Telecom News - "רשת על פי דרישה" - מהפכה בשוק התקשורת והטלפוניה העסקית בישראל

"רשת על פי דרישה" - מהפכה בשוק התקשורת והטלפוניה העסקית בישראל

דף הבית >> חידושים הכרזות >> "רשת על פי דרישה" - מהפכה בשוק התקשורת והטלפוניה העסקית בישראל
"רשת על פי דרישה" - מהפכה בשוק התקשורת והטלפוניה העסקית בישראל
מאת: אבי וייס, 11.4.16, 11:54יאן זורבייר, ALU-E
 
לדעת האנליסטים, עד 2020 כ-80% משוק התקשורת העסקית יהיה בגישת ה-,SaaS ש-ALU-E נחשונים בה, מובילים בה את עולם התקשורת והטלפוניה ומקדימים ב-4 שנים לפחות מתחרים כמו סיסקו ו-HP. בשורה מלהיבה למנמ"רים.
 
"את הלקוח העסקי והארגוני לא מעניין הציוד. הוא רוצה לעבוד בצורה חלקה, נוחה, ידידותית וזולה, בכל מכשיר קצה ובכל מקום. זה מה שהוא מקבל מאתנו", מתאר יאן זורבייר (Jan Zuurbier), חבר מועצת המנהלים של ALU-E העולמית ו-Executive VP Global Sales & Marketing, של אלקטל-לוסנט- ארגונים (ALU-E). "אנו נותנים, בפעם הראשונה בהיסטוריה של עולם התקשורת והטלפוניה, מענה מלא למנמ"רים, שלא יודעים מה תהיינה ההוצאות על הרשת והטלפוניה שלהם, לא בחודש הבא ולא בשנה הבאה".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם יאן זורבייר (בתמונה), כדי לשמוע על מימוש הרעיון של "רשת על פי דרישה", תפיסת עולם מהפכנית לעסקים ולארגונים בכל הקשור לרשת, לאבטחה ולטלפוניה, גישה שנחשפה אצלנו לראשונה.
 
שאלה: מהיכן צמח הרעיון של "רשת על פי דרישה"?
יאן זורבייר: "ראינו את ההתפתחויות בשוק וחיפשנו בהנהלת החברה כיוון התקדמות, שיבדל אותנו מהמתחרים שלנו. המשקיעים שלנו נתנו לנו את הגב הכלכלי למהלך הזה, שבלעדיו לא היינו יכולים להוציא אותו לפועל.
 
זה כולל גיבוי פיננסי לרכישת ציוד בהיקפים, ציוד, שאנו מספקים ללקוחות שלנו, ללא כל עלות עבורם. הם משלמים רק על הצריכה ושולטים בצריכה.  
 
כך, אנו יכולים להציג קונספט חדש לשוק, שמקבל את זה בהתלהבות.
 
קח לדוגמה בית חולים, מבנה ענק, שיש בו עובדים ברמות שונות, חולים, בני משפחה ומבקרים חיצוניים. כולם צורכים תקשורת בצורה כזו או אחרת. התוצאה: בית החולים נאלץ להשקיע בכמה מערכות תקשורת מקבילות, לצרכים השונים הללו, והוא משלם על שעות השיא של הצריכה מחיר מלא, כל הזמן, גם כשהרשת ריקה.
 
בכל רשת, המנמ"ר מזמין ציוד רשת מכל הסוגים וטלפוניה לפי שעות השיא ומשלם על זה כל השנה. המנמ"ר משלם כל הזמן יותר ויותר על הרשת שלו, כי כל הזמן יש יותר ביקושים והטכנולוגיות מתפתחות מאוד מהר. השורה התחתונה: הוצאות בלתי נשלטות, גם על ציוד, תחזוקת ציוד ושדרוג ציוד, וגם על התקשורת עצמה.
 
אנו באים למנמ"ר בבית החולים ואומרים לו: הסיוט הזה נגמר. הציוד של הרשת ותחזוקתו לא אמור לעניין אותך. אתה רוצה לספק שירות איכותי לכולם, זה מה שתקבל. רק על זה תשלם. רק על הצריכה בפועל.
 
אנו מבטיחים SLA מול המנמ"ר הזה ומבטיחים לו שירות מלא, כולל שדרוגים ועדכונים. הוא תמיד יקבל את הטכנולוגיה העדכנית והטובה ביותר עבורו".
 
שאלה: למה אתם משיקים את השירות הזה כעת בישראל?
תשובה: "אנו משקים זאת בו זמנית בכל המדינות החשובות לנו, בהן ישראל. הסניף הישראלי בראשותו של יענקל לוי-עייש עושה פלאים ומצליח ולכן באתי לישראל כדי להציג את ההפתעה הזו, שפיתחנו לשוק התקשורת העולמי.
 
אני נפגש כאן עם אנליסטים, לקוחות ושותפים, כאשר ייתכן ונצרף לרשימה של השותפים ספקים בכירים נוספים, בנוסף ל: יורוקום, תדיראן טלקום, TSG וטלדור, שכבר פועלות כשותפות שלנו בישראל".  
 
שאלה: אז מי הבעלים של הרשת ושל כל מה שיש בה?
תשובה: "אנו, באמצעות השותפים שלנו. קיבלנו, בסיוע המשקיעים שלנו, מימון בנקאי ואשראי מתאים כדי לממן את התצורה החדשה הזו של אספקת שירותי תקשורת וטלפוניה.
 
כך, כל השיח של השוק משתנה ואנו מובילים את המהפכה הזו".
 
שאלה: מה אתה אומר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם בישראל?
תשובה: "אני אומר להם, שכל מה שנמצא בארגון, הם לא צריכים לשלם עליו יותר. הם יכולים להתרכז בביזנס שלהם ולתת שירות טוב יותר ויעיל יותר ללקוחות שלהם.
 
אנו מציבים ומתקינים אצלם את כל מה שהם צריכים, כולל Media Gateways לתעבורת המולטימדיה, פיירוול ו-SBC לצרכי האבטחה והשרידות ומתגים לפי הצורך. מבחינת הלקוחות, כל זה שקוף.
 
אני מסביר ללקוחות, שהם יכולים לבחור כל חיבור לכל ספק תקשורת חיצוני. הם יכולים להתחבר לכל מקום, כי אני מספק להם מעטפת אחודה של שירותים על כל רשת ועל כל מכשיר קצה. הבסיס לזה הן טכנולוגיות חדישות דוגמת ה-WebRTC ו-Intelligent Fabric. כך, הם יכולים לחסוך המון כסף". 
 
שאלה: מה משתמש הקצה, שיש לו סמארטפון ביד, מקבל?
תשובה: "הוא מקבל אפליקציה מתקדמת, שיכולה להזכיר לו WhatsApp, אבל זה יישום ארגוני ברמה ארגונית, מאובטח קצה לקצה עם כל הנדרש מיישום ארגוני.
 
הלקוח מקבל על הסמארטפון שלו יכולת VoWiFi וקול על רשת הסלולר. כך, הוא יכול לקיים את התקשורת הארגונית שלו, כולל וידיאו וקול על רשת WiFi בכל מקום.
 
האפליקציה היא יישום של "עבודה קבוצתית", שעובדת בדיוק כמו יישום השולחני שלו, או במחשב הנייד שלו, או על הטאבלט שלו. דהיינו: העובד יכול להמשיך לעבוד על יישום אופיס, אוSAP , או כל דבר אחר, בכל מקום, מתוך אותה מעטפת דמוית WhatsApp המוכרת לו. הוא יוצר קשר עם כל אחד לפי שמו. נגמר הצורך במספרים פנימיים וחיצוניים בארגון.
 
חלק מהלקוחות שלנו, שעברו לעבוד במערכת ,OpenTouch כבר התנסו בחלק לא קטן מהיכולות הללו.
 
כעת, אנו מחברים את היכולות הללו לרשת עצמה ומבצעים קפיצת מדרגה בשימושים ובשיטת התשלום על השירות, שהוא רק לפי הצריכה. בנוסף, הכל הופך לאישי. הפרסונליזציה הזו מיושמת גם על העובדים וגם על הלקוחות, שיכולים לפנות כעת לארגון בכל דרך ובכל ערוץ בגישת ה-Omni-Channel.
 
במערכת החדשה, לכל עובד יש רק זהות אחת במערכת. לעובד של היום יש מספר אחד וזהות אחת ברשת הפנימית בארגון ומספר אחר וזהות אחרת במכשיר הסלולר שלו ושהות נוספת ברשת ה-WiFi הארגונית. במערכת החדשה יש לכל אחד רק זהות אחת: השם שלו, גם על רשת ה-WiFi".
 
שאלה: איך מקבלים זאת בישראל, ממה שהתרשמת מהפגישות שלך כאן?
תשובה: "שוחחתי עם אנליסטים, ולדעתם השוק הישראלי כבר בשל ומוכן למהפכה הזו. הם התרשמו מאוד מגישת ה-SaaS שלנו, שמיושמת בעולם התקשורת והטלפוניה והם אומרים לנו, שזה יתאים לכל דבר, גם לארגונים, שעיקר העיסוק שלהם הוא סביב מערכותCRM , אורקל, או .SAP
 
שוחחתי עם השותפים שלי והם נלהבים מהפתרון וסיכמנו עם כל שותף מה מתאים לו, על פי ניסיונו, להציג ללקוחות הפוטנציאלים. פגשתי גם כמה לקוחות פוטנציאליים, למשל מתחום המלונאות, והצגתי להם כיצד המערכות הללו כבר עובדות בבתי המלון הגדולים ביותר בעולם, שביצעו התקנת מערכת במצב הבטא ואת ההתרשמות שלהם מהפתרון החדש הזה.
 
אנו באים לשוק הישראלי, שבדומה לשווקים אחרים בעולם, נשלט כמעט באופן מוחלט ע"י ספקים מתחרים דוגמת סיסקו ו-HP. אנו באים לשוק ומשנים את כל הגישה שלו. אנו אומרים לארגונים: תפסיקו להיות הבעלים של הציוד, גם אם מציעים לכם אותו בשכירות או בליסינג. אתם יכולים להתמקד רק בשירות ובתועלות העסקיות שלכם. את כל השאר - תשאירו לנו.
 
לדעת האנליסטים שפגשתי, עד 2020 כ-80% מכל השוק יהיה בגישת ה-SaaS שאנו נחשונים בה בעולם התקשורת והטלפוניה. מכאן, שאנו מקדימים את המתחרים שלנו ב-4 שנים לפחות. אצלנו הכל כבר היום הוא בגישת ה-SaaS. לכן, אנו מעוניינים להיות מובילי שוק בכל מקום.
 
יחד עם זאת, אני חייב להיות מציאותי. זו מהפכה. צריך להשקיע בהדרכה ובחינוך שוק. מנהלים היו רגילים עשרות שנים להסתכל על התקשורת והטלפוניה במבט מסוים ואנו לפתע מבטלים לחלוטין את המבט הזה.
 
אנו אומרים למנהלים: קבלו שליטה על הציוד באפליקציה בענן. אתם לא צריכים שליטה על הציוד בכסף שלהם. אתם מבזבזים המון כסף על רכישות, שדרוגים ותחזוקה. צריך לחסל את החשיבה הזו. הארגון אמור להתעסק בביזנס שלו.

בית חולים אמור להתעסק ברפואה ולא בתקשורת וטלפוניה. רכישת ציוד או שכירת ציוד, כולל בכל שיטות הליסינג, היא דבר  יקר ובזבזני. אני מאמין בכל ליבי, שהגישה שלנו תתפוס כאן בישראל. זה יתפשט ל"אחסון לפי דרישה" ונספק בעתיד הקרוב פתרון מלא לכל צורך ארגוני.
 
באירופה, אני כבר רואה ביקוש ממשי לפתרון הזה ואני בטוח, שזה גם מה שיהיה כאן בישראל. אנשים יבינו, שהשקעה בציוד ותחזוקת ציוד היא דבר השייך לעבר".  
 
שאלה: לאן המערכת הזו מתפתחת?
תשובה: "אנו הולכים לכיוון של SDN. הכל הופך לווירטואלי. לא רק הרשת והטלפוניה. הכל, גם האחסון, גם שרתי היישומים וכל מה שיש לארגון. אנו משנים לגמרי את תפיסת התשלום והתפעול של כל המערכות המחשוביות הקיימות בארגון. מעל זה תהיה שכבת היישום הווירטואלית הנקראת אצלנו Rainbow (קשת בענן).
 
אנו משלבים כל יישום חיצוני לתוך המערכת הזו. נניח, שעברת להשתמש בסקייפ ארגוני של מיקרוסופט. גם אותו אנו משלבים במערכת החדשה, שבה המשתמש מקבל יכולות חדשות, שאין בסקייפ הארגוני, למשל שכבת אבטחה ואבטחה בענן, שמכסה את כל מה שהעובד יכול לגשת אליו.
 
ללקוחות שמאוד רגישים לנושא האבטחה אנו אומר להם: בוא נשים DPI בקצה הרשת ונבצע ניטור מעמיק על הכל וכך נוכל לחסום כל דבר, שלא עונה למדיניות האבטחה הקפדנית של הארגון. כך, שיש לנו פתרון גם למחמירים ביותר בתחום האבטחה".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
יאן זורבייר: "אנו נאבקים על נתחי שוק בשוק ענק, שיש בו ענקים ששולטים בו. בישראל זו סיסקו וקצת HP. כיום, אנו אחוזים בודדים בשוק ואני מקווה, שנגיע לאזור ה-5% עד 8% נתח שוק תוך פחות מ- 3 שנים מהיום.
 
זו שאיפה מאוד יומרנית ולדעתי השוק בשל למעבר הזה לפתרונות שלנו. אני מאוד גאה בשותפים החזקים, שיש לנו בישראל, ואני מאמין, שהם יוכלו לקדם אותנו להשגת היעד הזה.
 
ישראל עבורנו היא פוטנציאל גדול ואני בטוח, שנגיע ליעד הזה. אנו מתמקדים בשלב ראשון בכמה פלחי שוק ורטיקליים, שבהם החיסכון הכספי מאוד חזק וניתן להוכחה דוגמת: שוק המלונות, בתי חולים, מוסדות להשכלה גבוהה, עיריות וגופים ציבוריים וממשלתיים.
 
החלום המלא שלי הוא להגיע ל-10% נתח שוק עד סוף העשור, דהיינו תוך כ-4 שנים. אני מלא ביטחון, שנצליח להשיג ולהגשים את החלום הזה".
 
המרכזייה של העבר
התקשורת והטלפוניה הישנה - תישאר רק בתמונות ובקריקטורות...



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים