Telecom News - תיק 1000: עדות החוקרים ליזו כהן, אושרה אבירם, איתי רמות ואסף וולפיש והיועמ"ש לשעבר עו"ד יהודה וינשטיין ועדכונים בתיקים מ-5.2.24 עד 9.2.24

תיק 1000: עדות החוקרים ליזו כהן, אושרה אבירם, איתי רמות ואסף וולפיש והיועמ"ש לשעבר עו"ד יהודה וינשטיין ועדכונים בתיקים מ-5.2.24 עד 9.2.24

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 1000: עדות החוקרים ליזו כהן, אושרה אבירם, איתי רמות ואסף וולפיש והיועמ"ש לשעבר עו"ד יהודה וינשטיין ועדכונים בתיקים מ-5.2.24 עד 9.2.24
תיק 1000: עדות החוקרים ליזו כהן, אושרה אבירם, איתי רמות ואסף וולפיש והיועמ"ש לשעבר עו"ד יהודה וינשטיין והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-5.2.24 ועד 9.2.24 כולל.
מאת: מערכת Telecom News, 5.2.24, 12:52COURT FREE

הדיונים בתיקי האלפים חזרו לביהמ"ש המחוזי בירושלים. למרות שהרכב השופטים הודיע לפרקליטות שראוי להסיר את סעיף השוחד בתיק 4000 ולשקול את סיום המשפטים כולם (תיקי 1000 ו-2000) - הפרקליטות מסרבת. זאת, כדי להשאיר את נתניהו במצב של "נאשם בתיק פלילי" וב"ניגוד עיניינים" ולהגביל עי"כ את פעולותיו כראש ממשלה, וגם כדי לדחות את המועד בו יתחיל הציבור לבוא עימה חשבון על תפירת תיקי האלפים. כ"כ, 2 משפטי הצוללות (תיק 3000) ממשיכים גם הם.

הכתבה עוסקת בעדויות של החוקרת ליזו כהן, החוקרת אושרה אבירם, החוקר איתי רמות, החוקר אסף וולפיש והיועמ"ש לשעבר עו"ד יהודה וינשטיין ו
בהמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-5.2.24 ועד 9.2.24 כולל.

הכתבה: תיק 1000: עדות עומר רסנר, יעקב אשל, איתן דנגוט, אודי אנג'ל, אייל חיימובסקי, אילן שילוח, גבי גולן, דבורה קמחי וליאו מלמוד והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-23.1.24 ועד 4.2.24 - כאן.

5.2.24:
א
. חקירת החוקרת פקד ליזו כהן:

באלי ציפורי פרסם בטוויטר על חקירת פקד ליזו כהן:
שיא חדש בתיקי נתניהו: חקירתה הראשית של עדת התביעה בתיק המעונות ותיק 1000 פקד ליזו כהן נמשכה היום 2 דקות בלבד! נראה, שהפרקליטות מבינה שכבר בחקירות הראשיות עדי התביעה שלה הופכים לעדי הגנה ולכן כדאי לקצר את החקירות. בפתיחת חקירתה הנגדית ע״י עו״ד עמית חדד הרבתה כהן לאמר ״לא זוכרת, לא יודעת״, אופייני מאוד לכל החוקרים בתיקי האלפים, שחטפו התקפי שכחה על דוכן העדים למרות שנערך להם רענון עד לפני עדותם בבית המשפט.

בתחילת החקירה הנגדית ע"י עו"ד חדד, ליזו כהן נחקרה אודות חקירת מלכה (מלי) אבן חן שעבדה בלשכת נתניהו, הייתה חקירה הזויה ומשונה וליזו כהן התחמקה ממענה כמעט לכל השאלות בטענה של "לא זוכרת". דפי החקירות של מלי אבן חן (שחסרות בהן המון דפים וחקירה אחת מושחרת מאוד): כאן וכאן

דרמה במשפט נתניהו: החוקרת ליזו כהן מודה: קיבלתי הוראה להפריד את השמות של יאיר נתניהו ויוסי כהן, ראש המוסד לשעבר (כאן היכן הוא נהג לבלות בתקופת כהונתו כראש המ"ל וכראש המוסד) וגם לא לכתוב את שמו של יוסי כהן (הכוונה לביקורים בדירתו של ג׳יימס פאקר במלון רויאל ביץ׳ ובנושאים נוספים). המשמעות: ״מישהו״ החליט לשבש הליכי חקירה, להוציא את יוסי כהן מרשימת המבקרים (זה היה יכול להתפתח לחקירה כי כהן היה עובד ציבור) ולהתמקד ביאיר נתניהו למרות שלא היה חשד כלשהו נגדו והוא אינו עובד ציבור. חדד: "נותנים לך הנחייה משונה לא לכתוב יוסי ולכתוב אחר כך בנפרד, מה חשבת לעצמך?" החוקרת ליזו כהן: "חשבתי שזה היה משונה ומוזר. זה היה חריג".

אפשט לכם את הדרמה היום בתיקי נתניהו: בכירי הפרקליטות והמשטרה אתרגו את יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר, כדי לתפור את נתניהו בכל מחיר. מי שהיה חייב להיחקר באזהרה על שימוש משמעותי בדירתו של ג׳יימס פאקר במלון רויאל ביץ׳ הוא יוסי כהן (עובד ציבור) אבל מישהו דאג להוציא את שמו מרשימת המבקרים ולהתמקד רק ביאיר נתניהו רק כדי להגיע לאביו. איזו שערורייה!

לא להאמין! החוקרת ליזו כהן מודה: "ניתנה לי הנחייה לא לשאול את הדס קליין על יוסי כהן (בהקשר לביקורים שלו בדירתו של פאקר)". יוסי כהן האתרוג.

גם יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר, מוחזק בגרונו. זו המסקנה המתבקשת מעדותה של החוקרת ליזו כהן היום במשפט נתניהו.

עוד דרמה ענקית במשפט נתניהו: החוקרת ליזו כהן מודה: היו דברים משונים ובלתי מתקבלים על הדעת בתיק 1000 - כמו הנחיות לא לקחת ראיות מהדס קליין או לשאול אותה על יוסי כהן.  כהן עזבה/הועזבה מהתיק לאחר שהעלתה שאלות בנוגע לתיק. היום התפתלה על דוכן העדים אבל בסוף הודתה בפועל שהיו דברים משונים ולא מקצועיים בחקירת תיק 1000.

הדגשת המערכת: עדות ליזו כהן הולכת ומתבררת כעדות דרמטית בנוגע לתפירת התיקים והאופן בו נעשו הדברים. מתברר שהזיופים והעיוותים המכוונים בחקירת הדס קליין העלו אצלה שאלות רבות, מה שהביא להעברתה מהחקירה. נושא זה גם נחשף בעדותו של נצ"מ מומי משולם ופורסם באתר של אלי ציפורי כאן תחת הכותרת: "כך צפצפו המשטרה והפרקליטות על ההוראות של מנדלבליט בנוגע לחקירת תיק 1000 והרחיבו אותה כאוות נפשם; לטענת נצ"מ מומי משולם הם ביקשו לבדוק את נושא השימוש של יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר, בדירה של ג'יימס פאקר במלון רויאל ביץ', אך מנדלבליט סירב. הפרוטוקולים מדברים".

שערוריית ענק! החוקרת ליזו כהן מאשרת: "קיבלתי הנחייה לקחת רק מידע מהדס קליין ולא הודעות טקסט שלה. זו הייתה הנחייה חריגה ולא שגרתית".

מתוך החקירה המטלטלת של החוקרת ליזו כהן היום: עו״ד חדד: "החקירה הראשונה של קליין לא מתועדת, אין תיעוד חזותי לחקירה שלה". כהן: "כן". חדד: "את מכירה מצב שבו אדם מוסר הודעה, מקריאים לו חלקים, מתקנים לו את ההודעה, לא בכתב יד, אלא בגוף הטקסט ואת ההודעה במחשב מדפיסים מחדש ומשמידים הודעה קודמת?" כהן: "אסור שזה יקרה".

ג. אלי ציפורי סיכם את היום בטוויטר:
ציפורי

ד. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר על העדות המפתיעה של החוקרת ליזו כהן: היום ראינו שיש גם חוקרים ישרים ומקצועיים בלה"ב 433, ובעיקר ראינו מה קורה ביחידה רקובה ומושחתת, כאשר יושרו של חוקר מפריע לתפירת תיק, במקרה הזה תפירת תיק לראש ממשלה. עוד נאמר, כי מעבר למעשי העבריינות, הזיוף והמרמה אליהם נחשפנו היום בעדותה של כהן, קיבלנו גם הצצה ראשונה אך מרתקת לחלק החסר בעדותה של הדס קליין: האמת. כ"כ, יש להדגיש שהייתה חקירה ראשונה בלתי מתועדת של הדס קליין על עניינים הקשורים בחברה של מילצ'ן שהיא הנאמנה שלה, כנראה בחשדות להלבנת הון ועוד, חקירה שנמשכה כ-3 שעות ונעשתה בשפה קשה ובצעקות.

ה. עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
עדותו - כאן.

ז. גיא לוי פרסם בטוויטר: חשוב לדעת שהיום נחשף בביהמ"ש כיצד זייפו תמלילי עדויות של נחקרים בתיק 1000 וכיצד חוקרת ״הוזזה״ מחקירה בגלל שהיא העזה לשאול שאלות ולהביע תמיהה על ההתנהלות בחקירה.- כאן. גיא לוי הרחיב על השערוריה - כאן ובין היתר כתב: 
החוקרת סיפרה על צווי חיפוש וצווים למכשירים הניידים של הדס קליין ומילצ׳ן שהם קיבלו הוראה לא לממש אותם. למרות שהעדים ישבו בחדרי החקירות מולם ולמרות שכל הראיות אמורות היו להיות בניידים ולמרות שהם החזיקו צווים בתוקף, הצווים מעולם לא מומשו והניידים שלהם מעולם לא נבדקו. כך הגענו למצב שהדס מספרת שכל הטלפונים שלה נהרסו, הטאבלט שלה נפל לבריכה, אין לה גיבוי להודעות שלה ואי אפשר לבדוק את העדות שלה. גם כאן החוקרת סיפרה כי זו הפעם היחידה של מקרה כזה שהיא מכירה ב-10 שנותיה כחוקרת. החוקרת מספרת על 3 עדויות שונות של עובדי המלון, שהמשטרה יצרה להם גרסאות שניות בעדויות ובחלק מהם גם גרסאות שלישיות. לאחר מכן היא מספרת שהיא קיבלה הנחיה שהיא לא קיבלה דומה לה מעולם: לא לשאול בחקירות על יוסי כהן. כאשר כל מטרת הגרסאות החדשות והלא חוקיות וההסתרה של יוסי כהן בחקירות, היא להסתיר את העובדה שגם יוסי כהן השתמש בדירה של ג׳יימס פאקר וכנראה בתדירות לא קטנה.

ח. פרופ' טליה איינהורן העירה בטוויטר לגבי עדותה של ליזו כהן: "העדות של ליזו כהן על מה שאירע בחדרי החקירות בתיקי האלפים צריך להרעיד את אמות הסיפים".

ט. יצוין שארנון מילצ'ן שימש לפני למעלה מ-35 שנה כסוכן - סייען בלק"ם - כאן (מוויקיפדיה), עד פירוק הלק"ם עקב "פרשת פולארד". גיוסו כסייען של המוסד - עשרות שנים אחרי כן, הוסתר היטב, גם מבית המשפט (וכמובן מהציבור). 

6.2.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: תפירת תיק 1000: הנחיות "מלמעלה" לא לשאול את הדס קליין על יוסי כהן ולא לבקש ממנה תכתובות כדי לאמת את גרסאותיה. יוסי כהן אותרג לאחר שנמצא כי ביקר בדירתו של פאקר במלון רויאל ביץ'. חוקרת בתיק: "ההנחיות היו חריגות ולא שגרתיות; זה לא מתקבל על הדעת" - כאן.

הוגשה תלונה נוספת (שביעית) ליועמ"שית, הפעם בנושא "קבוצת סייעני \ סוכני המוסד" - כאן. תגובת היועמ"שית (שהתלונה הועברה לפרקליט המדינה) - כאן

ב. חקירת החוקרת אושרה אבירם:

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר על חקירת אושרה אבירם:
לא להאמין! נחשף במשפט נתניהו שהחוקרים שאלו על מתנות לנתניהו ולרעייתו (תיק 1000) כבר בתיק המעונות - בלי אישור יועמ״ש! עוד הוכחה למסע הדיג ותפירת התיקים. עו״ד עמית חדד: "מנדלבליט היועץ נתן לכם רשות לחקור?". אבירם: "נתן לצוות החקירה". חדד: "הוא אישר לחקור על מעונות. כל שאלות המעונות אבל לא נתן רשות לחקור על נושא המתנות, מילצ'ן, שמפניות וכד'. לכן מה עושים? לא רוצים שהיועץ יתעצבן, אז מה עושים? השיטה ידועה, כולנו בוגרי השיטה, מפצלים הודעות. שואלים על המקום שמותר לנו, עושים כאילו הודעה הסתיימה, מחתימים, יש הודעה לבנה. אחר כך שואלים שאלות נוספות למגירה. שומעים, צוברים, ואז אומרים ליועץ – אין ברירה אנו חוקרים". אבירם: "זו פרשנות שלך על הדברים". חדד: "את יודעת לספר למה ביצעת את החקירה הזו?" אבירם: "אני מניחה שנתבקשתי ע"י המפקד שהיה, מי היה ב-2006, לא זוכרת, לא יודעת, אין לי רשימה של ראשי המפלגים ומתי התמנו".

עוד עדות לתפירת תיק 1000: רוני דאהן, אב בית בבלפור, נשאל בתיק המעונות על מתנות לנתניהו ורעייתו (וזה בלי שניתן אישור יועמ״ש לכך) וענה שהיה עד ל-2-3 פעמים בלבד לאורך תקופתו. כמובן שהעדות הזו של התאימה לתיזה השקרית של הפרקליטות על ״קו אספקה שוטף״. ואז הוא לא הוזמן כלל לעדות בתיק 1000 כי עדותו לא התאימה לתיזה...

ד. חקירת החוקר רפ"ק איתי רמות:

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר על חקירת רפ"ק איתי רמות:
אמנם נחשף בעבר אבל עדיין מדהים ושערורייתי: החוקר איתי רמות מאשר: התבקשתי לעשות חיפוש בתיבות הדואר של שרה ויאיר נתניהו בתיקי האלפים.
הבעייה: תיבות הדואר נתפסו בכלל בתיק המעונות ולא ברור מה מקור הסמכות לחטט בהן בתיקי האלפים למטרה אחרת. רמות: "לא יודע מה מקור הסמכות, ביצעתי הנחייה של מומי משולם".

בלתי נתפס! החוקר איתי רמות לעוזי ארד, עוד אחד מכת רק לא ביבי: ״רצית לפרט ולדבר באופן כללי על בנימין נתניהו וסביבתו… יש לך איזה משהו" (זה מוכיח את מסע הדיג לתפירת תיקי נתניהו). חדד: "מכוח מה יש לך סמכות לשאול אותו שאלה כזו?רמות (בתשובה מדהימה): "נהפוך הוא. זה רק מחדד את התשובה. אסביר. אמרתי לו 'בסדר, אתמול רצית ופירטת, שמענו (ארד דיבר קודם לכן על תיק הצוללות).רצית לדבר עכשיו ולהרחיב, באופן כללי על בנימין נתניהו, משפחתו וסביבתו יש לך משהו להרחיב? לספר בענין הזה? יש לך משהו ספציפי לא  משהו שקשור לחקירה? אל תבוא בסיפור כללי'. זה מה שאני אומר לו. 'תתמקד'. כי הוא בא עם סיפורים ואמירות כלליות". השופטת פרידמן-פלדמן: "באילו נושאים? בנושאים שהוא רצה לספר על בנימין נתניהו. יש לך אישור לנהל כך חקירה? מה החקירה?"  רמות: "רצה להגיע, לספר, לדבר על בנימין נתניהו ומשפחתו. חדד: "יש לך אישור לשאול שאלות כאלה באופן לא ממוקד, באופן כללי, ראש ממשלה, סביבתו ומשפחתו? זה בניגוד גמור (לחוק) אבל אולי אני טועה". רמות: "לא זוכר".

במסגרת המשך הדיונים ב"תיקי האלפים" ובמסגרת חקירת החוקר רפ"ק איתי רמות ב-6.2.24, נחשף דו"ח מודיעיני סודי - כאן שהועבר אל החוקר מרשות המיסים \ פקיד שומה חקירות ת"א ובו מפורטים הסדרי המס עם ג'יימס פאקר, שהוכר כ"עולה חדש" ע"י רשות המיסים (למרות שמעולם לא היה יהודי, לא עלה בפועל לארץ, גם לא מילא את מכסת הימים הנדרשת בחוק לשהות בישראל ואף לא הגיש שום מסמך למשרד הקליטה כדי להיחשב עולה חדש). כלומר: מדובר בהסדר מס פיקטיבי לחלוטין, שפטר אותו מתשלום מיסים בכל העולם, שלא ברור מי עמד מאחורי היוזמה הזו (סביר להניח שזה היה ראש המוסד דאז יוסי כהן ביחד עם יאיר לפיד - אז שר האוצר, או בעלי תפקידים בכירים אחרים). הנושא המדהים הזה כלל לא נחקר. 

בעניין זה הוגשה תלונה חמורה ביותר, מקפת מלווה במסמכים רבים ליועמ"שית, שכהרגלה, העבירה את התלונה לפרקליט המדינה - כאן
התלונות הקודמות שנשלחו לרשות המיסים ותגובת הרשות לתלונות הנוקבות הללו - כאן.

ו. חקירת סנ"צ בדימ. אסף וולפיש:

ז. אלי ציפורי פרסם בטוויטר על חקירת סנ"צ  בדימ. אסף וולפיש:
ואוו! סגן ניצב בדימוס אסף וולפיש, שחקר את ארי הרו, יוצא בפועל נגד מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיקי 1000 ו-2000. אומר שאין פרקטיקה כזו של גריסת הודעות שתוקנו (כך היה ב-2 החקירות הראשונות של הדס קליין שלא הוקלטו משום מה) וגם לא מכיר גביית הודעות נפרדות מאותו עד בהפרש של דקה (כמו במקרה של יוסי כהן). וולפיש: "בפרקטיקה שלי אני אחראי על המעשים שלי. כל התיקונים נמצאים מעל דפי העדות, כל דבר, גם מה שהנחקר העיד". עו״ד חדד: "ניתן לגרוס הודעות?"  וולפיש: "לא מכיר". חדד: "ראוי או לא? פעם נתקלת בכזה?"  וולפיש: "לא". חדד: "היית ביאל״כ, יש שם פרקטיקה כזו?" וולפיש: "לא".

כך העלימו מדפי החקירה של העדים, את נוכחותו של ראש המוסד דאז יוסי כהן, בבית המלון בסוויטה של ג'יימס פאקר - כאן ובפרוטוקול כאן.  

ח. עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

7.2.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת על עדות אושרה אבירם: עוד הוכחה לתפירת תיק 1000: עדים בתיק 'המעונות' נשאלו על מתנות של מילצ'ן לבני הזוג נתניהו, בלי אישור יועמ"ש. עו"ד עמית חדד: את יודעת לספר למה ביצעת את החקירה הזו? החוקרת: מניחה שנתבקשתי על ידי המפקד שהיה, לא זוכרת ולא יודעת מי היה - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חוקרים את החוקרים: סגן ניצב (בדימוס) אסף וולפיש. חוקר בדימוס מבקר את התנהלות המשטרה בתיק 1000: לא מכיר גריסת הודעות (כפי שקרה אצל הדס קליין בלי תיעוד), לא נתקלתי בכזה דבר, אין פרקטיקה כזו; "אצלי כל התיקונים נמצאים מעל דפי העדות, כל דבר, גם מה שהנחקר העיד" - כאן.

גאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חוקרים את החוקרים: איתי רמות: תפירת תיק 1000: חוקר שאל את עוזי ארד: יש לך משהו על נתניהו וסביבתו? עו"ד חדד: מכוח מה יש לך סמכות לשאול אותו שאלה כזו? השופטת פרידמן-פלדמן: יש לך אישור לנהל כך חקירה? מה החקירה? החוקר: הוא רצה להגיע, לספר, לדבר על בנימין נתניהו ומשפחתו" - כאן.

ד. עו"ד עידו שיפוני הוסיף בטוויטר: עניין חשוב נוסף שעלה אמש בעדויות שנשמעו במשפט האלפים, הוא שבניגוד גמור לטענת הפרקליטות, רפ"ק (בדימוס) אבי רוטנברג, בן זוגה וחוקר ילדיה של ג'ודי ניר מוזס שלום, וגיסו החורג של הנאשם בתיק 2,000 נוני מוזס, לקח גם לקח חלק בחקירות תיקי האלפים ולכל הפחות בתיק 1,000, תוך שהוא מצוי בניגוד עניינים חריף. זאת, מאחר וכפי שראינו, חקירת תיק 1,000 החלה באופן עברייני וללא אישור יועמ"ש כבר במסגרת חקירת תיק המעונות (בו גם כן לקח רוטנברג חלק תוך שהוא מסתיר את ניגוד העניינים בו כבר היה מצוי). יתרה על כך: שניים מהעדים שהעידו אמש על תרגיל ההונאה בו פוצלו הודעות שנגבו לכאורה בתיק המעונות, כך שההודעה השנייה, זו שנפתחת דקה לאחר סגירת הראשונה ולכאורה עוסקת גם כן בתיק המעונות, אך בפועל עוסקת בתיק המתנות שלימים קיבל את השם תיק 1,000, נעשה בהוראתו של רוטנברג.

ה. חקירת היועמ"ש לשעבר עו"ד יהודה וינשטיין:וינשטיין

ואלי ציפורי פרסם בטוויטר על חקירת עו"ד יהודה וינשטיין:
את וינשטיין חוקר בראשית יוני תדמור, היום פרקליט מחוז ת״א (מיסוי וכלכלה). תדמור ברח עד כה, כמעט לחלוטין, מדיוני תיקי האלפים. שרה נתניהו הגיעה לעדות.

 אחרי כשעה (ברוטו) בלבד הסתיימה חקירתו הראשית הכושלת של יוני תדמור את יהודה וינשטיין. שימו לב מה אמר היועמ״ש לשעבר וינשטיין: "מאחר והסוגייה הייתה חיסיון עו"ד לקוח אז ראוי שראש הממשלה יאשר את החיסיון. הדברים נמצאים לגמרי בשוליים. הדברים מאוד פשוטים. בחקירה כן. עניתי לשאלה מאוד פשוטה, לא בטוח שעשיתי זאת בתבונה. אולי זה היה בהיסח הדעת או כי הדברים היו בשולי הדברים ולא היו נראים חשובים יתר על המידה". בקיצור, כפי שהערכתי: עוד עד תביעה הפך לעד הגנה.

הפרקליטות בהיסטריה. עדותו של יהודה וינשטיין, היועמ״ש לשעבר: יוני תדמור ניסה להטעות את ביהמ״ש בנוגע לייעוץ שקיבל נתניהו מוינשטיין, וגם ניסה להפר את חיסיון עו"ד-לקוח (ייצג בעבר את נתניהו). וינשטיין לא ממש שיתף פעולה.
במהלך עדותו של וינשטיין, אלי ציפורי פרסם כתבה על תחילת עדותו בבלוג שלו כולל תמלול מהחקירה הראשית של וינשטיין ע"י יוני תדמור תחת הכותרת: עדות יהודה וינשטיין, היועהמ"ש לשעבר (חקירה ראשית)- כאן.

וינשטיין רומז: הפרקליטות הכריחה אותי להגיע לעדות. עו״ד עמית חדד: "אני חושב שהיה אפשר לוותר עליך". וינשטיין: "אני מוכן לתמוך בעובדה זו . אני כיועץ משפטי זה דבר רע, לא היה לזה תקדים. כיהנתי במשך שנים כתובע וסניגור, לא חשבתי שאני זכאי בערוב ימיי לבוא כעד פה. ניסיתי לשכנע. אבל אני כאן".

ואוו!! וינשטיין יוצא נגד ציפי לבני שבזמנו קיבלה כשרת משפטים חוות דעת מנוני מוזס לסגירת ״ישראל היום״ וצפצפה על חוות דעת מנוגדת לחלוטין של משרד המשפטים. עו״ד חדד: "שר משפטים לא מקבל חוות של יועץ משפטי ומקבל חוות דעת מגורם אחר, זה חריג?" וינשטיין: "כן". חדד: "לבני לקחה חוות דעת מגורם שיש לו עניין". וינשטיין: "לא ידעתי, ידעתי שהיא מעורבת. זה די חריג, באמת חריג".
ציפורי

ציפורי
ציפורי

הערת מערכתנתניהו כן קיבל ייעוץ משפטי בנושא המתנות בזמן אמת מהיועצת המשפטית של משרד רוה"מ, שהיא נציגתו של היועמ"ש במשרד רוה"מ, המסמך המלא שלה - כאן, הסבר משפטי נוסף על המסמך הזה, כפי שהוגש לבית המשפט ע"י ההגנה - כאן

ציפורי

אלי ציפורי פרסם מיד לאחר תום העדות של ויינשטיין כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו: עדות יהודה וינשטיין, היועהמ"ש לשעבר (חקירה נגדית): דרמת ענק במשפט נתניהו: היועמ"ש לשעבר וינשטיין הודה: חקרו את סביבת נתניהו בתיק 1000 בלי אישור שלו; הפרקליטים המלווים שנושאים באחריות: ליאת בן ארי ויוני תדמור. וינשטיין "המליץ" לעו"ד חדד להביא את מנדלבליט לעדות. הכתבה (עם כל התמלול) - כאן.
ציפורי

ז. עו"ד כנרת בראשי הדגישה בטוויטר:
כנרת

ח. עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר את עדות היועמ"ש לשעבר עו"ד יהודה וינשטיין, על איך תפרו כאן תיקים לראש ממשלה מכהן וזרקו את המדינה לכאוס שנמשך כבר 5 שנים ממניעים זרים, מושחתים ופסולים: 
שיפוני

ט. יוסי באום הדגיש בטוויטר:
באום

י. ד"ר חיים שיין העיר בטוויטר לאחר עדות וינשטיין:
חיים שיין

8.2.24: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: סיכום עדות יהודה וינשטיין - עוד הוכחה לתפירת התיקים: היועמ"ש לשעבר הביך את מנדלבליט, ליאת בן ארי, שי ניצן, יוני תדמור, רוני אלשיך, ציפי לבני ובכירי להב 433 - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. גלי ישראל פרסמו בטוויטר:
גלי ישראל

ד. שוחררו 2 פרוטוקולים מדיוני בית המשפט המחוזי בי-ם ב"תיקי האלפים: 30.1.24, 31.1.24

ה. מוטי קסטל צייץ כאן (כותרת בלבד): "הפרקליטות שינתה גרסה לפני 4 חודשים וטענה כי בניגוד למה שנטען עד אז - לא היועמ"ש מנדלבליט הוא שאישר לחקור את תיק 1,000 - כי אם היועמ"ש לשעבר וינשטיין. אמש העיד האחרון: לא היו דברים מעולם." סרטון השידור בנושא זה בערוץ 14 - כאן.

ו. מסמך החלטות היועמ"ש דאז עו"ד יהודה וינשטיין בתום חקירת התיק שנפתח כנגד ביבי נתניהו, תיק המכונה משום מה כיום "תיק 1000 הישן" - כאן.
מסמך פניית היועמ"ש וינשטיין לרוה"מ ביבי נתניהו בעניין ד"ר אביחי מנדלבליט כמזכיר הממשלה - כאן.  

9.2.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים. עדות מביכה לטייקון הפרסום אילן שילוח המשתלח בנתניהו: עו"ד חדד הפריך את כל התיאוריות הקונספירציה של שילוח בנוגע לנתניהו וערוץ 10 (היום 13). שילוח לחדד: "אל תהיה עמית סגל, לוקח כל פעם ציוצים מהעבר". "בוא נתקדם, אני רוצה לאכול מעורב ירושלמי" - כאן.

ההמשך בכתבה: תיק 2000: עדות דב איכנולד, איל ינון ואסף וולפיש. תיק 1000: עדות גיל ראכלין, צבי נטע וויקטור סרגה ועדכונים בתיקי האלפים מ-12.2.24 והלאה - כאן.
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים