Telecom News - חשיפת סודות מאחורי עלייתו ונפילתו של "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר

חשיפת סודות מאחורי עלייתו ונפילתו של "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> חשיפת סודות מאחורי עלייתו ונפילתו של "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר
חשיפת סודות מ"ריענון עד" ומתוך הסכם עד המדינה הפגום וההזוי, שנחתם תחת סחיטה. כל מה שהיועמ"ש, הפרקליטות ומדברריה מנסים להסתיר מהציבור ומשופטי ביהמ"ש המחוזי בי-ם: שלמה פילבר מעולם לא היה "עד מדינה". הוא היה ונשאר עד מטעם עצמו, שהפיל ומפיל בפח כל מי של הבין את מניעיו, שיטות עבודתו וחולשותיו. לא עזרו כל תרגילי ההסתרה של הפרקליטות, האמת יצאה ויוצאת מכל כיוון ומצביעה על "תפירת תיק" בחוטים גסים במסגרת "פוטש" (הפיכה) פוליטי בכלים משפטיים. 
עדכונים בסוף הכתבה כולל עדכון על פרשת חקירתו של אביעד גליקמן.

מאת: אבי וייס, 22.5.22, 07:00פילבר

מי שפספס את 2 הכתבות שלי (מתוך כ-750 כתבות באתר Telecom News אודות שלמה פילבר, בתמונה משמאל) מזמן אמת מבין רק כעת כמה צדקתי, כשפרסמתי את הכתבות הללו בפברואר-מרץ 2018: את הנעשה בבית המשפט אני מכסה בהרחבה באתר Telecom News (הכתבות המרכזיות הן: כאןכאןכאן, כאן וכאן, הסרטונים כאן, לרבות סרטוני השידורים של כנרת בראשי - כאן ושאר הסרטונים שלי, סה"כ 150 סרטוני יוטיוב - כאן). כך גם עושה אלי ציפורי בבלוג הפופולרי שלו - כאן.

הסרטון הכי טרי ועדכני עם חשיפות מדהימות הוא מ-19.5.22 במסגרת "פורום קפה שפירא" יש כאן (כל 214 הסרטונים בארכיון של הפורום ישנם כאן), ובשיחה נוקבת שלי עם ד"ר גדי טאוב - כאן, שיחה בהשתתפות מושיק קוברסקי מ"פרויקט 315", שכוללת חשיפה נרחבת של "הסכם עד המדינה" הדפוק של שלמה פילבר, נושא, שיעלה בחקירה הנגדית בימים הקרובים בביהמ"ש המחוזי בי-ם.

על המשמעויות של הסכם "עד מדינה" אפשר לקרא כאן (מד"ר פינחס יחזקאל, קצין משטרה בכיר בדימוס). 

כאן אתמקד בחשיפות חדשות, שטרם פורסמו ושטרם נחשפו בכל שפע המסמכים והסרטונים, שכבר פורסמו וקיימים בלינקים הרשומים לעיל. 

1. ריענון העד (שלמה פילבר) היה פגום וכבר בישר את המפולת:
היות ו"עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר היה "הקלף המשמעותי האחרון" של הפרקליטות בתיק 4000, היה צורך, שהפרקליטות תנקוט במשנה זהירות עימו - מה שלא קרה. כמעט כל שאר העדים, שנותרו כעת ברשימת עדי התביעה, לא דיברו מעולם ולא היו בקשר מעולם עם נתניהו. כך, שעדויותיהם לא תסייענה לתביעה.

הרי היה ברור לכולם (גם למשטרה ולפרקליטות) על פי ראיות עצמאיות רבות, לרבות איכונים סלולריים ומסמכים רבים, שלא הייתה "פגישת הנחייה", כמופיע בכתב האישום. זה מנותח היטב בעשרות כתבות ומומלץ לקרא אחת מהן: "גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000."

ברור כשמש, שבדומה לכל 13 עדי התביעה עד כה - שהפכו לעדי הגנה, רובם בחקירה הנגדית וחלק כבר בחקירה הראשית, כך יקרה לכל מאות העדים הבאים, ככל שהתביעה תביא אותם למתן עדות בבית המשפט. 

ב-10.1.22, לאחר סדרה של מפגשים, שנקראים בשם המכובס "ריענון עד", העבירה הפרקליטות לבית המשפט ולהגנה את המסמך הנמצא כאן, שמדבר בעד עצמו. כלומר: כבר בעת העברת המסמך הזה, הפרקליטות ידעה בברור, ששלמה פילבר "משפר גרסאות" באופן מתמיד ובלי קשר לכל מציאות (זה שלמה פילבר, ככה הוא מתנהג כל השנים וחשפתי זאת לראשונה ב-2015 כאן).

תהליך זה, של "שיפור גרסאות" מועצם ומוכפל ע"י כך, שהפרקליטות ידעה בברור, כבר מתחילת 2018, בעקבות האזנות הסתר לשלמה פילבר, כולל שימוש בפגסוס בשב"כ על הסמארטפונים שלו, כפי שחשפתי כאן, שהאיכונים, שהושגו אז (בפברואר 2018) הצביעו באופן חד ערכי, שלא הייתה "שיחת הנחיה" בין נתניהו לפילבר בשבוע הראשון של תפקידו כמנכ"ל כנטען בכתב האישום. 2 דו"חות האיכונים, שעו"ד ליאת בן ארי שווקי הזמינה כדי לוודא את הממצאים הללו, היו בידיה מאומתים גם ע"י מומחים עצמאיים, שהפרקליטות שכרה, כבר במרץ 2020 והזמינו דו"ח מקיף ומתכלל נוסף ביוני 2020, שהוגש באוקטובר 2020. למרות זאת, הפרקליטות המשיכה בשקר הזה בבית המשפט, כל השנים שעברו מאז ועד אמצע החקירה הנגדית של שלמה פילבר ע"י הסנגורים התותחים - ז'ק חן ובועז בן צור.

בעקבות התמוטטות התיזה של "פגישת ההנחיה", הפרקליטות ביקשה לתקן את כתב האישום, ונושא זה יידון בבית המשפט השבוע. 

אדגים את תהליכי "שיפור הגרסאות" של שלמה פילבר רק ב-2 דוגמאות בולטות ממסמך "ריענון עד" של הפרקליטות:

א. שיחת ההנחיה מקבלת תפנית:
שיחת ההנחייה 1

שתי תפניות חדשות נולדו בריענון העד, שסוכם ע"י הפרקליטות בינואר 2022, אחרי אין ספור חקירות של שלמה פילבר:
1) נולד "מכתב בקשה לחופשה שנתית". את הנושא הזה ניתחתי בהרחבה כאן, והנקודה החשובה בתרגיל הזה: שלמה פילבר "נעל" את הפרקליטות באפשרות להזזת הפגישה לפני שהוא התמנה למנכ"ל, מפני שאזרחים לא יכולים למלא בקשה לחופשה - כעובדי מדינה... 

2) במקום "פגישת כורסאות" מסודרת בלשכת רוה"מ, הפגישה הפכה לפגישה חטופה (שצומצמה בהמשך ל-40 שניות) בעמידה, בדרך אגב, בסוף פגישה, שעסקה בנושאים אחרים (תחום המדיה, מה שהעסיק מאוד את נתניהו באותה תקופה).

ככה נראית ונשמעת "שיחת הנחיה" כבסיס לתיק פלילי? פשוט בדיחה לא מצחיקה.

ברשות ניירות ערך בחקירתו, הוא זכר את הפגישה עם נתניהו, עם תוכן אחר לגמרי: כאן וכאן

ב. שלמה פילבר ממציא תירוצים חדשים, למה הוא שינה גרסאות לאורך חקירותיו בנוגע ל"שיחת ההנחיה":
שינוי גרסה תירוצים

יש לנו כאן סיפורים בתוך סיפורים. קודם כל הוא מעמעם את העובדה, שב-4 חקירות קודמות הייתה לו גרסה שונה לגמרי אודות "שיחת ההנחיה" (לא היה קודם האלמנט: "תעזור לבזק\תעזור לאלוביץ'"), ונולד כאן אלמנט חדש: "ניהול סיכונים".

הבעיה: הסיפור הזה של "ניהול סיכונים" [ציטוט: "פילבר על המניע להפוך לעד מדינה: "יכולתי לצאת זכאי, אבל אין לי 3 שנים מיותרות ולא 2 מיליון שקל מיותרים"], התעצב אצלו בהדרגה והודלף בפעם הראשונה ב-20.11.19 (כאן), שנה ו-9 חודשים אחרי 20.2.18 - היום בו חתם על הסכם עד המדינה.
שנה ו-9 חודשים הנימוק הזה הוסתר ולא היה קיים, למרות מבול ההדלפות, שהיה בתקופה הזו, כולל ציוצים  רבים של שלמה פילבר.
בזמן אמת, היו לו נימוקים לגמרי אחרים למה הפך לעד מדינה - למשל כאן וכאן. פשוט מרתק, ההתפתחות של הגרסאות שלו, בכל נושא...

אולם, המניע האמיתי לחתום על "הסכם עד מדינה בלחץ נוראי", מסתתר לו בחומרים, שמוסתרים היטב מבית המשפט, מההגנה ומהציבור. הם קשורים ל"חומרים העודפים", שנבעו מ"רשימת אנשי הקשר" אצלו באחד הסמארטפונים, מה שהוביל לחשד, שהוא משוחח עם המספר הלא מוכר בשיחות אינטרנט מוצפנות, ולכן היה צריך להפעיל את הפגסוס בשב"כ (הסבר כאן וכאן, על שיטות העבודה הבלתי חוקיות, שהתפתחו באותן שנים במשטרה), כדי לפצח את ההצפנה.

בנוסף, שלמה פילבר הוקלט כל הזמן, גם מחוץ לחדרי החקירה, וגם היה לו, ככל הידוע לי, "מדובב", שלא הצטיין במשימה, בעת שהיה עצור בתחנת מסובים כמעט שבוע ואח"כ במתקן משטרתי לא ידוע (כאן וכאן) למשך 15 יום. כל החומרים הללו מוסתרים בתיק המודיעין של שלמה פילבר, תיק, שלא נחשף עד כה (בכוונה). 

בנוסף, שלמה פילבר מעלה כאן טיעון, שהוא הסכים להיות עד מדינה בתנאי שהמדינה תקבל שהוא לא עשה שום דבר ולא שותף לכלום. זה קצת סותר את המבוא להסכם "עד המדינה" שלו, בו הוא נחשד כמעורב בעבירות "מלוא הטנא", כולל עבירות סחיטה באיומים (7 עד 9 שנות מאסר), שזה חמור פי כמה מסעיף "שוחד", שבכלל לא מוזכר (אלא בעקיפין, תחת "טוהר המידות", שזה יכול להיות גם עניינים משמעתיים ולא רק עניינים פליליים), בהסכם ההזוי ביותר הזה, עליו חתם בחופזה (פירוט נוסף בסעיפים הבאים):
עבירות בהסכם עד המדינה

העניין של "איומים וסחיטה באיומים" לא נראה לי הגיוני. מכל רשימת העבירות שיש בהסכם, סחיטה באיומים היא האשמה הכי כבדה, 7 עד 9 שנות מאסר (תלוי בנסיבות הסחיטה באיומים, בין 7 ל-9 שנות מאסר), חמורה בהרבה מכל העבירות האחרות. לא נראה לי, שעו"ד דנה נויפלד (או כל מעורב אחר) התלוננה עליו על סחיטה באיומים. אולי התלוננה על איום, אבל סחיטה באיום זה חמור פי כמה. היינו שומעים על זה בעדותה, או בעדות פילבר ולא שמענו דבר כזה של "סחיטה באיומים", עד רגע זה. ממש מפליא.

2. הסכם עד מדינה הזוי שנחתם ע"י שלמה פילבר תחת סחיטה.
החלק העיקרי מהמסמכים, שחשפתי בהסכם "עד המדינה", נמצאים בסרטון של  ד"ר גדי טאוב כאן ובסרטון של "פורום קפה שפירא" כאן. פרטים מרתקים נוספים יש בכתבה של אלי ציפורי, שפורסמה אצלו בבלוג - כאן, וגם באתר Telecom News תחת הכותרת: "האם שלמה פילבר הוא לא רק עד מדינה אלא גם סוכן משטרתי?". ולא אחזור על כל זה שוב כאן.

אחשוף כאן רק פרטים חדשים. יודגש, שנושא עד מדינה מכוסה היטב בחוק, בנהלים ובפסיקה, וכאן אוסיף את המצגת המשטרתית הסודית הפנימית לנושא ספציפי זה, מצגת המדברת בעד עצמה, לכל מי שמעוניין ללמוד ולהבין למה הסכם "עד המדינה", שחתם עליו שלמה פילבר הוא הזוי. המצגת המלאה כאן

הסכם "עד מדינה" של שלמה פילבר נמצא במלואו כאן, למתעניינים. 

א. מי חתום על הסכם עד המדינה עם שלמה פילבר?
מהמצגת שחשפתי קודם, אנו גם למדים מי לא חתום על הסכם עד המדינה, בזמן שכן היה חייב להיות חתום (או מאשר, והאישור היה חייב להיות מוזכר בהסכם הזה), ואלו החתומים על ההסכם הזה בסופו:
החתימות על הסכם עד המדינה

מי חסר? 
1) עו"ד ליאת בן-ארי שווקי, שחייבת לחתום על הסכם כזה כפרקליטת המחוז. ככלל הסכם עד מדינה נחתם ע"י פרקליט מחוז עצמו ובחתימת ידו, כמופיע בנוהל של היועמ"ש, או במקרה של לחץ ומהירות, ע"י הפרקליט המלווה, שמקבל הסמכה לחתום בשם פרקליט המחוז. כאן אין דבר כזה. אין חתימת פרקליטה מלווה ואין חתימת פרקליטת המחוז. רק נאמר: "הסכם זה הינו על דעת פרקליטת מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) עו"ד ליאת בן-ארי שווקי". אין חתימה שלה ואין חתימה של מי שהסמיכה. לא ברור למה היא לא חתמה (לטענת מומחים, חייב להיות עוד העתק של ההסכם עם חתימתה של עו"ד ליאת בן-ארי, עם הנספחים המוסתרים מהציבור). כ"כ אין כל אזכור בהסכם לפרקליטה המלווה: עו"ד יהודית תירוש, שזה מעורר שאלות רבות, למה אין אזכור של קיומה.
2) עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט שחייב לאשר הסכם כזה, כי הוא נוגע ישירות לראש הממשלה. היות והוא (פילבר) מעיד ופועל כ"סוכן" ו"עד מדינה" נגד ראש הממשלה (כמופיע בנספח א' להסכם), אין מצב חוקי שהיועמ"ש לא צריך לאשר את זה, ושמו של היועמ"ש לא קיים כאן בכלל.
3) עו"ד יהודית תירוש-גרוס - הפרקליטה המלווה בתיקים וכיום התובעת הראשית, לא ברור
4) ראש אגף החקירות במשטרה - ניצב גדי סיסו, מי שהחליף באמצע מהלכי החקירות את ניצב מני יצחקי, שהיה בין יוזמי ומחוללי החקירות של "תיקי האלפים". 

לגבי ראש אח"מ, ניצב גדי סיסו, הוא גם היחיד המוסמך לאשר "הטבות כלכליות" ל"עד מדינה" ויש כאלו בהסכם, למשל כמופיע בתצלום כאן:
הטבות כספיות
תשומת לב שבסעיף הזה "תיק בזק" מופיע במספר תיק הנכון שלו ולא במספר 3/17 (הסבר לעניין זה מיד בהמשך הכתבה). 

מי יש בעודף?
זה מופיע בדף הראשון ובתחתית של כל דפי ההסכם:
החותמים

זיהוי החתימות משמאל לימין:
נצ"מ (כיום תנ"צ) יואב תלם,
עו"ד ציפי גז-גילוני (בתמונה משמאל), כיום שופטת, אז מנהלת מחלקת חקירות של רשות ניירות ערך,ציפי גז גילוני
תנ"צ אלי אסייג (היה אז ראש יאל"כ, היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית, יחידה, ששועבדה כל כולה לחקירת תיקי 3000 ו-4000), חתימה עודפת, אבל שייכת לעניין, בתור מפקד היחידה החוקרת ומפקדו של יואב תלם.
סנ"צ יורם נעמן, אז היה מ"מ סגן ראש יאח"ה, ולא ברור מה הוא עושה כאן בהסכם של יאל"כ. הוא היה אחד משלושת החוקרים הבכירים, שחקרו את תיק 1000, יחד עם תנ"צ כורש ברנור ותנ"צ ערן קמין. לא מוזכר בהסכם זה, ששלמה פילבר חשוד באיזו עבירה בתיק 1000. כך, שחתימתו כאן מרמזת את ההמשך, שהוא כן מעורב. זה כמפורט בכתב האישום (שלמה פילבר כבר נחקר על חלקו בתיק 1000 בחקירה ראשית וממתין לחקירה נגדית גם בתיק זה, ע"י עו"ד חדד),
החתימה הכי ימנית היא של שלמה פילבר

ב. באיזה תיקים שלמה פילבר חשוד?
כאן יש תעלומה של ממש, כנראה בתצלומים הבאים:
הסכם 1

הסכם עד מדינה 2

שלמה פילבר מעולם לא הובא לבית המשפט בפני שופט (בתיק "בזק זו הייתה בתחילת הדרך כבוד השופטת פוזננסקי), לדיון בתיק 3/17, אלא בתיק אחר, שמספרו מופיע בהמשך ההסכם (בש"ע 30829-07-17) ומעולם לא נאמר לשופטת, שהוא נחקר בתיק כזה (עברתי על הפרוטוקולים של הדיונים אצל כבוד השופטת פוזננסקי ואין לתיק 3/17 כל זכר). מעולם תיק כזה לא הוצג בבית המשפט ואין לו זכר בשום מקום.

אז איך שלמה פילבר חותם, שהוא יהיה "עד מדינה" בתיק שהוא מעולם לא ראה (3/17)? ועד היום תיק כזה לא הוצג לבית המשפט!

בנוסף, במסמך אישורי היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט, שהוגש לביהמ"ש המחוזי בי-ם ב-5.1.21 - מצ"ב (ראה עמוד 6 - תיק 4000), יש רק תיק בזק ותיק 4000. כלומר: אין שום אישור יועמ"ש לחקירת תיק 3/17 ברשות ניירות ערך במחצית שנת 2017 (מועד חקירותיו של שלמה פילבר ברשות).

אז מה זה התיק הזה (3/17)? - תעלומה. 

מאוחר יותר התגלה (כאן) התכתבות המתוארכת לסוף 2018, שהתיק הזה (3/17) הוא בעצם "תיק 4000" שטרם נולד, אבל בתוך "תיק בזק" (כלומר: נערכה חקירה ללא אישורי יועמ"ש, כנגד נתניהו ואחרים). כך נחקר "תיק 4000" בתוך התיק של בזק ברשות ניירות ערך, במחצית 2017 וגם נעשה שם (במחצית 2017) תרגיל של ניסיון חשאי שהוסתר היטב, עד חשיפתו בדיוני ביהמ"ש, להפוך את שלמה פילבר ל"עד מדינה", כבר בשלב של חקירת תיק בזק, ניסיון שכשל. 


האם יש בנספחים המוסתרים מהציבור, עוד עבירות, שנסגרו לשלמה פילבר, עבירות רגישות אחרות, שעלו מהשימוש בפגסוס בשב"כ, ולכן הוא מיהר בלחץ ותחת סחיטה לחתום על הסכם כזה פגום? עוד תעלומה בלשית.... כנראה שלא.

הממונה על החסיונות במשרד הבט"פ, עו"ד אהוד הלוי, בכיר לשעבר בשב"כ, "עשה ועושה קופה" ככל הנראה, מההסתרות של כל הנעשה סביב עד המדינה המדומיין שלמה פילבר

בנוסף לכל מה שיש, נראה לי, שהוא (שלמה פילבר) חתם על ההסכם מתוך טמטום ואי הבנה מוחלטת שלו ושל עורכי דינו, כי לא הובטחה חסינות מפני העמדה לדין ב"עבירות הנוספות", אלא רק בעבירות של "הפרשה".

אם לא די בכך, על פי הפרסום ב"חדשות 10" מיום 25.2.18 (כאן), שלמה פילבר בא מוכן לחקירות המשותפות ללהב 433 ולרשות ניירות ערך, חקירות ומעצרים שהחלו ב-18.2.18, הוא בא מוכן להיות "עד מדינה", כמופיע בתצלום הבא הלקוח משידור החדשות שכנראה הודלפו לערוץ 10 מהמשטרה או מהפרקליטות:
פילבר עד מדינה

לא ידוע, בשלב זה, באם פעולות המו"מ עם שלמה פילבר והאזנות הסתר שבוצעו, כולל שימוש במערכת חודרנית מסוג פגסוס כנגדו, אכן אושרו כחוק ע"י היועמ"ש דאז, עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט. לוח הזמנים של אישורי היועמ"ש, כפי שנמסר לבית המשפט המחוזי בי-ם על ידי היועמ"ש בחתימתו בנוגע לתיק 4000 נמצא כאן

יש עוד רמז עבה כפיל של שלמה פלבר, שהוא מדווח לחוקריו באופן די מתחכם ושקוף, שהוא היה מוכן להיות (עד מדינה), כי הוא לא מוכן ללכת לבית סוהר עבור ביבי, כמופיע בתמליל חקירתו מה-18.2.18 - כאן.

ג. מה שלמה פילבר עושה 3 שבועות במעצר?
נקודה תמוהה נוספת: למה שלמה פילבר הסכים למסור את עדויותיו כ"עד מדינה" כשהוא במעצר (עד 3 שבועות מעצר, והוא בפועל היה אכן 3 שבועות במעצר)? דבר חריג המתאים לפושעים מסוכנים, שיכולים להיעלם, לשכוח ההבטחות שלהם, לקבל איומים, להיסחט, או להירצח, ולא לעברייני "צווארון לבן".

כזכור, ניר חפץ לא הסכים לחתום על הסכם עד מדינה אלא לאחר שהוא משתחרר וחותם על ההסכם כאדם חופשי וגם ארי הרו חתם על ההסכם כשהוא חופשי. האם המשטרה רצתה להפעיל את פילבר כ"סוכן" במסגרת מעצרו, על העצורים האחרים בפרשות, שנחקרו אז? נראה שכן. בכל אופן, זה מראה, שהוא היה בפאניקה אם הסכים ל-3 שבועות של מעצר.

ד. האם שלמה פילבר יוכל לתבוע את הפרקליטות?
זה לא נגמר. יש כמה פנינים מוסתרות בפרוטוקול בית המשפט המחוזי שפורסם ודיווחתי אודותיו, פרוטוקול מחקירת עד המדינה המדומיין שלמה פילבר ב-5.4.22 כאן:
5 פנינים מוסתרות לדוגמא, מתוך אלו הרשומות בפרוטוקול בית המשפט המחוזי בירושלים, שפורסם ב-5.4.22, פרוטוקול מחקירת עד המדינה המדומיין שלמה פילבר. אין ספק, שפנינים אלו, שנאמרו בביהמ"ש מיוזמתו הבלעדית של פילבר, מבלי שהתובעת עו"ד יהודית תירוש הצליחה לקלוט את משמעותן, הופכות ל"מטילי זהב" בחקירה הנגדית...
1). שלמה פילבר מאיים לתבוע את המדינה בגלל שהופעל עליו פגסוס. גם ניר חפץ איים וטרם תבע. בפרוטוקול זה, פילבר הזכיר את פגסוס 5 פעמים...
2). שלמה פילבר מודה, שהוא שימש מקור לעיתונאים עמית סגל ורביב דרוקר. כמה מקסים. 
3). שלמה פילבר מדווח לשופטים ולפרקליטות, שהוא דן עם אשתו בעניין הפגסוס. לא ברור כרגע למה הוא מדווח פרט אישי כזה בבית המשפט.
4). עורכי הדין של ההגנה מדווחים (כצפוי), שהם לא קיבלו מאומה מהתביעה בעקבות הדיון על החסיונות, פגסוס והצווים החסויים ולמרות ההחלטות של בית המשפט.
גם שלמה פילבר מדווח, שלא קיבל מאומה...האם עורכי הדין של ההגנה יגישו ערר על הביזיון וההסתרות הנמשכות הללו? זה טרם ברור. 
5). שלמה פילבר טוען, שההאזנות למכשירים שלו ושאיבת המידע מהם (2 סלולריים ולפטופ), לרבות השימוש בפגסוס, חשפו, שהוא לא עבר שום עבירה
הפוך מתזת הפרקליטות וכתב האישום (ולכן לא ברור למה הוא עד מדינה...).

יש רק כמה בעיות "זעירות" במה ששלמה פילבר אמר בבית המשפט: ההסכם לא מאפשר לו לבוא בטענות לאיש:
סיכונים 1
סיכונים 2

לסיכום:
מי שקרא את הכתבות שלי מתחילת 2018, שמצויות בלינקים מתחילת הכתבה, ו\או את הכתבות של אלי ציפורי, לא מופתע, ששלמה פילבר הוא "עד מדינה מדומיין", שמכר "לוקשים" למשטרה ולפרקליטות, עם זיכרון מבולבל לחלוטין. כך בדיוק כתבתי בזמן אמת.

כעת, הסודות והספינים שלו נחשפים בביהמ"ש המחוזי בי-ם, ובשבוע הקרוב עו"ד בן צור ינסה לפענח את המניעים וההליכים, שהובילו את שלמה פילבר להיות עד מדינה ולחתום על הסכם "עד מדינה" הזוי ביותר. 

את מי שחובה וצריך להעמיד לדין, זה את בכירי המשטרה והפרקליטות, שסחטו את שלמה פילבר, פיברקו ותפרו תיק ללא ראיות, וללא תאריך ל"פגישת ההנחיה", שהיא הלב והמסד של תיק ה"שוחד". זאת, ביודעם בוודאות, שמה שכתוב בכתב האישום הוא בדיה אחת ענקית. הם שיבשו הליכי משפט, הדיחו עדים, סחטו עדים, הסתירו מידע, ביצעו עבירות מרמה והפרת אמונים ועוד אין ספור עבירות, ביחד עם קומץ מתחזים לעיתונאים, שהיו שותפים מלאים (עוד משלב האיסוף המודיעיני) בתפירת תיק 4000.

הם החשודים והנאשמים, שיש לחקור ולהעמיד לדין, על ייזום וביצוע "פוטש" (הפיכה) פוליטי באמצעים משפטיים שקריים. 


SECRET FREE
31.5.22(היום ה-14 של החקירה הנגדית)
החלטה דרמטיתביהמ"ש המחוזי בי-ם דחה את בקשת הפרקליטות (הבקשה החמישית) לתקן את כתב האישום לגבי "שיחת ההנחיה" בתיק 4000, אבל אישר להוסיף עדיםתיק 4000. תמונת אמבולנס מוויקיפדיה בתיק 1000. ההחלטה במלואה - כאן. 

זו מכה אנושה לפרקליטות. השופטים לא מאפשרים לפרקליטות לשנות את מועד "פגישת ההנחיה" (שלא הייתה) - הלב והמסד של תיק 4000, למועד חדש, שהיא בעצמה לא יודעת אותו...

השופטים הבהירו, שלא מדובר בתיקון טכני אלא בעניין מהותי כי למועד בו התקיימה "פגישת ההנחיה", ככל שהתקיימה, עשויה להיות חשיבות רבה, מאחר שהפרקליטות טוענת בכתב האישום, שפילבר ביצע פעולות שונות כפועל יוצא של ההנחיה שקיבל בעקבות תוכנה של הפגישה הנטענת.
 
כ"כ, השופטים הדגישו, שמועד הגשת הבקשה בעייתי, כי כעת זה שלב מתקדם בחקירה הנגדית. הם הדגישו, שקשה לאפשר לתביעה "לשנות את כללי המשחק" ללא שנתגלו ראיות חדשות, לקראת סיום חקירתו הנגדית של פילבר.
 
השופטים כתבו: "גרסתו של פילבר, בעניין מועד קיומה הנטען של הפגישה, הייתה ידועה למאשימה זמן רב. גם הראיות שהוצגו לעד, המעמידות, לכאורה, סימני שאלה ביחס לגרסה זו, היו ידועות למאשימה".
 
השופטים סיכמו: "מצאנו לדחות את הבקשה לגופה משלא שוכנענו כי יש לאפשר תיקון כתב האישום בשלב זה של ההליך, לקראת סיום חקירתו של פילבר, וחשיפת קווי הגנתם של הנאשמים".

עדכון 1.6.22: כך התייחס עמית סגל להסכם "עד המדינה" עם שלמה פילבר (בתמונה משמאל).עמית סגל
וזה מה שאני כתבתי בדיוק ביום 20.2.18: http://bit.ly/2FiGzN9 "שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת)-עד מדינה? הצחקתם אותי!". 

יחי ההבדל הקטן, בין עיתונאי מקצועי עם ראש בריא ושכל ישר, לבין מתחזה, בדאי, תופר תיקים, "חור שחור" בתולדות האנושות: https://bit.ly/Tik4000No57.

עדכון 13.6.22: חשיפת תמלול החקירה המוסתרת מזה שנים ("עדות ניקיון" - שמה של העדות החשובה הזו, שאיש מאלו שסיכמו את החקירה והכינו טיוטת כתב אישום וכתב האישום - לא קרא, מאז שהופקה), של שלמה פילבר, ממש לפני שחתם על הסכם "עד המדינה" ביום 20.2.18 בערב: כאן.

במקביל לחקירה זו ב-20.2.18, רפ"ק שלומי חכמון הכין מזכר סיכום חקירה - כאן

כ"כ נחשף המזכר של המו"מ וסיכום יום המו"מ והחקירה (מזכר שנכתב ע"י רפ"ק שלומי חכמון) ב-19.2.18 - כאן, ובעקבות המו"מ שניהלו עורכי דינו, בשעות הלילה של 19.2.18 שלמה פילבר נחקר "חקירת ניקיון" ראשונה, לקראת האפשרות לחתימת הסכם "עד מדינה". תמלול החקירה המלאה הזו - כאן

כ"כ נחשף תמליל אחד מהשניים מחקירת רשות ניירות ערך ב-24.10.17 - כאן. יש טעויות בתאריכים בתמלול הזה מה שמצביע שאיש לא בדק את התמליל הזה עד שנחשף. 

עדכון 18.6.22: נחשפים תמלילי חקירת שלמה פילבר בלהב 433 בשת"פ עם חוקרי רשות ניירות ערך ב-18.2.18 (בטרם החל המו"מ שלו ופרקליטיו על הסכם "עד מדינה"). התמלילים הוסתרו בפרקליטות במשך שנים. התמלילים כוללים 2 חלקים שמכסים את כל שעות החקירה למעט שלב הארכת המעצר בבית המשפט השלום שהתקיים בשעות אחר הצהריים המוקדמות: חלק ראשוןחלק שני.

כבר בחקירתו ב-18.2.18 שלמה פילבר רצה והתחנן לדבר עם עורכי דינו, כדי לנהל מו"מ לקראת הפיכתו ל"עד מדינה" כעולה מהתמלול, למשל כאן וכאן

עורכי הדין שלו שבאו בבוקר 19 לחודש פברואר 2018 ללהב 433, כבר היו מצוידים במידע ברור, מה הלקוח שלהם (פילבר) מוכן לספק תמורת הסכם עד מדינה. מידע כזה הם יכלו לבנות ולהכין, רק בדיונים של ימים עד שבועות, מול שלמה פילבר, ולא בשיחת טלפון או מפגש קצר, ככל שהיה באותו בוקר. כך, שברור שזה היה מוכן אצלם קודם ומובנה למו"מ, כמופיע בסיכום המפגש בין עורכי הדין לראשי להב 433 ורשות ניירות הערך - כאן.

עדכונים 21.6.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול פורסם כי ניצב ערן קמין פורש מהמשטרה. כפי שחשף אבי וייס, ניצב ערן קמין הוא זה שהיה אחראי על המודיע המשטרתי בן כספית. יתכן שזאת הסיבה שהוא לא נרשם לעדות מטעם הפרקליטות. מצד שני, יש מצב שהוא יוזמן להעיד ע"י ההגנה - כאן.

ב. נחשף המזכר שכתב נצ"מ (כיום תנ"צ) יואב תלם, ביום 26.2.18 על פגישותיו עם עורכי הדין של שלמה פילבר ביום 19.2.18.
יודגש, שזו פגישהDOCUMENT FREE שנייה של צמרת להב 433 ורשות ניירות ערך עם עורכי הדין. הפגישה הראשונה תועדה בזמן אמת ע"י עו"ד יעל אהרונוביץ עוזרת משפטית ביאל"כ ב-19.2.18 - כאן, והפגישה השנייה, תוכנה נראה מפוברק:

1) גם משום שנכתבה ב-26.2.18 ולא בזמן אמת (19.2.18),
2) גם משום שתוכנה של הפגישה שונה לחלוטין ממה שמופיע בסיכום הפגישה הראשונה לגבי עמדת עורכי הדין של שלמה פילבר. המזכר של יואב תלם מ-26.2.18 - כאן.
3) וגם משום שבמקביל למזכר המאוחר הנ"ל, שנראה מפוברק, של נצ"מ יואב תלם, יש 2 מזכרי סיכומים של רפ"ק שלומי חכמון מזמן אמת, של החקירות ("עדויות הניקיון") של שלמה פילבר, במסגרת ההכנות לקראת החתימה על הסכם "עד המדינה" (בימים 19 ו-20 לפברואר 2018) והמזכרים הללו נמצאים: כאן וכאן. יש אי התאמות בתכנים בין המזכרים של חכמון ותלם, מה שמגביר את החשד, שהמזכר של יואב תלם אכן מפוברק.
4) כ"כ, חסרים במזכר של תלם הסיכומים של להב 433, הפרקליטות ורשות ניירות ערך עם עורכי הדין של שלמה פילבר על אישור גביית עדויות ממנו ("עדויות ניקיון") במסגרת הסכם "עד מדינה", ומה היו תנאי ההסכם.

ג. בנושא זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

עדכונים 28.6.22
א. לפי בקשת אתר "העין השביעית" - כאן, ובהסכמת הפרקליטות נחשפים הסכמי עדי המדינה של ניר חפץ ושלמה פילבר.
הסכם עד המדינה של ניר חפץ נחשף על ידם לראשונה ונמצא - כאן.
ההסכם של שלמה פילבר (כעת נחשף עם השחרת חתימת שלמה פילבר ומספר הת"ז שלו - כאן), נחשף כבר מזמן ע"י אבי וייס בכתבה - חשיפת הסודות מאחורי עלייתו ונפילתו של "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר - כאן.

ב. הערות לפרסום הסכמי עדי המדינה: 
1) אבי וייס השווה את הגרסה שיש בידו לגרסה, שהפרקליטות שחררה לגבי שלמה פילבר - יש בה 3 השחרות בגרסה הזו. השחרה ראשונה, שהיא ת"ז של פילבר שזה עוד סביר, אבל יש עוד 2 השחרות, בעמוד ראשון למטה מימין ובעמוד 6 בחתימות למטה משמאל, השחירו את החתימה של שלמה פילבר
קצת מוזר, להשחיר דווקא את זה. ייתכן וזו דרישה של שלמה פילבר. אדם מאוד מוזר בדרישותיו... בכל מקרה, בכתבה של אבי וייס - החתימה שלו לא מושחרת...
2) בהסכם עד מדינה של ניר חפץ יש אותן תהיות שפרסמת אבי וייס לגבי ההסכם עם שלמה פילבר (למשל: היכן אישור היועמ"ש ופרקליט המדינה? היכן חתימת עו"ד ליאת בן-ארי שווקי? ועוד).
3) יש הבדל מעניין בין מה ששוחרר לגבי ההסכם של ניר חפץ לבין ההסכם של שלמה פילבר. בהסכם של פילבר אין נספח ב' - שכן, נמצא נספח כזה אצל ניר חפץ

נספח ב' מאוד משמעותי (אלה הנושאים, שהעד מתחייב למסור עליהם מידע כנגד הנאשם\נאשמים, במקרה שלנו נתניהו ואלוביץ'). 

הפרקליטות ניסתה למרוח בבית המשפט את היעדר נספח ב', שהוגש לבית המשפט, ב-2 מזכרים של רפ"ק חכמון (כאן וכאן), מזכר של עו"ד יעל אהרונוביץ (כאן) ומזכר מפוברק בדיעבד של תנ"צ יואב תלם (כאן). 

נספח ב' של הסכם של שלמה פילבר, בטוח שנמצא, הוא רק מוסתר, וגם אבי וייס כתב על כך, שעו"ד ז'ק חן ראה אותו במשרדי הפרקליטות ולא נתנו לו לצלם את הנספח הזה, למרות דרישתו (ראה כאן). 

עניין תמוה זה מופיע בכתבה שלו ושל אלי ציפורי כאן. הוא חלק מה"חור השחור" בחקירת שלמה פילבר, של 19-20.2.18.

"עדות הניקיון" של שלמה פילבר שהוסתרה עד לאחרונה מה-19.2.18 לקראת חצות נמצאת כאן ומה-20.2.18 בערב נמצאת כאן. מדובר במסמכים שהחוקרים עצמם והפרקליטים לא קראו, כי אלו מסמכים במצב טיוטה, שהופקה באיחור (החקירות תומללו ב-17.9.18 וב-20.9.18, מעל לחצי שנה לאחר מועד החקירה וההקלטה) ואלו מסמכים שטרם עובדו למסמך מסכם ונקי לראיה ולהעברה. בנוסף, המסמכים הללו הוסתרו במחשבי הפרקליטות החל מיום 17.2.19, כמופיע בחותמת בסוף כל מסמך. 

אביעד גליקמן צילום מסך

פרשת האיום של אביעד גליקמן (בתמונה למעלה, צילום מסך של הציוץ המרכזי) על שלמה פילבר:איום גליקמן
האיום על שלמה פילבר נכלל בסדרת ציוצים בטוויטר שפרסם ב-10.5.22 הכתב אביעד גליקמן (בתמונה מעל, כתב המשפט מ"חדשות ערוץ 13"), סדרת ציוצים הנמצאת כאן (בתצלום משמאל נמצא לב האיום, מתוך סדרת הציוצים), והנושא הועלה בחריפות יתרה ע"י שלמה פילבר בפני השופטים בבית המשפט המחוזי בי-ם, בדיון שהתקיים שם באותו יום. דברי שלמה פילבר ושאלות השופטים אליו בנושא זה יש כאן

אבי וייס הגיש תלונה ב-25.5.22 על דרישה לפתיחה בחקירה בנושא האיומים של אביעד גליקמן על שלמה פילבר. הפנייה למשטרה - כאן ולמשרד המשפטים - כאן. בעקבות אי המענה של המשטרה, הוגשה תלונה ב-1.6.22 למבקר המדינה - כאן

ביום 6.6.22 במסגרת החקירה הנגדית של שלמה פילבר, הנושא הזה הועלה שוב באולם בית המשפט. עו"ד חדד שאל את שלמה פילבר האם הוא נחקר בעניין האיום, שהשמיע נגדו הכתב אביעד גליקמן, והוא השיב, שהוא לא נחקר על כך, מה שמצביע, שהמשטרה התרשלה עד אותו רגע בביצוע תפקידה בהגנה על פילבר העד המאוים, כי לא חקרה את האיום עליו.

עדכון 28.6.22: התקשרו אל אבי וייס מלהב 433, ונמסר לו בע"פ שהם פותחים בבדיקה בעניין התלונה, ששלח אבי וייס ליועמ"ש ולצמרת המשטרה בעניין האיום של אביעד גליקמן כנגד שלמה פילבר.

אבי וייס העביר לקצין החקירות מלהב 433, קצין שפנה אליו לצורך עדכון תלונתו, גם את התלונות, שנשלחו בעניין זה ע"י עו"ד טלי גוטליב (כאן) וח"כ גלית דיסטל-אטבריאן (כאן) וביקש, שתלונות אלו תצורפנה אף הן לתיק החקירה, כחומרי חקירה שהם חלק מהתלונה של אבי וייס.

כרגע העניין הזה רק בשלבי בירור ראשוניים בלהב 433 וזה די ברור, שעניין זה יכול להיסגר ולהיגרס בקלות, לאחר שעניין זה יפורסם ויתחיל לחץ מכיוונים שונים, היות וגליקמן היה עד היום "יקיר הפרקליטות". לא בטוח שכעת זה יעזור לו.

עדכון 29.6.22: התקבל עדכון של משטרת ישראל המאשר את העובדה, שתלונת אבי וייס הועברה לטיפול (של להב 433) - כאן

עדכונים 30.6.22:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ב. נחשף התמלול של מעמד חתימת "הסכם עד המדינה" עם שלמה פילבר ביום 20.2.18 בשעות הערב המאוחרות (לקראת חצות). המסמך הזה הוא במצב טיוטה (עם הערות בסוף התמלול, הערות למסמך אחר מוסתר, מחקירת "עדות הניקיון של ה-20.2.18, חקירה שקדמה לאירוע המתומלל כאן. זה דף שמשום מה צורף דווקא למסמך הזה, מה שמצביע על כך שמדובר בטיוטה לא מעובדת שאיש לא קרא ולא תיקן, עד חשיפתה אחרי שנים). התמלול הזה הודפס כ-7 חודשים לאחר האירוע (!). כלומר: בזמן אמת זה לא עניין איש מ"תופרי התיקים" במשטרה, בפרקליטות והיועמ"ש. זו טיוטה שהוחבאה שנים בפרקליטות (כמו כל המסמכים שהוסתרו מההגנה מהימים הקריטיים של הפיכת שלמה פילבר לעד מדינה), לפי החותמת שיש בתחתית המסמך עמוד 17 מצד שמאל.
מהתמלול עולה שלשלמה פילבר היו הסתייגויות מועטות ל"הסכם עד המדינה" שלו ובכל מקרה הוא התקפל ולא שינה מילה מההסכם שהוגש לו וחתם עליו, כנראה על דעת פרקליטו שהיה נוכח במקום. התמלול מצ"ב כאן

עדכון 4.7.22: אלי ציפורי פרסם כאן ציוץ על בסיס 2 המסמכים המצויים כאן וכאן:
אלי ציפורי

עדכון 14.9.22: התקבלה (באיחור רב) תשובת יחידת חוק חופש המידע במשרד התקשורת לבקשת אבי וייס כאן מ-8.4.22 לקבלת מסמך על ישיבת הנהלת משרד התקשורת כעולה מעדותו (במשטרה ובבית המשפט* של "עד המדינה" המדומיין שלמה פילבר. על פי התשובה אין זכר לדבר כזה:
תגובת חופש המידע

לכן, נשאלת השאלה למה שלמה פילבר בדה את האירוע הזה? התשובה די ברורה: בדיוק כמו שהוא בדה את סיפור בקשת אישור הנסיעה ללונדון עם אשתו. דמיון מפותח. למזלו לא נחקר לעומק על הבדיה הזו.

עדכון 1.10.23:
אנטעאל בנדל פרסם כאן ב"ישראל היום" (כותרת בלבד): "הפרקליטות: פילבר הפר את הסכם עד המדינה.
בחוות דעת של הפרקליט הבכיר ניסים מרום נקבע כי קיימת סדרה של סתירות משמעותיות בין עדות עד המדינה במשטרה לבין עדותו במשפט נתניהו. הכיוון המסתמן: מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר שלמה (מומו) פילבר יזומן לשימוע לפני הגשת כתב אישום נגדו. נבחנות גם סנקציות כלכליות נגדו. טרם התקבלה החלטה סופית."

ב. מי זה עו"ד ניסים מרום מפמת"א, שהוכנס לפתע ל"פרשת הסכם עד המדינה" של שלמה פילבר? אני מוכן להעיד על כך בביהמ"ש, בדלתיים סגורות, אם יהיה דיון משפטי על הפרת הסכם עד מדינה נגד שלמה פילבר. יכול להיות מרתק. ממש. בנוסף, כל ההסכם הזה (הסכם עד המדינה עם שלמה פילבר) הוא פארסה אחת ענקית, מזוויעה, פרשה שנותחה אצלי עשרות פעמים, והפרקליטות פשוט מחפשת נקמה לכישלון הקולוסלי שלה בתיק 4000, שממזמן השופטים הבהירו לפרקליטות שאין להם כל סיכוי לקבל הרשעה בשוחד, בתיק זה ומומלץ לסגור את פרשת תיק 4000, כמו גם את התיקים האחרים שנידונים במחוזי י-ם. 

ג. בהקשר להפרת הסכם עד מדינה, אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ציפורי
המשך ניתוח המצב ע"י אלי ציפורי בציוץ מעל - כאן.

האם שלמה פילבר הוא לא רק עד מדינה אלא גם סוכן משטרתי? - לחץ כאן
מי אחראי ל"חורים השחורים" בחקירת פילבר: הפרקליטות או המשטרה? - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים