טוויטר משיקה פלטפורמת פרסום בשירות עצמי לעסקים קטנים ובינוניים בארץ

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> טוויטר משיקה פלטפורמת פרסום בשירות עצמי לעסקים קטנים ובינוניים בארץ
טוויטר משיקה פלטפורמת פרסום בשירות עצמי לעסקים קטנים ובינוניים בארץ
מאת: מערכת Telecom News, 13.5.14, 11:37טוויטר
 
עסקים קטנים ובינוניים יכולים להגדיל את ההשפעה של פעילויות השיווק שלהם בטוויטר בעזרת פרסומות בשירות עצמי.
 
החל מהיום, עסקים קטנים ובינוניים בישראל יכולים להגביר את השפעת פעילויות השיווק שלהם בטוויטר בעזרת פרסום בשירות עצמי, לרבות ציוצים (Tweets) וחשבונות (Accounts). פלטפורמת הפרסום, שמושקת היום גם בדרום  אפריקה, פועלת כבר בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד ויפן.

טוויטר מתעדכן באופן מידי, הוא ציבורי, ידידותי לאלו המתכתבים ובעל תפוצה רחבה. לטוויטר, מעל 255 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם והיא נמצאת בשימוש ע"י חברות בעולם כדי ליצור קשר עם לקוחות קיימים ולהגיע לקהלים חדשים. חברות ישראליות כבר משתמשות בטוויטר כדי ליצור קשר עם לקוחותיהן ולשווק את עצמן באופן אורגני.

ממחקר של טוויטר עולה, שהיא עוצמתית במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים, כאשר 72% מהאנשים העוקבים אחר עסק קטן או בינוני בטוויטר ירכשו מבית עסק זה, ו-30% מהעוקבים אחר עסק קטן או בינוני בטוויטר ימליצו עליו.

עסקים ישראליים המשתמשים בפרסום בשירות עצמי יכולים כעת ליהנות מציוצים מקודמים (Promoted Tweets) ומחשבונות מקודמים (Promoted Accounts).

טוויטר מספקת גם מחקר אנליטי עבור עסקים קטנים ובינוניים כדי לעקוב אחר ביצועיהם בטוויטר, ללמוד יותר אודות התנהגות הלקוחות ולהתאים את הקמפיינים הפרסומיים שלהם, בכדי לקבל תוצאות טובות יותר.

בארי קולינס, מנהל תחום העסקים הקטנים-בינוניים לשווקי  EMEA - Europe, Middle East, Africaבטוויטר: "אנו שמחים להשיק את פלטפורמת הפרסום בשירות עצמי של טוויטר בישראל. עם יותר מ-500 מיליון ציוצים ביום ו-255 מיליון משתמשים פעילים, אנשים פונים לטוויטר כדי להתקרב לדברים החשובים להם, בין אם אלו חדשות המשפיעות על חייהם או העסקים בקרבת מקום מגוריהם. בדרך זו עסקים קטנים ובינוניים בישראל מייצרים זיקה חזקה בין המסרים שלהם לדברים המשמעותיים ביותר ללקוחות בזמן אמת, בישראל או בכל מקום אחר ברחבי העולם".

עסקים מפרסמים משלמים רק אם משתמש טוויטר מייצר קשר עם אחת מהפרסומות שלהם, ע"י מעקב אחר החשבון המפרסם, ציוץ חוזר או תשובה לציוץ מקודם או לחיצה על קישור או תוכן באתר. עסקים המפרסמים מקבלים גישה לכלי דיווח מפורטים המאפשרים מעקב קפדני אחר ההוצאות והביצועים של הקמפיין הפרסומי וכאלו המספקים שליטה בזמן אמת על התקציב הכולל, על ההוצאה היומית והמכרז המוצע.

לקבלת פרטים נוספים אודות פרסום בשירות עצמי של טוויטר וטיפים לגבי כיצד להפיק את המרב מנוכחות בטוויטר, ניתן להירשם ב-ads.twitter.com ולעקוב אחר @TwitterIL_SME..

כדי לסייע בהבנת הערך של טוויטר עבור עסקים קטנים ובינוניים, חברת המחקר הגלובלי Market Probe International סקרה 500 אנשים מעל גיל 18, מכמה חתכים אנכיים בארה"ב ובבריטניה, העוקבים כעת אחר טוויטר לעסקים קטנים ובינוניים. מהתוצאות עולה כי:
  • 86% מהמשיבים אמרו, שסביר יותר שהם יבקרו בעסק קטן-בינוני אם חבר ממליץ להם.
  • שליש (34%) מהמשיבים אמרו, שהם יצרו קשר עם עסק קטן-בינוני לאחר שנחשפו למודעה שכללה את הקישור לחשבון הטוויטר שלו.
  • 32% מהמשתמשים, שנחשפו לציוץ מקודם הרלוונטי לתחומי העניין שלהם המקודם על ידי עסק קטן-בינוני טענו, שיבקרו באותו עסק.
 כאמור, עסקים בישראל המשתמשים בפלטפורמת הפרסום בשירות עצמי יכולים כעת ליהנות מציוצים מקודמים ומחשבונות מקודמים:

ציוצים מקודמים (Promoted Tweets) – ציוצים מקודמים מופיעים בתוך קו הזמן (Timeline) של המשתמש או בתוצאות החיפוש בדיוק כמו ציוץ רגיל, ללא קשר למכשיר, בין אם הוא מחשב שולחני או מכשיר נייד. ע"י שימוש באלגוריתמים המתאימים והבנה של תחומי העניין של כל משתמש, ניתן למסור ציוצים מקודמים הרלוונטיים למשתמש מסוים. מפרסמים יכולים לפלח את סוג המשתמשים על בסיס תחומי עניין. ציוצים מקודמים הם בתשלום-תמורת-ביצועים ומתומחרים באמצעות מכירה פומבית.
 
מקודמים (Promoted Accounts) – חשבונות מקודמים מופיעים במבנה ובמקום דומים לאלה של חשבונות המוצעים ע"י מנוע ההמלצות Who to Follow. חשבונות מקודמים מספקים למפרסמים דרך לפתח קהילת משתמשים המביעים עניין בעסק, במוצרים או בשירותים שלהם. החשבונות המקודמים משולמים על בסיס תשלום-לפי-ביצועים ומתומחרים באמצעות מכירה פומבית.
 
כל עסק ישראלי יכול לפרסם באמצעות שימוש בפלטפורמת הפרסום בשירות עצמי, כאשר התשלום נעשה בכרטיס אשראי. עלות המודעה תלויה בשני דברים: מה הסבירות שמשתמשים יעסקו בתוכן (כדי להבטיח שמשתמשים רואים רק את המודעות הרלוונטיות), וכיצד עסק בוחר להתמקד בחברות מסוימות. עסקים מפרסמים מקבלים גישה למחקר אנליטי מפורט המתעדכן בזמן אמת ולכלי דיווח המאפשרים להם לעקוב אחר ההוצאה וביצועי מסע הפרסום שלהם, לתת לעסקים שליטה בזמן אמת על התקציב הכולל, ההוצאה וההצעה היומית. עסקים המשתמשים בפלטפורמה מחויבים רק כאשר אנשים עוקבים אחר החשבון המקודם שלהם או עושים retweet, מגיבים, מסמנים אותו כמועדף או לוחצים על ציוצים מקודמים. עסקים לא ישלמו עבור כל פעילות אורגנית בטוויטר.
 
מיקוד – מפרסמים יכולים להתמקד באנשים בעזרת מגוון אפשריות מיקוד הכוללות:

מיקוד לפי מילות מפתח בקו הזמן (Timeline) – אנשים מביעים רצונות וצרכים בטוויטר בכל עת. מיקוד לפי מילות מפתח בקו הזמן מאפשר להגיע למשתמשי טוויטר על בסיס מילות המפתח בציוצים האחרונים שלהם והציוצים שמשתמשים היו מעורבים בהם לאחרונה.

מיקוד לפי תחומי עניין – הקהילה נלהבת לגבי כל דבר החל מנעליים ועד לשבבים. ניתן  לסייע למצוא את הקהל המושלם ע"י שימוש במאות יעדי עניין שונים.

מיקוד לפי גיאוגרפיה – טוויטר נמצא בשימוש כמעט בכל מדינה בעולם וזמין ביותר מ-35 שפות. ניתן להגיע לקהל גלובלי או לקבל מקומי במיוחד. יש  כלים למיקוד לפי מדינה או אזור עירוני.

מיקוד לפי מכשיר – 76% ממשתמשי טוויטר נכנסים באמצעות המכשיר הנייד שלהם. מודעות טוויטר מאפשרות למקד את המודעות  לאנדרואיד, iOS או בלקברי.

מיקוד לפי מגדר – אם יש מוצר או שירות המתאימים יותר לגברים או אולי לנשים? ניתן להגיע לכל אחד מהם או לשניהם בעזרת מיקוד מגדרי.

התמקדות במשתמשים דומים לעוקבים -  טוויטר מסייעת לעסקים למצוא עוד עוקבים בדיוק כמוהם.
 
טיפים מרכזיים לעסקים קטנים בטוויטר:
 
מצא את קולך – אל תפחד לתת לאישיות שלך לצאת החוצה, או לאישיות של העובדים שלך. כמובן, ישנם סגנונות עסקים שונים כך שיהיה עליך למצוא את הכיוון שמתאים לעסק וללקוחות שלך.
 
בצע ניטור – חקור את השיחה המתרחשת בטוויטר סביב החברה, המוצרים והמתחרים שלך.
 
צור קשר – השתמש בטוויטר כדי להעביר תובנות ומידע אודות החברה שהלקוחות שלך אינם יכולים למצוא בעצמם. שאל את העוקבים שלך שאלות והקשב להערות בונות.
 
השב – השב כאשר אנשים מצייצים לגביך. סמן כמועדפים ובצע retweet להודעות חיוביות והודה לאלה התומכים בך. אל תתעלם מציוצים רק מכיוון שהם ביקורתיים – טפל בבעיות אם ניתן וחפש משובים חיוביים כדי לשלבם. שיחות מסוימות יש להעביר לשיחה לא מקוונת או שניתן להמשיך אותן באופן פרטי בעזרת ההודעות הישירות של טוויטר.
 
שמור על רעננות ותגובה בזמן אמת – אופיו של טוויטר ככלי בזמן אמת יוצר חיי מדף קצרים לתוכן, לכן צייץ לעתים קרובות ולגבי נושאים רלוונטיים.
 
הצע ערך בלעדי – ערך משמעותו יכולה להיות דברים שונים עבור אנשים שונים. עבור חלקם, זהו ידע או תובנות שנונות, עבור אחרים אלה הן הנחות ומבצעים מיוחדים. גלה מה אוהב הקהל שלך ותפור את הציוצים שלך בהתאם. לא הכל צריך להיות קשור למוצרים או לחברה שלך.
 
צייץ משהו שניתן לשתף אותו – אנשים מתעסקים יותר עם תוכן מעניין. צרף תמונה או שאל שאלה.
 
הגבר את המסר שלך – לאחר שקבעת את נוכחותך בטוויטר, מוצרים מקודמים יכולים לסייע לך לקבל יותר עוקבים ולהגיע ללקוחות נוספים. חבילת שירותי הפרסומות של טוויטר מסייעת להגיע ליותר מתוך האנשים הנכונים כדי לבנות קהילה, לשתף את קולך, להחזיר לקוחות ותיקים ולצרף אנשים חדשים.
 
טוויטר

 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 





לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

22-30/11/20 - Oracle Week

7-9/12/20 - Sports Tech Nation Summit 2020

5-6/1/20 - AI & Data Summit

18-20/5/21 - EcoMotion 2021



 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

חשיפה: סלקום אספה ומכרה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה לרבות מיקומם - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

שר התקשורת חתם על הטבה רגולטורית של מאות מיליוני ש"ח ל-3 טייקונים! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן






 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים