגי המדינה בערכאות (מחלקת עררים בפרקליטות המדינה) לנת"ם (נציבות תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות). התלונה כאן

27.5.23:
אאל ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ב. אבי וייס פרסם בטוויטר:
אבי וייס
טליה איינהורן

28.5.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: נצ"מ מומי משולם, מי שעמד בראש צוותי החקירה בתיקי 1000 ו-2000, הופתע לגלות בעדותו שהדס קליין היתה בביתו של מילצ'ן בחקירתו בלוס אנג'לס: "פעם ראשונה שאני שומע את זה. אני מופתע לשמוע שהדס הייתה שם, לא ראינו אותה" - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך המלא - כאן.

ד. פורסמו הפרוטוקולים מדיוני ביהמ"ש המחוזי בירושלים, חקירת העד גלעד ארדן: 15.5.23, 16.5.23

היוסי באום צייץ כאן בטוויטר: "כורש בר נור מורה לארי הרו למסור לו כל מידע אפשרי נגד נתניהו, לא רק דברים פליליים גם דברים *פסולים* בכל נושא ובכל עניין. רשימת מכולת. סחורה. "זה כמו שוק, אתה נותן אני מחזיר"
המשטרה: "עשינו הכל עם אישורי יועמ"ש" 🙄". המסמך שצורף לציוץ - כאן

אלי ציפורי צייץ כאן לגבי חשיפת כורש ע"י אלדד יניב כבר לפני שנים (ב-2016 - למשל כאן). 

ו. יוסי באום צייץ כאן בטוויטר: "המשטרה תפרה לארי הרו חקירות בזה אחר זה, כדי לאנוס (סורי) ממנו 'עדות' נגד נתניהו, עד שנשבר *באוגוסט* 2017. 
אלא שגורמי החקירה *הסתירו* ממנו שאודליה כרמון שבעניינה נחקר - כבר "העידה" ב2011 והוחלט שאינה רלוונטית, ושהתיק הזה כבר נסגר שוב *בתחילת* 2017 -כלומר אין כל טעם לחקור את הרו!". הצילומים שצורפו לציוץ של יוסי באום - כאן

29.5.23: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: בעדותו בלוס אנג'לס, ארנון מילצ'ן שינה גרסתו לטובת נתניהו. המשטרה והפרקליטות לא אהבו את זה וקטעו מיד את החקירה. במהלך העדות השופטת פרידמן-פלדמן "התפוצצה" על העד נצ"מ מומי משולם. הפרוטוקולים מדברים! - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
מכתב השאלות ומכתב תשובת הפרקליטות - כאן.

גשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן. (יום החקירה הנגדית ע"י עו"ד נוית נגב הפרקליטה של מוזס והחקירה החוזרת).

ד. בתחילת הדיון יש חקירה נגדית קצרה של ארי הרו ע"י עו"ד בעז בן צור ולאחריו של עו"ד ז'ק חן בתיק 4000.

אלי ציפורי פרסם בטווויטר:
ציפורי

לגבי החתימה על מיזוג בזק-יסבן צור: "תאשר לי שגורמים מקצועיים מסבירים לו [לנתניהו] את הדברים". ארי: "כן". בן צור: "ההתרשמות שלך שיש המלצות מקצועיות שדורשות חתימות של נתניהו. נתניהו מקבל את ההמלצה וחותם". ארי: "כן. נדיר מאוד שהוא לא מקבל את ההמלצה".

בחקירה ע"י עו"ד חן עלה, שהרו לא היה מעורב כלל בתיק 4000 למרות שחקרו אותו במשטרה בתיק זה!!

ה. חקירה נגדית של ארי הרו בתיק 2000 ע"י עו"ד נוית נגב הפרקליטה של נוני מוזס (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי).נוית נגב צילום אלי ציפורי

החקירה הנגדית בתיק 2000 עד הפסקת הצהריים התמקדה במו"מ בין נתניהו למוזס, כאשר התברר, ששניהם מדברים על נושאים שונים - מעין "שיח של חרשים", שנבע מחוסר האמון העמוק ביניהם.

נתניהו התכוון לחוק ישראל היום המרוכך, שבו עוסקים בהיקף הפרסום (כמות המודעות) ובהיקף התפוצה. בעוד שמוזס רצה שלא תהיה אפשרות של חלוקת העיתון בחינם. החוק המרוכך השאיר את ישראל היום כחינמון.

נגב: "אני רוצה להראות לך את האלמנט הכי חשוב מבחינתו. מוזס אומר שזה משאיר להם, לישראל היום, את החינם".

למתעניינים: פירוט הדיון (שאלות ותשובות) בשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן.

אלי ציפורי העיר מביהמ"ש: "קו החקירה של נגב הוא להקריא לארי הרו דברים שאמר כדי שיאשר. לא ברור מה הערך המוסף. השופט בר-עם העיר לנגב כמה פעמים, אם יש משקל לעדות אם מצטטים לעד מה שאמר והוא מאשר. שפת הגוף של השופטים מאוד משועממת".

החקירה הנגדית ע"י עו"ד נוית נגב הייתה קצרה במיוחד. היא הסתיימה כבר בצהריים... 

ו. החקירה החוזרת ע"י עו"ד גילדין (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי): עו"ד חדד מתנגד לשאלות של גילדין, שרוצה להציג לעד מסמכים, שלא הוצגו לו בביהמ"ש, במשטרה ובחקירה הראשית. [חקירה חוזרת היא לא שיפור עמדות, אלא הבהרות למה שהיה בחקירה הנגדית בלבד].גילדין צילום אלי ציפורי

משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן. .... גילדין: בחקירה הנגדית אתה לא זוכר כריכה בין סיקור לחקיקה. אני רוצה לשאול אותך הבהרה, כי מוזס אמר שהוא יבטיח שהוא יהיה ראש הממשלה". חדד מתנגד: "הוא שואל על מה שהתכוון אדם אחר". השופטים מקבלים את ההתנגדות.

...גילדין: "אמרת שבביקור בניו יורק קנית 2 סיגרים. אני מבקש שתבהיר שיש עוד אנשים שקונים לו סיגרים בחו"ל". חדד מתנגד: "שאלנו אותו על אירוע ספציפי וחברי שואל אותו שאלה כללית כאילו שבאירוע הספציפי יש עוד סיגרים". ארי: "איפה הם קנו אני לא יודע". גילדין: "בחקירה הראשית סיפרת, שמילצ'ן במקרה אחד הביא סיגרים ושמפניות ובאותו הזמן דיבר על הוויזה. בחקירה הנגדית אמרת שזה היה באותו ערב אבל עכשיו זה מעורפל. מה אתה זוכר? איפה זכרת טוב יותר?" חדד מתנגד: "הצגנו לו הכל. והזכרנו לו שבחקירה במשטרה הוא אמר שהוא חושב שזה באותו פעם". [הערת מערכת: בחקירה הנגדית הוצג, שנושא הוויזה עלה בתאריך אחר בלי קשר לסיגרים].

אלי  ציפורי מדווח מיבהמ"ש: "לגילדין נפלט שיש אפשרות להכריז על ארי הרו עד עוין, אבל זה לא המקרה. - עוד איום ברור על ארי הרו".
השופטים מקבלים את ההתנגדות.

גילדין
: "בחקירה הנגדית אמרת שיש מקרים של עוד אנשים שעזרו להם בוויזה" ארי: "אני זוכר מקרה אחד לפחות". שופטת: "אנו לא יודעים מה הוא יילך להגיד" השופטים מתנגדים. גילדין שוב מובך.

גילדין: "בחקירה הראשית אמרת לפעמים נתניהו מחליף סיגר. מכבה ומדליק. אמרת שהוא מעשן כל היום וחדד הציג לך שנתניהו גונב דקות עישון. יש פה פער ברור. אתה יכול להבהיר?" חדד מתנגד. השופטים מקבלים מיד את ההתנגדות.

גילדין
: "חדד אמר לך שהאמת לא עניינה את החוקרים והשבת שכן. אני רוצה להראות לך מקרים שהחוקרים אומרים לך להגיד את האמת ולא לרצות אף אחד". שופטים: הכל לפנינו". חדד מתנגד לשאלה: "אומרים לו תגיד את האמת. הוא אומר אני אומר את האמת אבל הם לא מסתפקים בזה ושואלים אותו אם יש עוד דברים". השופטים מאפשרים את השאלה. ארי: "לא הייתי צריך שיגידו לי 15 פעמים להגיד את האמת. לא צריך תזכורת. מה שעניתי זו ההרגשה שלי שהאמת שלי לא הספיקה להם".

גילדין: אמרת שראית את האפליקציה פתוחה והבנת שעשו לך תרגיל אמינות. לא אמרת זאת בחקירות. אם המשטרה עושה לך תרגיל אמינות למה פנית לפרקליט המדינה? למה לא למשטרה?" השופטים מתנגדים.

גילדין: "דיברת על תיק שילבישו לך. איזה תיק ילבישו לך?" חדד מתנגד. השופטים מקבלים את ההתנגדות.

ז
. לסיכום: ארי הרו סיים היום את הופעותיו בביהמ"ש כעד הגנה מובהק שלא סיפק את הסחורה לפרקליטות. ביום זה בלטו דווקא החקירות הקצרות של עו"ד בן צור וחן בתיק 4000 והסיום הדי דרמטי לדיון המשמים היום, של התובע עו"ד גילדין, שהובך שוב ושוב בהתנגדויות של עו"ד חדד והשופטים! ושפליטת הפה שלו
1) שידרה איום מרומז כלפי העד!!!!
2) ביטאה בפירוש איבוד עשתונות ותיסכול עמוק של הפרקליטות על כישלונה.


גם אלי ציפורי סיכם כך בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ח. היועמ"שית גלי בהרב-מיארה הודיעה לפרקליטי נתניהו שהיא מתנגדת לגישור במשפטו הפלילי.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ט. אלי ציפורי פרסם בוטוויטר:
ציפורי

י. הפרקליטות מסרה לבית המשפט (ולסנגורים) רשימה חדשה של סדר העדים בתיקי האלפים. המסמך המלא - כאן

עדכון 19.6.23: יוסי באום פרסם כאן שרשרת ציוצים השאובה מהמסמכים שפורסמו בטלקום ניוז (כותרת בלבד): "אין לתאר!
פשוט לא יאמן: הקלטות שיחות נתניהו-מוזס, שנמסרו לביהמ"ש כראיה *מרכזית* ל"עבירה" מצידם - *אינם* הקבצים המקוריים, אינם העתקים של הקבצים המקוריים, ואין כל עדות או ראיה שהן אותנטיות וכוללות את מלוא השיחות."

עדכון 31.1.23: הודעה מטעם הפרקליטות: "בית משפט השלום בראשל"צ הרשיע היום את ארי הרו, ששימש כראש הסגל בלשכתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעבירה של מרמה והפרת אמונים. זאת, לאחר שהרו הודה היום בעובדות כתב האישום נגדו, במסגרת הסדר טיעון בפרשת חברת 3H גלובל. כתב האישום והסדר הטיעון הוגשו במסגרת הסכם עד המדינה שנחתם עם הרו בפרשות המכונות 1000 ו-2000.
לפי ההסדר - כאן, הצדדים יעתרו לגזור על הרו עונש של שישה חודשי עבודות שירות וקנס כספי בסך של 700 אלף שקלים. לאחר הרשעתו לפי הודאתו, נקבע כי הטיעונים לעונש יתקיימו לאחר קבלת חוות דעת הממונה על עבודות שירות. 

לפי כתב האישום - כאן, שבו הודה הרו, לפני כניסתו לתפקיד ראש הסגל בלשכת רה"מ נתניהו בינואר 2014, ובמסגרת הבקשה להסדיר את נושא ניגוד העניינים, הרו ביצע מכירה פיקטיבית של חברה פרטית שהייתה בבעלותו ועסקה בייעוץ וליווי בתחומי מדיניות ממשלתית. הוא הציג ליועצת המשפטית במשרד רה"מ מצג לפיו הוא ניתק כל זיקה לחברה - כשלמעשה שימר את זיקותיו אליה, וכך קיבל את האישור להיכנס לתפקידו כראש הסגל.

עוד לפי כתב האישום, בשנת 2014 הזמינה חברה בשם "ניפ גלובל" את נשיא מדגסקר, שהתנה את ביקורו בישראל בקיום פגישה רשמית עם הנשיא או ראש הממשלה. לאחר שמשרד החוץ סירב לבקשה לפגישה, פנו נציגי חברת "ניפ" להרו, שהפנה אותם לחברת 3H ובעקבות פנייה זו הוסכם כי 3H תעניק ל"ניפ" שירותי קשרי ממשל בקשר לביקור נשיא מדגסקר. הרו הודה שסייע בתיאום הפגישה בין נשיא מדגסקר לראש הממשלה, כשהוא פועל במצב של ניגוד עניינים בין תפקידו הציבורי לאינטרס האישי שלו. התיק מטופל ע"י עו"ד מורן ברטפלד מפרקליטות מיסוי וכלכלה ונחקר ע"י יאח"ה בלהב 433 שבמשטרת ישראל."

8.5.24: פורסם גזר הדין במשפטו של ארי הרו (בפרשת H3 Global האישית שלו - ששימשה "הטריגר" להפיכתו ל"עד מדינה" בתיק 2000). העונש הקל שנגזר עליו היה בדיוק לפי ההסדר שנעשה עימו - כאן.

ההמשך בכתבה: תיק 1000: חקירת משה אשר ועו"ד ליאת גרבר מרשות המיסים ומאיר בינג ממשרד האוצר והמשך עדכונים בתיקי האלפים
ב-30.5.23 - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים