Telecom News - עדכונים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק ג'

עדכונים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק ג'

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> עדכונים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק ג'
ריכוז עדכונים חשובים מהחקירה הנגדית של שלמה פילבר בביהמ"ש המחוזי בירושלים, והסברים בנושאי עדותו. כבר לפני 4 שנים בפברואר 2018, כתב אבי וייס את הכתבה "שלמה פילבר עד מדינה?-הצחקתם אותי!" הכתבה כוללת עדכונים גם מחוץ לדיוני ביהמ"ש בכל הנושאים הקשורים לתיקי האלפים עד 3.7.22.

מאת: מערכת Telecom News, 30.5.22, 10:20FILBER

כתבת העדכונים מהחקירה הנגדית של שלמה פילבר ע"י עו"ד בעז בן צור, פרקליטו של בנימין נתניהו, חלק ב', מ-18.5.22 עד 29.5.22 כולל - כאן.
כתבת העדכונים מהחקירה הנגדית של שלמה פילבר ע"י עו"ד בעז בן צור, פרקליטו של בנימין נתניהו, חלק א', עד 17.5.22 כולל - כאן
כתבת העדכונים מהחקירה הנגדית של שלמה פילבר ע"י עו"ד ז'ק חן, פרקליטו של שאול אלוביץ' - כאן.
כתבת העדכונים מהחקירה הראשית של שלמה פילבר - כאן.


הקדמה
על "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), כתב אבי וייס כבר לפני 4 שנים, בפברואר 2018, את הכתבה "שלמה פילבר עד מדינה?-הצחקתם אותי!" - "הפיכתו של שלמה פילבר ל'עד מדינה' (דהיינו: שהוא מפליל את 'הבוס שלו' - נתניהו), היא נקודת שפל, שלא הייתה כמוה בהיסטוריה של עולם התקשורת.
רוב כלי התקשורת כלל לא מבינים על מה מדובר והם מפרשים לא נכון את המצב", ובמרץ 2018 הוא הזהיר, שפילבר מכר "לוקשים" לפרקליטות וביצע "תרגיל כיפה אדומה" לתיק 4000, ואף לא אחד רצה לשמוע. הכתבה הזו "האם פילבר הפיל בפח את משטרת ישראל ב"תיק 4000"? "מתוך היכרות של כל ההתנהלות של שלמה פילבר בהיותו מנכ"ל משרד התקשורת, והחומרים, שפרסמתי אודותיו, מסתמן, שככל הנראה, הוא ביצע 'תרגיל כיפה אדומה' (תרגיל חיסול) ל'תיק 4000'. הוא, למעשה, 'שכב על הגדר' עבור חברו נתניהו וגם הציל את עצמו. מה שנקרא: "שני כרטיסים במחיר אחד" נמצאת - כאן.
בתקופה שעברה מזמן הפיכתו של שלמה פילבר ל"עד מדינה" הוא צייץ עשרות רבות של פעמים בנושא משפט נתניהו. ציוץ חשוב וקריטי במיוחד הוא הקדיש לכתבה של אבי וייס, בה וייס הכריז, שתיק 4000 הוא "תיק תפור":


פילבר צייץ ב-6.1.19 Like לכתבה של אבי וייס מ-1.1.19 תחת הכותרת: "המסמכים בנושא בזק-Yes מוכיחים 'תפירת תיק' לאיש הלא נכון" - המצויה כאן.

צילום מסך של ה"לייק", שעבור אבי וייס הוא כלל לא היה מפתיע:
פילבר LIKE ראשון

במהלך החקירה הראשית פילבר הצליח לעבור גם את החקירה הנגדית של החקירה הראשית מבלי שיוכרז כ"עד עוין". זה חשוב, כי כעת, בחקירה הנגדית של ההגנה, תוכל להתברר האמת על תיק 4000 התפור, מבלי הסכנה לעד בכל מה שכרוך ב"עד עוין". כבר בחקירה הראשית פילבר הפך, למעשה, לעד הגנהפילבר שתל בעדותו זרעים בולטים לנפילת הפרקליטות. פילבר הכניס לתביעה "עיזים", שתומכים בתזת ההגנה, כדי למוטט את כתב האישום, שמרוב טיפשות ושקרים התובעת עו"ד יהודית תירוש לא הבינה אותם. פילבר טמן מוקשים כדי שההגנה תפוצץ אותם. 

במהלך החקירה הנגדית ע"י עו"ד ז'ק חן, סנגורו של שאול אלוביץ', הופרכו כל הסעיפים הרגולטוריים (הטבות רגולטוריות), שכביכול שלמה פילבר נתן לבזק (בהוראת נתניהו, כביכול, ב"שיחת ההנחיה" שלא הייתה). הוכח בחקירה הנגדית המבריקה של עו"ד ז'ק חן, שהוסתרו והועלמו מסמכים רבים מפילבר בחקירתו וגם מבית המשפט, שמוכיחים את ההפך הגמור: כמעט כל ההחלטות של שלמה פילבר היו נגד הרצון של בעלי וראשי בזק והוא פגע בבזק חמורות, פעם אחרי פעם, הפוך בדיוק לכתב האישום. לעומת זאת, הוט קיבלה ממנו הטבות ענק, כך גם סלקום ופרטנר. כל זה כלל לא מופיע בכתב האישום ההזוי, שנקרא תיק 4000. 


במהלך ימי החקירה הנגדית ע"י עו"ד בעז בן צור, סנגורו של בנימין נתניהועד 17.5.22 כולל, הופרכה קיומה של "פגישת ההנחיה", הבסיס ולב כתב האישום בתיק 4000, במועד אותו נקבה הפרקליטות בכתב האישום, באמצעות יומנים ואיכונים סלולריים, וחומרים, שהוסתרו מההגנה, תוך הצגת הוכחות, שבחקירה במשטרה הושתלו בזיכרונו של פילבר "עובדות דמיוניות" והוא התמסר לחוקרים, שדחקו בו "להביא את הראש של ביבי" והסתירו ממנו מסמכים. 17.5.22 היה יום הדיונים בו ריסק לחלוטין עו"ד בן צור את "הפתק של פילבר" (או "הבלוק הצהוב"), הוכיח שתוכנו הוא רישומים, שפילבר רשם ב-16.5.15 לקראת פגישה עם נתניהו ב-17.6.15, והפך את "ראיית הזהב" של הפרקליטות נגד נתניהו ל"ראיית הזהב" של ההגנה, יום בו הודיע נתניהו ש"תיק 4000 מת". הוגשה בקשת הפרקליטות לשנות בפעם החמישית את כתב האישום למועד "שיחת הנחיה" לא ידוע מלפני מינויו של פילבר.

במהלך ימי החקירה הנגדית ע"י עו"ד בעז בן צור, עד 29.5.22 כולל, בן צור הוכיח, שההתערבויות ואיומי נציגי חב' התקשורת המתחרות בבזק: הוט, IBC, פרטנר, סלקום וגולן טלקום, פעלו בצורה נחרצת בסיוע אנשי מש' התקשורת והאוצר, שהיו להם אינטרסים אישיים אחרים מטובת הציבור, שקשורים לחברות המתחרות ונגד האינטרסים של הציבור, בעוד שבזק פעלה למען הציבור ולפי החוק. בן צור הראה את ההטבות המפליגות של כחלון להוט, כאשר אחותו הייתה סמנכ"לית בהוט, ובשל כך הוא היה בניגוד עניינים חמור, ואת האתרוג שלו ע"י הפרקליטות.
הפרקליטות הודיעה על חקירה חוזרת ומהירה של הודעות ווטסאפ של עופר מרגלית ממשרד האוצר, חקירה שלא הניבה דבר, והגיוני שזו הייתה פעולת הלבנה של הפרקליטות של חומרים מהפגסוס של השב"כ \ יחידת הסיגינט-סייבר של מ"י.
בן צור הוכיח, שחקירת פילבר ברשות ני"ע והלחצים להפיכתו לעד מדינה נעשו ללא אישור היועמ"ש ולפני פתיחת חקירה כלשהי נגד נתניהו - הפרת חוק יסוד. פשוט, באו לפילבר לפני שבכלל נתניהו אשם במשהו ואמרו לו: "תן לנו את הראש של נתניהו". 
עו"ד בן צור גם הוכיח, ש"שיחת הנזיפה" לא הייתה ולא נבראה.
נערך דיון בביהמ"ש בדבר בקשת הפרקליטות לשינוי כתב האישום תוך נזיפות חמורות של השופטים בתובעת תירוש.
בדיון על התהליכים הפסולים, שהפכו את פילבר לעד מדינה, בלטה התמונה של התעללות החוקרים, תוך שימוש בלחצים ובמסרים כוזבים, באנשים נורמטיביים כמו עדי קאהן, שבאו לעבוד למען תועלת הציבור. בלט גם הקשר בין הפרקליטות לתקשורת, שעשתה איתה יד אחת, ויצאה, בתיאום עם הדלפות מהפרקליטות, עם כתבות, שתקפו את פילבר, נתניהו ואלוביץ', תוך שימוש בשקרים. 

30.5.22: (היום ה-13 של החקירה הנגדית)
א.אלי ציפורי פרסם היום בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: פרקליטי נתניהו מבקשים לחשוף את אופן הפעלתו של העיתונאי בן כספית כמודיע משטרתי בתיק 1000: "זה יוכיח שפעולות יזומות של המשטרה בוצעו בהיעדר אישור כלשהו של היועמ"ש" - כאן.

ב. בנושא בן כספית פרסם אמש, אבי וייס, בפייסבוק כדלקמן: את בן כספית חשפתי מזמן כ"מויסר", יחד עם חבריו למקצוע הייחודי הזה - כאן, כאן, וכאן, המסמך הטרי של עתירת עורכי הדין של נתניהו לביהמ"ש המחוזי בי-ם, בנושא חשיפת "העיתונאי המתחזה" בן כספית שפעל ופועל כמודיע משטרתי, נמצא במלואו בעדכוני 29.5.22 בתחתית כתבת העדכונים - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ד. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי

ג. גם עו"ד כנרת בראשי מדגישה בטוויטר:
כנרת
כנרת

ד. מדהים.
לא רק שהשפילו עד עפר את פילבר בתאי מעצר וגם בתאי כלא, (נאמרו תיאורים מאד קשים, לא ישן 48 שעות ועוד),
לא רק שהעלימו מההגנה חומרי חקירה מתועדים (תמלולים והקלטות) - שיבוש חקירה ו"חורים שחורים" (ההגנה בקשה להמציא לה את כל החומרים הרבים הללו).

בכל החדרים בבניין הענק של להב 433 התקיימו באותו יום חקירות כסדרן, ללא כל הפסקת חשמל, שמשום מה פקדה רק חדר אחד בניין, והדו"ח המצ"ב כאן מוכיח זאת "שחור על גבי לבן". 

לא רק שהמציאו סיפור אגדה של הפסקת חשמל של כשעתיים, שלא הייתה ולא נבראה (גם על פי תיעוד חברת החשמל), כאשר גם לא נעשו הקלטות כי "המחשבים נפלו" (זה לא "חור שחור" אלא "קופסאות שחורות" לפי דברי עו"ד בן צור).

מתברר ורואים בסרטון מהחקירה, 
בניגוד לכל מה שטען קודם להפסקת החשמל המדומיינת, טען שנתניהו רק אמר לו "תשמור על התחרות ואל תעלה מחירים", שהגרסה החדשה של שלמה פילבר לקראת החתימה על הסכם עד מדינה, הוכתבה לו מילה במילה ע"י תנ"צ דהיום יואב תלם כשהוא קורא לו את התוכן שלה - של "פגישת הנחיה" של של נתניהו עם פילבר ממחשבו, על פי הנחיות של עו"ד ציפי גז ראש יחידת החקירות בני"ע, כיום שופטת בבית משפט שלום, ושפילבר כותב על פתק (כעת אין זכר לפתק הזה) את דבריו המוכתבים לו.
יואב תלם עם ציפי גז
הקטע הזה בתמליל החקירה של שלמה פילבר מה-20.2.18 נמצא בתצלום מצד שמאל. 

"הכתבת גרסה" זו תפירת תיק קלאסית.

זו נקודת השיא של התפירה! פילבר רושם בפתק את התוכן, שהתביעה דורשת ממנו שהוא יגיד - ניסוח שקרי, שהתביעה המציאה.

הפרקליטות בישלה גרסה מדומה, "גרסה דרמטית להבאת הראש של נתניהו", שהיא התחילה לבשל אותה בזמן הפסקת החשמל המדומה, ולאחר מכן הכתיבו את הפרטים שבישלה לפילבר.

כלומר, מה שקרה בהפסקת החשמל המדומה לא תועד ולא תומלל על פי החוק, ולאחר מכן הופיעה בהמשך בבת אחת, בסרטון שכן תועד, הגרסה החדשה של פילבר, שהמציאה הפרקליטות.


ראוי לציין את לוח הזמנים:
18.2.18 יום החקירה הראשון של פילבר במשטרה.
19.2.18 יום החקירה השני של פילבר. אין להגנה תיעוד מהצהרים.
20.2.18 יום החקירה השלישי של פילבר ללא תיעוד (כנראה מוסתר), כאשר הפסקת החשמל המדומיינת התרחשה בערב ולאחר מכן יש תיעוד של "סרטון ההכתבה" של תלם לפני חתימת פילבר על הסכם עד מדינה לקראת חצות.

כלומר, הייתה יותר מיממה ללא תיעוד הקלטות!

ה. הערה חשובה:
עו"ד יהודית תירוש היא זו שהסגירה ברוב טיפשותה את נקודת הזמן הזו של הסחיטה של פילבר. כי בדיון בביהמ"ש המחוזי בירושלים ב-28.3.22, במסגרת היום השני של החקירה הראשית של פילבר, הגישה התובעת תירוש לביהמ"ש "מזכר של חוקר" על דבריו של פילבר כי "בדיוק הייתה תקלה טכנית ולא נערכה הקלטה". למעשה, עו"ד יהודית תירוש ברוב טיפשותה, הסגירה -כאן את נקודת הזמן המדויקת של הסחיטה של שלמה פילבר. ברור, שכאשר יש תקלה במחשבים\בחשמל (יש גנרטור בלהב 433, וגם כאמור, לא הייתה אז הפסקת חשמל), עוברים לחקירה מוקלדת בלפטופ. ואם הלפטופ מקולקל גם הוא, משום מה, חוזרים לשיטה הידנית המוכרת בכתב יד: "טופס גביית עדות" - טופס מ-3007.

אי תמלול עדות עד מדינה מרכזי בחקירה כה רגישה הוא:
 נגד החוק https://nevo.co.il/law_html/law00/98639.htm  
נגד התקנות https://nevo.co.il/law_html/law00/153387.htm  
ונגד הנחיות אח"ם.

זו עבריינות פלילית מובהקת של המשטרה והפרקליטה המלווה (היו שתיים: עו"ד ציפי גז ועו"ד יהודית תירוש וכמובן עוד פרקליטים זוטרים יותר מסביב, בפיקוח צמוד של עו"ד ליאת בן-ארי ומעליה פרקליט המדינה עו"ד שי ניצן והיועמ"ש עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט. כ"כ, בכירי להב 433 וראש אגף החקירות ניצב גדי סיסו היו נוכחים בתרגילים הפליליים הללו.

כך, השקר הגס הזה כבר נחשף בביהמ"ש ב-28.3.22 בעוד טעות מדהימה של עו"ד יהודית תירוש. טירונית.

הדיון הראשון (חתוך) הנוגע למזכר של רפ"ק שלומי חכמון, מפרוטוקול הדיון מבית המשפט המחוזי ב- 28.03.22 - כאן

ו. גלעד צוויג פרסם בטוויטר על "הפסקת החשמל" הבררנית:
גלעד צוויג
המסמך - כאן.

גלעד צווייג
המסמך - כאן.

ז. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

הדיון ממשיך בהדלפות הפליליות של הפרקליטות לתקשורת המגויסת כנגד נתניהו כמו לברוך קרא, לאלי סניור ולגיא פלג:

ח. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי
הערה: מדובר בכתב (מדברר הפרקליטות) ברוך קרא אז בצוות של רביב דרוקר, שישב היום באולם. הוא לקח חלק בהתערבות בוטה במערכת הבחירות להפלת נתניהו.

כאמור, דנים בביהמ"ש במבול ההדלפות הפליליות מהפרקליטות למדברריה. כתבה בנושא מקור ההדלפות הללו בפרקליטות ולשכת היועמ"ש - כאן.

ט. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

י. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

י"א. עו"ד בן צור ממשיך להראות את שיקול הדעת הענייני של פילבר בפעולותיו למען הצרכנים בהתייחסות המקצועית שלו לבזק, בלי שום התעניינות של נתניהו. נראה שזאת, כדי להוכיח בהמשך שלא הייתה שום "שיחת מעקב" של פילבר עם נתניהו. עו"ד בן צור הראה, שבפגישה המכונה "פגישת התאנים והיין" פילבר בכלל סיכם עם אלוביץ' את המתווה שלו עצמו, בלי שום קשר לנתניהו

י"בגיא לוי סיכם בטוויטר:
גיא לוי

*************************************************************************************************************

31.5.22: (היום ה-14 של החקירה הנגדית)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כך נתפר תיק 4000, שעה אחר שעה - הפסקת החשמל המסתורית, המהפך של שלמה פילבר, הסתרת התמלילים, הכתבת הגרסה על פתקים - כאן.

ב. החלטה דרמטית: ביהמ"ש המחוזי בי-ם דחה את בקשת הפרקליטות (הבקשה החמישית) לתקן את כתב האישום לגבי "שיחת ההנחיה" בתיק 4000, אבל אישר להוסיף עדיםתיק 4000. תמונת אמבולנס מוויקיפדיה בתיק 1000 (בעניין "התכשיט של שרה"). ההחלטה במלואה - כאן. 

זו מכה אנושה לפרקליטות. השופטים לא מאפשרים לפרקליטות לשנות את מועד "פגישת ההנחיה" (שלא הייתה) - הלב והמסד של תיק 4000, למועד חדש, שהיא בעצמה לא יודעת אותו...

השופטים הבהירו, שלא מדובר בתיקון טכני אלא בעניין מהותי כי למועד בו התקיימה "פגישת ההנחיה", ככל שהתקיימה, עשויה להיות חשיבות רבה, מאחר שהפרקליטות טוענת בכתב האישום, שפילבר ביצע פעולות שונות כפועל יוצא של ההנחיה שקיבל בעקבות תוכנה של הפגישה הנטענת.
 
כ"כ, השופטים הדגישו, שמועד הגשת הבקשה בעייתי, כי כעת זה שלב מתקדם בחקירה הנגדית. הם הדגישו, שקשה לאפשר לתביעה "לשנות את כללי המשחק" ללא שנתגלו ראיות חדשות, לקראת סיום חקירתו הנגדית של פילבר.
 
השופטים כתבו: "גרסתו של פילבר, בעניין מועד קיומה הנטען של הפגישה, הייתה ידועה למאשימה זמן רב. גם הראיות שהוצגו לעד, המעמידות, לכאורה, סימני שאלה ביחס לגרסה זו, היו ידועות למאשימה".
 
השופטים סיכמו: "מצאנו לדחות את הבקשה לגופה משלא שוכנענו כי יש לאפשר תיקון כתב האישום בשלב זה של ההליך, לקראת סיום חקירתו של פילבר, וחשיפת קווי הגנתם של הנאשמים".

הערה לגבי הוספת "עדי האווירה" לתיק 1000: ממילא התיק הזה הזוי והוספת העדים לא תעלה ולא תוריד. ממילא חלק כגדול מסעיפי האישום בתיק 1000 הוזמו בחקירה של עו"ד דנה נויפלד ובחקירה הראשית של שלמה פילבר, שחיסל בעצמו במו פיו 16 סעיפים בכתב האישום בנוגע לתיק 1000 ולמעורבותו מול מילצ'ן. העיקר כעת זו ההחלטה לגבי תיק 4000, שטוענת את מה שאבי וייס טוען זה כ-5 שנים. הפרקליטות עשתה טעות ענקית כשביקשה את התיקון ללא ראיות חדשות.

ג. אלי ציפורי פרס בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ד. עו"ד יוסי פוקס פרסם בטוויטר:
עו"ד יוסי פוקס
יוסי פוקס

ה. "מדברר הפרקליטות" ברוך קרא פרסם בטוויטר:
ברוך קרא

ו. הדיון בביהמ"ש הבוקר ממשיך מהנקודה בה הסתיים אתמול, בנושאי רגולציה ושוק התקשורת, היחסים בין פילבר-נתניהו- אלוביץ' ומדיניות כחלון. עו"ד בן צור מראה, שפילבר פעל בעיקר על דעת עצמו ושנתניהו בכלל לא היה מעורה בפרטי פעולותיו אלא רק במאקרו. כל זאת לקראת "שיחת המעקב".

מוכח בביהמ"ש, שהתכתבות של פילבר, שכללה את המשפט: "אין לי בעיה לשכב עלה גדר", לא היו קשורים לנתניהו ובזק,  אבל זה שימש, (תוך הטעיית השופט), כבסיס וכנימוק להוצאת צו (שני) האזנת סתר בפגסוס לסמארטפון של פילבר, כאשר הוא כבר לא היה בתפקיד. (הערת מערכת: כנראה, הפרקליטות גילתה מספר לא מזוהה ברשימת אנשי הקשר של פילבר (בצו הראשון של האזנת סתר ומחקרי תקשורת), והדרך היחידה לקבל מידע על כך הייתה להפעיל את הפגסוס, ואלה החומרים העודפים).

עו"ד בן צור ממשיך להראות שפעולותיו המקצועיות של פילבר לא היו קשורות לנתניהו, בדרך ל "שיחת המעקב" בתחילת 2016. מוכח בביהמ"ש, שפילבר, בניגוד לברגר, הטיל קנסות משמעותיים על בזק (ובתקשורת טענו, שהוא מייטיב עם בזק...). בן צור מראה ופילבר מאשר, שהחלטותיו היו נגד בזק. 
שיחת מעקב
הערה בקשר ל"שיחת המעקב": לא סביר, שאחרי כמה חודשים באיזה יום ראשון בבוקר ברבעון הראשון של 2016, כשפילבר בדרך למשרד האוצר, כשנתניהו היה מנוע לגמרי מלהתעסק עם בזק, (הוא יזם זאת בעצמו מתוך זהירות בדצמבר 2015 עם עו"ד שלומית פרגו ברנע, היועמ"שית של משרד ראש הממשלה, כי הוא לא התעניין ממילא בבזק, ופרגו ברנע מצאה פיתרון באיסור של נתניהו לעסוק בבזק לבעיית ההיכרות של נתניהו עם אלוביץ'), הוא יתקשר לפתע לפילבר לשאול מה מתקדם בנושא בזק, שהוא גם לא התעניין בו מלכתחילה.

ז. בן צור מנסה למקם (באמצעות איכונים ויומנים) את פילבר למועד ולתוכן של "שיחת מעקב" ב-13 ימי ראשון ברבעון ראשון 2016..
בינואר לא נמצאו שיחות מתאימות מבחינת מיקום, זמן ומשך הזמן.
בפברואר נמצאו  שיחות אבל גם כאן פילבר היה במקומות אחרים ולא בדרך למשרד האוצר.
במרץ גם כן השיחות לא מתאימות בזמן, במשך הזמן ובמיקום שלהן. עם זאת, ב-13 במרץ יכולה להיות שיחה מתאימה.

לקראת  מועד זה התפרסמה כתבה שקרית ב"גלובס" - "נתניהו בהחלטה דרמטית - ביטול ההפרדה המבנית בבזק", או כמו שתואר "מתנה של 600 מיליון ש"ח בשנה מנתניהו לבזק ואלוביץ'". הכותרת הייתה מטעה ומטרתה הייתה לנסות לטרפד את התכנית. גם ב"כלכליסט" פורסמה אחרי "גלובס" כתבה שקרית בנושא הנ"ל, שפילבר מאשר שהיא מטעה. 

הערה: מכאן, אם נתניהו אכן התקשר, זה יכול היה להיות רק בגלל שהוא זעם על הפרסום השגוי על כך, שהוא קיבל החלטה דרמטית בנושא, שהוא בכלל לא מכיר (הפרדה מבנית).

ואכן, כעת פילבר מודה בביהמ"ש, שבוודאות נתניהו התקשר אליו בשיחה המדוברת בחודש מרץ בקשר לפרסום הכתבות השגויות והשקריות הנ"ל, ושאל אותו על מה לעזאזל הם מדברים בכתבות?, ושהוא הרגיע את נתניהו ואמר לו שאלו שטויות ושהוא לא עושה שום דבר מחוץ למתווה כחלון ושמדובר בשקרים. פילבר מודה, שהשיחה אכן הייתה שיחת הבהרה על הפרסומים השגויים, ושהחומר גם לא הוצג לו ע"י החוקרים.

הערה: בפרקליטות חיפשו "שיחת מעקב" ל"שיחת הנחיה", כי לא ראוי שתהיה רק "שיחת הנחיה", מבלי שיהיה מעקב. פילבר נזכר בחקירותיו, שהייתה לו איזו שיחה עם נתניהו, אבל הפרקליטות לא בדקה כלום לגבי הקשריה ותוכן הגיוני שלה.

לסיכום: "שיחת המעקב" של "בירור נתניהו אם פילבר אכן מייטיב עם בזק" הפכה ל"שיחת הבהרה" בנושא אחר לגמרי ממה שיוחס לה בכתב האישום. זו הייתה שיחה תמימה לחלוטין כמתבקש מהנסיבות שנוצרו בגלל הפרסום המוטעה והשקרי בתקשורת. למעשה, נתניהו נזף ופילבר ננזף. זו כל השיחה. שום קשר לאיזו עסקת שוחד או איזו הנחייה רגולטורית לסייע לאלוביץ'

ח. גם אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ט. אלי ציפורי סיכם בטווייטר:
ציפורי

י. חדשות אמת החליפי פרסם בטוויטר:
חדשות אמת החליפי

י"א. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי

י"ב. Noam Fathi פרסם בטוויטר:
נועם

י"ג. טובה צימוקי פרסמה כתבה ב-Ynet תחת הכותרת: בהרב-מיארה בהתייחסות ראשונה למשפט נתניהו: "יש אפשרות להרשיע". בפגישה בין היועמ"ש, פרקליט המדינה וצוות התביעה בתיקיו של יו"ר האופוזיציה, הוחלט שלא לעתור נגד ההחלטה לדחות את תיקון כתב האישום על מועד "פגישת ההנחיה". בהרב-מיארה הדגישה כי לאחר הצגת כל הראיות השופטים ממילא יבחנו את כלל הממצאים - כאן.

הערה: נאמר מהפרקליטות, שאפשר עדיין להרשיע על סמך "עובדה שלא נזכרה בכתב האישום". הבעיה, שאין שום עובדה כזו, ובכל מקרה, מחליטים על כך רק בסוף המשפט. דהיינו, בעוד כמה שנים.

י"ד. בתגובה, באתר כיפה פורסמה כתבה תחת הכותרת: עמית סגל נגד היועמ"שית: "בורות מביכה". אחרי הודעתה של גלי בהרב מיארה, עמית סגל מתקן ועוקץ: "בורות מביכה ומטרידה של היועמ"שית: אי אפשר ממילא להשיג על ההחלטה, זה לא הליך אזרחי אלא פלילי" - כאן.

ט"ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי
ציפורי

***********************************************************************************************************

1.6.22: (היום ה-15 של החקירה הנגדית)
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השופטים דחו את בקשת הפרקליטות לשנות את כתב האישום בתיק 4000. זאת לא הייתה הדרמה היחידה אתמול במשפט נתניהו: עו"ד בועז בן צור פוצץ גם את הבלון של "שיחת המעקב - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

הערה: לעומת זאת, בדיוק באותו הזמן - בפברואר 2018, ובניגוד לדברי עמית סגל, כתב אבי וייס את הכתבה "שלמה פילבר עד מדינה?-הצחקתם אותי!". ועל כך, שבתקשורת כלל לא מבינים על מה מדובר והם מפרשים לא נכון את המצב, בדיוק כמו עמית סגל.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ד. השופטים החליטו, שיוקצה לפרקליטו של נתניהו עו"ד בן צור יום חקירה נוסף של שלמה פילבר, לגבי חומרי תיעוד של חקירתו של פילבר ב-19.2.18 - 20.2.18, ("החורים השחורים" ו"הפסקת החשמל"), שהפרקליטות טענה, שאין לגבי היומיים הללו תיעוד (הערה: נראה, שהתיעוד קיים אך הוסתר בגלל "הרגישות" שלו), והתובעת עו"ד יהודית תירוש אמורה לחפש ולמצוא אותם ולהעבירם לסנגורים, עד תחילת שבוע הבא.

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ו. לסיכום: היום המשיכו לעסוק בנושאי הרגולציה, כאשר פילבר אמר, ש-99% מהחלטותיו היו מקצועיות ולבסוף הוברר ש-100% מהחלטותיו היו כאלו. פילבר קיבל 11  החלטות משמעותיות נגד בזק, שגרמו לה נזקים, רק על דעת עצמו בלי מעורבות של נתניהו. ראה דיווח על כך מקטעים מהפרוטוקול של ה-24.5.22 - כאן וכאן

יתר על כן, שר התקשורת הנוכחי, יועז הנדל נתן הטבות במיליארדים לבזק אבל לא חוקרים כי הוא לא מהימין. בכל מקרה, לכל אלה אין קשר לנתניהו, שלא התעניין בנושא זה, והוכח, למעשה, סופית, שאין יסוד נפשי, כי נתניהו לא עשה דבר למען אלוביץ'.

ז. פרקליטי נתניהו עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין הגישו בקשה במסגרת תיק 1000 למתן צו להמצאת מסמכים, שלפיו שלמה פילבר יציג לבית המשפט את טיוטת התקנות של האוצר עליה דיבר עם העיתונאים עמית סגל ורביב דרוקר, ושטען בשיחות הללו, שיש בידו טיוטת התקנות של רשות המיסים. אבל טיוטת התקנות לא נמצאת בין חומרי החקירה, שקיבלה ההגנה. הטיוטה הזו יכולה להוכיח, שנתניהו לא קשור כלל בנושא הרשום בטיוטה (זה סעיף בכתב האישום). מסמך הבקשה לבית המשפט - כאן.

נושא טיוטת התקנות (שזו ראיה מזכה לנתניהו מול המופיע בכתב האישום), מופיע גם בריאיון "ריענון עד" שנעשה לשלמה פילבר - כאן

ח. גם אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

2.6.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול, החקירה הנגדית של שלמה פילבר התמקדה בתקופה בה נתניהו היה שר התקשורת אך מנוע מלעסוק בענייני בזק. עו"ד בן צור "עזר" לעד להוכיח שכל שיקוליו והחלטותיו היו מקצועיים נטו - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

3.6.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו יוצר גם רגעים מגוחכים, אם לא קומיים. רגע כזה היה השבוע כאשר ליאת בן ארי ויהודית תירוש ניסו להמציא "קודים" כדי להפליל את נתניהו. על קודים ועל המצאות - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרקליטות מנסה להיאחז בסעיף 'הפרת אמונים'. גם זה לא יעבוד להם. קריסת הקונספציה של תיק 4000 בחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר, מובילה את הפרקליטות ושופריה להיאחז בעבירת הסל של 'הפרת אמונים'. גם התיזה הזאת לא מחזיקה מים - כאן.

ג. יצוין, שגם מבקר המדינה נתן "כתב זיכוי" לנתניהו בתחום ניגודי העניינים (בנוסף למסמך מפורט של עו"ד דינה זילבר, שהוסתר ממרץ 2017). על דו"ח מבקר המדינה כתב אבי וייס בזמן אמת ב-2017 כאן: "
הטעויות של מבקר המדינה בדו"ח הקטלני אודות בזק - משרד התקשורת".

ד. הנושא של "ניגוד העניינים" של נתניהו החל במסמך מפוברק, שחתום עליו ד"ר מנדלבליט, שהועלם (בכוונה) מכתב האישום, כפי שחשף אבי וייס בזמן אמת ב-2016 בכתבה: "ד"ר אביחי מנדלבליט היועץ המשפטי לממשלה מנותק לגמרי מהמציאות".

האיתמר לוין פרסם ב-News1 כתבה תחת הכותרת: ביהמ"ש הורה לעין השביעית להסיר מסמכים על סוריאנו. קובע: העמוד הייעודי בו מתפרסמים מסמכים משפטיים בנוגע למקורבו של נתניהו, ואשר לא פורסמו קודם לכן כדין בידי האתר עצמו - מאגר מידע החייב ברישום - כאן.

פסק הדין המלא בעניין של מאגר המידע אודות סוריאנו באתר "העין השביעית" - נמצא כאן

כזכור, סוריאנו תובע את אתר "העין השביעית" וגם את רביב דרוקר על כך, ששרבבו את שמו, בעקבות האמירות השקריות של רוני אלשיך, מפכ"ל המשטרה דאז, על מעקבים, שיזם, כביכולנתניהו, על חוקרים ובכירים במשטרת ישראל (במטרה, כביכול, של נתניהו לחבל בחקירת "תיקי האלפים").

רביב דרוקר הוא זה, שחיבר את סוריאנו לאימרת המפכ"ל (המפכ"ל דאז לא ציין בראיונות שנתן, ובראשם לאילנה דיין, את מי כביכול הפעיל נתניהו, כדי לבצע מעקב אחרי אנשי המשטרה הבכירים). 

יש להדגיש, שכל נושא השרבוב של סוריאנו הוא חלק "מתפירת תיקי האלפים", כיוון שהמפכ"ל אלשיך העיף לאוויר קונספירציות לא מאומתות ושקריות, כדי להציג את נתניהו וסביבתו כ"ארגון פשע", דבר שלא היה ולא נברא.

הנושא מפורט בכתבה: "האם "העין השביעית" פרסם מסמכים משפטיים בניגוד לחוק הגנת הפרטיות?" וכן בכתבה כאן. מסמכי התביעה העיקריים נמצאים כאן וכאן, על חלקו של רביב דרוקר בשערורייה הזו. המידע, שהועבר למשטרה, ככל הנראה, ע"י רביב דרוקר, נמצא כאן

כבר נחשף ע"י אבי וייס, שזו שיטת קבועה: שקר ועוד שקר ועוד שקר = אמת. לשעתה. כל החשיפות המדהימות לשקרים הללו בלינקים הבאים. https://bit.ly/DrukerM, https://bit.ly/DrukerMkorLiar, https://bit.ly/TelephoniaSitonaithttps://bit.ly/Tik4000FilberTimeshttps://bit.ly/DrukerJail.

סרטוני תזכורת לגבי השקר של רביב דרוקר בנוגע ל"שיחת ההנחיה" המדומה של נתניהו ל"עד המדינה" שלמה פילבר והעימות בין רביב דרוקר לאבי וייס בדיוק בעניין זה יש - כאן וכאן. ראיון מרתק נוסף - כאן.

שאלות שלא נענו (לצמרת משטרת ישראל, לשר לבט"פ ולצמרת משרד המשפטים) בנוגע להפעלת עיתונאים באופן לא חוקי כמקורות משטרתיים יש כאן. זו פניה קודמת ומשלימה לבקשה של עו"ד חדד, מילשטיין ולשם לבית המשפט המחוזי - כאן

בהקשר לנושא סוריאנו, פרסם אלי ציפורי בטוויטר:
ציפורי

4.6.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

5.6.22:
א. בנושא ריענון עד המדינה שלמה פילבר, בנוסף למסמך הריענון מ-10.1.22 הנמצא - כאן, ושפורסם ונותח ע"י אבי וייס בכתבה: חשיפת סודות מאחורי עלייתו ונפילתו של "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר - כאן, מתברר היום, שהיו עוד 2 מסמכי ריענון בהתייחס לשלמה פילבר:
1. מסמך ריענון עד מיום 19.1.22 בנוגע לתיק 1000 - כאן,
2. מסמך ריענון עד מיום 1.2.22 בנוגע לתיק 4000 - כאן.

ב. בהקשר למסמך הריענון הנוסף, פרסם אלי ציפורי בטוויטר:
ציפורי

ג. אלי ציפורי פרסם מתוך מסמך אחר של חקירתו של שלמה פילבר בטרם חתימתו על "הסכם עד המדינה", בהתייחס למעורבותה של עו"ד ציפי גז:
ציפורי

הקטעים הגזורים שבציוץ של אלי ציפורי הם כאן וכאן.

6.6.22: (היום ה-16 של החקירה הנגדית)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרקליטות משווקת ספין חדש בנושא "פגישת ההנחיה". אז לידיעת ליאת בן ארי ויהודית תירוש: פילבר יכול להגיד עוד 100 פעם ש"פגישת ההנחיה התקיימה" - אין לכן שום ראיות לכך, וגם לא יהיו לכן. אפילו השופטים הבינו את זה - כאן.

ב. היום חוקר עו"ד עמית חדד, (בתמונה משמאל, מאתר משרדו), פרקליטו של נתניהו, את שלמה פילבר בחקירה נגדית לגבי תיק 1000עמית חדד מאתר משרדו
חדד מראה, שנתניהו לא ביקש להיטיב עם מילצ'ן באופן כלכלי, (לא הייתה לו סמכות לכך), אלא לאפשר סופרמרקט של דעות בתקשורת - כניסת שחקנים חדשים כדי לגוון את התקשורת ולאפשר תחרות (בניגוד למצב הקיים של מונופול שמאלני בתקשורת), ולהוריד חסמים לטובת כולם. זאת, ממניעים אידיאולוגיים - הייתה כאן פעולה ממניעים אידיאולוגיים של רצון לפתוח את שוק התקשורת לתחרות ולאפשר בו במה למגוון גדול יותר של דעות (ואין בכך כדי לבסס עבירה פלילית כלשהי). 

חדד מראה, שאין אמת ב-17 סעיפים שונים בכתב האישום ופילבר מאשר, שאכן הסעיפים לא נכונים.

בסרטוני החקירה במשטרה, שמוקרנים בביהמ"ש, שומעים את צעקות החוקרים על פילבר ורואים את הלחצים, שהופעלו על פילבר לאחר מעצרו ל-15 ימים, כדי שיודה, שנתניהו שלח אותו להייטיב כלכלית עם מילצ'ן ופאקר, ואפילו הכניסו לחקירות במשטרה סיפור הזוי על התערבות של נתניהו, כביכול, למען גיור לפאקר (שלא התגייר) באמצעות פילבר "חובש הכיפה", ורואים בסרטון, שהוקרן בביהמ"ש, כיצד תנ"צ כורש ברנור (כיום מפקד המכללה לשוטרים!!!) לוחץ וצועק על פילבר (המותש ו"הגמור") בברוטליות לשקר בנושא רכילותי זה, כשהוא מצוי בצינוק ללא חלון יחד עם עוד 3 חוקרים:

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ד. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי

ה. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

ו. יואב יצחק פרסם בטוויטר:
יואב יצחק

הערה: אכן נשאלת השאלה - איך בכלל העזו הפרקליטות והמשטרה לעשות מעשה כה חמור ולהאזין לעיתונאי? (סידרו שהשופט המחוזי חתם על צו האזנת סתר לבקשתם ללא הגבלות!).

ז. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי

ומתוך החקירה בנושא של פילבר במשטרה:
גיא לוי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

הערה: זה מראה, לאיזו ירידה לתהום הגיעו החוקרים בלחצים על פילבר בנושא הסיוע שלו, כביכול, בהוראת נתניהו, לגיור של פאקר. שהייתה בפועל "שיחת בדיחה" והפכה לסעיף חשוב בחקירה במשטרה. הזוי.

ח. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי

ט. Adi Szabo פרסמה בפייסבוק:
ADI SZABO

י. לסיכוםפילבר העיד היום שוב ושוב, שבכל חקירותיו נדרש להביא את הראש של נתניהו ולהשחיר אותו, ולא עניינו את החוקרים האמת ושום דבר אחר. עו"ד חדד הראה, שהפרקליטות והמשטרה עשו הכל כדי להפליל את נתניהו, תוך שיבושי חקירה וממש "וידוא הריגה". בחקירה הנגדית היום נשלל הטיעון המרכזי, שנתניהו פעל למען הטבה כלכלית למילצ'ן. נראה היום, שבתיק הזה הכל מבוסס על רכילויות וזוטות - "הזיות על פטריות", שלא מתקבל על הדעת, שעסקו בהן בחקירות במשטרה, ושחלקן אף הפכו לסעיפי אישום פליליים. חדד חיסל 17 סעיפים בכתב האישום בתיק 1000.

עוד נקודה חשובה: חדד שאל את פילבר האם הוא נחקר בעניין האיום, שהשמיע נגדו הכאביעד גליקמןתב אביעד גליקמן, והוא השיב, שהוא לא נחקר על כך, מה שמצביע, שהמשטרה התרשלה בביצוע תפקידה בהגנה על פילבר העד המאוים, כי לא חקרה את האיום עליו.

האיום על שלמה פילבר נכלל בסדרת ציוצים בטוויטר שפרסם ב-10.5.22 הכתב אביעד גליקמן (משמאל, כתב המשפט מ"חדשות ערוץ 13"), סדרת ציוצים הנמצאת כאן (בתצלום משמאל נמצא לב האיום, מתוך סדרת הציוצים), והנושא הזה הועלה בחריפות יתרה ע"י שלמה פילבר בפני השופטים בבית המשפט המחוזי בי-ם, בדיון שהתקיים שם באותו יום. דברי שלמה פילבר ושאלות השופטים אליו בנושא זה יש כאן

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

7.6.22: (היום ה-17 של החקירה הנגדית)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול נחקר עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד עמית חדד בנושא תיק 1000 ("המתנות"). במהלך עדותו עד המדינה השמיד בפועל לא פחות מ-17 סעיפים מכתב האישום. "הם חיפשו אותי כדי להפליל אותו", אמר פילבר - כאן.נוית רגב צילום אלי ציפורי

במשה גורלי פרסם בכלכליסט כתבה תחת הכותרת: "הסייפן אולי מסורס אבל שואב הכל". שופטים שמאשרים האזנות סתר לא מקבלים תמיד מהחוקרים את מלוא העובדות, טוען שופט העליון בדימוס חנן מלצר. המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך מודה שהסייפן שואב את רשימת אנשי הקשר מהנייד. וד"ר תהילה שוורץ אלטשולר מתריעה מכלי מעקב שיוצרים מצב אנטי־דמוקרטי - כאן.

תומר גנון פרסם ב"כלכליסט" כתבה תחת הכותרת: המשטרה מודה לראשונה: נעשה שימוש ללא צו בתוקף ברוגלות בפרשת טלגראס.
רוגלות הופעלו לצורך מעקב אחרי 2 חשודים בפרשת הטלגראס, והועתקו פתקים והודעות מאחד הטלפונים "מחוץ לתקופת הצו". עוד עולה מתגובת המשטרה, שנמסרה לסנגורים בפרשת טלגראס, כי מידע שנשאב מהניידים - וחרג מהאזנת סתר - לא הועבר מחטיבת המודיעין, הסיגינט-סייבר, ליחידה החוקרת, להב 433, ולכן גם לא נמסר להגנה - כאן.

ג. היום הפרקליטה של נוני מוזס, נוית רגב (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), חקרה את פילבר לגבי תיק 2000. (בו נתניהו דחה ולא קיבל את הצעת השוחד של מוזס, אך הוגש כתב אישום, בו נטען, שהוא אשם ב"הפרת אמונים" על כך, שלא הגיב "מספיק מהר" כדי לדחות אותה).


הדיון היה קצר כי הרבה אין מה לחקור את פילבר בתיק 2000 ההזוי נגד נתניהו, ושאת מי שצריך היה בכלל להאשים בו זה רק את נוני מוזס, שרצה למנוע כל תחרות בשוק התקשורת בניגוד לנתניהו, שפעל למען התחרות. האינטרסים של מוני מוזס הם נגד נתניהו. זה לא משתנה בגלל שהם "באותה סירה" בכתב האישום המפוברק נגד נתניהו, שנתפר בגלל נתניהו ועבורו, ולא בגלל מוזס, שמואשם בתיק זה בשוחד. נראה בדיון, שעו"ד נוית רגב חיפשה דווקא את הראש של נתניהו בנושאים, שכלל לא כתובים בכתב האישום.

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי

ה. עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו, הגיש היום בג"ץ נגד היועמ"שית, על אי פתיחה בחקירה בנושא של ההדלפות מהפרקליטות, שכוונו לפגוע בנתניהו ולהשחירו ושמזהמות את ההליך נגד נתניהו. המסמך - כאן.

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

זאבי וייס הגיש תלונה ב-25.5.22 על דרישה לפתיחה בחקירה בנושא האיומים של אביעד גליקמן על שלמה פילבר. הפנייה למשטרה - כאן ולמשרד המשפטים - כאן. בעקבות אי המענה של המשטרה, הוגשה תלונה ב-1.6.22 למבקר המדינה - כאן. עדכון 13.7.22: התקבלה תשובת משרד מבקר המדינה על תלונתי - כאן

עדכון 28.6.22: התקשרו אלי כרגע מלהב 433, נמסר לי בע"פ הם פותחים בחקירה בעניין התלונה ששלחתי ליועמ"ש ולצמרת המשטרה בעניין האיום של אביעד גליקמן כנגד שלמה פילבר. העברתי לחוקר שפנה אלי לעדכון תלונתי, גם את התלונות שנשלחו בעניין זה ע"י עו"ד טלי גוטליב וח"כ גלית דיסטל-אטבריאן וביקשתי שיצורפו לתיק החקירה, כחומרי חקירה שהם חלק מהתלונה שלי. כרגע העניין הזה רק בשלבי בירור ראשוניים בלהב 433 וזה די ברור שעניין זה יכול להיסגר ולהיגרס בקלות, אם זה יפורסם ויתחיל לחץ מכיוונים שונים, היות וגליקמן היה עד היום "יקיר הפרקליטות". 

עדכון 29.6.22: התקבל עדכון של משטרת ישראל שמאשר את העובדה שתלונתי הועברה לטיפול להב 433 - כאן

ח. בתגובה לבג"ץ של נתניהו על נושא אי חקירת ההדלפות (ראה סעיפים ד' וה' לעיל), החליט שופט ביהמ"ש העליון לתת חודש לתגובת המדינה - כאן.

8.6.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול נחקר עד המדינה ע"י פרקליטתו של נוני מוזס, שלמעשה מהווה חלק מדבוקת הפרקליטות. אבל הדבר המעניין ביותר שקרה אתמול במשפט נתניהו התרחש מחוץ לאולם הדיונים, כאשר עו"ד חדד עתר לבג"ץ בדרישה להורות על חקירה בנושא ההדלפות - כאן.

ב. התקבלה תגובת הפרקליטות לבקשת פרקליטי נתניהו מ-30.5.22 לגילוי חומרי החקירה של העיתונאי בן כספית. הפרקליטות מתנגדת לחשיפת הראיות. התגובה של הפרקליטות לביהמ"ש - כאן. הערה: דיון התקיים על כך בבית המשפט ב-15.6.22 - כאן

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. פרקליטי נוני מוזס הגישו בקשה לביהמ"ש לבצע תהליך של "השלמת חקירה" (תיקי 1000 ו-2000) כדי לקבל את נתוני התקשורת של האזנות, שבוצעו בינו לבין ארנון מילצ'ן והדס קליין. הבקשה - כאן. הפרקליטות מתנגדת לבקשה ותגובתה - כאן.

הנושא יידון בביהמ"ש לאור חילוקי הדעות, ועל פי ניתוח של הצווים המצורפים - כאן, יש סבירות, שמדובר בהאזנות תוך שימוש בפגסוס של השב"כ והלבנת תוצרי האזנות הסתר הללו ע"י 3 צווים בלתי חוקיים. זה די דומה לפרשת הצווים האחרים, שנותחו ע"י אבי וייס. לדוגמא: הסיפור של נתן אשל - כאן.

הערה: דיון התקיים על כך בבית המשפט ב-15.6.22 - כאן

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
צימפורי
אביאלי
ציפוריאבי

ז. חשיפת ההסתרות של הפרקליטות: להלן הוכחה שכל הצמרת (משטרה, ניירות ערך, פרקליטות, יועמ"ש וכל 29 הפרקליטים שייעצו לו) לא קראו כלל את תמלילי חקירת שלמה פילבר, בעת שהפך לעד מדינה. הם הסתמכו רק על תקצירים ומצגות, לא על המקור (תמלילי החקירה). מצ"ב לדוגמה התאריכים המוטבעים על מסמך חקירת שלמה פילבר ב-19.2.18. זה היום הקריטי בו הסכים להיות "עד מדינה". החומר מההקלטה פוענח והודפס רק 7 חודשים אחרי כן - ב-17.9.18 - כאן, ורק אחרי שנה הוזן למחשב משרד המשפטים \ פרקליטות: ב- 17.2.19 - כאן. מאז, התמלול הזה של החקירה החשובה הזו הוסתר שם, בניגוד לחוק, גם מפני ההגנה ובית המשפט, עד השבוע

9.6.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אבי וייס הלך לפרוטוקולים של משפט נתניהו, מיום 25.05.2022. הוא מצא שם כמה דברים שצריכים להדיר שינה מעיניהן של עורכות הדין יהודית תירוש וליאת בן-ארי שווקי. למשל, שתירוש בעצמה שללה את התיזה החדשה שלה, על האפשרות שפגישת ההנחיה הייתה לפני מינוי של פילבר - כאן.

ב. הוגשה תלונה למשרד המשפטים\יועמ"שית, לשר הבט"פ ולמשטרה, בעניינו של תנ"צ כורש ברנור, בעקבות צורת החקירה הלא חוקית (לכאורה) שלו את שלמה פילבר (ראה עדכון 6.6.22 סעיף ב' לעיל). התלונה נמצאת כאן. כמו כן הוגשה תלונה למח"ש - כאן

ג. התלונות של אזרח בשם דוד בן הדור (שהגיש במקביל אלי) בעניינה של עו"ד דנה נויפלד נגרסו היטב ע"י נש"מ, תוך זריקת כל הראיות לפח, ואת הסדר ניגוד העניינים שלה במשרד הבריאות טרם קיבלתי (עברו מעל ל- 3 חודשים מאז שהגשתי בקשה דרך חוק חופש המידע, כל פעם דוחים המענה, בנימוקים הזויים כגון עומס בטיפול בבקשות...). מערכת הטיוח עובדת היטב ומגינה על יקירי "הקליקה". מסמך הגריסה של נש"מ מצוי כאן

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ה. פורסם פרוטוקול ביהמ"ש המחוזי בי- מ-30.5.22

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

המסמך המלא של עו"ד בעז בן צור לביהמ"ש - כאן.

ז. הערה חשובה: המזכר ההזוי של פולינה מרשות ניירות ערך (המזכר מופיע בנספח א' של פניית עו"ד בן צור), שמוציאה מהחדר את החוקר אבוקסיס מהרשות בהקשר למתיק 03/2015ו"מ "עד המדינה" עם שלמה פילבר (בניגוד לתמלילים ולמזכרי המשטרה המקוריים), כולל בתוכו כבר בכותרתו, סעיף חמור ביותר וזה מספר התיק (מצ"ב בתצלום משמאל). 

תיק 03/2017 הוא לא תיק בזק (לתיק בזק יש מספר אחר לגמרי!!), אלא תיק 4000 בגרסה הראשונית שלו, שכבר ביום השני של חקירת פילבר ברשות ניירות ערך -13.7.17, מתברר, שהוא נחקר במסגרת תיק המכוון לראשו של נתניהו, תיק, שנפתח ללא אישור יועמ"ש, והוא בפועל לא נחקר בתיק בזק, אלא בתיק המקביל 03/2017 שהיה מיועד לכלול בתוכו את נתניהו, אך העניין הזה כשל, כי שלמה פילבר לא הסכים אז להיות "עד מדינה"

פילבר נחקר בתיק 03/2017 ללא אישור היועמ"ש תוך עבירה על חוק יסוד.

עד היום, התיק הזה (03/2017) לא הוצג לבית המשפט או לסנגורים והוא מוסתר היטב - די ברור למה.

ח. בהמשך להתפתחות המסעירה הנ"ל בנוגע לרשות ניירות ערך (היעדר אישור יועמ"ש לחקירה של שלמה פילבר ברשות, במחצית 2017), שלח אבי וייס מכתב תזכורת אחרון להנהלת הרשות לניירות ערך, לגבי המידע המוצק המצוי בידו, בנוגע להתנהלות החשודה בפלילים, לכאורה, של ראשי הרשות וחוקריה הבכירים, ממש בזמן חקירות תיק בזק \תיק 03/2017. הפנייה שלו לרשות מצויה כאן

ט. התקבלה תשובת משרד המשפטים\הרשות להגנת הפרטיות, בנוגע למאגר המידע הלא רשום של אתר "העין השביעית" (ראה דיווח לעיל מ-3.6.22 סעיף ה'). התשובה - כאן

י. "בעדות הניקיון" הראשונה של שלמה פילבר ב-19.2.18, אחרי שהסכים להיות "עד מדינה", ברגר פוטר בגלל ערוץ 10הוא מסר פרט חשוב, שהוסתר עד כה היטב (ראה בתצלום למטה): נתניהו דיווח לשלמה פילבר, כנראה בעת שבישר לו על בחירתו לתפקיד מנכ"ל או קצת אחרי כן, שהוא (נתניהו) פיטר את אבי ברגר המנכ"ל, בגלל שלא טיפל בבקשה של נתניהו להכין חוות דעת בעניין ערוץ 10. 

יצוין, שמיד לאחר פיטוריו, אבי ברגר אכן טען בראיונות ובכלי התקשורת (למשל כאן בדה-מרקר), שהוא פוטר בגלל הסירוב שלו לבצע הנחיה של ביבי בעניין ערוץ 10, אבל חיש מהר הגרסה האמיתית הזו, התחלפה אצלו ובכל כלי התקשורת בגרסה שקרית, שהוא פוטר בגלל בזק, לבקשת שאול אלוביץ'…. זאת, כדי לאפשר לקדם את "עסקת בזק-YES" ולקדם את מינויו של שלמה פילבר למנכ"ל המשרד, כמי שאמור לסייע לשאול אלוביץ' במסגרת "עסקת השוחד"...כורש ברנור מוויקיפדיה

10.6.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השבוע הוצג במשפט נתניהו סרטון מתוך החקירה המשטרתית של עד המדינה שלמה פילבר. החוקרים היו בטוחים באותו רגע שתפסו את נתניהו, ולחדר החקירות נכנס המפקד, תת-ניצב כורש ברנור, (בתמונה משמאל מוויקיפדיה). מה שהתחולל שם היה צריך לסיים את הקריירה של ברנור, אלא שהוא מונה אחר-כך למפקד המכללה לשוטרים - כאן.

אין בכלל ספק, למי שצפה בסרטון, שברנור השתמש בכוח משרתו לרעה והפעיל את כוחו כדי "להצליח" בחקירה נגד נתניהו בכל מחיר. אם יש משהו שצריך להקרין לשוטרים לעתיד במכללה, שברנור מפקד עליה, זה את הסרטון של המפקד תחת הכותרת: "מה אסור בתכלית האיסור לעשות בחקירה" .זו בדיוק הסיבה, שבמדינה מתוקנת, אחרי סרטון שכזה, תת-ניצב ברנור לא יכול להמשיך בתפקידו. זה ממש לא האיש שמתאים לחנך שוטרים במדינת ישראל.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחתה כותרת: במקום שהיא תהיה במעצר, ליאת בן ארי טסה לחופשה בחו"ל. עוד שגגה? תקלה? טעות? השבוע שוב נחשפה שערורייה ענקית במשפט נתניהו; הפרקליטות פעלה בניגוד לחוק יסוד (!) ומי שנתנה את ההוראה זו ליאת בן ארי, שהמריאה השבוע לנופש בחו"ל - כאן.

ג. אבי וייס פרסם בפייסבוק:
אבי וייס
אבי וייס

11.6.22: אבי וייס פרסם בפייסבוק:
אבי וייסאבי וייס
אבי וייס
אבי וייס

12.6.22
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: פסק דין שניתן השבוע בבית המשפט העליון ע"י השופט יוסף אלרון התייחס לתופעת "השגגות" של הפרקליטות. מטבע הדברים פסק הדין מתכתב גם עם האירועים במשפט נתניהו אז הנה עשר ה"שגגות" הכי גדולות של הפרקליטות בתיקי נתניהו שכמובן שנעשו בזדון - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

ג. רשות ניירות הערך מתחמקת ממתן מענה ברור לצורך לחקור 2 סוגיות בעלות גוון פלילי (לכאורה):
1) דליפות חמורות של מסמכי חקירה ממחשבי חוקרי רשות ניירות ערך שחקרו במסגרת "תיק בזק" במחצית 2017.
2) פגישות לא מתועדות ולא מוסברות במהלך 2017 ובמיוחד במחצית השנייה של 2017 ותחילת 2018, בין נוני מוזס (הבעלים, העורך האחראי והיו"ר של קבוצת "ידיעות אחרונות"), לפרופ' שמואל האוזר, שהיה אז יו"ר רשות ניירות ערך וניהל "ביד רמה" את חקירות "תיק בזק" (תיק שרובו התמוטט ונסגר). 
תגובת רשות ניירות ערך לפניות שלי - נמצאת כאן.
התגובה שלי להתחמקות הזו של רשות ניירות ערך - נמצאת כאן - לא התקבלה תגובה נוספת מהרשות.

13.6.22: (היום ה-18 של החקירה הנגדית)
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כל כתבי המשפט דממו לאחר שהתגלה כי ליאת בן ארי עברה על חוק יסוד בדרך להאשמת נתניהו. אחד משופרות הפרקליטות אף ניסה להסיט את האש מבן ארי ע"י ספין חדש. כרגיל, כל מה שצריך לעשות כדי לנפץ את הספין הוא לנבור בתמלילים - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

הערה: המסמך המזכה הזה של המפגש של ראשי להב 433 עם עורכי הדין של שלמה פילבר (שהוסתר בתיק המודיעין החסוי של שלמה פילבר) - כאן.

ג. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לוי
גיא לו
גיא לוי
גיא לוי

ד. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
כנרת בראשי

ה. ראוי לציין את הוויכוח שהיה היום דווקא בין עו"ד ז'ק חן פרקליטו של שאול אלוביץ' לבין התובעת עו"ד תירוש ביחס לחקירת פילבר במשטרה ובריענון עד. חן התלונן שלא קיבל עדכונים מהריענון ותירוש טענה, שמספיק להעביר מה שפילבר אמר במשטרה אם זה דומה למה שאמר בריענון. חן ענה: "אנו שומעים, שימים צוננים עוברים על החקירה והתביעה".

14.6.22: (היום ה-19 והאחרון של החקירה הנגדית)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עד המדינה, שלמה פילבר, מזגזג בין גרסאות בנוגע לאותה "שיחת הנחיה", שהיתה בלב כתב האישום ונגוזה בעשן. שופרות הפרקליטות מתעקשים שכל זיג הוא הוכחה לקיומה של הפגישה, כאשר אפילו השופט בר-עם כבר רומז לעד ולהם שיש בעיה - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
...לבועה כשלפעמים הם שיחקו לי בראש"
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר: 
כנרת
כנרת

ד. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי
גיא לוי

ה. לסיכום היום האחרון של החקירה הנגדית ע"י עו"ד בן צור בתיק 4000: לא היה כלום ואין כלום. ארון תיק 4000 התפור הורד לקברו בחלקת התיקים התפורים. תהאGRAVE FREE מנוחתו עדן. ולא משנה מה תהיה החלטת השופטים בתיק זה - תמיד תיק 4000 יהיה תיק תפור. תיק 4000 נתפר לנתניהו בחוטים גסים כפי שאבי וייס חשף לראשונה לפני כ-5 שנים באמצעות מסמכים מזכים לנתניהו מזמן אמת. היום, למעשה, תמה התרסקותו בביהמ"ש, והמהלכים הבאים של ביהמ"ש יקבעו אם אכן הצדק ייראה וייעשה. וכפי שאבי וייס אמר בכתבה עדות פילבר פוגעת קשות באמינות האישום בתיק 4000 - כאן: "הסנגורים צריכים לבקש את ביטול כתב האישום מטעמים רבים ובראשם הגנה מן הצדק. הם הגישו בקשה כזו בראשית המשפט והשופטים אמרו, שידונו בה במועד המתאים. אני חושב, שהמועד הזה הגיע עכשיו. ברור, שמדובר בתיק הזוי שבנוי על שקר".

ו. פורסמו הפרוטוקולים מבית המשפט המחוזי בי-ם מהתאריכים: 31.5.22, 1.6.22, 6.6.22.

15.6.22: (היום הראשון של החקירה הראשית החוזרת לאחר "ההתארגנות" של התובעת עו"ד תירוש)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: בתום החקירה הנגדית של פילבר ע"י עו"ד בן צור, התובעת יהודית תירוש ביקשה לדחות את החקירה החוזרת שלה. ניכר היה שתירוש בהלם, שכן עו"ד בן צור העלים למעשה את כל האופציות לקיומה של "פגישת הנחיה" - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
פירוט דברי עו"ד ז'ק חן בסעיף ג' להלן.
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
אלי ציפורי

ג. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר את הפירוט על דבריו של עוד" ז'ק חן:
כנרת
כנרת
כנרת
כנרת
כנרת
כנרת

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ציפורי
ציפורי

ציפורי

הערה: על מעורבות בן כספית כמודיע וכסוכן משטרתי, כתב אבי וייס כמה כתבות. ביניהן: 
מיום 16.2.21:כתבה מתעדכנת: חשיפת שקרי הפרקליטות והיועמ"ש בתיק 1000 שיש לבטלו - כאן
מיום 24.2.21: מה מסתתר בשורות שהושחרו ע"י הפרקליטות בעדות בן כספית בתיק 1000? - כאן
מיום 10.3.21: חשיפה: הפרקליטות מסתירה את המודיע של בן כספית (מאבטח\נהג מהשב"כ)! כאן.SECRET FREE

חשיפה בלעדית:
ה. יודגש, שיש חומרים מקוריים ממחשב "מלאכת מחשבת" של אגף המודיעין המשטרתי, שמתעדים את כל מהלכי מסירת המידע לאורך השנים, לצמרת המשטרה ולצמרת להב 433. הדגש במידע החדש שנצבר על ידי, הוא על שנת 2017, בה נאסר ע"י היועמ"ש ופרקליט המדינה דאז לקבל ממנו מידע, מה שלא מנע בפועל את קבלת המידע, בידיעת פרקליט המדינה והיועמ"ש, רק בגלל שהמידע היה נגד נתניהו.

השיטה של בן כספית היא "להלבין" כעבור חודשים את הידיעות שמסר כמידע סודי, בכתבות חשיפה, כביכול, על מה שהמשטרה חוקרת "על סמך מידע מהימן" - כלומר, המידע שהוא עצמו המציא ומכר למשטרה. בעניין זה נשאלו כל הנוגעים בדבר, כולל בן כספית, שאלות נוקבות שלא נענו כמפורט כאן.

פירוט כל החומר והמידע יוצגו בפני בית המשפט והציבור, בבוא העת ודי בקרוב. 

16.6.22
אאלי ציפורי פרסם בלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול התרחשו במשפט נתניהו שני דברים מעניינים מאוד: ראשית, הניסיון הנואש והמבוהל של יהודית תירוש להציל את "פגישת ההנחיה" שהועלמה ע"י ההגנה. שנית, החשיפה על המעורבות של בן כספית בהפללת נתניהו - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. פורסם פרוטוקול בית המשפט המחוזי י-ם מתאריך 7.6.22

17.6.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: זו לא רק בורות, זו הטעיה בזדון; ברוך קרא, שופר הפרקליטות, שוב הנפיק מאמר מלא שקרים על משפט נתניהו. שוב אני מפרק את השקרים שלו אחד לאחד. קבלו את 10 שקרי קרא החדשים ואת האמת - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרקליטות רוצה להסתיר את קריסת תיק 4000 עם סיגרים ושמפניות? עושים סדר בתיק 1000. הפרקליטות שברה את הסדר ההגיוני של משפט נתניהו עם עדה בתיק 1000, הדס קליין. המטרה היא לטשטש את קריסת תיק 4000 בעדות פילבר באמצעות קצת קשקשת על סיגרים ושמפניות. אז החלטתי לעשות לכם סדר בתיק 1000 - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
* "לחזור" במקום "לחקור"
ציפורי

צילום המסמך על דנה פילבר (לקוח מפרוטוקול 23.3.22) - כאן.

ד. תמלילי חקירת שלמה פילבר בלהב 433 בשת"פ רשות ניירות ערך ב-18.2.18 (בטרם החל המו"מ על הסכם "עד מדינה"): חלק ראשון, חלק שני

18.6.22:
נחשפו 3 תשובות, שנעשו לבקשת ביהמ"ש המחוזי בי-ם (בעקבות בקשות עו"ד בעז בן צור) ולפי בקשת עו"ד יהודית תירוש:

1) התייחסות רשות ניירות ערך מ-7.6.22 (המסמך כאן, הוא נחשף למעלה ב-9.6.22 סעיפים ו' ו-ז', לרבות הפניה של עו"ד בן צור - כאן ונושא זה כבר נותח שם).

2) התייחסות משטרת ישראל, שהועברה ישירות לסנגורים מהפרקליטות מ-6.6.22. בהתייחסות הזו יש מענה של תנ"צ אלי אסייג (כיום בדימוס) ואנשי משטרה נוספים. המזכר כאן.

3) התייחסות משטרת ישראל, שהועברה ישירות לסנגורים מהפרקליטות מיום 8.6.22. בהתייחסות הזו יש מענה של תנ"צ יואב תלם ואנשי משטרה נוספים. המזכר כאן.

ניתוח המשמעויות העולות מ-2 המזכרים החדשים של משטרת ישראל:
1. הפרקליטות ניסתה להתנער מהפאשלות בתיק 4000 ולזרוק את האשמה למשבצת של המשטרה, והמשטרה בתגובה עשתה כאן לפרקליטות ולהגנה "תרגיל התחמקות קלאסי" של "לא זוכר", בלי תיעוד בחתימת אלה, שלפתע לא זוכרים ובכללם:

א. תנ"צ (בדימ.) אלי אסייג, שלא זוכר הרבה, בשיחה טלפונית שנערכה עמו.

ב. אבל אלי אסייג משום מה כן זוכר, שהיה מפגש נוסף עם עורכי הדין של שלמה פילבר. מה היה במפגש הזה - הוא לא זוכר וסיכום המפגש - חסר.
יש רק סיכום המפגש הראשון, בבוקר 19.2.18, שמצילוממזכר מפגשו, שמצ"ב (משמאל), עולה בברור, שהיה מפגש שני ומאוד חשוב בין עורכי הדין של פילבר לצמרת להב 433, כי במפגש השני הזה הוסכם ללכת במסלול של "עד מדינה" עם שלמה פילבר ולכן הוא (פילבר) נחקר כבר באותו ערב (כאן), במסגרת "הסדר עד מדינה" במה שמכונה "עדות ניקיון".

היעדר הסיכום של המפגש השני הזה הוא מאוד בעייתי ומחייב להביא את כל הקצינים, השוטרים והפרקליטים, שהיו מעורבים בהחלטה על מעמד "עד מדינה" של לשלמה פילבר כנגד בנימין נתניהו, להעיד בשבועה מעל דוכן העדים ולנסות להבהיר מה היה במפגש השני החשוב הזה והיכן סיכום המפגש הזה.

ג. תנ"צ יואב תלם, (בתמונה משמאל, צילום מסך), איבד לפתע את זכרונו לחלוטין. גם כן בשיחה טלפונית. הטענה שלו, שהוא לא זוכר מה היה במחשב שלו מאודיואב תלם צילום מסך תמוהה, מפני שאם הוא הקריא לשלמה פילבר הנחיות ממסך מחשב, החומר הזה קיים (אלא אם הושמד, מה שלא סביר, או הוכנס ל"תעודת חיסיון" והועלם בכוונה מההגנה, בניגוד לחוק). למה קציני המשטרה והפרקליטים לא חיפשו את חומרי החקירה מהמחשב שלו מאותו יום? הרי לכל חומרי המחשב יש גם גיבויים, הם לא יכולים להיעלם ככה סתם ומי שהחזיק בחומרים הללו לא סביר, שיעז לטעון - "לא זוכר". מכאן, שגם כאן זה נושא לא ברור, שלא טופל נכון או בכלל. לכן יהיה גם כאן צורך להעלות את הקצינים והפרקליטים המעורבים לדוכן העדים, להעיד בשבועה ולהבהיר היכן החומרים החסרים הללו ומה יש בהם.

2. הלינק למזכר המלא על המפגש הראשון בין עורכי הדין של פילבר לצמרת להב 433 ממנו נחתך התצלום המצ"ב כאן מעל משמאל, מצוי כאן

3. עוד פרטים על נפילתו של שלמה פילבר למעמד "עד מדינה" יש במאמר: "חשיפת סודות מאחורי עלייתו ונפילתו של "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר".

19.6.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: בסופ"ש הציגה איילה חסון (ערוץ 13) סקופ מטלטל: נגד בנו של פילבר יש תיק פתוח כבר 4 שנים. כלומר, לפרקליטות יש כל הזמן עוד מנוף לחץ על עד המדינה במשפט נתניהו. הפרוטוקולים חושפים את הזדוניות של יהודית תירוש - כאן.
 
ב. משרד הבריאות ממשיך בתעלולים לא להעביר לידי אבי וייס את "הסדר ניגוד העניינים" של עו"ד דנה נויפלד, בטענות מוזרות חדשות, שקיבל כעת (שזה עניין מורכב...), אחרי שלפני כמעט חצי שנה טענו ראשי המשרד ונש"מ שיש הסדר כזה.... 
תגובת משרד הבריאות\חופש המידע\לשכת מנכ"ל המשרד, שדוחה את התשובה אליו בעוד 60 יום - מצ"ב כאן.

20.6.22
אצבי זרחיה ותומר גנון פרסמו ב"כלכליסט" כתבה תחת הכותרת: היקף השימוש ברוגלות הוסתר גם בדיווחי האזנות הסתר לשנת 2021. בדיווח שמסרה המשטרה לוועדת החוקה של הכנסת יש נתונים על מספר ההאזנות שבוצעו אך לא מצוין כמה מתוכן כללו שימוש ברוגלה. במשטרה ובמשרד לביטחון הפנים מסרבים להסביר מדוע אינם חושפים את נתוני השימוש המלאים - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עניין "החורים השחורים" בחקירה של עד המדינה שלמה פילבר מתחיל להתגלגל בין הפרקליטות לבין המשטרה, כאשר כל אחד מהגופים הללו מנסה להטיל את האחריות על השני. השיא צפוי, כמובן, כאשר הקצינים והחוקרים הבכירים יגיעו לדוכן העדים - כאן.

ג. הכתב ג'וש בריינר מ"הארץ" צייץ כאן: "‏ניצב ערן קמין, (בתמונה משמאל, צילום מסך) הקצין הבכיר שהוביל את פרשיות השחיתות הציבורית וחקר בין היתר את פרשיות הולילנד, שרה נתניהו, תיקי 1000 ו-2000 [כנגד נתניהו ועוד] והועבר לתפקיד בארה"ב, הודיע במפתיע על עזיבת המשטרה. בכירים בארגון: "מדובר בהבעת חוסר אמון במפכ"ל".ערן קמין צילום מסך

יצוין, שניצב (למעשה תנ"צ, קיבל דרגת ניצב ייצוגית בתפקידו בארה"ב כנציג המשטרה) ערן קמין היה אחד מהמפעילים של "השטינקר המשטרתי" בן כספית, במשך שנים (מצ"ב כאן חלק מהמידע, שנאסף מבן כספית ונאגר במערכת "מלאכת מחשבת" של המודיעין המשטרתי, מסוף 2016 עד סוף 2017, מידע, שנאסף מבן כספית, בין היתר, על ידו - אישית, למרות האיסור על קבלת מידע ישירות ממקורות, ע"י קצינים בכירים.

מידע נוסף בעניין חמור ביותר זה, יש בסדרת השאלות, שנשלחה לכל הנוגעים בדבר, שאלות, שלא נענו, די ברור למה - כאן.

מה עשה בן כספית עם המידע הזה? זה מפורט כאן בהרחבה (כולל "התחנפות" ב"כתבות מלטפות" לניצב ערן קמין ולניצב בדימוס מני יצחקי, שני המפעילים הראשיים שלו). 

הוא (ערן קמין) לא היה מיועד לקידום וחשש, שייאלץ להעיד על תעלוליו עם בן כספית בתיק 1000 (נושא, שמונח כעת ממש על שולחן השופטים להחלטה, לאור עתירה של עו"ד חדד - כאן). (הערה: הוא לא מופיע ברשימת עדי התביעה). יש לו (לקמין) "מלחמת עולם" ותיקה עם הפרקליטות, בגלל ההסדר הקל מאד, שחתמו עם ארי הרו תמורת העדות שלו כעד מדינה בתיק 2000. בכל מקרה, הוא אמור היה לפרוש בקרוב, כי הוא "סוס מת" עם "חרב המונחת מעל ראשו". הכתב ג'וש בריינר צייץ בטוויטר, שהוא מסוכסך עם קובי שבתאי, המפכ"ל דהיום - זה פשוט שטויות והסחת דעת מהמציאות.

תמליל שיחה מקורית ומדהימה בין "המודיע" בן כספית לבין מפעילו תנ"צ (דאז) ערן קמין, מפגש שהתקיים ביניהם ב-29.11.15 - כאן. ניתוח מקצועי מקיף של תמליל השיחה המדהימה הזו - כאן

ד. דיוני בית המשפט המחוזי בי-ם נדחו עד יום רביעי הבא מסיבות שונות - כאן. ביום רביעי 29.6.22 תימשך החקירה החוזרת של שלמה פילבר.

21.6.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול פורסם כי ניצב ערן קמין פורש מהמשטרה. כפי שחשף אבי וייס, ניצב ערן קמין הוא זה שהיה אחראי על המודיע המשטרתי בן כספית. יתכן שזאת הסיבה שהוא לא נרשם לעדות מטעם הפרקליטות. מצד שני, יש מצב שהוא יוזמן להעיד ע"י ההגנה - כאן.

יואב תלם צילום מסך

ב. נחשף המזכר שכתב נצ"מ (כיום תנ"צ) יואב תלם, (בתמונה מעל), ביום 26.2.18 על פגישותיו עם עורכי הדין של שלמה פילבר ביום 19.2.18. יודגש, שזו פגישהDOCUMENT FREE שנייה של צמרת להב 433 ורשות ניירות ערך עם עורכי הדין.

הפגישה הראשונה תועדה בזמן אמת ע"י עו"ד יעל אהרונוביץ עוזרת משפטית ביאל"כ ב-19.2.18 - כאן, והפגישה השנייה, תוכנה נראה מפוברק:

1) גם משום שנכתבה ב-26.2.18 ולא בזמן אמת (19.2.18),
2) גם משום שתוכנה של הפגישה שונה לחלוטין ממה שמופיע בסיכום הפגישה הראשונה לגבי עמדת עורכי הדין של שלמה פילבר. המזכר של יואב תלם מ-26.2.18 - כאן.
3) וגם משום שבמקביל למזכר המאוחר הנ"ל, שנראה מפוברק, של נצ"מ יואב תלם, יש 2 מזכרי סיכומים של רפ"ק שלומי חכמון מזמן אמת, של החקירות ("עדויות הניקיון") של שלמה פילבר, במסגרת ההכנות לקראת החתימה על הסכם "עד המדינה" (בימים 19 ו-20 לפברואר 2018) והמזכרים הללו נמצאים: כאן וכאן. יש אי התאמות בתכנים בין המזכרים של חכמון ותלם, מה שמגביר את החשד, שהמזכר של יואב תלם אכן מפוברק.
4) כ"כ, חסרים במזכר של תלם הסיכומים של להב 433, הפרקליטות ורשות ניירות ערך עם עורכי הדין של שלמה פילבר על אישור גביית עדויות ממנו ("עדויות ניקיון") במסגרת הסכם "עד מדינה", ומה היו תנאי ההסכם.

ג. בנושא זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

22.6.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: נדחה בשבועיים פסטיבל הסיגרים והשמפניות עם הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן ועדה בתיק 1000 נגד נתניהו. הפרקליטות תזמנה אותה לעכשיו כדי לטשטש קצת את הבעיות בתיק 4000, אבל גם זה השתבש להם - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

23.6.22:
א. פורסמו הפרוטוקולים מבית המשפט המחוזי בי-ם: 13.6.22, 14.6.22.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חשיפה: כך "תפר" יאיר לפיד את נתניהו בתיק 1000 איך יאיר לפיד שיקר והסתיר פרטים חשובים בעדותו במשטרה, ואיך הוא חמק מחקירה תחת אזהרה ומהגשת כתב אישום. סקירה מקיפה עם ציטוטים מהחקירה. השאלה: מדוע לפיד הוא עד ולא נאשם? - כאן.

24.6.22:
א. משרד המשפטים מתחמק מלענות לעניין ולטפל בתלונת אבי וייס בעניינו של תנ"צ כורש ברנור (ראה עדכונים מעל, מה-6.6.22 והלאה), כפי שנחשף בבית המשפט המחוזי בי-ם, בעת החקירה הנגדית של שלמה פילבר. מצ"ב כאן תגובת משרד המשפטים לפניית אבי וייס ותגובת אבי וייס החריפה להתחמקות הזו - כאן.

בחשיפה בלעדית: רשות ניירות הערך מתחמקת ממתן מענה ברור לצורך לחקור 2 סוגיות בעלות גוון פלילי חמור, לכאורה:גואטה

1) דליפות חמורות של מסמכי חקירה ממחשבי חוקרי רשות ניירות ערך שחקרו במסגרת "תיק בזק" במחצית 2017.
הדליפה אירעה, ככל הידוע לאבי וייס, לכאורה, מהמחשבים של החוקרת פולינה גלובזמן-קריב (שהיא זו שריכזה את כל המסמכים החשובים מהעדים, ראה למשל כאן מאילן ישועה), או ממי שהייתה לו אז גישה למחשבים הללו: אלי לוי וליאור שוורץ.

2) פגישות לא מתועדות ולא מוסברות במהלך 2017 ובמיוחד במחצית השנייה של 2017 ותחילת 2018, בין נוני מוזס (הבעלים, העורך האחראי והיו"ר של קבוצת "ידיעות אחרונות"), לפרופ' שמואל האוזר, שהיה אז יו"ר רשות ניירות ערך וניהל "ביד רמה" את חקירות "תיק בזק" - תיק שרובו התמוטט ונסגר - כאן

תגובת רשות ניירות ערך לפניות של אבי וייס - נמצאת כאן: https://drive.google.com/file/d/16OZBj8aQXT2ZZRc3OYnDNu_1kWtjE7CH/view.
התגובה של אבי וייס להתחמקות הזו של רשות ניירות ערך - נמצאת כאן: https://drive.google.com/file/d/1fRkskP-GdyileGL1JZyoR1ZyI2t2Hhqe/view - לא התקבלה תגובה נוספת מהרשות.

ההתחמקות הזו מטיפול בעבירות פליליות, שמתבצעות ברשות עצמה או ע"י מי מאנשיה ו\או סוכניה, היא עקבית מצד רשות ניירות ערך, בראשות היו"ר דהיום ענת גואטה, (בתמונה משמאל).

זאת, בהמשך לתלונות הרבות של אבי וייס בעניינו של הסוכן אילן ישועה, תלונות שלא נענו ונגרסו - ככל הידוע לאבי וייס, ברשות ניירות ערך ובפרקליטות, כמפורט למשל - כאן

"מה שלא ביבי לא חוקרים". זה הכלל, גם ברשות ניירות ערך. מזעזע.

ג. נחשף כאן מ-2020 "סדר העדים" המתוכנן של הפרקליטות במשפט תיקי האלפים. כעת מתברר, שהפרקליטות העלימה בכוונה את כל חוקרי להב 433 ורשות ניירות הערך הנוגעים לעדותו של שלמה פילבר, "עד המדינה המדומיין", ולא הביאה אותם למתן עדות בבית המשפט אחרי עדותו של שלמה פילבר, כדי לדלג ישירות לעדותה של הדס קליין, במטרה להשחיר את נתניהו. גם תרגיל ירוד זה ייכשל לפרקליטות ולתופרי התיקים. 

25.6.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
* "המכירות" במקום "המכירול".

26.6.22:
אאלי ציפורי פרסם כתבה בבלוג שלו תחת הכותרת: גיא פלג שנעלם לאורך קריסת תיק 4000, חזר לפתע לכבוד תיק 1000 ועדותה של הדס קליין, העוזרת של מילצ'ן והשטינקרית של בן כספית. החל את קמפיין "הסיגרים והשמפניות" בשליחות הפרקליטות. בואו נראה את האמת מתוך החקירות - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי
ציפורי
ציפורי

27.6.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הידעתם? עו"ד שלומית ברנע-פרגו, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה ועדת תביעה בתיק 1000, אישרה לנתניהו לקבל מתנות מחברים. לא בע"פ אלא במסמכים. היא לא תוכל להתכחש לכך בעת עדותה במשפט - כאן.

ב. תזכורת: נחשפו יומניה של עו"ד שלומית ברנע-פרגו - מצ"ב כאן כמה דוגמאות מהיומן שלה. מדובר ביועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה [שעומדת מאחורי האישומים שיש ב"תיק 1000" ואישום "הפרת אמונים" ב"תיק 4000"], ומהיומנים שלה עולה, בין היתר, המעורבות האינטנסיבית שלה ברשות ניירות ערך ב-2015 [עו"ד ברנע פרגו מכהנת מטעם המדינה, מאז 04.2014, כחברה במליאת רשות ניירות ערך 28.6.22, והיא עד היום בתפקיד זה], בדיוק בזמנים הקריטיים של העיסוק ב"אישור העסקה" (מה שמכונה "מיזוג בזק-YES") ובזמנים הקריטיים של הפעלת הסוכנים של הרשות לניירות ערך ואח"כ המשטרה\להב 433 נגד קבוצת בזק, ובראשם הסוכן אילן ישועה.

האם היא הייתה מעורבת באופן אישי במהלכים הללו (שהובילו ל"תפירת תיק בזק ותיק 4000")? זה עוד יתברר. 

הוגשו כנגדה 2 תלונות חריפות ביותר מלוות במסמכים ליועמ"שית (התלונות הועברו לטיפול פרקליט המדינה): כאן וכאן


ג. נשלחה שאלה נוקבת למשרד הביטחון\אפ"י בנוגע לפרשת "קטארגייט" - כאןעדכון 3.7.22: התקבלה (כצפוי) תגובה מתחמקת מאפ"י בנוגע ל"קטארגייט", המפנה אותי לדובר משרד הביטחון, שלא ענה - כאן

28.6.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מחר יתחדש משפט נתניהו. אנחנו מתקדמים צעד נוסף לעדותה התמוהה של הדס קליין - תיק 1000 באמצע תיק 4000 - לצורך פסטיבל "הסיגרים והשמפניות" של הפרקליטות. אלא שחקירתו של מילצ'ן סותרת זאת. קבלו ציטוטים - כאן.

ב. לפי בקשת אתר "העין השביעית" - כאן, ובהסכמת הפרקליטות נחשפים הסכמי עדי המדינה של ניר חפץ ושלמה פילבר.
הסכם עד המדינה של ניר חפץ נחשף על ידם לראשונה ונמצא - כאן.
ההסכם של שלמה פילבר (כעת נחשף עם השחרת חתימת שלמה פילבר ומספר הת"ז שלו - כאן), נחשף כבר מזמן ע"י אבי וייס בכתבה - חשיפת הסודות מאחורי עלייתו ונפילתו של "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר - כאן.

ג. הערות לפרסום הסכמי עדי המדינה: 
1) אבי וייס השווה את הגרסה שיש בידו לגרסה, שהפרקליטות שחררה לגבי שלמה פילבר - יש בה 3 השחרות בגרסה הזו. השחרה ראשונה, שהיא ת"ז של פילבר שזה עוד סביר, אבל יש עוד 2 השחרות, בעמוד ראשון למטה מימין ובעמוד 6 בחתימות למטה משמאל, השחירו את החתימה של שלמה פילבר
קצת מוזר, להשחיר דווקא את זה. ייתכן וזו דרישה של שלמה פילבר. אדם מאוד מוזר בדרישותיו... בכל מקרה, בכתבה של אבי וייס - החתימה שלו לא מושחרת...
2) בהסכם עד מדינה של ניר חפץ יש אותן תהיות שפרסמת אבי וייס לגבי ההסכם עם שלמה פילבר (למשל: היכן אישור היועמ"ש ופרקליט המדינה? היכן חתימת עו"ד ליאת בן-ארי שווקי? ועוד).
3) יש הבדל מעניין בין מה ששוחרר לגבי ההסכם של ניר חפץ לבין ההסכם של שלמה פילבר. בהסכם של פילבר אין נספח ב' - שכן, נמצא נספח כזה אצל ניר חפץ
נספח ב' מאוד משמעותי (אלה הנושאים, שהעד מתחייב למסור עליהם מידע כנגד הנאשם\נאשמים, במקרה שלנו נתניהו ואלוביץ'). 
הפרקליטות ניסתה למרוח בבית המשפט את היעדר נספח ב', שהוגש לבית המשפט, ב-2 מזכרים של רפ"ק חכמון (כאן וכאן), מזכר של עו"ד יעל אהרונוביץ (כאן) ומזכר מפוברק בדיעבד של תנ"צ יואב תלם (כאן). 
נספח ב' של הסכם של שלמה פילבר, בטוח שנמצא, הוא רק מוסתר, וגם אבי וייס כתב על כך, שעו"ד ז'ק חן ראה אותו במשרדי הפרקליטות ולא נתנו לו לצלם את הנספח הזה, למרות דרישתו (ראה כאן). 
עניין תמוה זה מופיע בכתבה שלו ושל אלי ציפורי כאן. הוא חלק מה"חור השחור" בחקירת שלמה פילבר, של 19-20.2.18.

"עדות הניקיון" של שלמה פילבר שהוסתרה עד לאחרונה מה-19.2.18 לקראת חצות נמצאת כאן ומה-20.2.18 בערב נמצאת כאן. מדובר במסמכים שהחוקרים עצמם והפרקליטים לא קראו (!), כי אלו מסמכים במצב טיוטה, שהופקה באיחור (החקירות תומללו ב-17.9.18 וב-20.9.18, מעל לחצי שנה לאחר מועד החקירה וההקלטה) ואלו מסמכים שטרם עובדו למסמך מסכם ונקי לקריאה ולהעברה. בנוסף, המסמכים הללו הוסתרו במחשבי הפרקליטות החל מיום 17.2.19 ועד העברתם להגנה לפי דרישת השופטים, ממש לאחרונה, הסתרה של כמה שנים - כמופיע בחותמת בסוף כל מסמך. 

בנוסף, נחשף התמלול של מעמד חתימת "הסכם עד המדינה" עם שלמה פילבר ביום 20.2.18 בשעות הערב המאוחרות (לקראת חצות). המסמך הזה הוא במצב טיוטה (עם הערות בסוף התמלול, הערות למסמך אחר מוסתר, מחקירת "עדות הניקיון של ה-20.2.18, חקירה שקדמה לאירוע המתומלל כאן. זה דף שמשום מה צורף דווקא למסמך הזה, מה שמצביע על כך שמדובר בטיוטה לא מעובדת שאיש לא קרא ולא תיקן, עד חשיפתה אחרי שנים). זו טיוטה שהוחבאה שנים בפרקליטות (כמו כל המסמכים שהוסתרו מההגנה מהימים הקריטיים של הפיכת שלמה פילבר לעד מדינה), לפי החותמת שיש בתחתית המסמך עמוד 17 מצד שמאל. מהתמלול עולה שלשלמה פילבר היו הסתייגויות מועטות ל"הסכם עד המדינה" שלו ובכל מקרה הוא התקפל ולא שינה מילה מההסכם שהוגש לו וחתם עליו, על דעת פרקליטו שהיה נוכח במקום. התמלול מצ"ב כאן

ג. התקבלה תשובה תמוהה, שקרית ומתחמקת בעניינו של תנ"צ כורש ברנור (כתבה מפורטת אודותיו פרסם אלי ציפורי בבלוג שלו כאן, ועדכונים אודות פרשה זו יש כאן מעל מהעדכון של 6.6.22 והלאה). התגובה של המשטרה - כאן. לכן, אבי וייס הגיב בחריפות לתגובה זו - כאן

תזכורת: במקביל אבי וייס התלונן ישירות במח"ש ואצל היועמ"שית, וגם שם (כצפוי) יש ניסיונות התחמקות מטיפול. ראה עדכון כאן מעל מ-24.6.22. נראה לאן עניין זה יתפתח...

29.6.22: (היום השני והאחרון של החקירה הראשית החוזרת של פילבר, היום בו תם הטקס של בן ארי ותירוש באופן רשמי, כי אין להן שום ראיות לפגישת ההנחיה המדומיינת בתיק 4000 אחרי שהדיחו את פילבר לעדות שקר ושיקרו לביהמ״ש.
א. בעקבות "ההתקפה" של אבי וייס אמש על דוברות המשטרה (בעניינו של תנ"צ כורש ברנור), שבה, בין היתר, אבי וייס ציין שלא קיבל מענה על חשיפות מלפני חצי שנה ויותר, אז הבוקר הם הזדרזו לענות לאבי וייס תשובה נהדרת ומתחמקת על החשיפות של העבר... התגובה - מצ"ב כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: היום "מסיבת הסיום" של שלמה פילבר, עד המדינה, על דוכן העדים במשפט נתניהו, וגם סיום הטקס של תיק 4000. יהודית תירוש תנסה שוב (במסגרת של חקירה חוזרת) להתקשקש סביב "פגישת ההנחיה" שלא היתה, ושוב תיכשל - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ד. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי

ה. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
כנרת
 
ו. ז'ק חן, פרקליטו של אלוביץ', הבהיר לשופטים, שיש להדגיש, שהתביעה היא זו שקבלה היום נזיפות אין ספור, כי באולם יושבים "מהנדסי התודעה":
תודעה

אלי ציפורי פרסם בטוויטר בנושא זה:
ציפורי
ציפורי

ו. תירוש הקריאה באולם מתוך SMS "אמירה כללית של פילבר" במקום "אמירה כללית של פייבר" (סיבים אופטייים), וכולם באולם תקנו אותה וצחקו על חוסר הבנתה.

ז. אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ח. בדיון היום התובעת תירוש מבולבלת, הולכת נגד סדרי הדין הפלילי, נאחזת בזוטות הזויות, מנסה להפעיל "חקירה ראשית" במקום "חקירה ראשית חוזרת", קופצת בין תאריכים קדימה ואחורה, ורבה כל הזמן עם השופטים ועם ההגנה, כאשר היא מכנה את צוות ההגנה - "ה"יציע"!. היא לא מצליחה להביא איזו ראיה חדשה אולי כדי ליצור איזו קרקע לסעיף 184 עתידי. ומאחר שאין לה משהו חדש, היא מנסה להכפיש ולהראות, שעד המדינה שלמה פילבר משקר או לא זוכר, ולקעקע את העד של הפרקליטות עצמה. באולם נראה, שפילבר איבד את הפחד שלו. נראה, שגם השופטים עצמם לא מבינים את מטרותיה של תירוש ביום הדיונים המיותר.

ט. שלמה פילבר פרסם בטוויטר לסיום עדותו:
פילבר

י. אלי ציפורי פרסם בטוויטור:
ציפורי

י"א. אברהם בלוך פרסם ב-14 עכשיו כתבה תחת הכותרת: בפרקליטות שוקלים האם יוגש כתב אישום נגד פילבר?בפרקליטות עדיין לא החליטו האם להגיש כתב אישום נגד עד המדינה שלמה פילבר, או לא. חלק מחברי צוות התביעה סבורים כי פילבר הפר את הסכם עד המדינה שנחתם איתו, ויש להגיש נגדו כתב אישום - כאן.

י"ב. גלעד מורג פרסם ב-Ynet כתבה תחת הכותרת: סנגורי נתניהו מרוצים אבל גם בפרקליטות אופטימיים. כך נראו 3 חודשי עדות פילבר. גרסאות מפותלות וביקורת מכל עורכי הדין המעורבים היו מנת חלקו של עד המדינה בתיק השוחד של ראש הממשלה לשעבר. עדותו הנחיתה כמה מכות על הפרקליטות, בעיקר בסוגיית הליבה של "פגישת ההנחיה", אך שם סבורים שהתזה המרכזית לא נופצה. מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר סיים 28 ימים על הדוכן, וחוץ מהשופטים איש לא יודע באמת מה תהיה השפעתם על ההכרעה - כאן.

י"ג. נחשפה פרשה תמוהה ביותר הקשורה לליאת בן-ארי שווקי - מפורט כאן

30.6.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מסיבת הסיום של פילבר במשפט נתניהו היתה, למעשה, מופע מביך במיוחד של התובעת יהודית תירוש: היסטריה, נואשות, שאלות מפותלות, מייגעות. השופטים נזפו בה. שורה תחתונה: אין לה כלום. הצעד הבא בתיק 4000 ז"ל: בקשה לביטול בטענת 'הגנה מן הצדק' - כאן.

ב. פורסם פרוטוקול הדיון מבית המשפט המחוזי בי-ם לתאריך 15.6.22

ג. ד"ר גדי טאוב פרסם בטוויטר:
גדי טאוב

1.7.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: האם צוותי ההגנה של נתניהו ושל אלוביץ' צריכים כבר לפנות לבית המשפט בבקשה להליך של 'הגנה מן הצדק'? פסק דין של השופטת מיכל אגמון-גונן יכול לתת כיוון לתשובה - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת ה כותרת: הדס קליין הייתה מקור של בן כספית: היא נפגשה אתו בבית הקפה ברמת החייל. עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו, חושף את שיטת העבודה של בן כספית כמקור משטרתי: קשרים עם בכירי המשטרה, הלבנת ידיעות מודיעיניות, והתגוללות על מנדלבליט כדי שיחקור את נתניהו - כאן.

קיטוע הפרוטוקול המלא מביהמ"ש המחוזי י-ם, בדיון שהוביל עו"ד חדד ביום 15.6.22 בעניינו של בן כספית נמצא - כאן

התנ"צים, שהגיעו לדיון הסגור הנ"ל בנושא זה בביהמ"ש (היו שם כמה תנ"צים), כנראה חששו, ששמם ייחשף כמי שהפעילו את בן כספית ובכללם תנ"צ קובי זריהן, תנ"צ ערן קמין ותנ"צ יואב תלם ואולי גם תנ"צ כורש ברנור...

3.7.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: לפתע, בסוף שבוע אחד, "העיתונאי" גידי וייץ מפרסם שני מאמרים על משפט נתניהו תיק 1000. הוא לא באמת עוקב אחרי המשפט, אבל הוא מושקע בכתב האישום. ולכן שני המאמרים נועדו להעלים מידע יותר מאשר לחשוף מידע. זאת לא עיתונות, זאת רמאות - כאן.

ב. פורסם פרוטוקול הדיון בבית המשפט המחוזי בי-ם מיום 29.6.22.

4.7.22: הכתבה: עדכונים מעדות עד התביעה שי חייק במשפט "תיקי האלפים" - כאן.

עדכון 18.1.22
מח"ש החליטו לדחות את תלונת "עד המדינה" שלמה פילבר (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי). הנושא מפורט כאן מעל בכמה עדכונים. (אבי וייס הגיש ליועמ"ש ולמח"ש במקביל תלונה משלו, באותו נושא), לגבי התנהלות תנ"צ כורש ברנור אליו במהלך חקירתו בלהב 433, כולל תקיפה פיזית של שלמה פילבר ע"י כורש ברנור, תקיפה מתועדת ומצולמת ושהוצגה במהלך החקירה הנגדית של שלמה פילבר ב-6.6.22 בבית המשפט המחוזי בי-ם.

החלטת מח"ש כאןפילבר צילום אלי ציפורי

הערה: כך, "הקליקה" ממשיכה לשמור על חבריה וזה מחזק את הצורך האקוטי להוציא את מח"ש מידיה של הפרקליטות

עדכון 12.2.24: במהלך חקירות הקצינים שעסקו בחקירת תיק 4000 ובהם תנ"צ אלי אסייג, בבית המשפט המחוזי בי-ם, נחשפו 2 מסמכים הקשורים בחיפושים שערכו החוקרים (מרשות ניירות ערך, בפיקוח והנחיית ראשי החקירה במשטרה ובפרקליטות) בחודשים מרץ 2018 - כאן ואפריל 2018 - כאן, בסמארטפונים (היו לו שנים) ובמחשב של שלמה פילבר, והממצא החשוב ביותר שיש בחיפושים הללו הוא היעדר "פגישת הנחייה" בין ביבי נתניהו לשלמה פילבר, כמופיע בכתב האישום. כלומר: החוקרים ברשות נירות ערך ובמשטרה, והפרקליטות, ידעו, בתחילת 2018, גם על סמך החיפושים הללו במכשירים של שלמה פילבר, באמצעות "מערכת סלברייט", שכל הסיפורים שיש בכתב האישום, של "פגישת ההנחיה" ומה שבא בעקבותיה, הם המצאה שקרית ו"תפירת תיק" מובהקת. מזעזע. 
 

פרשת המימד החמישי: אבי וייס חושף חשד לניגוד עניינים חמור של בני גנץ - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים