Telecom News - חשיפה נוספת: מה שמסתירים ולא רוצים שתקראו על הנעשה בשוק התקשורת

חשיפה נוספת: מה שמסתירים ולא רוצים שתקראו על הנעשה בשוק התקשורת

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> חשיפה נוספת: מה שמסתירים ולא רוצים שתקראו על הנעשה בשוק התקשורת
מהלכים חשובים בשוק התקשורת והסלולר מוסתרים (ובכוונה) מהציבור ובכלל זה: החל מ-21.3.19 נכנסה לתוקף הרפורמה של מוקד טלפוני מאויש 24X7 בחברות הסלולר לטיפול בכל תקלה טכנית כולל במכשירי הקצה, מינוי חדש במשרד, נפילת רשת פרטנר, אפליקציה סלולרית חדשה לתושבי יו"ש, נושא הסיבים האופטיים ועוד. נושאים אלה ואחרים מוסתרים מהציבור, כדי שהציבור לא יידע מה נעשה מאחורי הקלעים של שוק התקשורת המתנהל בכאוס מוחלט. רק הקמת "רשות לתקשורת" על חורבות משרד התקשורת תוכל (אולי) להציל את שוק התקשורת מהמשך ההידרדרות בכל התחומים. עדכון קטן בנוגע לגימלאי המשרד - בגוף הכתבה (סעיף 7). 
מאת: אבי וייס, 22.3.19, 07:30השר איוב קרא

הפרסום הבלעדי בטלקום ניוז בעניין הנעשה בתחום "הקומה הכשרה" וחסימת מיליוני מספרי טלפון בלחיצת כפתור מרחוק, היא רק קצה קצהו של הכאוס הענק הקיים בשוק התקשורת הישראלי, בחסות השר איוב קרא, (בתמונה משמאל).

מדובר בשר, שמתחילת הקדנציה שלו ועד עצם היום הזה, "מובל באף" ע"י חבורת פקידים ציניים, "חפרפרות" וחסרי כל אחריות ציבורית, ובמקום לפטר אותם, חותם בלי כל בדיקה על כל המסמכים ההזויים, שהם מגישים לחתימתו (לדוגמה: כאן, כאן, כאן, כאןכאן, כאן וכאן).

לא פלא, שהוא "יורד מבמת ההיסטוריה" עם קרוב לאפס הישגים כשר התקשורת ואף נמצא בפני חקירה משטרתית בעניינים טפשיים ביותר הקשורים לדואר, ועוד חקירות בנושאים נוספים, שייחשפו בהמשך.

לפני חודש בדיוק, בכתבה "מה שמסתירים ולא רוצים שתקראו ותדעו על הנעשה בשוק התקשורת".חשפנו לא פחות מ-5 נושאים שונים, שהוסתרו מהציבור (די ברור למה, משרד התקשורת לא מדווח על הפאשלות של המשרד...).

היום נחשוף עוד 7 נושאיםשלא רוצים שתדעו ואלו הם:

1. הישג צרכני אדיר נוסף ל-Telecom News ולסיני ליבל.
החל מיום 21.3.19 כל מוקדי השירות של חברות התקשורת (בדגש על חברות הסלולר) חייבים לתת שירות לכל תקלה טכנית 24X7 (למעט יום כיפור) בכל תקלה כולל במכשירי הקצה שבידי הלקוחות, (בתנאי שהתקלות קשורות לחברת הסלולר ו/או שהמכשיר נרכש מחברת הסלולר) לכל לקוחותיהן. 

עד היום, שירות לתקלות טכניות נעשה רק בשעות העבודה הרגילות של המוקדים ובימי השבוע בלבד, ושירות לתקלות 24X7 כולל שבתות וחגים היה רק לתקלות רשת כלליות (לא תקלה פרטנית של המתקשר) ולא ניתן היה עד אתמול כל סיוע לכל תקלה שיש ללקוחות, סביב השעון ובכל ימות השנה (למעט יום כיפור). 

בעניין זה בוצעה פעילות משותפת לאתר Telecom News ולסיסיני ליבלני ליבל (בתמונה משמאל), שאף פרסם על כך מאמר תחת שמו בשם: "האם יחול מפנה לגבי מוקד טלפוני 7X24 בחב' הסלולר לטיפול בתקלה טכנית?". מאמר מומלץ לקריאה. 

היום אנו יכולים לבשר (במקום משרד התקשורת) לציבור הרחב, שאכן המפנה קרה!!

בדרך, נעשה ניסיון לשבש את הרפורמה הזו. זיהינו  בזמן (בזכות העירנות של סיני ליבל), את הניסיון לשיבוש, טיפלנו בזה ב"יד ברזל" (הטיפול טרם נגמר) ובקרוב נחשוף את מה שהתרחש מאחורי הקלעים של הרפורמה הצרכנית החשובה הזו, כשגורמים בתוך משרד התקשורת ניסו לטרפד, פעם אחרי פעם, את הרפורמה הזו, כי זה מטיל הוצאות כספיות נוספות על חברות הסלולר. 

מיליוני לקוחות חברות הסלולר בישראל, צריכים, לעניות דעתי, להודות לסיני ליבל, שנאבק עבורם (בהתנדבות מלאה), כדי לשנות את המצב הכאוטי הקיים ולקדם מטרות צרכניות וציבוריות למען הכלל, במיוחד בתחום הסלולר, ללא כל תועלת אישית מהשקעת הזמן והכסף, שיוצא מכיסו, במהלכים שהוא מבצע כבר כמה שנים טובות, בנחרצות, ביושר ובעקביות, לטובת כלל הציבור בישראל.

הבשורה של היום: מיליוני מינויים של חברות הסלולר מתחילים מאתמול לקבל מענה 24/7 כל השנה לכל תקלה מכל סוג שיש להם, בפעם הראשונה בהיסטוריה של חברות הסלולר, שירות של חובה סביב השעון של חברות הסלולר - "אירוע מכונן" והיסטורי בשירותי המוקדים של חברות הסלולר.

2. עוד "מריחה של הציבור": תקלת השירות בדור רביעי בפרטנר.
במחצית 2018 הזהרנו, שנפילת רשת פלאפון היא לא מקרה יוצא דופן וזה ימשיך.

פרסמנו זאת תחת הכותרת: "שוב רשת פלאפון נופלת ושוב משרד התקשורת "מורח את הציבור"".

בסוף 2018 פרסמנו את הידיעה הבאה מלווה במסמך רשמי של הכנסת: "ועדת המדע של הכנסת מגלה את הידוע: תשתיות הסלולר בישראל מתמוטטות!". זה לא הזיז לאיש.

ביום 19.3.19 שלחנו את השאלה הבאה לצמרת משרד התקשורת ולחברת פרטנר:
"היום הייתה נפילה של רשת פרטנר.
לא ידוע למה.
מה הלקחים שהופקו מהאירוע הזה?"

תגובת חברת פרטנר: לא הייתה נפילה של רשת פרטנר. הייתה תקלה חלקית בגלישה בדור 4 בלבד, שהשפיעה לסירוגין על חלק מהמנויים. גם אלו שהושפעו לא בהכרח חוו שירות חלקי, היות שהרוב המוחלט גלש כרגיל על דור 3"...

את התשובה לא בדיוק הבנתי, אבל זה לא חשוב כרגע. אני, ככל הנראה, לא מבין כלום בתקשורת. מה שחשוב הוא זה, שמשרד התקשורת לא השיב לי. לא שלא ניסיתי לקבל תשובה.

למה משרד התקשורת לא השיב? זה דווקא די ברור. המשרד עובד בשירות חברות הסלולר ולא בשירות הציבור (ראה גם בסעיף הקודם) ולכן אין צורך לבדוק ולהפיק לקחים מנפילת השירות הסלולרי של פרטנר. 
 
3. מינוי חדש במשרד התקשורת.
ברכות ליאיר חקאק (בוגר קרן וקסנר(בתמונה משמאל), שדיווחנו כאן על פרישתו מהמשרד (לדבריו, לאיאיר חקאק הסתדר עם שלמה פילבר). הוא עבר לרשות להגבלים עסקיים (כיום הרשות לתחרות).

יאיר חקאק פרש בסוף 2017 מתפקיד ראש אגף תכנון מדיניות במשרד התקשורת.

בינתיים, הוא הספיק ללמוד לקראת תואר ד"ר מהחוג למדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית בי-ם.

הוא הספיק לעבוד ברשות לתחרות בקושי שנה ורבע. 

כעת, הוא חוזר למשרד התקשורת לתפקיד סמנכ"ל תכנון מדיניות ואסטרטגיה (עליה בדרגה מהתפקיד הקודם). נקווה שיצליח ויקדם את המשרד, למרות שאין לו השכלה בתחומי הנדסת אלקטרוניקה ותקשורת, כמו שמצופה (וזה היה חלק מתנאי המכרז לתפקיד הזה), ממי שאמור להוביל את משרד התקשורת בתחום המדיניות העתידית, שכולה רוויה בטכנולוגיות מתקדמות. בכל מקרה, לא ברור, למה משרד התקשורת הסתיר את המינוי ולא פרסם הודעת מינוי.

כך או כך, גדעון שטרית (שבכתבה הקודמת חשפנו שהוא חשב שיקבל את התפקיד הזה), לא קיבל אותו. 

4. ריבוי חקירות סביב צמרת משרד התקשורת.
על פרשות "מוזרות" בתוך משרד התקשורת, שאין להן השפעה מעשית על הציבור הרחב, לא דיווחנו לקוראינו (למשל כאן וכאן), אבל כן דיווחנו על התלונה של סיני ליבל (כאן) בעניין "עוקץ התא הקולי".

כ"כ, יש כאן וגם כאן, פרטי התלונה החמורה ביותר, שהגשנו בעניין שיבוש פעולתה של "הוועדה המייעצת" .

צבר הפניות לחקירה כנגד צמרת משרד התקשורת בתקופה האחרונה (זה רק מה שגלוי, יש עוד תלונות ופרשות, שתיחשפנה בבוא העת), מפורטות בכתבות הבאות: המשך יבוא ודי בקרוב. 

5. פריסת אנטנות הסלולר ביו"ש כמעט הושלמה, על חשבונכם (אם לא הרגשתם בזה).
שלמה פילבר יישם את הרעיון של קודמו בתפקיד, אבי ברגר, לגבי פריסת אנטנות הסלולר של חברות הסלולר ביו"ש: להטיל את העלות הזו עליכם, קוראים יקרים (אלה המשלמים מיסים, אני מתכוון), במקום על תקציב חברות הסלולר.

זאת, דרך תקציב המדינה, שעובר במסלול מוזר דרך ועדת משנה של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, בתרגילים פיננסיים מורכבים, שבסוף "עבדו". 


על פי הדיווח כאן, ביו"ש נפרסו לא פחות מ-45 אנטנות סלולר (30 כבר הוקמו, עוד 15 בשלבי הקמה) בביצוע "קבלן", שזכה במכרז של משרד הביטחון :\ המנהל האזרחי: חברת PHI (פרטנר והוט-מובייל), בפיקוח של קצין המטה לענייני תקשורת במנהל האזרחי יו"ש - דודו כהן

כ"כ, גם כן על חשבונכם ובאותו "נתיב כספי" (מהכיס שלכם, דרך האוצר משם לוועדת המשנה בכנסת, משם למנהל האזרחי ומשם לכיס של חברת PHI), תושבי יו"ש יקבלו אפליקציית חירום בשם: 1208* שפיתוחה מתקדם אף הוא, אפליקציית חירום סלולרית לתושבי יו"ש, שתפעל בכל רשתות התקשורת ביו"ש. 

בעולם, עסוקים בנושאים הרבה יותר מרתקים. למשל, על פי הדו"ח הטרי של חברת המחקר לעולם הטלקום והסלולר בשם Hadden Telecoms, נכון למחצית מרץ 2019 יש בעולם לא פחות מ-211 מפעילי סלוללר מ-81 מדינות שמשקיעים כעת במעבר ל-5G, מתוכם כבר 15 מפעילי סלולר מפעילים שירותי 5G בפועל, כולל למשל מפעילי סלולר במדינות מעניינות דוגמת בחריין, כווית, קטאר, איחוד האמירויות ועוד. רשימת כל המפעילים הסלולריים הללו לפי מדינות נמצאת כאן, למתעניינים.
בישראל - רק מדברים על 5G. כמו על מזג האוויר. זה גם קשור לסעיף הבא. 

6. מנכ"ל משרד התקשורת (נתי כהן), יורה מהמותן נתונים ותחזיות בלי כל בנתי כהןסיס:
זה לא ממש חדש. זה כך מהיום שנתי כהן (בתמונה משמאל) התמנה למנכ"ל משרד התקשורת. הבדיחות האחרונות שלו (כנראה הצטברו לקראת פורים):

א. הנחיה למניעת חיובים כפולים של לקוחות ל-ISP:
ביום 26.2.19 פניתי למנכ"ל משרד התקשורת בזו הלשון:
"בגלובס פורסמה איזו הנחיה של המנכ"ל בעניין חיובים כפולים של הצרכנים:
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001275654
היכן אני מוצא את זה, באתר משרד התקשורת (או אולי בפייסבוק של משרד התקשורת)?
מתי המשרד יתחיל לעבוד בשקיפות, או שזה עניין אבוד לחלוטין - בקדנציה הנוכחית?"

תגובה לא קיבלנו - די ברור למה.

מדובר בספין חסר כל בסיס חוקי או אחר. אין שום חוק, שיכול למנוע מאדם לשלם לשני ISP, אם הוא רוצה בכך (למשל, כדי לקבל שרידות, חיבור ל-2 חדרים נפרדים בתוך הבית, חיבור ל-2 מכשירם נפרדים בבית, או חיבור רחב ויציב יותר). מי שמשלם בטעות לשני ISP, זה אחריות אישית של המשלם לבטל את החיוב הכפול.

ממתי המנכ"ל מתעניין בנושאים צרכניים? זה כשלעצמו, נראה די חשוד... 

ב. כמה לקוחות מחוברים לסיבים לבתים בישראל?

בעקבות דיווח רשמי של משרד התקשורת (כאן), אודות נאומו של מנכ"ל משרד התקשורת (נתי כהן) בוועידת השלטון המקומי לחדשנות, ידיעה, שחלק מכלי התקשורת פרסמו בלי להבין מה נאמר בה, שלחנו ביום 28.2.19 את השאלה הבאה למנכ"ל משרד התקשורת:
"יש כאן [בהודעה לעיתונות] נתון מוזר [ציטוט מפי המנכ"ל]:
'בעקבות הגברת התחרות, מונגשים כ-30 אלף בתי אב כל חודש לסיבים האופטיים'.
 
זה אותם 30 אלף כל חודש - או שזה 30 אלף בחודש אחד, 30 אלף בחודש הבא אחריו, וכך הלאה?
לפי החישוב הזה - 360 אלף בתי אב מונגשים בשנה לסיבים, שזה כמעט 20% מבתי האב במדינה.
מהיכן זה צמח?"

לפי הספין הזה, לא צריך לפרוס סיבים של בזק והוט לבתים, כי תוך פחות מ 5 שנים, סלקום ופרטנר תכסנה את כל מדינת ישראל בסיבים לבתים...

תשובה לשאלה לא קיבלתי. די ברור למה. המנכ"ל כנראה גם לא יודע לספור ולחבר מספרים. 

ג. נולד בישראל מומחה סייבר עולמי. שמו ייחשף בשורות הבאות. 
לקראת חג הפורים, פרסם משרד התקשורת דיווח בפייסבוק (כאן) על כנס סייבר, שיזם המנכ"ל לראשי חברות התקשורת. אני מביא כאן ציטוט היישר מפי המקור:
מנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן, הציג את תוכנית הפעולה לניהול ארועי סייבר במגזר התקשורת.
מדברי מנכ״ל משרד התקשורת: ״היחידה להכוונה מקצועית מגזרית שהוקמה זה מכבר, תהיה אחראית בין השאר על פיתוח והפצה של הנחיות מקצועיות לחברות התקשורת, הפצת תכנית מענה להתמודדות עם אירועי סייבר, ניתוח סיכונים המלצה לפעולה ועוד, המשרד מתכונן להפיץ הנחיות מקצועיות לבעלי הרישיון בתחום ההגנה בסייבר במסגרת המרכז המבצעי לניהול ארועי סייבר, תוך בניית יכולות ייעודיות למשרד".

אין צורך שאשלח שאלות לנתי כהן, מהיכן הוא המציא את כל זה (זה ספין, שהוא ממחזר אותו - מהיום שהגיע למשרד).

אין צורך בשאלה שלי אליו בנושא, כי הפעם הספין הזה פורסם ממש בחג פורים ולכן זה מתאים לאווירת החג.
בקרוב מאוד יהיה 1 באפריל, וגם זה מועד ממש מצוין לבשר לעם ישראל ולראשי שוק התקשורת, אודות הספינים המופלאים בענין הסייבר, מבית היוצר של נתי כהן

7. האם יגיע הסוף ל"שוד כספי הגמלאים" של משרד התקשורת?
ביום 24.3.19 מנכ"ל המשרד - נתי כהן ייפגש שוב עם גמלאי משרד התקשורת (יש בסך הכל 62 גמלאים), שעד היום נזרקים מהמשרד ביום שהם פורשים לגמלאות (בניגוד לחוק ולתקש"ר) ומטופלים ע"י איזו עמותה של חברת הדואר, חברה מפוקחת ע"י המשרד, שבדרך להפרטה, עמותה המקבלת כספים בהיקף מצטבר של מיליוני ש"ח ממשרד התקשורת, כשלא ברור (מזה שנים), מה קורה עם הכספים הללו.

האם המנכ"ל יורה להפסיק את "שוד כספי הגמלאים" של משרד התקשורת ויורה, שהמשרד הוא הגוף שיטפל בהם, כמו בכל משרדי הממשלה הגדולים והקטנים, ולא איזו עמותה של הדואר, ויורה להפסיק את הזרמת הכספים המופקרת והלא חוקית הזו - לעמותה מסתורית, כפי שחשפנו כאן, כאן וכאן?

טרם ברור מה יוחלט על ידו. נדווח לקוראינו בקרוב, לאור ההתפתחויות בנושא העגום והחמור ביותר הזה.

עדכון 24.3.19, 17:00: מתברר שמנכ"ל המשרד נתי כהן הוא מנהל גרוע יותר מכל מה שאפשר לצפות ממנכ"ל של משרד ממשלתי. בפגישה עם הגימלאים היום הודיע שממשיכים עם העמותה בחברת הדואר (כלומר: הגימלאים ימשיכו להיזרק מהמשרד לעמותה של הדואר, עם פרישתם, ביחד עם כספי משלמי המיסים. הפקרות ציבורי חמורה ביותר). בושה וכלימה לאדם שנושא בתואר מנכ"ל.

בתגובה, עוד כמה גימלאים נטשו היום את החברות שלהם בעמותת הדואר והם ינסו לנהל מו"מ מול המשרד, לשינוי ההחלטה ההזויה והאומללה הזו, מה שנראה כרגע חסר תוחלת. בעיקר בגלל שבמשרד הממשלתי הזה, הדבר האחרון שאכפת למנכ"ל זה העובדים והגמלאים של המשרד - עליו הוא ממונה. בדיוק כמו שלא אכפת לראשי המשרד, מהם הצרכים של הציבור בישראל, בתחום עולם התקשורת. עצוב ומקומם.
רק "הקמת רשות לתקשורת" תוכל אולי להקים את המשרד הזה - מהריסותיו

אפילוג לסיכום
השר איוב קרא אמור לעשות לעצמו "חשבון נפש" נוקב, היכן טעה כשקיבל על עצמו את התפקיד של שר התקשורת ולמה הוא כשל ומסיים עם הקדנציה שלו עם חקירות בלהב 433 וקרוב לאפס הישגים.

זאת, עם שוק תקשורת מקרטע על סף התהום אם אפס ציות לחוק וכאוס בכל פינה.

כדאי גם שישאל את עצמו, למה לא הסכים להיפגש עמי כל הקדנציה שלו ולמה מעולם לא ענה לי על כל פניותיי אליו.

בנוסף, אני סבור, שעל השר לבקש סליחה ענקית מיו"ר הרשות השנייה, יוליה שמאלוב
השר קרא עם יו"ר הרשות השנייה ומנכ"ל המשרד ברקוביץ' (בתמונה משמאל, בין השר למנכ"ל), על כך, שהוא שעשה לה "תרגיל כיפה אדומה" לא חוקי (כמפורט כאן), תרגיל, ש"בישל" ביחד עם מנכ"ל המשרד, נתי כהן.

עד רגע זה התרגיל הזה לא הצליח, כי רוה"מ (בנימין נתניהו) מעכב את מינוי המחליפה של יוליה שמאלוב ברקוביץ', שהשר איוב קרא "דחף" בכוח, ברוב חוסר רגישות והבנתו את המצב, קרן אוזן שמה, שנתקעה עם כתב מינוי ליו"ר הרשות השנייה, שלא מומש. 

את מי שראוי שהוא (השר) יפטר זה את נתי כהן עצמו (ועוד כמה "חלטוריסטים", יוצרי נזקים ענקיים לשוק התקשורת ו"מכשילי שר", דוגמת הסמנכ"ל הבכיר לכלכלה של המשרד)


כדי שלא אובן לא נכון. יו"ר הרשות השנייה - יוליה שמאלוב ברקוביץ', כמו יו"ר מועצת הכבלים והלוויין - ד"ר יפעת בן חי-שגב (שכבר פרשה) היו צריכות לעוף מהתפקיד שלהן, קודם כל בגלל שהן נתנו ידן להפקרות המוחלטת של "שוד משאבי עידן +" ע"י ספקי ה-OTT (כמפורט כאן, כאן וכאן).

הם עצמם (השר והמנכ"ל) עוברים ועברו (לכאורה) אין סוף עבירות, שהחמורות בהן מכונות על ידי בשם "תיק 5000". כלומר: קודם כל היה צריך לחקור אותם ולא את יו"ר הרשות השנייה, יוליה שמאלוב ברקוביץ'.

שמירה על קיום החוק, עליונות שלטון החוק ושמירה על האינטרסים הציבוריים, הם הנושאים הכי חשובים לבעלי תפקידים בכירים, בשירות הציבורי, בגופים רגולטוריים כל כך חשובים ורגישים.

הן כשלו בכך כישלון קולוסאלי, ולכן היו ראויות לסילוק מכסאן.

בנוסף, ליוליה שמאלוב ברקוביץ' היו לא מעט התנהגויות לא מקובלות (כמפורט כאן וכאן). 

אולם, כל זה לא יכול להיות תירוץ לתרגיל הלא חוקי, לכאורה, שהשר איוב קרא נקט בו (כאן), כשמינה את נתי כהן "לתפור תיק" ליוליה שמאלוב ברקוביץ', בגיבוי היועצת המשפטית של המשרד, עו"ד דנה נויפלד, שאפשר לכתוב על עלילותיה ספר בלשי שלם.

קוראינו יודעים, שאני לא מוכן להסכים עם כך, ש"יתפרו תיק" לאיש במדינת ישראל. גם לא ליוליה שמאלוב ברקוביץ'.

"התרגיל המסריח" הזה של השר והמנכ"ל נועד למטרה אחת בלבד (כאן): לסייע לכמה טייקונים, שהיו לחוצים במזומנים, במיזוג "ערוץ 10" עם "רשת".

זאת, בנוסף לתכנית החמורה והמופקרת של השר (כאן וכאן), תכנית חקיקה, שנועדה "להלבין" את שלל העבירות של ראשי משרד התקשורת, שלו עצמו ושל כל שחקני ה-OTT בישראל, פעילות יזומה חתרנית, שעד כה כשלה וטוב שכשלה.

עצם המיזוג הזה בין ערוץ 10 לרשת, הוא כישלון אישי של השר, שהתפאר בתחילת הקדנציה הכושלת ביותר שלו, שפיצול ערוץ 2 זה הישג פנומינלי שלו עצמו ושכאילו הוא המציא את פיצול ערוץ 2, פיצול, שקרס תוך פחות משנה. היכולת שלו לראות מטר קדימה - פשוט לא קיימת.

ככה שוק התקשורת התנהל בקדנציה שלו.

עליונות שלטון החוק, שמירה על החוק ושמירה על האינטרסים הציבוריים, עניינו את השר איוב קרא כ"שלג דאשתקד". הוא יכול לכפר כעת על המעשה המחפיר שעשה ליוליה שמאלוב ברקוביץ', ע"י כך שיתנצל בפומבי בפניה, וינסה ללמוד לקח אישי מהכישלון המחפיר שלו כשר תקשורת, בעניין חמור זה, של "תפירת תיק" ליוליה שמאלוב ברקוביץ', על כלום..  

HIDE FREE



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים