Telecom News - תיק 4000: היום הראשון בחקירת יריב עמיעד והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000: היום הראשון בחקירת יריב עמיעד והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 4000: היום הראשון בחקירת יריב עמיעד והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000: היום הראשון בחקירת יריב עמיעד והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 8.2.23, 11:06
יריב עמיעד צילום אלי ציפורי


לאחר שהפרקליטות קפצה מתיק 4000 התפור לתיק 1000 המפוברק, חזרה הפרקליטות לתיק 4000, והתחדש מצעד עדי התביעה בתיק 4000 בקבוצה הראשונה: עדי קופלביץ, יאיר חקאק, הרן לבאות, מימון שמילה, ד"ר יפעת בן חי שגב, דוד שרן, פולינה קריב-גובזמן, עו"ד דוד קובסיאנו, עו"ד יעל מלם-יפה, תנ"צ יואב תלם. כעת, כתבה זו עוסקת בחקירת עד התביעה יריב עמיעד (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), שהיה חוקר בכיר ברשות ני"ע, ובהמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-8.2.23 עד 12.2.23 כולל.

הכתבה לגבי היום השמיני בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עידכונים בתיקי האלפים ב-7.2.23 כאן.
הכתבה לגבי היום השביעי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עידכונים בתיקי האלפים ב-6.2.23 - כאן.
הכתבה לגבי היום השישי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עידכונים בתיקי האלפים מ-1.2.23 עד 5.2.23 כולל - כאן.
הכתבה לגבי היום החמישי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עידכונים בתיקי האלפים ב-31.1.23 - כאן.
הכתבה לגבי היום הרביעי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-30.1.23 - כאן.
הכתבה לגבי היום השלישי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-25.1.23 עד 29.1.23 כולל - כאן.
הכתבה לגבי היום השני בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-24.1.23 - כאן.
הכתבה לגבי היום הראשון בחקירת (ראשית ונגדית) של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-23.1.23 - כאן.

יריב עמיעד היה חוקר בכיר ברשות ניירות ערך. הוא  היה בהיררכיה מעל פולינה קריב-גובזמן ומתחת לעו"ד ציפי גז (היום שופטת). הוא היה זה שניסה לשכנע את שלמה פילבר להפוך לעד מדינה עוד לפני שהיה אישור של היועמ"ש. כ"כ, הוא השתתף בחקירת נתניהו בתיק 4000.
 
8.2.23: חקירה ראשית של יריב עמיעד ע"י עו"ד בעז בן צור.
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הסתיים (אתמול) פרק עדותו של תת-ניצב יואב תלם, ראש צוות החקירה בתיק 4000. ביום העדות האחרון הוא נחקר גם בתיק 1000. למה? מה הקשר? הדברים חסויים בשלב זה. אחר-כך עברו לדיון מוזר לא פחות על סדר העדים הבאים. השופטים יחליטו - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי
המסמך - כאן.

גמשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: חקירה ראשית ע" יעו"ד יהודית תירוש. (בתמונה משמאל) להלן ציון של מספר נקודות בלבד מתמלול החקירה הראשית:יהודית תירוש

תירוש: "הטענה שעלתה שבמסגרת החקירה חקרתם את מעורבות נתניהו עוד לפני שקיבלתם אישור לך". עו"ד בן צור: "פילבר אישר זאת העדותו". עמיעד: "הטענה משוללת יסוד". השופט בר-עם: פילבר אמר שלחצו אותו בנושא נתניהו". עמיעד: "זה היה בנושא בזק". בר-עם: "מישהו מתמרן אותו. לאוו דווקא בזק". עמיעד: "הגענו לזה בסוף חקירת בזק" (הערת אלי ציפורי: " הוא משקר. כמובן שהוא התכוון לנתניהו"). תירוש: "היתה טענה שאתה הצעת להפוך את פילבר לעד מדינה נגד נתניהו". (הערת אלי ציפורי: "העד לוגם מים, נראה שהוא בלחץ גדול, נע בחוסר נוחות"). עמיעד: "טענה משוללת יסוד. אני מבין שפילבר לא מספר את כל האמת. פעם אחר פעם אני אומר לו תספר את האמת, תמודד ותצא לדרך חדשה. מבחינתי המטרה היא לספר את האמת". בשיחה שהייתה עם ליאת בן ארי הוחלט להגיד שהמחיר ייגזר מהתוכן ואז אני נכנס לפילבר ואומר לו זאת".

תירוש: "מה הנסיבות שהביאות אתכם לחקור מאמרים בוואלה!?" עמיעד: "לגבי פילבר היו דברים להשלים. בנוסף מתישהו דיבר על זה שלא הייתה לו מעורבות בוואלה! היה חשד לשיבוש גדול". בן צור: "אין שום חשד לשיבוש". עמיעד: "בפלאפון מצאנו הודעה שהיא מספר תמונות של חוברת סיקור. בנוסף, היו ממצאים שהיו קשורים של תכנים הקשורים לנתניהו. כן קיבלנו אישור של היועמ"ש לחקור את המניע של פילבר ושל ההודעות האלה והאם יש לזה קשר למערכת היחסים של נתניהו ואלוביץ' וכל מי שנגע בהודעות כמו אלי קמיר, אור אלוביץ ושאול אלוביץ'". תירוש: "זימנתם לחקירה את חפץ וישועה. ספר על זה". עמיעד: "התיק עבר לפרקליטות. אמרו לי שזה היה באישור היועמ"ש". (הערה של אלי ציפורי: "העד סיים ללגום בקבוק מים ומבקש עוד בקבוק. סימן בולט לשקרים).

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

החקירה הראשית ערכה כשעה וחצי בלבד,  וניתן לומר, שהיא הייתה מבולבלת ולא ממוקדת. אלי ציפורי: "חקירה ראשית מבישה, שרק הוכיחה את תפירת התיק".

ד. החקירה הנגדית של יריב עמיעד ע"י עו"ד בעז בן צור:(בתמונה משמאל, מאתר משרדו).בעז בן צור מאתר משרדו
משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: בן צור: "אני אראה לך את מה שאתה עשית, מה אתה אמרת, לא מלמעלה. נתחיל במזכר שקיבלנו לגבי בדיקה שביצעה פולינה, שמוכיח שעמיעד דיבר עם ליאת בן ארי כדי להפוך את פילבר לעד מדינה נגד נתניהו. אנו נמצאים ביום השני של חקירת פילבר. אתה סברת בתגובה לדברים של פילבר, שייתכן שניתן לקדם איתו הסדר עד מדינה". עמיעד: "אני חולק עליך". בן צור: "אתה עוצר את החקירה והולך להתייעץ." עמיעד: "יצאתי החוצה, קיימנו שיחה עם ליאת בן ארי והוחלט שהכדור יהיה אצלו בחזרה, אמירה כללית של מחיר נגזר מתוכן". בן צור: "בסדר, אנו נראה. ההנחייה שאתה מקבל שהמחיר נגזר מהתוכן, ככל שהתוכן יהיה יותר משמעותי המחיר יהיה יותר משמעותי". עמיעד: "אני מנסה להביא אותו לספר את האמת, מה הביא אותו לפעול כפי שפעל". בן צור:"טוב שאתה בורח מזה. יש לזה משמעות ככל שהתוכן יותר משמעותי המחיר יהיה טוב יותר. זה מבחינתו". עמיעד: "המחיר והתוכן ייגזרו כלפיו ממה שהביא אותו לבצע את מה שנעשה".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:

ציפורי

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: בן צור: "אני רוצה להקרין לך את החקירה שניהלת. אתה חוזר משיחה עם בן ארי. אתה אומר שיש לך כוח מוגבל. אין לך שום מוגבל להגיד לנחקר ספר את האמת. לא צריך אישור ממאן דהוא. נכון?" עמיעד: "ברור". בן צור: "ולכן אתה מדבר שיש לך כוח מוגבל, שזה לא קשור לאמירת האמת אלא כמו הסדר עד מדינה". עמיעד: "לא. אני מבין שיש דברים שהוא לא מספר. המטרה שלי לגרום לו לספר את האמת". שופטת: "זו לא הייתה השאלה. בשביל להגיד את האמת לא אומרים כוח מוגבל". עמיעד: "אני נותן לו הרגשה". בן צור: "פילבר  אומר זה לא תלוי בי. אתה אומר לו שזה תלוי בו. ואתה אומר לו שיש עולמות בבזק, עוד קלפים וזה בקומה הראשונה. מי זו הקומה הראשונה?" עמיעד: "אני אומר לו שיש עוד דברים ושהוא צריך לספר על העבירות שביצע". בן צור: "אתה אומר לו שזה הקומה הראשונה". עמיעד: "בתוך הסיפור של בזק יש דברים שהוא לא מספר אותם". בן צור: "אתה אומר שאתה מדבר על הכל. מה זה המחיר שלו ייגזר מהתוכן?" עמיעד: "זה תלוי בו". בן צור: "זו קומה נוספת". בר-עם: "מה הכוונה קומה ראשונה?". עמיעד: "אני רוצה להמחיש לו שהידע שלנו רחב יותר". בן צור: "ואז אתה מוסיף שהמשוואה הזו לא תמיד פתוחה. למה זה לא פתוחה אם אתה רוצה שיספרו את האמת?" עמיעד: הסיפור המקורי יש לו משמעות מבחינת האמינות הראשונית".

בן צור: "קומה, מכלול. אני אומר לך, פילבר הואשם בהפרת אמונים בתוקף תפקידו כמנכ"ל משרד התקשורת. אנו לא יודעים שלא עושים הסדר עד מדינה עם מישהו שהוא העבריין העיקרי?" עמיעד: "לא יודע מה להשיב לך". בן צור: "תחשוב בעברית. פילבר לא יכול להיות עד מדינה נגד גורם בתוך משרד התקשורת". עמיעד: "אף אחד לא מדבר על עד מדינה בשלב זה". בן צור: "זה מביך מה שקורה כאן. אם הוא יגיד משהו על דרג תחתיו, המחיר ירד. בזק שיחדה את פילבר. הוא העבריין המרכזי. אם הוא הפר אמונים, עובד ציבור הוא בחזקת עבריין, עבריין מרכזי" עמיעד: "אם הוא יספר את הסיפור שלו, אין ספק שהוא ישלם את המחיר.הייתי שמח אם הוא היה מספר זאת" בן צור: "אם הייתם עושים את החקירות כמו שצריך, כולנו היינו שמחים. פילבר אומר שהוא הבין שמדובר בנתניהו. זה גם בזק וגם ראש ממשלה. הוא אמר שתביא את נתניהו ואלוביץ'. זו ההבנה של פילבר" עמיעד: "אני לא יודע מה יושב לו בפנים. לא הייתה כוונה לנתניהו".

בן צור: "אני רואה את השפה שלך, הצעות אחרות להפוך לעד מדינה. יש מזכר המתעד את ההתייעצות שלך?" עמיעד: "אני לא כתבתי מזכר". בן צור: "למה אין מזכר? זו פעולת חקירה. למה לא מתעדים? בוא נחזור למזכר של פולינה הנוגע אליך, שפילבר אמר כמה אמירות ואז התייעצת". עמיעד: "זה לא בגלל האמירות אני יוצא להפסקה. אני לא יוצא בשביל השיחה". בן צור: "כתוב בעקבות האמירות של פילבר, אז מה שמשתמע שבעקבות האמירות של פילבר אתה מתקשר להתייעץ". עמיעד: "אני הגבתי לאמירות שלו שבאו מיוזמתו וחזרתי ואמרתי לו מה שסוכם".

ו. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של 
אלי ציפורי ואבי וייסכאןבן צור: "לא ענית על השאלה. בוא נתקדם. אתה אומר שלא הצעת לו שום הצעה. בוא נראה אם זו האמת. עדי קאהן, (בתמונה משמאל), מספרת לכם דבר דומה,עדי קאהן גונן שהמניע של פילבר היה מקצועי. עמיעד: "אני לא זוכר שזה משקף את כל הדברים". בן צור: "תקשיב טוב למה שאני אומר. היא אומרת שהיא לא חשבה שמשהו לא בסדר. בוא נראה את השקרים שלך לגבי עדי קאהן. אתה נכנס לחדר החקירות". עמיעד: "לא באתי עם שורות סדורות". בן צור: "זה מצגים שמתכננים מראש או שכולך זה אילתור? האם הכנת את הדברים? כן הכנת או לא?" עמיעד: "באתי לשקף את המצב שלו". בן צור: "האם אתה יודע שלשקר בחקירה  - זה צריך אישור?" עמיעד: "לא מכיר דבר כזה. אם אני אומר משהו לפילבר שעדי קאהן אמרה למרות שלא אמרה זה לגיטימי".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

בן צור: "פילבר מסביר לך שמה שמדאיג אותו זה המוניטין שלו ושזה יעלה לו הרבה כסף. נכון?" עמיעד: "זה מה שמופיע פה". בן צור: "פילבר היה צריך לגייס 4000 אלף מהמשפחה ואתה ידעת זאת. למה אתה שואל אותו על העניין הכלכלי?" עמיעד: "לא יודע". בן צור: "נוכח העובדה שלא מצאתם שום דבר הבנתם שיש לו התחייבויות כשכיר. פילבר אומר שכואב לו על עדי שנחקרה באזהרה. אתה משקר לו שעדי קאהן ידעה שמה שאתם עושים זה לא בסדר. זה שקר". עמיעד: "נכון, זה שקר כחלק מהתשאול". בן צור: "אתה אומר לו שהיא על המצפון שלו. למה?" עמיעד: "אני הולך על המצפון שלו כדי שיספר את האמת". בן צור: "בוא נראה את ההמשך. אתה אומר לו זה מודיעין. חגו סביביך כמו לוויין גורמים מתחתיך ומעליך, זרקו אותך מתחת לגלגלים. מי הגורם שנמצא מעל פילבר?" עמיעד: "מעליך זה לא נתניהו" (הערת אלי ציפורי: "האיש מחרטט עצמו לדעת"). בן צור: "מי זורק אותו מתחת לגלגלים, בשר לכלבים?" עמיעד (צועק): "אני רוצה לקבל ממנו את האמת". בן צור: "טוב, בוא נתקדם. פילבר אומר שהוא הבין שמדובר בנתניהו. תשובתך?" עמיעד: "אני לא יכול להתייחס למה שאמר פילבר" בן צור: "זה עד מדינה. תשובתך היא שהוא הבין לא נכון". עמיעד: "חד משמעית". בן צור: "אתה חולק על חפץ, אלוביץ', פילבר, אתה חולק על עצמך, או שהחלטת לחקור על דעת עצמך את מעורבות נתניהו בלי אישור, או שהיו ממונים עליך שהינחו אותך, או שאתה דובר אמת שזה לא כוון לנתניהו - אך זו אפשרות קלושה".

ז. 
עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןבן צור: "אתה אומר לפילבר תעשה את המתמטיקה, אתה רוצה לשכב על הגדר, ידרכו עליך, אנימציע לך, אתה מגיע לקיר, המשפחה תשלם, הדרך קשה". עמיעד: "בסוף הראיות ידברו, יצטרך להתמודד איתן" בן צור: "אני לא מבין מה אתה אומר". בר-עם: "מתמטיקה זה לא מספרים. מה המשוואה?". עמיעד: "צריך לדעת להתמודד עם המציאות. זו המתמטיקה". בן צור: " זה לא מסתדר. אתה צריך לצמצם נזקים  - איך הוא יצמצם נזקים?" עמיעד: "יש פה תשאול שכדאי לו לספר את האמת". בן צור: "מה זה לשכב על הגדר?" עמיעד: "מה שהביא אותו זה אנשי בזק בסיפור העברייני". בן צור: "לא מסתדר. אתה אומר שהוא צריך לספר סיפור עברייני עליו ועל בזק. זה לשכב על הגדר?" עמיעד: "אני מצייר לו תמונה שהוא הקורבן של בזק". בן צור: "רק בזק? פילבר הבין שזה נתניהו". שופטת: "הוא כבר אמר שהוא לא מסכים עם זה". בן צור: "לשיטתך אין פה נתניהו, רק בזק" עמיעד: "לא פעם הוא הזכיר את נתניהו. אני לא התייחסתי. זה תיאורטי לגמרי".

בן צור: "בוא נדלג לחקירה בה אתם מנסים לשכנע את ניר חפץ להפוך לעד מדינה. אתה משתמש באותה שפה. אתה עוד פעם משתמש בביטוי מתמיטקה. נעשו מאמצים להפוך אותו לעד מדינה. תשובתך?" עמיעד: "מטרה שלי להגיע שהוא יביא את האמת". בן צור: "גם חפץ וגם פילבר אמרו בביהמ"ש שהתכוונו לנתניהו. בוא נראה את איריס אלוביץ'. אתה שוב הדובר, תראה את המונוטוניות שלך. אתה מדבר על קיר, זו מתמטיקה כמו של דלי מים. מה שאנו רואים זו הזמנה מפורשת לברוח ולצאת עדי מדינה. אתם פה מנסים לשכנע את איריס אלוביץ' להיות עד מדינה וגם בעלה שיברחו וייצאו מזה. תשובתך?" עמיעד: אני מנסה להביא אותה לספר את האמת". בן צור: "אז איך היא תצא מזה אם לשיטתך הם יספרו את האמת? איך הם יברחו מזה? אז יש אפשרות לעד מדינה". עמיעד: "לא. הדבר היחיד שהיה ברור שהחלטה והדיבור על האלוביצ'ים - לא תהיה החלטה יחידנית". בן צור: "מה אמרת?" עמיעד: "שאיריס אלוביץ' לא תדבר לפני שתהיה החלטה משפחתית. להביא אותה לספר את האמת". בן צור: "אתה יודע מה המטרה שלי? להביא אותך לספר את האמת".

חעוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: בן צור: "נמשיך עם פילבר. אתה מדבר שזרקו אותו קורבן. מי זרק אותו קורבן?" עמיעד: "שהוא הקטן נוצל כדי להגיע לסיפור של בזק". בן צור: "בוא נראה. הוא הבין בזמן אמת, הוא אומר שכל הזמן מרחף באוויר זה אלוביץ' ונתניהו. אמרת לו מישהו הביא אותך לזה. מי הביא אותו? אתה אומר שמישהו הביא אותו לעשות זאת, שהחליפו אותו במקום ברגר, כל השיחה הייתה נתניהו ומי שהביא אותו". עמיעד: "אתה טועה". בן צור: "אסור לך בחדר החקירות להגיד עד מדינה ולהגיד נתניהו". עמיעד: "אנו לא מתעסקים עם עדי מדינה". בן צור: "אתה מדבר על התפקיד שלו כמנכ"ל משרד התקשורת והתפקיד הזה אין סיכוי שיצלח בלי עבירה פילילית. מי מינה את פילבר?" עמיעד: "נתניהו". בן צור: "ואז אתה מדבר איתו על ההיכרויות שיש בתיק. יש טענה נתניהו-אלוביץ'. איזה עוד היכרויות?" עמיעד: "אני לא רוצה לשער. אני לא מתייחס לנתניהו. לא דיברתי איתו על נתניהו. אני מחזיר אותו לאינטרסים עסקיים". בן צור: "אל תברח" עמיעד: "עניתי לך".

בן צור: "פילבר אומר שזה נתניהו. כמובן בטעות לשיטתך". עמיעד: "הוא טעה". בן צור: "אתה אומר שהתנערו ממנו. מי מתנער ממנו? הוא מבין שזה כמובן נתניהו". עמיעד: "זה עניין שלו". בן צור: "כולם מבינים אותו דבר. מה קשורה המשפחה שלו?" עמיעד: "זה לנסות שייקח אחריות למעשיו הפליליים. יש לזה מחירים משפחתיים אני מציף דגש כדי שיספר את האמת". בן צור: "הוא אומר שאתה מנסה לסחוט אותו בעניין נתניהו". עמיעד: "אני אומר לו שהוא טעה". בן צור: "פילבר אמר בביהמ"ש שניסו לסחוט אותו כדי להפליל את נתניהו ואלוביץ'. אז פילבר טועה?" עמיעד: "התמליל נמצא בביהמ"ש. ככה לא נראית חקירה שמכוונת למישהו". בן צור: "הבטיחו לך ויגידו לך וכן היה כלום ואין כלום". עמיעד: "אני משתמש באמצעות הביטוי של נתניהו כדי שיעשה חשבון נפש". בן צור: "פילבר מבין שכל השיחה הייתה על נתניהו. עוד פעם טעה?" עמיעד "בוודאי".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר"

ציפורי

ט עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן:בן צור: "כמה זמן  ההתייעצות ארכה?" עמיעד: "20 דקות". בן צור: זה לקח חצי שעה". עמיעד:"נכנסתי לחדר של אלי לוי. הוא אמר שיידע את ליאת ואז בוצעה שיחה טלפונית. מי שדיבר עם ליאת זה אלי לוי ויכול להיות שגם אני". בן צור: "האם פילבר התייעץ עם עורכי הדין שלו?" עמיעד:"לא זוכר". בן צור: "פילבר מצא לנכון להתייעץ עם עורכי הדין שלו". עמיעד: "זה לא יכול להיות, יכול להיות שעורך הדין מבקש להכין אותו על תנאים". בן צור: "הוא נשלח הבייתה להתייעץ עם אישתו". עמיעד: "כדי לעשות חשבון נפש, ברור שידבר עם אישתו". בן צור: "מה קרה אחרי יום חמישי או 'אולפן שישי"?" עמיעד: "אין לי מושג לדברים שפורסמו". בן צור: "כתבה של גיא פלג ואמנון אברמוביץ. או שפילבר הלך אליהם או אתם". עמיעד: "אין לי מה לתרום לגבי הכתבה". בן צור: "כתוב בידיעה ששמו של נתניהו לא עלה בחקירה אך ייתכן שהוא הונחה ע"י נתניהו. אתה יודע שבעדות פילבר הוא הבין שהוא צריך להביא את נתניהו. פילבר מספר שאין לו מה לספר והוא מבין שהוא צריך להפליל את נתניהו. פילבר אמר לך זאת?" עמיעד: "מבחינתנו אנו ממשיכים בחקירה".

אלי ציפורי מיקד על נושא זה בטוויטר:

ציפורי
ציפורי
ציפורי

בן צור: שתי בעיות. הוא אמר שבבוקר אמר לכם שאין לו מה לתת לכם ואתם ממשיכים איתו. האם אתה יודע שזה לא מתועד?" עמיעד: "אני לא יודע למה הוא התכוון". בן צור: "זה לא נגמר ביום חמישי בערב. יש מהלך נוסף שאתה מנסה לשכנע אותו להיות עד מדינה. כן או לא?" עמיעד: "לא ניסיתי לשכנע אותו להיות עד מדינה". בן צור: בוא נראה. אנו בחקירה של ה-17 בחודש, אתה נכנס לחדר החקירות עם היבטים שונים על חייו". עמיעד: "שוחחתי איתו על חייו". בן צור: "גם פה אתה יוצר רושם שהשיחה לא מוקלטת. אתה פוצח במונולוג, זה הסיבוב השני. אתה אומר שעשו לך עוול, מילכוד 22. מי עשה לו עוול? איזה מילכוד?" עמיעד: "אני רוצה שיספר את האמת, נתניהו לא קשור". בן צור: "אתה מסביר לו מי שמינה אותו זה נתניהו. מי שהכניס אותו למילכוד זה נתניהו. תשובתך?" עמיעד: "אני צריך להביא אותו שיגיד את האמת". בן צור: "אתה חושב יש מעשים פליליים ואני רוצה שאתה תספר. לעומת זאת, אם הוא יהיה עד מדינה, הוא יחסוך את המסע הארוך". עמיעד: "לא. אתה צריך להגיד את האמת".

י. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של 
אלי ציפורי ואבי וייסכאן: בן צור: "בחקירת בזק חדרתם לתיבת הדואר של אלוביץ'. אין קשר בחקירת בזק הראשונה לכתבות בוואלה!". עמיעד: "יש קשר לשאול אלוביץ'". בן צור: "שאלתי בחקירה של בזק רשות ני"ע. אין קשר לאלוביץ' ולוואלה!?". עמיעד: "בשלב זה לא היה קשר". בן צור: "אני אומר לך שפועלים לא כחוק. כל הסיפור שלך נסתר מהראיות. רואים שאתם מדפיסים מהתיבה של שאול אלוביץ' התכתבויות בין אלוביץ', ישועה ורובינשטיין. ולא צריך להיות שום קשר ב-4 ליולי לחקירת בזק רשו ני"ע. למה אתה מפיק את זה?"  עמיעד: "לא יודע מה היו הנסיבות". בר-עם: "זה היה מכוח צו חיפוש אני מניח". עמיעד: "החיפוש היה לפי מילות מפתח. קפצו ממצאים שמצאו לנכון להעביר לפרקליטות". בן צור:"אין שום קשר לחקירת בזק-יס למה שהפקתם. אין שום מילת חיפוש  שיכולה לעלות שזה קשור. אני רוצה להציג לך 2 מוצגים ב-4 ביולי. אתם מוציאים התכתבויות בין אלוביץ', ישועה ורובינשטיין על תמונות של שרה נתניהו. אין קשר לבזק רשות ני"ע". עמיעד: "אין". בן צור: "אתם מפיקים עוד תמונות של שרה נתניהו. אין לזה שום קשר לחקירת בזק -יס". עמיעד: "נכון". בן צור: "החקירה הזו הייתה באחריותך". עמיעד: "הייתי אחראי על החקירה של משרד התקשורת לא הייתי מודע לזה". בן צור: "אז אין לך את זה עד חקירת אלוביץ'". עמיעד: "אין לי". בן צור: "אז אני אראה לך שכן. מראה לך מוצג, כתוב עליו קלסר וואלה! חומר רגיש". עמיעד: "כל האייטמים הועברו מתיק בזק". 

בן צור: "אתה מפיק חומר שאתה מקבל ואתה מסמן אותו?" עמיעד: "אני משתדל לסמן". בן צור: "בוא נראה מה עשיתם עם המוצגים. מוצג ראשון יש כתב יד שלך ב-15.11.17, תאריך הפקה 27.7.17". עמיעד: "לגבי הכתבות הייתה העמדה שלא לחקור בינתיים חוץ מפילבר". עמיעד: "אתה הפקת ב-27.7". עמיעד: "לא. אני מסמן את החומרים בנובמבר". בן צור: "לא הבנתי. אך בוא נתקדם. בוא נראה מה הפקתם ביולי על נתניהו". עמיעד: "לא הפקתי. אני רשום בסימון". בר-עם: "מי יכול להפיק אותם?" עמיעד: "אין לי ידיעה". בן צור: "מעשה שטן. ההפקה השאירה את החותם שלך, ובוא נראה את הקישור של ההפקות ואז תגיד לי - ידי לא הייתה במעל. אתה היית אחראי על התיק המרכזי". עמיעד: "אני לא הפקתי ביולי 2017. מתעסק רק באוקטובר 2017". בר-עם: "אדוני יודע שיש את זה בחומר. למה זה הופק?" עמיעד: "לא יודע". בן צור: "מישהו התעסק בזה אצלכם. באופן משונה אתה לא יודע מי אצלך התעסק, למרות ששמך מופיע" עמיעד:"אמרתי, אני לא יודע".

י"אעוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: בן צור: "יש רעיון מאחורי ההפקה הזו. אני אומר לך שבאתם עם התיזה על פילבר ונתניהו ואני מראה לך מה אתם מכינים לפני שפילבר מגיע. לא קשור לעולמות של בזק רשות ני"ע. הפקתם ביולי ומנסים לפברק אותם לנובמבר". עמיעד: "אף אחד לא ניסה לפברק. אני מבקש את זה בנובמבר בהקשר של שאול אלוביץ'". השופט שחם: "ממי אתה מבקש את זה?" עמיעד: "ההתעסקות שלי עם הנושא הייתה סביב חקירת שאול אלוביץ'. אני לא מתעסק בזה". בן צור: " בוא נמשיך לראות את הכתבות שהפקתם. יש טבלה שבה השם שלך מופיע, כתבות על משפחת נתניהו ותראה את הכתבה של גידי וייץ מתי הפקתם. אתה יודע מה גילינו על ההפקות של הכתבות? כולן היו בכתבה של גידי וייץ. זה אחד לאחד מה שהופק". עמיעד: "אין לי ידיעה מה הנסיבות שבמקור הפיקו את אותן כתבות. אין לי זיכרון. אין לי ידיעה". בן צור: "אתה חתום על ההפקות אני נותן לך הזדמנות להגיד את אמת בביהמ"ש". עמיעד:"אני יכול להגיד לך, אני נחשפתי ביולי 2017, העברנו את זה לפרקליטות".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:

ציפורי

י"ב. בן צור: "נבוכתי מהתשובה שלך. הראינו לך שאתם הפקתם שלא כדין כתבות וב-27.7 אתם מפיקים כתבות שלא קשורות לבזק אבל קשורות לנתניהו ולוואלה! מחוץ לאישור של היועמ"ש. הסיפור של ההפקות זה מהלך יזום. זו לא מילת חיפוש. לקחתם את הכתבה ועשיתם פעולות חקירה אחת לאחת". עמיעד: "אני לא יכול להגיד לך. אני נחשפתי ביולי 2017. העברנו את זה לפרקליטות". בן צור: "מה אין מזכר - קראנו את הכתבה של גידי וייץ והפקנו את כל הכתבות שקשורות לכך? למה זה לא נעשה?" עמיעד: "אין לי מה להתייחס. זה מובא לידיעת הפרקליטות". בר-עם: "מי שהיה בהפקה לא היה צריך לכתוב מזכרים?" עמיעד: "היו הרבה מזכרים"...

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:

ציפורי

בן צור: "ודווקא בנושא זה לא רואים מזכרים. דווקא בזה. תסביר לביהמ"ש, למה מעניינת כתבה של גידי וייץ. מי אתם ומה הסמכות שלכם שתתעסקו בזה?" בר-עם: "אני מנסה להבין. אתה לא יודע מי אמור להפיק. מי נתן את ההוראה, לא יודע כלום". עמיעד: "מבחינתי זה מנהל המחלקה". השופט: "ואדוני לא ידע מכורח זה". עמיעד: "סופר לי על זה ע"י מנהל המחלקה אלי לוי". בן צור: "מה הוא אמר לך בשיחה?" עמיעד: הראו את הממצאים ואמר שהוא יעביר לפרקליטות. לא חשבתי שזה אישיו". בר-עם: "מה ההסבר?" עמיעד: "כי זה קשור לראש הממשלה נתניהו".

הערת מערכת: ראו להלן בעדכון 9.2.23 סעיף ד' את המסמכים המראים שיריב עמיעד חתום על ההפקה ב-27.7.17.

בן צור: "יפה. מראה לך צו חיפוש ב-19.6. לא קשור במילימטר לנתניהו ולגברת נתניהו. לא כתבות. כלום. לא מקורבי נתניהו. חקירה קלאסית של רשות ני"ע". עמיעד: "אתה רואה יש לזה קשר לאלוביץ'". בן צור: "אז צריך לחקור כל דבר?" עמיעד: "זה קורה לנו מידי פעם. חקירה מתחילה להתגלגל". בן צור: "לא באתם לביהמ"ש שיש קשר לראש הממשלה לוואלה!. את זה לא אמרתם. נכון?... שאלתי אותך שזה חוקר ממודיעין". עמיעד: "זה היה מבצע מחלקתי שכולם סייעו". בן צור: "לדעתי הוא לא מופיע כעד תביעה. הצו הזה כתוב בצורה מפורשת שהחיפוש בוצע. אז הוא היה בחריגה מהצו". עמיעד: "אנו פועלים לפי צו. לא ביקשנו צו הרחבה". 

י"ג. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של 
אלי ציפורי ואבי וייסכאן: בן צור: "נעבור למה שקיבלנו מ-25.9 אגב מיון יסודי של הפרת חוק היסוד וזה מגיע לדעתנו לבטלות כתב אישום. החליטו לחקור את עינייני ראש הממשלה בלי היתר, שלא כדין". עמיעד: "אני מתנגד למה שאמרת". בן צור: "אתה מאמת שהיה אישור של היועמ"ש לפעולות חקירה ואני אראה לך לא היה אישור. מדובר בחוקי יסוד. אתה מבין את זה?" עמיעד: "אוקיי". בן צור: "אתה מבין שחוקק חוק יסוד בכנסת שרק גורם אחד יכול לאשר פתיחה בחקירה נגד נתניהו?" עמיעד: "אמרתי כבר 30 פעם שאלי לוי העביר ממצאים לפרקליטות". בן צור: "אנו רואים שהפקתם שלא כדין על מקורבים של נתניהו". עמיעד: "היה זאב רובינשטיין". בן צור: "עזוב את זה שהוא מקורב לשרה נתניהו. אבל מי זה הגורמים המקורבים בלשון רבים?" עמיעד: "לא יודע, לא זוכר מי אלו הגורמים חוץ מרובינשטיין". בן צור: "בישיבה שלכם בנוגע לממצאים הראייתיים מה נאמר?" עמיעד: "הישיבה עסקה בממצאים הקשורים לפילבר לגבי מעורבות בוואלה!". בן צור: "זה סותר את מה שכתוב כאן. ישבתם עם אלי לוי, ריכזתם והעברתם לפרקליטות". עמיעד: "לא יודע מה הוא העביר ומה נערך". בן צור: "לא מבין. זה מה שעשיתם, בכך הסתפקתם?" עמיעד: "כן", בן צור: "או שהמשכתם במסע המשולח שלכם?" עמיעד:"הלכנו בשביל הראיות משאול אלוביץ' לאילן ישועה".

להלן כאן וכאן מסמכים שנתפסו אודות התכתבויות בין אילן ישועה, שאול אלוביץ' וזאב רובינשטיין. תפיסת המסמכים הייתה על פי התאריך הכתוב עליהם: 22.6.17, בתחילת חקירת "תיק בזק" (כזכור, ב"תיק בזק" אין "וואלה!", אין ישועה ואין נתניהו. הם קיימים רק ב"תיק 4000", שהחל להיחקר חצי שנה יותר מאוחר מתחילת חקירת "תיק בזק". יודגש שב"תיק בזק" לא היה כל אישור יועמ"ש לחקור כנגד רוה"מ). 

י"ד. בסיום היום בביהמ"ש התלוננה התובעת עו"ד יהודית תירוש בפני השופטים על כתבה הקוראת להעמיד לדין את תנ"צ יואב תלם.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר":

ציפורי
הכתבה של פליישמן - כאן.

תגובת דוברות המשטרה לכתבה של פליישמן ב"ישראל היום" ולהודעת עו"ד תירוש בבית המשפט:
"דוברות המשטרה: לאור פרסומים שונים בכלי התקשורת בדבר עדותו של ס' ר' אגף החקירות, סילוף העובדות, הוצאת הדברים שנאמרו בדיונים מהקשרם והוצאת דיבתו של הקצין, נבהיר:
פיקוד המשטרה מגנה מכל וכל אמירות נלוזות וחסרות שחר המועלות כנגד תנ״צ תלם.
מדובר בקצין, שמייצג נאמנה את משטרת ישראל, בכל מקום ובכל דרך, כולל בימים האחרונים. 
פיקוד המשטרה מגבה את כלל השוטרים העוסקים במלאכה וימשיכו לבצעה נאמנה לטובת אזרחי ישראל."

העיתונאי תומר גנון מ"כלכליסט" הגיב בטוויטר להודעת דוברות המשטרה:
תומר גנון

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

לסיכום: בעדותו המתחמקת מאחריות של יריב עמיעד, ניתן לראות, שהוא למד מקודמיו ובנוסף לתשובות הרגילות של "לא זוכר, לא יודע", הוא נקט בתשובה "מקורית" אחרת, שחזרה כמנטרה: "מטרה שלי להגיע שהוא יביא את האמת". בדיון הוצג כיצד ניסו להפוך את פילבר לעד מדינה. כ"כ, בעדות הוצג, שהחקירות נגד נתניהו החלו ללא אישור יועמ"ש, בין היתר, באמצעות ההוכחה שברשות ני"ע עסקו בכתבות בוואלה! על נתניהו ושל גידי וייץ במועד מוקדם ללא אישור חוקי. השאלה הרטורית: האם כעת השופטים יבטלו את תיק 4000 התפור?

ט"ו. נמסרה תגובה ראשונית מקדמית של הפרקליטות לעתירה בבית המשפט המחוזי (עתירה של טל רימר באמצעות עו"ד זיו מאור כנגד המשטרה) לחשוף את נושא אבטחת העדים במשפט תיקי האלפים. הפרקליטות (כמובן) מבקשת לדחות את העתירה. התגובה במלואה - כאן

ט"ז. בתוכנית "הערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" במסגרת הסיכום היומי כאן, אבי וייס חשף: 1) את המסמך המדהים הנמצא כאן, שבו ברור שתנ"צ יואב תלם מעורב בכל החלטה עד רמת הנחיות לחוקר הבודד (במקרה כאן - הנחיות לרמ"פ - ראש מפלג וממנו עד לחוקרת בשם קרן שעשוע, שהשתתפה אגב יחד עם רמ"פ חקירות מקרקעין, סנ"צ יורם נאמן, בדיון בן 26 משתתפים, שמות, שנחשפו לפי הוראת בית המשפט, לגבי ניר חפץ - כאן). 2) את המסמך הנמצא כאן, שבו מנהלת החקירות ברשות ניירות ערך פולינה מדווחת לפרקליטות לפי החלטת בית המשפט, שמי שאישר (כלומר: אישרה) לנסות להוביל את שלמה פילבר להיות עד מדינה ב"תיק בזק", הייתה פרקליטת המחוז דאז, עו"ד ליאת בן ארי - שוויקי, בלי אישור יועמ"ש, כנדרש בחוק. 3) את החיפוש ללא צו חוקי וללא צורך (מה שלמעשה לא הניב שום תוצאה לתיק החקירה) בחומרים של אלי קמיר (שתיקו נסגר) - כאן. הנושא הזה מפורט כאן בסעיף ב' מ-6.2.23. 
"שטאזילנד" תוצרת ישראל. 

9.2.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אפשר להבין למה התובעת הראשית בתיק 4000 בפאניקה. אחרי שיואב תלם חשף עבריינות ואף הודה למעשה במעשים לא חוקיים, בא העד יריב עמיעד שחשף את פעלולי עד מדינה שעשו לפילבר. העד נראה לחוץ מאוד לאורך כל החקירה הנגדית- כאן.

ב. בתוכנית "הערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" במסגרת הסיכום היומי כאן, אבי וייס חשף את המקור לשליחת המידע, שנשלח בפקס (מידע מדהים הנמצא בקובץ כאן), שסווג משום מה "אנונימי", שלא על פי נהלי אגף המודיעין - ע"י תנ"צ יואב תלם, והמקור לפקס הזה היה ועדת הכלכלה של הכנסת.

אבי וייס הציג את תגובת יו"ר ועדת הכלכלה דאז איתן כבל (כאן) [בתמונה משמאל מוויקיפדיה, מקור - דוברות לשכת חה"כ], שמכחיש כל קשר לפקס.איתן כבל ויקיפדיה דוברות לשכת חה"כ
נשלחה שאילתה מקבילה לוועדת הכלכלה של הכנסת, שטרם נענתה (כאן). ככל שתתקבל תגובה - נציג אותה כאן באתר.

עדכון 15.2.23: התקבלה תגובת דובר ועדת הכלכלה: "לא ניתן לדעת". התגובה כאן. כלומר: יש צורך לקיים חקירה מי היה בלשכת ועדת הכלכלה באותו יום ובאותן שעות (יודגש יש יומני התייצבויות של כל העובדים בוועדות הכנסת, העוזרים של חברי הכנסת, כולל של חברי הכנסת עצמם). 

מדובר במידע מדהים, מזעזע וחמור ביותר, ששופך אור על הקשר הסמוי והמתואם, בין התקשורת, הכנסת וראשי יחידת החקירות בלהב 433, כשלכולם הייתה אז אותה מטרה: "לקפד את ראשו" של נתניהו ולהורידו מכיסאו.

לעניות דעתם של אבי וייס ואלי ציפורי, יש לחקור פרשה יוצאת דופן זו, שבה מידע מודיעני (שאגב, לדברי אלי ציפורי, חלקו אם לא רובו - שקרי), יוצא מהפקס של ועדת הכלכלה של הכנסת, היישר לידיו של ראש זרוע החקירות בלהב 433\יאל"כ, באמצע מהלכי החקירות הכי רגישות בתיק 4000, שנעשו בדיוק במועד שליחת הפקס, ביחידה זו. בדיוק ביום זה (ראה בתצלום כאן) חתם שלמה פילבר על "הסכם עד המדינה" שלו עם נצ"מ יואב תלם, שהיה לו מספיק זמן גם לטפל בפקס הזה....

ג. בנוסף לנחשף בסעיף הקודם, בתוכנית הזו (כאן) חשף אבי וייס 3 צווי האזנות סתר סודיים: אחד של שלמה פילבר - כאן ו-2 של איריס אלוביץ': כאן וכאן. בכולם יש עניין משותף: את כל הצווים הוציאו אותם 2 בכירים בלהב 433 לפי הנחיות ראש זירת החוקרים בתיקי 3000 ו-4000, תנ"צ יואב תלם. בנוסף נחשף, שבכל 3 הצווים מופיעה בפני השופט המחוזי, קצינה בשם רפ"ק מירב סגל. מי זו? אז הנה היא נוכחת בישיבת הסטטוס של קבלת ההחלטות בעניינו של ניר חפץ - כאן. היא מפקדת יחידת הסיגינט-סייבר שלוחת להב 433. ואחרי כן יואב תלם טען בבית המשפט, ש"הוא לא מכיר, לא מעורב ולא יודע מי הם ומה הם עושים (אנשי הסיגינט-סייבר)". זאת, בזמן כשהיא ביחד עם 2 בכירי מערך המודיעין של להב 433 יושבים אצלו כל יום בכל ישיבה. היא (רפ"ק סגל) מדווחת לו ומקבלת ממנו הנחיות. ככה כל יום, ולפעמים פעמיים ביום, במשך לפחות 4 שנים רצופות בהן תלם מפקד (!). והוא (תלם) "לא שמע עליה ולא מכיר אותה ואת עבודתה, בתחום ההאזנות הסתר" (הבלתי חוקיות ברובן, יש לציין). זאת, תוך הטעיית השופטים החותמים על הצווים - בהנחייתו הישירה, פעילות אינטנסיבית להאזנות סתר, שנעשתה תחת שליטתו המלאה, כמפקד שניהל את החקירות הכי רגישות בתולדות מדינת ישראל. שטאזילנד תוצרת ישראל במיטבו.

יצוין שבתקשורת, כפי שפורסם למשל כאן ב"כלכלסיט" והוצג בבית המשפט במהלך החקירה הנגדית של תנ"צ יואב תלם, היועמ"ש הקודם והנוכחית, ביחד עם ראשי הפרקליטות, ניבו ומנסים להתנער מכל אחריות לשימוש בכלים הלא חוקיים של הסיגינט-סייבר ומטילים את כל האשמה על המשטרה. זה שקר מוחלט ונבזי ובריחה מבחילה מאחריות. 

ד. בנוסף לנחשף בסעיפים הקודמים, בתוכנית זו (כאן), חשף אבי וייס מסמכים המראים כיצד ראש צוות החקירה ב"תיק בזק" מרשות ניירות ערך, יריב עמיעד, הטעה את ביהמ"ש וההגנה כשכתב (כאן, כאן וכאן), שהוא הפיק כתבות מאתר "וואלה!" בנוגע לביבי ושרה נתניהו בחודש נובמבר 2017 (שאז היה אישור חלקי של היועמ"ש לחקור את נושא "וואלה!"), בעוד שבמציאות הוא (יריב עמיעד) הפיק את הכתבות הללו ביולי 2017 כמפורט בתצלומים כאן -  ב-27.7.17, הרבה לפני שהיה אישור יועמ"ש לחקור את הנושאים הללו, שאין להם שום קשר לחקירת "תיק בזק" ברשות ניירות ערך. מדובר,(לכאורה, לפי טענות ההגנה), בשיבוש חקירה והטעיית ביהמ"ש וכמובן בהפרת חוק יסוד בנוגע לצורך באישורי יועמ"ש לחקירה המובילה או נוגעת לראש הממשלה. 

ה. נחשפה פעולת חקירה (לא בדיוק מוצלחת ובוצעה ב-2.11.17, ממש לקראת סיום חקירת "תיק בזק", חקירה שהסתיימה ב-6.11.17), שבה יריב עמיעד חיפש אצל שלמה פילבר, האם הוא התכתב במייל פרטי עם חברות אחרות מלבד בזק (ולטענת יריב עמיעד הוא לא מצא כל התכתבות שכזו, למרות שהייתה בפועל התכתבות כזו - כאן). כ"כ הוא בדק גם אצל העוזרת המקצועית של שלמה פילבר, שנחקרה אף היא ב"תיק בזק" - עדי קאהן-גונן ואצלה כן נמצא התכתבות במייל פרטי, שלא רק מול בזק, ונמצאה התכתבות במייל פרטי שלה גם מול IBC (כאן, כאן וכאן). מכאן, הוא (יריב) הסיק שההתכתבויות של שלמה פילבר עם בזק במייל פרטי הייתה חריגה מהנורמה.  

ו. בזק מדווחת לבורסה כאן, שהתקבלה החלטה על הצעת הפשרה בתביעה הייצוגית שדחפו כמה תובעים, כנגד בזק
בדה-מרקר נכתב כאן כך (כותרת בלבד): "הביטוח ישלם: אושרה פשרה של 75 מיליון שקל בתביעה נגד בזק, אלוביץ' והנדלר
בתביעה הייצוגית נטען למחדלי דיווח מצד בזק במסגרת רפורמת השוק הסיטוני ולנזק של מאות מיליונים ■ לאחר שהתביעה אושרה ונערך גישור נקבע סכום הפשרה - מתוכו בעלי המניות יקבלו כ-60 מיליון שקל ■ היועמש"ית טענה כי "רב הנסתר על הגלוי" בהסדר - אך השופט אלטוביה אישר אותו."
ב-ICE כאן נכתב: "על פי ההסדר שהושג בהליך גישור אצל שופט ביהמ"ש העליון בדימוס יורם דנציגר, תידחה התביעה הייצוגית על סך 750 מיליון שקל נגד בזק, היו"ר לשעבר, שאול אלוביץ', המנכ"לית לשעבר, סטלה הנדלר, ושורה של דירקטורים. חברת הביטוח מגדל תשלם 75 מיליון שקל, מתוכם 12 מיליון שקל כשכר טרחה לבאי כוח התובעים, עוה"ד רונן עדיני ואפי שאשא, 2.6 מיליון שקל לתובעת ליעד אחזקות, ו-446 אלף שקל לרשות ני"ע כהחזר הוצאות. 60 מיליון שקל יועברו למי שהיו בעלי מניות של בזק בין יוני 2013 לינואר 2014."

כך, גם סיפור הזוי זה מגיע לסיומו אחרי שנים רבות, בפלופ אחד אדיר. 
בזק לא הודתה בכלום וחברת הביטוח תשתלם קצת כסף (קצת יחסית מול התביעה הייצוגית), כסף שרובו יגיע לעורכי דין ולכמה משקיעים גדולים... לציבור - כלום. בקיצור: כל סיפור "תיק בזק" והשלכותיו הוא חארטה אחת ענקית, תיק הזוי ותפור ברשלנות רבתי של "הקליקה". 

10.2.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: רס"ר משטרה יוסי ברוקלין חוקר אשה חולת סרטן בת 81 על מכונית משומשת שרכשה מבתה בעזרת חסכונות, ועל תו נכה שקיבלה כדי להגיע לטיפולי סרטן. המחשה איך מערכת אכיפת החוק, הפרקליטות והמשטרה, איבדו את הבלמים - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת:  11 תירוצים בהם השתמש יואב תלם כדי להסביר עבירות. משטרת ישראל מנהלת קמפיין להגנתו של תת-ניצב יואב תלם, שעדותו במשפט נתניהו הסתיימה השבוע. העד החמקמק נאלץ להודות בכמה וכמה עבירות וסיפק שורה של תירוצים משונים - כאן.

ג. פורסם קובץ חקירות מחריד של להב 433 כנגד אנשים ונשים מבוגרות (כולל חולות קשה), רק בגלל קשר אישי או עסקי עם החשודים (לכאורה) בתיקי האלפים, מבלי שהנקראים לחקירה חשודים באיזו עבירה והחקירה שנעשתה בלהב 433 הייתה פולשנית, חודרנית, מבוססת על טענות שווא הזויות ומאוד מפחידה, כדי להפעיל "מנופי לחץ" על החשודים המרכזיים (כדי שיהיו "עדי מדינה" כנגד נתניהו). ואלה הנחקרים שיש בקובץ החקירות המזוויע הזה:
1) ניר שלום, איש עסקים שכל חטאו היה שנשכר כיועץ ע"י שאול אלוביץ' והסתכסך עימו על רקע חוב כספי. 
2) קרונפלד שמעון יוסף, סמנכ"ל כספים בחברה רפואית, שכל חטאו הוא שהשכן שלו במגרש בו הוא גר - הוא עמיקם שורר, אחד מחשודי "תיק בזק" מי שהיה סמנכ"ל בקבוצת בזק (ותיקו נסגר...). 
3) מרים שורר, אלמנה ילידת 1939, האמא של עמיקם שורר, שכל חטאה הוא זה שהיא האמא של עמיקם שורר
4) דיזי מולה, ילידת 1939, חולה קשה בסרטן, שכל חטאה שהיא האמא של איריס אלוביץ'. נחקרה גם על תו הנכה שלה. לא יאומן. בבלוג של אלי ציפורי כאן נחשף החלק המרכזי והעיקרי בחקירה ההזויה ביותר הזו שלה. 
5) נועה שורר, שכל חטאה הוא שהיא אשתו של עמיקם שורר
6) משה שורר, עורך דין, שכל חטאו הוא שהוא אחיו של עמיקם שורר
7) ליאור אסי מאיר, עובד ביורוקום, שכל חטאו שהוא עבד ביורוקום כסוחר בניירות ערך והכיר את משפחת אלוביץ', בעלי החברה ועבד עבורם במסירות. 
8) אורנה פלד אלוביץ', שכל חטאה שהיא אשתו של אור אלוביץ', הבן של שאול אלוביץ'
9) עמית וינברג, עו"ד הנדל"ן של יורוקום, שכל חטאו הוא זה שהוא עבר ביורוקום כעו"ד נדל"ן. 
10) ישראל גורפינקל, מנכ"ל ובעלים של חברה לציוד רפואי, שכל חטאו שאחת החברות הבנות שלו ביצעה עסקת נדל"ן עם משה ועמיקם שורר
שטאזילנד תוצרת ישראל בתפארתה. 

ד. פורסמה עדותה של אורית חפץ, אשתו דאז של ניר חפץ, בלהב 433, עם המון השחרות. מסמך החקירה שלה - כאן

12.2.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ככל שמצטברות עדויות החוקרים במשפט נתניהו, נחשפים גם תמלילי החקירות שהם ביצעו. בין השאר חקירות של בני משפחה של הנחקרים והחשודים. הנה תמליל החקירה במשטרה של אמו ואשתו של עמיקם שורר (ראה סעיף ג' כאן מעל מ-10.2.23), מי שהיה יד ימינו של שאול אלוביץ'- כאן.

ב. נקבע ע"י בית המשפט סדר העדים עד היציאה לפגרת מרץ: מומי משולם ושלומי חכמון - כאן. נקבע שתהיה דחייה בדיונים הסגורים בתחילת מרץ - כאן

ג. נחשף, שיריב עמיעד ניהל קשר הדוק ורצוף עם אילן ישועה גם אחרי שהחקירה עברה ללהב 433 במסגרת תיק 4000, בתחילת פברואר 2018: כאן וכאן. נראה מההתכתבות, שערוץ 10 (וגם כלי תקשורת נוספים) ידע מראש מי עתיד להיעצר ולהיחקר, עוד לפני שזה בוצע בפועל. כלומר: פעל כאן מנגנון הדלפה לתקשורת היישר מתוך דרגי מקבלי ההחלטות במשטרה ובפרקליטות. 

ד. נחשפו מסמכים, שנתניהו העביר לחוקריו בחקירתו מ-10.7.18. המסמך הארוך המצוי כאן, מסמך שהפרקליטות העבירה לבית המשפט והוא כולל את המסמכים הבאים:
1) הדף הראשון של חקירת נתניהו ב-10.7.18. זו חקירה משותפת לרשות ניירות ערך וללהב 433. 
2) חוות דעת משפטית של עו"ד דוד שמרון (קרוב משפחה של נתניהו ועורך דינו באותה עת), לגבי המשמעות של יחסי החברות שיש בין נתניהו לשאול אלוביץ' וההשלכות של הקשר הזה לגבי קבלת החלטות של נתניהו בהיותו גם שר התקשורת.
3) תגובת עורכי דינו של נתניהו (ובראשם עו"ד דוד שמרון) לעתירה, שהגיש בבג"ץ עו"ד שחר בן מאיר, עתירה, שנדונה בסוף 2016, בעניין פגישותיו של נתניהו עם שאול אלוביץ'
4) מסמך החלטת הממשלה מ-14.7.16 להעברת הסמכויות בעניין בזק וכל העניינים, שבהם קשור שאול אלוביץ', מנתניהו לשר צחי הנגבי.
5) תצהיר של נתניהו לעו"ד דוד שמרון.
6) המסמך של "אישור העברת אמצעי שליטה ב-YES" (מה שמכונה "המיזוג"), מסמך, שנחתם ע"י נתניהו ב-23.6.15. 
7) מסמך העברת אמצעי שליטה עקב שיעבוד. אישור, שחתם עליו נתניהו ב-2014 יחד עם שר התקשורת דאז, גלעד ארדן, עקב שינויים באחזקות ומחזיקי אגרות החוב של חברת האם של בזק (ביקום - בי תקשורת). 
8) אישור מכירת האחזקות של בזק בחברת "קורל תל" לחברת "אקסל שפרינגר" (למעשה אישור מכירת החלק של המסחר האלקטרוני שב"וואלה!" למשקיע גרמני),  אישור, שחתם עליו נתניהו ב-2014 יחד עם שר התקשורת דאז, גלעד ארדן

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
המסמך של עו"ד דוד שמרון -כאן.
המסמך המוסתר של עו"ד דינה זילבר, אז המשנה ליועמ"ש, למבקר המדינה, לבקשתו, בעניין ניגודי העניינים של בנימין נתניהו מול שאול אלוביץ' וההחלטות, שהוא היה מעורב בהן במישרין או בעקיפין - בענייני בזק - כאן

ו. פורסם כאן ב-YNET (כותרת בלבד): "מיקי גנור העיד בפרשת הצוללות: "נכנסתי למנהרה כשהמטרה היא ביבי. אם סטיתי, הקצינים דאגו ליישר אותי"
מי שהיה אמור להיות עד המדינה וחזר בו, העיד במשפטו של נאשם אחר. "6 שנים אני מחכה לספר את האמת. אולצתי להיות עד מדינה, הפחידו אותי בסדרת שבי, נשברתי", אמר. הוא טען שאולץ להאשים את נתניהו: "זה ביבי או החבר, או ההוא מירושלים. אחרי שנתיים לא עמדתי במסכת השקרים, וביקשתי לצאת מההסכם". תשומת לב, שראש צוות החוקרים גם בתיק 3000 הוא תנ"צ יואב תלם. אותו אחד מתיק 4000. 

ההמשך בכתבה: תיק 4000: היום השני בחקירת יריב עמיעד והמשך עדכונים בתיקי האלפים  ב-13.2.23 - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים