Telecom News - חדשות ערוץ 2 ימשיך להפיק את ערוץ הכנסת עד 25.10.17. מכה לערוץ 20

חדשות ערוץ 2 ימשיך להפיק את ערוץ הכנסת עד 25.10.17. מכה לערוץ 20

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> חדשות ערוץ 2 ימשיך להפיק את ערוץ הכנסת עד 25.10.17. מכה לערוץ 20
הבג"ץ הנחית אמש מכה נוספת על מועצת הכבלים והלוויין (ועל ערוץ 20), בכך שקבע, שהדיון בנושא המכרז לערוץ הכנסת יתקיים ב-25.10.17 ועד אז "חדשות ערוץ 2", שהפיק את הערוץ עד היום, ימשיך במלאכה. קריאה לחקירה יסודית של כל מה שהתלווה למכרז המוזר ביותר הזה.
מאת: אבי וייס, 16.8.17, 11:00ד"ר יפעת בן חי שגב

ניתוח: שוב בג"צ מכה את מועצת הכבלים והלווין בנוגע למכרז לשידורי הכנסת. אחרי שהוציא צו מניעה נגד החלטת המועצה במכרז ואסר על העברת שידורי ערוץ הכנסת לידי ערוץ 20 ("ערוץ מורשת יהודית", למי ששכח), הודיע אתמול בג"ץ, שהדיון בעתירות לא יהיה דחוף, אלא יתקיים רק בסוף אוקטובר. הדיון נקבע ל-25.10.17 בפני כבוד השופטים: עמית יצחק, שהם אורי וברק-ארז דפנה.

אמנם, ההלכה היא בד"כ, שהבג"צ לא נוטה להתערב בהחלטת מינהלית של מועצת הכבלים והתערבותו כפופה לכך, שנפל פגם חמור בהחלטה, שיורד לשורשו של עניין, אך בכל החלטותיו עד כה, מצביע הבג"צ על כך, שיש להערכתו דבר של ממש בעתירות של חדשות ערוץ 2 ו-RGE (ערוץ 10), לפיהן "נפל פגם יסודי במכרז". 

מדובר בפרשה חמורה, שרק חקירה אמיתית שלה (וראוי להתחיל ביו"ר המועצה ובנציגי משרד התקשורת במועצה), תגלה את כל מה שמסתירים מאתנו, והחקירה הזו יכולה להגיע די רחוק.

קשה למצא מומחים בתעשיית ההפקות, שחושבים, שערוץ מורשת יהודית (ערוץ 20) ראוי לגבור על "חדשות ערוץ 2" או "ערוץ 10" במכרז לשידורי ערוץ הכנסת (הכנסה של 25 מיליון ש"ח לשנה) והעובדה, שחלק מחברי המועצה לא השתתפו בהצבעה, מדברת בעד עצמה (כמו גם העובדה, שחברי מועצה, שלא היו צריכים להשתתף בהצבעה, כן השתתפו).

ערוץ 20 כבר פנה לבג"ץ בטענה, שהדחייה של ההחלטה גורמת נזק כלכלי של ממש לערוץ. נדמה לי, שערוץ 20 לא מעריך נכון את "תרגיל כיפה אדומה", שעשו לו כל הצדדים בסיפור הזה, ובמיוחד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין. חקירה בנושא אמורה "להרים את המסך" מעל 2 פרשיות, שקשורות ביניהן, וננתח אותן כאן, כל אחת בנפרד:

1. "תרגיל פילבר עם הקנסות"
יו"ר מועצת הכבלים והלוויין (ד"ר יפעת בן חי שגב, בתמונה למעלה משמאל) התגאתה ושפכה שבחים בלי סוף לכל כיוון, בדף הפייסבוק שלה, גאווה ב"הצלחת המכרז לערוץ הכנסת", כמופיע בתצלום כאן:
תצלום 1


בהודעה בפייסבוק, מפורטת ההחלטה החשובה הזו ואיך כל משאבי מועצת הכבלים והלויין שוריינו לטובת המאמץ האדיר ("המועצה השקיעה את כל כולה"... "ימים כלילות"), החלטה שנעשה בצורה הכי חוקית ונקייה (לכאורה: כי כתוב בהודעה: "...מהווים דוגמה לעובדי מדינה מסורים, המהווים משרתים נאמנים של הציבור. אני גאה בהם וכך צריכים להיות גם הצופים"), החלטה שהובילה לסילוק מי שהפעיל את ערוץ הכנסת עד כה: חברת החדשות של ערוץ 2, שתפסיד בכך את מקור הפרנסה הזה. בהחלט זה נראה כאן (בפייסבוק) גם כהצלחה יפה לערוץ 20, אחרי שקיבל כבר רשות לשדר חדשות באופן עצמאי (חדשות חיוביות בלבד על השלטון), אך קצת נתקע במימוש ההחלטה (ראה ערך "חפרפרת", בהמשך הכתבה). 

זה היה ב-4 במאי 2017. ב-20 ביוני 2017 החלה החקירה הפומבית של הרשות לניירות ערך כנגד ראשי בזק, YES ושאול אלוביץ' ועוד מנהלים בכירים בקבוצת בזק. ב-12.7 פורסם דו"ח קטלני של מבקר המדינה והחלה החקירה הגלויה של מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר) ועוד בכירים ממשרד התקשורת, בדיוק בנושא הזה.

לפתע, "האדמה החלה בוערת" (הסבר נוסף בסוף הכתבה), במועצת הכבלים והלוויין. במקביל, השחקנים, שלא זכו במכרז ("חדשות ערוץ 2 ו"ערוץ 10") הגישו כל אחד בנפרד בג"ץ כנגד מועצת הכבלים והלוויין על זכיית ערוץ 20 במכרז. 2 הבג"צים אוחדו כעת לדיון אחד, שיתקיים, כאמור לעיל, בסוף אוקטובר 2017. 

כפי שחשפנו כאן, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, בפרץ יצירתיות, ביצעה בדיוק מה ששלמה פילבר (מנכ"ל משרד התקשורת, כיום ב"נבצרות") עשה, כשהרגיש ש"עומדים לעלות עליו" בענייני "המתנות שהוא חילק" לבזק ולבעליה: כשהוא הרגיש ש"האדמה רועדת", הוא לפתע החל בסדרה של הטלות קנסות ענק על בזק, על מעשים, שנשלפו מהשרוול של המומחה ל-Fake News ול"גריסת תלונות" במשרד התקשורת (שהוא, במקרה, גם חבר במועצת הכבלים והלוויין, שמיד נעסוק בו, גם בגלל מעורבותו במכרז ערוץ הכנסת). הסיפור הזה (של פילבר-בזק) כיכב באתר זה בעשרות כתבות ולא נחזור לזה כאן. לזמן מה, הספין הזה אכן הצליח והיו שחשבו, שפילבר הוא בכלל נגד בזק ולא בעד בזק. אני לא הייתי ביניהם ודיווחתי לקוראינו בדיוק את המצב בזמן אמת. זו גם הסיבה, שקראתי מספר פעמים לפיטוריו, הרבה לפני שהחלה החקירה הגלויה של הרשות לניירות ערך. 

כעת, יו"ר מועצת הכבלים והלויין, מתנפלת ופעמיים תוך פחות מחודש, עם מערכות של תהליכי 2 קנסות לא פשוטים ולא קלים, על ערוץ 20: הראשון בעניין שטותי לגמרי (ראיון בלעדי שהערוץ ערך לרוה"מ - ביבי נתניהו, עוד לפני שהרישיון לשידור חדשות נמסר לערוץ, עיכוב שנגרם גם בגלל בג"ץ של RGE (ערוץ 10), כך שיש כאן לכאורה גם סוג של הפרת החלטת הבג"ץ), והשני בנושא מאוד רציני שכל כולו נועד לחסל את תוצאות המכרז ("כיפה אדומה" כיניתי כאן את המהלך הזה): הדרת הרפורמים והקונסרבטיבים מהמסך של ערוץ 20. יודגש, שההחלטה על הקנס השני נפלה בדיוק במועד של "תיקון העתירות" ע"י חדשות ערוץ 2 וערוץ 10 בבג"ץ. הרי כל אחד, הגם שאינו שופט בבג"ץ, יכול לשאול את עצמו, בעקבות המהלכים הללו, של יו"ר מועצת הכבלים והלוויין: איך "ערוץ פורע חוק" שכזה, מקבל לשדר את ערוץ הכנסת, במימון משלמי המיסים? 

יתרה מכך: הרי לפי הפרסום של יו"ר מועצת הכבלים והלוויין עצמה, ההפרה של ערוץ 20 האחרונה נמדדה במרץ-אפריל 2017. הרבה לפני המועד של קבלת ההחלטה על בחירה בזוכה במכרז הכנסת. בהפרה הקודמת של ערוץ 20 נכתב ע"י יו"ר המועצה [ציטוט]: "מאז הקמתו, בקיץ 2014 ועד היום הערוץ נקנס במאות אלפי שקלים בשל אי עמידה בתנאי הרישיון שלו, בין היתר בגין שידורי חדשות בניגוד להוראות הרישיון". אז איך ערוץ 20 לא נפסל על הסף במכרז, אם כבר היה ידוע "לבחורינו המצויינים, עובדי הציבור המסורים, שעבדו בהתלהבות ובמצויינות יוצאים מן הכלל, סביב השעון", כבר במרץ-אפריל 2017, שיש לפסול את הערוץ מלהשתתף במכרז, על פי תנאי המכרז (סעיף 41.3 למכרז)? פתאום כולם הפכו אז לעיוורים וחרשים? 

2. תרגילי "ניגודי העניינים".
אם המכרז המוזר הזה לא ייחקר, והקנסות, שהוטלו על ערוץ 20 (בנוסף לטיעונים על "תפירת מכרז" בניקוד), לא ישכנעו את הבג"ץ לבטל את הזכייה של ערוץ 20 במכרז, הסעיפים הבאים אולי כן יגרמו לכך.

היו כמה תרגילי "ניגוד עניינים" במהלך המכרז בעניין רועי הורוביץ ונעמי שחורי, נושא שהתקשורת עסקה בו הרבה, אבל אין בו ממש, מלבד נקודת המבט האישית שלהם על שרשרת הספינים שנעשו סביב המכרז.

כאן "מורם את המסך" מעל שני נציגי משרד התקשורת הבכירים במועצת הכבלים והלוויין (המועצה ישבה כולה בהרכבה המלא, כוועדת מכרזים לעניין מכרז ערוץ הכנסת): 1) המנכ"ל בפועל של המשרד: שמילה מימון, ו-2) תמי לשם, סמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש, שנמצאת כיום בתהליכי פרישה מתפקידה

למי שסובל מבעיות זיכרון או פספס, אז רק ב-10.8.17 חשפתי כאן כיצד הצמד הזה הפר (לכאורה) צו של בית משפט בעניינה של עדי קאהן גונן. לפעמים הנושאים מצטלבים ומחזקים זה את זה. 

לכן, עולה כאן השאלה: למה בכלל הצמד הזה השתתף ותמך בבחירה של ערוץ 20 במכרז, כשכבר בתוך תהליכי המכרז עלו ספקות שמא מדובר ב"מכרז תפור"? העניין הזה נמצא כעת בבדיקת היועץ המשפטי לממשלה וכדי לא להכשיל חקירה אפשרית בנושא, אביא כאן רק את תמצית הדברים, שכבר פרסמתי בעבר:

כדי להדגיש את חומרת המצב אציין, שהמחוקק ראה את הנושא של "מניעת ניגוד עניינים" בהחלטות חשובות במועצת הכבלים והלוויין כעניין קריטי, ומעבר לכל החוקים וההנחיות של נש"מ והתקנות הקיימות בנושא "ניגודי עניינים", המחוקק קבע לעניין זה סעיף מיוחד בחוק התקשורת, עם ענישה ספציפית, רק לעניין הזה כמופיע בתצלומים כאן:
צילום 1 מחוק התקשורת
צילום 2 מחוק התקשורת

א. שמילה מימון (כיום המנכ"ל בפועל של משרד שמילה מימוןהתקשורת, בתמונה משמאל). 
שמילה מימון, הוא אחד משני הנציגים של הנהלת משרד התקשורת במועצת הכבלים והלוויין. כמה פעמים התראתי על ניגודי העניינים שיש לו (למשל כאן, באוקטובר 2016), אך התעלמו מאזהרותיי. אולם, באופן חשאי (אחרי ששמילה מימון מכהן במועצת הכבלים והלוויין מינואר 2014), שמילה מימון כן חתם על "טופס תצהיר ניגוד עניינים". הוא חתם על התצהיר ב-30.3.17. הצלחתי לחשוף זאת רק ביולי 2017 (כאן).

החשיפה הזו (ככל הנראה) הובילה לכך, ששמילה מימון לא השתתף בהצבעה החוזרת במועצת הכבלים והלוויין בעניין מכרז ערוץ הכנסת (כמתואר כאן). בהחלט החלטה נכונה מצדו.

אולם, נשארה עדיין פתוחה השאלה החשובה הבאה: האם השתתפותו של שמילה מימון בהצבעה הראשונה על הזכייה במכרז ערוץ הכנסת, והצבעתו בעד ערוץ 20, כשהוא נתון ב"ניגוד עניינים", בלי שהוא דיווח על כך לחברי ועדת המכרזים (כנדרש בחוק, כפי שהבאתי את תצלומו כאן מעל), בעת ההצבעה בתחילת מאי 2017, היא חוקית? זו שאלה, שהיועמ"ש אמור להכריע בה.

בתמונה משמאל: שמילה מימון
עם עם אבי בר, מנכ"ל ובעלים-שותף בערוץ 20. ערוץ 20

ב. תמי (תמר) לשם (סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת)
תמי לשם נבחרה למועצת הכבלים והלוויין כמינוי אישי של רוה"מ (ביבי נתניהו) בהיותו בזמנו שר התקשורת, ולאחר שמילאה טפסים הנחזים להיות לא בדיוק מדויקים, בלשון המעטה.

על הנושא הזה כתבתי שני מאמרים מפורטים (כאן וכאן), הגשתי השגות מפורטות בנדון לכבוד השופטת בדימוס בלהה גילאור המשמשת כיו"ר הוועדה לבדיקת מינויים בחברות הממשלתיות (מפורט כאן) וגם הגשתי פנייה מפורטת ליועמ"ש ביום 23.10.16 (סימוכין 54319), השגות, שלא נבדקו עד תום או בכלל. עד היום, לא קיבלתי שום מענה מה נעשה עם ההשגות הללו.

למיטב הערכתי, "קליקת הפרקליטים" הצליחה לגרוס את הכל...


בנוסף, תמי לשם לא מילאה טופס "תצהיר ניגוד עניינים" (בניגוד לחבר מועצה מקביל אליה ממשרד התקשורת, שמילה מימון, שכן מילא וחתם על "תצהיר ניגוד עניינים" בסוף מרץ 2017). זאת, למרות שבעניין אצלו, היקף "ניגודי העניינים" פחות בהרבה ובאופן משמעותי מזה של תמי לשם

למה שמילה מימון מילא הצהרה שכזו ותמי לשם לא? בעת קיום המכרז, תמי לשם, ככל הידוע לי, לא דיווחה לחברי המועצה על ניגודי העניינים הרבים שיש לה ועל כך, שלא מילאה "טופס תצהיר ניגוד עניינים", מה ששמילה מימון כן מילא וחתם.  

לאור ההכרות והידידות העמוקה ורבת השנים בין תמי לשם ליו"ר המועצה (ד"ר יפעת בן חי שגב, כמודגם למשל בכתבות הבאות: כאן, כאן, כאן, כאן וכאן) וגם בכתבות נוספות, לא סביר להניח, שיו"ר מועצת הכבלים והלוויין לא ידעה, שתמי לשם לא חתמה (בניגוד לשמילה מימון) על "תצהיר ניגוד עניינים" ולא ביקשה חוות דעת משפטית מלאה לעניין ספציפי זה, וייתכן שגם היא הייתה לכאורה שותפה בהסתרת הנתונים החשובים הללו, מוועדת המכרזים, בעת שעסקה במכרז ערוץ הכנסת, דבר שיש לחקור.

יש עוד נושא משמעותי בתחום זה, שאפילו ברמז אינני יכול לדווח עליו כאן, כדי לא לפגוע בבדיקה (ככל שתהיה) אצל היועמ"ש, או כל גוף חקירה מוסמך אחר.   

אם לא די בכך, התהלכו שמועות, שבמהלך המכרז הייתה "חפרפרת" במהלכים הללו (של המכרז). כדי למנוע אי הבנות, בתצלום למעלה, מודה יו"ר מועצת הכבלים והלוויין לאלברט סחרוביץ', מנכ"ל הכנסת, על עזרתו הרבה במכרז. הוא לא "החפרפרת" בשמועות הללו, משום שהוא מילא תפקיד רשמי במכרז, ככתוב בחוק ובתנאי המכרז. בכל מקרה,
למי שלא מכיר, סחרוביץ' שימש כראש המטה של יולי אדלשטיין (כיו"ם יו"ר הכנסת) למעלה מ-7 שנים, הן במשרד ההסברה והתפוצות והן בכנסת. 

בכל מקרה, הנושא המטריד הזה נמצא גם כן בידי היועמ"ש, להחלטתו. 

איך כל זה מתחבר לסיפורי בזק?

כבר ציינתי לעיל, שני השחקנים המרכזיים במכרז ערוץ הכנסת (בתחום "ניגודי העניינים"), הם אותם שחקנים בסיפור הפרת צו בית המשפט. יתרה מכך:

משרד התקשורת הצליח בשנתיים האחרונות בנושא אחד בלבד: לדאוג לכך, ש"דמי הכיס" של שאול אלוביץ' יגדלו בכ-3 מיליארד ש"ח על חשבון הכיס של כולנו. כמיליארד ש"ח עברו במסלול של מנכ"ל המשרד ושות' מול בזק וכ-2 מיליארד ש"ח (ואולי אף יותר), עברו במסלול של מועצת הכבלים והלוויין מול Yes. 

רק המסלול של שלמה פילבר - בזק נחקר. המסלול המקביל והמשלים של מועצת הכבלים ו-Yes (הרי זו הייתה עסקה של אלוביץ' בין בזק ל-Yes), לא נבדק, לא ע"י מבקר המדינה ולא ע"י איזה גוף חוקר מוסמך אחר, וגם זכה להתעלמות מצד שר התקשורת, איוב קרא.

זה גם די ברור למה. חקירה בעניין מועצת הכבלים - Yes, הייתה "מפוצצת" גם את מכרז ערוץ הכנסת. ההנחיות באו מאותו כיוון ולאותן מטרות. האינטרס של כל המעורבים היא להסתיר את המסלול הזה של ההנחיות, איך לעזור לעסקת בזק-Yes ואיך לעזור במכרז ערוץ הכנסת.  

יודגש, שה-2 מיליארד ש"ח, שנעו במסלול האישורים של מועצת הכבלים והלוויין הם בנוסף ובנפרד מהמיליארד ש"ח, שנעו במסלול של שלמה פילבר-סטלה הנדלר-שאול אלוביץ' ועוזריהם, מה שנחקר עד כה. המדובר במסכת של מהלכים נפרדים לחלוטין (ש"עזרו" לאותו שאול אלוביץ'). 

הרי מיזוג בזק-yes לא היה יכול לצאת לדרך ללא סדרת החלטות (המון החלטות) של מועצת הכבלים והלוויין. שלמה פילבר (מנכ"ל משרד התקשורת) היה ממונה רק על הצד של בזק בעסקאות הללו (שבין בזק ל-Yes). על הצד של Yes אחראית מועצת הכבלים והלוויין, והחצי השני של המשוואה העסקית והרגולטורית הזו לא נבדק לעומק, או בכלל. הפרוטוקולים של ההחלטות של מועצת הכבלים והלוויין בעניין חמור זה מוסתרים עד היום היטב. זה לא מקרי. אלה בדיוק אותם שחקנים של מכרז ערוץ הכנסת

לכן, המהלכים הספק חוקיים כפי שחשפנו כאן, מחזקים את הצורך הדחוף בהקמת "רשות לתקשורת", רשות עצמאית, שתפעל לטובת הצרכנים ולא נגד הצרכנים ולטובת בעלי ההון וה"מקורבים לצלחת" של מקבלי ההחלטות, בניגוד מוחלט לחוק ולאחריות המוטלת על משרד ממשלתי חשוב ובעל כוח כלכלי עצום כלפי השחקנים הגדולים בשוק. 

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים