Telecom News - עוד החלטה מטומטמת, מקוממת ואנטי-צרכנית של שר התקשורת יועז הנדל

עוד החלטה מטומטמת, מקוממת ואנטי-צרכנית של שר התקשורת יועז הנדל

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> עוד החלטה מטומטמת, מקוממת ואנטי-צרכנית של שר התקשורת יועז הנדל
לאחר שאישר לבזק להיות גם ISP, מה שמחסל את החטיבה הפרטית (ה-ISP) בבזק בינלאומי, שר התקשורת יועז הנדל אישר להוציא את החטיבה הזו מבזק בינלאומי ולמזג אותה לתוך YES המפסידה (מזה שנים). כך, ללא כל שימוע ובהליך סודי, הנדל עשה מעשה שהפוך בדיוק לצורך של ציבור הצרכנים, צרכי התחרות והוראות החוק והתקנות. כלי התקשורת שלא מבינים בנושא, עשו רק Cut & Paste להודעה ההזויה הזו של שר התקשורת, שממשיך ברצף החלטות וספינים אנטי-ציבוריים בקצב בלתי נלאה. YES תחוסל תוך כמה שנים.
עדכונים בסוף הכתבה
מאת: אבי וייס, 19.7.21, 19:10
יועז הנדל
הבוקר, דוברת משרד התקשורת, מעין אוחנה עזרא, הפיצה הודעה לתקשורת (לי לא, די ברור למה), מטעמו של שר התקשורת, יועז הנדל, (בתמונה משמאל).

כלי התקשורת המרכזיים בישראל, כהרגלם, ביצעו Cut & Paste להודעה הזויה זו. כאן זה ב"גלובס", כאן ב"דה-מרקר" וכאן ב"כלכליסט". 

היחידים, שתמכו במהלך הזה, אלה עובדי חברת YES, וזו הייתה תגובתם להחלטת השר: "תגובת ועד עובדי yes: היום אנחנו מציינים עוד חיזוק למעמד העובדים והוועד. 
אישור משרד התקשורת למיזוג "בזק בינלאומי" לתוך "yes" מבטיח את עתידה של החברה, הנחשבת למותג החזק בשוק התקשורת, לחברה החזקה בענף. 
המיזוג יאפשר להרחיב את מגוון המוצרים והשירותים ויבטיח את עתידם של העובדים. אנו ממשיכים במשא ומתן אינטנסיבי ואפקטיבי מול הנהלת החברה לשיפור תנאיהם, לאחר הצלחתנו להשאיר את מטות yes בחברה".

רק ב"גלובס", הובאה תגובת יו"ר ועד עובדי אלפא, יחיאל שמן, (בתמונה משמאל), תגויחיאל שמן, יחסי ציבור של ההסתדרות הכלליתבה, שהיא בפועל הדבר הכי חשוב בעניין זה ובלעדיו המהלך הזה לא ייצא לפועל [ציטוט]: "יו"ר הוועד: "הנדל - שר התקשורת של המונופולים". יחיאל שמן, יו"ר ועד עובדי אלפא, מסר בתגובה: "פעם אחר פעם מוכיח יועז הנדל כי הוא שר התקשורת של המונופולים הוט ובזק ולא של מדינת ישראל.
חבילת הפינוקים וההטבות, שהוא חילק להן בשנה האחרונה, רק מעצימה את המונופול שלהן עוד יותר".

עוד אמר שמן: "בדיוק בשביל רגעים כאלה התאגדנו לפני מספר שנים. האישור שניתן על-ידי שר התקשורת לא מחייב אותנו כעובדים ורק מדגיש את חשיבות המאבק שלנו ודרישה להסכם אחד עבור כלל עובדי חברות-הבת.
מבחינתנו, המאבק נמצא רק בתחילתו, מתוך ידיעה ואמונה כי השלם גדול מסך חלקיו, ואנו ממשיכים לפעול במספר ערוצים, כדי להבטיח את הביטחון התעסוקתי ואת הזכויות של כלל העובדים".

בנוסף, צמרת ההסתדרות הגישה היום תגובה מאוד חריפה ומנומקת לבית הדין לעבודה (שם נידון סכסוך העבודה בין בזק בינלאומי, פלאפון ו-YES,  שלוש החברות המרכיבות את המותג אלפא, מול ועד העובדים של אלפא) ותגובת ההסתדרות לציבור נמצאת כאן במלואה, למתעניינים.

התגובה המלאה של נציגות העובדים לבית הדין לעבודה נמצאת כאן, למתענינים. 

למה החלטת שר התקשורת יועז הנדל מטומטמת, הזויה ולא אחראית?
מפני שהאיחוד הזה פירושו מוות ל-2 החברות הממוזגות: YES והחטיבה הפרטית של בזק בינלאומי. 

הסיבות ברורות: היה צריך להקים את המותג אלפא לפי התכנון הראשוני של מיזוג 3 החברות לחברה חדשה וחזקה, כשפלאפון במרכזה, או לחילופין לבטל את ההפרדה המבנית בבזק ולהתחיל במיזוג של YES לתוך בזק, תוך ניצול "נכס המס" של הפסדי YES.

אולם, בגלל שמשרד התקשורת לא אישר את מיזוג בזק-YES, שזו ההחלטה הראשונה והנדרשת, על פי מתווה הרגולציה הקיים בישראל, עוד מאז "דו"ח ועדת חייק", מתחילת העשור הקודם, וגם אחר כך (כאן), הגענו להחלטות מטומטמות חדשות, של שר התקשורת הנוכחי.

למה החטיבה הפרטית (ה-ISP) של בזק בינלאומי תמות זה די ברור. בזק החזקה תהיה ISP מהשנה הקרובה (2022). אז לא צריך אותם (את החטיבה הפרטית של בזק בינלאומי, שתתחרה בבזק הענקית, חברת האם שלה. יותר אבסורד מזה - אין). 

אולם, צמרת משרד התקשורת פועלת לפי ההגיון העקום והאנטי ציבורי שלה. לכן, השר יכול לקבל החלטות מהסוג הזה, ללא כל שימוע ובהליך חשאי.

אין שום הליך מקצועי מסודר והנדרש לקבלת החלטה כזו. זה לא חדש.


אם אפשר לחסל תחרות, לפגוע ברמת השירות לציבור (למשל כאן וכאן) ולפטר אלפי עובדים, זה בסדר גמור. זה משרת את האינטרסים של "הקליקה".  

כך, קודם מאפשרים לבזק להיות ISP, מה שיביא לחיסול החטיבה הפרטית (ה-ISP) בבזק בינלאומי, ואח"כ לוקחים את החטיבה המיועדת לחיסול הזו, וממזגים אותה לתוך חברה מפסידה אחרת בקבוצה - YES, שגם היא בדרך לחיסול.

אגב, החלטת שר התקשורת לאשר להעביר את הרישיון של בזק בינלאומי ל-YES, משמעותה של"בזק בינ"ל עסקי" אין רישיון!!! והיא לא יכולה לפעול בלי רישיון. מחצית מהרישיון הקיים של בזק בינ"ל שעובר ל-YES על פי האישור, הוא של נושאים עסקיים (דוגמת נס"ר, VPN, סנטרקס, כבל בינלאומי, PRI, נתבי שיחות, שיחות ועידה) וכך הלאה והלאה. המשמעות: החטיבה העסקית שתיפרד מבזק בינלאומי, תצטרך להגיש בקשה לרישיון חדש, מאפס, תהליך לא זול ולא פשוט. הרישיון הקיים של בזק בינלאומי שאושר ע"י השר להעביר ל-YES: כאן

לכן, התכנית היא, שאת החטיבה העסקית (מכירות של כ-700 מיליון ש"ח לשנה) של בזק בינלאומי מוצאים החוצה ומוכרים. הכי טוב.

ככה לא תהיינה יותר בזק בינלאומי וגם לא YES. 

כל הכבוד לשר. הגאון. 

הוא כבר דאג לעצמו ל"חסינות" מוחלטת, "איתרוג" קוראים לזה, בדמות "פטור מניגוד עניינים" שקיבל מ"הקליקה". פרשה חמורה ביותר שלא תיאמן, שנחשפה על ידי בכתבה נוקבת ביותר שפורסמה תחת הכותרת: "יועז הנדל הוא לא ביבי: דינה זילבר פטרה את הנדל באופן גורף מ"ניגוד עיניינים"."

למה לא תהיה יותר YES?
לא רק שזו חברה מפסידה (במיליארדים), מזה שנים רבות, העיקר הוא, ש-YES עוברת לתשתיות של בזק.
זה ממש לא סוד וזה מופיע בכל מקום, למשל לקוח מכאן (צילום):
YES

אם YES עוברת עד סוף 2025 באופן מלא לרשת האינטרנט של בזק, בשביל מה צריך את YES?

ממילא אין ל-YES רישיון להעברת טלוויזיה על רשת האינטרנט של בזק (או מתחרותיה), רק רישיון של שידורים מהלוויין.

כלומר: ב-2025 - בזק יכולה לבעוט ב-YES ולסגור אותה, כי היא נהיית מיותרת וממילא היא בלי רישיון למתן שירותים על רשת בזק. 

למי ששכח, 100% ממניות YES נמצאות בידי בזק וכל קיומה תלוי ברצון בזק. 

ככה זה כששר התקשורת לא רואה מטר קדימה ומקבל החלטות - נגד האינטרסים של הציבור ומחסל תחרות.

השר הזה בכלל לא מכיר את האינטרסים של הציבור, אלא אם זה "ציבור הטייקונים, הלוביסטים, מנהלי החברות והמקורבים לצלחת". 

לסיכום:
רק החלפת כל צמרת משרד התקשורת באנשים מקצועיים וישרי דרך, שרק האינטרס הציבורי עומד מול עיניהם, תציל (אולי) את שוק התקשורת של ישראל, מהתחתית העמוקה שהשוק נפל אליה, בגלל מנהלים כושלים ומכשילים ורגולציה מוטעית מיסודה, שבה "איש הישר בעיניו ייעשה".

כמובן שיש צורך בהקמת "רשות לתקשורת", אבל זה לא יקרה בקרוב (או בכלל).
טלויזיה

 
עדכון 20.7.21: הכתב יאיר מור באתר ICE פרסם כאן את הנושא עם כותרת מאוזנת, בשונה ממה שפורסם בכלי תקשורת אחרים: "הנדל אישר את המיזוג של בזק בינלאומי עם yes, ועד אלפא: "שר של מונופולים". 

עדכון 21.7.21: חשיפות בלעדיות ומרתקות אודות שר התקשורת יועז הנדל ו"החסינות" שקיבל מפני כל חקירת "ניגודי עניינים". מה שכלי התקשורת שכחו לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ועו"ד כנרת בראשי, ע"י אבי רצון ב"גלי ישראל" ב-21.7.21 (כ-14 דקות), אודות "שערוריית ההטבות רגולטוריות בפריסת הסיבים". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, איך תפרו תיק לאדם אחד (נתניהו) והאחרים "חסינים" מהכל (הנדללפיד ובנט). 
הלינק לסרטון היוטיוב: https://youtu.be/HKwbU6xjzjI. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/3wPTyPA


עדכון 22.7.21אורנה ישר כתבה ב"מידה" (כותרת בלבד): "אל תהיו הנדל". מומלץ לקריאה. 

עדכון 23.7.21: חשיפות בלעדיות, מסמרות שיער ומדהימות, אודות תיק 4000 ו"עד המדינה" שלמה פילבר, מול שר התקשורת יועז הנדל ו"החסינות" שקיבל מפני כל חקירת "ניגודי עניינים" אצלו. מה שכלי התקשורת שכחו לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-23.7.21 (כ-13 דקות), אודות "שערוריית ההטבות האדירות בפריסת הסיבים". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, איך "תפרו תיק" לאדם אחד (נתניהו) והאחרים "חסינים" מהכל (הנדללפיד ובנט). 
הלינק לקובץ ההאזנה: https://bit.ly/TziporyWeiss2307021. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/3hOCSDR


עדכון 27.7.21ניצן צבי כהן דיווח כאן ב-Davar1 (כותרת בלבד) על ההישג של "ועד עובדי אלפא" וההסתדרות בבית הדין לעבודה: "עובדי אלפא יוכלו לשבות בדרישה להסכם קיבוצי לכלל החברות בקבוצה. ההנהלה המשותפת לפלאפון ובזק בינלאומי משכה את בקשתה מבית הדין לצו מניעה בנושא | הנהלת אלפא תגיש לבית הדין את תכניותיה לעתיד עובדי בזק בינלאומי."

עדכון 12.8.21: בזק מדווחת לבורסה (כאן, מפורט כאן) שהיא ממשיכה בתכניותיה בנוגע לבזק בינלאומי ול-YES.
כ"כ בזק מדווחת (כאן מפורט כאן) על ההסכם החדש עם ועד העובדים ב-YES. 

עדכון 23.8.21: ניצן צבי כהן מ-Davar1 פרסם כאן (כותרת בלבד): "מאבק עובדי אלפא: "לא נאפשר לאף גורם לסגור את החברות".
עשרות עובדים הפגינו הבוקר (ב') בצמתים וגשרים ברחבי הארץ | יו"ר הוועד: "מי שחושב שהוא יכול לרכוש את בזק כדי להיות שותף לאקזיט מהיר על חשבון העובדים טועה טעות מרה וקשה". 

עדכון 30.8.21: בזק הודיעה כאן לבורסה בזו הלשון: "דיווח מיידי משלים – הודעה על שביתה כללית בפלאפון ובבזק בינלאומי.
בהמשך לדיווח המיידי המשלים של החברה מיום 2021.8.3 (מס' אסמכתא -01-2021 060694) בעניין הודעה על עיצומים ארגוניים בחברות הבנות פלאפון תקשורת בע"מ ובזק בינלאומי בע"מ ("חברות הבנות"), ניתן בזאת דיווח מיידי משלים, כי ביום 2021.8.29 בשעות הלילה, התקבל מכתב מהסתדרות העובדים הכללית החדשה - איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק ("ההסתדרות") לפיו שלחה ההסתדרות את עובדי החברות הבנות לביתם החל מאתמול בערב ובנוסף הודיעו נציגויות העובדים במדיות החברתיות, על שביתה כללית וכוללת בחברות הבנות החל מאתמול בערב. החברות הבנות בוחנות את היקף ומשמעות השביתה הכללית ואת המשך טיפולן בנושא."

עדכון 2.9.21: חברת בזק דיווחה כאן לבורסה: "דיווח מיידי משלים – הודעה בעניין עיצומים ארגוניים בפלאפון ובבזק בינלאומי.
בהמשך לדיווחים המיידים של החברה מיום 2021.8.3 (מס' אסמכתא 94 0606-01-2021) בעניין הודעה על עיצומים ארגוניים בחברות הבנות פלאפון תקשורת בע"מ ובזק (2 02 1- 01- 0731 38 אסמכתא' מס 30.8.2021 ומיום), הבנות חברות "מ"בע בינלאומי בעניין שביתה כללית בחברות הבנות ("השביתה הכללית "), ניתן בזאת ד יווח מיידי משלים, כי ביום 2021.8.30 קבע בית הדין האזורי לעבודה, בהמשך לבקשה לסעדים ארעיים ולצווים זמניים שהגישו החברות הבנות, כי העובדים יחדלו משביתה כללית וכן לא יפגעו בליבת הפעילות של החברות הבנות, מבלי שיהיה בכך כדי למנוע מהם מלנקוט בעיצומים אחרים. בהמשך, בית הדין האזורי יקבע מועד לדיון במעמד שני הצדדים. כמו כן הציע בית הדין לצדדים להידבר ביניהם בניסיון להביא לפתרון המחלוקת."

עדכון 19.9.21גד פרץ מ"גלובס" פרסם כאן ב-N12 (כותרת בלבד): "ממרץ 2022: בזק תחל לספק שירותי אינטרנט מלאים ללא הפרדה.
משרד התקשורת הודיע היום כי הוא מאשר הסכמי מדף של חברת בזק עם ספקיות אינטרנט • המשמעות היא שבתוך חצי שנה החברה תספק שירות אינטרנט מלא, וכבר לא תחול בשוק התקשורת ההפרדה בין ספק לתשתית." הודעת משרד התקשורת נמצאת: כאןכאן (פרטי ההחלטה עצמה) וכאן (השימוע המשני, שקדם להחלטה). אגב, בקשת הוט נדחתה ע"י המשרד והוט תצטרך לתקן את "הסכמי המדף" שהגישה לאישור המשרד. 

הודעת בזק לבורסה בנושא זה נמצאת כאן

עדכון 22.9.21: גד פרץ מ"גלובס" פרסם כאן (כותרת בלבד): "בזק בינלאומי במו"מ עם סרבר פארם הבונה חוות שרתים לגוגל.
בזק בינלאומי מתכוונת להרחיב פעילות חוות השרתים דרך החברה החדשה שתקום במקום החטיבה העסקית • המטרה היא לשכור שטחים עודפים בחוות קיימות במקום לבנות חדשות."

עדכון 25.9.21: חשיפת 2 חוות דעת שמנכ"לית משרד התקשורת והשר התעלמו מהן כליל, טרם קבלת החלטות השר בעניין מתן הרשות לבזק להיות גם ISP:
א. חוות דעת של פרופ' (ורואה חשבון) ירון זליכה והכלכלן חנן שרון תחת הכותרת: "חוות דעת כלכלית בנושא ביטול ההפרדה בין ספקי תשתית לספקי גישה בתחום האינטרנט" - כאן.
ב. חוות דעת של עו"ד דרור שטרום (מי שהיה הממונה על ההגבלים העסקיים ועומד בראש המכון הישראלי לתכנון כלכלי) תחת הכותרת: "הפגיעה בתחרות עקב הכנסת מונופול התשתית בזק לשיווק ישיר של הגישה לאינטרנט" - כאן

עדכון 8.10.21: בזק מדווחת לבורסה כאן כך: "דיווח מיידי משלים – אישור ביצוע הפחתת הון בבזק בינלאומי.
בהמשך לדיווח המיידי של החברה מיום 2021.8.12 - מס' אסמכתא 064390-01-2021 - "הדיווח המקורי" בעניין שינוי מבני בחברות הבנות בזק בינלאומי ו-yes ניתן בזאת דיווח מיידי משלים, כי ביום 2021.10.7 אישר בית המשפט המחוזי בלוד את בקשת בזק בינלאומי לביצוע הפחתת הון - הפחתת ההון נדרשת לביצוע חלוקת דיבידנד בעין לחברה לצורך ביצוע פיצול הפעילות המועברת כמפורט בדיווח המיידי המקורי. יצויין, כי עדיין לא התקיימו יתר התנאים הנדרשים לביצוע תכנית השינוי המבני כמפורט בדיווח המיידי המקורי."

עדכון 16.11.21: גד פרץ פרסם כאן ב"גלובס" (כותרת בלבד): "הוט קיבלה אישור לספק אינטרנט ללא פיצולים בין ספק לתשתית.
משרד התקשורת אישר לחברה את הסכמי המדף שכרתה עם ספקיות אינטרנט עצמאיות • המשרד דחה את בקשת הוט לספק אינטרנט מלא במקביל לבזק בחודש מרץ, ולכן החברה תחל למכור אינטרנט מלא רק במאי [2022]."

עדכון 4.1.22: בזק מדווחת לבורסה כאן וכאן בזו הלשון: "דיווח מיידי משלים – ביטול ההפרדה בין שירות תשתית רחבת-פס לבין שירות גישה לאינטרנט (ISP) - סיום תקופת הכיול ותחילת תקופת ההערכות.
בהמשך לדיווח מיידי של החברה מיום 2021.6.21( מס' אסמכתא 041446-01-2021 )בעניין החלטת שר התקשורת בשימוע בעניין ביטול ההפרדה בין שירות תשתית רחבת-פס לבין שירות גישה לאינטרנט )ISP ) ולדיווח המיידי של החברה מיום 2021.9.19( מס' אסמכתא 080074-01-2021 )בעניין הודעה על הסכם מדף ותחילת תקופת הכיול בחברה, וכן לתיאור בנושא בעדכון לסעיף 2.2.7.1 לפרק תיאור עסקי התאגיד בדוח הרבעוני של החברה לתקופה שהסתיימה ביום 2021.9.30 , ניתן בזאת דיווח מיידי משלים, כי ביום 2022.1.3 התקבלה בחברה הודעת המנהלת הכללית של משרד התקשורת בנושא ביטול ה הפרדה בין שירות תשתית רחבת-פס לבין שירות גישה לאינטרנט )ISP "( )ההודעה"(.
בהתאם להודעה הסתיימה תקופת הכיול והחלה תקופת ההיערכות עבור החברה וביום 2022.4.3 יחול היום הקובע לגבי החברה, כך שהחל ממועד זה תוכל החברה להציע שירות אינטרנט אחוד מקצה לקצה הכולל תשתית אינטרנט ו-ISP( במועד זה ייכנס לתוקף האיסור על מכירת מוצרי תשתית ו - ISP בנפרד ללקוחות פרטיים חדשים העושים שימוש בתשתית רחבת פס של החברה(.
להודעה צורפה טיוטת תיקון רישיון לחברה המיישמת א ת ההחלטה שייכנס לתוקף ביום הקובע )2022.4.3 ,) תוך שצויין כי ניתן להעביר הערות לטיוטת תיקון הרישיון עד ליום 2022.1.24 .
החברה ממשיכה להיערך לאספקת שירות תשתית ו-ISP מאוחד על ידה החל מהיום הקובע. להלן נוסח ההודעה [של משרד התקשורת]. כאן.

עדכון 17.3.22: מאיה כהן מ"כלכליסט" פרסמה כאן (כותרת בלבד): "ועד העובדים ניצח: בזק ביטלה את המיזוג בין בזק בינלאומי ל-yes. במסגרת הביטול yes תהפוך לספק אינטרנט ותוכל לשווק חבילות טריפל, המשלבות סיבים וטלוויזיה; פעילות ה-ISP של בזק בינלאומי במגזר הפרטי תעבור לבזק ובסופו של דבר תיסגר."

עדכון 10.4.22גד פרץ מגלובס מדווח כאן על שלב נוסף במימוש התכנית של שלמה פילבר, באיחור אופנתי של כמה שנים ותיק פלילי תפור אחד ששמו "תיק 4000" (כותרת בלבד): "לאחר ביטול הפיצול בין הספק לתשתית: במשרד התקשורת נערכים לדיון על ביטול ההפרדה המבנית בבזק. 
בתחילת השבוע יצאה לדרך הרפורמה בשוק האינטרנט, וכעת מאבקי הכוח מתמקדים בביטול ההפרדה המבנית בקבוצת בזק • שר התקשורת יועז הנדל מעוניין ללכת למהלך הרחב שיאפשר לקבוצה למכור חבילות טריפל, אך נראה כי המציאות הפוליטית תחייב שלבי ביניים."

עדכון 12.4.22: גד פרץ מ"גלובס" מדווח כאן (כותרת בלבד): "בעקבות הרפורמה באינטרנט: עשרות אלפי לקוחות עברו לבזק.
זאת כעשרה ימים לאחר ביטול הפיצול בין ספק לתשתית • הצפי הוא כי בעקבות הרפורמה יעברו עד סוף השנה כמיליון לקוחות מספקיות האינטרנט לבזק ולהוט."

עדכון 24.4.22: פורסם כאן בדה-מרקר (כותרת בלבד): "המנכ"לים פורשים בשיאו של טירוף הסיבים - והקלפים בשוק התקשורת נטרפים מחדש.
מנכ"ל בזק [דודו מזרחי], שהודיע היום כי יסיים את תפקידו, הוא המנכ"ל הוותיק הכמעט אחרון בחברות התקשורת ■ אנליסט התקשורת של אי.בי.אי: "לפרטנר ולבזק יש יו"רים מנוסים ודומיננטיים מאוד בשוק הזה. לכן, לא בטוח שחוסר הניסיון של המנכ"לים החדשים ישפיע"."
 
עדכון 25.4.22: פורסם כאן ב"כלכליסט" (כותרת בלבד): "דודו מזרחי בדרך לקרן תשתיות חדשה באלקטרה.
מנכ"ל בזק שהודיע אתמול על פרישה מנהל מגעים להקמת הקרן שתשקיע במיזמי תשתיות עבור קבוצת אלקטרה, שעד היום עסקה רק בייזום פרויקטים. מזרחי, שחזר לבזק אחרי תיק 4000, עוזב כשברקע חילוקי דעות עם היו"ר גיל שרון. אחד המועמדים להחליפו: רן גוראון."

עדכון 9.6.22: משרד התקשורת לא אישר להוט להיות גם ISP. בניגוד לאישור שבזק קיבלה. זה פורסם במסגרת המסמך הנמצא כאן באתר המשרד: "דחיית היום הקובע לאור חשש לצמצום מרווחים בשירות האינטרנט של הוט טלקום".



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים