Telecom News - סקירת הפתרונות המתקדמים לשיפור חווית שירות הלקוח במוקדים טלפוניים

סקירת הפתרונות המתקדמים לשיפור חווית שירות הלקוח במוקדים טלפוניים

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> סקירת הפתרונות המתקדמים לשיפור חווית שירות הלקוח במוקדים טלפוניים
סקירת הפתרונות המתקדמים לשיפור חווית שירות הלקוח במוקדים טלפוניים
מאת: מיכאל פנחס, 20.8.16, 16:29מיכאל פנחס
 
עסקים, שמפעילים מוקדי שירות (שירות לקוחות, תמיכה טכנית ושירות טכני, שיווק וקידום מכירות), בין שהמוקד מופעל במיקור חוץ ובין בתוך כתלי העסק, מחפשים פתרונות מתקדמים, יעילים וזולים לשיפור חווית הלקוח. יש אפליקציות ומערכות כאלו גם מפיתוחים ישראלים.
 
נכון שהתקדמנו משמעותית מבחינת הטכנולוגיה המסייעת לחוויית שירות מוצלחת יותר במוקדי שירות, אבל נראה, שבכל מה שקשור לשירות הטלפוני, אנחנו עדיין חיים, פחות או יותר, בתקופת האבן (או מדויק יותר, בתקופה בה הטלפון הומצא: במחצית השנייה של המאה ה-19. אז גם החלו לפעול המרכזניות הראשונות. זה עובד בדיוק אותו דבר גם כיום ברוב מוקדי שירות הלקוחות בישראל).
 
נתונים, שנאספו בארה"ב, מצביעים בברור, שעולם השיחות הטלפוניות למוקדי שירות עומד בפני סיום תוך מספר שנים די קצר. נכון לקיץ 2016, שיחות טלפון עם הלקוחות של עסקים נפלו למקום שלישי, כמופיע בגרף הבא:
 
גרף


אין נתונים מעודכנים על המצב במוקדי השירות בישראל, אך בד"כ אנו הולכים בעקבות מה שקורה בארה"ב. ההצלחה של נטוויז'ן (קבוצת סלקום) בהטמעת שירותי טלמרקטינג, תמיכת לקוחות ושירות לקוחות בצ'ט וב-SMS בכל סוגי המגע עם הלקוחות, עד כי כמעט כל המגעים עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים עברו לשיטות התקשורת הללו (צ'ט ו-SMS), ההצלחה הזו מוכיחה, שאנו הולכים בדיוק באותו מתווה התפתחות המתרחש בארה"ב.
 
היות וכמעט כל הפונים כיום למוקדי שירות מכל סוג ובכלל הפניות לעסקים ולארגונים, מבצעים זאת מהסמארטפון שלהם, אין שום סיבה לספק להם את השירות הטלפוני הוותיק, שנולד במאה ה-19.
 
לכן, כבר בחיוג עצמו ניתן לספק למחייג חווית שירות אחרת. ניתן לסיים את הגישה המיושנת ולייצר מגע עם הפונה בצורה מתקדמת ומתאימה למאה ה-21. שיטת ה-IVR (ר"ת: Interactive Voice Response), שהומצאה בתחילת שנות ה-80, עדיין פועלת ברוב מוקדי השירות בישראל, ומרגיזה את הדור הצעיר (וגם את כל שאר הפונים בכל הגילאים), שנאלצים לעבור בין תפריטים ע"י הקשת מספרים חוזרת ונשנית.
 
הנתונים המחקריים מאששים את זה: חברת Mattersight מארה"ב, שמתמחה בתחום ה-Analytics בתחום מוקדי השירות הטלפוניים, הראתה בסקר שערכה, שכ-66% מהלקוחות מרגישים תסכול עוד לפני שנענו ע"י מוקד השירות, ו-44% מהלקוחות פשוט לא מצליחים להבין מדוע מותגים לא משפרים את חוויית השירות, שהם מספקים במוקד הטלפוני. 70% מהלקוחות טוענים, שמספיקה חווית שירות שלילית אחת כדי שלעולם לא יירכשו מוצר נוסף מהמותג אליו חייגו.
 
כיום, עסק קטן יכול ליהנות מפתרונות תקשורת מתקדמים בענן, שבעבר היו נחלתם של עסקים גדולים בלבד, שהשקיעו מעל 10,000 דולרים לעמדת עבודה, בנוסף להשקעות ב-IVR, הכשרת מוקדנים, מערכות שליטה וניהול, עלויות תחזוקה ורישיונות ועוד.
 
בגישה החדשה, אם הלקוח מחפש שירות או כל סיוע או מידע ומתקשר ל-XXXX* או לכל מספר אחר ידוע של העסק מהסמארטפון שלו, יקפוץ לו מסך מעוצב עם שם החברה ושירותים העומדים לרשות הלקוח. זאת, במטרה להציע ללקוח שימוש בשירותים עצמיים במקום שיחה עם נציג ובכך לחסוך בעלויות הפעלת המוקד ובנציגים אנושיים. בעתיד, רובוטים יספקו מענה ותמיכה ללקוח הפונה. בשלב זה, מספיק שהלקוח משתמש ב"שירותים עצמיים" ישירות מהסמארטפון שלו, כדי לספק לו חוויית משתמש טובה ומתקדמת.
 
להלן סקירה של כמה פתרונות חדשים הקיימים בשוק והיכולות, שניתן להפיק מהם:
 
DialMyApp. אפליקציה סלולרית בפתרון מתוצרת סטארטאפ רוסי, עם תמיכה בעברית, מאוד מצליחה ומבוקשת, אצל מאות חברות בכל העולם. DialMyApp גם זולה מאוד ומתאימה לכל עסק בכל סדר גודל, מול חלופות מקצועיות יקרות דוגמת Visual IVR של Jacada הישראלית. המערכת הזו מרכזת עבור משתמשי הסמארטפון את כל האפליקציות של החברות נותנות שירות, שיש להן אפליקציה לחיוג לשירות, חברות, שחתמו הסכם אתה. כל האפליקציות של החברות מגיעות תחת מעטפת אחת, בגישת ה-Visual IVR.
 
CallVU. פיתוח של סטארטאפ ישראל, שנמצא כעת "בהמראה" עם הצלחה יפה. מדובר בשירות המספק שכבה ויזואלית ללא צורך בהורדת אפליקציה לסמארטפון, בעת קבלת שירות לקוחות או חיוג לשירות לקוחות מכל סוג. המערכת מציעה תפריטי בחירה המוצגים על המסך וחוסכים ללקוח את שינון התפריט המוקרא בקול, וממשיך בהצגת ממשק המסייע לקצר את השיחה: לבצע תשלום, להציג את פירוט החשבון או להזמין סרט. בשלב השיחה עם הנציג, ניתן להחליף אתו מידע ויזואלי בזמן אמת: תמונות, סרטונים, קבצים ואפילו חתימות. בהתחשב בעובדה, שהחברה נוסדה רק לפני כשנתיים, היא מצויה בשלב מכירות מתקדם כשהיא פעילה ומותקנת במוקדי שירות הלקוחות של: בריטיש טלקום, אמריקן-אקספרס, לאומי, אורנג' וישראכרט. חלקן אף הפכו למפיצות שלה, כמו למשל PLDT הפיליפינית או בריטיש טלקום, שכיום מפיצה את CallVU בבנקים זרים דוגמת לוידס, סנטנדר ורשת הקמעונאות טסקו הבריטית. המערכת עובדת בגישת ה-Omni-Channel שזו הגישה הכי מודרנית לשירות לקוחות של המאה ה-21. מומלץ להתנסות בדמו של המערכת כדי לבחון התאמתו לצרכי העסק.
 
אפליקציה סלולרית Zappix (מתחרה ישירות ב-DialMyApp). האפליקציה מכילה רק חברות, שחתמו הסכם עם Zappix (כ-100 חברות). השירות הוא בגישת ה-Visual IVR (כלומר: רואים על צג הטלפון את התפריט ואפשר ללחוץ עליו על מסך הסמארטפון). השירות הזה עדיין לא זכה להצלחה גדולה.
 
אפליקציה ופורטל "שירות נט". שירות מהמחשב או מהסמארטפון המאפשר ללקוח לבחור את צורת הפנייה שלו לעסק ומוביל אותו ישירות לנציג בו בחר, בהתאם לאפשרויות הזמינות בכל עסק (ובכלל זה: שירות עצמי, דוא"ל, פייסבוק, SMS, צ'ט טלפון ועוד). כ-40 חברות ועסקים נמצאים ברשימת העסקים, שניתן לפנות אליהם בגישה הזו. השירות הזה לא זכה עדיין להצלחה גדולה והתמיכה בו לא גדולה.
 
אפליקציית RoboHold. פיתוח של סטארטאפ ישראלי במטרה לנהל את ההתקשרות מול נציגי השירות מצד אחד ולהתקשר למשתמש כשנציג אנושי עונה מצד שני. כך, שללקוח אין זמני המתנה. כך, המשתמש מוריד את האפליקציה, בוחר את נותן השירות ואת השירות הספציפי, שהוא זקוק לו - בין אם זה מכירות, שירות לקוחות או שירות טכני - ואז מבקש מהאפליקציה, שתשיג לו את הנציג. בזמן ההמתנה עד שהאפליקציה תתקשר למשתמש כשהנציג מתפנה, ניתן להשתמש בטלפון באופן חופשי. החיבור בין הנציג ללקוח מתבצע כשהלקוח פנוי ומתאים לו לקבל את השיחה. את האפליקציה והשירות הזה מפעילים כבר כמה נותני שירותים בהם: הוט, סלקום, כלל, אל-על, פתאל, תדיראן, מי אביבים ועוד. השירות הזה עדיין לא זכה להצלחה גדולה.
 
פתרון למוקדי השירות עצמם, של חברת Jacada, שמספק להם יכולת של Visual IVR. שירות זה זכה להצלחה די יפה בישראל, אך הוא לא זול לעסקים ומתאים לעסקים בינוניים ומעלה (או כאלה שאין להם בעיה לשלם על השירות המתקדם הזה).
 
החיוג הקולי של VocaNOM מבוסס זיהוי דיבור, פיתוח של אודיוקודס הישראלית, שיכול לסייע לארגונים לחסוך בזמן ובכסף ע"י קיצור משמעותי של זמני חיוג ואיתור איש-קשר בארגון. מעל ל-100 הלקוחות, שיש לשירות זה בישראל, כבר נהנים מהחיוג הקולי של VocaNOM ברמה הפנים-ארגונית, מה שמוביל לחיסכון כספי משמעותי ומידי. לצד השימוש בתוך הארגון, קיים הצורך לטפל בניתוב קולי של שיחות הנכנסות לארגון מהקהל הרחב. VocaNOM יכול לעשות הרבה מאוד כדי לעזור לספק ללקוחות הקצה חוויית שירות מהפכנית. בגרסה החדשה של VocaNOM מבוצע ניתוב סניפים מבוססת זיהוי-דיבור בסגנון הבא: "שיחתך תיענה בעוד זמן קצר. המיקום הנוכחי שלך בתור: 8". (ללא צריך להפעיל הקשות). הפתרון הזה (שאינו זול) יכול להשתלב בכל מערכת של Call center ובכל מרכזיה דיגיטלית ויכול אף להשתלב באפליקציות שיחה מתקדמות דוגמת סקייפ עסקי.
 
Auriga. מערכת, שנולדה באיטליה ומיועדת למגזר הפיננסי (מיוצגת בישראל ע"י NessPRO). זו מערכת המספקת פתרונות לבנקאות רב-ערוצית ומאפשרת לבנקים ולכל המוסדות הפיננסיים לעבור לעולם הבנקאות העתידי. תוך פריסה, ניהול וניטור מרכזיים של שירותי בנקאות מלאים בכל הערוצים, כולל טלפונים ניידים, טאבלטים, מחשבים אישיים, קיוסקים, כספומטים ועוד, כאשר לקוח יכול להתחיל פעולה כלשהי בערוץ אחד ולסיימה בערוץ אחר. המערכת (שאינה זולה) מאפשרת לעסקים הפיננסיים לספק ללקוחות שירותים מותאמים אישית, בכל מקום ובכל זמן, עם ערוצים רבים של שירות עצמי.
 
שורה תחתונה:
מומלץ, שבעלי עסקים יבחנו שימוש בשירותי חיוג מתקדמים מבוססי ענן ומספקי חוויית שירות מתקדמת ללקוחות. אין צורך להיות בקי במונחים של הטכנולוגיות החדשות, כי מה שחשוב לבעלי העסקים הוא: ניתן לקבל יכולות מתקדמות של טלפוניה, בפעולה פשוטה אחת של שדרוג טכנולוגי לשירותי ענן.
 
בגלל שהמערכת היא בענן, ניתן להתנסות בה בחיבור מהיר ללא עלות ובלי התחייבות, כדי לקבל את ההחלטה על סמך התנסות מעשית במערכת.
 
יודגש, שבחירת ספק שירותי תקשורת מתקדמים על גבי הסמארטפונים היא מהלך הדורש ניתוח מקצועי מעמיק ומעורבות של כל דרגי ההנהלה, בעיקר כדי להחליט על תהליך הטמעת הפתרון, שמשנה את הרגלי העבודה של כולם ומשפיע בצורה משמעותית על הקשר בין העסק ללקוחותיו.
 
מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרונות מתקדמים לשירותי לקוחות של המאה ה-21, שמשתלבים במערכות המחשוב והתקשורת האחרות של העסק. אין להסתנוור רק מהמחיר ומהיכולות הטכניות של הספק. יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".
 
מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת,אוגוסט 2016.
מחבר המדריך לחיסכון בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים
מוקד



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים