Telecom News - תיק 4000: יום ראשון בחקירת רפ"ק שלומי חכמון והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000: יום ראשון בחקירת רפ"ק שלומי חכמון והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 4000: יום ראשון בחקירת רפ"ק שלומי חכמון והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000: היום הראשון בחקירת רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 27.2.23, 10:11
שלומי חכמון צילום אלי ציפורי


לאחר שהפרקליטות קפצה מתיק 4000 התפור לתיק 1000 המפוברק וחזרה לתיק 4000, וקפצה שוב לתיק 1000 לחקירת נצ"מ מומי משולם, שנקטעה ותחודש לאחר פגרת מרץ, כעת שוב קופצים לתיק 4000 לעדות רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון, שהיה החוקר של שלמה פילבר. כתבה זו עוסקת בחקירת עד התביעה רפ"ק שלומי חכמון (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), ובהמשך העדכונים בתיקי האלפים ב-27.2.23.

הכתבה לגבי היום השלישי והאחרון לפני פגרת מרץ בחקירת עד התביעה נצ"מ מומי משולם בתיק 1000 והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-22.2.23 עד 26.2.23 כולל - כאן.  (יש בה לינקים ל-2 הכתבות הקודמות לגבי 2 ימי חקירתו). 

הכתבה לגבי היום השלישי והאחרון בחקירת עד התביעה חוקר בכיר ברשות ני"ע יריב עמיעד בתיק 4000 והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-14.2.23 - כאן. (יש בה לינקים ל-2 הכתבות הקודמות לגבי 2 ימי חקירתו). הכתבה כוללת גם את החקירה קצרצרה של 2 נהגים ממשרד ראש הממשלה קובי לוי ובועז אסייג ב-15.2.23.

הכתבה לגבי היום השמיני והאחרון בחקירת עד התביעה תנ"צ יואב תלם בתיק 1000 והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-7.2.23 כאן. (יש בה לינקים ל-7 הכתבות הקודמות לגבי 7 ימי חקירתו בתיק 4000).

שלומי חכמון אמר לשלמה פילבר באחת מחקירותיו: "תגיד שזה ביבי" (שהינחה אותך). הוא היה ראש צוות החקירות בתיקי האלפים בדגש על תיק 4000.

27.2.23: חקירה ראשית של רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון. 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עבירה מס' 7 שעליה אחראי יואב תלם: גיוס אור אלוביץ', תוך כדי איומים כדי שיפעל נגד אביו שאול אלוביץ', בניגוד לחוק ולפסיקה. התירוץ של תלם: "לא ידוע לי שחל איסור על תרגיל מהסוג האמור. יכול להיות שמישהו שינה את הכללים רק לא אמרו לנו את זה" - כאן.

במשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: חקירה ראשית ע"י עו"ד אסף עיסוק. עיסוק: "מה תפקידתך בתיק 4000?" שלומי:"ראש מחלק חקירות. הייתי אחראי לחקירת פילבר עם רשות ני"ע. המטרה שלנו שאם פילבר יהיה עד מדינה, אני אעד לעשות זאת". עיסוק: "ספר על היום הראשון של חקירת פילבר". שלומי: "ב-18 לפברואר מתחילים ומסיימים את החיפוש. הוא לא מבין מה השוטרים רוצים. שולחים אותו להארכת מעצר. הוא מבקש לשוחח עם עורכי דין. התגלגל התהליך של עד מדינה". עיסוק: "עד כמה החקירה מלווה בלחץ חריג?" שלומי: "לא היה חריג. הפך לעד מדינה ב-24 שעות". עיסוק: "כמה השתתפת במו"מ על עד מדינה?" שלומי: "קטונתי. אני רק מתעד את ראשי הפרקים. לא עסקתי בזה. זה הלך לפרקליטות. הם החליטו". עיסוק: "אני מציג לך מזכר". שלומי: "תמלול זה נחמד, לוקח חודשים. זה לא היה רלבנטי לכן כותבים ראשי פרקים לאגף החקירות ואח"כ לפרקליטות". עיסוק: "למה פילבר לא חתום על זה?" שלומי: "מבחינתנו זו לא חקירה. אלה סיכומי דברים לא התמליל". השופט בר-עם: "אנו לא יודעים מה בדיוק השאלות והתשובות". שלומי: "הכל בתמליל". עיסוק: :"ש התייחסות לתקלה טכנית בחדר בהקשר לשיחת הנזיפה. תתייחס לטענה שזה לא תועד באופן מכוון". שלומי: "אין לנו שום סיבה לעשות משהו בכוונה. עוד כמה שעות הוא הפך לעד מדינה. ראינו שזה לא מוקלט אז עברנו לחדר אחר".

עיסוק: "פילבר נשאר במעצר אחרי חתימת עד מדינה. למה?" שלומי: "לא יודע. לא משחחררים עד מדינה מיד". עיסוק: "תתייחס לטענה שיש טרטור עצורים בכוונה". שלומי: "שב"ס אחראי. אין לנו קשר לזה". עיסוק: "כדי למנוע שעות שינה". שלומי: "אין לנו יכולת לשלוט על מה שעושה שב"ס". עיסוק: "אחרי הסכם עד מדינה, מה מעורבות שלך בחקירת פילבר?" שלומי: "לא היה סיכוי שאבין את הרגולציה. תפקידי היה איש תשאול וסיימתי את תפקידי אחרי מספר חקירות של פילבר". עיסוק: "נכנסת לעדים אחרי. זה מתואם?" שלומי: "פעם אחת עם ניר חפץ". עיסוק: "בתיעוד הוויזואלי רואים מזרון אצל ניר חפץ. אמרת שאתה הבאת". שלומי: "כי אני ארוויח אם ינוח". עיסוק: "פילבר התלונן על עייפות". שלומי: "ביום הראשון הוא נחקר והפך עד מדינה. לא הייתה טענה שהוא עייף".
סיום חקירה ראשי אחרי כחצי שעה.

אלי ציפורי פסיכם בטוויטר:
ציפורי

ג. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאןחקירה ראשית ע"י עו"ד בעז בן צור (בתמונה משמאל מאתר משרדו).בן צור מאתר משרדו
בן צור: "פילבר הוא איש מקצוע בתחום הרגולציה. אתה לא שולט במושגים רגולטוריים". שלומי: "לגמרי, אבל שוחד אני יכול לזהות". בן צור: "מה אתה יודע על חדרי בקרה?" שלומי: יש חובת וידאו. כל מי שקשור לתיק ורוצה לראות און ליין זה פיקוד היחידה והפרקליטות". בן צור: "הם נותנים לכם הנחיות?" שלומי: יש מצב שמקבלים הנחיות או שיוצאים החוצה או בווטסאפ. יש ליווי צמוד של הפרקליטות". בן צור: "מי כותב את השאלות?" שלומי: "החברה של הרשות הכינו את העבודה המקצועית של השאלות". בן צור: "תסכים איתי שתרגילי חקירה נדרשים אישור מראש". שלומי: "ברור, פרקליטת המחוז צריכה לאשר בכתב. זה תיק חריג. שכל דבר הפרקליטות אישרה. אי אפשר לצעוד צעד קדימה בלי אישור הפרקליטות".

בן צור: "מי שאחראי למעבר למעצר זה הבילוש". שלומי: "כן". בן צור: "עשו לו חיפוש פולשני בגוף. מהניסיון שלך, הוא עד קל. אין סיבה לעשות  חיפוש חודרני". שלומי: "אין לי דרך לתת תשובה על מה שלא עשיתי. זה באחריות שב"ס". בן צור: "נתחיל בחפץ. יש 260 עמודים. אתה לא אומר מה נשמע. אתה מכין חקירה". שלומי: "אני פשוט זורם. לא מכיר הראיות נגד חפץ. אני רק מתשאל". בן צור: "אתם מציעים לו בכל המילים האפשריות להיות עד מדינה. השם נתניהו עמד לכם". שלומי: " לא. בדקנו את זה. יכול להיות שאין פה כלום". בן צור: "אני אראה שזה בדיוק ההפך מבודקים. חפץ אומר בפירוש נתניהו. אין ראיות. פילבר בהבל פיו הוא הראייה. סימוני עד מדינה זה הכל בכיוון נתניהו. נכון?" שלומי: "כן". בן צור: "אני מראה לך את חקירת חפץ. בישיבת הסטטוס בה אתה נוכח דיברו על הכוונה לחפש אצל המקורבת. לחקור אותה". שלומי: :"הבנתי שזה יכול לקדם את החקירה. לא זזים בלי אישור הפרקליטות. לא הייתי חלק מהתרגיל וההפגשה". בן צור: "זה מהלך שנועד לקדם את החקירה. זה לחץ כדי שיהפוך לעד מדינה". שלומי: "אני  מציג לו דברים שגורמים לו לחשוב למקום שאנו רוצים, להיות עד מדינה". בן צור: זה לזעזע? שלומי: "לא".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר: חכמון מהלך בין הטיפות ומגלגל את האחריות לרשות לני"ע ולפרקליטות:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ד. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: בן צור: "כל נושא המקורבת היה ידוע בכל היחידה". שלומי: "אני לא עושה שום דבר לבד". בן צור: "אמר לנו שוורץ שמי שיזם את המהלך היה יואב תלם". שלומי: "אני לא יודע. מן הסתם אלי אסייג או יואב תלם". בן צור: "אתה מכיר את הציר החשאי של רשות ני"ע עם השופטת פוזננסקי?" שלומי: "ידעתי על זה. אם זה נכון, זו בעיה ענקית". בן צור: "אנו יודעים, שהענין של חפץ והמקורבת, אישת של חפץ, אתה יודע על זה?" שלומי: "לא". בן צור: אמרו לו שיפרקו את התא המשפחתי". שלומי: "אני מכיר את זה. לא הייתי שם". בן צור: "האם ידעת ושמעת איפה אותה מקורבת עובדת?" שלומי : "לא מכיר כלום". בן צור: "הייתה פניה למח"ש של אחד מאנשי המשטרה בעניין תרגילים פסולים". שלומי: "אני יודע שאחד החוקרים פנה למח"ש. אני לא יודע". בן צור: "האם אתה יודע שנעשו נסיונות להחליף את עורך דינו?" שלומי: "אני ממש לא שם". בן צור: "אתה יודע על בדיקה שנעשתה בדיעבד על תרגיל החקירה?" שלומי: "לא יודע". בן צור: "ראינו את העייפות של ניר חפץ. ישן שעה שעתיים בלילה. החוקרים שלו רואים זאת וגם מי שיושב בחדר הבקרה". שלומי: "אני חושב שברגע שנחקר כל כך עייף עדיף לעצור". בן צור: "יש נחקר עצור. אני רוצה לדעת מה הגבול. מתי אומרים זה לא תקין". שלומי: "אין נוהל שאומר שהוא חייב לישון שעות מסוימות. אין לנו שליטה על שב"ס".

בן צור: "אתה יודע שהיה מדובב?" שלומי: "לא". בן צור: "שם אוכל בנעליים". שלומי: "אני מופתע. לא מכיר את זה. סימנים לא טובים". בן צור: "מהיכרותך של נחקרים אחרים אצלך, זו סיטואציה חריגה?" שלומי: "כן". בן צור: "אתה יודע שהוא סבל משלפוחיות. הוא התלונן פעם אחר פעם שלא קיבל טיפול רפואי". שלומי: "לא יודע. אבל צריך לראות רופא". בן צור: ,ואוכל בצורה סדירה?" שלומי: "כן. אין שום אינטרס להרעיב נחקר. זו לא היחידה הזו". בן צור: "אז זו לא היחידה שמאיימת בפירוק התא המשפחתי, תחליף עו"ד, טיפול רפואי, עייפות קשה, והוא נמצא אצלכם. זו לא התמונה שקורית אצלכם?" שלומי: "לא". בתשובה לשאלה על אמירה של תלם שזו הצלחה שיש עד מדינה: שלומי: "זה תיק מורכב, לא שמחתי שפילבר הפך לעד מדינה".

בן צור: "בוא נראה איך הוא הפך לעד מדינה. שמו אותך כדי להפוך אותו לעד מדינה?" שלומי: "כן". בן צור: "פילבר נחקר מספר פעמים ברשות ני"ע. קראת את ההודעות שלו?" שלומי: "כן".  בן צור: "אתה יודע שנעשה ניסיון להפוך את פילבר לעד מדינה כבר ברשות ני"ע?" שלומי: "לא". בן צור: "קראת את החומרים ברשות ני"ע?" שלומי: "בהחלט קראתי". בן צור: "פילבר לא הביא שום ראיה תומכת, לא הקלטה, מסמכים, תכתובות בגרסה שלו". שלומי: "אנו מתעסקים בעבירת שוחד. לא משוכנע שצריך. חיפשנו כל מה שתומך בגרסה שלו. זה נעשה ע"י מודיעין. אני התעסקתי בזה לתשאל את פילבר. מי שמתכלל זו הפרקליטות. הם ידעו מה תומך במה". בן צור: "פילבר זה הבל פה, אני נזכרתי בפגישה של 40 שניות, בשיחת טלפון, הכל הבל פה. מכיוון שהוא עד מדינה וחושדים בו, אז א-ב לבדוק את הפגישה". שלומי: "צוות המודיעין היה אחראי על האיכונים. זה לא אני, ואנו ידענו לגבי הפגישה, שאתה אומר - הבל פה". השופט בר-עם: "זה לא מעניין את אדוני הבדיקות הללו? אם יש בדיקות שתומכות?" שלומי: "סביר להניח שהיו בדיקות, אני לא זוכר. העד התעקש על זה שהיה לפני ההחלטות". בן צור: "זה מורכב. זה היה אמור לפני קמיר ואלוביץ'. צריך לבדוק את זה. הוא שינה גרסה. הוכחנו זאת. זו לא שאלה אם הייתה פגישה בתאריך מסוים. החומר אצלכם. אפשר היה לבדוק. יש יומנים, יש איכונים. אני רוצה להבין מה היה אצלכם?" שלומי: "מי שאמור לעשות זאת זה יואב תלם". בן צור: "זה לא עניין אותך?" שלומי: "לא יודע לענות. היינו צריכים לחזק את הגרסה שלו". בן צור: "אני מראה לך איכונים". שלומי: "לא נתקלתי בהם". בן צור: "למה זה לא נעשה? יש לך הסבר?" שלומי: "לא".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

בן צור: "אתה מודה שלא הכרת רגולציה. זה עולם שלא נכנסת אליו". שלומי: "נכון". בן צור: "מתי הייתה פגישת הנחייה?" שלומי: "עם המינוי, אחרי המינוי". בן צור: "מתי הפגישה עם יפעת?" שלומי: "לא יודע". בן צור: "הפגישה הייתה בכלל במאי. זה לא מסתדר. האם אתה מודע כחוקר ותיק שיש סכנה שננעלים על תפיסה מסוימת בחקירות?" שלומי: "צריך לבוא בראש פתוח". בן צור: "היו ספקות בנוגע לגרסת פילבר?" שלומי: "כן, היה לי נורא נורא נורא קשה. ממש רבתי איתו, שאתה רימית את שר התקשורת. הוא התעקש על פגישה ועל תנועת יד". בן צור: "זו אותה פגישה שלא הייתה. מה לעשות? אתה יודע מה הראיות. אתה לא אימתת אותו עם ראיות שמתייחסות לראיות שאין פגישה, יומנים, תכתובות, איכונים?" שלומי: "לא זוכר שאימתתי אותו עם זה". בן צור: "בחקירתו ברשות ני"ע, הוא נותן סימנים הפוכים, שנתניהו אמר לו תשמור על התחרות ואל תעלה מחירים. האם אתה או מישהו אחר שאל את פילבר אחרי שהפך לעד מדינה - תסביר לי מה השינוי?" שלומי: "אני חושב ששאלנו". בן צור: "לא. זה נעשה רק בריענון העד שלך. למה זה לא נעשה?" שלומי: "היינו צריכים לשאול". בן צור: "אתה יודע מה ההסבר?" שלומי: "כל עד מדינה משנה גרסאות". בן צור: "ההסבר שלו, שבחקירות הראשונות הוא לא זכר את הדברים כפי שזכר אותם במשטרה, אמר שהחקירה גרמה לו לעבד נתונים. תסכים איתי - צריך לשאול את העד למה שינית?" שלומי: "כן". בן צור: "תסכים איתי שצריך לבדוק זאת מול הראיות האחרות, צריך לבדוק את השינוי?" שלומי: "כן".

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאןבן צור: "בוא נדבר על החקירה הראשונה שלךב-18 לפברואר. פילבר אמר שהצגת את הדברים בצורה סולידית, שיש 2 אנשים ונתניהו חותם על מסמך ונותן הטבה". שלומי: "היו לי הרבה שיחות חולין עם פילבר". בן צור: "פילבר תיאר שיצאתם לעשן ואתה אומר שיחות חולין?" שלומי:" כן, רכילויות". בן צור: "אתה אומר שזה תיק שונה". שלומי: "אני זוכר שהוא נפגש מתחת לרדאר עם אנשי בזק ואז אילן ישועה מביא דברים וזה מקבל תפנית. אילן ישועה נותן הארה עם קשרים בין משרד התקשורת לוואלה!". בן צור: "תאשר לי שלא ידעת בדיוק מה נעשה ברשות ני"ע". שלומי: "ידעתי את הגרסה של פילבר ברשות ני"ע". בן צור: "פילבר מעלה מיוזמתו שהוא הסביר את עמדתו המקצועית. התיאור מנוגד לטענה שנתניהו הינחה אותו". שלומי: "כן". בן צור: "אתה אומר לו שהסיפור הופך להיות מושחת כי הוא פעל בניגוד לגורמי המקצוע. אני לא אפרט את כל הטעויות. לא מתיישב שלא הייתה הנחיה עם נתניהו". שלומי: "נתניהו מינה אותו, אז או שפעלת על דעת עצמך או שמישהו הנחה אותו". בן צור: "ומי הינחה? אמרת השר מינה". שלומי: "זו חקירה ראשונית והסברתי לו את המצב שהשר מינה ואתו". בן צור: "אני אומר לך שאתם אומרים לו שהשר מינה זה בשביל לשנות את המדיניות לטובת בזק". שלומי: "זו ההבנה, זה התיק".

בן צור: "אני רוצה שתקרא את המשך החקירה. האם אתה יודע מה הייתה הודעה שיצאה ממשרד התקשורת? הוא מתייחס לכך". שלומי: "לא. היה צריך לבדוק. היא הייתה צריכה להיות בתיק". בן צור: "מראה לך את ההודעה. פילבר אומר בהמשך שלנתניהו לא היה חשוב טלקום, שלא הייתה לו פגישה בנושא מיזוג בזק-יס. אתם אומרים לו שהייתה פגישה. על סמך מה?" שלומי: "אין לי מושג, לא יודע". בן צור: "פילבר ביקש חומרים לקראת פגישה עם נתניהו ב-15.6. אז לא הייתה פגישה לפני".  שלומי: "לא יודע מה לענות". בן צור: "גם זו תשובה. תסכים איתי שאתה חוקר ותיק. מכה לא פשוטה לאנשים כמו פילבר". שלומי: "נכון". בן צור: "אבוקסיס אומר לו למה לשכב על הגדר". שלומי: "זה להקריב מישהו". בן צור: "מי זה המישהו?" שלומי: "באנו בגישה שסביר להניח, שנתניהו הינחה אותו". בן צור: "החשד שנתניהו הינחה ואתו וכל עוד הוא לא אומר את זה הוא שוכב על הגדר בשבילו". שלומי: "הייתי שווה נפש. כל אדם שהוא היה אומר".

סיכום ביניים של אלי ציפורי: "עוד עד תביעה שהפך לעד הגנה. מה שחכמון אומר, שלמעשה, החקירה של פילבר הייתה חפיפניקית ורשלנית ולא התבצעו כל הבדיקות. הוא מגלגל אחריות לפרקליטות וליואב תלם".

ו. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאןבן צור: "צפריר נחשב לעד מרכזי שלכם". שלומי: "כן". בן צור: "תראה מה אתם אומרים לפילבר. קיבלת אישור לשקר בענייני צפריר". שלומי: "מותר להציג מצגי שווא"בן צור: "צפריר שלל מכל וכל שנתניהו הינחה ופה אתם אומרים לו שהדבר הפוך". שלומי: "כן". בן צור: "אבוקסיס אומר לו שהוא נפגש עם קמיר ואלוביץ' ופילבר אומר שהוא נפגש עם כולם". שלומי: "אנו לא חיפשנו מפגשים עם כולם, אלא מפגשים עם בזק". בן צור: "אתם אומרים לו, שכל החיצים מופנים אליו, אל פילבר, והדרך שלו לצאת החוצה - זה להיזכר". שלומי: "זה להלחיץ אותו". בן צור: "אם הוא בוחר לצאת החוצה, זה להפוך לעד מדינה". שלומי: "אין ספק שרצינו אותו לעד מדינה". בן צור: "אומרים לו שיש הקלטות". שלומי. כן. לא היו הקלטות. הוא עדיין יכול להתעקש שזה לא נכון". בן צור: "הוא התעקש. אומרים לו 7 ילדים. כלומר, אם הוא ייזכר, כל השאר יסתדר, הכל יימחק לו". שלומי: :"זה מה שקורה עם עד מדינה".
בן צור: "בוא נראה איך אתה מכניס לו את עניין פגישת ההנחיה. אתה אומר לו שהנחו אותו". שלומי: "זה הגיוני".

אלי ציפורי דיווח בטוויטר:
ציפורי

בן צור: "אתה היית אי פעם מנכ"ל משרד. היית שר? בדקתם בסוגיה של אישור תהליכים? איך זה עובד בכלל? האם בדקתם אישורים, כולל אישור להוט? האם זה נבדק?" שלומי: "אני רוצה להאמין שזה נבדק ע"י הרשות לני"ע". בן צור: "פילבר אמר פה בביהמ"ש, שהוא חש לא נוח". שלומי: "הוא היה יכול להישאר בעמדה שלו". בן צור: "זה יגמר בכתב אישום נגדו. הייתה המלצה נגדו של רשות ני"ע". שלומי: "את ההמלצה אני לא מכיר". בן צור: "האם אתה יודע שאיימו עליו? המשפחה. האם הצגתם לפילבר איזשהן ראיות אובייקטיביות?" שלומי: "לא". בן צור: "בהמשך אתם רוצים שהוא יאמר בקולו שנתניהו הינחה אותו". בר-עם: "החשש אולי גדל במקרה שלו". שלומי: "עדיין, יש עובדות". בן צור: "מצוין. בוא נדבר על עובדות. זה רק הבל פה וזה נסתר ע"י שאר הראיות. החשש התממש. פילבר אמר שמציגים לו מצגים והוא לא מאמין שבמדינת ישראל מציגים לו מצגי שווא. אתה ממשיך ללחוץ עליו עם המשפחה". שלומי: "לא אמרתי לו ביבי נתניהו. היה ברור לי שהוא לא פועל בחלל ריק. ההיגיון שלי היה שהשר הינחה אותו".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

בן צור: "יצאתם בחוץ לעשן סיגריה. הוא מזכיר חדר מדרגות". שלומי: "אם הייתה שיחה כזו ולא היה תיעוד, זה לא בסדר. יצאנו איתו ולא פעם אחת. אם היו דברים, שנאמרו בנושא החקירה ולא היה תיעוד, זו תקלה וזה לא בסדר" בן צור: "אתה אומר לו כל הזמן תיזכר. יש לך 4 ימי מעצר להוליך אותו". שלומי: "אנו בחקירה ביום הראשון. אמרתי לו להיזכר. יש לנו זמן". בן צור: "ואם הוא מבין שזו המשוואה - תיזכר אות תיעצר". שלומי: "אין משוואה כזו" בן צור: "האם אתה יודע שאתם לא יכולים להציג לפילבר מצג שווא ביחס לסיכון שלו?" שלומי: "לא הבנתי".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

ז. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאןבן צור: "אתה אומר לו שאין מצב שהשר לא הינחה אותו ושאין בזה עבירה. אנו יודעים שפילבר חתום על הסכם עד מדינה ובהגדרה יש עבירה". שלומי: "נכון". בן צור: "אז אילו אמירות בעייתיות". שלומי: "לא, כי יש עבירות אחרות". בן צור: "לפי החשדות הן בנושא ההנחיה. ממשיך להקריא לך מהחקירה על פגישת קמיר, ופילבר אומר: אתה רוצה שאני אגיד שזה ביבי, שלחצת עליו להיזכר. הוא אומר שלא הראיתם לו כלום". שלומי: "לא הראינו". בן צור: "זה היה אפס מאופס. יש לכם מחסן של ראיות הפוכות, איכונים וכד'". שלומי: לא יודע". בן צור: ,ואחרי החקירה?" שלומי: "אין לי תשובה - למה לא נבדק. יש את העדות שלו שתומכת". בן צור: "עדות נסתרת, לא הייתה פגישה. תאשר לי אם יש ראיות אחרות, זה מתנגש עם התיזה שלכם על נתניהו?" שלומי: "כן, זה מתנגש". בן צור: "מישהו אמר את זה?" שלומי: "בישיבות אסייג אמר שצריך לבדוק".בן צור: "מצוין. בוא נראה איך זה מסתדר עם החקירות".

בן צור: "אתה יודע שנתניהו נפגש עם הבעלים של פרטנר?" שלומי: "לא יודע". בן צור: "פילבר אומר לכם זה לא חריג. תבדקו חברות דומות. למה לא לבדוק?" שלומי: "אין לי תשובות. לבזק היה דד ליין". בן צור: "האם אתה יודע שגם גורמים אחרים דרשו לחתום לפי הדד ליין?"  שלומי: אבל יש מנכ"ל שתוך ימים חותם על הטבה לבזק". בן צור: "תקשיב, הוא אומר שאת מכריחים אותו".שלומי: "מדובר בניסיונות". בן צור: "שהוא מבין שאתה מכריח אותו להיזכר בלילה, שזו דרישה מאבות הפסול". שלומי: "זו אמירה של שיח. לא ממש הכרחתי" בן צור: "הוא אומר פה שזה היה איום". שלומי: "לא רצינו ולא תכננו לאיים". בן צור: "הוא אומר שלחצו עליו בפטיש". שלומי: "לא הייתה כוונה של איום. הוא בוחר לשתוק או לדבר". בן צור: "הוא דיבר כל הזמן. הוא לא שתק, הוא נתן גרסה".

אלי ציפורי מדווח, שבן צור ממשיך להקרין סרטונים, חכמון אומר לפילבר שהוא קידם את מיזוג בזק -יס כי... הוא רוצה שיגיד שנתניהו הינחה אותו.

בן צור
: "זה סוף החקירה. הוא אומר - כנראה השר". שלומי: "דיברנו אתו. זה כנראה". בן צור: "ואח"כ, מה קורה מחוץ לחדר החקירות? הוא אומר בליאות: מה אתה רוצה, שתעזוב אותו מהחפירות שזה השר. האם אתה זוכר מה קרה אחרי זה?" שלומי: "לא". בן צור: "פילבר משוחח אחרי שאתם יוצאים. הוא מדבר עם החוקרת רינת סבן, היא לא ידעה שזה מוקלט". שלומי: "לא זוכר את הדבר הזה". בן צור: "אחרי שהוא אומר לך שזה כנראה השר, הוא אומר לרינת סבן שהוא לא זוכר. יש לנו אמירות של פילבר שמשיח לפי תומו, שהוא לא זוכר, לא רוצה לרמות אותכם, האם אדוני מבין שצריך לתעד במזכר?" שלומי: "חד משמעית". בן צור: האם הגב' סבן שיתפה את אדוני בשיח הזה?" שלומי: "לא". בן צור: "האם היה צריך לתעד?" שלומי: "כן". בן צור: "אתה מסכים איתי שזה משמעותי". שלומי: "כן. זה משמעותי, למרות שכנראה השר זו לא תשובה מוחלטת". בן צור: "הוא יודע שהוא לא מוקלט. ואומר שהוא לא זוכר. וזה מנוגד ל-כנראה השר". שלומי: "כן". בן צור: "מי שיוזם את השיחה היא רינת סבן. השאלה שלי - חוקרים לא אמורים לדבר מחוץ לחדר החקירות". שלומי: "לא לפתח שיח כזה".

לסיכום: שלומי חכמון מחזק את העובדה, שלא היה לו ולשאר החוקרים בלהב 433 צל של מושג ברגולציית התקשורת. הם לא בדקו כלל את אתר וואלה! ואת חברות התקשורת האחרות, לא בדקו ביומנים ובאיכונים אם התקיימה פגישת הנחייה, והסתפקו תוך הצגת מצגי שווא להכריח את פילבר לומר "שזה ביבי", ובדומה לכל שאר עדי התביעה הקודמים, חכמון הפך כבר היום מעד תביעה לעד ההגנה.

ח. בתוכנית "הערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" במסגרת הסיכום היומי - כאןאבי וייס חשף את אחד מהנהלים' שרפ"ק (בגימ.) שלומי חכמון היה אמור להכיר היטב היטב, אבל לא הכיר משום מה, נוהל שנמצא בתוקף מ-2015 (מעבר לחוקים, לתקנות ולפסקי הדין הרבים), נוהל אח"מ "זכויות נחקרים - תנאי חקירה הוגנים". הנוהל נמצא כאן. מביש, מצער ומצביע (כך מסתמן), על הרמה המקצועית של קציני החקירות בלהב 433 ורמת השמירה שלהם על חוקי מדינת ישראל, לרבות זכויות נחקרים. 

את נושא האחריות המלאה של הטיפול הרפואי בעצורים פרסמנו מזמן: האחריות היא על הממונה על החקירה (ולא על השב"ס), כמופיע בחוק, בתקנות: כאן וכאן, בפקודות המפכ"ל \ מטא"ר - כאן וכמובן בפסיקה הרבה שיש בנושא הזה. 

ט. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

י. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ההמשך בכתבה: תיק 4000: היום השני בחקירת רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-28.2.23 - כאן.

עדכון 9.5.24:

פישלר

 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים