Telecom News - שוחד, מרמה והפרת אמונים? לפיד היה צריך להיחקר וכנראה לקבל כתב אישום

שוחד, מרמה והפרת אמונים? לפיד היה צריך להיחקר וכנראה לקבל כתב אישום

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> שוחד, מרמה והפרת אמונים? לפיד היה צריך להיחקר וכנראה לקבל כתב אישום
שוחד, מרמה והפרת אמונים? יאיר לפיד היה צריך להיחקר וכנראה לקבל כתב אישום
מאת: אלי ציפורי, 16.9.22, 09:00אלי ציפורי
 
בעקבות החשיפות והפרסומים של אלי ציפורי ושל אבי וייס על יאיר לפיד ועל מעורבותו בתיק 1000, אבי וייס העמיק חקר בנושא של לפיד והגיע למסקנות עוד יותר חמורות המובאות בכתבה. אז מי באמת היה צריך לחטוף כתב אישום?

הכתבה פורסמה גם בבלוג של אלי ציפורי - כאן.
הערות, תוספות וקישורים מאבי וייס נמצאים בתחתית הכתבה.
 
על מעורבות יאיר לפיד בתפירת תיקי נתניהו כבר נכתב בהרחבה - כאן. כעת אבי וייס חושף דברים חמורים אפילו יותר, בעיקר בקשר לשקרי יאיר לפיד לגבי פעילותו עבור מילצ'ן.
 
על דבר אחד אין חולק: לפיד כשר אוצר (שר אוצר כושל ביותר, שגם עסק מאחורי הקלעים בהדלפות נבזיות כנגד נתניהו), נפגש בחשאי וכמה פעמים עם ארנון מילצ'ן, (בתמונה משמאל), בביתו (וגם בביתו של מילצ'ן בבית-ינאי) וקידם את הטיפול בעניינו, למרות שמדובר בניגוד עניינים חמור ביותר, לאור החברות ארוכת השנים ביניהם.מילצ'ן

בנקודה זו לא חשוב אם הטיפול הסתייע או לא וכיצד, עצם הטיפול הוא הבעיה, במיוחד לאחר שלפיד הפיץ בתקשורת, באמצעות פוסט, שכתב בפייסבוק, שהוא למעשה גלגל את מילצ'ן מכל המדרגות ואמר לו "לא" חד וחלק. מה שהיה שקר מוחלט 

לא גלגל מהמדרגות ולא נעליים, לפיד טיפל גם טיפל ויש הוכחות לכך, הוכחות שחייבו ומחייבות הגשת כתב אישום נגד יאיר לפיד.

שלא יהיה צל של ספק: הפרקליטות ידעה בזמן אמת, שאין לנתניהו שום מעורבות בנושא הפטור ממס לארנון מילצ'ן, ידעה על חלקו של לפיד כשר אוצר בנושא, וידעה על קשריו החברתיים והעסקיים (בעבר) של לפיד עם מילצ'ן ולמרות זאת תפרה לנתניהו תיק.

מי צריך להיחקר? הפרטים הולכים ומתבהרים.
סביב כל הפטור וענייני מס/השקעות, לפיד, (בתמונת מסך משמאל), ניהל 3 פגישות כשר אוצר: המפורסמת שבהן - הפגישה ב-14.8.13 בלילה במרתף ביתו של יאיר לפיד עם מילצ'ן, עורך דינו פיני רובין והעוזרת שלו (של לפיד) בשם רותם רולף, שערכה תרשומת של הפגישה.לפיד תמונת מסך

רובין ורולף העידו במשטרה על הפגישה ומדובר בעדויות, שלא מחמיאות ללפיד בלשון המעטה - הן מוכיחות, שלפיד נפגש, ידע, הקשיב וביקש מרולף להמשיך ולבדוק. לא זרק מהמדרגות, לא אמר לא/ שר אוצר פוגש בחשכת הליל את חברו המיליארדר ואין פוצה פה ומצפצף.

הפגישה השנייה - שוב בביתו של לפיד עם מילצ'ן ופאקר, שלטענת קליין הייתה על "השקעות"; ופגישה שלישית - של לפיד בבית ינאי, שככל הנראה, הייתה על נושא הפטור. כל הפגישות היו במחצית השנייה של 2013.

פאקר ביקר לראשונה בישראל ב-2013 וכבר ב-2014 קיבל אישור שהוא תושב ישראל לצרכי מס, אישור מהיר לכל הדעות. באותה תקופה לפיד היה שר אוצר.

למילצ'ן ניתן פטור ממס גורף כתושב חוזר כבר משנת 2009 למשך של 10 שנים, כלומר, פטור עד 2019.

לפי חומר הראיות, באופן תמוה למדי, מילצ'ן החל לדאוג להארכת הפטור, לכאורה, כבר ב-2013.

למה שאיש עסקים ידאג להארכת הפטור 6 שנים לפני פקיעתו, זה לא מוגזם? ובכלל, האופציה הזו של הארכת הפטור עד ל-20 שנה הייתה קיימת ממילא בחוק.

אז למה מילצ'ן היה לחוץ כל כך לטפל בעניין?

הסיבה היא כנראה אחרת לגמרי: הרצון דאז של משרד האוצר רשות המיסים לתקן בצדק את החוק, ולהוריד ממנו את הפטור מדיווח על ההכנסות, וכמו כן לצמצם ההיקף של סמכות שר האוצר להאריך את הפטור ממיסים לעד 20 שנה.

צריך להבין את המשמעות: הפטור ממס של מילצ'ן כלל גם פטור מדיווח על פי החוק. זה גן עדן, שבו הנישום לא רק נהנה מפטור על הכנסותיו ברחבי העולם (אפס מס) אלא גם נהנה מפטור מלדווח על הכנסותיו. כך, שאיש אינו יודע את היקף עסקיו של מילצ'ן.

את מילצ'ן זה, כנראה, הטריד מאוד, שהוא ייאלץ לדווח למס ההכנסה הישראלי על הכנסותיו מסביב לעולם. לכן, אך הגיוני הוא שזו הייתה פסגת דאגותיו של מילצ'ן באותה עת – האפשרות שהפטור מדיווח יופסק.

לכן, מילצ'ן השקיע בנושא אנרגיות רבות במיוחד לאחר שהצעת החוק עברה בקריאה ראשונה ב-1.8.13.

הצעת החוק של משרד האוצר ורשות המיסים לכנסת הייתה במחצית 2013 (11.6.13). כך, שזה מתאים ללחץ של מילצ'ן בעניין.

התיקונים העיקריים היו, כאמור: שר האוצר לא יוכל לפטור את ה"עולה החדש" או "תושב חוזר ותיק" מדיווחים, גם אם יאריך את הפטור ממס לאחר 10 שנים ועד 20 שנה.

הצעת החוק אכן מוסמסה, בסופו של דבר, ולא הגיעה לקריאה שנייה ושלישית בניגוד לעמדתה של רשות המיסים...

מה קרה פתאום ולמה מוסמסה הצעה של האוצר ורשות המיסים? את זה לא בדקו ולא חקרו. מה שבטוח זה היה בתקופתו של לפיד כשר אוצר.

גם מבקר המדינה נדרש לסוגייה וכתב:
"ב-18.6.2013 החליטה ועדת הכספים של הכנסת שלא לדון בהצעת החוק במסגרת הדיונים הנוגעים להצעת החוק הממשלתית לשינוי סדר עדיפויות לאומיים אלא בוועדת הכספים בנפרד. עד מועד סיום הביקורת לא התקיים דיון נפרד בהצעת החוק הממשלתית".

כלומר, איכשהו הצעת החוק מוסמסה בוועדת הכספים. מי מסמס? מי טרפד? מי פעל מאחורי הקלעים?

שורה של שאלות, שהמשטרה הייתה חייבת לחקור, אבל כרגיל היא הייתה עסוקה בלתפור את נתניהו ובאתרוגו של לפיד.

הערות ותוספות של אבי וייס:

כל המסמכים הקשורים למאמר כאן נמצאים בחלק התחתון של הכתבה: "הראיות המפלילות על חלקו של לפיד בתיק 1000 הם פרומו למה שעוד ייחשף".

המסמך של הפטור ממיסים של ג'יימס פאקר הוא מדהים, כי המסמך הזה מציג, שפאקר משלם מיסים בישראל כבר מ-2014... ולא בשום מקום אחר בעולם.
כלומר: הוא חמק מתשלום מיסים בעולם מ-2014 עד 2016 (כולל). הוא גם עבר (לכאורה) על החוק למניעת הלבנת הון (כאן). 

השאלה: האם ג'יימס פאקר שילם מס בכלל בישראל?
כנראה שכן, אבל לא הרבה בהתייחס להיקף עסקיו האדיר ברחבי העולם, בגלל כמה השקעות בסטרטאפים ישראליים והשקעה בחברה של מילצ'ן וזאב פלדמן

הדס קליין טענה בעדותה, שהוא (פאקר) כן שילם מיסים בישראל - כאן וכאן.

בכל מקרה, למיליארדר זה מקלט מס אידיאלי.

על מה שילם פאקר מיסים בישראל החל מ-2014? היו לו השקעות בישראל, הראשונה - בסטרטאפים דרך חברת הון סיכון אוסטרלית בשם SQUARE PEG, שהיו לה השקעות מוצלחות בישראל. השנייה - השקעה של 15 מיליון דולרים, שהוא השקיע בחברה של מילצ'ן בשם "בלו סקיי אינטרנשיונל" (BSI), שפעלה בהודו - אבל כולה הורכבה מישראלים והנשיא והמנכ"ל של החברה היה זאב פלדמן. היו לו עוד השקעות קטנות. למשל, בחברת סייבר ישראלית, שרצו שיוסי כהן ינהל, אבל הוא קיבל את תפקיד ראש המוסד וזה נפל, גם בגלל התנגדות מילצ'ן למענק המופרז שהובטח אז ליוסי כהן. כנראה, פאקר החליט, שאת המיסים על ההשקעות הללו ישלם בישראל וזה, למעשה, כסף קטן עבורו, וכך יהיה פטור מתשלום מיסים ענקיים במקומות שהוא באמת מרוויח הון עתק.

אולם, יש הבדל עצום: מילצ'ן ישראלי במקורו וגם יהודי. זכאי לאזרחות ישראלית איך שלא נסתכל על זה (למעט "התרגיל החשוד" של מספר הימים, ששהה בישראל).

איך פאקר קיבל אישור כזה?? לפי איזה חוק או תקנה??

הוא יכול לחמוק בקלות במדינות אחרות אז למה שישלם פה? משהו לא מובן.

המסקנה: עדיף לו לשלם כאן קצת, מאשר לשלם המון - על הרווחים מבתי קזינו, מלונות, סטארטאפים, נדל"ן וכיו"ב בכל העולם.

אי אפשר להסתפק רק במקלט מס, כי שלטונות המס במדינות המערב הפסיקו לקבל את הבלוף הזה. ישראל היא כיסוי מושלם, כי ישראל לא נחשבת כמקלט מס ויש לה אמנות מס עם כל המדינות החשובות.

יודגש שהיחסים בין ארנון מילצ'ן לשמעון פרס ז"ל היו מאוד קרובים במשך שנים ארוכות ואחריו גם ג'יימס פאקר הצטרף לקרבה הזו. במקביל לדעיכת שמעון פרס בסוף דרכו, הצמד הזה החלו לטפח את הקשרים ההדוקים גם עם יאיר לפיד - מי שהם ראו בו כממשיך דרכו של שמעון פרס. הקרבה הזו לא הייתה בחינם ולשם שמיים: הם קבלו בתמורה פטור מתשלום מיסים בכל העולם, הטבה לא חוקית בשווי מצטבר של מאות מיליוני דולרים, לכל אחד מהם. פרטים נוספים על היחסים ההדוקים הללו - יש כאן (מהחומרים שהוצגו בבית המשפט המחוזי בחקירתה הנגדית של הדס קליין). 

מי היה שר האוצר ב-2014? יאיר לפיד. זה ברור.

יצוין שהיומן של יאיר לפיד נימצא מושחר וחסר, כדי להעלים ראיות של מפגשים אסורים ופליליים (לכאורה). עבריין למופת (גם כן לכאורה) ....
פרטים נוספים על הפגישות המוסתרות של יאיר לפיד כשר אוצר והיעלמות היומנים שלו יש: כאן, כאן וכאן

איך השר (דאז) יאיר לפיד העלים \ מחק את פגישותיו עם ארנון מילצ'ן (ידידו האישי, שלו ושל אשתו, ומעסיקו הישיר בעברו) מהיומן שלו כשר האוצר? הנה כאן היומן מהשבוע הקריטי של הפגישה המרכזית במרתף ביתו של יאיר לפיד והנה כאן היומן המלא שלו (בלי שום זכר לפגישותיו עם ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר).  

מסמך "הסדר ניגוד העניינים" של יאיר לפיד בהיותו שר האוצר (המילה מילצ'ן לא קיימת במסמך הזה ולא במקרה) - כאן

יאיר לפיד ניסה להסביר את עצמו בפוסט שקרי בפייסבוק ב-2018 - כאן

ארנון מילצ'ן, הבוס לשעבר של יאיר לפיד, דאג לכאורה שגם ג'יימס פאקר יוכל להפעיל, לכאורה, תרגילי מס, ונראה, שהדס קליין באמצע, מתמרנת את כולם, וכנראה חותמת להם על הצהרה, שהם היו 120 או 183 יום בישראל ומס הכנסה לא בודק כניסות ויציאות בביקורת הגבולות... זאת, כי "יד רוחצת יד".

השחיתות כאן הרבה יותר גדולה ממה שפורסם ונחשף עד רגע זה ויותר ממה שאבי וייס התלונן (בלי הפרטים החדשים עדיין) אצל היועמ"שית.
כעת יותר מובן למה מתגמלים את הדס קליין ב-3 משכורות במקביל (ארנון מילצ'ן, ג'יימס פאקר, זאב פלדמן).
היא מחפה גם על יאיר לפיד שדאג לאישור המפוברק, לכאורה, הזה לפאקר!!!

חשוב להדגיש שלא תמיד הפרקליטות הייתה "תופרת תיקים" בסיטונות ונגד חוקי המדינה ודיני הראיות. נוכל לקרא זאת למשל במאמר ניתוח מקצועי ומשפטי מצוין לפועלו של פרקליט המדינה לשעבר משה לדור - כאן. ממש הפוך להתנהלות עו"ד שי ניצן שהחליף אותו בתפקיד פרקליט המדינה. על תעלולי עו"ד שי ניצן אנו קוראים מידי יום וזה העצים לאחרונה עם החשיפות הטריות של משה סעדה, לשעבר מ"מ וסגן ראש מח"ש, יוצא ובוגר הפרקליטות, המעיד על "ראש הנחש" - שי ניצן.

מומלץ לשאוב השראה מדבריו המאלפים של הגאון המשפטי השופט חיים כהן ז"ל בע"פ 369/78 אבו מדיג'ם נ' מדינת ישראל,פ"ד לג(3) 376, עמ' 381:
"אודה כי למקרא ולמשמע הערעור הנוכחי התחלתי לראשונה לפקפק שמא הגיע הזמן ומלחמה בפשעי הפושעים צריכה להידחות מפני המלחמה בפשעי השוטרים. שאלתי את עצמי אם על ידי השימוש השיפוטי אשר אנו השופטים עושים בראיות - ולו גם כשרות מבחינת דיני הראיות - שהושגו על ידי חוקרים - פושעים, אין אנו עושים עצמנו שותפים לאחר מעשה לפשעיהם".

יודגש, שגם בבית המשפט המחוזי בי-ם, במסגרת החקירה הנגדית של הדס קליין ע"י עו"ד חדד והשופטים עצמם שרצו להבין את הנושא הזה, ב-7.9.22 - כאן, היא עצמה הודתה שנתניהו בכלל לא היה מעורב בעניין מה שמכונה "הארכת הפטור ממיסים ל-20 שנה לארנון מילצ'ן". כלומר: כולם (העדים, המשטרה, הפרקליטות, היועמ"ש) ידעו שיאיר לפיד שיקר במצח נחושה בנושא הזה, במשך שנים, והעליל "עלילת דם" נוראית, שהתגלגלה לכתב האישום בתיק 1000, על בנימין נתניהו

תמצית החשיפה כאן, שמומלצת להפצה ברשתות חברתיות ובמיילים:
יאיר לפיד משקר בכל משפט כמופיע בחשיפה של אלי ציפורי לגבי גרסתו במשטרה (וגם בראיונות שנערכו עימו), לגבי פרשת הארכת הפטור ממיסים לארנון מילצ'ן (נושא פיקטיבי, שנולד להסחת דעת והסתרת המטרה האמיתית של הפגישות עם יאיר לפיד) ולהלן השקרים הבולטים:
1) יאיר לפיד עבד אצל ארנון מילצ'ן בהוליווד ארה"ב פעמיים, ב-1986 וב-1997. לא פעם אחת ב-1995, כטענתו בכל גרסותיו.
יאיר לפיד היה מחובר חזק לארנון מילצ'ן כל השנים ויש כאן דוגמה לחיבור הזה ב-2005 (הכותרת: "מילצ'ן קרוב להשתלטות על רשת; יוזם העסקה - יאיר לפיד. המפיק הישראלי לשעבר צפוי לרכוש את אחזקות "ידיעות אחרונות" בזכיינית ערוץ 2; לפיד יזכה בתפקיד ניהולי ובמניות.") המיזם הזה בסוף לא מומש, אבל מצביע על הקשרים ההדוקים והנמשכים ביניהם.
2) לפיד לא הצהיר על כך בשאלון ניגוד העניינים, כשנכנס לתפקיד שר האוצר ולא בשום טופס או הצהרה אחרת. כמובן, שלא דיווח על קשריו שלו ושל אשתו עם משפחת מילצ'ן לאורך שנים כולל עם הבת של מילצ'ן, אלינור.
3) הפגישות שלו עם ארנון מילצ'ן לא היו ב-2014. הוא נפגש בחשאי במחצית 2013 לא פחות מ-3 פעמיים עם ארנון מילצ'ן, פעם אחת היה ביחד עם ג'יימס פאקר, עימו יאיר לפיד נפגש גם בנפרד, קודם לכן.
4) מטרת הפגישות מולאה ע"י יאיר לפיד במלואה: ג'יימס פאקר קיבל פטור ממיסים כ"עולה חדש זמני" מ-2014, ותיקוני החקיקה בחוק (צמצום הטבת המס ל"תושב חוזר ותיק", זה האישור שהיה למילצ'ן ל-10 שנים מ-2009) לא הועברו ע"י לפיד בכנסת, לא ב-2013 ולא ב-2014 (סיים תפקידו כשר האוצר ב-2014).
5) שניהם (מילצ'ן ופאקר) לא היו זכאים לפטור ממס וגם לא שהו בישראל את מספר הימים הנדרש בחוק - כדי לקבל את הפטור הזה. מדובר במעשים פליליים מבהילים ומרובים, לכאורה, בקנה מידה מצטבר של מאות מיליוני דולרים, בשת"פ מלא של יאיר לפיד
6) פרטים נוספים כאן: https://bit.ly/HadasKlienPart3 וכאן עם כל המסמכים החותכים: https://bit.ly/LapidLies.
וגם כאן: https://elizipori.co.il/articles/yair-lapid-220909
וכאן: https://elizipori.co.il/facebook/facebook-log-220911
וגם כאן: https://elizipori.co.il/articles/yair-lapid-220916.
עדכון 17.9.22: מצ"ב כאן: https://bit.ly/LapidDinaZilber הסדר ניגוד העניינים של יאיר לפיד כשר האוצר. 
פרס של טיסה ללונדון למלון של מילצ'ן, יינתן למי שימצא את המילים "ארנון מילצ'ן" בהסדר. 
תזכורת: יאיר לפיד עבד אצל ארנון מילצ'ן ב-1986 וב-1997 ו-2 המשפחות נשארו בקשר אישי הדוק וצמוד עד ל-2018.
תשומת לב לתאריך על מסמך הסדר ניגוד העניינים של יאיר לפיד
יאיר לפיד היה שר אוצר בין התאריכים: 18 במרץ 2013 - 4 בדצמבר 2014. 
כלומר, ההסדר הוכן ע"י עו"ד דינה זילבר ב-12.6.14, שנה ו-3 חודשים אחרי שהתמנה לשר האוצר!!!!! 
אם נתניהו היה מאחר בחודש להסדיר את ניגוד עניינים שלו, ומסתיר חבר קרוב, דינה זילבר הייתה "משפדת" אותו (וכך אכן עשתה בתיק 4000)!!!!!
פרטים נוספים לשערורייה הפלילית החמורה ביותר, לכאורה, ששמה יאיר לפיד, שלא נחקרה כראוי, יש כאן: https://bit.ly/LapidBigLies.

18.9.22אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חשיפה: יאיר לפיד הפר את הסדר ניגוד העניינים שלו כשר אוצר. מי היתה האחראית? דינה זילבר, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה. היא ידעה והיא שתקה כי תפירת התיקים לנתניהו מעל הכל - כאן.


דיווחים מזמן אמת תמיד עדיפים על כל ספין ושקר מאוחרים יותר (כאן תצלום של דיווח על לפיד ומילצ'ן מ"הארץ"). 

הקשרים ההדוקים בין ארנון מילצ'ן ליאיר לפיד כפי שעולה מהספר שפורסם ב-2011 בארה"ב על ארנון מילצ'ן - כאן.

עדכונים 30.9.22:
אאלי ציפורי פרסם כאן פוסט (כותרת בלבד): "שחור על גבי לבן: כך תפר לפיד את נתניהו בתיק 1000, למרות שקידם כשר אוצר את ענייניו של חברו מילצ'ן בשלוש פגישות(!), שתיים בביתו ואחת בבית ינאי; 
עו"ד חדד להדס קליין: "את בורחת ומנסה לנקות את לפיד"."

ב. כ"כ אלי ציפורי פרסם כאן (כותרת בלבד): "האם משפחת מילצ'ן העבירה שכר סופרים לליהיא לפיד בתקופת לפיד כשר אוצר?
האם ארנון מילצ'ן, חברו הוותיק של יאיר לפיד, הריץ אותו לראשות ממשלה? האם זאת הסיבה שהוא פטפט את עצמו לדעת על סיגרים ושמפניות מול בן כספית? האם הוא מתחרט כעת לאחר שהדברים הסתבכו?."


שאלות שהמשטרה והפרקליטות נשאלו בשנתיים שחלפו בעניינו של בן כספית ולא נענו (או נענו בהתחמקות) - כאן.

עדכון 3.10.22: ממשלת ישראל בראשותו של יאיר לפיד ביצעה צעד הנחשב בעיני רבים כבגידה: מסירת שטח ימי עשיר בגז של מדינת ישראל לידי החיזבאללה ואיראן. ניתוח מלא של כל הסודות מאחורי מהלך הבגידה (לכאורה) הפלילי והמסוכן הזה למדינת ישראל ותושביה, יש בניתוח המבריק והחד של יוסי באום כאן. 

עדכון 15.10.22: כעת נחשף מסמך המחזק את הניתוחים על יאיר לפיד וחלקו ב"תפירת תיק 1000": נחשף שהמשטרה עצמה ניסתה להבין את "תרגילי המס" של מילצ'ן ופאקר ומצ"ב כאן מסמך שנכתב ב-25.1.18 ע"י החוקר רפ"ק גיל ראכלין - שבו הוא מנסה להבין את מטרת ומהות המפגשים של מילצ'ן עם יאיר לפיד. נראה ממה שכתב, שהוא הבין חלק מהנושאים, לא את הכול ולא ירד לעומק - כדי להבין מה קרה במפגשים הללו ולאחריהם. למה יאח"ה לא הזמינה חוות דעת ממומחה לתחום הזה (אם אין ביחידה או במ"י בכלל - מומחה כזה לתחום המיסים)? זה לא ברור. כך עולה וברור מהמזכר הזה, שיאיר לפיד היה יכול לנצל את הבורות המוחלטת של החוקרים בתחום המיסוי ולשקר להם חופשי, וגם להעליל עלילת שווא על נתניהו

עדכונים 21.10.22
א. נחשף היומן המחוק של יאיר לפיד בהיותו שר האוצר (בתהיומן המחוק של לפידמונה משמאל).

ביומן זה הוא (יאיר לפיד) מסתיר (בכוונה) את פגישותיו עם מילצ'ן ועם פאקר, כמה פעמים באמצע אוגוסט 2013 - כאן.

ב. נחשף המסמך המקורי שבו אלינור מילצ'ן, הבת של ארנון מילצ'ן.

היא הייתה בין המייסדים, היוזמים והמממנים של מפלגת "יש עתיד", של יאיר לפיד.

הקובץ לקוח מתוך מסמכי ההקמה שנמסרו לוועדת הבחירות המרכזית דאז - כאן וחתימתה (עם אישור החתימה ע"י עו"ד) נמצאת בתצלום כאן מתחת:
אלינור מילצן

ג. מי זה בדיוק יאיר לפיד, מהם הקשרים שלו עם בן כספית וארנון מילצ'ן ועם עוד טיפוסים מעניינים, יש בסרטון כאן:



2.4.23:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי
המסמך המלא - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי


עדכון 30.5.23: אלי ציפורי העלה פוסט נוקב בעניין "הפרת האמונים" (לכאורה) של יאיר לפיד בהיותו שר האוצר בחיפוי של עו"ד דינה זילבר - כאן.

עדכון 1.6.23: פורסם כאן (כותרת בלבד): "(״האב, הבן, ומילצן״). 
טומי לפיד [ז"ל] העניק את 2 זיכיונות הכבלים הראשונים בישראל ב1988 לארנון מילצ'ן וידיעות אחרונות. היום לפיד עד נגד נתניהו.
תיק 1000 התחיל לפני 35 שנה."

על קשרי יאיר לפיד עם נוני מוזס \ "ידיעות אחרונות" אפשר למלא ספר שלם, ועד אז אפשר להציץ לסרטון היוטיוב כאן, שפורסם תחת הכותרת: "חשיפת #ארץחדשה: נוני מוזס עורך מסיבה סודית ליאיר לפיד". 

עדכונים 20.6.23: 
א. למי שפספס את האמת והמסמכים המקוריים: הוכנה ע"י מתנדב מצגת מדהימה ומעודכנת בנושא עדותו של יאיר לפיד בתיקי האלפים, מבוססת על סדרת החשיפות הנרחבת (שנעשתה ע"י אבי וייס בשת"פ עם אלי ציפורי) המסתיימת בכתבה כאן: https://bit.ly/Taxes1000
מומלץ לצפייה ולהפצה בכל דרך אפשרית לציבור הרחב שלא מכיר את האמת. 
לינק להורדת קובץ המצגת: https://bit.ly/LapidTik1000
סרטון יוטיוב של המצגת כאן: https://youtu.be/-p13ATH3tV0

ב. מהו הקו המקשר בין עדותו המבולבלת של יאיר לפיד לעדותו של ארנון מילצ'ן בברייטון? 
הוכנה ע"י מתנדב מצגת מדהימה ומעודכנת בנושא תיק 1000 והשלכותיו, מבוססת על סדרת החשיפות הנרחבת (שנעשתה ע"י אבי וייס בשת"פ עם אלי ציפורי) המסתיימת בכתבה כאן: https://bit.ly/YairLapid1000
מומלץ לצפייה ולהפצה בכל דרך אפשרית, לציבור הרחב שלא מכיר את האמת. 
לינק להורדת קובץ המצגת ולהפצתה: https://bit.ly/LapidMilchen
סרטון יוטיוב של המצגת, קל לצפייה ולהפצה: https://youtu.be/OzSkNyWoLWg

ג. במסמך הנמצא כאן ניתן להבחין בהגנה הטוטלית שעו"ד ליאת בן ארי מספקת ליאיר לפיד, כנגד כל מי שמתלונן נגדו.

ד. 
מילצ׳ן (שהסתיר את רוב רכושו באיי הבתולה), קיבל הגנות בלתי ברורות ממערכת המשפט הישראלי (בעיקר מרשות המיסים והפרקליטות). נושא הראוי לחקירה עצמאית. בנוסף, תשומת לב שהדס קליין ניהלה חשבון סודי ומסתורי (לצרכי העלמות מיסים, ככל הנראה) של ארנון מילצ'ן בשוויץ - כאן (למה? באיזו סמכות \ מעמד? למה לא טיפלו בחשבון הזה עורכי דינו \ רואי החשבון הבריטים או הישראלים? זה לא ברור). מה שכן ברור, שארנון מילצ'ן היה מפעם לפעם מבלה בשוויץ עם בני משפחתו ואפילו היה מקרה מתועד ומופיע בפרוטוקולים שהדס קליין ביקרה אותו בשוויץ עם עורך דינה דאז - כאן

21.2.24: אלי ציפורי פרסם כאן בבלוג שלו (כותרת בלבד): "החסינות שקיבל יאיר לפיד מהמשטרה ומהפרקליטות.
החוקר גיל ראכלין מודה שלא בדקו דבר בנוגע לפגישות וליחסים של לפיד כשר אוצר עם מילצ'ן; עו"ד חדד: אתה מדבר על יאיר לפיד ונותן כתוביות ורודות. זו הטיה פוליטית."

12.3.24: במסגרת החקירות הנגדיות של חוקרי ארנון מילצ'ן, הפרקליטות הגישה את העדויות שנגבו מארנון מילצ'ן תחת אזהרה בלונדון (פרוטוקולים שהוסתרו עד היום), וביניהם ישנו תמלול של חקירת ארנון מילצ'ן באזהרה ביום 1.9.17 בלונדון (בנוכחות עורך דינו בועז בן צור) ע"י החוקרים מלהב 433 שנסעו ללונדון וחקרו אותו בשגרירות ישראל בלונדון: כורש ברנור ומומי משולם - כאן. בעדותו, ארנון מילצ'ן מדווח על פגישותיו עם יאיר לפיד בעת שהיה שר האוצר וגם חושף שלמעשה הוא לא משלם כמעט מיסים בישראל ולא משלם בכלל מיסים בעסקיו חובקי העולם ובמיוחד לא בארה"ב

2.4.24: ביום 25.3.24 עו"ד עמית חדד עדכן את בית המשפט והתביעה בעניין המסמכים שקיבל מרובי בוטבול (כיום סמכ"ל בכיר ברשות המיסים) - כאן. המסמכים הללו מוכיחים ששר האוצר דאז יאיר לפיד באמצעות עוזריו, כן טיפל בבקשת ארנון מילצ'ן להארכת הפטור שלו ממיסים, בניגוד לנטען ע"י יאיר לפיד


יאיר לפיד וחברים
ה"ישראבלוף" של הדס קליין וג'יימס פאקר נחשף: הוא לא יכול להיחשב כישראלי! - לחץ כאן
הקומבינה: חשיפת יומן סודי של הדס קליין לניהול "הישראליות" של מילצ'ן ופאקר - לחץ כאן
תיק 1000: חקירת משה אשר וליאת גרבר מרשות המיסים ומאיר בינג מהאוצר - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים