מחקר סיילספורס: יש פופולריות גוברת לניצול ההזדמנויות ש-AI טומן בחובו

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Big-Data >> מחקר סיילספורס: יש פופולריות גוברת לניצול ההזדמנויות ש-AI טומן בחובו
מחקר סיילספורס: יש פופולריות הולכת וגוברת לניצול ההזדמנויות ש-AI טומן בחובו
מאת: חיים חביב, 27.6.19, 16:57אוליביה אלבז יחצ
 
חברות, שהשתמשו במערכות AI ליצירת המלצות ללקוח, הגדילו את מחזור המכירות שלהן כמעט ללא קשר לנתוני התנועה ברשת עצמה. סיילספורס ממשיכה להשקיע בסטארטאפים ישראלים.
 
כנס Salesforce Basecamp נערך היום בתל אביב. במסגרתו, חשפה החברה לראשונה בישראל את "פלטפורמת נתוני הלקוח" שלה (Customer Data Platform - CDP), שמשלבת את "הדור הבא" של שירותי Customer 360 של סיילספורס. הפלטפורמה החדשה תאפשר לחברות לאחד את נתוני הלקוחות השונים מכל קצוות הארגון שלהן ולהתאים באופן אישי כל פעולה הנעשית מול לקוח, בהתבסס על מסמך תצוגה אחד יעיל ונוח המשקף את המידע בצורה מקיפה וברורה.

האתגר העומד בפני החברות בימינו הוא פענוח מאגרי ענק של נתוני לקוחות. על החברות לאחד נתונים ממערכות מיושנות או מרובות ערוצים, המנותקים זה מזה. בנוסף, על החברות לעמוד בתקנות פרטיות כמו ה-GDPR ולהתאים את השירותים שלהן לטכנולוגיות חדשות כמו זיהוי קולי וצ'טבוטים חכמים. באמצעות מערכת Customer 360 חברות יכולות לחבר כל יישום, מקור נתונים או התקן, על פני כל ענן, או ישירות בשרתי הארגון.

בכנס השתתפו 4,000 איש, ביניהם מנכ"לים ובכירים של חברות מובילות במשק הישראלי, נציגים בכירים מחברות טכנולוגיות הפועלות בחוד החנית של התעשייה ומיטב המוחות בתחום פיתוח הענן וטכנולוגיות AI בשירות הארגונים. משתתפי הכנס הגיעו ללמוד ולהתרשם מהפתרונות העסקיים המתקדמים ביותר בתחום ה- Marketing Automation, Commerce, Integration ועוד, שמשלבים את יכולות מערכת האיינשטיין (מערכת ה-AI המתקדמת של סיילספורס), בכל מערכות הענן המוצעות ללקוחות. לצד הכנס הציגו עשרות שותפים ולקוחות שירותים ופתרונות מבוססי כלים ופלטפורמת סיילפורס.

מדד הקניות הרבעוני של סיילספורס, משווה ומנתח התנהגות של יותר מ-500 מיליון צרכנים ברחבי העולם, כדי לזהות מגמות ושינויים באופי הרכישות. מדד זה מייצר את תמונת המצב הגלובלית המהימנה ביותר כיום של מאפיינים הולכים ומשתנים בהתנהגות הצרכנית.

מנתוני המחקר של סיילספורס עולה, שברבעון הראשון של 2019 ההכנסות מרכישות, שהתבצעו דרך פלטפורמות דיגיטליות, עלו ב-12% והיו מונעות מעלייה של 10% בהוצאות של הצרכנים בכלל. עם זאת, התנועה ברשת גדלה ב-2% בלבד. בנוסף, משך השהייה הממוצע במכשירים הדיגיטליים השונים ירד גם הוא ירידה דרמטית של כ-30%, מ-6.5 דקות ב-2014 ל-4.2 דקות בלבד ב-2019. נתון זה הוא קול קריאה לקמעונאים להשקיע בטכנולוגיות ואסטרגיות חדשות לניצול יעיל יותר של זמני הביקור הקצרים של הצרכנים.

לפי נתוני המחקר:
 82% מהרשתות הקמעונאיות הבינלאומיות, שנשאלו במחקר של סיילספורס העידו, שהן מתכננות להשקיע בשיפור הפעילות העסקית שלהן בשנים הקרובות ב-2 תחומים עיקריים: למידה וניתוח של נתוני הצרכנים שלהם ושיפור התמיכה בחטיבות דיגיטליות לשירות הלקוחות.

כ-34% מהנשאלים אמרו, שלדעתם טכנולוגיית AI תשחק תפקיד מפתח בחיבור בן צרכנים למוצרים.

22% מהנשאלים אמרו, שיטמיעו AI בחברה כבר בשנתיים הקרובות.  

כ"כ, מצביע המחקר על פופולריות הולכת וגוברת לניצול ההזדמנויות, ש-AI טומן בחובו: בעוד שחברות מובילות משתמשות בטכנולוגיה זו לניתוח ולחיזוי התנהגות הלקוחות וכדי לסייע להן לקבל החלטות עסקיות טובות יותר, מרבית הצרכנים (51%) אומרים, שהציפיות שלהם מהחברות מושפעות כעת מהשימוש בבינה מלאכותית:

48% מהלקוחות הפרטיים ו-63% מהלקוחות העסקיים מצפים לקבל המלצות מותאמות אליהם באופן אישי ולבצע את ההזמנה בצורה אוטומטית, דרך מערכת חכמה.

אימוץ טכנולוגיות AI בקרב משווקים גדל ב-44% בשנתיים האחרונות, הוא צפוי לגדול ב-155% בקרב צוותי מכירות בשנתיים הקרובות.

חברת סיילספורס צומחת בישראל וממשיכה להרחיב גם את האקוסיסטם שלה. לאורך השנים, החברה ביצעה רכישות אסטרטגיות גדולות בשוק המקומי, כולל של חברת דאטורמה בסך של כ-850 מיליון דולרים. השנה, סיילספורס ביצעה רכישה נוספת של חברת Bonobo.ai המפתחת טכנולוגיה לניתוח חכם של שיחות קוליות. Bonobo צפויה להשתלב בצורה מהותית לתוך עסקי הליבה ומוצרי הדגל של סיילספורס העולמית. כ"כ, סיילספורס פתחה לאחרונה מרכז פיתוח חדש בנצרת עילית (ששינתה את שמה לנוף הגליל), שצפוי להעסיק עשרות רבות של עובדים, שימשיכו לעבוד על פיתוחים שבחוד החנית הטכנולוגית העסקית.

השנה, הודיעה חברת סיילספורס כי היא מגדילה את היקף ההשקעה שלה בחברות ישראליות באמצעות קרן ההשקעות האירופית שלה EMEA Salesforce Ventures, שמקצה לשם כך 125 מיליון דולרים בשנה. ההשקעות בישראל כוללות השקעה בסטארטאפים כולל TechSee, Forter, OwnBackUp, RedKix, Checkmarx CoolaData, CloudLock ו-Bringg. סטארטאפ ברינג (Bringg) לדוגמא, מציע לקמעונאים תוכנה מתקדמת המאפשרת לבצע פעולות לוגיסטיות ומשלוחים חכמים.

כ"כ, יותר ויותר יזמים ישראלים בוחרים לפתח את המוצרים שלהם על גבי הפלטפורמה של סיילספורס ולהציע את מרכולתם בחנות היישומים הבינלאומית Salesforce AppExchange, שמאפשרת להם גישה ישירה לעשרות אלפי לקוחות ושותפים עסקיים בכל רחבי העולם. אחת הדוגמאות האחרונות הוא הסטארטאפ  גלזבוקס (Glassbox) שהשלים בהצלחה את תכנית האקסלרטור של סיילספורס ועומד להשיק את האפליקציה החדשה שלו בחנות היישומים.

אוליבייה אלבז, (בתמונה למעלה), סגן נשיא בכיר לאזור EMEA וראש מערך המכירות, סיילספורס ישראל: "חברות,שהשתמשו במערכות AI ליצירת המלצות ללקוח, הגדילו את מחזור המכירות שלהן כמעט ללא קשר לנתוני התנועה ברשת עצמה. המחקר מוכיח, כי חברות שעשו שימוש במערכות ה-AI כמו מערכת אינשטיין הגדילו את סל הרכישה ב-26% יותר מחברות, שלא עשו שימוש בהן. בעידן שבו הצרכנים מצפים לשירות מתקדם ומותאם אישית, היכולת לחולל המלצות בצורה משכנעת, על סמך העדיפויות האישיות של הצרכן, מעצבת את חוויית הלקוח בצורה חדשה ועוצמתית הרבה יותר מבעבר ומהווה יתרון משמעותי.

יותר ממחצית הלקוחות של החברה מעדיפים שירותי AI בהפעלה קולית - בני דור ה-Z והמילניאלס מתחברים לטכנולוגיות דיבור פי-2 מהר יותר מדור הבייבי-בום. העוזרות הדיגיטליות דוגמת אלכסה, סירי וגוגל אסיסטנט מובילות כבר היום את השינוי המהותי, שישפיע על כל עסק בעתיד הקרוב ואנו נראה יותר חברות, שתטמענה יישומי Machine Learning וזיהוי דיבור לטובת הלקוחות שלהם".

אלעד דונסקי, סגן נשיא ומנהל פיתוח פלטפורמת Salesforce Einstein בישראל: "הארגונים בימינו מתוחכמים מאי-פעם ורבים מהם מעוניינים לייצר עסק עסקי משמעותי בעצמאות הטמעה של מערכות AI מתקדמות. אחד האתגרים שלנו בישראל, הוא לבנות מוצרי AI בקנה מידה גדול, שיוכלו לשרת את הצרכים הייחודים של כל אחד מ-150,000 הארגונים, שסיילספורס עובדת איתם ברחבי העולם, החל מלקוחות קטנים ועד ללקוחות ענק.  

מרכז הפיתוח בישראל מתמקד בבניית טכנולוגיות ומוצרים חדשניים ואסטרטגיים לחברה, עם פוקוס בתחומי ה-AI, BigData ו-Cyber. אנו שומרים על קשר צמוד עם הלקוחות, כדי להתאים עבורם פתרונות לבעיות מורכבות".
 
סיילספורס צילום חיים חביב
 צילום: חיים חביב



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

28-29/10/19 - Smart Mobility Summit 2019 

17-24/11/19 - שבוע היזמות העולמי 2019  

17-21/11/19 - Oracle Week 

3/12/19 - ועידת ההייטק החרדי 2019  

4/12/19 -  GO Mobile #8 

11/12/19 - Next Case  

12/2/20 - Teleco 2020

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לספטמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן






 
זרקור חברות
 
פורטינט
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים