Telecom News - מי מצפצף שוב על החלטות בתי המשפט, הפרקליטות, מש' התקשורת ולקוחותיו?

מי מצפצף שוב על החלטות בתי המשפט, הפרקליטות, מש' התקשורת ולקוחותיו?

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> מי מצפצף שוב על החלטות בתי המשפט, הפרקליטות, מש' התקשורת ולקוחותיו?
החל מ-21.3.19 נאסר על כל חברות התקשורת בדגש על חברות הסלולר להשמיע למתקשרים לכל מוקדי השירות והתמיכה - פרסומות או הצעות שיווקיות בזמן ההמתנה לנציג שירות טלפוני. כל החברות מצייתות להוראה הזו (שעוגנה ברישיון של כל החברות), מלבד אחת, שניצלה את מצב החירום עקב מגפת הקורונה, כדי לצפצף גם על החלטות בתי המשפט.
עוד חשיפה של סיני ליבל, ש"מכה שוב" ומגיש תביעה נוספת כנגד סלקום, שמצפצפת על כולם, גם על לקוחותיה.
משרד התקשורת ושר התקשורת כהרגלם, לא מגיבים.
עדכונים בסוף הכתבה.

מאת: אבי וייס, 7.5.20, 07:20סיני ליבל

איסור "ספאם טלפוני" בחיוג למוקדי חברות הסלולר (מה שמכונה בשם המקצועי IVR, כלומר ניתוב השיחה הנכנסת) כולל בתוכו 2 איסורים:
א. איסור השמעת פרסומות או הצעות שיווקיות בזמן ההמתנה לנציג שירות (על פי "חוק 6 הדקות"). אפשר להשמיע בזמן ההמתנה למענה מוזיקה, או נושאים, שאינם פרסומות והצעות שיווקיות (רוב החברות בחרו להשמיע מוזיקת המתנה מרגיעה).
ב. אם הלקוח בכל זאת הסכים (הסכמה בכתב בלבד), לקבל פרסומות והצעות שיווקיות מספק הסלולר שלו, הלקוח הזה יקבל אפשרות התנתקות מהסכמתו, באותה דרך בה הסכים (ככל שהסכים). כלומר: אם ההסכמה הייתה ב-SMS, אזי הניתוק יהיה ב-SMS. אם ההסכמה הייתה באינטרנט, הניתוק יהיה זמין באינטרנט. אם ההסכמה הייתה במייל, הניתוק יהיה אף הוא במייל. זה הכלל הרגולטורי שנקבע. 

סיני ליבל, (בתמונה העליונה משמאל), חשף את הנושא הזה, שהוסתר היטב במשרד התקשורת בעת קבלת ההחלטה בתחילת 2019, והיה אף ניסיון של אחד מפקידי המשרד הבכירים לטרפד את החלטת המנכ"ל בנושא זה.

שלא לדבר על ההתחמקויות והתשובות התמוהות (בלשון המעטה) של היועצת המשפטית של משרד התקשורת (עו"ד דנה נעו"ד דנה נויפלדויפלד, בתמונה משמאל), במשך חודשים, לספק עמדה ברורה בנושא, לנו, לסיני ליבל וגם לבית המשפט.

זאת, עד שאולצה ע"י בית המשפט להציג עמדה ברורה, עמדה שהוצגה ע"י הפרקליטות בבית המשפט, עמדה התומכת בתביעת סיני ליבל.

חברת סלולר אחת - סלקום, צפצפה מתחילת הדרך על ההחלטה של צמרת משרד התקשורת והוראות הרישיון שלה בתחום "הספאם הטלפוני" בפנייה למוקדי השירות שלה ולכן סיני ליבל יצא כנגדה גם בבית המשפט וזכה בתביעתו בפסק דין חלוט.

כל ההשתלשלות של הפרשה הזו ב-2019 עד תחילת 2020 מפורטת לפרטי פרטים בכתבות הבאות: במקביל, הוגשו תלונות נגד כל הבכירים במשרד התקשורת, שנתנו גיבוי וחיפוי לעבירות של סלקום בתחום "הספאם הטלפוני", ובכלל זה: ראש מינהל פיקוח ואכיפה איתן כסיף, (בתמאיתן כסיףונה משמאל), והיועצת המשפטית של המשרד 

היינו בטוחים, שפסק הדין החלוט ועמדת הפרקליטות המאוד ברורה, יובילו את סלקום לציית להחלטה, אבל התבדינו.

כעת, סלקום ניצלה את המהומה והכאוס הרגולטורי של מצב החירום עקב מגפת הקורונה, והחזירה את הפרסומות וההצעות השיווקיות למתקשרים למוקד השירות, גם לכאלה שלא הסכימו לקבל שום פרסומת, דוגמת סיני ליבל...   

חשפנו זאת לראשונה כאן בסעיף 1 ב-21.4.20 וציינו, שהפעם התביעה של סיני ליבל כנגד סלקום תהיה הרבה יותר חריפה, כי הפעם סלקום מצפצפת לא רק על משרד התקשורת והוראות הרישיון, אלא גם על בתי המשפט והפרקליטות. שלא לדבר על כך, שהיא מצפצפת על לקוחותיה, שזו בעיה נפרדת ועגומה ביותר, שכנראה טבועה ב-DNA השיווקי של סלקום. 

יודגש, שמשרד התקשורת וסלקום לא השיבו לפניותיי. ככל שכן יחפצו להגיב לסוגיה הנחשפת, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה. 

סיני ליבל: "תעלול כוכבית 2795 בסלקום פשוט מקומם. המצב הוא כזה: אחרי שקיבלת הודעת פרסומת ב-SMS ללא הסכמתך, ואחרי שהתרגזת על כך, שאין לינק למספר בקידומת 052 לשלוח אליו הודעת סירוב לקבלת פרסומות, ואחרי ששלחת הודעת סירוב (0) בהודעת SMS, סלקום מפנה אותך להתקשר לכוכבית 2795 "לחסימת המנוי מקבלת דברי פרסומת בערוצים נוספים חייג ל-2795*". זו ההודעה, שאתה מקבל, במקום לקבל אפשרות לחסימת ההודעות השיווקיות באופן מיידי.
טרחת והתקשרת לכוכבית הזו – סלקום משמיעה לך הודעת פרסומת נוספת – ומפנה אותך: "למעבר לנציג שירות לשם הפסקת קבלת הודעות שיווקיות מ"סלקום", אנא הקש 1".

הם שכחו, שתנאי הרישיון והפסיקה מחייבים את סלקום, בדיוק כמו את שאר החברות האחרות שכן נוהגות כחוק, שאם המשלוח של הספאם נעשה ב-SMS ההסרה שלו אמורה להיות ב-SMS ולא בשום תעלול של משיכת זמן, והפנייה שוב למוקד, כדי לקבל עוד פרסומת בדרך, לפני שמגיעים לנציג, שאמור להסיר אותך מהרשימה, שממילא לא רצית להיות בה. 

התנהלות סלקום נראית הזויה: סלקום "משכה בזנב" של 5 שופטים שהיא מכירה – וכבר שילמה הוצאות משפט.
פעם  ראשונה: בזנב של השופטת המחוזית (כבוד השופטת צילה צפת) בת"א, בדצמבר 2016, שאישרה תביעה ייצוגית על תעלול כוכבית 795 (ת"צ 29751-07-14), 
פעם שנייה בערעור בעליון (ע"א 534/17) כש-3 שופטים עליונים (כבוד השופטים בבית המשפט העליון: עופר גרוסקופף, יצחק עמית וג’ורג’ קראאישרו במרץ 2019 את התביעה הייצוגית בעניין תעלול הכוכבית הנ"ל.
פעם שלישית: בתביעה, שניהל כבוד הרשם הבכיר אריה דורני-דורוןכבוד הרשם הבכיר אריה דורני -דורוןתמונה משמאל, זה השופט, שהפסיק את תעלול החזרת 'קרטון הסים' של סלקום על מנוייה הנוטשים, ועוד כמה עוולות של חברות הסלולר), על שליחת הודעת פרסומת ב-SMS ביום העצמאות במאי 2019.  

