יבמ ממשיכה במסע הרכישות. לאחר שרכשה השבוע את Now Factory הודיעה IBM על רכישת Xtify המסייעת לשווקים הדיגיטלים להגיע ביעילות ללקוחות באמצעות מסרים בנייד.
IBM הודיעה אתמול על רכישת Xtify מניו יורק, שנוסדה ב-2009. לא נמסר סכום הרכישה.
ל-Xtify המתמחה בתחום המסחר האלקטרוני גם בנייד, יש הרבה לקוחות, ביניהם תאגידי ענק כמו חנויות דיסני Tribune Group, Sephora ו-20th Century Fox Media.
החברה הנרכשת מספקת לארגונים כלים מבוססי ענן ויכולות ליצור הודעות עשירות-תוכן בתוך אפליקציות למכשירים ניידים כדי להגביר את השימוש בהן, להגביר את התנועה אליהן, לספק ללקוחות הצעות אישיות ומבצעים ולהגביר את המכירות.
הרכישה תרחיב את היכולות של IBM MobileFirst ושל IBM Smarter Commerce Initiative לכוון לערוצי שיווק חדשים, להציע מוצרים ושירותים מבוססי ענן לכל המגזרים ובכללם אספקת קמפיינים יחודיים, תכנים אישיים ואנליזות דינמיות בזמן אמת לכל המכשירים הניידים להעצמת הקשר בין העסקים ללקוחות.
ההודעה באה זמן קצר לאחר רכישת Now Factory מאירלנד, כפי שדיווחנו - כאן.