Telecom News - טיוח שקרי חדש של עו"ד מומי למברגר כדי לחסום חשיפת שחיתויות!

טיוח שקרי חדש של עו"ד מומי למברגר כדי לחסום חשיפת שחיתויות!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> טיוח שקרי חדש של עו"ד מומי למברגר כדי לחסום חשיפת שחיתויות!
למי שחשב, שההחלטה של מ"מ פרקליט המדינה והיועמ"ש, עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט, לאשר למשטרה לחקור 3 פרשיות שחיתות, לכאורה, נגד שר התקשורת לשעבר, יועז הנדל, ונגד היועמ"שית של משרד התקשורת, עו"ד דנה נויפלד, תמומש, חי באשליה. אמש נקט עו"ד מומי למברגר, המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, בצעד די צפוי: המציא שקר הזוי, מצחיק ומדהים, כדי לקבור את 3 החקירות הללו. פועל כאן הכלל הידוע: "מה שלא ביבי לא חוקרים". 
עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 10.2.21, 06:00שלמה (מומי) למברגר, אתר משרד המשפטים

לאחר שפרסמתי (במקביל לאלי ציפורי) את ההחלטה של מי שהיה בזמן ההחלטה, מ"מ פרקליט המדינה (וגם יועמ"ש), עו"ד אביחי מנדלבליט, לאשר למשטרה לפתוח ב-3 חקירות ב-3 נושאים שונים, שניים כנגד יועז הנדל, לשעבר שר התקשורת ואחד כנגד עו"ד דנה נויפלד, היועמ"שית של משרד התקשורת, חיכיתי בסבלנות, מתי יומצא השקר החדש - כדי לקבור את החקירות הללו.

מהניסיון ארוך השנים שלנו, ידוע לנו ולא רק לנו, ש"מה שלא ביבי לא חוקרים". 

כידוע, ולפי החוק והנהלים, חקירה פלילית כנגד שר (וגם כנגד יועץ משפטי במשרד ממשלתי), יכולה להתבצע ע"י המשטרה רק אחרי אישור בכתב מהיועמ"ש\פרקליט המדינה.

כך, שאין טעם לפנות קודם למשטרה בתלונה כנגד שר או יועמ"ש במשרד ממשלתי, כי ממילא האישור לפתיחה בחקירה למשטרה צריך להגיע מהיועמ"ש\פרקליט המדינה. 

את ההחלטה על פתיחת החקירה בעקבות תלונותיי, הפירוט של נושאי החקירה (3 פרשיות שחיתות ענקיות במשרד התקשורת) ואת 3 ההחלטות להעביר את הפרשיות הללו לחקירת המשטרה, פרסמתי בכתבה בלעדית תחת הכותרת: "חשיפת החקירה הפלילית כנגד השר יועז הנדל והיועמ"שית במש' התקשורת".
מומלץ לקריאה למי שפספס.

מאז הפרסום, חיכיתי בסבלנות לראות, מתי אקבל את השקר הבא, שיקבור את 3 החקירות הללו.

ואכן זה בא אמש, כ-5 חודשים אחרי שההחלטות (הנמצאות כאן) על העברת הפרשיות הללו לחקירת המשטרה - התקבלו.

לקח להחליט לעו"ד שלמה (מומי) למברגר, (בתמונה למעלה משמאל), המגרסהמשנה לפרקליט המדינה לעיניינים פליליים, (סביר להניח, שההחלטה הזו נעשתה בתיאום עם היועמ"ש, וכמובן התקבלה ביחד עם יד ימינו עו"ד אלון סיון, מי שממונה גם על המגרסה במשרד ("המגרסה של שמילה" שתצלומה נמצא כאן משמאל) וחתום על המסמך, שנשלח אלי בשמו), כ-5 חודשים תמימים, מה השקר המתאים לגריסת התלונות ו"קבורת חמור" של החקירה, ולשלוח אלי את המכתב המדהים הנמצא כאן.  

במרכז השקר החדש הומצא טיעון ממש חדש ומדהים, שקר, שטרם נתקלתי בשכמותו בעבר.

כדי שלא תחשבו, שהמצאתי את זה אז אני מביא כאן את התצלום של השקר:
נפלה טעות

כלומר: 3 המכתבים (ש-2 מהם נשלחו לר' אח"מ [ראש אגף חקירות ומודיעין] במשטרה ב-22.9.20 ואחד נשלח ב-17.11.20) פשוט נשלחו בטעות. טעות מנהלית במזכירות של פרקליטות המדינה.

דהיינו: כלב אכל את הכובע של המזכירה בפרקליטות המדינה, והיא בטעות נבהלה מהכלב, ושלחה 3 תיקים פליליים לחקירת המשטרה לראש אגף החקירות...

זה קרה פעמיים, העניין הזה עם הכלב והכובע של המזכירה: פעם אחת ב-22.9.20 כשנפלו לה מהיד 2 תיקים היישר לדואר של ראש אגף החקירות במשטרה, ופעם אחת ב-17.11.20 כשנפל לה מהיד (מהבהלה מהכלב, ששוב חזר לאכול לה את הכובע) תיק אחד, ובמקרה שוב התיק הזה נפל ישר לשק הדואר, שנשלח לראש אגף החקירות. 

הבעיה: כל 3 התיקים, שנשלחו לר' אח"מ במשטרה, לא נשלחו בטעות, ולא בגלל שהכלב אכל את הכובע של המזכירה וזה כתוב במפורש בכל 3 הפניות הללו:
העברה למשטרה

במציאות: קודם הפניות שלי נבדקו ע"י היועמ"ש (כי כל 3 הפניות הללו נשלחו על ידי ליועמ"ש ביולי 2020, והוא החליט לא לגנוז אותן, לאור הראיות הברורות שצורפו לתלונות). לאחר בדיקה ראשונית בלשכת היועמ"ש, הפניות הועברו על ידי היועמ"ש ללשכת פרקליט המדינה להמשך טיפול ומשם - לאחר עיון בכל פניותיי, הן הועברו למשטרה.

התהליך הזה לקח חודשים. זה לא היה דבר חפוז. בכלל. וגם לא טעות מנהלית. 

שום טעות ושום כלב ושום מזכירה אין כאן.

רק שקר מהזן הכי ירוד.

אלו מערכות אכיפת החוק במדינת ישראל. פשוט עולם שלישי. אפילו גרוע יותר. 


למה הייתי בטוח, שאקבל שקר חדש מעו"ד מומי למברגר, שיחסל את ההחלטות על החקירה הפלילית במשטרה?
זה פשוט בא מהנסיון עם היועמ"ש ובמיוחד עם עו"ד מומי למברגר, יד ימינו המסור של ד"ר מנדלבליט לענייני טיוחים, פיברוקים ותפירת תיקים (רק לנתניהו תופרים תיקים בשנים האחרונות. לשקר: זה לכולם, כל הזמן).

כבר ב-4.11.20 כבוד השופט בדימוס דוד רוזן, נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות (נת"ם) האמין לשקרים החוזרים ונשנים של עו"ד מומי למברגר, המשנה לפרקליט המדינה, במקום לברר את האמת עד תומה ולהוקיע את השקרנים, כמפורט כאן

הנסיון הזה - רק בשנה החולפת, מפורט היטב עם הרבה חשיפות ומסמכים חד-ערכיים המדברים בעד עצמם, בכתבות הבאות: אם עו"ד עמית איסמן, (בתעו"ד עמית איסמןמונה משמאל)), מ"מ פרקליט המדינה, מי שמונה אך לאחרונה ע"י שר המשפטים בני גנץ, אכן מעוניין לשקם את אמון הציבור בפרקליטות, כפי שהצהיר כמה פעמים כולל אמש, עליו להתחיל לעקור את תרבות השקר, הטיוח והכזב מהפרקליטות, להפסיק לתפור תיקים (או לגרוס תיקים למי שכן מגיע לו תיק), להתחיל לדווח אמת לבתי המשפט, לציבור וגם לי, להפסיק להדליף הדלפות פליליות (בתיקי האלפים וגם בנושאים רגישים אחרים) לכתבים, ששכחו מזמן מה זה להיות עיתונאים, ולהתחיל לקיים את חוקי מדינת ישראל, תקנותיה ונורמות ההתנהלות שיש בתקשי"ר, בהתייחס לעובדי המדינה. לפרקליטות יש "קוד אתי" (כאן). אני פשוט מציע, שעובדי הפרקליטות יתחילו להתייחס לכך ברצינות. אין סעיף שלא הופר על ידם. בלי לעקור את התרבות הקלוקלת מתוך הפרקליטות - שום אמון ציבור בפרקליטות לא יחזור. 

בכל מקרה, לאור מכתבו של עו"ד מומי למברגר אלי, הוגשה גם תלונה למשטרה. אישור קבלת התלונה - כאן. נדווח לקוראינו על התפתחות התלונה הזו למשטרה, ככל שנקבל תשובות (אם נקבל) מהמשטרה. כ"כ, תוגש בהמשך תלונה (על התשובה השקרית שקיבלתי), לנציב, השופט בדימוס דוד רוזן. נעדכן בקרוב גם על התפתחות זו. 

למי שבמקרה לא יודע ולא מכיר, בתו של שופט בית המשפט העליון העליון נעם סולברג, נשואה עם בנו של המשנה לפרקליט המדינה עו"ד שלמה (מומי) למברגר. כך ש"הכל נשאר במשפחה". 

לסיכום:
"מה שלא ביבי לא חוקרים". זה לא חדש.

עו"ד מומי למברגר משוכנע, שהוא יכול להמציא כל שקר, העיקר לתת גיבוי וחיפוי מתמידים, גיבוי ל"קליקה" ויקיריה, "קליקה" הנמצאת מעל לכל חוק ונורמה

ככה גם תפרו את "תיק 4000" ושני תיקי האלפים האחרים (1000 ו-2000) - המצאת שקרים על גבי שקרים. בטונות. 

CORRUPTION FREE

 
עדכון 8.3.21: מצ"ב כאן פניה של עו"ד איתי לשם לנציב, השופט בדימוס דוד רוזן, בוא גם הוא מוכיח "שחור על גבי לבן" שעו"ד מומי למברגר הוא שקרן ומשקר חופשי לנציב (וגם מקבל החלטות בלי לקרא את מה ששולחים אליו). לא פלא. 

עדכון 9.3.21: אלי ציפורי עדכן כאן: "הקומבינה של מנדלבליט: השופט בדימוס הרן פיינשטיין עלה היום אצל אבי רצון בגלי ישראל ואמר דבר מדהים -  שעל פי חוק הפרשנות מינוי ל-3 חודשים (כמו של עמית איסמן למ״מ פרקליט המדינה) הוא מינוי ל-3 חודשים ולא יום אחד פחות! מנדלבליט האריך בתחילה בחודשיים בלבד את מינוי מ״מ פרקליט המדינה, כדי להאריך לו אתמול (תום החודשיים) לפני הבחירות, הפעם ב-3 חודשים. 
המשמעות: מנדלבליט שוב צפצף על החוק, בקטנות כמו בגדולות."

עדכון 23.3.21: הכתב אברהם בלוך פרסם כאן פנייה של: "התנועה למשילות ודמוקרטיה הדורשת מהמשנה לפרקליט המדינה, שלמה (מומי) למברגר, לדעת האם התקבל מידע חדש שהביא לשינוי עמדת הפרקליטות וסגירת 'פרשת מין תמורת מינוי' בלא כלום - ואם כן, מהו המידע." אני מניח שהקוראים מבינים וממזמן, שהאדם האחרון על פני כדור הארץ, שישיב לפניה זו תשובה נכונה (או בכלל), זה עו"ד מומי למברגר

עדכון 2.8.21, 18:00: יואב פרנק פרסם כאן שהגיש תלונה בזו הלשון: "שר התקשורת יועז הנדל, אחה"צ הגשתי נגדך תלונה בחשד לביצוע עבירת תיווך לשוחד ועבירת רישום כוזב במסמכי תאגיד – קבלת 83,000 ₪ שהועברו ב- 2014 מעמותת "איילים" למכון לאסטרטגיה ציונית בו כיהנת כיו"ר. זו נמצאת לרשותך בענן". פרטי התלונה - כאן

עדכון 26.8.21: לאחר שהתלוננתי ביום 16.8.21 בפני יחידת פניות הציבור במשטרת ישראל במטה הארצי בי-ם על כך שאני לא קיבלתי שום עדכון בהתייחס לתלונתי בנוגע ליועמ"ש משרד התקשורת מ-10.2.21, קיבלתי את המענה הבא המצ"ב, שמכדרר את התשובה ליחידת פניות הציבור של מחוז ת"א, שטרם השיבה. ככה עברה כבר חצי שנה מאז שהגשתי התלונה ומאומה לא קרה. ככה עובדת לא רק הפרקליטות, אלא גם משטרת ישראל. לכן, כתבתי על כך מאמר ב-2.5.21 בשם: "אין תקומה למשטרה ולפרקליטות ללא עקירת "תרבות השקר והטיוח" מתוכן!", מאמר מומלץ לקריאה, כדי להבין את עומק הבור והתהום ששלטון החוק במדינת ישראל - נפל בו. 

עדכון 30.8.21: לאחר שהתלונה שלי נעה בין יחידות, ובפעם האחרונה קיבלתי תשובה (כאן מעל) מהמטה הארצי, המודיעה לי שאקבל תשובה ממחוז ת"א, קיבלתי בתגובה לכדרור הזה מהמטה הארצי לת"א, עוד כדרור: עו"ד רפ"ק ניר גטניו, ע. יועמ"ש וקת"צ (קצין תלונות הציבור) במחוז ת"א מדווח לי (כאן) שהנושא של התלונה שלי חזר למטה הארצי, לידי ראש אגף חקירות ומודיעין. כך, חזרתי לנקודת האפס, אחרי חצי שנה של אי טיפול. נראה מה יהיה התירוץ השקרי הבא של משטרת ישראל, של אי טיפול בתלונה על מעשים פליליים (לכאורה) בהיקף אדיר, בצמרת המשרד התקשורת. 

עדכון 25.4.22: התקבלה החלטת מחלקת עררים בפרקליטות, הדוחה (כצפוי) לחלוטין את הערר שהגשתי על "גריסת תלונתי" במח"ש בעניין המכונה על ידי "תיק 5000". ההחלטה המלאה של מחלקת עררים בפרקליטות - כאן

עדכון 26.5.22: קיבלתי בדואר את החלטת הגריסה של משטרת ישראל (ההחלטה מ-6.4.22 הנמצאת כאן), לא לחקור כנגד עו"ד דנה נויפלד, בהקשר לתלונתי מ-10.2.21. מסורת תרבות השקר, הטיוח וגריסת תלונות כנגד "חברי הקליקה", נמשכת במשטרת ישראל, ללא הפסקה. שנים. 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים