YouPhone משיקה לראשונה בשוק הסלולר שירות לקוחות ב-WhatsApp
מאת:
מערכת Telecom News, 3.3.15, 11:51
במקביל, הודיעה יופון על השקת שירות "YouPhone ברכב", שמאפשר לקבל ולהוציא שיחות מהמכשיר הקבוע ברכב בזיהוי של המספר הראשי.
חברת הסלולר יופון הודיעה היום, שבימים אלה תחל החברה להעניק לראשונה בשוק הסלולר שירות לקוחות ב-
WhatsApp.
שירות לקוחות ב-
WhatsApp מהווה בשורה נוספת בחווית השירות ללקוח, שמאפשר נגישות תפעולית רבה יותר ללקוח החוסכת לו בזמן המתנה ובטלפונים חוזרים.
בהתכתבות פשוטה ב-
WhatsApp הלקוח יכול לפנות לחברה ע"י שליחת הודעה למספר 055-88-55-880 בכל נושא ועניין ולקבל שירות מהיר יותר.
במקביל, הודיעה החברה על השקת שירות "
YouPhone ברכב", שמאפשר לקבל ולהוציא שיחות מהמכשיר הקבוע ברכב בזיהוי של המספר הראשי. כמו כן, הלקוח יוכל גם לגלוש מהמכשיר ברכב ולהשתמש באפליקציות כדוגמת
Waze.
במסגרת שירות זה תשווק החברה גם מכשירים קבועים לרכב:
CP-100 Alcatel ב-850 ₪ עד 12 תשלומים וה-
CP-200 Voyager, שהוא סמארטפון מיוחד לרכב ב-1,899 ₪ עד 12 תשלומים.
אריאל שרייבר, (בתמונה), מנכ"ל
YouPhone: "השקת שירותים אלה נועדו לחזק את חווית השירות. אנו ב-
YouPhoneמאמינים, שהלקוח צריך ליהנות משירות ברמה גבוהה ושמחים להיות הראשונים להיכנס לתחום שירות לקוחות ב-
WhatsApp בשוק הסלולר. אנו חיים בעידן, שרוב התקשורת שלנו עם חברים, משפחה וגם בעבודה נעשית בעיקר באמצעות
WhatsApp, סמס ופייסבוק. לכן, צריך לאמץ ערוצים אלה להתקשרות מהירה ויעילה יותר עם הלקוחות. מהלך זה מצטרף למגוון ערוצי השירות הדיגיטליים, שאנו מעמידים לרשות הלקוחות".