Telecom News - טרנד פישינג חדש: ניסיונות התחזות לשירותי דואר וחבילות שמוכנות לאיסוף

טרנד פישינג חדש: ניסיונות התחזות לשירותי דואר וחבילות שמוכנות לאיסוף

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> טרנד פישינג חדש: ניסיונות התחזות לשירותי דואר וחבילות שמוכנות לאיסוף
טרנד פישינג חדש: ניסיונות התחזות לשירותי דואר וחבילות שהגיעו ומוכנות לאיסוף
מאת: מערכת Telecom News, 21.3.21, 14:22POST FREE

מדובר בהודעות התחזות לדואר ישראל ולחברות השליחויות DHL ו-UPS המבשרות על חבילות שהגיעו ומוכנות לאיסוף. ההודעות כוללות את לוגו דואר ישראל ומספר החבילה ואת הלוגו של DHL.
עדכונים רבים בתחתית הכתבה. עדכון אחרון: 27.3.22


מחקר של חברת אבטחת המידע ESET מצא, ש-61% מהצרכנים בעולם הצהירו, שהם קונים ברשת לעתים קרובות יותר מאשר לפני פרוץ נגיף הקורונה.

עברייני הרשת מודעים לכך, וכעת ממקדים את המאמצים שלהם בניסיונות התחזות לשירותי דואר וחבילות, שהגיעו לארץ, כפי שכבר דיווחנו בנובמבר שנה שעברה - כאן.

כעת, ההודעות הפופולריות ביותר לאחרונה הן הודעות התחזות לדואר ישראל, שכוללות את לוגו החברה, ועדכון על חבילה, שזמינה לאיסוף. כדי לתת אמינות להודעה, מצוין, לכאורה, מספר חבילה.
 
"החבילה שלך הגיעה":
ESET
 
 
אותה הונאה, גרסה נוספת של מייל הפישינג:
ESET
 
על מקבל ההודעה לאשר תשלום של עלויות המשלוח באמצעות הקלקה על כפתור "אשר תשלום".
 
עמוד זדוני להזנת פרטי כרטיס אשראי:
ESET

לאחר שהקליקו לאישור תשלום, מגיעים הנמענים לעמוד זדוני, שמיועד להזנת פרטי התשלום ובו יש למלא את תעודת הזהות, שם, מספר כרטיס, תוקף ו-3 ספרות.

הודעה נוספת, אשר הופצה בתקופה האחרונה, עובדת באופן דומה, ומתחזה לחברת המשלוחים DHL, כאשר המטרה היא אותה מטרה - השגת פרטי כרטיס האשראי של הנמענים.
 
הודעת התחזות ל-DHL:
ESET
 
בחברת אבטחת המידע ESET ישראל מוסרים: "ללא ספק, ההאקרים נהיו מתוחכמים יותר. מאחורי כל ניסיון הונאה יש חשיבה כיצד לגרום לה להיות הכי מעניינת, מפתה ואמינה. חשוב להיות מודעים לניסיונות הללו ולא להזין פרטי אשראי, במיוחד כאשר הבקשה הגיעה אליכם, ולא פועל יוצא של פעולה, שאתם בעצמכם יזמתם.

במידה וקיים ספק, שאולי באמת מדובר בחבילה המיועדת לכם, תמיד תוכלו ליצור קשר עם הדואר או הספק ממנו קיבלתם, לכאורה, את הפניה ולבדוק באופן יזום".

עדכון 2.5.21, 14:40: נראה, שגל ההונאה חוזר. להלן הודעה שהתקבלה היום:
הונאה
 
עדכון 5.5.21, 17:30: כפי שניתן לראות למעלה, המזימה הזו אינה חדשה אך מדובר בגל נוסף בעל פוטנציאל נזק משמעותי.
מקבלים למייל או ל-SMS הודעה כלקדמן:

 
ESET
 
לאחר שמקליקים על הקישור, מגיעים לדף נחיתה המיועד לאיסוף הפרטים. בין הפרטים, שמתבקש הנמען למלא, הם מספר תעודת זהות, מייל ופרטי כרטיס אשראי. לאחר שהנמען ממלא את פרטיו, הוא מקבל הודעת שגיאה.
 
ESET
 
חברת אבטחת המידע ESET ישראל: "מדובר בהודעת פישינג מאוד פופולרית בשבועות האחרונים, שנשלחה בתפוצה רחבה בישראל. מבדיקה של הקישור אכן מדובר בפעילות, שאינה של דואר ישראל כפי שדווח. קורבן פוטנציאלי, שימלא את הפרטים האישיים שלו כמו פרטי אשראי, מייל ותעודת זהות, אמנם יקבל הודעת שגיאה, אך כל הפרטים שלו יועברו למי שעומד מאחורי ניסיון ההונאה.

אנו רואים עליה מתמדת בניסיונות ההונאה ברשת וחשוב לגלות ערנות. במידה והזנתם את הפרטים, רצוי לרענן סיסמאות למייל, ולהיות במעקב הדוק אחר הוצאות כרטיס האשראי".

עדכון 19.5.21, 16:18: נראה שהטרנד נמשך. זו הודעה שהתקבלה היום:
 

עדכון 20.5.21, 14:20: חברת אבטחת המידע ESET מתריעה מפני מייל זדוני המתחזה לדואר ישראל ומנסה לדלות פרטי אשראי.

כותרת מייל ההונאה היא "חשוב הפעלת כרטיס נטען לקניות און ליין" ובמייל עצמו מעדכנים את הנמען כי "הכרטיס הנטען שלו חסום לקניות אונליין ועליו להפעילו שוב לפני שיוכל להמשיך לקנות באינטרנט.

אם בד"כ אנו רואים בניסיונות הפישינג הללו שפה כושלת עם שגיאות רבות, כאן אנו דווקא יכולים להתרשם מעברית, אמנם לא מושלמת, אבל ברמה גבוהה יותר ביחס למיילים אחרים של ניסיונות הונאה, שברור שתורגמו בתרגום אוטומטי.
העיצוב של עמודי הפישינג נראה יחסית טוב, כאשר רואים שעשו שימוש במיתוג של דואר ישראל, בצבעים של העמודים וגם בדמויות המצוירות המזוהות עם הדואר.

מדובר בניסיון הונאה בעל פוטניאל רלוונטיות לאנשים רבים. כבר ב-2020 בישראל היו כמיליון כרטיסי אשראי נטענים, כאשר הכרטיסים של דואר ישראל היוו כ-70% מהם.
 
המייל הזדוני:
ESET
 
 
כך זה עובד:
לאחר שהנמען מקליק על הקישור הוא מגיע לעמוד ההונאה בו הוא מתבקש לבחור בכרטיס הנטען שברשותו. כבר בראש העמוד הזה, ניתן להבחין כי כתובת האתר אינה של דואר ישראל.
 
בחירת הכרטיס:
ESET

לאחר הבחירה בכרטיס, ממלא המותקף את פרטיו: שם, תעודת זהות, מייל, מספר כרטיס אשראי, תוקף הכרטיס ושלוש ספרות בגב הכרטיס.
 
עמוד דליית הפרטים:
ESET
 
בהמשך וכנראה כדי לחזק את אמינות ההונאה, מתבקש הגולש למלא מספר POSTIL וסיסמה. כדאי לציין, שכל סיסמה ומספר שמזינים, יתקבלו בהצלחה.
 
ESET
 
לאחר הזנת הנתונים והקלקה על כפתור ה"התחברות", קופצת הודעה ,שהכרטיס הופעל בהצלחה ובאופן מיידי מועברים לעמוד הרשמי של דואר ישראל. כך, מי שהשלים את הפרטים מקבל תחושת אמינות ושהכל בסדר.
 
הכרטיס הופעל בהצלחה:
ESET
 
עידן אברמוב, מומחה תמיכה ושירות ב-ESET ישראל: "אנו רואים, שניסיונות ההונאה והפישינג בחודשים האחרונים מתמקדים רבות בהתחזות לדואר ישראל. חשוב, שהציבור יגלה ערנות ומודעות לניסיונות הללו. קיבלתם מייל המבקש מכם לעדכן פרטים ולהקליק על הקישור? חשבו פעמיים לפני שתעשו זאת. הדרך הבטוחה ביותר תהיה להיכנס באופן יזום לאתר או השירות המדובר ולראות האם ישנה בקשה שכזו לעדכון הפרטים. כבר הקלקתם והזנתם פרטים? במידה והזנתם את הפרטים שלכם, בדקו את חיובי האשראי ובמידת הצורך פנו לחברת האשראי לבטל חיובים, שלא ביצעתם".

עדכון 25.11.21, 13:45: חברת אבטחת המידע ESET מתריעה מפני הודעות ההתחזות לדואר ישראל וניסיונות לגניבת פרטי אשראי בחגי הקניות נובמבר 2021:
התוקפים שולחים בתפוצה רחבה הודעה אשר מבשרת על הגעת חבילה מחו"ל. באמצעות הקישור שהם מצרפים, מתבקשים הנמענים לאשר את עלויות המשלוח.
 
ההודעה הזדונית: אשרו תשלום עלויות משלוח ושליחת החבילה:
ESET
 
כפי שניתן לראות, בהודעה מוצג מספר מעקב דומה למספרים אשר מקבלים באמת מהדואר כאשר חבילה מגיעה.

נמענים שהקליקו על הקישור, הגיעו לעמוד נחיתה "של דואר ישראל", שנמצא בתמונה השלישית מלמעלה לעיל, בו התבקשו להזין נתונים רבים ובהם: טלפון, תעודת זהות, מייל, סיסמה, שם, מספר כרטיס אשראי, תוקף ושלוש ספרות בגב הכרטיס.

כיצד ההאקרים ידעו, שהנמען שקיבל את ההודעה באמת מחכה לחבילה? התשובה לכך היא שכדי להצליח בהונאות שלהם, הם מכוונים למכנה משותף רחב, הציבור הישראלי ידוע כמזמין כבד של חבילות מחו"ל, כך שזה עוזר להונאה שלהם להיראות אמיתית יותר.
 
מה תוכלו לעשות כדי להגן על עצמכם?
  1. גלו מודעות, ההאקרים לא נחים, וחשוב שכולנו נכיר ונדע שאכן אנו על הכוונת בעיקר כשאנו נמצאים בשיא עונת הקניות ברשת.
  2. שימו לב לא להזין פרטי אשראי, במיוחד כאשר הבקשה הגיעה אליכם, ולא פועל יוצא של פעולה שאתם בעצמכם יזמתם.
  3. בדקו האם מספר החבילה שקיבלתם בהודעה, תואם את מספר החבילה שהזמנתם.
  4. נסו להבין האם באמת ביצעתם הזמנה, שעשויה לדרוש מכם תשלום שילוח או מכס. ואפילו יותר מזה, האם אתם אמורים לקבל את החבילה שלכם באמצעות דואר ישראל או ספק משלוחים אחר?
כבר הזנתם את פרטים שלכם?
בדקו את חיובי האשראי ובמידת הצורך צרו קשר עם חברת האשראי. במידה ואכן ישנם חיובים שלא אתם ביצעתם, יתכן כי תתבקשו לבטל את כרטיס האשראי. אגב טיפ נוסף שיוכל לעזור בעיקר במקרה שמשהו קורה, הוא כרטיס אשראי ייעודי לקניות ברשת. כזה שבמידה ותצטרכו לבטלו, לא תשפיעו על החיובים השוטפים הנוספים שלכם.

29.11.21, 22:42: מופצת במיל הונאת דואר חדש:
הונאת דואר
שימו לב, שמספר המעקב הוא לא בפורמט מספר מעקב של דואר ישראל. ובכלל, זה לא נוסח רגיל של הודעת דואר ישראל.

6.12.21, 20:36: בימים האחרונים מופצות הודעות כוזבות המודיעות על קבלת משלוח מדואר ישראל ובו לינק למה שנראה כמו אתר הדואר. מדובר בפייק שנועד לגנוב כסף מאזרחים תמימים. אין את ההודעה אם היא חשודה. כ"כ, יש לשים לב, שנכנסים לאתר הרשמי של הדואר או של שולח החבילה ולא לאתר אחר. אם לא הזמנתם משלוח כנראה שזו תרמית.  הודעת אמת מדואר ישראל תכיל את מספר המעקב של החבילה כאשר תתבקשו לשלם. (למשל RS0407038356Y) כל ניסוח אחר, שקרי. הנושא נמצא כעת בבירור מול משטרת ישראל, מערך הסייבר הלאומי כדי לאתר את מקור ההונאה.
התמונה לקוחה מעמוד הפייסבוק של יועז הנדל.
 
הונאת דואר
 
עדכון 7.12.21, 17:50: משטרת ישראל מזהירה את הציבור בדבר ניסיונות התחזות לדואר ישראל ב.SMS- במסגרת המתקפה החשודים משתמשים בהנדסה חברתית כדי להשיג פרטי אשראי ולגנוב כספים. החשודים אף משתמשים במספר ובשם הלגיטימיים של שירותי דואר ישראל. באופן זה, לקוח, שקיבל בעבר הודעות אותנטיות מדואר ישראל, יקבל את הודעת ה"פישינג", מאותו המספר  .("Israel Post")

להודעות מצורף קישור זדוני ובו מתבקש הקורבן להזין את פרטי האשראי שלו באתר המתחזה לדואר ישראל, וזאת לטובת תשלום, לכאורה, עבור עמלת מכס.
יודגש, כי לרוב החשודים מסירים את האתר המתחזה מהרשת תוך ימים ספורים (על כן, ייתכן כי הקישור שקיבלתם יהפוך לבלתי שמיש תוך זמן קצר). עם זאת, החשודים מחליפים את ה-URL (כתובת האתר) בקישור בקלות בכתובת אחרת וניסיונות ההונאה נמשכים.

המסרון (SMS) המתקבל מדואר ישראל לצד הודעה מהמתחזה המפנה לאתר זדוני:
דואר
 
עדכון 22.2.22, 14:43: שוב מופצת במייל הודעת הפישינג הבאה:
פישינג דואר

עדכון 27.3.22, 16:57: חברת ESET שוב מתריעה מפני הודעה זדונית חדשה הדגה מהנמענים את פרטי האשראי: בימים האחרונים יש גל הודעות משמעותי הטוען, שמשלוח שהגיע צריך שיאשרו את פרטים בהקדם. במידה ולא יאושר המידע, המשלוח יוחזר, ומצורף לינק לביצוע הפעולה.
 
"המשלוח צריך שתאשר את פרטי המשלוח":
ESET

לאחר שהנמען מקליק על הקישור בהודעת ה-SMS, הוא מגיע לעמוד בו מוצג, לכאורה, מספר מעקב של חבילה, שנשלחה לישראל עם הסיומת IL ומצוין כי ישנה בעיה עם הכתובת למשלוח.
 
בעיה בכתובת עבור משלוח החבילה:
ESET
 
כעת מתבקשים להזין את הכתובת המלאה למשלוח, שכוללת פרטים כמו שם, כתובת, עיר, מיקוד ומספר טלפון. ולאחר מילוי פרטי הכתובת הנכונה למשלוח, מתבקשים להזין את פרטי התשלום עבור עלות המשלוח על סך 3 דולרים: מספר כרטיס האשראי, תוקף ו-3 ספרות בגב הכרטיס.
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים