Telecom News - תיק 1000: חקירה ראשית של מילצ'ן בווידאו מברייטון ועדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: חקירה ראשית של מילצ'ן בווידאו מברייטון ועדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 1000: חקירה ראשית של מילצ'ן בווידאו מברייטון ועדכונים בתיקי האלפים
תיק 1000: חקירה ראשית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 25.6.23, 12:37מילצ'ן צילום מסך

הכתבה עוסקת בחקירה ראשית של ארנון מילצ'ן (בתמונה משמאל, צילום מסך) באמצעות שידור וידאו ע"י הפקה פרטית מבית מלון בברייטון לאולם ביהמ"ש המחוזי בי-ם, ובהמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-25.6.23 ועד 27.6.23 אחה"צ (14:00).

הכתבה האחרונה מדיוני ביהמ"ש: תיק 1000: חקירת יאיר לפיד והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-12.6.23 עד 24.6.23 כולל עדכונים לגבי הפארסה, הכאוס וצפצוף על חוקים, שקדמו לקיום עדות מילצ'ן בבריטניה כאן.

(למתענייינים בתיק 4000: הכתבה: לאחר שנים שאבי וייס ואלי ציפורי התריעו: אין שוחד בתיק 4000 - אבי וייס ואלי ציפורי ניצחו! שעוסקת בנושא התפנית של השופטים בעניין אישום השוחד בתיק 4000 ובהמשך עדכונים הנוגעים לתיק 4000 בלבד מ-22.6.23 והלאה -כאן).

המסמך החריף ביותר של עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו, על בעיות משפטיות, היעדר אישורים חוקיים מתאימים לקיום עדות זו (כאשר הפרקליטות לא פעלה בהתאם להוראות הדין הישראלי והבריטי), היעדר סמכויות ומסד עובדתי ברור - כאן. כצפוי, השופטים התעלמו מפניות ההגנה ומהמהלכים הפסולים של הפרקליטות, שממציאה וקובעת מחדש חוקים ומפרשת חוקים איך שבא לה.

מתוך המסמך של עו"ד חדד:
חדד

תאריכים ושעות תחילת הדיונים המשפטיים, שישודרו מברייטון - בריטניה בשבועיים הקרובים - כאן.

תמלול של שידור העדות של ארנון מילצ'ן מברייטון (חקירה ראשית, נגדית וייתכן אף חקירה חוזרת) בימים א' - ה' בשבועיים הקרובים, ייעשה ע"י אלי ציפורי, שיהיה באולם ביהמ"ש המחוזי בי-ם, בו תוקרן העדות הזו בשידור חי מברייטון - לצפייה בערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס

החקירה הראשית היא ע"י עו"ד ליאת בן ארי והנגדית ע"י עו"ד עמית חדד.

25.6.23:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: היום בבריטניה מתחילה עדותו של עד התביעה במשפט נתניהו, ארנון מילצ'ן. אפשר להעריך כי בחקירה הראשית העדות תזכה לכותרות מהדהדות, אבל מה שבאמת מעניין הוא – מה יקרה בחקירה הנגדית. עו"ד עמית חדד ביקש 7 ימי חקירה - כאן.

ב. הפרקליטות פנתה לבית המשפט להמשיך ולשמוע את העדים בקצב גבוה יותר, כולל בפגרת בית המשפט ובהארכת שעות הדיון ומבקשת שכל התייעצות עם השופטים תהיה באולם ולא בחדר סגור. הפנייה המוזרה הזו של הפרקליטות (במקום למשוך את כתב האישום על שוחד בתיק 4000, כהצעת השופטים) - כאן.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

גשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן.

ד. אלי ציפורי דיווח בטוויטר מאולם ביהמ"ש בי-ם:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ה. חקירה ראשית ע"י עו"ד ליאת בן ארי (בתמונה משמאל).ליאת בן ארי
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ו. משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן: בן ארי: "איזה רישום שניהלת אתה על שימוש במזומן שעשית בארץ בזמן שאתם התגוררתם בארץ?" מילצ'ן: אני לא". בן ארי: "יודע אם מישהו עשה?" מילצן': "אולי הנהלת חשבונות".
הערת מערכת: על פי עדות 4 מנהלי חשבונות שהעידו בביהמ"ש, אין פירוט של השימוש במזומנים הרבים.

...בן ארי: "הייתה לך מחשבה להפסיק את העסקתה של הדס קליין?" מילצ'ן: "ביבי טען שיכול להיות שלא כדאי להמשיך את העסקתה כיוון שהיא יודעת יותר מדי".

...בן ארי: "בוא תספר על ההיכרות שלך עם נתניהו....מה  הייתה התדירות שלך למפגשים עם נתניהו?" מילצ'ן: "תדירות מאוד גבוהה. חברים טובים"....מילצ'ן שולף תמונה שלו עם נתניהו, לפיד ומאיר חביב. "אני רוצה להראות לשרה"....בן ארי: "למה חשוב לך הקשר עם נתניהו?" עו"ד עמית חדד: "זו שאלה מדריכה. הוא אמר שהם היו חברים. כמעט אחים". מילצ'ן: "נכון". בן ארי משתוללת: "חדד ניסה להשחיל תשובה". מילצ'ן: "היינו באמת חברים. הייתי בלאו הכי לראש הממשלה, לשמעון פרס ולאריק שרון"....

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
הערת מערכת: האם זה איתות של מילצ'ן על כיוון של התנגדות לתזת הפרקליטות?

...בן ארי: "מה אמרת בחקירה הראשונה שלך על היחסים שלך עם נתניהו. איך היית מגדיר את הקשר שלך עם נתניהו?" הערת אלי ציפורי: "בן ארי עצבנית אש". מילצ'ן: "ראיתי אותו בתור חבר קרוב באיזשהו שלב הגדרתי כחברים-ידידים. הוא כתב לי מכתב. הוא קרא לי אחי".

המכתב של בנימין נתניהו מיד לאחר שהתמנה לרוה"מ ב-2009, מכתב הממוען אישית לארנון מילצ'ן בו הוא קרא לו "אחי" - כאן

...בן ארי: "אתה זוכר מה אמרת לחוקרים?" חדד: "זו לא שאלה רלוונטית". בן ארי: "אני מבקשת לרענן את זכרונו". שופטת: "הוא אמר שהוא לא זוכר". בן ארי: "זוכר מה אמרת לחוקרים כשהגעת לחקירה?" מילצ'ן: "אמרתי שלום". בן ארי: "מה אמרת לחוקרים?" מילצ'ן: "השבתי להם ש....האמת אני לא זוכר".

אלי ציפורי מדווח שבן ארי נמצאת במצוקה לאור תשובות העד.

בן ארי: "איזה מתנות קיבלו נתניהו ורעייתו?" מילצ'ן: "לא זוכר". בן ארי: "מה אתה זוכר על סיגרים?" מילצ'ן: "נתתי". בן ארי: "האם נתת לנתניהו ורעייתו שמפניות?" חדד מתנגד. בן ארי: "האם נתת שמפניות?" מילצ'ן: "כן". בן ארי: "האם נתת לבני הזוג מעילים?" חדד: "זה לא בכתב האישום".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
*סיגרים במקום סיגריות
סיכום ביניים של אלי ציפורי עד עד כה: "מילצ'ן הורס לפרקליטות את תיק 1000. מילצ'ן הורס להם אותו כבר בחקירה הראשית. ליאת בן ארי משתוללת".

בן ארי שואלת שוב על המעילים וחדד מתנגד כי זה לא בכתב האישום. בן ארי עוברת לחולצות. חדד: "האם יש בכתב האישום רמז לחולצות ומעילים?" בן ארי: "כתוב בכתב האישום במתנות 'בעיקר סיגרים'". חדד: "אז זו תורת הנסתר. יש בטבלה המסכמת משהו שהיה על חודו של שקל?" בן ארי: "זה לא יכול הימשך ככה. אתה מנסה לשתול גרסה לעד". חדד: "אין בעיה. שיצא בכל פעם שאני מתנגד. אני מפנה לנספח בכתב האישום. על חודו של שקל. אין חולצות ומעילים"....בן ארי: "כמה כל חולצה עולה?" חדד מתנגד.... בן ארי: "מי ביקש לקנות ממי?" מילצ'ן: "היינו ביחד עם שרה וביבי. זה לא היה אירוע. אני אומר בצחוק. החלטנו להלביש את רוה"מ כמו להיות רוה"מ". שופטת: "אפשר לעבור הלאה".

ז. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן: ...בן ארי:"מי יזם את מתן הסיגרים והשמפניות ולמי הם ניתנו?" מילצ'ן: "ההתחלה הייתה שלי. אח"כ זה עבר לבקשות". בן ארי: מי הגורם שפנה?" מילצ'ן: "ביבי או שרה. היו לנו קודים. לחולצות קראנו גמדים. לסיגרים עלים ולשמפניות ורודים. מבחינתי זה לא היה אירוע. נתניהו אמר שהוא בדק ושמותר לתת לחברים מתנות".....בן ארי: "הגב' נתניהו פנתה אליך בדרישות?" מילצ'ן: "אלה היו בקשות לא פניות. ברוב המקרים ביי דה וויי". הערת אלי ציפורי: "מילצ'ן לא במיוחד קוהרנטי. אומר דברים והיפוכם. לא זוכר הרבה דברים". שופטת: "מה ההבדל בין בקשות לפניות?" מילצ'ן: "בקשות זה פחות מדרישות. פניות זה יותר חמור". שופטת: "בקשות, פניות נשמעות לי דרישות. בקשות נשמע לי כמו פחות". מילצ'ן מאשר שלא מדובר בדרישות אלא בבקשות. הערת אלי ציפורי: זה משהו שבעיניו שגרתי. זה מהותי.

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

.....בן ארי: "ספרת על ביקורים בבלפור וזה הפך לשגרה להביא סיגרים ושמפניות?". מילצ'ן: "היה קולר ששמנו שמפניות או יונתן או הדס שמו סיגרים קופסא אחת או 2 שלקחתי בתיק שלי". בן ארי: "ומה עושה איתם?". מילצ'ן: "מוכר. (צוחק). באתי לבלפור, יש למי לתת את זה". בן ארי: "אתה יכול לשים את האצבע מתי עלתה האספקה?". חדד: "זה לא יכול להיות. היא שמעה שאין דרישות ועכשיו מנסה להכניס מילה חדשה - אספקה". שופטת: "המילה אספקה לא נשמעה עד כה. תשתמשי במילים שלו".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:

ציפורי

בן ארי: "אתה זוכר מתי התחלת להביא כמויות מסוימות של שמפניות וסיגרים? מילצ'ן: "אני לא זוכר".
אלי צפורי מתאר טונים גבוהים בין חדד לבן ארי. חדד טוען שהיא נוהגת באלימות.

חדד: "יש ריענון עד ב-13.6 ויש תרשומת של שיחה עם העד על מצבו הבריאותי והיא פתאום ניהלה שיח על דברים שהיא לא הייתה יכולה. אי אפשר לרענן מתוך מפגש עם העד. זה הליך לא קיים. זו השלמת חקירה. בכל ההודעות של העד אין זכר לשאלה זהו. אי אפשר לרענן מתוך תרשומת של שיחה עם עד".

....בן ארי: "כל ביקור הבאת סיגרים ושמפניות?" מילצ'ן: "לא בכל ביקור אבל ברוב. הרבה מאוד מהפגשות כן ולפעמים לא". בן ארי: "היית מתנצל אם לא הבאת?" מילצ'ן: "הייתי מתנצל אם הייתי מבטיח או משהו".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

בן ארי: "בתקופות שאתה בחו"ל מה קורה עם הבקשות? מי הביא?". מילצ'ן: "הדס או יונתן". בן ארי: "האם היו בקשות כאלו האם היו לך שיחות עם הדס קליין או יונתן?". מילצ'ן: "לא היו לי שיחות. הם קיבלו צ'ק פתוח. זה לא בדיוק בראש מעייני. ההנחיה הייתה שכל מה שרוצים לאשר". השופט בר-עם: "אדוני לא יודע על בקשות שניתנו אל בגלל שניתנה הרשאה גורפת להדס קליין לא ידעת את הפרטים". מילצ'ן: "כן. זה מדויק". שופט: "אדוני לא יודע לומר באילו היקפים?" מילצ'ן: "ממש לא".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

...בן ארי: "אתה בחרת את סוג הסיגרים?". מילצ'ן: "לא. ביבי". בן ארי: "קרה שהבאת סוג אחר של סיגרים?". מילצ'ן: "לפעמים זה לא התאים לקוטר. ביבי אמר לי והבאנו את הקוטר הנכון. אמרתי להם תנו להם מה שרוצים. לא משנה אם ביקשו או לא"....בן ארי: "מה ידעת על ההוצאות בזמן אמת על שמפניות וסיגרים?". מילצ'ן: "סרט 100 מילון דולר. פרסום עוד 50-60 מיליון דולר. אני לא יודע בדיוק כמה עולה סיגר ושמפניה. אני מניח שהדס ידעה". 

בן ארי מתלוננת ששרה נתניהו נמצאת בקשר עין עם מילצ'ן.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

...בן ארי: "מה היה היקף השמפניות בצריכתם בבית?" חדד: "זה נשאל לרבות שאלה של השופט בר-עם". שופטים נוזפים בבן ארי.

ח. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: עוברים לנושא התכשיט שכביכול נמסר מאלינור (ביתו של מילצ'ן) לשרה נתניהו.

הערת מערכת: הנושא של התכשיטים שכביכול נמסרו לשרה נתניהו נותח בהרחבה כאן


מילצ'ן רוצה להציג מסמך "שערך בעצמו". בן ארי: "יש פה טבלה שמציינת מתי נתניהו היה ראש ממשלה ומתי היה בהפסקה. אנו נתנו לו את רשימת המועדים". חדד: "אז אתם הכנתם את המסמך הזה?". בר-עם: "האם אתם הכנתם את המסמך הזה?" חדד: "כן, זה הם". בן ארי מתגוננת בפני בר-עם: "יש פה מועדים רשמיים. על גבי הנייר העד כותב בעט אדום". מילצ'ן: "אני לא רציתי להתבלבל בחיים הפוליטיים ומתי הוא היה איש פרטי. החברות שלנו. לא רציתי לבלבל". חדד: "זה אירוע מאוד משונה. העד מעיין במסמך והתביעה לא מספר שהיא ערכה את המסמך. מה שקורה עם העד הזה זה לא כדרך הטבע ואנו לא יודעים שאת המסמך ערכה התביעה והיא לא מגלה לנו". שופטת: "האם יש התנגדות להציג את המסמך לעד?" חדד: "בתנאי שיעבירו לנו עותק מהמסמך". אלי צפורי מעיר: "עוד תרגיל מלוכלך של בן ארי".

עו"ד כנרת בראשי העירה בטוויטר לנוכח התרגיל של בן ארי: "כל הדיון הזה בשידור מרחוק מתנהל כמו פארסה מוחלטת!".

המסמך הזה נמצא כאן

...בן ארי: אני מבקשת לרענן את זכרונו של העד. של מי הייתה היוזמה לרכישת התכשיט. זה מזכיר לך משהו?". מילצ'ן (נוזף בבן ארי): "אני שואל מה שרה נתניהו רלוונטית לנתניהו (בעניין התכשיט) חוץ מזה שהם נשואים?".... בן ארי: "של מי היוזמה?". מילצ'ן: "לא זוכר. מניח שאולי שרה להדס. אני לא יודע"....בן ארי: "בריענון אמרת שמדובר בתכשיט ספציפי שהדס סיפרה לך". חדד: "מדובר בעדות שמיעה של הדס סיפרה למילצ'ן והוא גם אומר שהוא לא זוכר". השופטים אומרים שמדובר בעדות שמיעה על התכשיט.

סיכום ביניים של אלי ציפורי: "העדות היא קרקס ולא שווה דבר. לבד מרכילות. עו"ד חדד ומילצ'ן בעצמו מוציאים את בן ארי מדעתה".

ממשיך הריטואל הקבוע: מילצ'ן לא זוכר דבר. בן ארי כל הזמן מרעננת את זכרונו תוך עיוות דבריו בשילוב התנגדויות של חדד.
מילצ'ן מצטט את היועץ המשפטי של נתניהו (עו"ד וינרוט) שאמר שלחברים מותר לתת מתנות. "קנינו בהנחה שיש אישור. היה לי חשוב לשמוע מביבי ולא לסבך את שרה עם האידיאולוגיים האלה. רציתי רק שביבי יגיד כן או לא
".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

מילצן: "מה התכשיט הזה? כמה זה? אני שואל את החבר חדד". חדד: "שנגיע לחקירה הנגדית נדבר על זה". מילצ'ן: "אפשר לקבל תמונה של התכשיט?". בר-עם: "אתה לא יודע לאיזה תכשיט מדובר?" מילצ'ן: "לא. לכן אני רוצה לראות תמונה".
מילצ'ן
עונה תשובות של "לא זוכר דבר כזה", או "אני לא מבין את השאלה או שאני לא זוכר", או "התחושה הייתה בסדר", לשאלות של בן ארי על התכשיט של שרה נתניהו. חדד: "אם יש טענה שתגיד אותה. האם היא מנסה להלך אימים על העד?"... נמשכת ההתכתשות בין בן ארי לחדד.

עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:

כנרת

גם פרופ' טליה איינהורן פרסמה בטוויטר:
טליה איינהורן

בן ארי: "האם אתה זוכר אירועים נוספים של גב' נתניהו?". מילצ'ן: "מעבר לאלינור?". חדד: "שתראה מאיפה היא לוקחת את זה מהחקירה". בן ארי מסבירה שזה מתוך תשאול וזה לא נמצא בכתב האישום. מילצ'ן קצר רוח ורוצה לסיים.

ט. סיכום היום הראשון של החקירה הראשית: מילצ'ן הפך את החקירה הראשית לקרקס ולפארסה מוחלטת והרס כבר היום לפרקליטות את התיק ההזוי. הצליחו לבלבל את הציבור שתיק 1000 הוא תיק מתנות - מה שלא נכון, כי תיק 1000 הוא תיק "מרמה והפרת אמונים" בטענה שנתניהו עזר לחברו מילצ'ן במספר הזדמנויות, מה שלא היה אמור לעשות. הסיוע הזה הוא כמובן מופרך ומילצ'ן עצמו העיד שנתניהו בכלל לא עזר לו בשום נושא. בכל מקרה, לגבי המתנות, נתניהו קיבל אישורים מעו"ד וינרוט (עורך דינו), מהיועצת המשפטית של משרד רוה"מ (עו"ד שלומית ברנע-פרגו) ואישור בע"פ מהיועמ"ש דאז עו"ד וינשטיין. 

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
* צ'ק פתוח לקניות עבור נתניהו

ואנקדוטה לסיום היום:
י. אביעד גליקמן שליח ערוץ 13 פרסם מברייטון לפני תחילת עדותו של מילצ'ן:
גליקמן

הערת מערכת: ניתן לומר שאכן, האמת של מילצ'ן כבר היום הזיקה מאוד לתזת הפרקליטות. זאת, עוד לפני החקירה הנגדית.

י"א. עו"ד פיני פישלר קיבל רשות וארכה (עד 31.10.23) להגיש ערר על סגירת "תיק המימד החמישי". המכתב שקיבל עו"ד פישלר מהפרקליטות - כאן

י"ב. הוגש ערר על צו איסור הפרסום שהוטל היום במהלך המשפט. גם עו"ד חדד התבקש להגיב על הבקשה הזו לביטול צו איסור הפרסום וביקש דחיה במתן התשובה וזה אושר לו - כאן

26.6.23: יום החקירה הראשית השני של ארנון מילצ'ן.
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול התחילה עדותו של ארנון מילצ'ן בשידור וידאו מברייטון אנגליה. מי שחקרה את העד, באופן יוצא דופן, זו ליאת בן ארי, הרוח החיה מאחורי תפירת התיקים. העד מילצ'ן לא זרם איתה, השתדל לשמור על כבודם של שרה ובנימין נתניהו, והוציא את בן ארי משלוותה -כאן.

ב. ראיון נוקב וקצר (כ-5 דקות) של אבי וייס ב- 26.6.23 אצל שי גולדן בתכנית "ישראל הבוקר עם שי גולדן" בערוץ 14, חושף ומזים את השקרים שמדווחים רוב כלי התקשורת לציבור, בנוגע לעדותו של ארנון מילצ'ן בברייטון. הריאיון בקובץ בלינק כאן: https://bit.ly/ShaiGoldanWeiss.
שי גולדין

ג. השקרים והספינים של תיק 1000 נחשפים בשידור של מתי טוכפלד ב- 26.6.23 בתכניתו "יומן צהרים" ברדיו "גלי ישראל": https://www.gly.co.il/item?id=24975.
נצ"מ בדימוס אבי וייס (טלקום ניוז) למתי טוכפלד: "מסתירים מהציבור את האמת בתיק 1000, שזה תיק של רכילות והמצאות של אנשים דוגמת בן כספית ועדות מילצ'ן בבריטניה היא עדות לטובת ההגנה". הלינק לקובץ (של 12 דקות) (אודיו) של הריאיון: https://bit.ly/TuchfeldWeiss.

ד. נשיאת ההרכב, כבוד השופטת רבקה פרידמן-פלדמן פרסמה החלטה בתגובה לפניית הפרקליטות (ראה סעיף ב' מ-25.6.23), החלטה שלפיה השופטים שוקלים לפרסם מה היה בדיון בלשכתם בעניין תיק 4000. ההחלטה - כאן

הפניה של האתר המקוון ה"עין השביעית" לשופטים שבמסגרת התגובה היא הגיבה גם להם בנושא זה (כמו לפרקליטות) - כאן

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

ו. אלי ציפורי פרסם הדגשים בטוויטר לפני תחילת הדיון היום לגבי אתמול:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

זשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן.

ח. חקירה ראשית ע"י עו"ד ליאת בן ארי
היום מגיעים ללב תיק 1000 וזו ההאשמה על מרמה והפרת אמונים של נתניהו שכביכול סייע לחברו ארנון מילצ'ן במספר הזדמנויות המפורטות בכתב האישום. כל נושא המתנות היה רק "מסך עשן" כדי להכתים את משפחת נתניהו ואינו לב האישום בתיק 1000. 

בתחילת הדיון ניסתה בן ארי לגרור את מילצ'ן לומר שהתכשיט לשרה עלה עשרות אלפי ש"ח. מילצ'ן אמר שזה כמה אלפים בודדים.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

הדיון עדיין עוסק בסיפור המתנות תוך התכתשויות בין חדד לבן ארי, כשמילצ'ן "לא זוכר" ובן ארי מנסה כל הזמן לרענן את זכרונו.
חדד: "זו גרוטסקה של חקירה ראשית".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
*שנרכשו 35 סוגי סיגרים
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ציפורי דיווח בערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס - כאן, שמילצ'ן ביקש לסיים מחר את החקירה הראשית: "אני מאבד ריכוז". קרקס.

ראוי לציין, שעו"ד כנרת בראשי הדגישה בטוויטר לגבי הפטור ממיסים, שמילצ׳ן העיד, שדיבר עם נתניהו שהפנה אותו ללפיד. הודה שדיבר על כך עם ליפיד בביתו ואמר הוא לא זרק אותי מכל המדרגות ישבנו אצלו במרתף.
ולגבי ערוץ 10: מילצ׳ן: "התייעצתי איתם לסגור את הערוץ כי הערוץ שותת דם. הם לא התייחסו לסיקור בערוץ 10. ערוץ 10 הוא לא משמעותי. אין לו משקל פוליטי, כלכלי, תקשורתי. רייטינג כזה נמוך"
.

לסיכום:  גם היום מילצ'ן המשיך להיות עד הגנה, סבל קשות מחוסר זיכרון, וליאת בן ארי הסתבכה בשאלות רבות שנפסלו ע"י השופטים, הפריעה למילצ'ן לענות כשהתשובות לא היו לרוחה והתמקדה בנושאים שאינם בכתב האישום ושמילצ'ן לא מכיר. אכן, תם הטקס.

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

טנטעאל בנדל פרסם כאן ציוץ עם המסמך כאן: "בג"ץ הוציא צו על תנאי נגד היועמ"שית ופרקליט המדינה המורה להם להסביר מדוע לא יבוטלו הסעיפים המתירים חיפוש בטלפונים ניידים של חשודים ללא צו.
ההחלטה ניתנה בהמשך לדיון בעתירה שהגישה הסניגוריה הציבורית לבג"ץ. הסניגוריה הציבורית טענה כי יש להגן על פרטיותם וזכויותיהם של אלפי נחקרים, שמידי שנה המשטרה עורכת בטלפוניהם חיפושים ללא צו שיפוטי."

י. ב"כאן 11" פורסמה חשיפה של אבישי גרינצייג שהעיתונאי רונן ברגמן גם הוא היה מקור \ מודיע של המשטרה ב"תיק 3000". התצלום של המסמך בחתימת תנ"צ יואב תלם שמוכיח זאת - כאן

י"א. פורסם ב"כאן 11" חשיפה מהכתב אבישי גרינצייג: "פרסום ראשון: השופטת שדנה בתיק בזק התבטאה באופן נחרץ נגד האישום של אלוביץ', אחרי שזיכתה אותו משני אישומים נוספים.". עוד על הפארסה של "תיק בזק" יש כאן.

י"ב. מסמך מתחילת 2018 מהיועצת המשפטית של משרד הקליטה (שהוצג בדיון לעד ארנון מילצ'ן) לגבי מעמדם החוקי של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, בהקשר של הפטורים ממיסים ומדיווח, מסמך המדבר בעד עצמו ומראה שהגדרות החוק לגבי קבלת פטור ממיסים ומדיווח - לא התקיימו בעניינם של השניים. המסמך המלא - כאן

27.6.23: היום השלישי של החקירה הראשית של ארנון מילצ'ן. (תיק 2000. דיון עד שעה 14:00).
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: היום השני לעדותו של ארנון מילצ'ן במשפט נתניהו (בשידור וידאו מברייטון אנגליה). התובעת, ליאת בן ארי, ניסתה לעשות לעד ריענון תוך כדי משפט, אבל העד דווקא "רענן" אותה ושלל פעם אחר פעם את התזות שהיא ניסתה להציג. בקיצור, נתניהו לא היה מעורב - כאן.

ב.  "תיק 1000 הוא לא תיק מתנות, כי אין מתנות". ראיון מדהים ונוקב בדיון סוער של אבי וייס ע"י אראל סג"ל ברדיו fm103 על תיק 1000 וגם על התיקים התפורים האחרים, תוך ניפוץ השקרים שכלי התקשורת מפמפמים בלי הרף לציבור. באולפן גם יריב אופנהיימר.
לינק להקלטה, 13 דקות: https://bit.ly/NoGifts.

אראל סגל

גשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר (לגבי דיון בתיק 2000):
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

הערת אלי ציפורי: "מילצ'ן מאוד מבולבל, מאוד כבד לשון, מאוד לא קוהרנטי וגם משתעל - אין ממש ערך לעדותו".

ד. משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן....בן ארי: "על איזה מיזמי תקשורת דיבר איתך נתניהו?" עו"ד חדד: "איפה זה בכתב האישום?" בן ארי: "כל כתב האישום זה תקשורת" (הערת אלי ציפורי: איזו תשובה אידיוטית). חדד: "אי אפשר כל פעם לפרוץ את כתב האישום". בן ארי: "על איזה מיזמי תקשורת דיבר איתך נתניהו?" מילצ'ן: "לא זוכר". בן ארי: "מבקשת לרענן את זכרונו של העד". 
הערת מערכת: גם היום יש ריטואל של איבוד זיכרון אצל העד ושל התובעת המבקשת כל הזמן לרענן את זכרונו.

בן ארי: "אני לא יכולה להגיד לך למי התכוונת. אבל משתמע שזה נתניהו". חדד:"לא רוצה להגיד אבל את אומרת. זה לא יאומן". בן ארי: "אתה מדבר על חברת חדשות של ניוז. יש עוד קטע שאקריא". שופטת: "אין צורך זה מספיק. את כבר צריכה לסיים את החקירה".

חוזרים לתיק 1000:
בן ארי: "שאלה אחרונה: דיברנו על האחריות של סיגרים ושמפניות ואמרת שזה באחריות הדס קליין ויונתן חסון ואיך האחריות מתחלקת בבית. מה ידוע לך על רכישת מלאים של סיגרים ושמפניות בתקופה שהיית בארץ?". מילצ'ן: זכור לי שקנינו". חדד: "כמה אפשר להתרחק מהכללים של החקירה הראשית. התרחקנו עד אנגליה, אולי נרחיק לבורה בורה?" מילצ'ן: "קנייה של מלאים לא הייתה בזמן שאני בארץ. יכול להיות שהיו מלאים בהכנה שאני בארץ". בן ארי: "מי יכול לומר את הכמויות המדויקות של הרכישות בבית ינאי?" חדד מתנגד: "זה לא בחומר". מילצ'ן: "יש הנהלת חשבונות". בן ארי: "מי היה האחראי על הקניה?" מילצן: "אני מתנגד (אומר זאת בצחוק). אחראי על הקניה פיזית? עד שג'יימי הגיע לארץ , הדס ויונתן, ואחרי ג'יימי הייתה חלוקה איאן מוריס, יונתן והדס".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

סיום חקירה ראשית.

המשך הכתבה: תיק 1000: חקירה נגדית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-27.6.23 שעה 14:00 והלאה - כאן.

ה. הודעה לתקשורת בתיק 3000: "לאחר שהוחשד בכזב בעבירות חמורות שלא היו ולא נבראו, אבריאל בר יוסף עתר לבית המשפט העליון (העתירה כאן במלואה): "נוצרת משטרה חשאית הבולשת אחר אזרחי המדינה ובכוחה להחזיק בסמכויות הנתונות רק לבית משפט הפועל מעתה ואילך תחת מעטה של חשכה החל רק על גורמי המודיעין".
אבריאל בר יוסף הנאשם במסגרת תיק הצוללות וכלי השייט הגיש היום לבית המשפט העליון ערר חריף על החלטת בית המשפט המחוזי שלפיה אין להעביר לידי צוות הגנתו חומרי חקירה רבים, הכוללים עשרות צווים של בית משפט אשר העניקו לגורמי החקירה סמכות לביצוע פעולות חקירה במסגרת תיק 3000, אשר עד עתה לא הועברו לעיונם ולא קיבלו ביטוי ברשימת חומר החקירה שנאסף בתיק. 
כזכור, כפי שהתברר בעקבות בקשות שהוגשו לבית המשפט על ידי צוות ההגנה בעבר, הגישה המשטרה במסגרת חקירת הפרשה בקשות להמצאת חפץ בדמות תוכנן של תיבות דואר אלקטרוני השייכות לו ולרעייתו, תוך הצגת טענות כוזבות לבית המשפט בדבר חשדות חמורים המיוחסים לבר יוסף, ובהן לא פחות מאשר עבירות פדופיליה, אשר בר יוסף מעולם לא נחשד בהם ולא התעוררו כלפיו, עובדה שהוסברה על ידי הפרקליטות כ"שגגה מצערת". 
בערעורו, אשר הוגש היום לבית המשפט העליון טוען בר יוסף כי אין בסיס לקביעתו התקדימית של בית המשפט המחוזי לפיה צווי בית משפט אשר אמורים להתבצע על ידי רשות מודיעין, כדוגמת צו האזנת סתר, איתור ותוצריו, הם בבחינת חומר מודיעין. פרקליטיו של בר יוסף, עוה"ד ז'ק חן, אורנה פינטו-גפסון, ינון סרטל וניר לזר, מציינים כי "בכל הכבוד הראוי, קביעה זו של בית המשפט קמא משנה מושכלות יסוד וסדרי בראשית. היא הופכת את בית המשפט לזרוע מזרועותיהם של גופי המודיעין השונים, ומחילה על בית המשפט כללי סודיות וחשאיות שהם זרים ורחוקים מהכללים החלים על בתי המשפט בכלל ועל ההליך הפלילי בפרט. 

על-פי הערר, "המציאות בה נעשה שימוש בפעולות חקירה חסרי תקדים מסוג זה, כאשר בהמשך, גם לאחר הגשת כתב האישום, הן מוסתרות מעיני המבקש ובאי כוחו היא בלתי נסבלת. היא עומדת בניגוד מוחלט לכללי יסוד של ההליך הפלילי ושוללת הלכה למעשה את הזכות להליך הוגן". לטענת פרקליטיו של בר יוסף, החלטת בית המשפט, החוסה באופן מוחלט צווי בית משפט מעיני ההגנה, יוצרת מציאות בה חקירות משטרה מבוצעות במחשכים. יחידות המודיעין, יבצעו פעולות חקירה החודרות לפרטיותם של אזרחים, פוגעות בזכויותיהם הבסיסיות ביותר, אוספות מידע אישי וחודרני, אשר היעדים אליו יגיע אינם מוגבלים ולעולם לא ייוודע הדבר ולא תתאפשר ביקורות כלשהי על פעולות אלה. בכך, הלכה למעשה, נוצרת משטרה חשאית הבולשת אחר אזרחי המדינה ובכוחה להחזיק בסמכויות הנתונות על פי חוק רק לבית המשפט, שפועל מרגע זה ואילך, תחת אותו מעטה של חשכה החל על גורמי המודיעין. 
לטענת סנגוריו של בר יוסף, הכרעתו של בית המשפט המחוזי לפיה צווים של בית משפט הם חומר מודיעין וכי יש לדון במיהותם ככאלה, מנציחה את ההתנהלות הלקויה של המאשימה שעומדת בניגוד למטרות העומדות בבסיסה של החובה המוטלת עליה בהליך הפלילי להעמיד לעיון הנאשם את חומר החקירה ואת רשימת מלוא החומר שנאסף. היא גם חותרת תחת מושכלות יסוד של מדינת חוק במשטר דמוקרטי. היא פוגעת במעמדו של בית המשפט ומכניסה אותו, על כורחו, תחת עלטת כנפיהן של רשויות החקירה והמודיעין. היא פוגעת בזכותו היסודית של נאשם להליך הוגן, ומטעמים אלה כולם, הכרעה זו אינה יכולה לעמוד."
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים