Telecom News - תיקי האלפים: עדות פרח לרנר ורון איילון ועדכונים בתיקים מ-3.6.24 עד 8.7.24

תיקי האלפים: עדות פרח לרנר ורון איילון ועדכונים בתיקים מ-3.6.24 עד 8.7.24

דף הבית >> חדשות >> חדשות מקומיות >> תיקי האלפים: עדות פרח לרנר ורון איילון ועדכונים בתיקים מ-3.6.24 עד 8.7.24
תיקי האלפים: עדות פרח לרנר ורון איילון ועדכונים בתיקי האלפים מ-3.6.24 עד 8.7.24
מאת: מערכת Telecom News, 3.6.24, 13:21COURT FREE

הדיונים בתיקי האלפים חזרו לביהמ"ש המחוזי בירושלים. למרות שהרכב השופטים הודיע לפרקליטות שראוי להסיר את סעיף השוחד בתיק 4000 ולשקול את סיום המשפטים כולם (תיקי 1000 ו-2000) - הפרקליטות מסרבת. זאת, כדי להשאיר את נתניהו במצב של "נאשם בתיק פלילי" וב"ניגוד עיניינים" ולהגביל עי"כ את פעולותיו כראש ממשלה, וגם כדי לדחות את המועד בו יתחיל הציבור לבוא עימה חשבון על תפירת תיקי האלפים. כ"כ, 2 משפטי הצוללות (תיק 3000) ממשיכים גם הם.

הכתבה עוסקת בעדות בתיק 2000 של פרח לרנר, ששימשה בין השנים 2009-2015 יועצת ראש הממשלה לענייני חקיקה וכנסת, בעדות בתיק 4000 של רון איילון, שהיה מנכ"ל Yes בתקופה הרלבנטית ובעדכונים בתיקי האלפים מ-3.6.24 עד 8.7.24. עדכון 9.7.24 לגבי רון איילון בתחתית הכתבה.

הכתבה: 
תיקי האלפים: עדות שלומית ברנע פרגו ויריב לוין ועדכונים בתיקי האלפים מ-8.5.24 ועד 31.5.24 - כאן.

3.6.24:
א. עדות פרח לרנר:


ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
עוד עדת תביעה הופכת לעדת הגנה - כבר בחקירה הראשית: פרח לרנר בעדותה בתיק 2000 - כבר בחקירה הראשית: ״אני זוכרת שכל הזמן קיבלתי הנחיה (מנתניהו) לעבוד נגד החוק (חוק ישראל היום)… המשכתי לעבוד ולשכנע ח״כים להתנגד לחוק״. (וזה בניגוד לתיזות השקריות של ליאת בן ארי כאילו נתניהו ניסה לקדם גרסה מסויימת דל החוק כחלק מדיל דמיוני עם נוני מוזס).

סיכום ביניים של עדות פרח לרנר - עוד דוגמא עגומה לשיטות העבודה של ליאת בן ארי והפרקליטות: מחטטים בטלפון של לרנר שלא כדין. מסתירים ממנה בחקירות ראיות מזכות לנתניהו שהוצאו מתוך הטלפון שלה - ולמרות זאת היא דבקה בגרסתה שנתניהו רצה לבלום את חוק ״ישראל היום״. מנסים שוב ושוב לשתול לה גרסאות שעלולות להפליל את נתניהו. (וככה זה היה עם כל העדים. וככה תופרים תיקים).

הסתיימה עדות פרח לרנר: עוד עדת תביעה הפכה לעדת הגנה מצויינת. לרנר אישרה, כמו יריב לוין, שנתניהו הנחה אותם לבלום את הצעת החוק של ״ישראל היום״ ולא סטה מההוראה הזו בניגוד לתיזות המופרכות של ליאת בן ארי ולמרות שהחוקרים ניסו לשתול לה גרסה אחרת. אלון גילדין מהפרקליטות הרבה להתפרץ בהתנגדויות סרק (מה שהלחץ והייאוש עושים) - השופטת פרידמן-פלדמן העמידה אותו על מקומו.

את פרח לרנר החוקרים והפרקליטות "תפרו" מכל הכיוונים, בתקווה לקבל ממנה מידע מפליל על רוה"מ, אך לשווא, כולל ביצוע פעולות של האזנות סתר וניתוח מידע מהמחשב ומהסמארטפון שלה - שנתפסו מידיה - כאן

אובדן העשתונות של אלון גילדיןככל שפרשת התביעה מתקרבת לסיומה בתיקי נתניהו, התובע אלון גילדין מאבד את זה לגמרי. בדיונים "רגילים" הוא מרבה להתפרץ עם התנגדויות סרק וחמור מכך: הוא וסגניתו קרן צבירן מנסים שוב ושוב ללחוש תשובות לעדים שנקלעו למצוקה. זה ניכר במיוחד אצל כורש ברנור, שהתפרק בחקירה הנגדית של עו"ד עמית חדד. אבל בעדות של פרח לרנר, בהמשך לעדות יריב לוין, גילדין איבד את זה לגמרי. אחרי שויתר משום מה על עדותו של זאב אלקין (מזכה לנתניהו), הוא לא יכול היה לשאת את העובדה, שיריב לוין ופרח לרנר אומרים את האמת: שנתניהו לא שינה כהוא זה מהנחייתו לבלום את חוק "ישראל היום". גילדין לא הפסיק להתפרץ, לא הפסיק לנסות לשבש את החקירה הנגדית ולא הפסיק לרמוז שכולם משקרים ורק הוא, הצדיק הידוע, צודק עם התיאוריות המופרכות שלו ושל בן ארי, שלא נמצאו להן תימוכין באף ראייה ובאף עדות. ההתנהגות הזו לא נעלמה מעיני השופטים וראשת הרכב השופטים, רבקה פרידמן-פלדמן, נזפה בו והורתה לו להפסיק להתפרץ ולקום כשהוא רוצה להתנגד, ולא לזרוק משפטים ממקום מושבו.

הדיונים יוצאים להפסקה ארוכה בת כחודש ויתחדשו ב-8.7 עם עדות רון אילון, לשעבר מנכ״ל חברת yes, בתיק 4000. למחרת, העדות החשובה מאוד של עו״ד דוד שמרון בתיק 2000 ובכך תסתיים פרשת התביעה לאחר שוויתרה על כ-200 עדים.

ג. עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

4.6.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: תיק 2000: היועצת לשעבר של נתניהו הגיעה לעדות: פרח לרנר, היועצת לשעבר של נתניהו, ריסקה בעדותה את התיאוריות המופרכות של ליאת בן ארי: נתניהו הנחה כל העת לבלום את חוק "ישראל היום". וגם: החיטוט הלא חוקי בטלפון של לרנר, הסתרת מסמכים מזכים בחקירותיה, וניסיון לשתול גרסאות שיפלילו את נתניהו - כאן.

5.6.24
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה על תיק הצוללות (3000) משפט הזוטא של מיקי גנור תחת הכותרת: תיק 'הצוללות': החוקר נכנס למקלחת? יואב תלם נכנס באמצע מקלחת של מיקי גנור ביום השני לחקירתו שבו נחקר עד 4 לפנות בוקר - וניסה להפוך אותו לעד מדינה כשהוא מדבר על "שחיתות שלטונית והון שלטון. קח דף, תחתום עליו ותצא הביתה" (הכוונה לנתניהו); תלם בתגובה: "לא זוכר" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר: עדכון ממשפט נתניהו: מתי תתחיל פרשת ההגנה? אתמול ביקשו השופטים מפרקליטי נתניהו להודיע עד יום שני הבא מתי המועד המבוקש מבחינתם לתחילת פרשת ההגנה ומה הטעמים לכך. לאחר מכן תגיב המדינה ולאחר תגובת המדינה יתקיים דיון על כך. בין לבין, אישרו השופטים את ההחלפה בין עו"ד בן צור לעמית חדד בתיק 4000.
הערת מערכת: הפרקליטות ניסתה לפסול את עמית חדד מייצוג של פילבר עקב "ניגוד עניינים" (בתיק 4000). למעשה, הפרקליטות רצתה עורך דין שלא בקיא בתיק כדי למשוך זמן. אולם, כאמור, השופטים אישרו לחדד ליצג את נתניהו במקום בן צור

וזה מצב הדברים: הפרקליטות ויתרה על כ-200 עדים(!), ביניהם עדי תביעה מרכזיים, כי הבינה שהם יזיקו לה וגם בשביל להביא כמה שיותר מהר את נתניהו לדוכן העדים (הוא העד הראשון בפרשת ההגנה). וזאת, מתוך תזה מטופשת שדרך עדות נתניהו הם יצליחו להוכיח את התזות השקריות שהם תפרו - מה שלא הצליחו לעשות לכל אורך פרשת התביעה.
זה לוח הזמנים: במהלך יולי תסתיים פרשת התביעה עם עדותם של רון אילון ועדות דרמטית צפויה של עו"ד דוד שמרון (אותו ניסו להפוך לעד מדינה נגד נתניהו). אחרי זה יוצאים לפגרה לקראת סוף יולי ואמורים לחזור בתחילת ספטמבר. האם פרשת ההגנה תתחיל עם החזרה מהפגרה? זה כבר להחלטת השופטים. אני מניח שפרקליטי נתניהו יגישו בקשות להגנה מן הצדק ואולי גם בקשות של "אין להשיב לאשמה" ויבקשו לקבל החלטה לפני תחילת פרשת ההגנה.
אני בטוח שהפרקליטות תפתח בקמפיין שנתניהו "מורח" את המשפט, שהוא לא כשיר וכד', אם פרקליטיו יבקשו זמן מה להיערך לפרשת ההגנה. לא צריך להתרגש מזה, מצבה של הפרקליטות ושל ליאת בן ארי נואש והם עושים ה-כ-ל בשביל להסיט את האש מהכישלון הצורב בפרשת התביעה, כולל עבירות פליליות חמורות ע"י פרקליטים וחוקרים שנחשפו במהלך הדיונים.
המסמך - כאן.

6.6.24: ועדת האתיקה הארצית של לשכת עורכי הדין קבעה כי פרקליטו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, יוכל לייצג את עד המדינה שלמה פילבר בשימוע בפרקליטות על כך, שפילבר הפר את הסכם עד המדינה.
בהקשר זה, אלי ציפורי פרסם בטוויטר: אבוי לחרפת הפרקליטות! ועדת האתיקה של לשכת עו״ד אישרה לעו״ד עמית חדד לייצג את שלמה פילבר בשימוע שלו. תזכורת: 4 פרקליטים ופרקליטות שלחו הודעה שקרית לבית המשפט וקבעו שמדובר ב״ניגוד עניינים מובהק״. ואלו השמות: יהודית תירוש, ניצן וולקן, יעל שחף ואסף עיסוק. 

על נושא זה בצירוף המסמכים הרלוונטיים ניתן לקרוא בעדכון 20.5.24 בכתבה - כאן.

7.6.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה על תיק הצוללות (3000) משפט הזוטא של מיקי גנור תחת הכותרת: יאיר לפיד זומן לעדות בתיק 3000 בניסיון להפליל את נתניהו בנושא מכירת הצוללות למצרים. יואב תלם: הסוגייה הזו נחקרה במלוא הרגישות ובחנו את הזיקה שלה לסיפור העברייני שמר גנור סיפר - כאן.

תזכורת: טומי לפיד (ז"ל) היה בהנהלת "קרן וקסנר" בעת שהיה ב"מעריב" - כאן

תזכורת נוספת מי זה יאיר לפיד והקשר שלו ל"עיתונאיבן כספית: שמעון הללי מ"ערוץ 14" פרסם ב-2.7.24 כאן (או כאן, אם הכתבה נעלמת מהאינטרנט), כתבה נוקבת ביותר תחת הכותרת: "הפגישה והשיחות של בן כספית עם לפיד – והכתבות שפורסמו במקביל.
אחד העיתונאים שמרבה לכנות את יריביו מהימין בתואר, 'שופרות', הוא בן כספית • במהלך השנים כתב העיתונאי לא מעט טורים נגד ממשלות הימין וכינה שלל כתבים ועיתונאים ימניים: 'שופרות של נתניהו' ו'מכונת הרעל' • אבל מתברר שהאירוניה לא מתה."

9.6.24אלי ציפורי פרסם בטוויטר: עדכון שבועי על תיקי האלפים (אין דיונים עד לתחילת יולי): מחר ישיבו פרקליטי נתניהו, אלוביץ' ומוזס לדרישת השופטים - מהו המועד המבוקש לתחילת פרשת ההגנה ולפרט הטעמים לכך. הפרקליטות תגיב תוך 7 ימים לאחר מכן. ב-8.7 יעיד רון אילון, מנכ״ל חברת yes בתיק 4000. ב-9.7 יתקיים דיון על המועד לתחילת פרשת ההגנה ואחר כך תישמע עדותו הדרמטית של עו״ד דוד שמרון בתיק 2000 ובכך תסתיים פרשת התביעה.
הפגרה המאולצת בת חודש היא אך ורק בגלל הפרקליטות שלא הצליחה לייצר רצף עם עדי התביעה שלה. אל דאגה, ממחר יתחיל כנראה קמפיין שנתניהו ״מורח״ את המשפט. (נהוג לעשות הפסקה של מספר חודשים בין פרשת ההגנה לפרשת התביעה וממילא יש פגרה באמצע). לא צריך להתרגש: המטרה של הפרקליטות היא להביא את נתניהו כמה שיותר מהר לדוכן העדים באמצע מלחמה (הוא העד הראשון בפרשת ההגנה) מתוך תיזה מטופשת שדרכו יוכיחו את האישומים אחרי שלא הצליחו לעשות זאת בפרשת התביעה. גם הספין הזה ייכשל.

10.6.24
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר: פרקליטי נתניהו, אלוביץ' ומוזס לבית המשפט: אין בידינו לקבוע מתי תתחיל פרשת ההגנה אלא לאחר שתסתיים פרשת התביעה ונוכל לפנות לעדי תביעה שלא הוזמנו ע"י הפרקליטות. אני בטוח שליאת בן ארי ויהודית תירוש משתוללות עכשיו מהתשובה היפה. המסמך - כאן

ב. פורסם בפרוטוקול נוסף מדיוני ביהמ"ש המחוזי בירושלים ב"תיקי האלפים": 3.6.24

ג. בהסכמת התביעה וההגנה הוגש לביהמ"ש חקירתו של נהג\מאבטח בפמליית רוה"מ, אשר יששכר שמו, עדות שמפריכה לחלוטין את טענות "קו האספקה" של הדס קליין וכתב האישום ב"תיק 1000" - כאן

16.6.24: עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר:
שיפוני

17.6.24אלי ציפורי פרסם בטוויטר: מופע הנוכלות של הפרקליטות, הטריקים המלוכלכים והרדיפה אחרי נתניהו: ההודעה אתמול של הפרקליטות והתדרוכים לתקשורת עוד לפני שההודעה נסרקה למערכת ״נט משפט״ מוכיחה עד כמה היא רודפת את נתניהו - בכל מחיר - ולמרות כשלונותיה עד עתה. הפרקליטות, בייאושה כי רב, הגיבה לפרקליטי נתניהו, אלוביץ ומוזס בנוגע לפרשת ההגנה ודרשה ״דיון דחוף״ עוד השבוע. תזכורת: הפרקליטות ויתרה על 200 עדי תביעה, בהם עדי תביעה מאוד מרכזיים, כי הבינה שכל עדי התביעה הופכים לעדי הגנה מצויינים. אלא שנעשה כאן תרגיל מאוד מלוכלך: היא לא ויתרה על העדים באופן רשמי כדי לא לאפשר להגנה לפנות אליהם. וכך, למשל, עמית חדד אינו יכול לשוחח  עד סיום פרשת התביעה עם ג׳יימס פאקר, סטלה הנדלר, אלי קמיר, עדי קאהן גונן, איתן צפריר ועוד ועוד. זה דברים שמצריכים זמן. המטרה של הפרקליטות היא כפולה: הראשונה, להביך את נתניהו באמצע מלחמה ולנהל קמפיין שהוא מתחמק לכאורה מעדות; השנייה - להסיט את האש מבן ארי אחרי סירובה התמוה להעיד במשפט הזוטא של מיקי גנור. שימו לב מי חתומים על ההודעה המחוצפת: יהודית תירוש, ואלון גילדין. המסמך - כאן.

19.6.24
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה על תיק הצוללות (תיק 3000) תחת הכותרת: משפט "הצוללות": העדות הכי מטלטלת עד כה. מיקי גנור פרץ בבכי כשדיבר על חקירתה של בתו והחלטתה לעזוב את הארץ. נציגי הפרקליטות צחקקו: "חוץ מלאנוס אותי, הם עשו את הכל. הם רצו את הראש של ביבי, הם היו קבלני המשנה של רביב דרוקר. או שאתה הורג את עצמך, או שאתה ממציא סיפורים" - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: השופטים דוחים את בקשת הפרקליטות לקיים דיון דחוף עוד השבוע על פרשת ההגנה. עם זאת, על פרקליטי ההגנה יהיה ״להבהיר ולנמק״ עד ה-26.6 מתי יהיה אפשר לדעתם להתחיל את פרשת ההגנה. עדות עו״ד דוד שמרון תהיה ב-9, 10 וה-15 ביולי - וזאת תהיה עדות דרמטית (ניסו לגייס את שמרון כעד מדינה נגד נתניהו). ב-18 ליולי יעיד תמיר פרדו ואז ייצאו לפגרה.

תזכורת חשובה: הוגשה תלונה נוספת (שביעית) ליועמ"שית, הפעם בנושא "קבוצת סייעני \ סוכני המוסד" - כאן
תגובת היועמ"שית (שהתלונה הועברה לפרקליט המדינה) - כאן

21.6.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה על תיק הצוללות (תיק 3000) תחת הכותרת: אירוע "המקלחת". מיקי גנור אומר למעשה שיואב תלם משקר: רוח הדברים במקלחת הייתה שאתה יכול להביא לנו את הכנופייה, זה היה הביטוי השגור בכל מקום, כנופייה, כנופייה והון שלטון. הכנופייה זה ביבי, שטייניץ, מולכו ושמרון. הוא אמר לי קח חצי דף ולך הביתה - כאן.

26.6.24: אלי ציפורי פרסם בטוויטר: פרקליטו של נתניהו עו״ד עמית חדד: נתניהו יוכל להעיד במרץ 2025 (זה בהחלט זמן סביר ועוד באמצע מלחמה). המסמך - כאן.
הערת מערכת: בתגובתו, עו"ד חדד מציין ששבועיים מתום פגרת ביהמ"ש, ההגנה תגיש בקשת "הגנה מן הצדק". כלומר, יוזמנו עדים ויתקיימו ודיונים בנושא זה כולל אפשרות של זיכוי בטענה של "הגנה מן הצדק", ובמקרה כזה בו הטענה תתקבל, נתניהו לא יצטרך להעיד.

28.6.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה על תיק הצוללות (3000) תחת הכותרת: העדות הדרמטית של מיקי גנור: "רמזו לי עם אקדחים שאם אני לא מביא אותם לקרבה מספיק קרובה לנתניהו אז הסכם עד המדינה שלי בסכנה, ולכן אני מבין שזה האקזיט שלי מהטירוף. המצאתי סיפורים, גיבוב של שקרים והמצאות" - כאן.

30.6.24
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר: פרקליטי אלוביץ׳ ומוזס מצטרפים לעו״ד עמית חדד: ״דרוש פרק זמן משמעותי עד לתחילת פרשת ההגנה״. בשבוע הבא יתקיים דיון על כך. המסמכים כאן וכאן.

במוטי קסטל פרסם בטוויטר: תביעת הענק של שלמה פילבר נגד המדינה בפרשת הרוגלות. עד המדינה לשעבר תובע מהמדינה חצי מיליון ש"ח בגין פגיעה חמורה בפרטיות וחדירה לרשות הפרט. העו"ד שמייצג את פילבר הוא ליאור שביט. כתב התביעה - כאן

1.7.24: המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד אלון אלטמן, קיבל (בגיבוי היועמ"שית) החלטה לדחות מסיבות לא בדיוק ברורות, את הערר של אבי וייס בעניין סגירת תיק מח"ש ללא כל חקירה - בעילה של "אין עבירה", בעניין הפעלת הרוגלות על שלמה פילבר ונתן אשל. החלטת דחיית הערר ע"י המשנה לפרקליט המדינה - כאן. התלונה המקורית למח"ש ב-2022, החלטת אי חקירת התיק הזה ע"י מח"ש והערר עצמו עם הראיות - כאן
עקב המענה הלא חוקי (לכאורה) הזה, של דחיית הערר ע"י עו"ד אלון אלטמן, הוגשה תלונה גם ליועמ"שית (כאן) וגם לנת"ם (כאן, גוף התלונה המלא - כאן). 

3.7.24: אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות" (3000). העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה - כאן.

4.7.24אלי ציפורי פרסם בטוויטר: אין לתאר! תיק בזק רשות ני״ע: קרוב ל-7 שנים אחרי סיום החקירה בתיק, מבקשת הפרקליטות צו חיפוש לטלפון וחדירה לחומרי המחשב של עמיקם שורר, יד ימינו לשעבר של שאול אלוביץ׳. וזאת - בגלל ״התפתחות טכנולוגית״. אין גבול לרדיפה של הגוף המסוכן ביותר בישראל. המסמך - כאן.

5.7.24: לקראת עדות עו"ד דוד שמרון בשבוע הבא, אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עו"ד דוד שמרון בחקירתו במשטרה: "אדון מוזס עושה מעת לעת דברים חריגים באמצעות העיתון שלו"; "הצעתי לנתניהו לדובב את מוזס, למשוך אותו בלשונו, הכוונה שנתניהו לא יקיים איתו שיחה קצרה ולקונית" - כאן.

7.7.24אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
לא יאומן! הפרקליטות מאיימת במרומז על נתניהו בנבצרות אם לא יעיד ב-1.11 שימו לב מה נכתב בהודעה ששלחה היום הפרקליטות לביהמ"ש: ״התביעה בתיקי האלפים הודיעה לביהמ"ש המחוזי בירושלים כי היא מתנגדת לבקשת הנאשם 1, ראש הממשלה בנימין נתניהו, לדחות את פרשת ההגנה בתיק לחודש מרץ 2025, בקשה שמשמעותה הקפאת המשפט הפלילי למשך 8 חודשים (אגב, זה שקר). ״התביעה סבורה כי על עדותו של רה״מ נתניהו להתחיל לכל המאוחר מיד לאחר חגי תשרי, ב-1.11.24". בתגובת התביעה נאמר, "כי אם ראש הממשלה חזר בו ועמדתו העדכנית היא שמילוי תפקידו הציבורי אינו מאפשר ניהול תקין של המשפט, עליו להבהיר כך במפורש, ולא להבליע טענה חדשה זו בבקשה בעניין מועדים״. הרמז ברור, אם לא תגיע לעדות בתאריך שאנו רוצים, יש אפשרות לנבצרות (הפרקליטות לא מבינה שיש מלחמה). המרצע יצא מן השק: אחרי שכשלו עם תפירת התיקים הם רוצים לתפור לנתניהו נבצרות. ההודעה - כאן.

בפרקליטות רועדים מפחד מבקשות להגנה מן הצדק שיוגשו ע"י פרקליטי נתניהו ואלוביץ׳: הבקשה המאיימת בנבצרות שהגישה היום הפרקליטות, חושפת את המניע האמיתי: למנוע כעת דיון בבקשות להגנה מן הצדק מחשש שהשופטים יפסקו נגד הפרקליטות לאור מה שקרה בדיוני המשפט. אמנם, זה נכון שדנים בדרך כלל בבקשות בסוף ההליך אבל יש אפשרות גם בהתחלת וגם באמצע המשפט.

8.7.24: עדות רון איילון:
הבוקר מעיד בתיק 4,000 מנכ"ל Yes לשעבר רון אילון, על אישורה של עסקת מיזוג בזק-יס, שכביכול הייתה "התמורה" שנתן נתניהו לאלוביץ' עבור "סיקור אוהד"  בוואלה!.

הערה חשובה שפורסמה ע"י אבי וייס לפני כ-3 שנים הנוגעת לעדותו של רון איילון
חשיפה בלעדית וחמורה: רשות ניירות הערך מתחמקת ממתן מענה ברור לצורך לחקור 2 סוגיות בעלות גוון פלילי חמור, לכאורה:
1) דליפות חמורות של מסמכי חקירה של רון איילון ממחשבי חוקרי רשות ניירות ערך שחקרו במסגרת "תיק בזק" במחצית 2017.
הדליפה אירעה, ככל הידוע לי, לכאורה, מהמחשבים של החוקרת פולינה גלובזמן-קריב, או ממי שהייתה לו אז גישה למחשבים הללו: אלי לוי וליאור שוורץ
2) פגישות לא מתועדות ולא מוסברות במהלך 2017 ובמיוחד במחצית השנייה של 2017 ותחילת 2018, בין נוני מוזס (הבעלים, העורך האחראי והיו"ר של קבוצת "ידיעות אחרונות"), לפרופ' שמואל האוזר, שהיה אז יו"ר רשות ניירות ערך וניהל "ביד רמה" את חקירות "תיק בזק" (תיק שרובו ככולו התמוטט ומונשם עדיין בכוח: https://bit.ly/Tik4000No50). 
היו"ר, ביחד עם נציגת משרד ראש הממשלה במליאת רשות ניירות ערך - עו"ד שלומית ברנע פרגו, ככל שנחשף בזמנו, הפעילו 3 סוכנים בקבוצת בזק כשהבולט מבין הסוכנים היה אילן ישועה, אז מנכ"ל "וואלה!" וניסו לגייס במהלך החקירות של תיק בזק את שלמה פילבר (אז מנכ"ל משרד התקשורת) כעד מדינה כנגד בנימין נתניהו, ללא אישור יועמ"ש ובאישור עו"ד ליאת בן-ארי שווקי בלבד, בניגוד לחוק. 
תגובת רשות ניירות ערך לפניות שלי - נמצאת כאן: https://drive.google.com/.../16OZBj8aQXT2ZZRc3OYnDNu.../view.
התגובה שלי להתחמקות הזו של רשות ניירות ערך - נמצאת כאן: https://drive.google.com/.../1fRkskP.../view - לא התקבלה תגובה נוספת מהרשות.
ההתחמקות הזו מטיפול בעבירות פליליות, שמתבצעות ברשות עצמה או ע"י מי מאנשיה ו\או סוכניה, היא עקבית מצד רשות ניירות ערך, בראשות היו"ר הקודמת (ענת גואטה). אני התחלתי בתהליכי החקירה וברור הפרשה בסוף 2021 בשאלה פשוטה לצמרת הרשות - שלא נענתה (בכוונה) עד היום - כאן
זאת, בהמשך לתלונותיי הרבות בעניינו של הסוכן אילן ישועה, תלונות שלא נענו ונגרסו - ככל הידוע לי, ברשות ניירות ערך ובפרקליטות, כמפורט למשל כאן: https://bit.ly/Tik4000No56.
על חלקם של ניר חפץ ורביב דרוקר במה שמכונה "תפירת התיקים" יש כאן: https://bit.ly/HefetzRaviv.
"מה שלא ביבי לא חוקרים". זה הכלל, גם ברשות ניירות ערך. מזעזע ומחריד כל שוחר חוק וצדק במדינת ישראל!!

הוגשה פנייה מחודשת לרשות ניירות הערך (מאחר שהיו"ר ברשות הוחלף, היו"ר הנוכחי הוא עו"ד יוסף (ספי) זינגר), הפניה המחודשת במלואה - כאן

א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
רון אילון - כיום במילואים - לשעבר מנכ״ל yes, מגיע לעדות בתיק 4000. אני מכיר קצת את אילון מתקופתי ב״גלובס״. הוא עוד דוגמא מצערת לאיך הפרקליטות הורסת לאנשים את החיים ומקפחת לנח את הפרנסה (ועל פי הערכות הוא רחוק מלהיות מאוהדיו של נתניהו). נגד אילון הוגש כתב אישום בפרשת בזק רשות ני״ע, כתב אישום די צולע, אבל זה מספיק להכתים את שמך ולהרוס לך את החיים.

רון אילון מאשר: התהליכים למיזוג בזק-יס היו ארוכים וחריגים לרעה (כלומר, משרד התקשורת הוא זה שפעל בצורה לא לגיטימית): אילון: "התהליכים היו מאוד ארוכים וחריגים לרעה. שפונים לגלעד ארדן (אז שר התקשורת) ביולי 2014 ואין תשובה ואין התייחסות. התהליך לפי הניסיון שלי זה כמעט טכני. בזק מחזיקה שנים ב-50 אחוז ממניות יס. זה לא בעל מניות חדש. לקח הרבה זמן. למכתב לארדן לא הייתה תגובה רשמית או תשובה. המסר שקיבלנו ממשרד התקשורת שהם מעוניינים שבזק קווית תקבל על עצמה רגולטור נוסף… סברתי שהעסקה טובה מאוד ליס".

בום! רון אילון מרסק לפרקליטות את התיאוריות על נתניהו כבר בחקירה הראשית - ״אני פחות קושר את זה (מיזוג בזק-יס) לשינוי של שר התקשורת״: אילון: "מכל מבט שלי, הגוף הממונה לפי החוק על חוו"ד ורגולציה בתחום השידורים זו מועצת הכבלים והלוויין. הבקשה נתקעה במשרד התקשורת אצל המנכ״ל (אבי ברגר). הוא לא בגוף החוקי להמליץ או לא. זו סמכות אילוצית, זה לא הגיע למועצת הלווין והכבלים. מתי זה הגיע? לא זוכר. לכשהגיע התהליך הואץ. אני פחות קושר זאת לשינוי של שר התקשורת, אולי יותר לשינוי של מי הגוף המטפל במשרד התקשורת או הבקשה".

רון אילון ממשיך לרסק את התיאוריות השקריות של הפרקליטות (בן ארי&תירוש): "לא שמעתי משאול אלוביץ' משהו ספציפי שראש הממשלה (נתניהו) 'יעשה בשבילנו דברים'".

גב׳ יהודית תירוש, איך את לא מתביישת? עו״ד ז׳ק חן: "מכניסים תשובות לפה של העד" (עוד שיטה האופיינית לפרקליטות). יהודית תירוש: "אתה ממשיך להכפיש כהרגלך".  חן: "עוד לא התחלתי. אני נמנע מזה". 

יהודית תירוש מגנה על ״דה מרקר״ במהלך הדיון (ובמקביל מקבלת מ"דה מרקר" סיקור אוהד): עו״ד ז׳ק חן: "בחקירה שלך אתה אומר - 'אתה יודע ביום שהורדתי לדה מרקר 300 מינויים, יום למחרת כותרת שלילית, על אין קשר? אני אומר, יש אמא של קשר, יס הורידה את המנויים של דה מרקר, גם של גלובס גם של זה בשביל קיצוצים … דה מרקר לא מתביישים ישר כותרת שלילית. עכשיו אומר לי הכתב - העורך התערב, זה לא הכותרת שאני כתבתי, העורך 'התערב' (זו השיטה הידועה של 'דה מרקר' - חיסול חשבונות). זו ידיעה אישית?" רון אילון: "כן". יהודית תירוש מתפרצת, למרות שדה מרקר מעניק לה סיקור אוהד: "זו עדות שמועה, זה מישהו שאמר למישהו לעד, האנשים לא נמצאים במשפט ולא יודעים. מאחר והעד מעריך כי הכותרת השלילית היא ממה שאמר לו הכתב זו עדות סברה". השופטת רבקה פרידמן-פלדמן: "על מה גבירתי מתווכחת? תשאלי בחוזרת".

המצב מחמיר: ככל שהמצוקה של הפרקליטות נואשת יותר - ההתפרעויות, ההתפרצויות וההפרעות של נציגיה בדיוני משפט נתניהו רק הולכים וגוברים. אחרי שנחשף היום שוב שתירוש הסתירה עשרות מסמכים מזכים מהעד רון אילון - תירוש יחד עם ניצן וולקן לא חדלו מלהתפרע, להתפרץ ולהפריע ולנסות לשבש את החקירה הנגדית - עד שגם השופטים איבדו סבלנות וביקשו מהן להפסיק עם ההערות. בשלב מסויים עו״ד ז׳ק חן סנט בה, שכל כתב האישום שלה הוא תוצאה של רכילות וסברות. תירוש זעמה ואמרה לו שלא יחלק לה ציונים (הרי אסור לבקר את חבורת הפרקליטות). אחרי זה ניסתה להגן על ״דה מרקר״ תוך ניגוד עניינים חמור - לאחר שזה מספק לה סיקור אוהד. תירוש איבדה את זה לגמרי, היא מרבה לאבד את עשתונותיה - מתוך מצוקה אדירה. 

אלי ציפורי סיכם את היום בטוויטר: סיכום עדותו של רון אילון: אישר שתיק 4000 ז״ל: השיטה: הסתרה של עשרות מסמכים מאילון בכוונת זדון כדי לצייר בפניו מצגי שווא ולהכניס לו מילים לפה. אילון אישר: גלעד ארדן, אבי ברגר, הרן לבאות ודנה נויפלד ״מרחו״ את אישור מיזוג בזק-יס בלי שום מקור סמכות, למרות שזה היה הליך טכני בעיקרו. אילון אישר גם שלא קיבל שום תגובה ממשרד התקשורת על בקשת המיזוג במשך חודשים ארוכים. אילון אישר שהוא זה שפנה לאמיר ברקן, כלכלן במשרד רוה״מ, בגלל היכרות מוקדמת איתו ממשרד האוצר (בלי שום קשר לנתניהו). אילון אישר שלא שמע מעולם את אלוביץ' אומר שנתניהו יעשה בשבילם כך או אחרת - בניגוד לתיאוריות הכוזבות של הפרקליטות. יהודית תירוש השתוללה והתפרעה במהלך הדיון בניסיון נואל לשבש את החקירה הנגדית. עו״ד ז׳ק חן הטיח בתירוש: ״כל כתב האישום שלך בנוי על רכילות וסברות״. זו אחת הסיבות שתירוש משתוללת. האמת כואבת.

ב. עו"ד עידו שיפוני העיר בטוויטר: לקראת סוף היום, התובעת תירוש התנגדה לכך שההגנה תעיד את העד על דברים שפורסמו בעיתון...

עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר:
שיפוני

עדכון 9.7.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: תירוש חוזרת: גם העד רון אילון מביא אותה להתפרצויות: רון אילון, מנכ"ל 'יס' לשעבר, אישר שתיק 4000 ז"ל. יהודית תירוש התפרעה וצווחה ללא הרף כדי לשבש את החקירה הנגדית. עו"ד ז'ק חן, פרקליטם של איריס ושאול אלוביץ', הטיח בתירוש: "כל כתב האישום שלך הוא רכילות וסברות" - כאן.

ההמשך בכתבה: תיקי האלפים: עדות דוד שמרון ועדכונים בתיקי האלפים מ-9.7.24 והלאה (כולל הדיון המקדים בדבר מועד תחילת פרשת ההגנה) - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




28.10.24 - IsraelClouds Summit 2024

2.12.24 - Telco 2024

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים