עצות שימושיות: איך מותג יכול להתבלט בעידן של הצפה שיווקית?

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> עצות שימושיות: איך מותג יכול להתבלט בעידן של הצפה שיווקית?
 10 עצות שימושיות: איך מותג יכול להתבלט בעידן של הצפה שיווקית?
מאת: נגה וידר, 13.8.14, 09:00נגה וידר
 
10 טיפים יעילים בעידן של שוק תחרותי בו על בעל העסק והמותג שלו, כולל בתחומי הטכנולוגיה, התקשורת וההייטק, לבלוט בתחרות על ליבו של הלקוח.
 
האם אתם מרגישים מוצפים לפעמים? האם אתם פותחים אי-מייל בבוקר ומוצאים 20 הודעות שיווקיות? האם אתם מציצים בפייסבוק וחצי מהפיד הוא "קידומי מכירות"? האם גם אתם מקבלים SMS-ים מכל חנות, שאי פעם קניתם בה? מה קורה כאן? התשובה מאוד פשוטה: אתם מוצפים.

אנו חיים בעידן של הצפה שיווקית, והצרה היותר גדולה היא, שבתור בעלי עסק אתם חלק מההצפה. אתם פועלים בשוק תחרותי (ולא משנה בכלל מה אתם מוכרים) ובדיוק כמוכם, יש הרבה בעלי עסקים המתחרים על ליבו של כל לקוח.

אז איך מותג בכל תחום, כולל בתחומי הטכנולוגיה, התקשורת וההייטק, יכול לבלוט בעידן של הצפה שיווקית?

להלן 10 טיפים, שיעזרו לכם בדיוק בעניין הזה:
 
1. תראו מה עושים המתחרים
ו... תעשו ההפך, או תעשו אחרת, או תעשו יותר. זה משהו, שקל להגיד, אבל לא תמיד קל לבצע. חפשו מדיה שונות, תפנו לעוד קהלים, חפשו הזדמנויות צריכה חדשות ואם אין כאלה - תמציאו אותן.

מה זה מדיה שונות? לפעול לא רק בניו-מדיה אלא גם בצורה יוצאת דופן במדיה המסורתית. למשל, לפרסם על אריזות של מוצרים (לא רק בתחום של העסק), על כרטיסים לאירועים שונים, על מוצרים המחולקים בכנסים מקצועיים ועוד.

מה זה עוד קהלים? לא רק לארגונים וחברות ו/או לאנשים פרטיים באוכלוסיה הכללית אלא גם למגזרים ייחודיים באוכלוסיה, במקומות מסוימים ועוד.

מה זה הזדמנות צריכה חדשה? למשל, מבצעים במועדים מסויימים, או "המצאת" מועד חגיגי. זאת, מאחר שזה מייצר רעש ועניין וגם מכירות.
 
2. תשקיעו יותר מהמתחרים
תשקיעו בנִרְאוּת של המותג שלכם. לוגו מקצועי, חזות אחידה, אתר אינטרנט מדוגם, דף פייסבוק מעוצב, אביזרי שי יוצאי דופן לחלוקה, כרטיסי ביקור מיוחדים. כן, הדברים האלה עולים כסף. אבל זו השקעה משתלמת. אנו חיים בעולם ויזואלי ומי שנראה טוב - מנצח.
 
3. תנו מענה למצוקות של עצמכם
תחשבו כמו הלקוחות שלכם. נסו לראות מה מפריע לכם ואיזה מידע היה יכול לעזור לכם להתקדם ואת המידע הזה תחלקו עם הלקוחות שלכם. מה זאת אומרת? תחשבו, למשל: מה אתם הייתם רוצים לשנות במוצר מסוים? מה גורם לכם לבחור במוצר או שירות מסוים? ולצורך הזה תתנו מענה. כך, הלקוח יראה, שאין פה מישהו, שרק מוכר דברים ללקוחות, יש פה מישהו המבין את הלקוחות.
 
4. דאגו ליחסי ציבור
יחסי ציבור זה ערוץ שיווקי חזק ביותר. הוא מכניס את המסר ללקוחות שלכם "דרך הדלת האחורית". ולא, אתם לא צריכים לרוץ ישר ליחצ"ן הלוקח הון. פשוט, תחשבו "מחוץ לקופסא", עשו דברים מעניינים ותדאגו לְתַקְשֵׁר אותם.

מה זה לעשות דברים מעניינים? למשל, להעמיד מחוץ לעסק דוכן התנסות במוצרים השונים עם חלוקת שי כלשהו.

מה זה לתקשר אותם? לצלם ולדאוג שזה יגיע לא רק לדף הפייסבוק שלכם אלא גם לעיתון המקומי, לתכנית הרדיו המקומית, לאתר האינטרנט של העיר / האזור ולכל מקום אחר היכול לעשות באזז. השילוב של המדיה המסורתית עם הניו מדיה הוא שילוב מנצח.
 
5. תהיו אנושיים
יש מערך שיווק משומן, מיתוג מעלף, בלוג מקצועי, רשימת תפוצה גדולה וסיפורי הצלחה מפה ועד ברלין. יפה. אולם, בסוף, אנשים קונים מאנשים. לכן - תהיו אנשים... וזה אומר, שפה ושם מותר גם לשתף בקטנה בדברים אישיים ושפה ושם מותר גם להגיב לדברים אישיים של הלקוחות. לא צריך להיסחף ובטח לא להעלות לדף העסקי תמונות מהחוף בתאילנד 2008, אבל כן, להיות אנושיים. אנושיות לא סותרת את המקצועיות.
 
6. צרו קשר אישי
ביל קלינטון היה אלוף בזה. עוד בתור סנאטור, הוא היה מתעניין כל פעם בשלומו של כל מי שפגש אותו, שואל אותו לשם אשתו ועוד שאלות והיה רושם הכל. אחרי 10 שנים, כשרץ לנשיאות וידע, שהוא הולך לפגוש את אותו סנאטור או מושל מאז, הוא פתח את הפנקס והתכונן וכשהם נפגשו, הוא שאל אותו בנונשלנטיות: "נו, מה שלום אשתך דוריס? היא עדיין יוצאת לדוג כל יום רביעי?" האיש ממול היה נדהם מהשליטה, והוא יצא מלך.

איך אתם תעשו את זה? תקשיבו ללקוחות שלכם ונסו לדעת מה עובר עליהם, וממש כמוהו, תרשמו פה ושם: להוא נולדה ילדה, ההיא עברה דירה, ההוא הצטנן, מסכן, נשלח לו רפואה שלמה וכו' ותצאו מלכים.
 
7. תהיו שם בשביל הלקוחות כשהם לא מצפים לזה
כל המתחרים נותנים מתנה בראש השנה? תנו מתנה בט"ו בשבט או תנו להם איזו הטבה "כי מתחשק לכם". משהו טוב, שהלקוח מקבל, הופך למצוין כשזה לא צפוי. ועבורכם זה נפלא.
 
8. תהיו אנשי משפחה
עכשיו אתם בטח אומרים "מה זה קשור לכל הרוחות?" תתפלאו. בסוף, הדבר הכי חשוב זו המשפחה. אנו עובדים בשבילה וזה הדלק האמיתי הממלא אותנו. זה לא משהו הפועל לוגית ובצורה ישירה, זו לא איזו תורה של גורו שיווק אמריקאי, וזה באמת לא בהכרח מובן. אך זה יעשה לכם טוב בלב וכשלכם יהיה טוב בלב ותהיו מאושרים זה ישפיע לטובה גם בתחום העסקי. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים שמחים.
 
9. אל תעצרו לרגע
גם אם מכונת השיווק כבר זזה יפה וגם אם הלקוחות זורמים תודה לאל וגם אם ה"פה לאוזן" כבר תפס תאוצה, המשיכו לשווק בכל הכוח כאילו אין מחר. מה שיקרה להרבה מאוד מתחרים שלכם (שגם הם אולי יתפתחו ויגיעו להצלחה) זה שהם יירדמו. באיזשהו שלב הם "יורידו את הרגל מהגז" מבחינה שיווקית. ואתם? אל תירדמו! תמשיכו לבצע אותן פעולות שיווקיות וגם חדשות ותשעטו קדימה.
 
10. תהיו אתם
אחרי הכל, זה הדבר הכי חשוב. אל תנסו להיות משהו שאתם לא. הלקוח, שיבחר בכם וישים לב אליכם, לא יעשה את זה כי אתם מאוד מזכירים לו את המתחרה ולא יעשה את זה כי יש לכם יכולות מאוד דומות למתחרה.הוא יבחר בכם בגלל מי שאתם. אז תהיו אתם.
 
מאתנוגה וידרמנכ"לית ,Up-Grade אוגוסט 2014
מומחית למיתוג ולשיווק יצירתי. דוא"ל.
אתר ובלוג:

www.NogaWider.co.il

ערוצי פרסום ויחס יציבור
 



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 





לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

22-30/11/20 - Oracle Week

7-9/12/20 - Sports Tech Nation Summit 2020

5-6/1/20 - AI & Data Summit

18-20/5/21 - EcoMotion 2021



 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

חשיפה: סלקום אספה ומכרה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה לרבות מיקומם - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

שר התקשורת חתם על הטבה רגולטורית של מאות מיליוני ש"ח ל-3 טייקונים! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן






 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים