Telecom News - הופעלה רשת דור 5 בישראל

הופעלה רשת דור 5 בישראל

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הופעלה רשת דור 5 בישראל
הופעלה רשת דור 5 בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 29.9.20, 11:305G FREE
 
הרשת כבר הופעלה לפני מספר דקות ע"י פלאפון, לאחר שפלאפון, פרטנר והוט מובייל קיבלו הבוקר את התדרים והאישורים. פלאפון פרסמה את רשימת 150 הישובים בהם ניתן כעת לגלוש בדור 5. סלקום טרם קיבלה את הרישיון בגלל עיכובים טכניים.
עדכונים בסוף הכתבה

 
שר התקשורת, יועז הנדל, העניק הבוקר רישיונות להפעלת תדרים בטכנולוגיית דור 5, לחברות: פלאפון, פרטנר והוט-מובייל. האירוע התקיים בשיחת וידאו, מלשכת השר בירושלים ובהשתתפות מנכ״לי החברות, שקיבלו את רישיונות ההפעלה: מנכ״ל פלאפון, רן גוראון, מנכ״ל פרטנר, איציק בנבנישתי ומנכ"ל הוט-מובייל, אילן ברוק.
 
יועז הנדל: ״כדי למצות את מגוון הפוטנציאל של הדור החמישי אנו פועלים במקביל לדחיפת הפרישה גם ליצירת אקו-סיסטם לתעשיית הזנק מתקדמת לטכנולוגיית הדור החמישי בשיתוף עם רשות החדשנות. אני שמח על כך, שמרגע קבלת תוצאות המכרז החברות לא שקטו על השמרים ועבדו בצורה מהירה כדי לעמוד בתנאים לקבלת הרישיון. אני רוצה להודות לשותפינו במשרד האוצר, לצוות המשרד בהובלה ובניצוחה של מנכ"לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין״.

לירן אבישר בן- חורין: ״פרישת דור 5 תאפשר לייצר מנועי צמיחה ותוביל לקידום התעשייה, ההייטק ערים חכמות וטכנולוגיית .IoT אני קוראת לחברות ולתעשיית ההזנק הישראלית לממש את הפוטנציאל בפיתוחים בסביבת דור 5. משרד התקשורת מברך את החברות הזוכות, שכעת מוטלת לפתחן הזכות והחובה לפרוש רשת סלולרית מתקדמת ולהביא את ישראל לעידן הבא של הטכנולוגיה. ועדת המכרזים במשרד התקשורת כבר עמלה על הכנת מכרז להקצאת תדרים נוספים לדור 5. אני רוצה להודות לצוות המשרד אשר עשה ימים כלילות בכדי להבטיח שהעבודה תסתיים עד סוף החודש".
 
איציק בנבנישתי: "זאת דרך מרגשת לפתוח את השנה החדשה, עם בשורה כל כך משמעותית ללקוחות פרטנר, שמהיום מצטרפים למהפכה העולמית של הדור ה-5 באמצעות.Partner 5G  ההשקעה בתשתיות המתקדמות ביותר בסיבים האופטיים ובדור 5 היא חלק מהאסטרטגיה שלנו לספק ללקוחותינו גלישה במהירות של עד ג'יגה עם Partner 5G גם בבית וגם בנייד".

אילן ברוק: " אנו גאים להתחיל פרק חדש מלא אפשרויות עבור הלקוח, עבור הכלכלה ועבור שורה ארוכה של תחומים בישראל. אנו מודים לשר התקשורת ולמשרדו על קבלת הרישיון ונרגשים לצאת לדרך ולהשיק את דור 5 לצרכן״.

רן גוראון: ״זהו יום היסטורי בשוק בתקשורת; פלאפון גאה להפעיל עוד היום ובשעה הקרובה 250 אתרים סלולריים תומכי דור 5 בכ-150 ערים וישובים ברחבי הארץ בתחום התדר 3.5 גה"ץ המשמש לטכנולוגיית הדור ה- 5, לצד מאות אתרים סלולריים שכבר פעלו בתדר 700. כך, שכבר היום תושבי ישראל יוכלו לגלוש בדור הבא של הסלולר באזורים שונים מדן ועד אילת. זוהי רק ההתחלה ואנו נמשיך להשקיע בפיתוח הרשת בשנים הקרובות, ולממש את הבשורה הטכנולוגית הגדולה שמובאת היום לציבור בישראל. זה הצעד הראשון ובסופו של התהליך, בעוד כ-4 שנים, פלאפון מתכננת לפרוש כ-2,200 אתרים סלולריים תומכי דור 5. 
 
כבר היום, עם הפעלת הרשת בפלאפון, קיים לפחות אתר סלולרי אחד תומך דור 5 בכל אחד מ-150 הערים והיישובים ברחבי הארץ, כאשר החברה פרסמה באתרה חבילות ייעודיות לדור 5:
אבן ספיר, אבן, שמואל, אום זוקה, אופקים, אור יהודה, אורנית, אושה, אחיטוב, אילת, אמנון, אמץ, אמציה, אעבלין, ארבל, אריאל, אשדוד, אשכול, אשקלון, באקה אל גרביה, באר טוביה, באר יעקב, באר שבע, בית אורן, בית ברל, בית גוברין, בית חירות, בית שאן, בית שמש, בני שמעון, גבעת השלושה, גבעת יואב, גבעת נילי, גבעתיים, גולן, גזר, גינוסר, גליל עליון, גן יבנה, גן נר, גנות, גשר, גשר שעלבים, גת, דבורה, דברת, דימונה, הגליל התחתון, הוד השרון, הרצליה, זכרון יעקב, חבל מודיעין, חדר, חדרה, חולדה, חולון, חיפה, חצור הגלילית, טבריה, טירה, טלמון, יבנה, יד חנה, יזרעאל, יסוד המעלה, ירוחם, ירושלים, כוכב יאיר, כוכב יעקב, כחל, כפר ביל"ו, כפר גלעדי, כפר המכבי, כפר יונה, כפר מעש, כפר סבא, כפר סירקין, כפר תפוח, כרם שלום, כרמי צור, להבות חביבה, לוד, לוטן, לטרון, לכיש, מגדלים, מגילות, מגן שאול, מודיעין מכבים רעות, מולדת, מושב כרכום, מזכרת בתיה, מטה יהודה, מנרה, מנשה, מסילת ציון, מעין צבי, מעש, מצליח, מרום הגליל, מתן, נוה ירק, נופי סלע, נחשונים, ניר דוד, נס ציונה, נצרת, נשר, נתיבות, נתניה, סביון, עין גדי, עין הנציב, עין ורד, עפולה, ערערה, פלמחים, פרדס חנה כרכור, פתח תקוה, צומת בית חורון, צפת, קיבוץ כברי, קציר, קרית ביאליק, קרית גת, קרית ים, קרית מוצקין, ראש העין, ראשון לציון, רביד, רחובות, ריינה, רמת גן, רמת דוד, רמת הגולן, רמת ישי, רשפון, שער הגולן, שפיר, תל אביב יפו, תלמי אליהו.
 
הערה חשובה של המערכת: המכרז הזה היה אמור להתקיים כבר לפני כשנתיים ולא להתקיים בתנאים הדרקוניים וחסרי האחריות הציבורית, שמשרד התקשורת כפה על החברות ושוק התקשורת, כמפורט בהרחבה בכתבה: "המכרז הכי מטומטם שהיה אי פעם בעולם לתדרים - עלה שלב במשרד התקשרות".

תשומת לב, שלרוב תושבי ישראל, גם אם יחזיקו במכשיר דור 5 בידם, לא תהייה קליטה של דור 5, בגלל המכרז המטומטם והדפוק הזה, כמפורט בלינק, בחודשים ובשנים הבאות. שלא לדבר, שזה יותר יקר גם כן מאותה סיבה. 

בדיקת מהירות בפלאפון: 
פלאפון
 
פלאפון

מפת רשת 5G פלאפון:
רשת 5G פלאפון

 
עדכון 13.10.20: פורסם כאן מאת עינב גרינברג כהן, מערכת אתר צה"ל: "בשבוע שעבר התקיים בצריפין ניסוי ראשון מסוגו, במסגרתו הוטמעה רשת 5G, תקן טכנולוגי מהדור החמישי לתקשורת סלולרית, במרחב בבסיס [הערת אגב: ספקי המערכת לצה"ל הם פרטנר ומוטורולה סולושנס]. אז מה זה 5G בכלל? ואיך זה ישפיע על עתיד הקשר בצה"ל? כתבתנו חוותה את הניסוי דרך הרגליים, ובילתה יום אחד בלב הפיתוח המתקדם. 
כשהגעתי לצריפין כדי לשמוע יותר על הניסוי הראשון מסוגו, לא באמת הבנתי את משמעות הצירוף 5G: כן, קראתי על זה באינטרנט כמו כולם, אבל בטח שלא קיבלתי הסברים מעמיקים ממומחים בתחום. באותו יום, יצאתי מהבסיס עם תובנות חדשות על ההשפעות החשובות שיכולות להיות להטמעת הרשת הזו בצה"ל. 
הניסוי, שהתקיים באמצע חניון במחנה המוכר ליד ראשון לציון, נערך על ידי יחידת "מעוף" שבאגף התקשוב וההגנה בסייבר, ובשיתוף מפא"ת וחברות אזרחיות. באוהל גדול ולבן (עם עמדת אלכוג'ל והגבלת הנכנסים אליו, כמובן), ניצבו מסכים מסווגים והסברים מפורטים על גבי פלקטים קשיחים. כשהסתכלתי על אחד המסכים, לפתע שמתי לב שאני רואה את עצמי, בשידור חי, עומדת במרכז האוהל.
גורמים בכירים מהאגף, שהוציאו את הניסוי החדשני הזה לפועל, מסבירים לי שבמרחק של כ-500 מטרים מהמקום בו אנחנו נמצאים עכשיו, על אחד הגגות, מותקנת אנטנה שמשדרת רשת 5G, ושברחבי הבסיס והאוהל פרוסות מצלמות, המחוברות למודם מהדור החמישי - והוא מתקשר עם אותה אנטנה. היתרון - התמונות שהמצלמות קולטות, עוברות במהירות הרבה יותר גבוהה לאותם מסכים, מאשר אם היו משדרות על רשת דור רביעי. 
"זו הפריסה הראשונה של רשת 5G בצבא", פותח סא"ל ע', ממקימי הניסוי, "המצלמות שפזורות פה מדמות את שדה הקרב של מחר, בו כל מפקד יוכל לקבל לכף היד מידע מוצפן וקריטי לגיבוש תמונת מצב, באמצעות הדור החמישי". 
אני ממשיכה איתם לאזור נוסף, בו הם מדגימים לי מעוף של רחפן של חברה אזרחית, שמשדר בעזרת ה-5G. אחת ממארגנות הניסוי, סגן קורל לחמי, מבהירה גם שחיבור לדור רביעי מאפשר הפעלה בו זמנית של רחפנים בודדים בלבד, בעוד שבאמצעות חיבור לרשת 5G ניתן להכפיל את המספר פי עשרה.  
מאותו הרגע, בעזרתה של סגן לחמי, אני צוללת אל תוך ההבנה של מה זו בעצם רשת דור חמישי. אנחנו עולות אל הגג, והיא מצביעה על תיבה לבנה: "אותה אנטנה שמשדרת 5G, מכילה בתוכה 128 אנטנות קטנות יותר, שמשפרות את הקליטה פלאים. כך למשל, כאשר טלפון בעל יכולת חיבור ייעודית לרשת 5G פוגש באחת האנטנות, הוא ננעל מול עלומה, והיא יודעת לכוונן את עצמה לפי רוחב הפס שהנייד זקוק לו - זו יכולת שלא קיימת בחיבור לדור רביעי".
"היית פעם בהופעה בחלל סגור עם המון אנשים, והייתה לך קליטה חלשה?" היא פונה אליי ומסבירה מיד את פשר השאלה: "זה כי יותר מדי אנשים היו על אותה הרשת בו זמנית. ה-5G בא לתת פתרון לבעיה הזו, בעזרת תא-סלולרי שחזק ורחב פי עשרה מזה שיש היום". 
אני חותמת את הסיור ברחבת הניסוי בשיחה עם סא"ל ע', שמספר לי שבשלב השני שלו, הם הולכים להדגים את כל הפעילות הזו בפריסה מבצעית בשטח - כמובן שהוא לא יכול לציין את המיקום. הפריסה תהיה ממש כמו בניסוי - טקטית וניידת, ללא חוטים מקשרים - כדי לדמות פריסה של מפקדה עתידית.
המטרה שלהם היא לפרוס בשנה הבאה את רשת ה-5G בכל שטחי הצבא: "זו טעימה של צה"ל מהדור החמישי - זה יכול לתת מענה להמון צרכים שלנו, באזורי הגבולות, החיכוך והבט"ש, ולאפשר הפעלה של מגוון אמצעים שונים בשטח, ברמת ביצועים שמתאפשרים היום רק בתקשורת נייחת".
"אנחנו חלוצים בתחום הזה, אבל כל יום לומדים משהו חדש בנושא", הוא מכריז בחיוך, "יש פה מהפכה בעושר המידע שאנחנו נספק, בקצב בו נספק אותו, ברוחבי המידע שיעברו ובכמותו. זו תשתית שחד משמעית עתידה להוות מכפיל כוח מבצעי"." 

עדכון 18.10.20ארז רביב מ-Davar1 פרסם כאן מאמר מעניין תחת הכותרת: "העלות האנרגטית של המעבר ל-5G. המעבר לרשתות הדור החמישי יביא לעליה משמעותית בצריכת האנרגיה. כך המעבר ל-5G מביא לעליה בצריכת החשמל: הטכנולוגיה של רשתות ה-5G, הפעלת הרשת החדשה במקביל לרשתות הישנות והדרישה האנרגטית המוגברת של המכשירים הניידים."

עדכון 19.10.20: גד פרץ פרסם כאן בגלובס: "משרד התקשורת יעניק בקרוב רישיון הפעלה לסלקום ואקספון בדור 5.
לאחר שלפני שלושה שבועות העניק לפלאפון פרטנר והוט מובייל, כעת מגיע תורן של שתי הנותרות • סלקום ואקספון מקבלות את הרישיון באיחור קל על רקע הוויתור שלהן בתחרות למענק מוגדל מהמדינה."

עדכון 19.10.20: ככה המכרז ההזוי ביותר שהיה אי פעם בישראל התנהל: גד פרץ בגלובס חושף כאן (כותרת בלבד): "בשל כשל בירוקרטי של משרד התקשורת והאוצר: חברות הסלולר קיבלו חשבון ע"ס מיליונים. זאת מאחר שמשרדי התקשורת והאוצר לא השלימו התקנת תקנות להפחתת אגרות תדרים לחברות הסלולריות • על אף שהמשרד התקשורת הקפיד לאורך כל הדרך להדגיש כי ההקלות מותנות באישור משרד האוצר ואולם אף גורם לא צפה שהמדינה תעכב את הבטחתה להקלות • התוצאה היא שהחברות קיבלו דרישת תשלום מלאה שהכתה אותם בתדהמה."

עדכון 20.10.20, 16:35: שר התקשורת, יועז הנדל, העניק היום רישיון להפעלת תדרים בטכנולוגיית דור 5 בישראל לחברת סלקום. האירוע התקיים במעמד השר ובהשתתפות מנכ״לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין, וחברי ועדת המכרזים, בשיחת וידאו, מלשכת השר בירושלים ובנוכחות מנכ"ל חברת סלקום, אבי גבאי, שקיבל לידיו את רישיון ההפעלה.

עדכון 9.11.20עידו יוסף מ-News1 פרסם כאן את הידיעה המעניינת הבאה:
"לראשונה בארץ: תאגיד כאן השתמש בטכנולוגיית 5G.
תאגיד השידור הישראלי בשיתוף חברת הוט מובייל וחברת LiveU קיים שידור טלוויזיה ראשון בישראל בטכנולוגיית הדור החמישי (5G).
▪  ▪  ▪*****************************************
השידור החי הראשון בטכנולוגיית הדור החמישי התקיים במוצאי שבת (7.11.20) בשעה 21:00 מירושלים למהדורת "חדשות השבת" של כאן חדשות. מדובר בניסוי טכנולוגי משותף לתאגיד השידור להוט מובייל ולחברת LiveU, שמטרתו לבחון שימוש מיטבי בקווי תקשורת וטכנולוגיות חדשות לשם שידור תמונות טלוויזיה יציבות ולשיפור איכות השידור וצמצום עלויות.
תאגיד השידור היה הראשון ששידר באיכות 4K וכעת הוא מכין את התשתיות לשימוש בטכנולוגיות הדור החמישי. טכנולוגיות אלו ישפרו את מהירות העברת התכנים לשידור וידאו חלק ובאיכות גבוהה ויאפשרו שידור מהיר מהשטח לאולפן בלי השהיית תמונה ובאיכות גבוהה וחלקה יותר. הן יאפשרו גם ניידות של המצלמות בזמן אמת לקבלת סיקור מדויק של האירועים המסוקרים בכל רגע נתון.
מטרת הניסוי לוודא כי אפשר לשדר שידור יציב ובאיכות גבוהה להפקות טלוויזיה מקצועיות הכוללות 50 תמוניות (פריימים) לשנייה באמצעות רשת דור 5. מדובר בחיסכון בתשתיות שידור יקרות כגון לווינים, ניידת שידור, מסוקים ומטוסים, ובאפשרות של הגעת צוות שידור למוקד אירוע וסיקורו בזמן קצר מאוד.
קורי קורקוס, סמנכ"ל הנדסה וטכנולוגיות בכאן: "התאגיד מחויב לתוכן הטוב ביותר באיכות הטובה ביותר. נמשיך לצעוד אל העתיד, לבחון יוזמות חדשניות ולהיות הראשונים להשתמש בהן".
אבי בן גיגי, מנהל חטיבת הנדסה בהוט מובייל: "אנחנו שמחים להיות הראשונים בישראל להעביר שידור בטכנולגית דור 5 יחד עם תאגיד השידור. מהפכת דור חמש תשנה את כל המשק ובין היתר גם את יכולות השידור, והוט מובייל גאה להיות ממובילי שינוי זה״."

עדכון 26.11.20: פורסם כאן ע"י סוניה גורודיסקי מוואלה!: "אושרה באופן זמני הפחתה של אגרות הסלולר לדור החמישי.
שר האוצר, ישראל כץ, אישר היום (חמישי) תקנות להפחתת אגרות הסלולר לטכנולוגיית הדור החמישי. ההפחתה נועדה לתמרץ פריסה נרחבת יותר של הטכנולוגיה לתשתיות הסלולר." כחלק מהחשיבות שאני מייחס לתשתיות בכלל ולתשתיות טכנולוגיות בפרט כזרז להתפתחות כלכלית ולצמיחה, חתמתי היום על הפחתת אגרות הסלולר", בירך שר האוצר כץ. "זאת, כדי לתמרץ את הפרישה של רשת דור 5 בישראל. זוהי בשורה עצומה לקדמה הטכנולוגית של מדינת ישראל"."
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים