Telecom News - מי אחראי ל"חורים השחורים" בחקירת פילבר: הפרקליטות או המשטרה?

מי אחראי ל"חורים השחורים" בחקירת פילבר: הפרקליטות או המשטרה?

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> מי אחראי ל"חורים השחורים" בחקירת פילבר: הפרקליטות או המשטרה?
מי אחראי ל"חורים השחורים" בחקירת פילבר: הפרקליטות או המשטרה?
מאת: אלי ציפורי, 20.6.22, 11:52אלי ציפורי

כל אחד מהגופים הללו מנסה להטיל את האחריות על השני. אין ספק, שהפרקליטות תדחה לקראת סוף המשפט את עדות עדי התביעה תנ"צ אלי אסייג ותנ"צ יואב תלם, שאיבדו כעת את זיכרונם, כדי לא להביך בעיקר את יהודית תירוש וליאת בן ארי.
עדכונים בתחתית הכתבה

כתבה זו פורסמה בחלקה בבלוג של אלי ציפורי - כאן.

עניין "החורים השחורים" בחקירה של עד המדינה שלמה פילבר כמפורט בכתבת העדכונים כאן ובסרטונים כאןמתחיל להתגלגל בין הפרקליטות לבין המשטרה, כאשר כל אחד מהגופים הללו מנסה להטיל את האחריות על השני.

השיא צפוי, כמובן, כאשר הקצינים והחוקרים הבכירים יגיעו לדוכן העדים. 
לפני כשבועיים העבירה הפרקליטות את תשובות המשטרה בנוגע ל"חורים השחורים" בחקירת שלמה פילבר במהלך היומיים הקריטיים שהפך לעד מדינה. 

הפנייה למשטרה נעשתה בעקבות בקשת צוותי ההגנה, שנתמכה ע"י השופטים.

תירוש, (בתמונה משמאל) עו"ד תירושכהרגלה, מנסה להתנער מכל אחריות למה שנעשה עם פילבר - וזורקת את האשמה והמחדלים על המשטרה - כך גם עם מחדל פגישת ההנחיה. באין ספור דיונים היא מקפידה לומר, שהיא לא בוועדת החקירה ומזמינה את צוותי ההגנה לשאול את החוקרים - לכשיגיעו לעדות.

זו כמובן אחיזת עיניים וגניבת דעת.

תירוש, והדגשתי זאת פעם אחר פעם, היא הפרקליטה המלווה של תיק 4000 יחד עם ליאת בן ארי. היא האחראית, היא זו שהשתתפה בישיבות בלהב 433, היא זו שצפתה בחקירות, והיא זו שניווטה את החקירה - לנסות עכשיו לברוח מאחריות לא יעזור לה. האחריות תרדוף אחריה. אלא שהמשטרה לא מתכוונת לרקוד לפי החליל של תירוש ולא מתכוונת לשכב על הגדר בשבילה ובשביל בן ארי.

שני חוקרי ניר חפץ הזוטרים יחסית כבר גלגלו בעדותם את האחריות, בצדק, לבכירי המשטרה והפרקליטות.

עכשיו בכירי המשטרה מגלגלים את האחריות בחזרה לתירוש ובן ארי.

בתשובות של המשטרה לפרקליטות, שהועברו לצוותי ההגנה, נעשה סוג של "תרגיל", כפי שאבי וייס הבחין.

אין מזכרים חתומים ע"י בכירי המשטרה, כמו תנ"צ אלי אסייג או תנ"צ יואב תלם. הטכניקה הייתה - פונים אליהם בשאלות טלפונית – וכמובן שזיכרונם אבד בכל מיני סיטואציות עם פילבר  - אבל הם לא חתומים על דבר

מעניין אם אלי אסייג "יאבד את זכרונו", כמו עדים רבים מקרב קציני המשטרה הבכירים, כשיגיע להעיד בבית המשפט המחוזי בי-ם. 

אבי וייס שם לב, שאסייג זוכר שהיה מפגש נוסף עם עורכי הדין של פילבר ש"נעלם".

מה היה במפגש הזה? אסייג לא זוכר וסיכום המפגש כמובן חסר. יש רק סיכום המפגש הראשון, בבוקר 19.2.18, שממנו עולה שהיה מפגש שני ומאוד חשוב, כי במפגש השני הוסכם ללכת במסלול של עד מדינה עם שלמה פילבר, ולכן, הוא (פילבר) נחקר כבר באותו ערב - במסגרת הסדר עד מדינה במה שמכונה "עדות ניקיון".

"היעלמות" הסיכום של המפגש השני מאוד בעייתית ומחייבת להביא את כל הקצינים, השוטרים והפרקליטים, שהיו מעורבים בהחלטה, להעיד בשבועה מעל דוכן העדים.
רובם, אגב, בין עדי התביעה, במיוחד אסייג ותלם, אבל היו בטוחים, שהפרקליטות תדחה את עדותם לקראת סוף המשפט כדי לא להביך בעיקר את יהודית תירוש וליאת בן ארי.

אין לי ספק, ששני הקצינים הבכירים יוצפו בשאלות על היחסים בינם לבין תירוש ובן ארי, מי כיוון ומי ניווט - וככל הנראה, הם יפנו את האצבע המאשימה לבכירי הפרקליטות.

זה לא מפתיע שגם תנ"צ יואב תלם (בתמונה משמאל, צילום יואב תלםמסך) איבד לפתע את זכרונו - גם הוא בשיחה טלפונית. הטענה, שהוא לא זוכר מה היה במחשב שלו בנוגע למה שהקריא לפילבר בזמן אחת מהחקירות – תמוהה בלשון המעטה.

אין הרבה אפשרויות: אם תלם הקריא לפילבר ממסך מחשב, החומר הזה קיים (אלא אם הושמד, מה שלא סביר, או הוכנס ל"תעודת חיסיון" והועלם בכוונה מההגנה בניגוד לחוק).

למה לא חיפשו את חומרי החקירה מהמחשב שלו מאותו יום? לכל חומרי המחשב הרי יש גם גיבויים והם לא יכולים להיעלם ככה סתם ותלם לא יכול לאמר שהוא "לא זוכר".

המסקנה הלא מפתיעה היא, שקיימים עוד חומרים רבים בנוגע לפילבר, שמוסתרים ע"י הפרקליטות והמשטרה.

זה נושא תמוה ולא ברור ולכן יהיה מעניין לראות את הקצינים והפרקליטים המעורבים על דוכן העדים.

הערכות של אבי וייס ושלי: הנטייה שלהם תהיה לגלגל את האחריות, ובצדק, למי שעמדו בראש הצוות – יהודית תירוש וליאת בן ארי.

תוספת מאת: אבי וייס

המסמכים המקוריים וכמה משמעויות נוספות


נחשפו 3 תשובות, שנעשו לבקשת ביהמ"ש המחוזי בי-ם (בעקבות בקשות עו"ד בעז בן צור) ולפי בקשת עו"ד יהודית תירוש:

1) התייחסות רשות ניירות ערך מ-7.6.22 (המסמך כאן, הוא נחשף כאן ב-9.6.22 סעיפים ו' ו-ז', לרבות הפניה של עו"ד בן צור - כאן ונושא זה כבר נותח שם).

2) התייחסות משטרת ישראל, שהועברה ישירות לסנגורים מהפרקליטות מ-6.6.22. בהתייחסות הזו יש מענה של תנ"צ אלי אסייג (כיום בדימוס) ואנשי משטרה נוספים. המזכר כאן.

3) התייחסות משטרת ישראל, שהועברה ישירות לסנגורים מהפרקליטות מיום 8.6.22. בהתייחסות הזו יש מענה של תנ"צ יואב תלם ואנשי משטרה נוספים. המזכר כאן.

ניתוח המשמעויות הנוספות העולות מ-2 המזכרים החדשים של משטרת ישראל ומסמכים נלווים:
1.היה מפגש נוסף ב-19.2.18 עם עורכי הדין של שלמה פילבר. מה היה במפגש הזה - איש לא זוכר וסיכום המפגש - חסר.
יש רק סיכום המפגש הראשון, בבוקר 19.2.18, שמצילוממזכר מפגשו, שמצ"ב (משמאל), עולה בברור, שהיה מפגש שני ומאוד חשוב בין עורכי הדין של פילבר לצמרת להב 433, כי במפגש השני הזה הוסכם ללכת במסלול של "עד מדינה" עם שלמה פילבר ולכן הוא (פילבר) נחקר כבר באותו ערב -19.2.18 (כאן), וגם למחרת 20.2.18 (כאן), במסגרת ההכנות ל"הסדר עד מדינה", במה שמכונה בלשון המשטרתית: "עדות ניקיון".

היעדר הסיכום של המפגש השני הזה הוא מאוד בעייתי ומחייב להביא את כל הקצינים, השוטרים והפרקליטים, שהיו מעורבים בהחלטה על מעמד "עד מדינה" של לשלמה פילבר כנגד בנימין נתניהו, להעיד בשבועה מעל דוכן העדים ולנסות להבהיר מה היה במפגש השני החשוב הזה והיכן סיכום המפגש הזה.

2. הלינק למזכר המלא על המפגש הראשון בין עורכי הדין של פילבר לצמרת להב 433 ורשות ניירות ערך - ממנו חתכתי את התצלום המצ"ב כאן מעל משמאל, מצוי כאן

3. מזכרי סיכומי רפ"ק שלומי חכמון של החקירות הנ"ל ("עדויות הניקיון") של שלמה פילבר, במסגרת ההכנות לקראת החתימה על הסכם "עד המדינה" (בימים 19 ו-20 לפברואר 2018) יש כאן וכאן.

4. לא ידוע אם עו"ד ציפי גז ביצעה אף היא סיכומים כאלה (כמו של רפ"ק חכמון). סביר להניח שכן, לאור העובדה, שתנ"צ יואב תלם הקריא לשלמה פילבר דברים מהמסך של המחשב שלו (בחקירתו של פילבר מיום 20.2.18 - הקטע מהתמליל כאן), כשנאמר ע"י תנ"צ יואב תלם שהדברים הללו הוכנו ע"י עו"ד ציפי גז. כלומר: להערכתי, יהיה צורך להזמין את עו"ד ציפי גז - שהיא כיום שופטת, למתן עדות בבית המשפט, היות והחומרים, שקשורים לעניין זה ולמעורבותה בחקירות - מוסתרים


 
BLACK HOLE FREE
 
 עדכונים 21.6.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול פורסם כי תת-ניצב (קיבל ניצב כדרגת ייצוג) ערן קמין פורש מהמשטרה. כפי שחשף אבי וייס, ניצב ערן קמין הוא זה שהיה אחראי על המודיע המשטרתי בן כספית. יתכן שזאת הסיבה שהוא לא נרשם לעדות מטעם הפרקליטות. מצד שני, יש מצב שהוא יוזמן להעיד ע"י ההגנה - כאן.

הרחבה במאמר נפרד בנושא זה - כאן.

ב. נחשף המזכר שכתב נצ"מ (כיום תנ"צ) יואב תלם ביום 26.2.18 על פגישותיו עם עורכי הדין של שלמה פילבר ביום 19.2.18. יודגש, שזו פגישה שנייה של צמרת להב 433 ורשות ניירות ערך עם עורכי הדין. הפגישה הראשונה תועדה בזמן אמת ע"י עו"ד יעל אהרונוביץ עוזרת משפטית ביאל"כ ב-19.2.18 - כאן, והפגישה השנייה, תוכנה נראה מפוברק, גם משום שנכתבה ב-26.2.18 ולא בזמן אמת (19.2.18), וגם משום שתוכנה של הפגישה שונה לחלוטין ממה שמופיע בסיכום הפגישה הראשונה לגבי עמדת עורכי הדין של שלמה פילבר. המזכר של יואב תלם מ-26.2.18 - כאן.

יצוין שבמקביל למזכר המאוחר, שנראה מפוברק, של נצ"מ יואב תלם, יש 2 מזכרי סיכומים של רפ"ק שלומי חכמון מזמן אמת, של החקירות ("עדויות הניקיון") של שלמה פילבר, במסגרת ההכנות לקראת החתימה על הסכם "עד המדינה" (בימים 19 ו-20 לפברואר 2018) והמזכרים הללו נמצאים: כאן וכאן. יש אי התאמות בתכנים בין המזכרים של חכמון ותלם, מה שמגביר את החשד, שהמזכר של יואב תלם אכן מפוברק.

כ"כ, חסרים במזכר של תלם הסיכומים של להב 433, הפרקליטות ורשות ניירות ערך עם עורכי הדין של שלמה פילבר על אישור גביית עדויות ממנו ("עדויות ניקיון") במסגרת הסכם "עד מדינה", ומה היו תנאי ההסכם.

"עדות הניקיון" של שלמה פילבר שהוסתרה עד לאחרונה מה-19.2.18 נמצאת כאן ומה-20.2.18 נמצאת כאן. מדובר במסמכים שהחוקרים עצמם והפרקליטים לא קראו, כי אלו מסמכים במצב טיוטה שטרם עובדה למסמך מסכם, שניתן להשתמש בו בבית המשפט. 

ג. בנושא זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
 
עדכונים 28.6.22
א. לפי בקשת אתר "העין השביעית" - כאן, ובהסכמת הפרקליטות נחשפים הסכמי עדי המדינה של ניר חפץ ושלמה פילבר.
הסכם עד המדינה של ניר חפץ נחשף על ידם לראשונה ונמצא - כאן.
ההסכם של שלמה פילבר (כעת נחשף עם השחרת חתימת שלמה פילבר ומספר הת"ז שלו - כאן), נחשף כבר מזמן ע"י אבי וייס בכתבה - חשיפת הסודות מאחורי עלייתו ונפילתו של "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר - כאן.

יודגש, שלניר חפץ היו לא מעט גרסאות בחקירותיו (וגם בעדותו המבולבלת בבית המשפט המחוזי בי-ם), והכי חשוב, הגרסאות המאוחרות שלו (אחרי שנהיה 'עד מדינה'), בכלל לא דומות לגרסאות הראשונות שלו, שנראה שהן הכי קרובות מציאות, ברשות ניירות ערך ובלהב 433, כפי שניתן לקרא כאן וכאן

ב. הערות לפרסום הסכמי עדי המדינה: 
1) אבי וייס השווה את הגרסה שיש בידו לגרסה, שהפרקליטות שחררה לגבי שלמה פילבר - יש בה 3 השחרות בגרסה הזו. השחרה ראשונה, שהיא ת"ז של פילבר שזה עוד סביר, אבל יש עוד 2 השחרות, בעמוד ראשון למטה מימין ובעמוד 6 בחתימות למטה משמאל, השחירו את החתימה של שלמה פילבר
קצת מוזר, להשחיר דווקא את זה. ייתכן וזו דרישה של שלמה פילבר. אדם מאוד מוזר בדרישותיו... בכל מקרה, בכתבה של אבי וייס - החתימה שלו לא מושחרת...
2) בהסכם עד מדינה של ניר חפץ יש אותן תהיות שפרסמת אבי וייס לגבי ההסכם עם שלמה פילבר (למשל: היכן אישור היועמ"ש ופרקליט המדינה? היכן חתימת עו"ד ליאת בן-ארי שווקי? ועוד).
3) יש הבדל מעניין בין מה ששוחרר לגבי ההסכם של ניר חפץ לבין ההסכם של שלמה פילבר. בהסכם של פילבר אין נספח ב' - שכן, נמצא נספח כזה אצל ניר חפץ
נספח ב' מאוד משמעותי (אלה הנושאים, שהעד מתחייב למסור עליהם מידע כנגד הנאשם\נאשמים, במקרה שלנו נתניהו ואלוביץ'). 
הפרקליטות ניסתה למרוח בבית המשפט את היעדר נספח ב', שהוגש לבית המשפט, ב-2 מזכרים של רפ"ק חכמון (כאן וכאן), מזכר של עו"ד יעל אהרונוביץ (כאן) ומזכר מפוברק בדיעבד של תנ"צ יואב תלם (כאן). 
נספח ב' של הסכם של שלמה פילבר, בטוח שנמצא, הוא רק מוסתר, וגם אבי וייס כתב על כך, שעו"ד ז'ק חן ראה אותו במשרדי הפרקליטות ולא נתנו לו לצלם את הנספח הזה, למרות דרישתו (ראה כאן). 
עניין תמוה זה מופיע בכתבה שלו ושל אלי ציפורי כאן. הוא חלק מה"חור השחור" בחקירת שלמה פילבר, של 19-20.2.18.

עדכון 28.6.22: נחשפה פרשה תמוהה ביותר הקשורה לליאת בן-ארי שווקי - מפורט כאן

עדכון 14.9.22: התקבלה (באיחור רב) תשובת יחידת חוק חופש המידע במשרד התקשורת לבקשת אבי וייס כאן מ-8.4.22 לקבלת מסמך על ישיבת הנהלת משרד התקשורת כעולה מעדותו (במשטרה ובבית המשפט* של "עד המדינה" המדומיין שלמה פילבר. על פי התשובה אין זכר לדבר כזה:
תגובת חופש המידע

לכן, נשאלת השאלה למה שלמה פילבר בדה את האירוע הזה? התשובה די ברורה: בדיוק כמו שהוא בדה את סיפור בקשת אישור הנסיעה ללונדון עם אשתו. דמיון מפותח. למזלו לא נחקר לעומק על הבדיה הזו.

עדכון 12.2.24: במהלך חקירות הקצינים שעסקו בחקירת תיק 4000 ובהם תנ"צ אלי אסייג, בבית המשפט המחוזי בי-ם, נחשפו 2 מסמכים הקשורים בחיפושים שערכו החוקרים (מרשות ניירות ערך, בפיקוח והנחיית ראשי החקירה במשטרה ובפרקליטות) בחודשים מרץ 2018 - כאן ואפריל 2018 - כאן, בסמארטפונים (היו לו שנים) ובמחשב של שלמה פילבר, והממצא החשוב ביותר שיש בחיפושים הללו הוא היעדר "פגישת הנחייה" בין ביבי נתניהו לשלמה פילבר, כמופיע בכתב האישום. כלומר: החוקרים ברשות נירות ערך ובמשטרה, והפרקליטות, ידעו, בתחילת 2018, גם על סמך החיפושים הללו במכשירים של שלמה פילבר, באמצעות "מערכת סלברייט", שכל הסיפורים שיש בכתב האישום, של "פגישת ההנחיה" ומה שבא בעקבותיה, הם המצאה שקרית ו"תפירת תיק" מובהקת. מזעזע. 
 
האם ניתן לחסל את "תפירת התיקים" ותופעת "קליקת עמ"מ 5" במשטרה? - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים