Telecom News - חשד למעילה בכספי ציבור שהוסוו כתשלום "עבור ייעוץ למשרד התקשורת"

חשד למעילה בכספי ציבור שהוסוו כתשלום "עבור ייעוץ למשרד התקשורת"

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> חשד למעילה בכספי ציבור שהוסוו כתשלום "עבור ייעוץ למשרד התקשורת"
שר התקשורת יועז הנדל החליט (ככל המסתמן מהמסמכים הנחשפים כאן), לשלם בניגוד לחוק לידידו ושכנו ממושב נס הרים, רועי פולקמן, מקדמה ע"ס כ-40 אלף ש"ח (ליתר דיוק: 39,499.20 ₪), בתואנה כוזבת, לכאורה, של תשלום עבור שירותי ייעוץ למשרד, בניגוד לכתב המינוי שלו כיו"ר "הוועדה לבחינת אסדרת העל בתחום שידורים".
עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 14.10.20, 10:55יועז הנדל

כששר התקשורת, יועז הנדל, (בתמונה משמאל), החליט להקים עוד ועדה, הוועדה ה-12 לאותו נושא בדיוק, בראשותו של ידידו ושכנו ממושב נס הרים, רועי פולקמן, (בוגר קרן וקסנר), מיד הגבתי על כך ב-2 כתבות נוקבות ביותר, שפורסמו תחת הכותרות הבאות: בנוסף, ניסיתי לקבל נתונים אודות העלות הכלכלית הצפויה למשלמי המיסים, בעקבות הקמתה של הוועדה המיותרת הזו ופרסמתי, שלא מצאתי מה היא העלות, כי לא קיבלתי כל תגובה, בכתבה, שפורסמה תחת הכותרת: "למה מסתירים את כל ההחלטות איך לא מכינים את שוק התקשורת לסגר?". הקטע המלא של הכתבה הקודמת נמצא בנספח א' כאן למטה, כי זה הרקע המקדים לחשיפה כאן. 

למי ששכח, כתב המינוי לחברי הוועדה, בחתימתו של השר יועז הנדל (כאן) מ-6.9.20 מדבר במפורש על הצורה הטכנית - חוקית של הקמת הוועדה הזו (על פי התקשי"ר) כמופיע במפורש בתצלום הבא:
כתב המינוי של וועדה

הממונה על חופש המידע במשרד התקשורת פרסם אמש כאן את "דו"ח התקשרויות רבעון 3 שנת 2020 משרד התקשורת". בדו"ח הזה יש סעיף חדש (כאן) שהוביל אותי לשלוח שאלה בהולה ביותר לשר התקשורת (השאלה תוצג מיד).

שירותי ייעוץ למשרד

נראה בברור, ששר התקשורת בטוח, שהוא חסין מכל בדיקה וחקירה והוא יכול לקבל החלטות ככל העולה על רוחו ודמיונו. 

זאת, כי לא עברו שבועיים מיום מינוי הוועדה, וכבר השר יועז הנדל החליט לדאוג לכיסוי של ידידו ויו"ר הוועדה המיותרת שמינה, אבל מחוץ לחוקים הקיימים, בתואנת שווא שקרית, לכאורה, שהוא מספק "שירותי ייעוץ למשרד", מה שמחייב את השר להמשיך בשקר הזה גם ל"ועדת פטור ממכרז".

שכן - לא ניתן לשלם ליועץ למשרד התקשורת ללא "פטור ממכרז" (כי פולקמן נבחר ללא כל מכרז וגם לא נבחר לתפקיד יועץ, אלא לתפקיד יו"ר ועדה ציבורית, כמוגדר בחוק ובתקש"יר).

אמנם, המעילה, לכאורה, בכספי המשרד - כספי הציבור במקרה כאן (כ-40 אלף ש"ח, תשלום ראשון), זה "כסף קטן" מול "שוד כספי הגמלאים" במשרד התקשורת (שחשיפה טרייה בנושא השוד המזעזע הזה יש כאן), אולם, אי אפשר לעבור לסדר היום על התנהלות כספית כזו מופקרת, שהמקום המתאים לבדוק אותה הוא בחדר החקירות של המשטרה.  

לכן, שלחתי ביום 13.10.20 את השאלות הבהולות ביותר לשר יועז הנדל ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון:  תשלום למי מחברי הוועדה לבחינת אסדרת העל בתחום השידורים.
שלום רב,
1. בדו"ח החדש של המשרד (מצ"ב) מתברר (מצ"ב תצלום), שלרועי פולקמן הוצאה כבר הזמנה בשווי כספי של כ-40 אלף ₪ וההוצאה הזו מוסווית כ"שירותי ייעוץ למשרד", בעוד שתשלום עבור יו"ר ועדה ממשלתית מוגדר אחרת לגמרי.
זאת, כאמור בסעיף 27.15 לתקשי"ר.
2. בשביל מה נולד ה"ישראבלוף" הזה, של "שירותי ייעוץ", כשיש הנחיות ברורות בחוק ובתקשי"ר, איך משלמים לבעל תפקיד כזה?
3. מי אישר את מעשה המרמה הציבורי הזה בכספי משלמי המיסים?
4. אודה לתגובה מהירה לנוכח חומרת הנושא."

תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן). 

הסיבה המרכזית להתעלמות ולהסתרה של החשיפות והשאלות שלי ע"י צמרת משרד התקשורת: השר והמנכ"לית רוצים להסתיר החלטות היכולות להוביל לחקירה פלילית נגד צמרת המשרד. זה כנראה הלקח העיקרי שהשר למד מ"תיק 4000". 

בהערת אגב נציין, שעל פי עדותו (מלווה בהקלטות) של אילן ישועה ברשות ניירות הערך (כאן), איריס אלוביץ’ אמרה לו בהקשר של רועי פולקמן: “פולקמן הוא הכלב של כחלוןהפודל של כחלון”. זו לא בדיוק מחמאה...

שורה תחתונה:
רק החלפת כל צמרת משרד התקשורת באנשים, שרק האינטרס הציבורי עומד מול עיניהם, תציל (אולי) את שוק התקשורת של ישראל, מהתחתית העמוקה, שהשוק נפל אליה, בגלל מנהלים כושלים ומכשילים ורגולציה מוטעית מיסודה, שבה "איש הישר בעיניו ייעשה".
 
כמובן, שיש צורך בהקמת "רשות לתקשורת", אבל זה לא יקרה בקרוב (או בכלל).

נספח א' (לקוח מכאן):
כמה עולה הוועדה המיותרת, שהוקמה במיוחד לחבר והשכן של השר יועז הנדל, בנושא עולם השידורים?
לאחר חשיפת המניעים של השר יועז הנדל, שבמקום שיאכוף את החוק ויסיים את ההפקרות הרגולטורית בעולם המדיה (במיוחד בתחום שידורי הטלוויזיה על רשת האינטרנט ללא רישיון ושדידת משאבי "עידן +" מהמדינה), הוא החליט לדאוג לפרנסה לשכן והחבר האישי שלו.

פרסמתי זאת בכתבה תחת הכותרת "הוועדה המיותרת לבחינת תחום שידורי הטלוויזיה עם האיש הלא נכון בראשה!". כותרת המשנה: "מי שלא לומד מההיסטוריה נדון לחזור על אותן טעויות שוב ושוב. זה המשפט ,שמתאים לשר התקשורת, יועז הנדל, שכל יום יש לו איזה ספין תורן, שאיש לא קונה אותו, אבל בינתיים הוא מחבל והורס בשיטתיות כל חלקה טובה בשוק התקשורת. זאת, באוסף בלתי נדלה של סיסמאות נבובות וספינים, שלא מובילים לשום דבר טוב או בכלל. כך גם עם הוועדה החדשה, שהקים עם האיש הלא נכון, בוגר קרן וקסנר 24, לתחום שידורי הטלוויזיה. ניתוח ההחלטה ההזויה."

לאחר הפרסום, קיבלתי מידע ,שזו לא ועדה של אנשים העובדים בהתנדבות לטובת האינטרסים של הציבור. זה ייעלה גם הרבה כסף למשלמי המיסים בישראל.

לכן, ביום 7.9.20 שלחתי את השאלות הדחופות הבאות לשר התקשורת יועז הנדל ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: תשלום למי מחברי הוועדה לבחינת אסדרת העל בתחום השידורים - כתב מינוי:
שלום רב,
1. בהמשך להודעת השר (כאן) בדבר "הוועדה לבחינת אסדרת העל בתחום השידורים - כתב מינוי", מופיע בכתב המינוי, שהוועדה תפעל בהתאם לתקשי"ר.
2. בהתאם לתקשי"ר משמעותו גם, שחבר ועדה חיצוני יכול לקבל כסף ("דמי השתתפות בוועדה ציבורית", כאמור בסעיף 27.15 לתקשי"ר).
3. מי מבין חברי הוועדה עתיד לקבל כסף עבור פעילותו בוועדה וכמה תקציב הוקצה להוצאה הזו (של פעילות הוועדה), לרבות נסיעות ואש"ל, ועל חשבון מי?
4. אודה להתייחסותך." 


תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן). 

כך, גם שוק התקשורת בתחום השידורים נשאר מופקר, עד שתהיינה המלצות והחלטות, שנובעות מכך (ותהליכי יישום ארוכים, כלומר - אין תאריך סיום), של הוועדה המיותרת הזו וגם, לנוכח אי הסתירה של מתן הכספים כפי שמופיע בשאלות למעלה, תושבי ישראל יממנו מכיסם את השכר לשכן ולחבר האישי של השר, שיעסוק בעניין הזה בכיף, על חשבוננו. 

עדכון 1.10.20: לא די בעצם קיומה של הוועדה המיותרת בראשותו של רועי פולקמן, שר התקשורת יועז הנדל מינה "ועדות משנה" בוועדה המיותרת הזו - כאן. בנוסף, רועי פולקמן החליט להסתיר כמעט את כל המסמכים של הוועדה הזו מהציבור - כאן. למד מהשר ומהמנכ"לית שאפשר להסתיר כמעט הכל מהציבור. כמה הוא (רועי פולקמן) ירוויח (אישית) מההרפתקאה המוזרה הזו מהכיס שלנו? גם זה מוסתר היטב מהציבור. 

עדכון 7.10.20:
א. פורסם עוד ספין ירוד ע"י השר (כאן, ב"ישראל היום"), (כותרת בלבד): "יועז הנדל נגד נטפליקס?
יוזמה של שר התקשורת להרחיב את חוק הפקות המקור בישראל הגיעה לגורמים בחברת הסטרימינג העולמית נטפליקס, שלא התחברו לקונספט • כל הפרטים".

ב. "ועדת פולקמן" פרסמה כאן "קול קורא של הוועדה לבחינת אסדרת העל בתחום השידורים - מיקוד הסוגיות העומדות לבחינת הוועדה". ניתן להגיש התייחסויות עד 22.10.20.

עדכון 9.10.20: הוגשה התייחסותי הנוקבת ל"קול הקורא" של "ועדת פולקמן" לתחום השידורים.
ההתייחסות המלאה נמצאת כאן - למתעניינים. 

MONEY FREE
 
עדכון 16.10.20:
א. בוצעה פניה לשר האוצר ולמשרד האוצר לגבי בדיקתם למעורבותו של חשב משרד התקשורת (שהוא עובד של האוצר) במקרה הנחשף כאן למעלה. הפנייה מצויה כאן - למתעניינים. 

ב. אורן פרסיקו מ"העין השביעית" פרסם כאן כתבה מעניינת ודי ארוכה עם הכותרת הבאה: "יו"ר ועדת הרפורמה בטלוויזיה כותב ספר בהוצאת "ידיעות" רועי פולקמן, העומד בראש הוועדה לאסדרת השידורים של משרד התקשורת, הצהיר על ניגוד עניינים מול קבוצת "ידיעות אחרונות" • הוועדה תטפל במספר נושאים שתהיה להם השלכה על עסקי הקבוצה."

עדכון 19.10.20: הגשה תלונה ליועמ"ש לאור הנחשף בכתבה כאן. התלונה ליועמ"ש - כאן. אישור קבלה יש כאן

עדכון 10.11.20: מעיון ביומן של שר האוצר לשעבר משה כחלון לשנת 2019 (כאן) שנחשף כעת, עולה שמעבר לעובדה שרוב זמנו הקדיש משה כחלון לכלי התקשורת (ועוד באים בטענות לנתניהו שביקש לקבל "כתבות מלטפות" בוואלה!), הוא נפגש, פגישות על פי הרישום ביומן (לא כתוב כמה פעמים נפגש בפגישות שלא רשומות ביומן), לא פחות מ-9 פעמים עם רועי פולקמן. לא בדיוק ברור מהיומן - על מה הם שוחחו, בקשר כזה אינטנסיבי... 

עדכון 16.11.20: היועץ המשפטי לממשלה החליט להעביר את התלונה בעניין החשד למעילה בכספי משרד התקשורת לטובת מר פולקמן, לטיפולו של עו"ד מאיר לוין - המשנה ליועמ"ש (משפט כלכלי) - ההחלטה כאן

עדכון 2.12.20: הוגשה תלונה לנציב הקבילות במשרד מבקר המדינה, אודות אי מתן מענה ממשרד האוצר לגבי חלקו של חשב משרד התקשורת בפרשה של רועי פולקמן שנחשפה כאן למעלה. טופס הפנייה למבקר המדינה - כאן. אישור קבלה - כאן

עדכון 6.12.20: משרד מבקר המדינה החליט לטפל בתלונתי כנגד אי המענה של משרד האוצר. ההחלטה כאן

עדכון 15.12.20: פורסם כאן ב"כלכליסט" ע"י אביאור אבו (כותרת בלבד): "עבודת ועדה נוספת לאסדרת שידורי הטלוויזיה יורדת לטמיון. יממה לפני שפוטר העניק שר התקשורת יועז הנדל ארכה להגשת דו"ח ועדת פולקמן לאסדרת שידורי הטלוויזיה. עתה ספק אם מסקנותיה ימומשו." 

נדמה כי בינתיים היחיד שיכול להיות מרוצה מהדחייה הוא פולקמן, ששכרו כיו”ר הוועדה ההזויה הזו עומד על 211 ש"ח לשעה בתוספת מע”מ. שחיתות במיטבה

עדכון 20.12.20: אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בזו הלשון: ‏"מעללי יועז הנדל במשרד התקשורת ממנו פוטר: סידר ג׳וב לח״כ לשעבר רועי פולקמן כיו״ר וועדה (מיותרת) לבחינת הרגולציה בטלוויזיה. פולקמן הוא שכנו של הנדל במושב נס הרים ושמו הוזכר כמי שעשוי להצטרף למפלגת סער. פולקמן כבר קיבל ממשרד התקשורת תשלום ראשון בסך של כ-40 אלף שקל.
‏תודה לאבי וייס."

עדכון 6.1.21: התקבל מכתבה של שגית שני, סגנית בכירה לחשב הכללי באוצר, שהואילה בטובה להשיב (במקום שר האוצר), לאור הלחץ של מבקר המדינה אליו פניתי בתלונה, בגלל ששר האוצר לא ענה לשאלותיי (בנוגע לתשלום לרועי פולקמן). המכתב נמצא כאן. במכתב זה היא (שגי שני) טוענת ש"הכל בסדר" בעניין התשלומים לרועי פולקמן. לדבריה, חשב המשרד לא היה מעורב בעניין זה... ככה "מרחו" את הנושא וזהו.  
 
עדכון 28.7.21: חשיפות בלעדיות ומרתקות בעקבות "ועדת פולקמן" - האמצעי לחיסול ערוץ 20 ורשתות הרדיו הימניות בישראל. מה שהשר יועז הנדל וחבורת החנפנים שמקיפה אותו - שכחו לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ועקיבא ביגמן ע"י אבי רצון ב"גלי ישראל" ב-28.7.21 (כ-14 דקות), אודות "שערוריית הנדל-פולקמן". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע וידע אודות הקשר של יועז הנדל לנוני מוזס \ "ידיעות אחרונות". הלינק לסרטון יוטיוב: https://youtu.be/orHdEaGaP6U. מידע נוסף ומסמכים למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/Folkman12Hot13Yes.
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים