הפטנט הלא חוקי של הוט לחסוך (המון כסף) במוקדי השירות שלה

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> הפטנט הלא חוקי של הוט לחסוך (המון כסף) במוקדי השירות שלה
חשיפה נוספת של סיני ליבל: כיצד חברת הוט ניצלה ומנצלת (גם כעת) את התמוטטות משרד התקשורת ומערכות הפיקוח של המשרד (כולל מועצת הכבלים והלוויין האמורה לפקח על הוט), כדי לחסוך המון כסף ע"י סגירת כל המוקדים שלה, אחרי שעות העבודה ובסופי השבוע ואי מתן מענה ללקוחות. ההקלטה מדברת בעד עצמה.
עדכונים בגוף הכתבה ובסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 27.4.20, 12:16סיני ליבל

בתחילת החודש חשפנו את הנעשה במוקדי השירות של הוטנט והוט-מובייל (חברות בנות בקבוצת הוט). פרסמנו זאת תחת הכותרת: "אנרכיה במוקדי השירות בחב' התקשורת: הוטנט והוט-מובייל מצפצפות על הכל!".

זאת, על רקע הכאוס של שוק התקשורת (כמפורט כאן וכאן). והתמוטטות המוחלטת של משרד התקשורת, שאין כרגע שום יכולת לשקם את ההריסות של המשרד הכושל הזה

כאן אנו חושפים פעילות נוספת של סיני ליבל (בתמונה משמאל), בעניין חברת הוט עצמה.

ההוכחה למה שנחשף כאן נמצאת בהקלטה, שביצע סיני ליבל ביום שישי האחרון. ההקלטה המלאה נמצאת כאן והקלטה המקוצרת (למי שאין לוסבלנות לשמוע את כל ההקלטה) נמצאת כאן

הוט ניצלה את הכאוס והחליטה לחסוך המון כסף על הגב של לקוחותיה, ע"י סגירת כל המוקדים שלה האמורים לפעול 24X7 (למעט יום כיפור) על פי רישיונה (הרישיון נמצא כאן, הסעיפים לגבי המוקדים, שאמורים לפעול 24X7 וכיצד עליהם לפעול וולתת שירות, מצויים כאן וכאן). 

כך, הוט מצפצפת גם על החוק, על החלטות שר התקשורת, על החלטות מועצת הכבלים והלוויין והכי חשוב: על ציבור לקוחותיה (וגם עובדיה, שהוצאו לחל"ת, כחלק מהחיסכון הכספי הזה).

בבחינת "איש הישר בעיניו ייעשה".

לכן, שלחתי ביום 25.4.20 לשר התקשורתלצמרת הוט, לצמרת משרד התקשורת ולצמרת מועצת הכבלים והלוויין, את השאלות ההדחופות הבאות:
"הנדון: היעלמות מוקדי השירות של הוט לאחר שעות העבודה ובסופי השבוע.
שלום רב,
1. לפי ההקלטה המצ"ב, חברת הוט, מתחילת מצב החירום ועד רגע זה ממש, מעבר לשעות העבודה בימי השבוע ובסופי השבוע, סגרה את המוקדים שלה כליל והפעילה "שיטה חדשה" ומאוד חסכונית עבורה, שיטה, שלא כתובה ברישיון שלה: "מוקד לקבלת הודעות".
2. כלומר, הפניות של הלקוחות בכל הנושאים, שאמורים להיות מטופלים (דוגמת תקלות) במוקד מאויש הפועל 24X7, מופנים אוטומטית לחברת "מיקור חוץ", שמקבלת הודעות מהפונים, ובהמשך, מתי שיש מישהו פנוי בהוט, אם יש מישהו כזה, חוזרים ללקוח למענה על פנייתו, ולרוב לא חוזרים אליו, כנשמע בהקלטה, כי אין שום מנגנון פיקוח על ההסדר המבריק הזה, של עקיפת החוק, הרישיון, ההחלטות של המועצה (מועצת הכבלים והלוויין) וההנחיות של השר, בנוגע להפעלת מוקדי החברות בזמן החירום.
3. הייתכן?
4. אודה להתייחסות דחופה, לאור הכאוס המוחלט בשוק התקשורת, שמקורו רק בהחלטות שלך ושל המנכ"ל".

תגובה לא קיבלתי, לא שלא ניסיתי לקבל. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתשובה לא אקבל, די ברור למה.

עדכון 27.4.20, 17:50. התקבלה תגובת הוט
"מוקדי השירות של החברה פועלים בהתאם להוראות הדין ומוקדי התמיכה פועלים בימים אלו ולאורך כל תקופת המשבר במתכונת של 24/7, כולל בימי החג. לגבי פנייתו של מר ליבל, הנציג הפנה את מר ליבל להמשך קבלת טיפול של נציג טכני מוסמך ועקב טעות אנוש, הלקוח לא הופנה לערוצי התמיכה הנוספים. נציגי השירות של החברה יצרו קשר עם הלקוח באותו יום ופנייתו טופלה לשביעות רצונו המלאה״

סיני ליבל: "המציאות שחזרו אלי אתמול, לא באותו יום, בניגוד לרישיון. כ"כ הוט טוענת שזו 'טעות אנוש', בעוד שהרישיון דורש מוקד מאויש על ידי אנשים טכניים 24X7 [ראה התצלום כאן מתחת], מה שלא היה קיים בעת שהתקשרתי. זה היה "מוקד קבלת הודעות", כפי שאפשר לשמוע בהקלטה, והמוקדן דיווח בהקלטה שזו השיטה שמופעלת בהוט, לאחר שעות העבודה הרגילות, מאז תחילת מצב החרום". 
תקלות בהוט

למה צריך שר תקשורת (שמו דודי אמסלם), מנכ"ל משרד התקשאשר ביטוןורת (נתי כהן), "מ"מ בהטלת תפקיד" כיו"ר ממועצת הכבלים והלוויין (אשר ביטון שמו, למי לא יודע, תמונתו משמאל) ואת כל יתר הפקידים במשרד - אם חברת הוט עושה "מה שבראש שלה"?

לא חבל על כספי משלמי המיסים?

את הכסף מפיטורי כל צמרת משרד התקשורת אפשר להעביר לטובת המובטלים והעצמאים, שפשטו את הרגל, בגלל מצב החירום. ככה לפחות תהיה איזו תועלת לכסף הזה, שנשפך לריק על מנהלים כושלים ולא מתפקדים. 

עדכון 24.4.20: מול הכאוס והזלזול המוחלט בלקוחות ובעובדים של קבוצת הוט, כפי שנחשף בכתבה זו ובכתבות הקודמות, להלן הודעת חברת פרטנר: מוקדי השירות של פרטנר
"לקראת ההקלות: בפרטנר נערכו בימים האחרונים לקראת פתיחה של מרכזי שירות שנמצאים מחוץ למרכזים מסחריים וקניונים, עם אמצעי הסברה, מיגון וחיטוי בחנויות.
מצורפת תמונה (מצד שמאל) מאושרת לשימוש. צילום: פרטנר.

עדכון 28.4.20: משרד התקשורת פרסם שימוע מהיר (שלא הופנה לנציגי הציבור המוסמכים, כפי שרגיל המשרד לעשות בשנים האחרונות, הצרכנים לא קיימים מנקודת הראות של צמרת משרד התקשורת הישראל), עם הצעה להאריך את ההקלות לחברות התקשורת בתחום ששעות ותצורת תפקוד מוקדי השירות. \את, עד 4.6.20.
להלן תגובתי להצעה המטורפת הזו:
"תגובתי: השימוע שיש כאן הוא פשוט שערורייתי ובלתי מתקבל על הדעת, אנטי צרכני ומופרך על פניו. .
כמעט כל השוק חוזר כבר לפעילות שגרה (עם נקיטת אמצעי זהירות מתאימים, מה שלא רלבנטי למוקדי השירות בחברות, שרובם ככולם נעשים כיום ע"י מוקדנים העונים מביתם) ואין כל סיבה להאריך את ההקלות.
יתרה מכך, חברות רבות מצפצפות על המשרד ועל ההקלות הקודמות ועושות ככל העולה על דעתן, כדי לחסוך בכסף על חשבון הגב של הלקוחות והגב והכיס של העובדים שנשלחו לחל"ת,
דוגמאות:
אנרכיה במוקדי השירות בחב' התקשורת: הוטנט והוט-מובייל מצפצפות על הכל!
הפטנט הלא חוקי של הוט לחסוך (המון כסף) במוקדי השירות שלה
ההצעה של המשרד היא בפועל לתת עוד פרס למפרי החוק, התקנות והוראות הרישיון ולתת פרס לאלו שצפצפו על הוראות השר הקודמות.
לכן - הארכת ההקלות היא דבר שלא יעלה על הדעת בעת הזו ובכלל." 

תגובת סיני ליבל לשימוע: "נחשפתי בחודש האחרון למצב בו חברות הסלולר מטעות אותי לעניין השירות שאני זכאי לקבל בתקופת התיקון. 
בעוד שאני זכאי לשירות מלא - פחות שעות - חברות הסלולר מציגות מתן שירות בחסר, לאור הנחיית משרד התקשורת. 
נכון צודק וראוי כי תתווסף הארה לפיה בשעות המצומצמות - ינתן שירות מלא".  
בנוסף: "ככה לא כותבים שימוע.  אין במסמכים שצירפתם לשימוע - תחילת משפט מהן ההקלות שמבוקש להאריכן".

עדכון 30.4.20, 18:00: שר התקשורת החליט (כאן) בעקבות המלצת מנכ"ל משרד התקשורת (כאן), להאריך עד 17.5.20 (התכנון בשימוע, כאמור לעיל, היה עד 4.6.20) את ההורדה של שעות הפעילות הרגילות של מוקדי השירות של חברות התקשורת ל-8 שעות ביום. לא ברור למה (כרגיל בהחלטות ההזויות של צמרת משרד התקשורת, מתקבלות החלטות שנועדו למטרה אחת בלבד: לשרת את הכיס של הטייקונים. הציבור בכלל לא מעניין את ראשי משרד התקשורת). 

במקביל, שר התקשורת החליט שלא להאריך את תקופת ההחרגה של מרבית ההוראות הצרכניות אשר הוחרגו בשל משבר הקורונה, וביניהן ההוראה שמענה אנושי במוקד הפניות הטלפוני של חברות התקשורת, בכל נושא, יבוצע בתוך 6 דקות לכל היותר. יודגש שוב ושוב, שכל ההוראות המיותרות הללו של השר והמנכ"ל, היו מיותרות מתחילת דרכן וטוב שכעת הן הסתיימו

עדכון 5.5.20: מועצת הכבלים והלוויין פרסמה שימוע (כאן) של המשך ההקלות ל-HOT ול-YES עד 31.5.20.
להלן התגובה ששלחתי למועצה בעניין השימוע הזה:
"בהתייחס לשימוע שיש כאן, התייחסותי מאוד פשוטה: איך להאריך שום הקלות להוט ול-YES מהטעמים הבאים:
א. חברת הוט עשתה צחוק ולעג מההקלות הקודמות, כמפורט כאן, ולכן  אסור לתת לה הקלות כלשהן, ובמקום זה יש צורך להעניש אותה ואת מנהליה בחומרה יתרה, לאור העובדה שהוט הפכה לבדיחה את החלטות מועצת הכבלים והלוויין.
ב. שר התקשורת החליט לבטל את כל ההקלות למוקדי השירות של כל החברות והשאיר רק את ההורדה ל-8 שעות וזאת רק עד 17.5.20. אין שום סיבה ש-HOT ו-YES תהיינה חריגות.
ג. כמעט כל המשק לרבות כל משרדי הממשלה חזרו וחוזרים לפעילות רגילה (במגבלות זהירות מסוימות), מה שמחייב שגם חברות HOT ו-YES תחזורנה לפעילות רגילה ותתחלנה לקיים את החוק והוראות רישיונן.
ד. הדאגה לצרכנים חייבת לעמוד בראש סדר היום של המועצה וגם של החברות, שחסכו בכל תחום בתקופה שחלפה, גם ברכישת סרטים בתקופת החירום (רכשו רק סרטי בורקס וזבל לפי קילו), גם באי הורדה של החיוב של ערוצי הספורט בתשלום (כשלא היה בהן שום תוכן) ועוד פעולות אנטי צרכניות שנקטו, תוך זלזול תהומי וציני בלקוחותיהן."

עדכון 6.5.20
: ב-YNET  פורסם (כאן) תלונות של לקוחות רבים כנגד היעלמות השירות של הוט (וגם של פרטנר). ככה זה כשמשרד התקשורת ומועצת הכבלים והלוויין "פשטו את הרגל" ו"איש הישר בעיניו ייעשה". 

עדכון 9.5.20: הלילה בסביבות 01:30 הייתה לי תקלה בממיר של הוט. התקשרתי למוקד ולהפתעתי קיבלתי מענה, למרות השעה המוזרה בלילה, בין שישי לשבת. קיבלתי מענה מקצועי, אדיב ונכון והיות והמוקדנית לא הצליחה לפתור הבעיה במהלך הטיפול, הוזמן עבורי טכנאי הוט ליום ראשון לפני הצהריים. שיא היעילות, מהניסיון שלי מול הוט.
מה שמצביע, שאם הוט רוצה, היא יכולה לפעול נכון וטוב, לשביעות רצון הלקוחות

אגב, בלי כל קשר אלי, גם לסיני ליבל הייתה תקלה ביום שישי בערב וגם הוא קיבל טיפול יעיל וציין זאת לחיוב בטוקבק כאן למטה. 

עדכון 10.5.20: מועצת הכבלים והלוויין החליטה להאריך את ההקלות ל-HOT ו-YES עד 31.5.20, כפי שהוצע בשימוע. ההחלטה המפורטת החדשה נמצאת כאן במלואה - למתעניינים. 

CALL CENTER FREE



 



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 





לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

15-16/9/2020 - ChipEx2020  

15-21/11/2020 - שבוע היזמות העולמי   



 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

חשיפה: סלקום אספה ומכרה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה לרבות מיקומם - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן





 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים