Act-On ו-Pravda Media Group מביאות שירותי אוטומציה בשיווק ושיווק עסק לעסק לישראל
מאת:
מערכת Telecom News, 16.2.15, 23:30
לפני התקנת אוטומציה בשיווק היו הוכחת ההשפעה של פרסום באמצעות תוכן והתשואה על ההשקעה בקמפיין תהליך מסובך וידני. באמצעות Act-On יכולה PMG לספק ללקוחות שירות שיווק דיגיטלי, שמסתכל בכל מחזור החיים של הלקוח מהליד עד ההכנסות.
Act-On Software, ספקית של אוטומציה בשיווק לעסקים קטנים ובינוניים, ו-
Pravda Media Group PMG, חברת שיווק דיגיטלי עסק לעסק (
B2B) בישראל, הכריזו על שיתוף פעולה להרחבת השימוש באוטומציה בשיווק לחברות בצמיחה ולחברות בינוניות עולות בישראל, שמשווקות בעולם. באמצעות המומחיות בתחום של
PMG והבנת האקלים העסקי המקומי יחד עם הידע של
Act-On בטכנולוגיות שיווק, הן מציעות לחברות הישראליות הצלחה בשיווק מודרני.
כפיר פרבדה, (בתמונה), נשיא ומנכ"ל
:Pravda Media Group "רוב לקוחותינו הם עסקים קטנים ובינוניים צומחים המתחרים בעולם עם המוצרים והשירותים, שהם מציעים, ו-
Act-On מספקת שילוב של פונקציות, קלות שימוש ומחיר העונה על הצרכים שלהם. שיתוף הפעולה עם
Act-On מאפשר לעסק שלנו לצמוח מבחינת גודל והיצע".
אטרי צ'טרג'י, סמנכ"ל השיווק של
Act-On Software: "ישראל היא בין שוקי ההזנקים הצומחים הכי מהר והחברות האלו ממוצבות להרוויח מטכנולוגיות השיווק החדישות ביותר' ש-
Act-On פיתחה עבור עסקים קטנים ובינוניים וחברות צמיחה עולות. ההכנסות הגלובליות מאוטומציה בשיווק תגענה ל-1.9 מיליארד דולרים עד 2020, ואנו צופים, שהמשווקים הישראלים ימלאו תפקיד מוביל באימוץ טכניקות שיווק מהדור הבא כדי להגדיל את עסקיהם".