Telecom News - הפלופ הטרי: השר דודי אמסלם מקבל את "הובלת הספין התורן" - מכרז 5G

הפלופ הטרי: השר דודי אמסלם מקבל את "הובלת הספין התורן" - מכרז 5G

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הפלופ הטרי: השר דודי אמסלם מקבל את "הובלת הספין התורן" - מכרז 5G
עוד לפני שלמד מה זה משרד התקשורת, שלא לדבר על שוק התקשורת וכמובן מושגים מתקדמים דוגמת 5G, מנכ"ל משרד התקשורת "מניע" הבוקר את שר התקשורת הטרי דודי אמסלם היישר לחנוכת הספין הטרי: "השקת מכרז 5G", כדי שהשר יוכל לצבור לעצמו כותרות - על כלום. טוב כבר לא יכול לצאת לעם ישראל מהספינים הללו. עדכון בעקבות מסיבת העיתונאים - בתחתית הכתבה.
מאת: אבי וייס, 14.7.19, 07:00השר דודי אמסלם - יח"ץ משרד התקשורת

ימים ספורים אחרי שהשר הטרי לתקשורת, דודי אמסלם (בתמונה משמאל) נכנס לתפקידו וטרם הבין מה קורה במשרד הזה, הוא כבר "נפל בפח", כדי לייצר לעצמו כותרות בתקשורת (אותה תקשורת שאותה הוא תוקף...).

התרגיל הזה נולד, ככל הנראה, כדי למנוע את סילוק כל "הקליקה" מכסאה (שהכתב אלי ציפורי קורא לה בשם יותר חריף: "חונטה", כינוי שאני לא משתמש בו. זאת, משום שיש לביטוי "חונטה" משמעויות של "שלטון צבאי". למרות שיש לא מעט יוצאי צבא בכירים ב"קליקה" הזו, בעיקרה ה"קליקה" מונהגת ומקבלת גב, חיפוי וגיבוי  - ממשפטנים).

מנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהןמבצע  את התרגיל הראשון שלו על השר ממש היום בבוקר: כינוס מסיבת עיתונאים להשקת מכרז דור 5 (אגב, היה מעמד בדיוק כזה להשקת "מכרז דור 5", גם אצל השר הקודם איוב קרא - כאן. הסיכום שלי של ההכרזה הקודמת, של שר התקשורת הקודם במסיבת העיתונאים הקודמת בעניין 5G, נמצאת בנספח בתחתית הכתבה).

המנכ"ל ממהר לבצע זאת, כדי "ללכוד" את השר ב"מלכודת הדבש", לפני שהשר יבין, שאין מדיניות שר בעניין 5G ושמינוי ועדת מכרזים (מה שנעשה ע"י השר הקודם - איוב קרא), אינה תחליף לעבודת מטה רצינית, כולל קביעת מדיניות ממשלה \ כנסת ומדיניות שר, בעניין 5G, כמו שנעשה בכל המדינות המתוקנות בעולם (חוץ מישראל). 

את הכאוס סביב מכרז 5G כבר תיארתי וחשפתי כמה וכמה פעמים ולאחרונה במאמר מסכם, שפורסם עם הכותרת המדברת בעד עצמה: "הבדיחות של משרד התקשורת בעניין 5G הפכו לטרגדיה לאומית!". מומלץ לקריאה - למי שפספס.

משרד התקשורת יוצא למכרז 5G בלי שום בסיס נתונים מינימלי בנושא, שום סקר צרכים, שום התייעצות עם נציגי הציבור המוסמכים, שום כלום מכלום. התייעצו רק עם בעלי עניין ו"המקורבים לצלחת". המשרד רק אסף ניירת חסרת כל משמעות של פקידים, שמתכתבים בין משרדי הממשלה והעלה אותה לאתר (כאן). מנכ"ל המשרד ממשיך לבקר בגופים המפוקחים, "כאילו כלום", הביקור הטרי ההאחרון שלו היה בפלאפון ובבזק בינלאומי (כאן). להיפגש עם נציגי הציבור ולהבין מה הציבור צריך, גם לתחום ה-5G - אין לו זמן.  

כך המשרד מתנהל, ולא מהבוקר, כמפורט בכתבות הבאות  לכן, פרסמתי מספר כתבות ברורות ביותר, מה נדרש לעשות ובאופן מיידי. כמה דוגמאות, חשיפות וניתוחים: אני לא הוזמנתי לאירוע הבוקר, המשך ישיר של החרם מימי איוב קרא העליזים. אולם, אני מבטיח לקוראינו, ששום חרם מטופש ולא חוקי ושום איום מצד חברי "הקליקה", לא ימנעו ממני לפרסם את כל האמת ורק את האמת - לקוראינו, כמו שאני עושה יום יום בשירות הקוראים.

הדיבורים של דודי אמסלם על הצורך באיזון התקשורת היו ספין לא יותר טוב מהספינים, שיעופו מהיום בצהריים, אחרי מסיבת העיתונאים עם השר בעניין מכרז ה-5G.

קיוויתי, שכעת, לאחר התפטרות השר הכושל היוצא איוב קרא, ומינוי שר תקשורת ללא מחויבויות ל"קליקות" וללא תלות ב"קליקות" השולטות במשרד הזה ועושות ככל העולה על רוחן (ותורמות, כמעט מידי יום, לחיזוק "תיק 4000" המפוברק כנגד נתניהו), שיחל קודם כל בניקוי צמרת משרד התקשורת, מכל המנהלים הכושלים המצויים שם ויבין, שהם חייבים ללכת הביתה וכמה שיותר מהר.

זה לא קרה.

נראה, שמאוד מהר השר "נפל במלכודות" של "הקליקה". 

רק כך ניתן היה (אולי) לשקם את ההריסות של משרד התקשורת הישראלי ושוק התקשורת הקווי והנייד, משרד שאמור היה מזמן להיות "רשות לתקשורת", כמקובל בעולם הנאור. משרד הדואג רק לאינטרסים של הציבור. 

הפתרון המיידי (גם ללא הקמת "רשות לתקשורת", מהלך הדורש תהליכי חקיקה לא פשוטים) לבעיה האקוטית הקיימת במשרד התקשורת הוא די פשוט:
 השר דודי אמסלם אמור היה וצריך לבטל (או להקפיא עד לביטול), את כל העברת הסמכויות, שביצע השר הקודם איוב קרא לצמרת המשרד (נקרא "אצילת סמכויות" - יותר פרטים כאן), עד שהוא (איוב קרא) נשאר כמעט בלי סמכויות. על ידי כך, השימועים וההחלטות, שמשרד התקשורת הוציא בשנתיים האחרונות, יוקפאו, עד שהשר (דודי אמסלם) יבדוק את הנושאים הללו בעצמו ויקבל בעצמו החלטות - המבוססות על חוקי מדינת ישראל ולא על "חוקי הג'ונגל וחוקי "מדינת בננות". 

אם לא ייעשו תיקונים דחופים, כולל החלפת הצמרת של המשרד, הארגון הנוכחי של המשרד לא יכול לתפקד יותר במסגרת המשפטית הנוכחית ונדרשת מהפכה אמתית למשרד הכושל והמכשיל הזה. לא נראה, שזה עומד להתרחש וכנראה נצטרך להמתין לשר התקשורת הבא, אם לא ייעשו השינויים הנדרשים - ממש כעת. 

עדכון 14.7.19, 16:30:
משרד התקשורת פרסם את המסמכים של המנכ"ל והשרמסיבת העיתונאים, שנערכה היום (בתמונה משמאל), עם השר דודי אמסלם והמנכ"ל נתי כהן. מתברר שהם פשוט "עבדו על כולם בעיניים", בדיוק כפי שניתחתי כאן למעלה. 

מתברר, שמכרו לעיתונאים בדיוק את אותם מסמכים מלפני יותר מחצי שנה, עם הבדלים קטנים בניסוחים וההבדל העיקרי, שנעלמו מהמכרז תדרי ה-800 מגהרץ בלי כל הסבר.

בספק אם מי מהנוכחים במסיבת העיתונאים היום, הרגיש, שנעלמו תדרי ה-800 מגהרץ, תדרים מאוד אטרקטיביים, שמצביעים, שנכשלה כליל התכנית ל"הזזת תדרים" לחברות הסלולר לפי התקינה האירופאית (כלומר: המשרד נכנע לדרישות של החברות במקום לדאוג לציבור). הנושא הזה נדחף לטיפול עתידי במסגרת "התמריצים", כלומר: הנחות באגרות תדרים, תמריצים שכוללים כעת הנחה באגרות תדרדים על יישום VoLTE, שכבר מיושם בחברות פלאפון ופרטנר (כלומר: התמריץ הזה נולד עבור סלקום...). "ישראבלוף" חדש במיטבו.

המצגת הקודמת (שהציג איוב קרא) כאן, המצגת החדשה מהיום - כאן. זו בדיוק "אותה גברת" בשינוי שם השר, שנתן ידו לפלופ הזה, של מכרז תדרים ללא מדיניות, עם תסבוכת עצומה לשוק הסלולר (עם יצירת שחקנים חדשים רק לדור 5, שיפילו עוד יותר את השוק הזה לתהום). 

רוב העיתונות ביצעה "העתק והדבק" להודעת "הישראבלוף" המשוחזרת הזו של משרד התקשורת, בלי להבין מה כתוב בה ובכך הטעו את הקוראים, לחשוב שיש מחר איזה "שחר טכנולוגי חדש" לעם ישראל, ולא חלומות מלווים בספינים ירודים (שדורשים חקירה וחלקם הם חלק מתיקי 4000 ו-5000). 

מדהים, איך אפשר לעבוד על הציבור והעיתונאים, כל הזמן, גם היום, בלי למצמץ. 

לא ראיתי בשום כלי תקשורת ששואלים 2 שאלות בסיסיות, שלא דורשות שום הבנה בהנדסת תקשורת בכלל והנדסת סלולר בפרט: 1) היכן בסיס הנתונים לכל התחזיות הוורודות והנפלאות שהושמעו ע"י המנכ"ל והשר?
2) מה ההבדלים בין ההצגה של השר איוב קרא להצגה של השר דודי אמסלם, בהפרש של כ-7 חודשים זה מזה?

אגב, כל התיאורים ההזויים של השר והמנכ"ל באירוע ובהודעה לעיתונות לרבות בסרטון ההזוי ששפכו עליו המון כסף ציבורי יקר (כאן), על מה זו רשת 5G, אין להם שום קשר למציאות. המציאות נמצאת למשל כאן, בדיווח מקצועי על רשת 5G שנפרסה בשיקגו (ארה"ב).  

נספח:
סיכום ההכרזה הקודמת (מ-27.12.18) אודות מכרז 5G (המאמר המלא עם חשיפות חדשות, שפורסמו אז בעניין ההכרזה הקודמת על השקת מכרז 5G - כאן):
*********************************************************************************************************************
השר איוב קרא והמנכ"ל נתי כהן הוציאו היום כעת עקרונות חדשים למכרז תדרים, שאין להם שום קשר למדיניות הקיימת, הם לא ביצעו עדכון למדיניות הקיימת, התעלמו לחלוטין מהמדיניות הקיימת, וקיבלו החלטות על סמך דמיונם, עם אוסף מדהים של Fake News וסיסמאות דימיוניות ריקות מתוכן, בלי לשתף איש מהציבור ומבלי לשאול איש מהציבור, או מנציגי הציבור המוסמכים.

זאת, תוך הסתרת עובדות חשובות לעניין המכרז, כדי שהעיתונאים והציבור לא ידעו, שכל המכרז הזה בנוי על "ישראבלוף" אחד ענק, בעל היבטים חמורים ביתר (ופליליים לכאורה). לכן, הם גם דאגו לחסום את הגעתי למסיבת העיתונאים שקיימו היום באיירפורט-סיטי, ללא כל בסיס חוקי ובניגוד לכללי האתיקה והתקשי"ר. 


כלומר: ראשי משרד התקשורת החליטו שהם הציבור. הם "הסגנים של אלוהים". הם יודעים הכל ולכן כל מה שהם כותבים זו "תורה מסיני" וככה הם יובילו את השוק הסלולרי הישראלי למאה ה-21 והעסק החדש הזה שהם יצרו היום, יצעיד את מדינת ישראל לקדמת הבמה העולמית - של תשתיות סלולר מתקדמות ביותר ושירותים חדשניים ומלהיבים.

קדחת.

ככה אי אפשר להצליח. 
*******************************************************

5G FREE

עדכון 16.2.20: פורסם כאן כי: "שירותי הדור החמישי יושקו בישראל ב-2025. כך בישר נתי כהן, מנכ''ל משרד התקשורת". כלומר: התחזית הפסימית שלי לגבי דור 5 בישראל - שלא יהיה לפני 2024התממשה. התודות לצמרת משרד התקשורת הישראלי, שהובילה אותנו היישר לתהום.



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים