Telecom News - תיק 1000: עדות עומר רסנר, יעקב אשל, איתן דנגוט, אודי אנג'ל, אייל חיימובסקי, אילן שילוח, גבי גולן, דבורה קמחי וליאו מלמוד ועדכונים בתיקים 23.1.24-4.2.24

תיק 1000: עדות עומר רסנר, יעקב אשל, איתן דנגוט, אודי אנג'ל, אייל חיימובסקי, אילן שילוח, גבי גולן, דבורה קמחי וליאו מלמוד ועדכונים בתיקים 23.1.24-4.2.24

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 1000: עדות עומר רסנר, יעקב אשל, איתן דנגוט, אודי אנג'ל, אייל חיימובסקי, אילן שילוח, גבי גולן, דבורה קמחי וליאו מלמוד ועדכונים בתיקים 23.1.24-4.2.24
תיק 1000: עדות עומר רסנר, יעקב אשל, איתן דנגוט, אודי אנג'ל, אייל חיימובסקי, אילן שילוח, גבי גולן, דבורה קמחי וליאו מלמוד והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-23.1.24 ועד 4.2.24 כולל
מאת: מערכת Telecom News, 23.1.24, 16:39ביהמש

הדיונים בתיקי האלפים חזרו לביהמ"ש המחוזי בירושלים. למרות שהרכב השופטים הודיע לפרקליטות שראוי להסיר את סעיף השוחד בתיק 4000 ולשקול את סיום המשפטים כולם (תיקי 1000 ו-2000) - הפרקליטות מסרבת. זאת, כדי להשאיר את נתניהו במצב של "נאשם בתיק פלילי" וב"ניגוד עיניינים" ולהגביל עי"כ את פעולותיו כראש ממשלה, וגם כדי לדחות את המועד בו יתחיל הציבור לבוא עימה חשבון על תפירת תיקי האלפים. כ"כ, 2 משפטי הצוללות (תיק 3000) ממשיכים גם הם.

הכתבה עוסקת בעדויות בתיק 1000 של עומר רסנר - עבד בחברת BSI של מילצ'ן בהודו, של יעקב (ג'קי) אשל - בכיר מוסד לשעבר שהקים וניהל את חברת האבטחה BSI של מילצ'ן בהודו, ושל אלוף במיל. איתן דנגוט - מתאם פעולות הממשלה בשטחים (תחת שר הביטחון אהוד ברק), ושיעידו על מיזם טאטא ההודי (שלא הוקם לבסוף), של אודי אנג'ל הבעלים לשעבר של "רשת" (בנושא "מיזוג רשת-קשת" שלא יצא לפועל), של אייל חיימובסקי  - לשעבר מנהל לשכת נתניהו, של אילן שילוח - טייקון הפרסום, של 
גבי גולן (מיזם טאטא), של דבורה קמחי וליאו מלמוד (ערוץ 10) ובהמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-23.1.24 ועד 4.2.24 כולל.

הכתבה: תיק 4000: עדות תנ"צ בדימוס אלי אסייג והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-9.1.24 ועד 22.1.24 כאן.

23.1.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אלי אסייג מודה שהיו דברים "לא תקינים" בחקירות תיק 4000 אבל מגלגל את האחריות: "אין לי הסבר, אין לי תשובה, זה לא היה בכוונת זדון (היה גם היה), נתתי דיווח לפרקליטות וליועץ המשפטי לממשלה, החקירות היו מפוקחות" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר:
היום אמורים להעיד אלוף במילואים איתן דנגוט, לשעבר מתאם פעולות הממשלה בשטחים, עומר רסנר ויעקב אשל. עדותם של השלושה: סביב מיזם טאטא שכבר הוכח שנתניהו לא קידם זאת עבור מילצ׳ן וממילא המיזם לא יצא אל הפועל כיוון שמנכ״ל משרד ראש הממשלה (נתניהו) אז איל גבאי ועוד התנגדו לכך.

אלי ציפורי פירט בטוויטר רק לעדות איתן דנגוט, כי רק לעדותו הייתה איזושהי משמעות:

אלוף במילואים איתן דנגוט, עד תביעה בתיק 1000 (בנושא מיזם טאטא) מכיר היטב את הדס קליין: עו״ד עמית חדד: "יש בדוח התייחסויות להדס קליין. אתה העלת את השם שלה?" דנגוט: אולי זה בא ממני. הכרתי אותה, נפגשתי עם הדס קליין. אנו בקשרים ידידותיים מאוד טובים גם היום..."

העדות המביכה של אלוף במילואים איתן דנגוט (1): דנגוט פתאום נזכר על דוכן העדים שאייל גבאי, לשעבר מנכ״ל משרד רוה״מ, אמר לכאורה על מיזם טאטא ש״הוא לא רוצה לשבת בבית הסוהר״, למרות שאין לאמירה הזו זכר לא בהודעתו במשטרה של דנגוט, לא בתשאול שלו ולא ברענון העד שלו בפרקליטות. דנגוט לא ממש הצליח להסביר את התקף הזיכרון החד שלו אחרי שנים ארוכות ולשאלת השופטת אמר שאחת האפשרויות שזו מסקנה שלו.

העדות המביכה של אלוף במילואים איתן דנגוט (2): נחשף היום בדיון: דנגוט מסר עדות בתיק הצוללות ולטענתו לא נשאל על נתניהו. אלא שדנגוט אישר שנשאל על עו״ד יצחק מולכו (מקורבו של נתניהו - זה כרגיל עוד ניסיון להגיע לנתניהו). דנגוט ניסה להתחמק ולהדוף את השאלות על תיק הצוללות, בניגוד לזיכרון הפתאומי שלו על אייל גבאי - ואמר לעו״ד חדד: ״אל תחבר אותי לתיק הצוללות״ (סליחה, אבל מסרת עדות בנושא!).

העדות המביכה של אלוף במילואים איתן דנגוט (3) - שמיודד עם הדס קליין: נחשף היום בדיון: שמו של יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר, עלה בתשאול של דנגוט (בעל פה) בתיק 1000; דנגוט שוב נתקף בשכחה בניגוד לזיכרון הפתאומי שלו על דוכן העדים בקשר לאייל גבאי:
עו״ד חדד: "ממה שאני רואה ומבין היה תשאול בעל פה, נכנס אליך גם מומי משולם. דיברו איתך על כל נושא, בשעה מאוחרת הקלידו ושאלו שאלות. זה מתאים?"
דנגוט: "לא זוכר מה שאתה מתאר". חדד: "אתה לא שיקרת במשטרה, באת להגיד אמת?" דנגוט: "לא משקר, לא למשטרה ולא לאף אחד". חדד: "לא הסתרת חומרים למשטרה?" דנגוט: "נכון". חדד: "איך הגעתם לדבר על יוסי כהן?" דנגוט: "ב-2017 פגשתי אותו לבקשתו של מישהו". חדד: "אז מה סיפרת לחוקרים?"
דנגוט: "לא זוכר באיזה הקשר זה עלה. אם הדברים כתובים סביר שכן. קרא לי בהיותו ראש מל"ל על משהו שרצו להציע לי. מהשיחה יצאתי מודאג". חדד: "איך זה התגלגל?" דנגוט: "לא זוכר". השופט בר-עם: "קשור לעניין שנחקרת?" דנגוט: "לא". חדד: "סתם שואלים על יוסי כהן?" דנגוט: "אולי אני סיפרתי".

נחשף בדיון: דני דגן, בנו של ראש המוסד לשעבר מאיר דגן ז״ל, כיהן במתאם הרגולציה מול משרד הביטחון בחברה בבעלות ארנון מילצ׳ן, כשאביו היה מיודד עם מילצ׳ן וכיהן כראש המוסד. תארו לעצמכם אם זה היה יאיר נתניהו - איזו מהומת אלוהים היתה פורצת בתקשורת.

סיכום הדיון היום במשפט נתניהו: כך נתפר תיק 1000: שלושת עדי התביעה היום (בנושא מיזם טאטא) - עומר רסנר, יעקב אשל ואיתן דנגוט - הפכו כצפוי לעדי הגנה. עדות השלושה הוכיחה שאין בדל של הוכחה שנתניהו פעל בניגוד עניינים בנושא המיזם, שממילא לא יצא לפועל - על פי המלצת מנכ״ל משרד רוה״מ - אייל גבאי.

שחור על גבי לבן - כך נתפר תיק 1000 בנושא מיזם טאטא. כתב האישום וליאת בן ארי טענו שנתניהו קידם את מיזם טאטא בגלל אינטרס כלכלי של מילצ׳ן. פרוטוקול דיון שהיה אצל אייל גבאי, אז מנכ״ל משרד ראש הממשלה, קובע: ״טרם התבקש ע״י נתניהו לעסוק בגיבושו״. אז איך קידם משהו שהוא לא ביקש לעסוק בגיבושו? וגם: הוכח שלא היה אינטרס כלכלי למילצ׳ן שאמר זאת בעצמו.
המסמך - כאן.

עוד מבוכה לפרקליטות: אלוף במילואים איתן דנגוט, המיודד עם הדס קליין חתם על עצומה של ״בכירים״ בצבא לבחירות עכשיו ולאלתר באמצע מלחמה. איתו חתמו, בין היתר דן חלוץ, נעם תיבון, עמוס מלכא ומתן וילנאי - הידועים כמתנגדיו הבוטים של נתניהו.

ג. עו"ד עידו שיפוני סיכם את הדיונים היום בטוויטר:
שיפוני

עו"ד עידו שיפוני הוסיף בטוויטר: היום העידו בתיק 1,000 3 עדים שחלקים מעדותם היו שקרים ברורים, על סיפור שגם אם היה נכון לא הייתה לו שום משמעות או השלכה על האישום, והוכנס לכתב האישום רק כדי לנפח אותו (עניין טאטא). מחר יעידו עוד שני עדים, על עוד סיפור שכזה (ערוץ 10). אין גבול לביזיון.

דרכי הפעולה של המשטרה

24.1.24
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כך נתפר תיק 1000: בנו של מאיר דגן ז"ל עבד בחברה בבעלות ארנון מילצ'ן כאחראי על רגולציה מול משרד הביטחון, כאשר אביו כיהן כראש המוסד והיה מיודד עם מילצ'ן. את זה לא חקרו אבל המציאו לנתניהו ניגודי עניינים שהוכחו כמופרכים (כולל ניתוח ותמלולים מהחקירה מאתמול) - כאן.

ב. הדיון שהיה אמור להתקיים היום בביהמ״ש המחוזי בירושלים (עדות אייל חיימובסקי - מנהל לשכת רוה"מ בשנים 2012-2014, ועדות ליאו מלמד - נציג יוסי מימן בדירקטוריון ערוץ 10) מבוטל לאור מחלה של אחד השופטים.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי
המסמך - כאן.

עפ"י המסמך הנ"ל, ראוי לציין: 
1) אייל חיימובסקי - מנהל לשכת רוה"מ בשנים 2012-2014, שהיה צריך להעיד היום בתיק 1000, הוסכם על הגשת הודעתו שנגבתה בחקירת תיק 4000. 
2) לא יעידו מטעם התביעה: היועץ אלי קמיר (מי שעמו כביכול נפגש פילבר בסמוך לאחר "פגישת ההנחיה" [המדומינת] כדי להתחיל ביישום ההנחיות שכביכול קיבל בה, ובחקירותיו במשטרה שלל מכל וכל את הגרסה השקרית שנתן פילבר כעד מדינה), שותפו ישראל בכר ועדי קאהן עוזרתו ויד ימינו של פילבר (התביעה מבקשת להימנע במיוחד מעדותה, הן בנוגע לשקריות הגרסה שאולץ פילבר למסור והן בנוגע להתעמרות שעברה במשרד התקשורת מצד דנה נויפלד). הוויתור על עדותם של השלושה הוא הודאה נוספת מצד התביעה, בשקריות התיזה עליה מבוסס כתב האישום.
3) עדי התביעה הבאים בתיק 4000 יהיו (לפי סדר שייקבע): רון איילון (מנכ"ל YES), צחי הנגבי (שהחליף את נתניהו בכל מה שקשור לבזק), גילי מאי (ראש מטה משרד רוה"מ), מומחה האיכונים (לא נרשם שמו), והחוקרים רעות ענוים, עדי עיואן, שלומי פרג'ון, אודי אבוקסיס וזאב ליברמן. כ"כ, עדיין לא ידוע מתי יעיד זאב רובינשטיין.

ד.
ההגנה מתנגדת להביא את זאב רובינשטיין להעיד ב"תיק 4000" - כאן

25.1.24: אלי ציפורי
פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אייל חיימובסקי, לשעבר מנהל לשכת נתניהו, שאמור היה להעיד אתמול - יהפוך גם הוא לעד הגנה שיפריך את תיאוריית קו האספקה השוטף: "קניתי מספר פעמים סיגרים לנתניהו והוא החזיר לי את הכסף" - כאן.

26.1.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: בן כספית מתקרב לדוכן העדים במשפט הזוטא של מיקי גנור בתיק הצוללות (תיק 3000). הפרקליטות המבוהלת הביעה התנגדות נחרצת. ממה היא מפחדת? מהאמת? וגם, חוקרים את החוקרים: מיקו גנאדי - כאן.

תמצית 18 מהידיעות שבן כספית מסר למשטרה (בעיקר לערן קמין) יש - כאן.

28.1.24:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

ב. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר:
שיפוני

29.1.24:
א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ב. היום החל בדיון טכני בכל הנוגע לעדויות והשלמת העדויות עד לסיום פרשת התביעה (הגשת מסמכים בתיק 4000 והעד זאב רובינשטיין תושב ארה"ב, שהודיע שלא יגיע להעיד, וממילא מאחר שלא העיד בפני המשטרה, גם אין לו על מה להעיד במשפט - כאשר כעת שהפרקליטות בניגוד לסדר הדין הפלילי רוצה "לעשות לו ריענון". רענון על מה, הלוא הוא לא העיד מעולם?), ולאחר מכן יעיד אודי אנג'ל על "מיזוג רשת-קשת" (שלא יצא לפועל) בתיק 1,000.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי עדות אודי אנג'ל:
ציפורי

עוד פרסם אלי ציפורי בטוויטר: עוד שקר גס נחשף היום בכתב האישום בתיק 1000 בסעיף 41 לכתב האישום בתיק 1000 נכתב כי: "ארנון מילצ'ן סיכום עם אודי אנג'ל, כי אנג'ל יפעל מול חברת קשת לבחינת היתכנות עסקית למיזוג (עם רשת) ואילו מילצ'ן יבחן את ההיתכנות הרגולטורית למיזוג". היום אנג'ל בעדותו הפריך זאת – שום מיזוג הוא אמר, רק הצעתי למילצ'ן להיכנס לשותף לרשת, כי אם יש מיזוג אין צורך בשותפים.

ד. עו"ד עידו שיפוני סיכם את עדותו של אודי אנג'ל בה אחרי שעה אחת הופרך לחלוטין סיפור הבדייה שהמציאה הפרקליטות. לסנגורים נותר רק לחדד את הפארסה המגוחכת: 
שיפוני

ה. מחר יעידו אייל חיימובסקי לשעבר ראש לשכת נתניהו. הודאתו של חיימובסקי בתיק 4,000 הוגשה בהסכמה, ובתיק 1,000 הוא צפוי להעיד על הקשר עם מילצ'ן, על הרגלי העישון של נתניהו, על עניין הויזה למילצ'ן (עדות ארי הרו שחזר בו ועדותה של הדס קליין על השגריר שפירו), ועל עדויותיה של הדס קליין בנוגע לשמפניות. אחריו יעיד אילן שילוח, טייקון פרסום, מנהל שותף בקרנות הון סיכון ובעל חברת השקעות בסטארטאפים בתחום המדיה, בעלה של שירה מרגלית - הבת של של העיתונאי דן מרגלית, גרושתו של ראש אמ"ן אהרון חליוה ואימא של אחת הנואמות במחאת קפלן, שמתעב את נתניהו.

30.1.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אודי אנג'ל ריסק עוד פרט בתיק 1000 - מיזוג קשת-רשת בכלל לא היה על הפרק: "נתניהו לא עשה לי פרוטקציה, מעולם לא נאמר לי בפגישות עם פילבר וראש הממשלה שיעזרו לי או יתנו לי הקלות רגולטוריות" - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: עדות מילצ׳ן בברייטון ועלתה למשלם המיסים הישראלי כ-420 אלף ש"ח- רק בגלל שליאת בן ארי לא הצליחה להביא את מילצ׳ן להעיד לישראל. עוד נזק כספי, יחסית קטן אמנם, למאות המיליונים שהוצאו מכספי ציבור, כדי להפיל ראש ממשלה. המסמך - כאן.

גאלי ציפורי פרסם לגבי עדות אייל חיימובסקי:
גם אייל חיימובסקי, ראש לשכת נתניהו לשעבר, שנתן היום עדות בתיק 1000, נחקר גם בתיק הצוללות ונשאל על נתניהו (וזאת בלי אישור יועמ״ש). חיימובסקי היום: ״שאלו על הקשר של נתניהו ועניתי להם. הם שאלו האם נעשתה פעולה שראש הממשלה היה מעורב או לא״. המסקנה: שוב הוכח שהפרקליטות חיפשה את ראשו של נתניהו גם בתיק הצוללות וזאת בלי אישור יועמ״ש.

חיימובסקי מרסק את תיאוריית קו האספקה השוטף של סיגרים ממילצ'ן לנתניהו ומעיד שנתניהו עישן רק מדי פעם וגם שהוא רכש פעמים רבות סיגרים לנתניהו ששילם לו מכספו, ומאשר: ״הוא היה לוקח 2-3 שאיפות מסיגר ומכבה. זה לא יומיומי, זה יעול להיות פעמיים בשבוע ויש שבועות שהוא לא עישן כי רצה להפסיק, היה מצונן או הייתה לו דלקת. היו תקופות שבהן לא עישן, זה יכול להיות שבועות״. בנושא הוויזה של מילצ׳ן אמר חיימובסקי בפירוש שלא שמע את נתניהו מדבר עם ג׳ון קרי על הוויזה וגם על טיפול כלשהו בעניין מצידו של נתניהו. ממילא מילצ׳ן הכחיש כל עזרה.

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי עדות אילן שילוח:
ציפורי

ה. עו"ד עידו שיפוני העיר בטוויטר: עדות אילן שילוח ואייל חיימובסקי הסתיימה, אבל חשוב לומר, שגם היום, אותה פרקליטות ששולחת את שופרותיה להתלונן על "גרירת רגליים", העידה 2 עדים, האחד על הרגלי העישון של נתניהו... והשני על אפיזודה שממילא אינה משמשת בסיס לאישום כלשהו (ערוץ 10).

ו. עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר של 2 עדי תביעה שהיו היום עדי הגנה מצויינים:
שיפוני

ז. פורסמו פרוטוקולים מתיקי האלפים מבית המשפט המחוזי בי-ם: 4.12.23, 5.12.23, 12.12.24, 13.12.23, 18.12.23, 19.12.23, 25.12.23, 26.12.23. 1.1.24, 2.1.24, 8.1.24, 9.1.24, 15.1.24, 16.1.24, 22.1.2423.1.24, 29.1.24.

31.1.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כצפוי, אייל חיימובסקי, לשעבר מנהל לשכת נתניהו, הפך לעד הגנה מצוין: ריסק את תיאוריית קו האספקה השוטף של סיגרים לנתניהו ואת תיאוריית העזרה בוויזה של מילצ'ן. וגם: שוב הוכח שנתניהו נחקר בפועל בתיק הצוללות בלי אישור יועמ"ש - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עו"ד עמית חדד עושה בית ספר לאילן שילוח. טייקון הפרסום אילן שילוח הובך על דוכן העדים והפך לעד הגנה לטובת נתניהו: כל הקונספירציות שלו על עזרה של נתניהו לטובת מילצ'ן בערוץ 10 הופרכו מן היסוד; שילוח נתפס באי דיוקים רבים בלשון המעטה - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמכים: כאן וכאן. הסכם עד המדינה של ארי הרו - כאן

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: 
ציפורי
הודעת הפרקליטות - כאן.

ה. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר: היום, במסגרת משיכת הזמן של הפרקליטות, יעידו בתיק 1,000 3 עדים זוטרים, גבי גולן (מיזם טאטא), דבורה קמחי וליאו מלמוד (ערוץ 10).
ו. עו"ד עידו שיפוני סיכם את יום העדות של
גבי גולן, דבורה קמחי וליאו מלמוד:

שיפוני

ז. אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

1.2.24
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: פארסה נוספת לליאת בן ארי: עוד 3 עדים ריסקו את תיאוריות הקונספירציה של הפרקליטות, על ניגוד עניינים לכאורה של בנימין נתניהו עם ארנון מילצ'ן במיזם טאטא וערוץ 10 - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. עו"ד מיכאל דבורין פרסם בטוויטר (בעקבות הודעת הפרקליטות ובזק - כאן) בתגובה פוסט ארוך. להלן תחילתו:
דבורין

ד. הבעלים הנוכחיים וההנהלה דהיום של תאגיד בזק הודו (ושילמו קנס) בעבירה שלא קיימת, כאילו היא [בזק] מסרה \ דיווחה פרט מטעה לבורסה, על כך שאין צורך בשימוע ל"הורדת ההפרדה התאגידית", ואח"כ תיקנה זאת (בעקבות פנייה של שלמה פילבר, אז מנכ"ל משרד התקשורת, בגלל הלחץ מהיועמ"שית של המשרד דאז, עו"ד דנה נויפלד). אין שום חוק, תקנה, נוהל או הנחיה כזו. זו המצאה של "הקליקה". אין צורך (לא חוקי ולא אחר) בשימוע ב"הורדת הפרדה תאגידית", פשוט אין. 
יש צורך בשימוע רק ב"הורדת הפרדה מבנית", גם זה לא מכוח חוק, תקנה או נוהל, אלא ממסורת שהונהגה במשרד התקשורת.
ההחלטה על הפטנט של "הורדת ההפרדה התאגידית בבזק": כאן. הסבר מקיף למה לא צריך שימוע ב"הורדת הפרדה תאגידית" יש כאן.
אוסף הטעויות בתיק 4000 - כאן

ה. נציב התלונות על הפרקליטות, השופט בדימ. מנחם פינקלשטיין, סיים לבדוק תלונה שלך עו"ד אלעד מן כנגד הפרקליטות, על השיהוי הניכר (5-6 שנים), עד שהתקבלו החלטות בפרקליטות לגבי התאגידים בתיקי האלפים, והנציב מצא שהתלונה מוצדקת - כאן

2.2.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה על תיק הצוללות (3000) תחת הכותרת: במשפט הזוטא של מיקי גנור בתיק הצוללות הסתיימה עדותו של מיקו גנאדי. פרקליטו של מיקי גנור הטיח בנציגי הפרקליטות: "ליאת בן ארי ויוני תדמור רצו את ראשו של נתניהו על מגש של כסף בתיק הצוללות" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: למה הפרקליטות החליטה לסגור את תיקי התאגידים הקשורים לתיקי נתניהו? ליאת בן ארי ויהודית תירוש הודו בפועל: כשלנו בתפירת התיקים ל-בזק, וואלה וידיעות אחרונות - התאגידים הקשורים לתיקי 4000 ו-2000" - כאן.

4.2.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: נחשף נחשף בחקירה הנגדית של איתן דנגוט: הדס קליין נכחה במסיבת הפרידה לתמיר פרדו, ראש המוסד לשעבר; קליין גם הכירה את ג'יימס פאקר לאלוף במילואים איתן דנגוט כדי שיעשה איתו עסקים; דנגוט: "אני וקליין בקשרים מאוד ידידותיים" - כאן.

הוגשה תלונה נוספת (שביעית) ליועמ"שית, הפעם בנושא "קבוצת סייעני \ סוכני המוסד" - כאן. תגובת היועמ"שית (שהתלונה הועברה לפרקליט המדינה) - כאן

ההמשך בכתבה: תיק 1000: עדות החוקרים ליזו כהן, אושרה אבירם, איתי רמות ואסף וולפיש והיועמ"ש לשעבר עו"ד יהודה וינשטיין והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-5.2.24 ועד 9.2.24 כולל - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים