Telecom News - תיק 1000: יום 5 של חקירה נגדית של מילצ'ן מברייטון ועדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: יום 5 של חקירה נגדית של מילצ'ן מברייטון ועדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 1000: יום 5 של חקירה נגדית של מילצ'ן מברייטון ועדכונים בתיקי האלפים
תיק 1000: יום 5 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 3.7.23, 12:31מילצ'ן צילום מסך

הכתבה עוסקת ביום 5 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן (בתמונה משמאל, צילום מסך) באמצעות שידור וידאו ע"י הפקה פרטית מבית מלון בברייטון - לאולם ביהמ"ש המחוזי בי-ם, ובהמשך העדכונים בתיקי האלפים ב-3.7.23. 

הכתבה: תיק 1000: יום 4 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-2.7.23 - כאן.

הכתבה: תיק 1000: ימים 1-3 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-27.6.23 שעה 14:00 עד 1.7.23 כולל - כאן.

הכתבה: תיק 1000: חקירה ראשית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-25.6.23 עד 27.6.23 שעה 14:00 - כאן.

(למתעניינים ב"תיק 4000": הכתבה: לאחר שנים שאבי וייס ואלי ציפורי התריעו: אין שוחד בתיק 4000 - אבי וייס ואלי ציפורי ניצחו! שעוסקת בנושא התפנית של השופטים בעניין אישום השוחד בתיק 4000 ובהמשך עדכונים הנוגעים לתיק 4000 בלבד מ-22.6.23 והלאה -כאן).

מהו הקו המקשר בין עדותו המבולבלת של יאיר לפיד לעדותו של ארנון מילצ'ן בברייטון? 
הוכנה ע"י מתנדב מצגת מדהימה ומעודכנת בנושא תיק 1000 והשלכותיו, מבוססת על סדרת החשיפות הנרחבת (שנעשתה ע"י אבי וייס בשת"פ עם אלי ציפורי) המסתיימת בכתבה כאן: https://bit.ly/YairLapid1000
מומלץ לצפייה ולהפצה בכל דרך אפשרית, לציבור הרחב שלא מכיר את האמת. 
לינק להורדת קובץ המצגת ולהפצתה: https://bit.ly/LapidMilchen
סרטון יוטיוב של המצגת, קל לצפייה ולהפצה: https://youtu.be/OzSkNyWoLWg

רשימת ארבעת המפגשים החשאיים של הדס קליין עם קצין החקירות מלהב 433 (עידן אדירם) בדצמבר 2016 - להעברת מסמכי הנהלת החשבונות של ארנון מילצ'ן (בלי ידיעתו והסכמתו) למשטרה - כאן

3.7.23: יום חקירה נגדית חמישי של ארנון מילצ'ן ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, צילום מסך)חדד צילום מסך.

א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה על הדיון אתמול תחת הכותרת: עוד יום של חקירה נגדית של עד התביעה ארנון מילצ'ן; הוא אישר שהיו חילופי מתנות הדדיים עם משפחת נתניהו, הסביר שהפרקליטות הוליכה אותו שולל, סיפר שנגרם לו רק נזק בעניין ערוץ 10, ופירק את עניין עמלות המפרסמים. תיק 1000 מתפורר - כאן.

בשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן.
...בן ארי: "מילצ'ן אמר שהוא מרגיש לא נוח עם נוכחות שרה נתניהו וגם עם נוכחות נתניהו בביהמ"ש בי-ם". חדד: "זה עיוות של מה שנאמר. היא דיברה עם העד לא בנוכחותנו. זה דבר רע, איום ופסול. אני שאלתי את העד אם הגב' נתניהו תצא מהחדר והוא אמר בשום פנים ואופן. זה ניסיון מהזול ביותר". מילצ'ן: "אני בלי עו"ד. אין לי עו"ד שלוחש באוזן". שופטת: "מה אתה רוצה להגיד בזה? ממילא לא היו נותנים לדבר איתך". מילצ'ן: "מבחינתי אני חסר ייעוץ אני שמח על כך".

חדד: "אני עובר לסוגיית המתנות. נעשה הפרדה בין שרה נתניהו לבנימין נתניהו זו חברות נפרדת".
מילצ'ן: "לא לגמרי נפרד. בני זוג. כמובן שלא נתתי לגב' נתניהו סיגרים. והכל היה אישי". חדד: "נתת לה באופן אישי?". מילצ'ן: "כן". חדד: "מעולם לא ביקש ממך סיגרים כשהיית בחו"ל". מילצ'ן: "לא זכור לי". חדד: "ואם היו בקשות, אם היו, זה להדס עם השמפניות?". מילצ'ן: "אין לי מושג. אמרתי להם תסדרו". חדד: "אני רוצה להקריא לך, אמרת שהבקשה לשמפניות ורודות מגיעה רק משרה נתניהו". מילצ'ן: "אם הדס אומרת אז היא צודקת". חדד: "אתה אומר לא זכור לי על אספקת עלים [סיגרים] שאתה לא בארץ. זה נכון?". מילצ'ן: "נכון. לא קיבלתי דיווח כל יום מה קורה". חדד: "זה נכון מה שאמרת, שלא זכור לי אספקת עלים כשאתה לא בארץ?". מילצ'ן: "לא שיקרתי. בוא נחדד את זה. יונתן והדס קיבלו צ'ק פתוח לתת כל מה שהזוג נתניהו מבקש". 

חדד: "אוקיי. אתה יודע כמה פעמים יונתן נסע לבלפור?". מילצ'ן: "אין לי מושג". חדד: "הוא אמר בביהמ"ש מ-2-3 עד 8. סיגרים. מקרים נדירים. זה לא מפתיע אותך?". מילצ'ן: "זה לא היה בראש מעייני". חדד: "יש את הפעמים שאתה נתת לראש הממשלה סיגרים. לא בכל ביקור. בחלק כן ובחלק לא". מילצ'ן: "כן". חדד: "לפעמים יש יום הולדת אתה שולח לו". מילצ'ן: "לא יודע אם זה קשור. אני פשוט לא זוכר. המעורבות שלי הייתה קטנה מאוד. נתתי צ'ק פתוח להדס ויונתן". חדד: "הסיגרים מי שנתן ורק מעט מאוד פעמים הוא נסע והביא סיגרים. נראה לך דבר דבר. עשו פה מהומה על לא מאומה. הפכו אותך לספק סיגרים. אתה אומר בחקירה שאף פעם לא ביקש ממך סיגרים". מילצ'ן: "לא מדויק. הוא היה שואל יש עלים שלא הייתי בארץ. הוא לא דיבר איתי" חדד: "וזה קרה פעם-פעמיים".

גילדין מתנגד. חדד: "יש פה הטרדה חוזרת ונשנית עם העד ע"י אנשים מטעם הפרקליטות. אתה ראית מה כתב אביעד גליקמן על החקירות שלך? יש פה תדרוכים חוזרים ונשנים. זה הטריד אותך?" מילצ'ן: "כן". חדד: "התביעה מתדרכת ע"י אנשיה. בריוני מקלדת. זה דבר חמור מאוד". השופט בר-עם: "אם יש מישהו שהטריד את העד שיגיד את זה לנו". מילצ'ן: אני שומע מאחותי דליה כל מיני כותרות. לא במיוחד מחמיאים לי ולא משנה. אבל מטרידים אותי". שופטת: מישהו פנה אליך ישירות?" מילצ'ן: "מה שאני מקבל מאחותי שצמודה למשפט". 

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

חדד: "היו טלפונים של נתניהו בחו"ל?". מילצ'ן: "לא היו". חדד: "תאשר לי שאם נתניהו אמר לך יש עלים, זה חלק מהחברות". מילצ'ן: "בהחלט". חדד: "אתה זוכר אם זה פעם-פעמיים?". מילצ'ן: "ממש לא זוכר. לא עשיתי תרשומת". חדד: "יכול להיות שבקשה כזו הייתה ב-2007 [לא היה אז רוה"מ]?". מילצ'ן: "לא זוכר. זה הפך להרגל". חדד: "זה הפך להרגל לפני שהיה ראש הממשלה?". מילצ'ן: "נכון". חדד: "הוא לא היה אומר לך תביא. בחלק מהמפגשים הבאת סיגרים". מילצ'ן: מדויק".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן: חדד: "נעבור לצ'ק הפתוח שנתת להדס. גם היא סיפרה סיפור שונה ממה שאתה שומע בתקשורת. כשאתה בחו"ל, אל תערבי אותי בזה. אם מישהו מבקש בשמחה, באהבה בנדיבות. ידעת ששרה אוהבת שמפניות. גם אתה שתית איתה ביחד שמפניות". מילצ'ן: "נכון". חדד: "היא פחות אהבה טקילה". מילצ'ן: "נכון".  חדד: "אתה שכרת שפים מסוימים כמו לימור, חיים ועידן". מילצ'ן: "נכון". חדד מספר למילצ'ן על השף חיים כהן שהכחיש את דברי הדס קליין. "גם אנשי עסקים בינלאומיים באו לבקר אותך?". מילצ'ן: "נכון".חדד: "תאשר לי שלא הציגו לך טבלאות תשלומים". מילצ'ן: "מדויק". חדד: "וגם לא הציגו לך את החשבוניות". מילצ'ן: "נכון". חדד: "גם לא הציגו לך מה הדס ויונתן אמרו בחקירה". מילצ'ן: "נכון". חדד: "אתה עובר בד"כ בסוף החודש ואת מאשר שאפשר לשלם". מילצ'ן: "כן". חדד: "הדס אומרת שאת עוברים תשלום תשלום". מילצ'ן: "לא תמיד". חדד:"ספרתי עשרות מיליונים בתקופה שהיית בישראל". מילצ'ן: "כן זה לא חריג". חדד:"כשאתה באת לבלפור אתה לקחת בעצמך את קופסת הסיגרים". מילצ'ן: "נכון". חדד: "שאלו אותך על מזומנים שאתה משכת. אין לי כוונה לשאול אותך. הייתה קופה קטנה וגם כסף מזומן". מילצ'ן: "כן". חדד: בסדר גמור. ואין לזה קשר להדס?" מילצ'ן: "ממש לא".

דוגמה למשיכת מזומנים בחודש אחד, 09/2014 - כאן. לא ברור הצורך הזה (כשיש לה [להדס קליין] 2 כרטיסי אשראי, אחד עסקי של החברות של מילצ'ן ושניהם לא מוגבלים בגובה המשיכות והיא משתמשת בהם כל הזמן). לכן, לא ברור ולא הוסבר לבית המשפט למה שהיא זקוקה בחודש אחד למשוך [באישור ארנון מילצ'ן] כל כך הרבה מזומן (135 אלף ש"ח), גם בחודשים שמילצ'ן בכלל לא נמצא בארץ. כ"כ תשומת לב שבשורה השנייה בדף הזה יש שמות: יוסי, שוש וארנון, כמי שקיבלו מזומן מהקופה של המזומן. לא ברור מי זה יוסי (יוסי כהן?) שוש יכולה להיות שושנה, אימו של ארנון מילצ'ן.

עו"ד תמר ארבל הדגישה בטוויטר:
תמר ארבל

חדד: "חוזר לביקורים שלך. אתה נתת לנתניהו את הסיגרים במתנה באופן אישי". מילצ'ן: "נכון". חדד: "ואתה מספר את זה גם בחקירה שלך, ששמת את זה בתיק צד שלך". מילצ'ן: "נכון". חדד: "אתה אומר בחקירה ששמת בתיק קופסא או שתיים. לא זוכר כמה פעמים קופסא או שתיים?". מילצ'ן: "אין לי מושג". חדד: "בכל מקרה מדובר בתיק צד". מילצ'ן מצביע על התיק של ישראל וולנרמן שדומה לתיק הצד שהוא הלך אתו. בן ארי צועקת קופסאות. חדד: "היא לא יכולה לעשות זאת. היום אתה כבר לא זוכר כמה בדיוק לקחת?". מילצ'ן: "לא זוכר, עברו הרבה שנים". חדד: "לא דיברו איתך על אבות הבית בחקירה שלך?". מילצ'ן: "לא". חדד: "זה מדהים. תסכים איתי שאב הבית אחראי לשתייה וכד', לא רק הדס". מילצ'ן: "כן. גם הדס דאגה". חדד: "מי שמטפל במרתף שיש יינות הם אבות הבית וזה תפקידם". מילצ'ן: "כן". חדד: "ואותם לא חקרו. זה מפתיע אותך?". מילצ'ן: "אני לא בביזנס הזה". חדד: "אתה יודע שהם קיבלו את הסחורה. אתה מודע לזה?". מילצ'ן: אני מודע לזה עכשיו".

חדד: "נעבור לנושא אחר. היית הבעלים של ניו ריג'נסי". מילצ'ן: "נכון". חדד: "וכל שנה יש דו"ח לחיוב של חב' ריג'נסי". מילצ'ן: "נכון". חדד: "את הדו"ח מכינים בישראל או בחו"ל?". מילצ'ן: "אני מניח שמכינים אותו בישראל". חדד: "אני רואה שמפניות שקשורות לביקור בריג'נסי. אתה מאשר?". מילצ'ן: "נכון". חדד: "כלומר, הוצאה לריג'נסי זו הוצאה של אורחים מחו"ל". מילצ'ן: "ההפרדה הייתה באחריות חו"ל". חדד: "כל פעם שיש ייחוס הוצאות זה לאירוח חו"ל". מילצ'ן: "כן". חדד: "אתה אומר שהדס עשתה את ההפרדה. אבל רואי החשבון עשו זאת. אתה מעביר האינפורמציה להדס והיא מעבירה לרואי החשבון". מילצ'ן: "כן". חדד: "אתה יודע איפה הדו"חות האלה?". מילצ'ן: "לא יודע". חדד: "לכן אם הייתי מקבל את הדו"ח של ריג'נסי, הייתי יודע שזה לא קשור לביבי ושרה". מילצ'ן: "לאן אתה חותר?" חדד: "אני חותר לאמת. במקום לעשות תרגילים בחקירות. אם הייתי רואה את הדו"ח של ריג'נסי הייתי יודע אילו הוצאות יוחסו לחו"ל". מילצ'ן: "אני מניח שהוא קיים". חדד: "אם נקבל נבקש איסור פרסום". מילצ'ן: "לי אין בעיה".

הערת מערכת: בהוצאות שנרשמו על שם חברת ריג'נסי היו הוצאות שייתכן שלאו דווקא קשורות לאורחים מחו"ל, וממילא לא הוצג ע"י מי מרואי החשבון דו"ח של חברת ריג'נסי בישראל. הרישומים הקיימים ושהוגשו של ריג'נסי, הם רק בשנים 2011 -2012. לא ברור מה קרה בשנים שלאחר מכן.

ד. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן: חדד: "נדבר על היקף המתנות. תאשר לי שכל החקירה שלך לא הציגו לך טבלאות". מילצ'ן: "לא הציגו". חדד: "וגם לא הציגו לך גרסאות של הדס ויונתן ולא אף אחד אחר". מילצ'ן: "נכון". חדד: "מעולם לא ביקשו להציג התכתבות שלך עם הדס, יונתן ואחרים?". מילצ'ן: "לא ביקשו". חדד: "לא ביקשו לעשות איכון כדי לדעת כמה פעמים היית בבלפור או איתוראן של הרכב". מילצ'ן: "לא ביקשו". חדד: "גם כשהיו ארוחות בבית ינאי לא ביקשו ממך לראות התכתבויות. שום ראייה". מילצ'ן: "נכון". חדד: "למעשה, לעולם לא ביקשו ממך ראייה אם עשית שקל אחד או 10 שקלים". מילצ'ן: "זה מדויק".

חדד: "יום הולדת של נתניהו בנובמבר. אני רוצה להקריא לך הודעה של הדס קליין לשרה נתניהו". בן ארי מתנגדת. חדד: "אני רק מבקש שתירש שהתנגדות התביעה שאם אין אישור של צד להתכתבות - אפשר לזרוק אותה". הערת אלי ציפורי: "בן ארי מנסה לעשות תרגיל להוציא את ההתכתבות בין שרה להדס מהמשפט". שופטים נוזפים בבן ארי. "קליין כותבת לשרה שארנון מבקש לשלוח משהו קטן. מתי אפשר להגיע". חדד: "באותו זמן אתה נמצא בחו"ל 2015". מילצ'ן: "נכון. מתי יום ההולדת של אמנדה?". חדד: "כסנגור אני יכול לייעץ לך שאתה זוכר את יום ההולדת של אמנדה". מילצ'ן: "זוכר לפי ביבי". [כולם צוחקים]. שוב התכתשות בין חדד לגילדין. חדד: "באופן כללי, גם לאחרים, יש יום הולדת לשלוח מתנות". מילצ'ן: "נכון". חדד: "אני יכול להראות לך שבימי ההולדת שלהם אתה לא בארץ. זה מסתדר עם הזמנים שהיית בארץ". מילצ'ן: "כן, אני מניח". חדד: "יונתן חסון העיד על מס' הפעמים שהוא שלח מתנות. לא הראו לך זאת אף פעם". מילצ'ן: "נכון".

חדד: "אני אראה לך כמה פעמים בתקופה הרלוונטית כמה משלוחים היו. אקריא לך מה הוא [יונתן] אומר, האם זה קו אספקה או כמה פעמים". מילצ'ן: "מי טוען שזה קו אספקה?". חדד: "התביעה טוענת. הייתה לו גרסה שאומרת, דרך אגב הוא עבד גם עבור פאקר והוא מדבר על המשלוחים של מילצ'ן ופאקר. אנו רוצים לדבר רק עליך. הוא אמר בהתחלה שהיו 8 משלוחים 2-3 רק שלך. אבל ניקח את הגרסה הכי רחבה שלו". מילצ'ן: "רגע, כמה גרסאות באותן חקירות על פני אותו זמן?". חדד: כן. זה מה שהיה עם יונתן חסון. בהתחלה הוא אומר ש-5 פעמים של פאקר , 3 - מילצ'ן. תאשר לי שלא הראו לך את הגרסה". מילצ'ן: "לא הראו". חדד: "הוא שינה את הגרסה ל-20 ואח"כ ל-18 פעמים, אתה ופאקר ביחד. הוא ידע הכי טוב. הוא הרי נסע". מילצ'ן: "לאו דווקא". חדד: "יש רק את יונתן שנסע. גם הדס אמרה את זה". גילדין מנסה להתנגד: "חסון אמר שהוא לא זוכר ונתן הערכות". חדד: "מה עילת ההתנגדות?". גילדין: "שזו הצגה מטעה". שופטים נוזפים בגילדין. ...חדד: "חסון מדבר על 20 משלוחים וסופר מתנות שלך ושל פאקר ב-6 שנים של כתב האישום. חסון לא יודע איזו מתנה ממילצ'ן ואיזו מפאקר. תאשר לי שלא היה רישום". מילצ'ן: לא. מה זה משנה בכלל?".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

...חדד: "זה דבר זדוני מה שעשו לך. אמרת למומי משולם בוא אליך למחסן. האם זה מזכיר לך שבמהלך החקירה רצית להסביר שיש עיוות בנוגע לסיפור של שמפניות וסיגרים, שזה לא קשור לביבי? נזכר?". מילצ'ן:."כן". בן ארי מתפרצת ומנסה להתנגד. השופטים משתיקים אותה. חדד: "אני מראה לך תמונה של גליקמן עם עורכי הדין של התביעה [תמונה שצילם אלי ציפורי]. הפרקליטות משתוללת. חדד חוזר לעניין המרתף וליאת בן ארי שוב מתנגדת. חדד: "שביהמ"ש יגן על ההגנה. רצית להראות לחוקר שאתה מחזיק מלאי כללי לכולם. גם בלוס אנג'לס". מילצ'ן: "נכון".

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאןחדד: "אתה אומר שאתה מחלק סיגרים לאורחים". מילצ'ן: "קופסא על השולחן שהיא פתוחה". חדד: "אנו לא נסתיר את זה שנתניהו קיבל הכי הרבה. נהפוך הוא. מה שלי חשוב, שמגיע לך אורח ואני לא רוצה לתת שמות, חלק מהאורחים עישנו סיגרים. נכון?". מילצ'ן: "נכון". חדד: "והיית אומר קח עוד  סיגר. קח עוד קופסא. נכון?". מילצ'ן: "נכון". חדד: "רואה החשבון שלך אליהו ענבר מספר שהגשת לו שמפניה. זה הגיוני גם לאורחים מזדמנים?". מילצ'ן: "נכון". חדד: אני רוצה לעבור איתך כמה סיגרים נתניהו קיבל איתך פנים אל פנים. נעבור על כל החקירות. בחקירה הראשונה אמרת שאתה נפגש אתו 3-4 פעמים, [גילדין שוב מתנגד]. לפי הזיכרון שלך זה 3-4 פעמים בשנה". מילצ'ן: "אולי 5". זה היה פעמיים בחודש בממוצע". חדד: "אז פעמיים בחודש זה 5 פעמים בתקופה שהיית בארץ. זו ספירה 3-4-5". מילצ'ן: "נגיד 5 פעמים". גילדין מתנגד. חדד מבקש שמילצ'ן יצא. שופטים דוחים את ההתנגדות. חדד: "שואלים אותך אם נתת באופן תדיר ואמרת שלא. לא שיקרת". מילצ'ן: "לא".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

חדד: "נתניהו אמר שבכל ביקור הגעת פעמיים". מילצ'ן: "אולי 3". חדד: "ויש רישום. אף פעם לא הראו לך את היומן של ראש הממשלה?". מילצ'ן: "אני חושב שזה סוד מדינה". חדד: "לא. הדברים האסורים יוצאו. לא הציגו לך את היומן של נתניהו?". מילצן: לא". חדד: "אז ממילא הכל הערכות שלך". מילצ'ן: "נכון". חדד: "אני רוצה להראות לך את היומן של ראש הממשלה. פגישות איתך. תאשר לי שמעולם לא הסתרתם את הפגישות"?. מילצ'ן: "נכון". גילדין מתנגד להצגת היומנים. חדד: "עוד לא הצגתי כלום". גילדין: "היומנים לא משקפים". שופטים: "מה זה רלוונטי?". גלדין: "הוכחנו שיש יותר מפגשים". חדד: "לא הוכחתם שום דבר. זו טענה שלכם". מילצ'ן:" אני לא יוצא עוד פעם מהאולם". חדד: "בשער הראשי יש אנשי ביטחון שמבקשים תעודה. את השם אמרת?". מילצ'ן: "הם יודעים". חדד: "לפני זה מודיעים להם שאתה מגיע. צריכים לשאול את אנשי האבטחה". מילצ'ן: "תשאל אותם". חדד: "אשאל. עוד נגיע לפרשת ההגנה". גילדין ממשיך להתנגד. שופטים שואלים אם היומנים של שרה ויאיר נתניהו הוגשו. גילדין עונה שלא. השופטים מאשרים את השאלה. הערת אלי ציפורי: "היומנים לא משרתים את התביעה והיא מנסה להגיד שהם לא משקפים". חדד: "אני אומר שהלוז של נתניהו מאוד מסודר כולל ביקורים בבית ינאי. ב-2010 יש פגישה פרטית איתך באפריל בקיסריה. הגיוני?". מילצ'ן: "כן". חדד: "ב-2013 היו 4 ביקורים בס"ה. זה הגיוני?". מילצ'ן: "נכון".

חדד: "יש פגישות שהבאת מתנה ויש פגישות שלא הבאת. יש פגישות שהבאת קופסא או שתיים". מילצ'ן: "כמה אפשר לחפור בזה?" חדד: "אתה צודק. אני מדבר בס"ה על 17 ביקורים ב-5-6 שנים שבהן נתת מתנה או קופסא או שתיים". מילצ'ן: "כן". חדד: "אני אומר לך, שמי שזוכר כמה פעמים הוא נסע להביא מתנות זה יונתן". מילצן: "והוא אמר 18". חדד: "נכון. עכשיו נעבור לבית ינאי. אף אחד לא ניסה לכמת איתך כמה שמפניות נתת לנתניהו?". מילצ'ן: "לא". חדד: "אני מראה לך שאמרת בחקירות שאתה מביא 3-6 בקבוקים". מילצ'ן: "בין 4 ל-6. לא עשיתי רישום". חדד: זה היה בקולר. רצית לשמור על הקור של הבקבוק". מילצ'ן: "נכון". חדד: "לא הראו לך את הקבלות של השמפניות?". מילצ'ן: "נכון". חדד: "אם אראה לך חשבונית לא תדע אם זו מתנה או אתה שתית?". מילצ'ן: "אין ביומן".

חדד: "האם הציגו לך את החקירה הראשונה של הדס קליין בנוגע לשמפניות?". מילצ'ן: "לא". חדד: "בפעם הראשונה היא אומרת שהשמפניה הייתה מיועד בראש ובראשונה לשימושך הפרטי ואח"כ שרה נתניהו. לא הציגו לך את הדברים?". מילצ'ן: "לא". חדד: "הציגו לך איזשהו הערכה של הדס?". מילצ'ן: "לא". חדד: "אמרת שצריך להפריד בין שימושים אישיים שלך לבין האורחים?". מילצ'ן: "רעייתי כמעט לא שותה". חדד: "הערכת 2 בקבוקי שמפניה בשבוע". מילצ'ן: "כן". חדד: "ויש אנשים אחרים ששותים". מילצ'ן: "בהחלט". חדד: "ולא שאלו אותך על זה?". מילצ'ן: "לא". חדד: "ואתה מארח בנדיבות". מילצ'ן: "נכון". חדד: "ומעולם לא ביקשו להעריך איתך את הכמויות של האורחים". מילצ'ן: "לא".  הערת אלי ציפורי: "תזת האספקה השוטפת קרסה היום".

לסיכום: ביום העדות החשוב הזה הפריך מילצ'ן במו פיו את הנטען בכתב האישום, לגבי "קו אספקת סיגרים ושמפניות" למשפחת נתניהו. כמות הביקורים שלו והמפגשים שלו עם נתניהו הייתה פחות מ-20 פעם ב-6 שנים. מדובר בכמות קטנה של סיגרים ושמפניות. זה תואם לתיאור של יונתן חסון לגבי המספר המירבי של המפגשים של מילצ'ן עם נתניהו והשליחויות שעשה. אין שום אישור של מילצ'ן למספרים המופרכים והעצומים המופיעים בכתב האישום כבונות "קו אספקה". נהפוך הוא. מגוון המשקאות ומגוון הסיגרים נרכשו למלאי כללי מתוכו הם הוענקו לאורחים שונים וגם לשימוש הפרטי של משפחת מילצ'ן.

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

עו"ד כנרת בראשי שאלה לסיכום בטוויטר:
כנרת
הערת מערכת: עדות מילצ'ן חשובה יותר מעדות הדס קליין והוא כבר סתר לחלוטין את דבריה בכמה וכמה נושאים, ולא רק היום. כבר בחקירה הראשית, שם כבר לדוגמא הוא סתר את טענת האספקה הרצופה של הדס קליין. היום קו האספקה המדומיין חוסל סופית.

בועז גולן פרסם כבר ביום החקירה הראשית בטוויטר:
בועז גולן

ו. אלי ציפורי העיר בטוויטר:
ציפורי 

זיוסי באום צייץ כאן: יִתְגַּדַּל וְיִתְקַדַּשׁ שְׁמֵיהּ רַבָּא.
תם הטקס: מילצ'ן מאשר כעת את עדותו במשטרה - העברתי סיגרים ושמפניות לנתניהו *לא יותר* מ-5 פעמים בשנה!" צילום מפרוטוקול דיון קודם בנושא זה (מחקירת נצ"מ מומי משולם ב-17.4.23): כאן

ח. יוסי באום צייץ כאן: תחזיקו חזק: 
מילצ'ן מאשר כעת את הטענה שהטיח עו"ד חדד במומי משולם, כי בחקירת מילצ'ן בביתו ב-LA ב-2017 ביקש להראות לחוקרים שהוא מחזיק בביתו *מחסן שלם* עם מלאי סיגרים ושמפניות, כדי להוכיח שהוא מחלק לכל דכפין. אולם משולם *התחמק* מלראות זאת.
תגובת משולם, אגב: "זה לא רלוונטי לחקירה". 😳 צורפו 2 תצלומים מפרוטוקול העדות הזו: כאן וכאן

ט. יוסי באום צייץ כאן: בום: מילצ'ן בעדותו על רמת הקשר בינו לבין נתניהו - "לנתניהו אין חברים, חוץ ממני"". מצ"ב כאן צילום מהפרוטוקול.

י. יוסי באום צייץ כאן: כשגם לשופטת נמאס מההטרדות של ליאת בן ארי והיא מחליטה לנזוף בה; "עו"ד בן ארי נעשה עכשיו סדר פעם אחת ולתמיד בעניין הזה כי אחרת לא נגמור". הנה: הצילום מהפרוטוקול כאן

י"א. יוסי באום צייץ כאן: הכינו את הפופקורן: עו"ד חדד מודיע - אזמן את בן כספית כעד הגנה"🔥. צילום מהפרוטוקול - כאן.

י"ב. יוסי באום צייץ כאן (כותרת ראשונה בלבד): "מילצ'ן עצמו מאשר כעת בחקירה הנגדית את כל הפרטים שבשרשור (1/5):
* הוא נתן גרסה שהמשטרה "לא אהבה", כעד.
* המשטרה כנקמה חקרה אותו בהמשך באזהרה, כחשוד.
* החקירה באזהרה נעשתה "מעל לראש" של ידידו מנדלבליט שכעס מאוד."

י"ג. יוסי באום צייץ כאן (עם צילום מהפרוטוקול כאן): "האישום והיפוכו:
סעיף 25 בתיק 1000 - נתניהו פעל להשגת ויזה למילצ'ן.
העובדות: מילצ'ן מעיד שנתניהו לא פעל *מאומה* ותגובותיו היו על גבול הדחקות:
* תדבר עם השגריר שפירו (דיבר כבר).
* "ברוך ה' אתה בריא, יש לך כסף, אתה תסתדר".
* 'אל תיכנס לארה"ב בשלוש השנים הקרובות'.
* "אני לא מחלק ויזות"".

י"ד. ערר של אבי וייס על "גריסת תיק התלונה" שהגיש למח"ש לפני למעלה משנה, כנגד קציני המשטרה הבכירים שהיו מעורבים (לכאורה, על סמך המסמכים שנחשפו ב"טלקום ניוז"), בייזום ובהפעלת מערכת הפגסוס על שלמה פילבר - הערר הזה עבר כעת למחלקת עררים שבפרקליטות. ההחלטה והשתלשלות הטיפול האיטי ביותר בנושא חשוב זה - כאן

ההמשך בכתבה תיק 1000: יום 6 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה, יום 7 של החקירה הנגדית - השלמות בתיק 1000, עיסוק בתיק 2000 וקדם-חקירה חוזרת, והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-4.7.23-5.7.23 - כאן.
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים