דף הבית של גוגל עבר שינויים קלים בלוגו ובסרגל הכלים. השינויים יוטמעו גם במכשירי האנדרואיד. דף הבית של גוגל ישראל נמצא עדיין במתכונת הישנה. השינוי מגיע לאחר השינויים שעשו יאהו ומיקרוסופט.
בדף הבית של גוגל יש כל יום 15 מיליארד כניסות. היום שינתה גוגל במעט את הדף הזה (עדיין לא בדף גוגל ישראל). זאת, יומיים לאחר שמיקרוסופט עצבה מחדש את שירות החיפוש Bing ולאחר הופעת הלוגו השטוח של יאהו לפני כמה שבועות. ואכן, "שטוח" זה הטרנד הבא.
לוגו השם של גוגל מכיל עתה אותיות בהירות יותר הנראות יותר שטוחות, מאחר שהוסרו ההדגשות שהיו בצד ימין של האותיות, והמראה אכן שטוח לגמרי.
סרגל הכלים השחור בחלק העליון בוטל והוא מופיע כשהוא שטוח יותר וקצר בצד ימין עם פחות לינקים. הקלקה על אייקון בצד ימין תפתח חלון ריבועים קטנים להגיע ליישומי גוגל כמו גוגל פליי, יוטיוב, גוגל דרייב ועוד.