כך לדברי ג'ף פולבר (יזם סדרתי ומגדולי האנג'לים) המעוניין, שירושלים תהיה הבסיס ליצירת "אתיקה מקצועית" לעולם ה-AI, אתיקה, שתכסה את תחומי הצ'אט-בוטים, בוטים, רובוטים ו"עוזרים אישיים חכמים". מאת: אבי וייס
הטכנולוגיות מתקדמות אך עובדים רבים לא יודעים מה לעשות עם החידושים. על אתגר הכשרת העובדים לשינויים טכנולוגיים לעמוד בראש סדר העדיפויות של ארגונים כאשר על מנהלי השיווק לעבור שינוי תפיסתי. אוליביה אלבז
למה אינטגרציה חלקה בין מערכות וותיקות לבין יישומים ותשתית חדשים היא המפתח לטרנספורמציה דיגיטלית מוצלחת, ואיך ילד הסנדוויץ' של משפחת התוכנה, תווכת אינטגרציה, יכול לגשר על הפער לארגון המקושר. אריקה לנגי
למה מנהלים ועובדים בשווקים רבים ובארגונים רבים מפחדים מהמעבר לדיגיטלי ומאבדן מקומות העבודה שלהם? האם ניתן להתמודד עם הפחדים ולהיות יצירתיים, חדשניים ומצליחים? התשובה הברורה: כן. מאת: אבי וייס
מחיתולים ועד מטוסים: המפתח הוא בלהתאים את הטכנולוגיה לצורך. יש לבחור את התוכנה המתאימה בהתאם למקרה הלקוח ולהתאים את התוכנה בדיוק לצרכים של המטמיע. מאת: ערן חיים
עולם ספקי Telecom בישראל משתנה במהירות והגבולות בין אינטגרטור, ספק תקשורת (קווי או סלולרי) וספק שירותים מיטשטשים. מיהם הספקים המובילים בארץ ואיך בוחרים את הספק המתאים? מאת: מיכאל פנחס
על הארגון להבטיח, שבמקרה של השבתת מחשוב, ההתאוששות של אפליקציות קריטיות תימשך לא יותר מ-15 דקות, כמו הזמן שלוקח לשתות כוס קפה. אבל כדאי לזכור, שלארגון זה שווה מיליונים. מאת: ורד ליברמן
עולם תשתיות התקשורת נע במהירות קדימה, אבל רוב העסקים בישראל נתקעו מאחור עם תשתיות מיושנות, יקרות לתחזוקה וסובלות מתקלות חוזרות ונשנות. מה עושים? מאת: מיכאל פנחס