קוריוז: התביעה שלי כנגד סלקום נותבה לשופטת ש.  – וסלקום הגישה כתב הגנה. בית המשפט העביר משיקוליו את התביעה לכבוד הרשם הבכיר אריה דורני-דורון – וסלקום עתרה להגשת כתב תביעה מתוקן. סלקום הבינה מיד, שיש לה בעיה מול השופט הבכיר, כי לא תוכל "למרוח אותו" בהבלים, כמו שטענה קודם. 
סלקום שלחה 16 עמודים של כתב הגנה ועשרות עמודי נספחים.
לכן, לפני קבלת עמדת משרד התקשורת, השופט קבע מינימום 0 ₪ - ומקסימום 1,000 ₪ לטובת סיני. 
אחרי קבלת עמדת משרד התקשורת, שתמכה באמצעות הפרקליטות בעמדת סיני, כל שנותר לתת לסיני בפסק הדין, זה את מלוא סכום התביעה שהוסכם.

פסק הדין של כבוד השופט אריה דורני-דורון ניתן בינואר 2020.

בהיעדר ערעור, פסק דין זה הפך להיות חלוט. 
 
סלקום "משכה בזנב" של עוד חיה, שהיא מכירה  - הרגולטור (מינהל פיקוח ו"עקיפה" במשרד התקשורת), בהובלת העובד המצטיין של משרד התקשורת - שמילה מימון וגם של איתן כסיף - שלפניהם מונחת תלונתי על הפעלת כוכבית 2795 - ואישור תובענה ייצוגית מדצמבר 2016 - וכל מה שסלקום עשתה (מהפחד מהרגולטור), זה שינוי מספר הכוכבית מ-795 (הפועלת משנת 2014), ל-2795 הפועלת מאז ועד היום. 
 
והטעות האחרונה של סלקום -– "משכה בזנב" של חיה, שהם אמורים להכיר מ"תעלול הסים"  - בזנבסלקום ספאם טלפוני של סיני ליבל. שלחו אחרי הכול באפריל 2020 הודעת פרסומת לסיני, שהתקשר בקו הוט מובייל - רק משום שסיני התקשר למספר 1-800 למוקד הטלפוני של שירות הלקוחות של סלקום.
ראה ההוכחה בתצלום מצד שמאל.

סלקום שלחה הודעת פרסומת ב-SMS לסיני באפריל 2020... ושוב אחרי שסיני שלח את הספרה 0 להסרה - הפנו אותו לכוכבית 2795. 

מה שאני מדגיש שוב ושוב הוא, שאין לסלקום  דין (הרגולטור ובתי המשפט קבעו שמדובר בעוולה), ואין להם דיין (במקרה הזה - 5 דיינים). 
  
מטעם זה הגשתי תביעה חדשה (ת"ק בתל אביב)  – וסוג של עתירה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בו מתנהלת התביעה הייצוגית יולי 2014 – לא לאשר פשרה, עד שהנפגעים מאז הגשת התביעה (2014...) ועד היום יכללו בקבוצה המיוצגת.

שכן, לא עולה על הדעת, שחרף ההחלטות/פסקי דין של 5 שופטים, סלקום מפעילה את כוכבית 2795  - בדיוק באותה מתכונת של כוכבית 795 משנת 2014 – גם היום, עם פרסומות והצעות שיווקיות, במנגנון הסרה לא חוקי".

מצ"ב 3 קבצים למתעניינים בפרטים של הפרשה העגומה ביותר הזו:  
קובץ כתב התביעה, שהוגש ע"י סיני ליבל כנגד סלקום (+עיקרי הנספחים) - כאן
קובץ חשוב: אודות משרד התקשורת כחלק מהבעיה שנחשפה, קובץ, שצורף לתביעה - כאן.  
קובץ ההודעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בו מתנהלת התובענה הייצוגית כנגד סלקום בעניין כוכבית 795 (במעלה הדרך כאמור לעיל, סלקום שינתה את המספר לכוכבית 2795 - השיטה של הפרסומות נשארה זהה) - כאן

למה סלקום הרשתה לעצמה לצפצף על בתי המשפט, הפרקליטות, לקוחותיה ומשרד התקשורת, דווקא כעת?
את התשובה הברורה לשאלה הזו כבר נתתי בהרבה כתבות קודמות הנוגעות לקבוצת סלקום, והנה כמה מהן, למי שפספס: בקצרה: בגלל חולשת משרד התקשורת ואבדן הדרך של המשרד, שהוביל לחורבן השוקנפלנו למקום 95 בדירוג העולמי, נפילה של 8 מקומות בבת אחת רק בחודש האחרון, השתררה בשוק התקשורת הפקרות מוחלטתאנרכיה מושלמת, בבחינת "איש הישר בעיניו ייעשה", ולגבי קבוצת סלקום, ההשתוללות הזו מתועדת, בגלל שסיני ליבל הוא גם לקוח של סלקום בכמה שירותים. 

רק לשם קבלת פרופורציה כמה אנו מדינה מפגרת (רק בגלל הרגולציה והרשלנות של צמרת משרד התקשורת), דווח, שדווקא במהלך מגפת הקורונה, חברת Telstra האוסטרלית (חברה שמקורה בחברת הבזק האוסטרלית) השלימה פריסה ארצית מלאה של 5G ביבשת אוסטרליה הענקיתכמפורט כאן. יחי ההבדל הקטן, מול מה שנעשה אצלנו בישראל באותה תקופת החירום. 

האם לא מן הדין להיה לקרוא לסדר ובחומרה יתרה את ראשי סלקום, עם עונשים הקיימים בחוק התקשורת (לרבות מאסר במקרים חמורים, כמו כאן), שלא רק שהם מצפצפים על החלטות משרד התקשורת והפרקליטות, אלא גם על בתי המשפט?

כנראה שין תחתית לתהום שבו שוק התקשורת הישראלי נפל בו, בחסות צמרת משרד התקשורת. 

למה השר וראשי משרד התקשורת החליטו "להתעלם" מכל הפרות החוק, החלטות 3 בתי משפט, החלטות הפרקליטות, התקנות והוראות רישיון של קבוצת סלקום \ IBC?
מהסיבה המאוד פשוטה:
יש כאן "הצטלבות אינטרסים" של 2 קליקות בתוך משרד התקשורת וקליקה חיצונית נוספת, קליקות המנהלות את המשרד הזה באין מפריע ובגיבוי וחיפוי מלא של שר התקשורת (שמציג עצמו בכל מקום כתומך נתניהו, כשבפועל אין זה כך בכלל), בשנתיים האחרונות.

ואלו הן הקליקות:


א. הקליקה נגד בזק (ובעד קבוצת סלקום), שמוביל אותה סמנכ"ל בכיר לכלכלה ד"ר עופר רז-דרור, ויש בה שותפים בכירים נוספים דוגמת המנכ"ל (נתי כהן)אתי שמואלי, איתן כסיף, שחר שיליאן, ועוד.

ב. הקליקה נגד נתניהו (שסייעה במישרין ובעקיפין לתופרי תיק 4000), וגם נגד בזק ובעד קבוצת סלקום, שכוללת, בין היתר, את: המשמילה מימוןשנה למנכ"ל שמילה מימון, (בתמונה משמאל), היועצת המשפטית עו"ד דנה נויפלד, ועוד בכירים דוגמת: עו"ד איה בן-פורת, עו"ד ברוריה מנדלסוןיאיר חקאק (בוגר קרן וקסנר) ועוד.

כולם מופיעים 
ברשימת עדי התביעה בבית המשפט המחוזי בי-ם, בתיק נגד נתניהו.

כך, במקום לטפל בהפרות החוק הנמשכות של קבוצת סלקום, גם בקווי, גם בסיבים, גם בסלולר וגם במכירת נתוני הלקוחות הסלולריים שלה במשך שנים, צמרת משרד התקשורת הבכירה הזו, "עושה את עצמה" כמי שלא מבינה מה קורה כאן, ופשוט נותנת לזה גיבוי וחיפוי. היא כנראה מאמינה שזה הכיוון הנכון: "לקבור את נתניהו ובזק גם יחד". 

ג. הקליקה מבחוץ, מורכבת כמה מיוצאי משרד התקשורת, שמסייעים בעקביות לקבוצת סלקום \ IBC לקדם את האינטרסים של בעלי סלקום בתוך משרד התקשורת. גם הם, ממש לא במקרה, עדי תביעה מרכזיים בתיק כנגד נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.

בין ה"מסייעים" החיצוניים הללו יש, בין היתר, את: אבי ב
אבי ברגררגר, (בתמונה משמאל), לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת ואת הרן לבאות, לשעבר סמנכ"ל בכיר לכלכלה במשרד התקשורת. 

כך, משרד התקשורת מתנהל בשנתיים האחרונות על פי תפיסה רגולטורית אנרכיסטית, כושלת ובלתי מתקבלת על הדעת, פרי שילוב של אינטרסים של 2 קליקות פנימיות וקליקה אחת חיצונית, שמה שמשותף לכל הקליקות הללו זו שנאת בזק (מלבד שנאת 
נתניהו) ואהדה ללא גבולות לאינטרסים הכלכליים והאחרים של קבוצת סלקום \ IBC. 

כך, משרד ממשלתי שלם "הוכחד" והפך מ"משרד התקשורת" ל"משרד הטייקונים בסלולר".  

לא היה מעולם כישלון כזה חמור במשרד ממשלתי, שאמור לעבוד עבור הציבור, במיוחד בעת חירום.

למי שלא קלט, יש כאן הפעלת "השיטה של החונטה" (ולא רק במשרד המשפטים, מה ששר המשפטים אמיר אוחנה מכנה "הפרקליטות שתוך הפרקליטות").
המטרה ברורה: למנוע כניסת "זרים" לתפקידי מפתח, כדי "לצופף שורות" ולמנוע חשיפת שחיתויות שנעשו ונעשים על ידם. 
כך, במשרד התקשורת: כשעו"ד נגה רובינשטיין עזבה ("התפוטרה"), מיהרו להביא את עוזרתה לשעבר, עו"ד דנה נויפלד.
כשעדן ברטל המנכ"ל סיים ועזב בזעף, מיהרו למנות את שמילה מימון כממלא מקום (ולא את חיים גרון).
כשהתפנה תפקיד יו"ר מועצת הכבלים והוויין, שמילה שתל שם את אשר ביטון ידידו מצה"ל (את ביטון הוא שתל קודם גם כאחראי על הספקטרום במשרד). כנ"ל שמילה שתל את איתן כסיף בפיקוח, את גדעון שטרית ברישוי ואת אתי שמואלי בהנדסת תקשורת. 
כזכור, תמי לשם ושמילה ניסו גם לשתול את רונית בן טל במקום תמי, כשתמי לשם סיימה (ליתר דיוק - "עפה") מהמשרד (רק החשיפות של טלקום ניוז מנעו את התרגיל הזה).
השר החדש (ככל שיהיה בקרוב שר חדש) יהיה חייב לפרק את "עניבת החנק" שיצר שמילה מימון בצמרת משרד התקשורת, בגיבוי "הקליקה של הפרקליטות", עם כל המינויים הללו, שכוללים כמובן את הצנחת עו"ד דנה נויפלד כיועצת משפטית עם טונה של "ניגודי עניינים", ע"י משרד המשפטים - עו"ד אבי ליכט, מי שהיה הבוס הישיר שלה במשרד המשפטים.
נדמה, שסיצילה זה כאן. 

שורה תחתונה
הכי פשוט והכי חסכוני לציבור: לסגור את המשרד המיותר הזה הנקרא משרד התקשורת וזהו.
רק בהקמת רשות עצמאית לתקשורת, יש סיכוי (אולי) לשקם את החורבן, שמשאירים אחריהם השר דודי אמסלם והמנכ"ל נתי כהן ועוד כמה "טייסי חלל ללא רישיון", שנמצאים בצמרת המשרד, שסייעו ומסייעים בידם בהרס השיטתי של שוק התקשורת הישראלי, גם במצב החירום, שבו אנו נמצאים בחודשיים האחרונים, ורק כעת יוצאים מהמצב הזה - באיטיות. לא ניתן לתקן את הנזקים שהם יצרו במו ידיהם בשוק התקשורת, בתקופה הזו. 


עדכון 11.5.20: גלובס (גדי פרץפרסם כאן: "סלקום מצמצמת את העבודה מול משווקים חיצוניים. במקום זאת, סלקום תקצה יותר עובדי חברה שישווקו את כלל מוצריה".
למי ששכח (אני לא), זה בדיוק מה שעשה אבי גבאי, זמן די קצר אחרי שהתמנה למנכ"ל בזק (היה מנכ"ל בזק בשנים 2007 עד 2013). התוצאה המאוד הברורה של המהלך הזה: יכולת לקיים מהלכים של שחיתות, מניפולציות לא חוקיות וסיאוב, ברמות שלא היו אפשריות קודם.
למה? כי אם אתה כגוף עסקי גדול עובד עם הרבה גופים חיצוניים, דוגמת יועצים חיצוניים, משווקים חיצוניים, קבלנים חיצוניים וכיו"ב, אתה "לא יכול לגנוב סוסים" עם כל כך הרבה אנשים, שלא תלויים בך באופן בלעדי.
אולם, זה קל הרבה יותר לעשות, כשאתה פועל רק עם העובדים שלך, שכפופים לך ותלויים בך, מכל הבחינות.
בבזק, תהליך ההשחתה החל עם "עסקאות בעלי עניין" ב-2010, מול חברת יורוקום, שהייתה גם כן של שאול אלוביץ' (שרכש את קבוצת בזק בסוף 2009 וקיבל אישור ורישיון לקבוצת בזק בתחילת 2010), והתהליכים המושחתים התפשטו והתרחבו תוך מספר שנים די קצר, כמעט לכל פינה ותחום בפעילות צמרת בזק ובעליה. מה שמתואר בהרחבה במה שמכונה "תיק בזק" שהוא חלק מ"תיק 4000" (יודגש רוב החלקים של "תיק בזק" טרם הוגשו לבית משפט. מה שהוגש לבית המשפט המחוזי בי-ם, זה רק החלק שבו נתניהו "מככב" מול בזק \ אלוביץ').

עדכון 12.5.20: פורסם כאן: "על פי הרשות להגנת הצרכן: סלקום היא שיאנית התלונות ב-2019.

עדכון 25.2.21: התקבלה תגובת משרד התקשורת הנמצאת במלואה כאן, לדרישת משרד מבקר המדינה בצורה חריפה וחד-משמעית להשיב לי (כאן). תגובת המשרד מעידה שמשרד התקשורת כן החליט לטפל בתלונת סיני ליבל ושלי, כנגד סלקום, בעניין הספאם הטלפוני, בחיוג ל"כוכבית 2795" של סלקום.

SPAM FREE



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים