Telecom News - למה "עד המדינה המדומיין" פילבר טמן "עז" והמציא "מכתב חופשה" שלא קיים?

למה "עד המדינה המדומיין" פילבר טמן "עז" והמציא "מכתב חופשה" שלא קיים?

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> למה "עד המדינה המדומיין" פילבר טמן "עז" והמציא "מכתב חופשה" שלא קיים?
שלמה פילבר, מי שהיה מנכ"ל משרד התקשורת והפך להיות "עד מדינה" נגד מי שדאג לו בכל הקריירה האישית שלו: בנימין נתניהו, המציא בעדותו הראשית בביהמ"ש המחוזי בי-ם סיפור, שלא נשמע קודם בכל העדויות והרענונים שעבר: מכתב חופשה, שהופקד במזכירות הממשלה. למה המכתב הזה נולד לו לפתע בעדותו, דווקא כחלק מ"פגישת ההנחיה" שלא הייתה? פתרון אפשרי לתעלומה הבלשית הזו.
מאת: אבי וייס, 8.5.22, 07:30שלמה פילבר

את מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר וכיום "עד מדינה", שנמצא כרגע על דוכן העדים ב"חקירה הנגדית" (סקירת עדותו, הראשית והנגדית יש כאן, ובבלוג של אלי ציפורי כאן, למתעניינים בפרטי עדותו. מצגת רקע להפצה, שהוכנה לקראת עדותו ע"י רונית יער: "מי זה שלמה פילבר" יש כאן. סרטונים קצרים וגם ארוכים המכסים את עדותו עד כה יש: כאן וכאן), שלמה פילבר, (בתמונה משמאל), כיסיתי עד כה בכ-750 מאמרים (!). אין שום כתב בעולם שכיסה אותו בצורה כזו יסודית ומעמיקה.

הגשתי נגדו מתחילת דרכו כמנכ"ל ועד היום עשרות תלונות (כדי להסיר ספק, מעולם לא התלוננתי ואף לא חשדתי, שהוא שותף באיזו עסקת שוחד דמיונית, שקשורה לשאול אלוביץ' ולאתר "וואלה!". זה סיפור הזוי ותפור). התלוננתי נגדו בפני גופי האכיפה והפיקוח השונים, וזה מפורט במאות המאמרים המצויים באתר, בעיקר בגלל שהוא, לעניות דעתי ועל פי החשיפות, הממצאים והניתוחים שלי, חי בעולם של פנטזיה דמיונית, בו נראה, שהגבולות בין האמת למציאות - מיטשטשים.

בעיקר לא סבלתי את השקרים, שהוא משקר לי ודרכי לקוראים של אתר Telecom News, מיומו הראשון ועד האחרון בתפקיד מנכ"ל וגם לאחר מכן. עשרות שקרים לחודש. כל חודש. אף הזהרתי אותו כמה וכמה פעמים מתחילת דרכו, שהוא יגמור רע בשיטת ההתנהלות שלו. אולם, הוא צפצף על כל מה שאמרתי וכתבתי, בלי מורא ובלי לכסות על הספינים ההזויים שלו. אלו העובדות שאני מכיר היטב וחשפתי אותן במאות המאמרים.

אולם, כשבשידורי "האולפן הפתוח" של עו"ד כנרת בראשי ביום 23.3.22 (הסרטון כאן), כששודרה מבביהמ"ש בי-ם עדותו של שלמה פילבר, ממש בתחילת עדותו הראשית, בעניין "פגישת ההתנעה" (שלא הייתה ולא נבראה. על כך כתבתי הרבה וגם אלי ציפורי. מבחר מהכתבות הללו יש בנספח א' כאן למטה), הופתעתי ביותר (וכך גם אלי ציפורי, שהביא את דבריו היישר מבית המשפט), לשמוע מפי שלמה פילבר סיפור חדש, "עז", שהוא הכניס היישר לתוך "שיחת ההתנעה".

המתנתי עד שפורסם הפרוטוקול הרשמי והחתום מבית המשפט של 23.3.22 - כאן, כדי להתחיל לבדוק לעומק את הסיפור החדש הזה של שלמה פילבר, שלא שמעתי שהיה בשום חקירה שלו ברשות ניירות ערך ו\או בלהב 433, בשום ריאיון בתקשורת, באיזה ציוץ שלו (הוא מצייץ המון), או ב"רענון עד", בכל השנים שעברו, מאז מחצית 2015 עד יום מתן העדות הזו.ייתכן וזה מסתתר אי שם במעורפל באיזו חקירה, אבל זה לא מופיע בצורה הזו שהוא מציג זאת כעת. 

יודגש שבמסמך "רענון עד" של הפרקליטות מיום 10.1.22 הגרסה של שלמה פילבר הייתה "בקשה לחופשה שנתית" (לא ברור למה זה מכתב ולא טופס), כמופיע בתצלום הבא:
רענון עד

הנה הקטע המדויק של "העז", היישר מהפרוטוקול של בית המשפט מ-23.3.21:
חופשה בלונדון

כך, בפרוטוקול של היום הראשון של חקירת שלמה פילבר, מתברר, שהוא בכלל לא דיבר על "טופס אישור חופשה שנתית לעובד" שנראה בתצלום כאן משמאל, אלא על "מכתב אישור חופשה המוגש למזכירות הממשטופס חופשה שנתיתלה". 

לא מצאתי בשום מקום (ראה פירוט בהמשך), נוהל כזה, שמנכ"ל צריך לדווח למזכירות הממשלה, על יציאה שלו עצמו לחופשה ושהשר הממונה עליו מאשר את זה בחתימתו, לפני הגשת המכתב למזכירות הממשלה. 

זו דרישה שאינה קיימת לגבי מנכ"לים, אלא היא קיימת לגבי שרים. 

גם אם מנכ"ל יוצא לחו"ל בתפקיד, שלא לדבר על יציאה רגילה לחופשה פרטית, אין שום דרישה כזו.

יודגש שלמנכ"ל (בוודאי בתחילת דרכו) אין שום קשר למזכירות הממשלה. הקשר הזה קיים מלשכת השר ולא מלשכת המנכ"ל (כל מנכ"ל). אין מצב כזה שמנכ"ל עומד בקשר עם מזכירות הממשלה, לגבי חופשה פרטית של עצמו. 


למה הוא המציא את זה? לא היה לי ברור, ואנסה לפתור זאת בהמשך הכתבה.

האם ייתכן שמישהו ביחידת כוח אדם (במשרד התקשורת, או במשרד רוה"מ), הכין לו מכתב כזה, להחתים את השר (נתניהו)?

האם יש העתק של המכתב הזה?

לא ולא

האם ביומו הראשון בתפקיד מנכ"ל (7.6.15), הוא כבר הודיע ליחידת כוח אדם של משרד התקשורת, שהוא צריך חופשה קצרה ולכן הכינו לו מכתב כזה (במקום טופס ח"ש, כמופיע בתצלום כאן מעל) כבר ביום השני בתפקידו (כי לטענתו נפגש עם נתניהו ביום השני או השלישי לתפקידו כמנכ"ל)?

בדקתי לעומק סוגיה זו עם מי שהיו יכולים להכין מכתב כזה, אבל לא זכור להם דבר כזה ואיש לא מכיר נוהל כזה.

איש לא זוכר, שהכין לו מכתב כזה, או שראה מכתב כזה אי פעם. 

יודגש, ששלמה פילבר הכיר היטב את בנימין נתניהו ואת הרגלי העבודה שלו מול הכפופים לו, לאורך שנים:
1) עבד תחתיו בקמפין הבחירות של 1996 במטה ההסברה,
2) עבד תחתיו בקמפיין הבחירות של 1999 כתחקירן של הקמפיין וממונה על הקשר עם חברי הכנסת,
3) ב-2005- 2006 פעל כשליח של נתניהו למו"מ עם אהוד ברק,
4) עבד תחתיו בקמפיין הבחירות של 2008 כראש המטה הדתי לאומי,
5) בשנים 2001–2003 שימש ראש המטה של בנימין נתניהו והיה צמוד אליו כל השנים הללו וגם 3 חודשים היה ראש המטה של משרד החוץ, כשנתניהו היה תקופה קצרה שר החוץ,
6) בבחירות לכנסת ה-20 (מסוף 2014 עד מרץ 2015) ניהל פילבר את קמפיין מפלגת הליכוד, בראשות נתניהו וזכה לאמונו המלא, גם בניהול הכספי של הקמפיין.
 
כל מי שעבד עם נתניהו מעיד, שלא היה צורך בשום טופס או מכתב מנתניהו, בעת יציאה לחופשה שנתית רגילה. פשוט היו מעדכנים אותו וזהו. אם נתניהו היה מתנגד, אז היו דוחים את החופשה, או מתווכחים...

מילוי טופס החופשה הרשמי, שהיה מוזן במחשב כוח אדם של המשרד, היה נעשה תמיד ע"י יחידת כוח אדם וזה הכל. שום מכתב להפקדה במזכירות הממשלה. אגב, כך היה נהוג בכל משרדי הממשלה, לגבי בעלי התפקידים הבכירים ביותר, דוגמת מנכ"לים וראשי יחידות בכירים. 

שלמה פילבר הוא לא רק עו"ד, הוא היה מנהל ברוב שנות הקריירה שלו, הוא חתם על עשרות אם לא מאות טפסי חופשה שנתית לשנה, בכל השנים בהם היה ממונה על עובדים הכפופים לו. כך, שהוא יודע היטב את ההבדל בין טופס ח"ש (חופשה שנתית), לבין "מכתב חופשה להפקדה במזכירות הממשלה".

מכאן עולה, שהוא תכנן את "העז" הזאת היטב, לקראת עדותו בבית המשפט. בהמשך אנסה לענות על השאלה: למה

יצויין, שדוד שרן, מנהל הלשכה של נתניהו, שמוזכר בעדותו זו, זה שמוציא ומכניס מסמכים ללשכה עבור נתניהו, כלל לא מכיר, לא ידע, לא ראה ולא נשאל על המכתב המומצא הזה.

יתרה מכך. ערכתי בדיקת עומק בנש"מ (נציבות שירות המדינה), מזכירות הממשלה, אצל מנכ"לים לשעבר במשרד התקשורת ובמשרדי ממשלה אחרים, תשאלתי הרבה מנהלי כוח אדם בשירות הממשלתי. איש מהם לא מכיר דבר כזה.

זה גם לא קיים ב"חוק חופשה שנתית" - כאן

בדקתי היטב בנוהל נש"מ למנכ"לים - כאן וכאן, ואין כל זכר לדבר כזה.

בדקתי היטב בתקש"יר - כאן כאן וכאן, ואין דבר כזה. חיפשתי בהחלטות ממשלה, ואין דבר כזה.

הנוהל הכי קרוב לעניין זה נמצא בתקשי"ר, בנוגע למילוי ממלא מקום למנכ"ל:
מנוי ממלא מקום

 אבל גם הסעיף הזה ממש לא מתאים כאן. זאת, כי שלמה פילבר יצא בסה"כ לשבוע (כאן) ללונדון לחופשה, ונשאר בקשר עם ישראל ועם עבודתו באמצעות הסמארטפון והמחשב הנייד שלו, וגם היה לו כבר מ"מ מאושר ע"י הממשלה ונציבות שירות המדינה (שמילה מימון, האיש החזק במשרד, מי שהיה מ"מ מנכ"ל כמה פעמים, לרבות בתקופה בין סיום התפקיד של אבי ברגר לכניסתו לתפקיד של שלמה פילבר). 

הדבר הכי חשוב כאן: אם אישור מה שמכונה "המיזוג" ("עסקת בזק-יורוקום") היה כל כך חשוב לשאול אלוביץ' ולשותפו לעסקת "השוחד" - בנימין נתניהו, נתניהו לא היה מאשר חופשה לשלמה פילבר, בדיוק במועד אישור "העסקה" (23.6.15) והיה דורש\מבקש ממנו, לדחות במעט, בכמה ימים, את החופשה הזו, עד לאחר המועד לאישור "העסקה". אבל זה לא קרה!! כלומר: לא לנתניהו ולא לשלמה פילבר, אישור "העסקה" לא היה חשוב בכלל, זה לא היה נושא, שהשפיע על סדר היום האישי שלהם. הפוך לחלוטין מתזת כתב האישום המפוברק. 

אז למה שלמה פילבר המציא את "העז" הזו של "מכתב חופשה להפקדה במזכירות הממשלה"?
התשובה הפשוטה שלי: הוא רצה להעצים את העובדה, שלא הייתה "פגישת הנחיה" (מה שחשפנו, אלי ציפורי ואנוכי מזמן ומפורט בכמה כתבות לדוגמה בנספח א' כאן למטה), והחליט להעצים את שקר "פגישת ההנחיה" המדומיינת, בעוד שקר, שקר, שיעצים את העובדה, שכל "תיק 4000" בנוי ומבוסס על "שיחת הנחיה", שלא הייתה וכעת גם על "מכתב חופשה", שלא היה. 

יש גם הסבר חלופי: שלמה פילבר קיבל סדרת איומים ישירים ועקיפים מהפרקליטות טרם עדותו. לכן, ביקש ל"העצים" את "פגישת ההנחיה" בפרטים אישיים, שכביכול, מחזקים את עצם קיומה של הפגישה הזו והתכנים, שנדונו בה. 


אולם, אני חייב לציין, שאני מכיר היטב את התעלולים של שלמה פילבר ואת סודותיו (כולל אלו שנאספו ב"פגסוס"), וחשפתי אותם במאות הכתבות, שיש אודותיו, באתר זה. אני גם הכרתי היטב את הסודות הכמוסים ביותר של עוד כמה "עדי מפתח", שכבר העידו במשפט הזה, דוגמת: אילן ישועה, ניר חפץ [עד המדינה], אבי ברגר ועו"ד דנה נויפלד.

עורכי הדין של ההגנה נתנו לעדים הללו "הנחת סלב", כשלא חשפו את כל האמת אודותם בחקירתם הנגדית, משיקולים מקצועיים שלהם. הם מבצעים עבודה מקצועית משפטית נהדרת ועצומה בבית המשפט. אולם, עורכי הדין של ההגנה מקבלים שכרם מהנאשמים ויש להם מטרות ברורות בהופעתם בביהמ"ש ובקו החקירה הנגדית שלהם. זה ממש לא חופף לאינטרסים שלי, כעיתונאי-חוקר, כי אני פועל לא למען אדם מסוים שמשלם את שכרי, אלא אני עיתונאי עצמאי הפועל לטובת הציבור, ציבור הקוראים. לכן, לא היססתי ולא אמנע מלחשוף את כל האמת אודות העדים הללו, וניתן לקרוא זאת גם בחשיפות המתייחסות לכל אחד מהם, בכתבות הרבות שיש באתר זה.

אני אינני יודע אם עורכי הדין של ההגנה יתנו "הנחת סלב" גם לשלמה פילבר. כמו שנעשה על ידם לעדים הקודמים, שהזכרתי את שמם ושעדים אלו הסתירו ובכוונה, סודות אפלים מעברם, שיכולים להציג את עצמם באור שונה לגמרי, בפני הרכב השופטים (ובעקיפין, גם בעיני הציבור וחבריהם). אני מקווה, שלא יתנו לו הנחות כאלו בכלל. בכל מקרה, את השקר של "מכתב חופשה שנתית", שהוא חלק מ"פגישת ההנחיה" שלא הייתה, אני מפוצץ כאן בצורה הכי ברורה. לא הייתה "שיחת הנחייה" ולא היה "מכתב חופשה להפקדה במזכירות הממשלה".

ברור לחלוטין, שהוספת מכתב חופשה שנתית ל"פגישת ההנחיה" ע"י שלמה פילבר, שוללת את האפשרות לפרקליטות לטעון, ש"פגישת ההנחיה" המדומה התקיימה לפני שהוא מונה לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת ע"י מליאת הממשלה ב-7.6.15. מי שאינו עובד מדינה, לא יכול להגיש לנתניהו טופס או מכתב אישור לחופשה שנתית...זה ברור כשמש, שהוא "השתיל" כאן בעדותו, "עז" ענקית, שמפריעה לתזה הרעועה ממילא של הפרקליטות.

שלמה פילבר התעקש ביום החקירה הראשון שלו ע"י התובעת עו"ד יהודית תירוש, ש"פגישת ההנחיה" הייתה או ביום שני או ביום שלישי: 6-7-6.15 ולא ביום ראשון 5.6.15 ולא בשום יום אחר. כמה קטעים מפרוטוקול הדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים מ-23.3.22: כאן, כאן וכאן


כפי שציינתי בתחילת הכתבה, שלמה פילבר לעיתים קרובות מדי, נכנס לעולם הפנטזיות ומערבב מציאות עם דימיון והוא "לא סופר איש ממטר, גם לא מסנטימטר", כך זיהיתי אותו בברור מתחילת דרכו כמנכ"ל משרד התקשורת. זה קו עקבי שלו.

כל מי שעבד עם נתניהו יודע, שנתניהו בשום מצב ולגבי שום נושא, מעולם לא אמר לכפופים לו: "תעזור לבעל הון הזה", או: "תהיה טוב בהתייחסותך לבעל הון הזה \ תסייע לו בבקשותיו". הוא (נתניהו) תמיד היה מדבר על האינטרסים של המדינה, של הציבור. לא של בעלי הון, גם אם הם היו חבריו.
לכן, סביר להניח, ששלמה פילבר נפגש עם בעלי ההון והמנכ"לים של החברות המפוקחות ע"י משרד התקשורת - מאינטרסים אישיים שלו, שנותחו על ידי בכתבות החשיפה וגם ע"י אלי ציפורי בכתבה הנוקבת שלו: "עכשיו ברור: כל האינטרסים של עד המדינה, שלמה פילבר, לא היו קשורים בכלל לנתניהו".
נתקלנו וחשפנו את האינטרסים האישיים הללו של עדים, שהזכרתי כאן מעל (ישועה, ברגר, חפץ ונויפלד). אלה אינטרסים אישיים של שלמה פילבר, שדאג רק לאדם אחד ושמו שלמה פילבר, שאין להם שום קשר לנתניהו או לאיזה הנחיות, שקיבל, כביכול, מנתניהו, ב"שיחת הנחיה", "שיחת מעקב", שיחת נזיפה" וכיו"ב.
מכאן, "מכתב החופשה", כמו כל "שיחת ההנחיה" היא פנטזיה, שלא מחוברת לשום מציאות. 

יודגש שהפעם הראשונה שהנימוק של "אין לי 3 שנים ו-2 מיליון ש"ח" יצא החוצה לתקשורת, היה ב-20.11.19, בגלובס כאן, מהכתב אבישי גרינצייג. שנה ו-9 חודשים אחרי 20.2.18 - היום בו חתם על הסכם עד המדינה. כלומר: שנה ו-9 חודשים הנימוק הזה לא היה קיים \ הועלם, למרות מבול ההדלפות שהיה בתקופה הזו, כולל ציוצים רבים של שלמה פילבר בטוויטר וראיונות נסתרים שלו לעיתונאים המקורבים אליו, דוגמת עמית סגל. כך הוא חשב להסוות את הסיבה הנכונה לנכונותו להפוך לעד מדינה - תוך פחות מיממה מאז מעצרו.

תזכורת: כבר ב-2019 ידע היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט את מהות התרגיל שסחטו באמצעותו את שלמה פילבר, כדי להפוך אותו לעד מדינה, מה שמוסתר היטב תחת אין ספור "תעודות חיסיון" הזויות: כאן מ-YNET

לכן, כל כך קל היה לחוקרי להב 433 "לשתול" אצלו זיכרונות, שלא קיימים, כפי שחשף במיומנות רבה, עו"ד ז'ק חן, בחקירה הנגדית שלו, עד כה, והחקירה הנגדית טרם הסתיימה. צפו להפתעות. יש עוד סודות, שאחשוף לגביו. שלא יהיה לכם שום ספק.  

נספח א': 
א. מבחר מדגמי של כתבות באתר טלקום ניוז על "שיחת ההתנעה שלא הייתה":
ב. מבחר מדגמי של כתבות על "שיחת ההתנעה שלא הייתה" מהבלוג של אלי ציפורי:
LETTER FREE
עדכון 14.9.22: התקבלה (באיחור רב) תשובת יחידת חוק חופש המידע במשרד התקשורת לבקשת אבי וייס כאן מ-8.4.22 לקבלת מסמך על ישיבת הנהלת משרד התקשורת כעולה מעדותו (במשטרה ובבית המשפט* של "עד המדינה" המדומיין שלמה פילבר. על פי התשובה אין זכר לדבר כזה:
תגובת חופש המידע

לכן, נשאלת השאלה למה שלמה פילבר בדה את האירוע הזה? התשובה די ברורה: בדיוק כמו שהוא בדה את סיפור בקשת אישור הנסיעה ללונדון עם אשתו. דמיון מפותח. למזלו לא נחקר לעומק על הבדיה הזו.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים