Telecom News - משרד התקשורת: התקשי"ר מאפשר לא לטפל בגמלאים ולהעבירם לארגון אחר

משרד התקשורת: התקשי"ר מאפשר לא לטפל בגמלאים ולהעבירם לארגון אחר

דף הבית >> דואר ישראל וגמלאי הדואר >> משרד התקשורת: התקשי"ר מאפשר לא לטפל בגמלאים ולהעבירם לארגון אחר
לא יאומן כי יסופר: משרד התקשורת טוען שהתקשי"ר מאפשר לו לא לטפל בגמלאיו ולהעבירם לארגון אחר
 מאת: מערכת Telecom News, 11.7.21, 16:36חיים גרון ויגאל לוי
 
התפתחות חמורה בתביעת גמלאי משרד התקשורת. המשרד מסרב לבדוק מה רצון הגמלאים ולא מציג תוכנית לטיפול בהם. מעניין מה יקרה כאשר שאר גמלאי שירות המדינה בישראל ונציגיהם ישמעו, שיש מי שטוען טענה מופרכת, שהתקשי"ר מאפשר לכל משרד ממשלתי לא לטפל בגמלאיו ולהעביר אותם לארגון אחר. שר התקשורת, יועז הנדל, עסוק כרגע ואין לו פנאי לטפל ב"זוטות" כגון רמיסת זכויות גמלאי משרדו.
עדכון בסוף הכתבה

 
אחרי שנים, שבהן טען אגף מינהל ומשאבי אנוש של משרד התקשורת, שחרף הוראות התקשי"ר המחייבות אותו לטפל בגמלאי המשרד, הגמלאים הם אלה, שכביכול, אינם רוצים, שהמשרד יטפל בהם, ולאחר שהגמלאים הודיעו, שהם דווקא רוצים שהמשרד יטפל בהם, עשה המשרד דין לעצמו, לא ביצע את החלטת בית הדין בנוגע לגמלאים, ואימץ קו הגנה חדש: המשרד אינו חייב לטפל בגמלאים, מותר לו להעבירם לארגון אחר ואין זה חשוב מה רצונם.
 
לאור התנהלותו החמורה של אגף מינהל ומשאבי אנוש של משרד התקשורת, העבירו הגמלאים תשובה חמורה לבית הדין לעבודה, לפיה המשרד הטעה (וממשיך להטעות) לכל אורך הדרך את הגמלאים ואף את בית הדין, כאשר כל מטרתו היא יצירת סחבת והתחמקות מטיפול בגמלאים, כנדרש.

בנוסף, ביקשו הגמלאים מבית הדין, שיטיל הוצאות לדוגמא על משרד התקשורת, ויקבע בהקדם דיון הוכחות כדי שניתן יהיה לחקור את צמרת המשרד בהווה ובעבר.
 
מדובר בתביעה יוצאת דופן ,שהוגשה לבית הדין לעבודה, ע"י עו"ד יגאל לוי (בתמונה למעלה משמאל) ועו"ד חיים גרון (בתמונה למעלה מימין), בעצמם סמנכ"לים בכירים לשעבר במשרד התקשורת, בשם נציגות הגמלאים: זאב קידר, מירה דאיבוג ואיזי אלמוג.
 
כדי להבין עד כמה חמורה התנהלות אגף מינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת, יש לחזור ולראות את התמונה הכוללת.
 
הוראות תקנון שירות המדינה (התקשי"ר) מחייב כל משרד ממשלתי לטפל בעצמו בגמלאיו. כך, לדוגמא, נפתח סעיף 82.565 העוסק בגמלאים:

"גמלאי המשרד הם חלק בלתי נפרד מאוכלוסיית המשרד;

הטיפול בשמירת הקשר עם גמלאי המשרד ייעשה בשיתופם הפעיל של הגמלאים באמצעות עובד הרווחה במשרד;"
 
בהמשך מפרט התקשי"ר את כל הפעילויות שכל משרד מחויב לספק לגמלאיו, לרבות: טיולים, הרצאות, הזמנת הגמלאים לאירועי המשרד, נופשונים, עריכת ביקורים אצל גמלאים, סיוע ותמיכה לגמלאים נזקקים ועוד.
 
כדי שהגמלאים אכן ייהנו מכל הזכויות הנ"ל המגיעות להם, המדינה אף קבעה תקצוב מיוחד המגיע לכל גמלאי ואף אפשרה למשרדים, שמעוניינים בכך, להוסיף על תקצוב זה.
 
חרף הוראות התקשי"ר הברורות בנוגע לטיפול כל משרד בגמלאיו, אגף מינהל ומשאבי אנוש של משרד התקשורת מסרב באופן עיקש, מזה שנים רבות, לטפל בגמלאיו, תוך שהוא זורק אותם "לטיפול" עמותת גמלאי הדואר תמורת תשלום דמי חבר ע"י הגמלאים כתנאי לטיפול בהם וכן, העברה לעמותה של תקציבי המדינה המיועדים לטיפול המשרד בגמלאים, ואם אין די בכך, מסתבר, שמשרד התקשורת מימן כל השנים 4 חצאיי משרות של עובדים בחברת הדואר, לכאורה לצורך הטיפול בגמלאי המשרד.
 
כפי שנחשף במהלך ניהול תביעת הגמלאים, בין היתר, באמצעות פרוטוקולים פנימיים, שנחשפו, אגף מינהל ומשאבי אנוש של משרד התקשורת ידע היטב במהלך השנים, שגמלאי המשרד אינם מטופלים ע"י עמותת גמלאי הדואר, ולמעשה, הוא אף נאלץ להודות בפני בית הדין לעבודה, שהעמותה מסרבת להעביר אליו נתונים בנוגע לגמלאים ולכן הוא "נאלץ" להפסיק את העברת הכספים לעמותה.
 
גמלאים, שפנו במהלך השנים לאגף מינהל ומשאבי אנוש של משרד התקשורת, בדרישה שיטפל בהם בהתאם להוראות התקשי"ר, נידחו בגסות, תוך שהם מקבלים מהמשרד נימוק שיקרי, לפיו כבכול גמלאי המשרד אינם מעוניינים, שהמשרד יטפל בהם.
 
בין לבין אף נחשף, שמועצת עמותת גמלאי הדואר קיבלה החלטה להפסיק את הטיפול בגמלאי משרד התקשורת. עוד נחשף, שרשות התאגידים פרסמה דו"ח חמור על עמותת גמלאי הדואר.אביבית מסבנד
 
כך נמשך המצב שנים, כאשר גמלאי משרד התקשורת פונים לאגף מינהל ומשאבי אנוש של המשרד, דורשים את טיפולו בהתאם לתקשי"ר ושומעים את התירוץ השיקרי, שהם עצמם לא רוצים שהמשרד יטפל בהם. כל זאת, עד לעזיבת הסמנכ"לית למינהל ומשאבי אנוש של המשרד, תמי לשם והחלפתה ע"י אביבית מסבנד (בתמונה משמאל).
 
תחילה נדמה היה כי בא הקץ לפגיעה הקשה של משרד התקשורת בגמלאיו, כאשר הסמנכ"לית החדשה, אביבית מסבנד, הביעה נכונות לחידוש הקשר עם הגמלאים ואף ערכה ב-2018 כינוס ראשון מסוגו של הגמלאים עם מנכ"ל המשרד, דאז, נתי כהן.
 
אמנם, המגעים בין הגמלאים למשרד נמשכו בעצלתיים, אולם היתה תחושה, שבכוונת אביבית מסבנד לתקן את העוול המתמשך כלפי הגמלאים.

אולם, כגודל הציפייה כך גודל האכזבה, וכעבור כשנה וחצי של מגעים בין הגמלאים למשרד (אחרי שנים של מגעים עם ההנהלה הקודמת), חזרה גם אביבית מסבנד לאותו תירוץ שיקרי, ששימש את המשרד לאורך שנים, לפיו, כביכול, חרף הוראות התקשי"ר, הגמלאים עצמם אינם מעוניינים, שהמשרד יטפל בהם.   
 
בשלב זה הבינו הגמלאים, ש"עולם כמנהגו נוהג" ושאגף מינהל ומשאבי אנוש לא יסכים לעולם מרצונו, לקיים את הוראות התקשי"ר ולטפל בהם.
 
אי לכך הגישו גמלאי משרד התקשורת תביעה לבית הדין לעבודה, בדרישה שבית הדין יכפה על המשרד באמצעות פסק דין, לקיים את הוראות התקשי"ר ויטפל בהם.
 
בעולם מתוקן, מצופה היה, שאגף מינהל ומשאבי אנוש של משרד התקשורת, יבין,שהסחבת נגמרה ויודיע, שהוא מתחיל לטפל בגמלאים כנדרש. אולם, למרבה התדהמה, בכתב ההגנה חזר האגף על התירוץ השיקרי לפיו, כביכול, חרף הוראות התקשי"ר הגמלאים עצמם הם אלה שלא רוצים שהמשרד יטפל בהם.
 
אגב, באותה הזדמנות טען אגף מינהל ומשאבי אנוש של המשרד בפני בית הדין, את הטענה המקוממת, שהגמלאים הוותיקים ממילא "מושתקים" (זו המילה מכתב ההגנה של המשרד) מלבקש מהמשרד לטפל בהם, כי הם פרשו מזמן ולכן חלה על כך התיישנות.
 
ביום 22.2.21 התקיים הדיון הראשון בבית הדין לעבודה. הגמלאים דרשו, שהמשרד יקיים את הוראות התקשי"ר ויטפל בהם, ואילו המשרד היישיר מבט לעבר השופטת וחזר על התירוץ השיקרי, לפיו חרף הוראות התקשי"ר, הגמלאים עצמם הם אלה שלא רוצים שהמשרד יטפל בהם. 
 
לאחר דין ודברים וכדי להעמיד למבחן את האמירה הנ"ל של המשרד בנוגע לרצון הגמלאים, קיבלה השופטת החלטה לפיה: נציגות הגמלאים תעביר תוך שבוע את רשימת הגמלאים, שלעניות דעתה מעוניינים להיות תחת האכסניה של המשרד, ו"לאחר קבלת הרשימות תבצע הנתבעת הצלבה ובדיקה מול הגמלאים ביחס לאמור (לרבות בחינת גמלאים שלטענת התובעים כנציגות נותק עימם הקשר) ותגבש רשימה שמית של כל שמות הגמלאים המבקשים להיות תחת חסות המשרד. לאחר פילוח הנתונים, תערוך הנתבעת בדיקה ותבהיר כיצד בכוונת משרד התקשורת לטפל באותם גמלאים. תשובה ביחס לאמור תינתן בתוך 45 ימים מיום המצאת הרשימה".
 
נציגות הגמלאים, שאמנם ידעה שאין בכוונת המשרד לבצע את חלקו, מיהרה לקיים את הוראת בית הדין, פנתה מייד לגמלאים, שכצפוי, השיבו בקול ברור וצלול, שהם דורשים שהמשרד יטפל בהם. רשימת 51 הגמלאים (מתוך 53 גמלאים), שמעוניינים בטיפול המשרד, הועברה לאגף מינהל ומשאבי אנוש.
 
כצפוי, אגף מינהל ומשאבי אנוש של המשרד קיבל לידיו את רשימת הגמלאים, אך לא ביצע את החלטת בית הדין, דהיינו: לא ביצע בדיקה משלו לגבי רצון הגמלאים ולא הציג תוכנית לטיפול בהם. במקום זאת, היישיר האגף שוב מבט לעבר השופטת וחזר על התירוץ השיקרי, שחרף הוראות התקשי"ר, הגמלאים עצמם, כביכול, הם אלה שלא רוצים שהמשרד יטפל בהם.
 
ומה לגבי רשימת הגמלאים שהוצגה למשרד ובה הביעו את רצונם בטיפול המשרד? המשרד לא נתן לעובדות לבלבל אותו וטען כאילו קיים "חשש", שמסקנת נציגות הגמלאים "אינה משקפת את הנתונים כהווייתם".
 
בדיון השני, שהתקיים בבית הדין לעבודה ביום 26.4.21, כשהתברר שמשרד התקשורת לא ביצע את החלטת בית הדין ולא חזר עם תשובות ותוכנית לטיפול בגמלאים, מיהרה השופטת להחזיר את משרד למסלול ונתנה לו תקופה נוספת לבצע את המוטל עליו: "בשלב זה שהועברה רשימה של 51 גמלאים לידי המדינה, תבדוק האחרונה באם מי מהגמלאים מעוניין להיות תחת האכסניה של משרד התקשורת ותגיש תוך 45 יום מהיום, את הודעתה ביחס לאותה רשימה שהועברה ע"י התובעים. במסגרת ההודעה שתוגש, יבהיר משרד התקשורת כיצד בכוונתה (הטעות במקור) לטפל באותם גמלאים שהביעו הסכמתם להיות תחת האכסניה של משרד התקשורת, ומהי התוכנית שגובשה בעניין האמור".      
 
שוב חלף הזמן, שבית הדין הקציב למשרד התקשורת, ושוב הוא לא ביצע דבר, רק לקראת תום התקופה החלו מנהלת משאבי אנוש (שרית עסיס) ומנהלת הרווחה (רונית בן טל) להתקשר לגמלאים, וכצפוי אחד אחרי השני הודיעו להן, שהם מעוניינים בטיפול המשרד, ומיהרו לדווח על כך בקבוצת הקשר של הגמלאים.
 
כאשר ראו באגף מינהל ומשאבי אנוש של משרד התקשורת, שעשרות גמלאים משיבים אחד אחרי השני שהם מעוניינים בטיפול המשרד, האגף פשוט עצר את הבדיקה והפסיק להתקשר לגמלאים נוספים.
 
כתוצאה מכך, גמלאים רבים פרסמו הודעות בקבוצת הקשר, לפיהן המשרד לא התקשר אליהם והוסיפו, שכאשר יתקשר, הם מתכוונים להשיב לו שהם מעוניינים בטיפול המשרד.
 
נציגות הגמלאים, שנוכחה לדעת, שהמשרד הפסיק להתקשר לגמלאים, מיהרה לשגר לשרית עסיס ולרונית בן טל את ההודעה הבאה: 
 
"שרית ורונית שלום,
גמלאים/יות רבים כתבו בקבוצת הקשר שלנו, כי המשרד טרם פנה אליהם, כדי לברר אם הם מעדיפים להיות בטיפול עמותת גמלאי הדואר, או המשרד.
מצ"ב שלוש דוגמאות:
לאה יאסין: "אלי טרם פנו מהמשרד. אם יפנו התשובה תהיה ברורה- אך ורק המשרד."
בנבה: "לא פנו. אם יפנו - טיפול של משרד התקשורת כמובן."
צבי יונדלר: "ערב טוב. נכון לעת זו: לא פנו אלי לעניין זה. ככל שיפנו: אמסור שעל המשרד לטפל  בי/בנו ככל גמלאי המשרד!"
המשך יום טוב,
זאב"
 
אגף מינהל ומשאבי אנוש התעלם גם מפניית נציגות הגמלאים ועמד בסירובו להמשיך בבדיקה מול הגמלאים ובוודאי שלא להציג תוכנית לטיפול בהם, כפי שהורה לו בית הדין.
 
במקום זאת החליט אגף מינהל ומשאבי אנוש לשנות לחלוטין את קו ההגנה שלו (מה שמכונה "שינוי חזית"), זנח את התירוץ השיקרי לפיו, כביכול, חרף הוראות התקשי"ר, הגמלאים עצמם הם אלה שלא רוצים שהמשרד יטפל בהם, ועבר לטיעון שיקרי חדש, לפיו, כביכול, אין צורך לבדוק מה הגמלאים רוצים, כי התקשי"ר מאפשר לכל משרד ממשלתי לא לטפל בגמלאיו ולהעביר אותם לארגון אחר.
 
מעניין מה יקרה כאשר שאר גמלאי שירות המדינה בישראל ונציגיהם ישמעו, שיש מי שטוען טענה מופרכת כנ"ל לגבי חובת הטיפול בהם.
 
מאחר שאין גורם רציני אחד המסוגל לטעון באמת, שניתן לפרש כך את התקשי"ר, ברור, שמדובר בתרגיל נוסף של אגף מינהל ומשאבי אנוש להמשיך בסחבת ולא לטפל בגמלאים, גם כאשר מתברר שזה רצונם.
 
ועל כך כתבה יפה נציגות הגמלאים לבית הדין:
 
"ראשית, נראה כי מבחינת אגף מינהל ומשאבי אנוש של משרד התקשורת, אשר עושה כל שלאל ידו שלא למלא חובתו לטפל בגמלאים, 'הנייר סובל הכל'.        
ובהקשר לענייננו: הקביעה המפורשת בדין, כי 'גמלאי המשרד הם חלק בלתי נפרד מאוכלוסיית המשרד', משמעותה 'האמיתית' היא כי ניתן שגמלאי המשרד יהיו חלק בלתי נפרד מאוכלוסיית ארגון אחר. הקביעה המפורשת בדין, כי 'הטיפול בשמירת הקשר עם גמלאי המשרד ייעשה בשיתופם הפעיל של הגימלאים באמצעותו של עובד הרווחה במשרד', משמעותה 'האמיתית' היא כי אין צורך לשתף את הגמלאים לגבי אופן הטיפול בהם וכן, אין צורך לטפל בהם באמצעות עובד הרווחה של המשרד. כאמור, עולם הפוך.
 
שנית, הנתבעת מעולם לא טענה, כי הוראות התקשי"ר אינן מחייבות את המשרד לטפל בגמלאיו בעצמו ותוך שיתופם הפעיל של הגמלאים, אלא חזרה שוב ושוב על הטענה, כי חרף הוראות התקשי"ר הברורות, הגמלאים עצמם, כביכול, אינם מעוניינים שהמשרד יטפל בהם ובכך 'שיחררו' את המשרד ממילוי חובותיו כלפיהם".
 
ובהמשך כתבו הגמלאים:
 
"'יצא המרצע מהשק": אחרי שנים שאגף מינהל ומשאבי אנוש של משרד התקשורת חוזר וטוען, כי הגמלאים עצמם אינם מעוניינים בטיפול המשרד, לרבות מול בית הדין הנכבד והשחתת זמן שיפוטי יקר, מתברר שמדובר בטענה מופרכת - וכעת המשרד ממהר לשנות גרסה ולטעון באופן 'מהותי', כי אין צורך בשמיעת הגמלאים, מאחר שלשיטתו (החדשה) 'אין כל מניעה בדין להמשיך את שמירת הקשר עם גמלאי המשרד באמצעות צד ג'".
 
כ"כ, ביקשה נציגות הגמלאים מבית הדין, לא לאפשר את המשך הסחבת ולקבוע בהקדם דיון הוכחות, כדי שניתן יהיה לחקור את צמרת משרד התקשורת בהווה ובעבר.
 
בנוסף, ביקשו הגמלאים מבית הדין להטיל הוצאות לדוגמא על המשרד, בשל התנהלותו החמורה לאורך ההליך ורמיסה ברגל גסה של החלטות בית הדין, ששיאם בהודעה הנוכחית של המשרד, שחשפה את שיטת הסחבת וההטעיה בה נקט לכל אורך הדרך, תוך המשך הפגיעה הקשה בגמלאים ובזבוז זמן שיפוטי יקר.הנדל דוברות משרד התקשורת
 
שר התקשורת, יועז הנדל, (בתמונה משמאל), למי שמתעניין, עסוק כרגע ואין לו פנאי לטפל ב"זוטות" כגון רמיסת זכויות גמלאי משרדו.
 
הדיון הבא בבית הדין לעבודה, יתקיים ב-14.7.21, ומעניין לראות כיצד יתפתחו העניינים כעת, כאשר אגף מינהל ומשאבי אנוש של משרד התקשורת, מגיע בפעם השנייה לבית הדין, מבלי שביצע את החלטותיו.
 
נמשיך לעקוב ולעדכן.

מסמך פניית הגמלאים הדחופה לבית הדין לעבודה - כאן.

נספח א':
21 החשיפות הקודמות של שערוריית הגמלאים, חשיפות הנוגעות לתקופה של כהונת השר יועז הנדל, כשר התקשורת (לפני פיטוריו) לתקופתו של שר התקשורת בני גנץ. כעת מכהן יועז הנדל שוב כשר התקשורת.

SENIOR FREE

 
עדכון 15.7.21:
להלן דיווח שנשלח לגמלאי משרד התקשורת בעבקובת הדיון שנערך אמש בבית הדין לעבודה:
"חברות וחברים שלום,
אתמול התקיים הדיון בבית הדין לעבודה, בדרישה שהמשרד יטפל בנו בהתאם להוראות התקשי"ר.
כזכור, המשרד לא קיים את החלטת בית הדין להשלים את הבדיקה אם הגמלאים רוצים שיטפל בהם ולא הציג תוכנית לטיפול בנו. כמו כן, המשרד החליף את התירוץ הקודם שלו כאילו הגמלאים עצמם אינם רוצים שהמשרד יטפל בהם, בתירוץ חדש, לפיו מותר למשרד ממשלתי להעביר את גמלאיו לטיפול ארגון אחר, גם ללא הסכמתם ("המדינה התהפכה", כהגדרת השופטת). 
מאחר וברור שאגף מינהל ומשאבי אנוש, לא יסכים מרצונו לטפל בנו, דרשנו להמשיך בהליך המשפטי, לצורך קבלת פסק דין מחייב. אי לכך, עפ"י החלטת השופטת, מאחר ו"עמותת גמלאי הדואר" עשוייה להיות מושפעת מפסק הדין, היא תצורף כנתבעת בתיק. 
בנוסף, מאחר והמשרד הודיע, כי יבקש למחוק על הסף את התביעה ולא לדון כלל בטענת הגמלאים (בדרישה פורמלית להציג ייפויי כח רישמיים ולא "רק" הודעות תמיכה ששלחו הגמלאים בקבוצה), ניערך לכך משפטית וננסח בימים הקרובים ייפוי כח אחיד, כדי שכל גמלאי/ת יחתום ויחזיר לנו."



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים